رفتن به مطلب

AOC یک نمایشگر جدید 35 اینچی با نرخ نوسازی 120 را به خانواده AGON اضافه کرد


Recommended Posts

  • کاربر ویژه

 

c87ed093cceed46181041e9e13ed9190.png

 

چندی قبل کمپانی AOC از یک نمایشگر جدیدبه نام AG352UCG پرده برداشت. این نمایشگر توانست بازخوردهای خوبی را از سوی منتقدین دریافت کند.اکنون این کمپانی نسخه به روز رسانی شده این نمایشگر با نرخ نوسازی 120 هرتز راتحت نام AG352UCG6 روانه بازار کرده است.مدل جدید AG352UCG6 تمامی ویژگیهای اصلی مدل AG352UCG را حفظ میکند،با این تفاوت که نمایشگر جدید میتواند تا نرخ تجدید پذیری 100 تا 120 هرتز را جهت خروجی تصاویری صاف و بدون لگ ارائه دهد.همچنین این مانیتور از یک پنل 35 اینچی WQHD (3440x1440) با زاویه انحنای 1800R بهر میبرد.این پنل از کیفیت رنگی پر جنب و جوشی بهره میبردکه در هنگام اجرای بازیها یک تجربه بصری هیجان انگیز را برا کاربران به همراه می آوردو به علت داربودن زاویه انحنا، مانع از خستگی چشم ها میشود.

نمایشگر AG352UCG6 مجهز به فناوری NVIDIA G-SYNC است که نرخ تجدید صفحه نمایش را با تراشه های گرافیکی انویدیا، هماهنگ سازی میکند.این عمل باعث حذف لگ و انعطاف پذیری صفحه نمایش میشود، در نتیجه به شما یک گیم پلی صاف و روان را در بازیها ، ارائه میدهد.AOC در مدل جدید محافظت از چشم گیمرها را در اولویت قرار داده است ، به همین دلیل فناوری های FlickerFree و سیستم کاهش نور آبی را به آن اضافه کرده است.وجود تکنولوژی Flicker-Free مانع از خستگی چشم کاربران در استفاده های طولانی مدت میشود.حتی وجود سیستم کاهش نور آبی نیز ، باعث نخواهد شد تا در طولانی مدت ، کیفیت رنگی آن کاهش پیدا کند.

نمایشگر AG352UCG6 هم اکنون با قیمت 899 دلار در دسترس قرار دارد.

 

منبع : Guru3d

مترجم : محمد فتحی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...