رفتن به مطلب

داستان ما و مادربرد و گارانتی سازگار!


danyal.fa79
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

در 11 دقیقه قبل، aVaOMi گفته است :

ما که دو بار رفتیم آواژنگ 

دفعه اول قطعه تعمیری بهم دادند

دفعه دوم هم تکلیفش مشخص نیست بعد ۴ هفته. میگن قطعه جایگزین نداریم.

پشت تلفن همچین قشنگ آدم رو سرکار میزان که نگو.

منم یه بار لپ تاپم کابل فلتش خراب شد دادم آواژنگ ذکر کردم مشکل کابل فلته باز ویندوز عوض کردن! دو هفته هم طول کشید!

سری بعد اومدم اینجا تایپیک زدم مدیر بازرسیشون خودش زنگ زد گف بفرس برات ردیف میکنم

فرستادم سه روزه برگشت خودم تو کفم!

لینک به دیدگاه
Share on other sites

گرافیک

تاریخ پیگیری مال سه هفته پیشه. میدونم تلفنی حل نمیشه اما حضوری هم حل نمیشه

هر بار زنگ میزنم چند دقیقه طول می‌کشه بعد میگن "قطعه برای جایگزینی وجود نداره" شما که میخواهید همین جواب تکراری به من بدید دیگه طول کشیدنش چیه

این جاش جوکه میگن "هر موقع قطعه جایگزین آماده بشه براتون sms میاد"

حیف که لنگم و مجبور هفته ای ۲-۳بار زنگ بزنم وگرنه صبر میکردم ببینم کی sms میاد احتمالا ۱۴۰۰ میاد

تا حالا کسی از آواژنگ sms گرفته ؟

مبنی بر اینکه مثلا فلان قطعه آماده تحویل است

ویرایش شده توسط aVaOMi
لینک به دیدگاه
Share on other sites

آواژنگ و سازگار شیراز وقتی قطعه تعمیر یا تعویض می‌شه، پیامک می‌فرستند.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 11 دقیقه قبل، aVaOMi گفته است :

گرافیک

تاریخ پیگیری مال سه هفته پیشه. میدونم تلفنی حل نمیشه اما حضوری هم حل نمیشه

هر بار زنگ میزنم چند دقیقه طول می‌کشه بعد میگن "قطعه برای جایگزینی وجود نداره" شما که میخواهید همین جواب تکراری به من بدید دیگه طول کشیدنش چیه

این جاش جوکه میگن "هر موقع قطعه جایگزین آماده بشه براتون sms میاد"

حیف که لنگم و مجبور هفته ای ۲-۳بار زنگ بزنم وگرنه صبر میکردم ببینم کی sms میاد احتمالا ۱۴۰۰ میاد ?

تا حالا کسی از آواژنگ sms گرفته ؟

مبنی بر اینکه مثلا فلان قطعه آماده تحویل است

اره لپ تاپ داده بودم پیام دادن امادست بیاین برای تحویل

لینک به دیدگاه
Share on other sites

ممنون

یه چیزی هم یادم اومد مربوط به گارانتی آونگ هست.

هارد اکسترنال ۲ترا که قسمت سوکت اتصال سیم رابط شکسته بود رو تحویل دادم. بعد چند روز گفتند هارد بدون هزینه تعمیر میشه ولی برای بازیابی اطلاعات باید ۷۰تومن بدید?

اون موقع که هیچ . همین الان هم یادم میاد شبیه علامت تعجب میشم.

آخه لحیم کردن سو کت به برد هارد، نهایتا برد رو خراب میکنه که اون هم قابل تعویضه .به دیسک و اطلاعات روش چه ربطی داره. خدااا

ویرایش شده توسط aVaOMi
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در در 1396/03/20, 16:54:42، aVaOMi گفته است :

ممنون

یه چیزی هم یادم اومد مربوط به گارانتی آونگ هست.

هارد اکسترنال ۲ترا که قسمت سوکت اتصال سیم رابط شکسته بود رو تحویل دادم. بعد چند روز گفتند هارد بدون هزینه تعمیر میشه ولی برای بازیابی اطلاعات باید ۷۰تومن بدید?

اون موقع که هیچ . همین الان هم یادم میاد شبیه علامت تعجب میشم.

آخه لحیم کردن سو کت به برد هارد، نهایتا برد رو خراب میکنه که اون هم قابل تعویضه .به دیسک و اطلاعات روش چه ربطی داره. خدااا

آونگ یک‌‌سال بازیابی اطلاعت رایگان داره.

