رفتن به مطلب

MSI ازمادربرد جدید B350I PRO AC در رده Mini-ITX پرده برداشت


Recommended Posts

  • کاربر ویژه

 

53779107ca5351fe6569d97338c32a60.jpg

 

کمپانی MSI اعلام کرد که مادربرد جدید Mini-ITX B350I PRO AC با سوکت AM4 را جهت پذیرایی از آخرین پردازنده های RYZEN ، آماده کرده است. تا کنون هیچگاه ساخت یک PC کوچک و جمع و جور ، چه در زمینه گیمینگ ، چه  برای استفاده های حرفه ای ویا استفاده های چند رسانه ای ، در پلتفرم سوکت AMD AM4 ، میسر نبوده است.مدار تغذیه 9 فازی قدرتمند این برد به صورت 6+2+1 طراحی شده است که تاکنون در هیچ مادربرد AM4 با اندازه Mini-ITX ، دیده نشده است.استفاده از اجزای کلاس نظامی در ساخت قطعات و فناوری DDR4 Boost ، پایداری سیستم را به همراه عملکرد بالا ، تحت هر شرایطی را تضمین میکند. همچنین در پنل پشتی این برد از درگاه های خروجی تصویر DisplayPort و HDMI به همراه 2 خروجی هدر اتصال سیستم RGB تدارک دیده شده است. مادربرد جدید B350I PRO AC از فناوری اختصاصی Mystic Light نیز بهره مند شده است و به شما امکان شخصی سازی سیستم نورپردازی را در هنگام استفاده از آن را میدهد.

این برد به درگاه شبکه بی سیم Intel Wireless AC  مجهز شده ، تا علاوه بر داشتن سیگنال پایدار، بالاترین سرعت انتقال داده ها را در هنگام استفاده از اینترنت داشته باشد. جهت داشتن بالاترین میزان سرعت در ذخیره سازی دو پورت M.2 بر روی این برد تعبیه شده است .همچنین درگاه های USB 3.1 Gen2 با استفاده از فناوری Lightning ، بالاترین عملکرد در انتقال داده ها را ارائه میدهند.تمامی اجزاء به کار رفته بر روی این برد ایزوله شده اند تا در برابر انواع سیگنالها محافظت شوند.همچنین اسلات توسعه گرافیک مجهز به سپر حفاظتی شده است تا علاوه بر محافظت از کارت گرافیک ، عملکرد آنر ا نیز تضمین کند. با انتخاب مادربرد B350I PRO AC میتوانید یک PC کوچک و جمع و جور ولی قدرتمند داشته باشید و از یک تجربه عالی با آن لذت ببرید.

 

منبع : Techpowerup

مترجم : محمد فتحی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...