رفتن به مطلب

کامپیوتکس 2018 : کمپانی ASUS اولین خنک کننده های مایع از خانواده ROG را معرفی کرد


Recommended Posts

  • کاربر ویژه

 

0ed6cd48b1151d2b9fc0db14eb30ed53.jpg

 

کمپانی ASUS در جریان نمایشگاه کامپیوتکس 2018 ، لیست بلند بالایی از سخت افزارهای جدیدی که  قرار است به خانواده ROG اضافه شوند را منتشر کرد.اکنون PC Gaming ها میتوانند اولین خنک کننده های مایع ساخت ASUS از خانواده ROG با نام های  ROG RYUO 120  و RYUJIN 240/360 را در دل خود جای دهند.ممکن است کمی گیج کننده باشد ، زیرا شاید فکر کنید که این کولر های مایع AIO ، متعلق به برند دیگری باشد که تنها لوگوی ROG بر روی آنها قرار گرفته است و یک نور پردازی RGB نیز برای دریافت هزینه بیشتربه آنها اضافه شده باشد.اما به نظر میرسد که ASUS توجه ویژهای به این کولرها به خصوص قسمت بلوک پمپ داشته است.

 

db53bfb06ad3ba056f8c34a2f6d9f162.jpg

 

یک نمایشگر1.77 اینچی تمام رنگی OLED همراه با این کولرها وجود داردکه میتواند لوگوی ROG را به نمایش درآورد.این نمایشگر جهت تغذیه از یک رابط USB 2.0  بهره میبرد.علاوه بر اینها این نمایشگرقادر به نمایش وضعیت های سیستم نظیرسرعت چرخش جریان مایع خنک کننده و فن ها، درجه حرارت خنک کننده در کنار میزان حرارت پردازنده می باشد که به صورت یک عکس متحرک انیمیشن ظاهر میشود. هر دو کولر از یک نوار حلقوی RGB در قسمت بلوک پمپ برخوردارند که با استفاده از نرم افزارهای هماهنگ سازی RGB قابل برنامه ریزی و شخصی سازی است.ASUS در این خنک کننده ها از فن های Noctua IndustrialPPC بهره گرفته است. از لحاظ کارایی نیز این دو خنک کننده با خنک کننده های شرکت Asetek برابری میکنند.

 

204210b60c4a58f70b3d621e8e0cf0d6.jpg

 

منبع :Techpowerup

مترجم : محمد فتحی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...