حتما پیگیر نبودین... یا اینکه اون زمان نداشتن

به هر حال هزینه تعمیر رو از بازیابی خواستن دربیارن

لینک به دیدگاه
Share on other sites

هارد ۳ ماه کارکرد بود و به علت بی دقتی سوکت شل شده بود و نیاز به تعمیر یا لحیم داشت.

البته هارد اکسترنال Adata به نام ضدضربه و ضد آب فروخته میشه !!

واقعا آدم توی این جور مواقع باید چه کنه.

یه آدم محترم و موجه و خوش تیپ اون طرف باجه نشسته و به عنوان نماینده یه شرکت به صورت بسیار محترمانه یه همچین چیزی میگه. 

من توی شرکت های گارانتی خیلی اذیت شدم. فقط فلش رو بی منت و بی زحمت تعویض کردند. بقیه همه اذیت کردند.

تازه شما دوستان از من بهتر میدونید بهترین گارانتی مربوط به سخت افزار هست. موبایل و تلوزیون و ماشین و ... دیگه بماند.

ویرایش شده توسط aVaOMi
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 21 دقیقه قبل، aVaOMi گفته است :

هارد ۳ ماه کارکرد بود و به علت بی دقتی سوکت شل شده بود و نیاز به تعمیر یا لحیم داشت.

البته هارد اکسترنال Adata به نام ضدضربه و ضد آب فروخته میشه !!

واقعا آدم توی این جور مواقع باید چه کنه.

یه آدم محترم و موجه و خوش تیپ اون طرف باجه نشسته و به عنوان نماینده یه شرکت به صورت بسیار محترمانه یه همچین چیزی میگه. 

من توی شرکت های گارانتی خیلی اذیت شدم. فقط فلش رو بی منت و بی زحمت تعویض کردند. بقیه همه اذیت کردند.

تازه شما دوستان از من بهتر میدونید بهترین گارانتی مربوط به سخت افزار هست. موبایل و تلوزیون و ماشین و ... دیگه بماند.

توصیه میشه برنامه تسطوری رو توی پیدیو درباره هارد اکسترنال هست ببینی و ...

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در در 1396/03/20, 12:22:17، danyalbmw گفته است :

خوب امروز از سازگار زنگ زدن گفتن این مادربرد رو نداریم

 بجاش رنجر بهت میدیم با ۱۱۰ تومن ?

عمو رنجر ۸۵۰ تومن+ ۱۱۰ تومن = ۹۶۰

مادربرد خدا بیامرز ۱۰۳۰ ?

این اختلاف قیمت بخاطر چیه؟ مگه اینا چند بار برای گارانتی پول میگیرن از ما؟؟ یه بار سره خرید یه بارم سره تعویض؟؟ اگه سره خرید میگیرن این دیگه چیه؟ اگه سره خرید نمیگیرن پس چرا انقد قیمتا بالاست؟؟

گفتم خوب حساب کنید چقد پول بهم میدید پولو بدید برم از یجا یکی دیگه بخرم

گفت خبر میدیم!

میریم باز منتظر یه گوشه بشینیم!

حتی آواژنگ هم انقد ما رو اذیت نکرد!

محاسبات کوانتومی دارن ظاهرا انجام میدن که تا الان هنوز خبری ازشون نشده!

ملت خیلی فکور شدن! 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در در 1396/03/21, 22:53:19، EHSANRF گفته است :

توصیه میشه برنامه تسطوری رو توی پیدیو درباره هارد اکسترنال هست ببینی و ...

ببخشید یه لینک میدی عزیز. سرچ کردم نتیجه ای یافت نشد. البته موضوع مال ۸-۹ ماه پیشه.

دست گارانتی آونگ درد نکنه. این کارکنان محترم و شیک پوش. اون بساط چای و نسکافه برای مراجعه کنندگان. ما که لب به آبسردکن هم نزدیم. بالاخره پول این تشکیلات باید در بیاد.

الان هم که درگیری با آواژنگ.

ولی تاپیک در مورد گارانتی سازگار هستش. ما هم همش میایم اینجا درد دل میکنیم.

