رفتن به مطلب

اولین بنچمارک از پردازنده Ryzen 5 2600 منتشر شد!


Recommended Posts

  • کاربر ویژه

 

f69c14cc95c68e133f5d18d4b42ff939.png

 

همانطوری که مطلع هستید، کمپانی AMD در ماه آوریل سری پردازنده های  Ryzen 2000 با معماری +ZEN را روانه بازار خواهد کرد.در ماه ژانویه بود که اولین رد پا  و اولین پردازنده از این خانواده با پردازنده Ryzen 5 2600 در دیتابیس پایگاه SiSoft Sandra، روئیت شد. این پیش نمایش به وضوح پردازنده Ryzen 5 2600 را تایید کردو نشان داد این اولین پردازنده با معماری +ZEN است که از 6 هسته پردازشی با 12 ترد مجازی بهره میبرد.اکنون بار دیگر این پردازنده در پایگاه GeekBench  روئیت شده است و حاکی از آن دارد که این پردازنده قرار است جایگزین پردازنده Ryzen 5 1600 شود.

در این پایگاه ، اشاره به برخی ویژگیها ، مانند کلاک پایه 3.40 گیگاهرتزی و بوست کلاک 3.8 گیگاهرتزی شده است.این پردازنده در تست  GeekBench  و در حالت تک هسته موفق به کسب امتیاز 4269 امتیازی شده است . همچنین در حالت پردازش چند رشته ای نیز امتیاز 20102  کسب شده است ، که نشان از افزایش کارایی 10 درصدی نسبت به پردازنده نسل قبلی خود دارد.با توجه به اینکه پردازنده Ryzen 2600  نمونه بدون X است و با اینکه  نسخه بهبود یافته مدل Ryzen 1600 به شمار میرود، برای انجام تست های عادلانه تر باید صبر کرد ، زیرا تستGeekBench نتیجه قطعی به شمار نمیرود.در پردازنده جدید هم به مانند نمونه اصلی ، مقدار کش های سطح 1 و 2 و 3 ، دست نخورده باقی مانده اند .در تست انجام شده ، مدل مادربرد مورد تست کمی گمراه کننده به نظر میرسد ، زیرا ممکن است از یک برد نمونه مهندسی در انجام این تست ، استفاده شده باشد.

 

منبع : Guru3d

مترجم : محمد فتحی

ویرایش شده توسط hd5870
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

درود

نه فایده نداره،  انگار باید منتظر zen2 باشیم تا یه تحول درست درمونی بکنه... ? 

ویرایش شده توسط Nima2007
لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...