رفتن به مطلب

گل سرسبد مادربردهای msi یعنی مادربردZ370 GODLIKE Gaming رویت شد!!


Recommended Posts

  • کاربر ویژه

 

 

a8f329bdc2f21a515b3a696ad46f358e-big.jpg

اولین عکس از گل سر سبد مادربردهای کمپانی MSI با سوکت LGA1151(v2) یعنی مادربرد Z370 GODLIKE Gaming  آماده پذیرایی از هشتمین نسل از پردازنده های اینتل "Coffee Lake"منتشر شد.این برد با بهره گیری از آخرین نسل از طراحی کمپانی MSI ، بالاترین کارایی را در رده محصولات سری گیمینگ این کمپانی به همراه دارد.این مادربرد از پیشرفته ترین ویژگیهای این شرکت استفاده خواهد کرد.بعضی از این ویژگیها شامل کانکتور تغذیه ورودی 6 پین به علاوه 8 پین EPS، ورودی استاندارد 24 پین ATX ،جهت تغذیه مدار رگلاتور 18 فازی ، میشوند.در این مادربرد جهت تقویت ارتباط بین پردازنده مرکزی CPU با اسلات های حافظه و اسلات های PCI-Express از مداراتی به صورت اتصال سیمی بهره گرفته شده است.

از ویژگی های منحصر به فرد مادربرد MSI Z370 GODLIKE Gaming میتوان به تعداد زیادی کنترلر جهت انجام اورکلاکینگ به همراه اتصالات درجه بالا، استفاده از چیپست Killer DoubleShot Pro برای کارت شبکه ، تعداد 5 اسلات مختلف برای اتصال درگاه M.2 (که دوعدد از آنها قابلیت جداشدن دارند) ، استفاده از با کیفیت ترین و همچنین نسل بعدی تراشه صوتی آنبرد، تعداد زیادی در گاه اتصال USB 3.1 gen 2 واستفاده مناسب از حرارت گیر هایی بر رویه قسمت مدار رگلاتور و همچنین چیپست اصلی ، اشاره داشت.این برد دوست داشتنی همانند یک درخت کریسمس ، مجهز به آخرین نسل از نورپردازی RGB LED کمپانی MSI است که توسط یک هدر به صورت جداگانه قابلیت کنترل و شخصی سازی دارد.انتظار میرود مادربرد Z370 GODLIKE Gaming جزء اولین موج از مادربردهای سوکت  LGA1151(v2) در کوارتر سوم سال 2017 میلادی توسط این کمپانی روانه بازار شود.قیمت این محصول هنوز توسط MSI مشخص نشده است.

 

منبع : Techpowerup

مترجم : محمد فتحی

لینک به دیدگاه
Share on other sites


جریان چیه که اسم سری های Enthusiast, Gaming, Xtreme, روی این مادربرد نوشته شده در حالی که این از سری Godlike هست؟ وات د فاز؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

عجب مادربورد مشتیه این.هر چند که به نظر من به این مادربورد های دیلاکس ایسوس و بقیه مدلاش نمیرسه.واقعا این مادربورد های ایسوس خوشگلن و دوست داشتنی.فقط مشکلشون اینه که کمی گرونن.

ویرایش شده توسط SamanSina
لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...