بنده سال ۸۹ لپتاپ Acer 5742 خریدم. تنها یکماه بعد دچار مشکلاتی از قبیل پریدن ویندوز و ... پیدا کرد. بردمش گارانتی سازگار . کارشناس گفت هارد بدسکتور داره. ولی الان هارد 640G موجود نداریم. شانس ما هم خورده بود به ماجرای سیل در شرق آسیا و خسارت شرکت های بزرگ مثل وسترن و افزایش ۲۰۰-۳۰۰ درصدی قیمت هارد.

خلاصه چند ماه کارم این شده بود که با نرم افزار HDD Regenerator هارد رو ریپیر میکردم و ویندوز نصب میکردم.میدونید که این نرم افزار خودش ۷ ۸ ساعت طول میکشه. دوباره بعد یک هفته همون آش و همون کاسه. دیگه بعد یه مدت طول عمر هر ویندوز  به چند روز رسیده بود و واقعا به خاطر هارد معیوب ، لپتاپ غیرقابل استفاده شده بود.

بعد چند ماه از مراجعه اول دوباره رفتم سازگار. دوباره همون جمله که موجود نیست و اینکه آمار خرابی در هارد های ۶۴۰ اصلا داره بیداد میکنه و از هر ۴ تا یکی اش خرابه و ... از این حرفا. گفت بیا این هارد  ۵۰۰ رو  بزارم روی لپتاپ. 

(توجه دارید که موضوع مال ۶ سال پیشه و اون موقع بیشینه هارد ها ی لپتاپی ۷۵۰گیگ بود و بین این دو هارد فرق زیاد بود نه الان که هارد ۱ترا و ۲ترا معمول محسوب میشه)

چی می گفتم. اصلا در این مواقع چی میشه گفت. 

دیدم در این تاپیک های اعتراض به گارانتی بعضی از دوستان میان میگن برو اونجا داد و بیداد کن و ...

ولی واقعا می خوام بدونم رفتار درست در این مواقع چیه ؟؟

کلا بنده سخت افزار رو هم عین تخم چشم نگهداری میکنم. گوشی n95 رو ۷ سال استفاده کردم. لپتاپ یاد شده هم  هنوز برچسب هاش کنده نشده و داره مثل روز اول کار میکنه البته با هارد ۵۰۰

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 3 دقیقه قبل، aVaOMi گفته است :

ببخشید یه لینک میدی عزیز. سرچ کردم نتیجه ای یافت نشد. البته موضوع مال ۸-۹ ماه پیشه.

http://www.pideo.ir/برنامه-تسطوری-1-تست-جذاب-چهار-هارد-اکست_23a2309d5.html#

تقدیم به شما دوست عزیز

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 9 ساعت قبل، danyalbmw گفته است :

محاسبات کوانتومی دارن ظاهرا انجام میدن که تا الان هنوز خبری ازشون نشده!

ملت خیلی فکور شدن! 

درود دوست عزیز

شما تاکید کن که یا عین  مادر بورد خودت و بهت بدن  یا مبلغ پرداختی و طبق فاکتور

منهم با گارانتی ویستا همین مشکل و داشتم که از 215 تومان به من زنگ زدن گفتند 190 به شما پرداخت می کنیم که با تهدید به شکایت به 124 عین مبلغ و طبق فاکتور پرداخت کردند

ایسوس مرکزی دستور عودت عین مبلغ و میده اینا زرنگ بازی دارن در میارن که چیزی تو جیبشون بمونه و خیلی جدی بگو بگو که نمی خوام ایسوس بخرم می خوام برم از یک برند دیگه بخرم (با این کلمه دقیقا آب و می ریزی تو همون ..............)

و بگید یعنی از تو این بازار به این بزرگی  نمی تونین یه مین از برند خودتون پیدا کنید؟ یعنی اصلا تو بازار نیست؟ اگر اینا از بازار بخرن بیارن  دو کله ضرر می کنن چون اینا با درصدی کمتر میدن به فروشگاهها ولی بخوان بخرن اون درصد و باید از جیبشون بدن

 

انشالله  که ختم به خیر بشه

لینک به دیدگاه
Share on other sites

احسنت. ایشالا مشکل دوستمون حل بشه.

ایشالا گذر هیچ قطعه ای به گارانتی نیوفته.

و صد البته و هزار بار مهم تر از اون ایشالا گذر هیچ کسی به بیمارستان نیوفته. در این مملکت گل و بلبل

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در ۱ ساعت قبل، gamer5 گفته است :

رفیق چی شد آخرش؟

گرفتی مادربورد رو؟

منتظرم تماس بگیرن بهم اعلام کنن چقدر بهم قراره پرداخت کنن

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 4 ساعت قبل، danyalbmw گفته است :

منتظرم تماس بگیرن بهم اعلام کنن چقدر بهم قراره پرداخت کنن ?

