رفتن به مطلب

گیمینگ بی وقفه با کیس جدید Infinite A کمپانی MSI


Recommended Posts

1.thumb.jpg.1b27be5fd88934742b80711c68fde35b.jpg

 

کمپانی MSI در نمایشگاه Computex 2017 سری جدید کیس های گیمینگ خود با نام Infinite A را عرضه کرد. کیس های گیمینگ Infinite A در پاسخ به درخواست و نیاز گیمرهایی که بی وقفه با کامپیوتر خود بازی می کنند طراحی و ساخته شده است. کارت گرافیک های این کیس ها نیز تماماً از سری گیمینگ خواهد بود که در داخل کیس به صورت عمودی به اسلات PCI-E مادربرد وصل می شود. درگاه PCI-E این مادربرد مجهز به فناوری Steel Armor بوده تا مقاومت و پایداری کارت گرافیک را در هنگام جا به جایی تضمین کند.

به عنوان یک گیمر می دانیم که حضور مستمر در نبردها همیشه یکی از اصلی ترین اهداف بازی های گروهی بوده است. ما معتقدیم که وجود کارت گرافیک های قدرتمند اما سنگین امروزی به یکی از مشکلات مشترک گیمرها تبدیل شده است. این امر ممکن است منجر به شکسته شدن درگاه PCI-E مادربرد و یا حتی خم شدن خود کارت گرافیک شود. جهت حل این مشکل، ما کارت گرافیک این کیس ها را به صورت عمودی در داخل کیس نصب می کنیم. این کار به گیمرها اجازه می دهدبدون اینکه به کارت گرافیک خود صدمه ای وارد کنند سیستم خود را به هر کجا که دوست دارند منتقل نمایند و در موقع برداشتن و ارتقاء کارت گرافیک نیز وقت کمتری برای آن بگذارند. به همین جهت به خاطر افزایش مقاومت قطعات هنگام جا به جایی کیس و بهینگی هر چه بیشتر سیستم خنک کنندگی، کارت گرافیک گیمینگ به صورت عمودی نصب می شود.

کارایی بیشتر و بیشتر یکی از ارکان اصلی کیس های Infinite A بوده و به همین دلیل ما از پردازنده های قدرتمند Core i7 و Core i5 اینتل در پیکربندی آن استفاده کرده ایم. سیستم خنک کننده اختصاصی آن با نام Silent Storm 3 با تمرکز بر هدایت عناصر خنک سازی بر دالان های خاصی در داخل کیس، سیستم خنک سازی کیس های گیمینگ Infinite A را در زمینه کارایی و سکوت بی رقیب و بی بدیل کرده است.

 

3.thumb.jpg.dd6403b462c9a04f7c9b7a0894f1d0e6.jpg

 

مجهز به پردازنده های Core i7 و Core i5 اینتل و کارت گرافیک های GeForce GTX، کیس گیمینگ Infinite A کاملاً آماده به نمایش روان محتوای واقعیت مجازی بر روی هدست های VR مخصوص مانند HTC Vive می باشد. اکنون با پیاده سازی درگاه VR Link، نصب و راه اندازی هدست های واقعیت مجازی بسیار آسان گشته است و پس از اتصال هدست به درگاه HDMI جلوی کیس، نرم افزار One Click to VR به صورت خودکار سیستم را برای نمایش هر چه بهتر محتوای واقعیت مجازی و جلوگیری از نرم افزارهایی که بر روی تجربه شما از این فناوری تأثیر می گذارند، بهینه می کند.

MSI با تعبیه کانال های انتقال حرارتی مخصوص به هر کدام از قسمت های مهم و حیاتی کیس Infinite A که گرما تولید می کنند، سیستم خنک کنندگی بسیار خاص و بی همتایی را طراحی کرده است تا هنگام اجرای بازی های سنگین که قطعات کیس در بیشترین حد بارگذاری خود هستند، گیم پلی ای روان بدون آزار گیمرها با صدای فن ارائه دهد.

 

2.thumb.jpg.611c29c3aab643e79360d88d54ec8694.jpg

 

کیس زیبای Infinite A کمپانی MSI مجهز به سیستم نورپردازی Mystic Light شده است تا امکان کنترل و تغییر رنگ ظاهر کیس را به طیف دلخواه فراهم کند. در پنل جلویی کیس مدار الکترونیکی خاصی تعبیه شده که اجازه انتخاب 16.8 میلیون طیف رنگی و 12 افکت مختلف را می دهد.

 

منبع: Guru3D

مترجم: مجید بکائیان

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...