رفتن به مطلب

تعرفه‌های جدید اینترنت ثابت اعلام شد


Vikings
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

در 13 ساعت قبل، mrp7 گفته است :

من دیدبان نت داشتم پینگ داخلیش و خارجیش از همه isp ها بیشتره به خاطر حجمش

عوض کردم  شاتل گرفتم 

1706262849_71A37ED9-159D-47C5-B97D-BCA62A624E24.png.thumb.jpg.95b345be05a38609ad4e864807e98677.jpg

آره فقط همینش بده ، بارها بهشون گفتم ولی میگن داریم کار می کنیم ...

ولی تو بازی مشکلی نیست تو بتل وی همیشه عالی و بدون لگ هست ...

داخلیش رو حالت فست روی 40 هست که باید بیاد زیر 20 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 4 هفته بعد...
  • ارسال 1.2k
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

برترین ارسال کننده‌های این تاپیک

به نام خدا

سلام دوستان

در حالی که ایرانسل بدجور با نرخ جدید قیمت ها( 60mb =1750t  و غیره )  غافل گیرمون کرده ، من به سوالی برخوردم امیدوارم عزیزان بتوانند کمک کنند :

سوالی که داشتم اینه که : آیا جدیدا قانونی مبنی بر قطع کامل دسترسی کامل به اینترنت در زمانی که "اینترنت نامحدود حجمی" به سقف "مصرف منصفانه"  می رسه ، وضع شده ؟!

من اینترنت از صبانت دارم.

 دو ماه که سرویس های یک ماه خریداری می کنم به این خاطر که به دنبال خرید اینترنت یک ساله بودم و از ابتدای زمستون  صبر کردم تا جشنواره بزاره و یک سرویس با قیمت مناسب خریداری کنم که خبری نشد.

خلاصه اینکه من سرویس یک ماه دومم رو " 1مگابيت1ماهه (حجم منصفانه 40 گيگ داخلي،معادل 20 گيگ بين الملل) " در 3 بهمن 1397 خرید کردم که در تاريخ  23 بهمن (در حالي که 7 روز به اتمام سرويس مانده بود) با رفرش کردن صفحات مرورگر ، با پنل کاربري و " اخطار تمديد سرويس " رو به رو ميشدم . که با ورود به پنل کاربري متوجه تغيير وضعيت سرويس به "اعمال محدوديت مصرف منصفانه " شدم.

1215603355_Screenshot(156).thumb.png.8e4f679229c75f1332fd307b7bd366b2.png

بار ها صفحات رو رفرش کردم و باز با صفحه ارائه دهنده اينترنت  جلوی چشمانم ظاهر می شد. در واقع کاملا دسترسي به اينترنت مسدود شده و عملا قادر به استفاده به "سرويس محدود شده" هم نبودم.

روز شنبه 25 بهمن ماه با پشتيباني صبانت ارتباط برقرار کرده و چرايي قطع کامل "سرويس نامحدود حجمي" بعد از مصرف منصانه رو جويا شدم که چنين پاسخي دريافت کردم : (( با توجه به اعتراض مشترکين مبني بر باز نشدن خودکار پنل کاربري بعد از اعمال محدوديت منصفانه ، تصميم بر اين شده که همه سرويس ها در زمان رسيدن به سقف مصرف منصفانه به جاي اعمال محدوديت دسترسي به طور کامل قطع بشه ...و اين قانوني هست که تصويب شده ))

در صورتي که کاملا مغاير با قرارداد فروش اينترنت نامحدود حجمي ، اطلاعات پنل کاربري ، قرار داد فروش ، نام سرويس هايي که به فروش ميره هست. تصويري رو از پنل کاربري فعلي در زمان خرید سرویس قرار می دم، 

1946916074_Screenshot(158).thumb.png.9783ecbe18bf129360f220a11e73e274.png

 آیا داره تخلفی صورت می گیره؟ به 195 شکایت کنم ؟ ممنون می شم راهنمایی کنید

ویرایش شده توسط dmcmrk
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 19 ساعت قبل، dmcmrk گفته است :

به نام خدا

سلام دوستان

در حالی که ایرانسل بدجور با نرخ جدید قیمت ها( 60mb =1750t  و غیره )  غافل گیرمون کرده ، من به سوالی برخوردم امیدوارم عزیزان بتوانند کمک کنند :

سوالی که داشتم اینه که : آیا جدیدا قانونی مبنی بر قطع کامل دسترسی کامل به اینترنت در زمانی که "اینترنت نامحدود حجمی" به سقف "مصرف منصفانه"  می رسه ، وضع شده ؟!