ایشالله کل مبلغ رو برگردونن یا یدونه نو اش رو بهت بدن

ولی من به شخصه جای تو بودم همون پیشنهاد رنجر+110 رو قبول میکردم. تو این مملکت باید نقد رو چسبید تا نسیه

حالا جواب ندادن پاشو بیا تهران حتما

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 25 دقیقه قبل، gamer5 گفته است :

ایشالله کل مبلغ رو برگردونن یا یدونه نو اش رو بهت بدن

ولی من به شخصه جای تو بودم همون پیشنهاد رنجر+110 رو قبول میکردم. تو این مملکت باید نقد رو چسبید تا نسیه

حالا جواب ندادن پاشو بیا تهران حتما

حالا فعلا منتظرم تا خبرشو یم بدن زنگ زدن میگم یدونه Maximus IX Code برام بفرستین اگرم ندارین من میام تهران باهم میریم از یجا که داره میخریم!!

لینک به دیدگاه
Share on other sites

خوب طی تماس ها و مذاکرات و صافکاری هایی که داشتیم ظاهرا "سازگار"ـشون انبار رو که دقیقتر میگردن میبینن عه چه جالب یه دونه Maximus VIII Hero موجود داشتن! انقد بی حساب کتابه که باید برن بگردن ببینن چیزیو موجود دارن یا نه!

قرار شد برام بفرستن در اولین فرصت! 

خوب طبق بررسی ها هر سیکل دو هفته طول کشیده، دو هفته تا متوجه شن مادربرد رسیده دستشون، دو هفته تا بگردن مادربرد منو پیدا کنن و احتمالا تا مادربرد به دست من برسه دو هفته دیگه هم طول میکشه!فقط امیدوارم انقدر بی درو پیکرن باز مادربرد خراب خودمو برام پس نفرستن

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 21 ساعت قبل، danyalbmw گفته است :

خوب طی تماس ها و مذاکرات و صافکاری هایی که داشتیم ظاهرا "سازگار"ـشون انبار رو که دقیقتر میگردن میبینن عه چه جالب یه دونه Maximus VIII Hero موجود داشتن! انقد بی حساب کتابه که باید برن بگردن ببینن چیزیو موجود دارن یا نه!

قرار شد برام بفرستن در اولین فرصت! 

خوب طبق بررسی ها هر سیکل دو هفته طول کشیده، دو هفته تا متوجه شن مادربرد رسیده دستشون، دو هفته تا بگردن مادربرد منو پیدا کنن و احتمالا تا مادربرد به دست من برسه دو هفته دیگه هم طول میکشه!فقط امیدوارم انقدر بی درو پیکرن باز مادربرد خراب خودمو برام پس نفرستن ?

بی در و پیکر که نیستنن مطمئنن. دارن خودشون رو میزنن به کوچه علی چپ که مشتری بیخیال بشه یا به یه چیز کمتر راضی بشه

اگر تهران بودی همون دو سه بار میرفتی (ترجیحا دو تا رفیق گردن کلفت هم داشتی با خودت میبردی همینطوری) خیلی زودتر جواب میگرفتی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام دوست عزیز

بیشتر این گارانتی ها همینجورین شما باید خیلی پیگیری کنید وشخصا برین اونجا تا اخر مشکلتونو حل کنند

لینک به دیدگاه
Share on other sites

خوب ظاهرا سیکل آخر زودتر تموم شد!

مادربرد به دستم رسید!!

واقعا دمشون گرم به این سرعت عمل که لاقل یه روزه مادربرد رو برام فرستادن!

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 58 دقیقه قبل، danyalbmw گفته است :

خوب ظاهرا سیکل آخر زودتر تموم شد!

مادربرد به دستم رسید!!

واقعا دمشون گرم به این سرعت عمل که لاقل یه روزه مادربرد رو برام فرستادن!

خداروشکر 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 2 ساعت قبل، danyalbmw گفته است :

خوب ظاهرا سیکل آخر زودتر تموم شد!

مادربرد به دستم رسید!!

واقعا دمشون گرم به این سرعت عمل که لاقل یه روزه مادربرد رو برام فرستادن!

آکبنده رفیق؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...