رفتن به مطلب

ماوس بدون مرز


Hamed
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

ماوس بدون مرز مایکروسافت نرم افزاری رایگان است که به کاربران اجازه میدهد تنها از یک ماوس برای چند کامپیوتر استفاده کنند.به این معنا که اگر چند کامپیوتر به هم متصل باشند میتوان مکان نما را از یک کامپیوتر به کامپیوتر بعدی بر روی صفحه نمایش به حرکت در آورد . فیلها را میتوان از یک کامپیوتر به کامپیوتر دیگر کشید ، چهار کامپیوتر در یک زمان میتوانند به هم متصل باشند . همچنین این نرم افزار مرزهای کیبورد شما رانیز به خوبی برای حداکثر 4 کامپیوتر حذف میکند و به شما اجازه میدهد فایلها را از یک کامپیوتر در کامپیوتر دیگر کپی کنید .

post-59-098379100 1315852205_thumb.jpg

نرم افزار ماوس بدون مرز بر روی ویندوز 7 به سرعت نصب میشود . بعد از موافقت نامه های استاندارد نصب ، آیکن برنامه در notification area نمایان میگردد . وقتی روی آن کلیک میکنید روند کار ادامه می یابد . برای اولین کامپسوتر شما باید کد امنیتی 10 کاراکتری و نام کامپیوتر را مشخص کنید . بعد از آن شما فقط نیاز به نصب برنامه بر روی کامپیوتر های دیگر شبکه شده و وارد کردن کد و نام مشخص شده در کامپیوتر اول را در آنها دارید . اینکار سیستمها را به هم متصل و امکان به اشتراک گذاری را فعال میکند . گذشته از ویژگیهای فوق ، ماوس بدون مرز میتواند از صفحه نمایش کامپیوترها تصویر گرفته و آنها را ارسال کند ، همچنین صفحه ورودی سیستم را با Bing.com یا تصویر شخصی سازی کند . کلید تمام اینها به وضوح راه اندازی ساده این نرم افزار است .

post-59-008516800 1315852220_thumb.jpg

post-59-038408700 1315852245_thumb.jpg

این نرم افزار 1.1 مگابایتی ( فقط برای ویندوز ) توسط یک مهندس به نام Truong Do که برای Microsoft Dynamics کار میکند توسعه داده شده است . واضح است که این بخشی از کار عادی او نیست . ماوس بدون مرز بخشی از گاراژ ، برنامه پروش ایده کارمندان مایکروسافت است که در آن هر کارمند میتواند یک فکر را دنبال کرده و به واقعیت تبدیل کند . این برنامه در واقع شبیه زمان 20 درصد گوگل است ، با این تفاوت که یک مکان فیزیکی در محوطه مایکروسافت دارد .

نرم افزار جالب ماوس بدون مرز اولین از نوع خود نیست . همزمان همکاری منبع باز و آزاد برای این کار انجام شده است . این همکاری اشتراک ماوس ، کیبورد و کلیپ بورد را بین ویندوز ، X OS و لینوکس امکان پذیر میسازد . درحالیکه آزادی و قدرت آن در آسان بودن راه اندازی نزدیک به ارائه جدید مایکروسافت نیست .

دانلود نرم افزار ماوس بدون مرز از Technet و Geek.com

post-59-047612800 1315853459_thumb.jpg

منبع : www.extremetech.com

ترجمه : خودم ( ببخشید اگر خوب نبود :-? )

ویرایش شده توسط Hamed
لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...