من اینترنت از صبانت دارم.

 دو ماه که سرویس های یک ماه خریداری می کنم به این خاطر که به دنبال خرید اینترنت یک ساله بودم و از ابتدای زمستون  صبر کردم تا جشنواره بزاره و یک سرویس با قیمت مناسب خریداری کنم که خبری نشد.

خلاصه اینکه من سرویس یک ماه دومم رو " 1مگابيت1ماهه (حجم منصفانه 40 گيگ داخلي،معادل 20 گيگ بين الملل) " در 3 بهمن 1397 خرید کردم که در تاريخ  23 بهمن (در حالي که 7 روز به اتمام سرويس مانده بود) با رفرش کردن صفحات مرورگر ، با پنل کاربري و " اخطار تمديد سرويس " رو به رو ميشدم . که با ورود به پنل کاربري متوجه تغيير وضعيت سرويس به "اعمال محدوديت مصرف منصفانه " شدم.

1215603355_Screenshot(156).thumb.png.8e4f679229c75f1332fd307b7bd366b2.png

بار ها صفحات رو رفرش کردم و باز با صفحه ارائه دهنده اينترنت  جلوی چشمانم ظاهر می شد. در واقع کاملا دسترسي به اينترنت مسدود شده و عملا قادر به استفاده به "سرويس محدود شده" هم نبودم.

روز شنبه 25 بهمن ماه با پشتيباني صبانت ارتباط برقرار کرده و چرايي قطع کامل "سرويس نامحدود حجمي" بعد از مصرف منصانه رو جويا شدم که چنين پاسخي دريافت کردم : (( با توجه به اعتراض مشترکين مبني بر باز نشدن خودکار پنل کاربري بعد از اعمال محدوديت منصفانه ، تصميم بر اين شده که همه سرويس ها در زمان رسيدن به سقف مصرف منصفانه به جاي اعمال محدوديت دسترسي به طور کامل قطع بشه ...و اين قانوني هست که تصويب شده ))

در صورتي که کاملا مغاير با قرارداد فروش اينترنت نامحدود حجمي ، اطلاعات پنل کاربري ، قرار داد فروش ، نام سرويس هايي که به فروش ميره هست. تصويري رو از پنل کاربري فعلي در زمان خرید سرویس قرار می دم، 

1946916074_Screenshot(158).thumb.png.9783ecbe18bf129360f220a11e73e274.png

 آیا داره تخلفی صورت می گیره؟ به 195 شکایت کنم ؟ ممنون می شم راهنمایی کنید

با سلام

صد درصد تخلف محسوب میشه و‌ باید شکایت کنید

ضمنا خط رو هم تخلیه کنید و از یه isp دیگه نت بگیرین 

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 19 ساعت قبل، dmcmrk گفته است :

به نام خدا

سلام دوستان

در حالی که ایرانسل بدجور با نرخ جدید قیمت ها( 60mb =1750t  و غیره )  غافل گیرمون کرده ، من به سوالی برخوردم امیدوارم عزیزان بتوانند کمک کنند :

سوالی که داشتم اینه که : آیا جدیدا قانونی مبنی بر قطع کامل دسترسی کامل به اینترنت در زمانی که "اینترنت نامحدود حجمی" به سقف "مصرف منصفانه"  می رسه ، وضع شده ؟!

من اینترنت از صبانت دارم.

