رفتن به مطلب

AMD تأیید کرد: کارت گرافیک های RX Vega در نمایشگاه SIGGRAPH عرضه خواهند شد


Recommended Posts

AMD-Vega-10-GPU.thumb.jpg.17d7b70c872046adcf97b7b6df467828.jpg

 

نمایشگاه SIGGRAPH 2017 از تاریخ 30 جولای تا 3 آگوست در لس آنجلس برگزار خواهد شد و AMD نیز قصد دارد کارت گرافیک های Radeon RX Vega را رسماً در این نمایشگاه عرضه کند.

روز گذشته برنامه رسمی AMD برای این نمایشگاه منتشر شد اما با وجود اینکه قبلاً مدیر عامل AMD خانم "لیسا سو" عرضه سری کارت گرافیک های گیمینگ مبتنی بر چیپ های Vega 10 را در نمایشگاه CAPSAICIN SIGGRAPH تأیید کرده بود، در هیچ کجای آن در مورد عرضه کارت گرافیک های Radeon RX Vega چیزی ننوشته بود. اکنون به نظر می رسد کارمندان AMD تصمیم گرفته اند صحت عرضه کارت گرافیک های Radeon RX Vega را تأیید کنند.

 

58253_11_amd-confirms-radeon-rx-vega-launch-siggraph-2017.thumb.png.26f6fed282e55a5d4ac3f13645ae9ee8.png

 

در طی توئیتی که در صفحه رسمی توئیتر بخش Radeon فرستاده شده، نوشته شده: "ما بی صبرانه منتظر معرفی محصولات مبتنی بر معماری Vega، شامل سری RX در نمایشگاه SIGGRAPH امسال هستیم. منتظر خبرهای بیشتری از طرف ما باشید." این توئیت معرفی و عرضه کارت گرافیک های Radeon RX Vega را برای محدوده زمانی اوایل ماه آگوست تأیید می کند اما می توان مطمئن بود تا آن زمان خبرهای بیشتری از AMD منتشر خواهد شد.

 

AMD-Vega-Die-Shot.thumb.jpg.754b95d04a6a4238c4b6d7a1c074221b.jpg

 

AMD به تازگی کارت گرافیک های Radeon Pro Vega Frontier Edition را عرضه کرده که تقریباً عملکردی نزدیک به کارت گرافیک GeForce GTX 1070 در بازی ها داشته است. البته لازم به ذکر است که این مدل یک کارت گرافیک گیمینگ نیست؛ یک کارت گرافیک برای کاربردهای حرفه ای است که اگر کاربر نیاز به تست بازی داشت، به جای اینکه کارت گرافیک خود را با یک مدل گیمینگ تعویض کند، تست های خود را بر روی همین کارت انجام دهد تا از دردسرهای تعویض کارت رهایی یابد. کارت های Radeon RX Vega برای بازی ها بهینه خواهند شد پس منتظر عملکردی متفاوت نسبت به مدل Radeon Pro Vega FE در عناوین روز بازی ها از آنها باشید.

 

منبع: Tweak Town

مترجم: مجید بکائیان

ویرایش شده توسط Trickster
لینک به دیدگاه
Share on other sites

چه عالی! ما نیز بی صبرانه منتظر هستیم و البته امیدواریم که این کارت ها دارای قیمت مناسب و عملکرد خوبی در بازی ها باشند... با تشکر!

لینک به دیدگاه
Share on other sites

عه چه جالب!

با سفر کاری من یکی شد حتما یه سری به نمایشگاه میزنم!

:22_stuck_out_tongue_winking_eye:

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...