رفتن به مطلب

پاسخ به یک پرسش : آیا واقعاً گارانتی تخت جمشید نمایندگی رسمی و انحصاری محصولات Corsair در ایران است؟


mm65
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

  • کاربر ویژه

درود

حدوداً سال 90 بود که در بازار رضا نخستین بار یک SSD کورسیر با لیبل گارانتی تخت جمشید دیدم. برجسبی نه چندان نام آشنا که سوالات و تردیدهایی را در ذهن خریدار بوجود می آورد. با گذشت زمان و خرید چند محصول از شرکت Corsair و از آنجایی که محصولات این برند اغلب کیفیت بسییییار بالایی! دارند چند بار مجبور به مراجعه به دفتر تخت جمشید واقع در مرکز کامپیوتر رازی شدم. در آن زمان هنوز واحد گارانتی راه اندازی نشده بود و همه چیز در همان واحد 26 انجام میشد. اگرچه در نخستین تجربه مراجعه بنده به این شرکت کالای معیوب یک عدد SSD بود , در جا پس از چند سوال بی ربط و ابتدایی با یک مدل آکبند تعویض شد اما از همان برخورد نخست دو نکته جلب توجه میکرد.فقر شدید در عدم دانش فنی مربوطه و البته شعور! با گذشت زمان و خرید محصولات دیگری از کمپانی کورسیر باز هم گذر پوست به دباغ خانه افتاد ; این بار مشکل صدای نویز شدید در پیک در پاورهای سری HX بود. اگرچه تعویض پاور حدود یک هفته زمان برد اما نحوه برخورد و سطح دانش پرسنل شرکت امیداورکننده می نمود.

Untitled.thumb.png.293e8924011c72a9be13346f766fa5db.png

زمان گذشت و پس از کمتر از سه سال پاور مدل HX850i که طبق فاکتور و گارانتی می بایست تا تیرماه 99 شامل گارانتی شود دچار مشکل شد به نحوی که سیستم روشن نمیشد و بنده اولین حدسم این بود که مشکل از پاور می باشد. پس از بررسی تاریخ گارانتی متوجه شدم که هنوز از زمان گارانتی باقی مانده اما مدت زمان تحت پوشش گارانتی با ادعای شرکت مندرج در سایت تخت جمشید مغایرت دارد.طبق ادعای شرکت پاور های سری AX و HX دارای 7 سال و سری RM دارای 5 سال گازانتی می باشد.

https://takht-jamshid.com/Pages/13/توضیحات-گارانتی-

 

5b238a1c1e065_.thumb.png.53e26752699f3905b558efce6748ea0c.png

 

اما همانطور که در تصویر می بینید سری HX را با کارت 5 ساله به فروش رسانده اند.

 20180615_130058.thumb.jpg.744cedc6e555658a3b0fb6520c4757a2.jpg20180521_094308.thumb.jpg.c093e07fcb2b382d7687efd8e6626128.jpg

 

سپس با بخش گارانتی تخت جمشید تماس گرفتم و به من گفتند پاور را همراه با کارتن و کلیه لوازم و کارت گارانتی برای ما ارسال کنید. اگر مشکل از پاور باشد تعویض می کنیم اما فعلاً پاور شما را نداریم. میخواهید با مدل دیگری تعویض شود؟ بنده عرض کردم مدل بهتری باشد تعویض کنید بنده مابه التفاوت قیمت پاورها را پرداخت می کنم.

پس از چند روز دوباره با تخت جمشید تماس گرفتم اما این بار همه چیز عوض شده بود! ابتدا گفتند شما مشکل پاور را روشن نشدن عنوان کرده اید در حالیکه ما پس از تست متوجه شدیم که روشن میشود ولی به مرتباً ریستارت می شود!

5b238af43d7ce_.thumb.png.a8643b39cf52b8982163c518eb0a4eb3.png

سپس عنوان کردند شرکت تخت جمشید بیش از 5/1 سال است که پاور کورسیر وارد نکرده و در حال حاضر هیچ گونه پاوری موجود ندارد. بنده عرض کردم پس تکلیف چیست؟ گفتند شما 2 ماه صبر کنید اگر امکان واردات بود به شما اطلاع می دهیم که چه زمانی پاور وارد میکنیم و پاورتان تعویض می شود! بنده پرسیدم یعنی مجموعاً چند ماه باید صبر کنم؟ که بخش گارانتی اظهار بی اطلاعی کردند و در نهایت گفتند حتی ممکن است یکسال طول بکشد البته در صورتیکه امکان واردات پاور کورسیر برای شرکت وجود داشته باشد در غیر اینصورت که ...

پس از بحث و گفت و گو بنده درخواست استرداد وجه پاور برای خرید پاور از شرکت دیگری را مطرح کردم . همانطور که میدانید قیمت تجهیزات کامپیوتر مانند تقریباً همه چیز از سال 94 تا به امروز افزایش داشته است. به طوری که قیمت یک پاور کولرمستر 850 وات با استاندارد گلد ( و نه پلاتینیوم مانند hx850i مرحوم ) حدود 5/1 میلیون قیمت دارد. اما شرکت تخت جمشید به بنده گفتند ملاک قیمت زمان خرید است نه قیمت روز! و اگرچه بنده طبق فاکتور در آن زمان 750 هزار تومان پرداخت کرده بودم شرکت 715 هزار تومان پس از حدود 20 روز پیگیری به بنده پرداخت کرد و مدعی بود که قیمت آن زمان 715 هزار تومان بوده و مابقی سود فروشگاه لیون و حتی معترض بودند که وقتی خود ما فروش مستقیم داریم چرا از خودِ ما خرید نکرده اید؟ و معیار قیمت فاکتور خود شرکت است و نه فروشگاه های به گفته آنها متفرقه!