 دو ماه که سرویس های یک ماه خریداری می کنم به این خاطر که به دنبال خرید اینترنت یک ساله بودم و از ابتدای زمستون  صبر کردم تا جشنواره بزاره و یک سرویس با قیمت مناسب خریداری کنم که خبری نشد.

خلاصه اینکه من سرویس یک ماه دومم رو " 1مگابيت1ماهه (حجم منصفانه 40 گيگ داخلي،معادل 20 گيگ بين الملل) " در 3 بهمن 1397 خرید کردم که در تاريخ  23 بهمن (در حالي که 7 روز به اتمام سرويس مانده بود) با رفرش کردن صفحات مرورگر ، با پنل کاربري و " اخطار تمديد سرويس " رو به رو ميشدم . که با ورود به پنل کاربري متوجه تغيير وضعيت سرويس به "اعمال محدوديت مصرف منصفانه " شدم.

1215603355_Screenshot(156).thumb.png.8e4f679229c75f1332fd307b7bd366b2.png

بار ها صفحات رو رفرش کردم و باز با صفحه ارائه دهنده اينترنت  جلوی چشمانم ظاهر می شد. در واقع کاملا دسترسي به اينترنت مسدود شده و عملا قادر به استفاده به "سرويس محدود شده" هم نبودم.

روز شنبه 25 بهمن ماه با پشتيباني صبانت ارتباط برقرار کرده و چرايي قطع کامل "سرويس نامحدود حجمي" بعد از مصرف منصانه رو جويا شدم که چنين پاسخي دريافت کردم : (( با توجه به اعتراض مشترکين مبني بر باز نشدن خودکار پنل کاربري بعد از اعمال محدوديت منصفانه ، تصميم بر اين شده که همه سرويس ها در زمان رسيدن به سقف مصرف منصفانه به جاي اعمال محدوديت دسترسي به طور کامل قطع بشه ...و اين قانوني هست که تصويب شده ))

در صورتي که کاملا مغاير با قرارداد فروش اينترنت نامحدود حجمي ، اطلاعات پنل کاربري ، قرار داد فروش ، نام سرويس هايي که به فروش ميره هست. تصويري رو از پنل کاربري فعلي در زمان خرید سرویس قرار می دم، 

1946916074_Screenshot(158).thumb.png.9783ecbe18bf129360f220a11e73e274.png

 آیا داره تخلفی صورت می گیره؟ به 195 شکایت کنم ؟ ممنون می شم راهنمایی کنید

خیر تخلف نیست  و طبق قوانینه، توضیح داده دیگه، گفته اگر حجم مصرف منصفانتون تموم بشه سرویستون قطع نمیشه فقط سرعتش میاد رو 128 کیلوبیت که البته خیلی کمه و عملا شما مجبور میشی

دوباره حجم بخری، اگر مصرفتون بالاس فن آوا، یا دیده بان نت تهیه کنین

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 3 ساعت قبل، irajshop گفته است :

با سلام

صد درصد تخلف محسوب میشه و‌ باید شکایت کنید

ضمنا خط رو هم تخلیه کنید و از یه isp دیگه نت بگیرین 

 

سلام دوست گرامی

سپاس پاسخ شما

در واقع دارند رسما  سرویس حجمی رو به جای سرویس نامحدود حجمی می فروشند.

پست قبلیم رو با کمی ویرایش در سامانه ثبت شکایت 195 اطلاع رسانی کردم ولی گویا موتجه مشکل من نشدند و یا چیز دیگر ، نمی دونم.... که اینطور پاسخ دادند و باز هم منتظر پاسخ هستم :

2014636773_Screenshot(164).thumb.png.f765c5f99dd6e753eaf069401d38e3b4.png

در 2 ساعت قبل، Nsm1000 گفته است :

خیر تخلف نیست  و طبق قوانینه، توضیح داده دیگه، گفته اگر حجم مصرف منصفانتون تموم بشه سرویستون قطع نمیشه فقط سرعتش میاد رو 128 کیلوبیت که البته خیلی کمه و عملا شما مجبور میشی

دوباره حجم بخری، اگر مصرفتون بالاس فن آوا، یا دیده بان نت تهیه کنین

 

سلام نعیم عزیز ( اگر نامتون رو درست گفته باشم)

سپاس از پاسخ شما

یادتون هست در زمان اینترنت حجمی با اتمام ترافیک دیگه قادر به وب گردی نبودیم و برای اینکار مجبور به تهیه حجم بودیم؟ الان برای من این طوری شده. در صورتی که اینترنت نامحدود حجمی دارم.

