رفتن به مطلب

فروش پاور cooler master 700


vahid77
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

سلام به همگی من این پاورو میخوام بفروشم قبلا یه تاپیک واسه فروشش زده بودم که این پاور مشکل داره وگارانتی نداره .هم کارت گارانتیشو پیدا کردم . هم فرستادم گارانتی که بهم گفتن پاور کاملا سالمه وهیچ مشکلی نداره و فقط با سیستم من کانفیگ نیست ویکی از قطعات من برق زیادی از یکی از ریلها میگیره و یه نویز از داخل پاور میاد که وقتی فرستادم گارانتی از پاور تستهای مختلف گرفتن و گفتن که صدایی نمیاد و پاور کاملا سلمه و پس فرستادن. با مدل گرین 785b تعویض میکنم. تا فبریه 2012 گارانتی دریا داره.عکسم به زودی میزارم.اینم لینک پاور

http://www.coolermaster.com/product.php?product_id=2574

قیمت پایه 95 تومن.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

مدل کارت گرافیکم evga gtx 560ti speroverclocked .من کارت گراقیک و مادربوردو دوماهی هست عوض کردم و اصلا نزاشتم فشار به پاور بیاد وقتی دیدم این صدارو میده زود فرستادم گارانتی اونا هم گفن که مشکلی نداره .فقط تو بازی کردن این صدارومیده اونم فقط رو سیستم خودم.پاور کاملا سالمه و هیچ مشکلی نداره .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 2 هفته بعد...
  • کاربر ویژه

اصلا نزاشتم فشار به پاور بیاد وقتی دیدم این صدارو میده زود فرستادم گارانتی اونا هم گفن که مشکلی نداره .فقط تو بازی کردن این صدارومیده اونم فقط رو سیستم خودم.پاور کاملا سالمه و هیچ مشکلی نداره .

یعنی شما ضمانت میکنی که رو هیچ سیستم دیگه ای این مشکل رو نداره.

چون پاور یه قطعه استهلاکی هست و به روزهای آخر گارانتیش نزدیک شده این مشکلات طبیعی هست و بعداز اتمام گارانتی حتما ....

چون شرکتها دقیقا عمر مفید رو میدونن و با استفاده از امید ریاضی بصورت تخمینی عددی رو بدست میارن که نمایانگر اتمام گارانتی هست.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 2 هفته بعد...
مهمان
This topic is now closed to further replies.
 اشتراک گذاری

×
×
  • اضافه کردن...