رفتن به مطلب

Recommended Posts

در جریان کامپیوتکس 2018، به مانند دیگر کامپیوتکس های گذشته، شاهد بخش های ثبت رکورد در زمینه اورکلاک هستیم. اینبار در غرفه جی اسیکل، برترین های اورکلاک در کنار سخت افزارهای جدید از برندهای MSI و G.Skill در حال زورآزمایی و آتش بازی هستند. می دانیم که مادربردهای MSI به یک گزینه ایده آل برای اورکلاک مبدل شده و این برای اولین بار نیست که رکورد اورکلاک تخصصی به نام مادربردهای آن ثبت می شود.

OCMSI2.jpg

اینبار شاهد تلفیقی از رم های جی اسکیل با مادربردی از دیار پرچمدارن MSI هستیم. اورکلاکرهای جی اسکیل با استفاده از یک ماژول 8 گیگابایتی مدل TridentZ RGB موفق به ثبت فرکانس 5544 مگاهرتز شده اند. برای ثبت چنین رکوردی انتظار یک مادربرد ATX و نسبتا بزرگ را داشتیم؛ اما اورکلاکرهای تایوانی از مادربرد MSI Z370I GAMING PRO CARBON استفاده کرده اند.

image_id_2026568.png

این اورکلاک به همراه خنک کننده های مایع صورت گرفته است؛ هر چند که برای مدار تغذیه مادربرد از تهویه رفرنس خود آن استفاده شده است. پردازنده مورد استفاده نیز پرچمداری از اینتل با نام  Intel Core i7 8700K بوده است.

image_id_2026567.jpeg

لینک به دیدگاه
Share on other sites

شگفتی دیگر از مادربرد های قدرتمند MSI در زمینه اورکلاک حافظه رم

?امروز اورکلاکر مشهور تایوانی، Toppc، در حاشیه نمایشگاه کامپیوتکس 2018 توانست با استفاده از مادربرد MSI Z370I GAMING PRO CARBON و پردازنده Core i7-8700K اینتل یک ماژول حافظه 8 گیگابایتی DDR4 را تا 5543 مگاهرتز  اورکلاک کند و رکورد فرکانس حافظه را بشکند.

?همچنین اورکلاکر تایوانی دیگری به نام KOVAN YANG با استفاده از مادبرد X299 Gaming Pro Carbon AC و پردازنده Core i7-7740X اینتل و یک ماژول حافظه 8 گیگابایتی DDR4 موفق به ثبت رکورد 5541 مگاهرتز شد.
 

yord.jpg

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...