 طبق فرمایش شما ".... سرعتش میاد رو 128 کیلوبیت که البته خیلی کمه ..." من همان اینترنت محدود شده هم ندارم و اصلا دسترسی به وب ندارم  حتی با همان سرعت کم و محدود شده.

سرویس حجمی رو به جای سرویس نامحدود حجمی می فروشند و با رسیدن به سقف منصفانه فقط به این صفحه منتقل میشم ( به جای اینکه سرعتم به 128Kb محدود بشه و هنوز به اینترنت دسترسی داشته باشم)  :

1878018596_Screenshot(166).thumb.png.dcead8d9c58d37fe0f3c89fd990a3d82.png

در صورتی که نه حجمم تموم شده ( نامحدود هست ) و نه زمان سرویس.

با پیشنهاد شما هم موافقم در صورتی که یک عیدانه و یا یک پیشنهادخوب ارائه بدهند به دیدبان کوچ می کنم.

 

ویرایش شده توسط dmcmrk
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 3 دقیقه قبل، dmcmrk گفته است :

سلام دوست گرامی

سپاس پاسخ شما

در واقع دارند رسما  سرویس حجمی رو به جای سرویس نامحدود حجمی می فروشند.

پست قبلیم رو با کمی ویرایش در سامانه ثبت شکایت 195 اطلاع رسانی کردم ولی گویا موتجه مشکل من نشدند و یا چیز دیگر ، نمی دونم.... که اینطور پاسخ دادند و باز هم منتظر پاسخ هستم :

 

سلام نعیم عزیز ( اگر نامتون رو درست گفته باشم)

یادتون هست در زمان اینترنت حجمی با اتمام ترافیک دیگه قادر به وب گردی نبودیم و برای اینکار مجبور به تهیه حجم بودیم؟ الان برای من این طوری شده. در صورتی که اینترنت نامحدود حجمی دارم.

 طبق فرمایش شما ".... سرعتش میاد رو 128 کیلوبیت که البته خیلی کمه ..." من همان اینترنت محدود شده هم ندارم و اصلا دسترسی به وب ندارم  حتی با همان سرعت کم و محدود شده.

سرویس حجمی رو به جای سرویس نامحدود حجمی می فروشند و با رسیدن به سقف منصفانه فقط به این صفحه منتقل میشم ( به جای اینکه سرعتم به 128Kb محدود بشه ولی هنوز به اینترنت دسترسی داشته باشم)  :

 

 

 

بله نعیم هستم، بهترین کار تخلیه و گرفتن سرویس از جای دیگه ای هستش، مانند آسیاتک، پارس انلاین، دیده بان نت فن آوا

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 2 ساعت قبل، Nsm1000 گفته است :

بله نعیم هستم، بهترین کار تخلیه و گرفتن سرویس از جای دیگه ای هستش، مانند آسیاتک، پارس انلاین، دیده بان نت فن آوا

زنده باشید نعیم عزیز

قصدم همینه ولی دوستدارم در صورتی که امکانش هست شکایتی رو برای صبانت ترتیب بدم چون مطمئناً کاربران صبانتی زیادی هستند که هنوز از اینکه اینترنت حجمی به جای غیر حجمی به اونها فروخته می شه کم نیست.

متاسفانه از طریق تلفن ثابت با پشتیبانی تماس گرفتم و الا اگر با گوشی بود صدای ضبط شده از پاسخشون ذخیره و هم آپلود می کردم.

ویرایش شده توسط dmcmrk
لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری


×
  • اضافه کردن...