رفتن به مطلب

سافایرمبدل های Thunderbolt 3 و USB-C خود را برای فروش روانه بازار کرد


Recommended Posts

  • کاربر ویژه

 

4134e65ad964ce7c144001a6cbed6c92.jpg

 

امروز کمپانی SAPPHIRE ، سری جدیدی از مبدل های Thunderbolt 3 و USB-C خودر ا مخصوص کاربران مک و ویندوز عرضه کرد.محصولات جدید همگی از اتصالات محبوبی چون خروجی HDMI و یا پورت DisplayPort بهره میبرند.همچنین در این مبدل ها ازآداپتورهایی جهت نمایش همزمان و شارژ باطری و  گسترش دهنده 4 ب 1 بهره میبرند.درگاه Thunderbolt 3 یکی از اتصالات مدرن امروزی با پهنای باند 40 گیگابیت بر ثانیه است .این پورت جمع و جور کاربران را قادر میسازد، تا قابلیت های فوق العاده خود را گسترش دهند و ازدیگر لوازم جانبی اضافی مانند صفحه نمایش اضافه ، کارتهای اترنت ویا دستگاه های ذخیره سازی ، نهایت بهره را ببرند و همزمان نیز قدرت رسانی را به دیگر دستگاههای متصل داشته باشند.در حقیقت Thunderbolt 3 یک درگاه USB-C است که همه کارها را انجام میدهد.

دانگل های Dual HDMI  و یا Dual DisplayPort مخصوص Ultrabook ها :

با توجه به اینکه Ultrabooks  و مک بوک های بسیار نازک اپل فاقد هر گونه خروجی تصویر هستند، کاربران این دستگاه ها به درگاه Thunderbolt 3  متکی هستند.با این حال تعداد نمایشگرهایی که به ورودی Thunderbolt 3  مجهز هستند، بسیار اندک است و گران قیمت نیز هستند.در این بین دانگل تبدیل Thunderbolt 3 به DisplayPort 1.2 و یا Thunderbolt 3 به  HDMI 2.0 کمپانی سافایر، جهت از بین بردن این مشکل ، طراحی و ساخته شده است.این مبدل ها دارای تاییدیه اینتل و سازگار با مک OS هستند.این آداپتورها دارای دو پورت خروجی از هر نوع هستند.بنابراین کاربران میتوانند به طور همزمان به دو صفحه نمایش 4K با نرخ 60 هرتز متصل شوند.علاوه بر این دانگل DisplayPort میتواند از طریق پورت دوگانه و فقط در سیستم عامل ویندوز به  یک صفحه نمایش 5K با نرخ 60 هرتز متصل شود.

داک 4 در 1 پورت USB-C همراه شما در همه زمان ها :

کاربران ultrabooks  نمیخواهند در طول سفر خود، راحتی وآسایش حمل و نقل دستگاه خودر ا قربانی کنند.اما اغلب به اتصالات اضافی برای سناریوهای کسب و کار ، جلسات و سخنرانی ها خود نیازمندند. اما ممکن است در این بین فقط یک شبکه بی سیم در دسترس باشد.خوشبختانه داک 4 در 1 USB-C  کمپانی سافایر برای این منظور ساخته شده ، که میتواند چندین وسیله را به طور همزمان به یکدیگر متصل کند.کاربران ultrabook  ها میتوانند برای گسترش اتصالات خود از این مبدل ها استفاده کنند و مجموعه ای از پورت های اضافی را در اختیار داشته باشند.در مجموعه بسته بندی این داک مبدل این امکانات موجود خواهند بود : USB 3.1 به HDMI 2.0 ( با حداکثر خروجی 3840 در 2160 و نرخ 60 هرتز) ، اتصال VGA با (خروجی 1920 در 1200 و نرخ 60 هرتزی) و مبدل RJ-45 به اترنت گیگابیتی  و خروجی USB-C برای تامین شارژ دستگاه هایی تا 60 وات .

دانگل USB-C به HDMI و یا VGA به همراه قابلیت شارژ وسایل جانبی :

اغلب ultrabooks  بسیار نازک ، تنها یک پورت USB-C  را در اختیار دارندو کاربران مجبورند از بین اتصال شارژر و یا دیگر دستگاه های جانبی یکی را انتخاب کنند.با دانگل نمایشگر SAPPHIRE USB-C شما میتوانید ، همزمان یک نمایشگر و منبع برق را به اولترا بوک خود متصل کنید.آداپتور HDMI خروجی این دانگل، توانایی خروجی دقت تصویری تا 4096 در 2160 پیکسل بانرخ 60 هرتز را دارد. درحالی که نهایت خروجی پورت VGA تا 1920 در 1200 پیکسل با نرخ 60 هرتز است. هردو آداپتور مجهز به یک خروجی USB-C هستند که میتواند تا 60 وات خروجی توان داشته باشند.

تمامی این پورتها با قابلیت آسان جدا سازی و اتصال هستند و از سیستم عامل های ویندوز ، مک OS و سیسم عامل کروم پشتیبانی میکنند.

 

منبع : Techpowerup

مترجم : محمد فتحی

ویرایش شده توسط hd5870
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

درود ممنون بابت مقالات زیبا

خبر خیلی خوبی بود. تبدیل کاربردی ومهم هست که جایش تو  بازار خالی بود .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...