پرسش های زیادی در ذهن بنده مطرح شده اند. مفهوم گارانتی چیست؟ وقتی تعمیر و تعویضی در کار نباشد. وقتی وضعیت خدمات پس از فروش تا این حد افتضاح است بنا به چه معیاری زمانیکه دلار 3 هزار تومان بود شرکت با نرخ دلار 10 هزار تومانی اقدام به قیمت گذاری می نمود؟ شاید برای اینکه کم کم ذهن ما را برای این روزهایی که دلار رسماً "تخت جمشیدی" شده است آماده میکرد. به هر روی از صدور کارت گارانتی 5 ساله بجای 7 ساله تا قیمت هایی که در زمان افزایش نرخ دلار زیاد می شوند ولی برای مصرف کننده هیچ گاه مانند شرکت عطف به ما سبق نمی شوند .خدمات پس از فروشی که هرچه باشند خدمت به حساب نمی آیند. بنده این طور برداشت میکنم که تخت جمشید هم مشغول حرکت در جاده ای است که دیروز دریا کامپیوتر و ماتریکس و ... به سمت منطقه تورسیتی در حال حرکت بودند. خرید از نماینده به اصطلاح انحصاری که به گفته خودشان یک و نیم سال است واردات از کورسیر نداشته اند یعنی منِ مصرف کننده مجبور می شوم امروز برای خرید پاور پلاتینیوم بیش از 3 برابر مبلغ دریافتی از گارانتی هزینه کنم.

امروز کورسیر . فردا DXRACER و ایسونیک . این خانه از پای بست ویران است.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

درود داداشم

خیلی ناراحت کننده تو همچین شرایطی این طور اتفاقات بیفته همدردی من رو بپذیر

کاش قبل از این که این مطالب رو عمومی کنی به خود آقای حسینی عزیز پیام خصوصی میکردی و پیگیری تلفنی چون ممکنه وقت نکنه چک کنه

از پلیس فتا آقای حسینی عزیز پیگیرتره

حالا هم اشکال نداره یه طوری ایشون رو در جریان بگذار روابط خوبی با تخت جمشید دارن

موفق باشی و انشالله بدون هزینه به پاور دلخواه برسی

بوس بوس

اینم اضافه کنم تجربه نشون داده اگر شرکت گارانتی کننده جواب درستی نده خود آقای حسینی تا انتهای ماجرا با خریدارش هست خیالت راحت

ویرایش شده توسط Uranium
لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود

جایی ندیده ام کرسر شخص یا شرکتی را در ایران به عنوان نماینده ی فروش یا خدمات معرفی کرده باشد.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

درود

بنده همون موقع که گفتن 1.5 ساله پاور کورسیر وارد نکردن قیدشو زدم و کولرمستر خریدم.اگرچه تجربه خوبی از آواژنگ ندارم (تاپیکش موجوده تازه اونموقع وضع انقدر خراب نبود وگرنه ترورم میکردن)

کلاً پاور خوب تو بازار خیلی کمه.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود. در خود سایت شرکت Corsair این متن نوشته شده:

You must be 18 years old or over to participate and living outside of the following Restricted Countries: Côte d'Ivoire, Cuba, Democratic Republic of the Congo, Iran, Libya, Republic of the Congo, Somalia, Myanmar, North Korea, Sudan and Syria.

یعنی این کشورها رو ساپورت نمی‌کنیم: کوبا، کنگو، ایران، لیبی، سومالی، میانمار، کره شمالی، سودان و سوریه.

همچنین در پاسخ یک کاربر ایرانی که محصولش مشکل داشته در فروم شرکت Corsair یکی از پشتیبانان فنی نوشته:

شرکت Corsair  نمی‌تواند هیچ گونه پشتیبانی، بازپرداخت وجه یا تماس تجاری با ایران داشته باشد زیرا مقررات صادرات ایالات متحده تجارت با ایران را منع کرده است

ما هیچ آگاهی در خصوص اینکه محصولات‌مان چه زمانی، کجا و یا چگونه در ایران فروخته می‌شوند نداریم،. هیچ کنترلی بر بازار ایران نداریم، دست‌های ما متاسفانه در این خصوص بسته است.

پوزش بابت ترجمه‌ی ناکامل و سریع

 

ضمنا در بخشی از سایت تخت جمشید دیدم که نوشته:

نقل قول

مجموعه گروه مهندسین تخت جمشید در سال 1389 برند تجاری Corsair ( کرسیر یا کورسیر ) را که یکی از برندهای مطرح و مشهور در زمینه تولید ماژولهای حافظه، منبع تغذیه، SSD و سیستم های خنک کننده و لوازم جانبی برای حرفه ای ها می باشد ، با شماره ثبت 175073 در سازمان ثبت و اداره کل مالکیت صنعتی به ثبت رسانیده و کلیه اختیارات فروش،خرید،توزیع و پخش تبلیغات و بسته بندی و صادرات و تعمیرات و گارانتی را بصورت انحصاری در اختیار خود قرار داده است تا با این کار بتواند بازار این برند تجاری مشهور را بطور منظم ساماندهی نماید و مصرف کنندگان در بازار نیز بتوانند با حمایت شرکت تخت جمشید قطعات اورجینال خریداری کنند .

چیزی که اینجا نوشته انگار که این شرکت برند و لوگوی Corsair رو برای خودش در ایران ثبت کرده و [احتمالا] قرارداد  یا توافقی  با شرکت اصلی نداشته و نداره ... اگر توضیح بیشتر و کامل بدم ممکن هست مشکل حقوقی پیش بیاد و ترجیح میدم بیشتر بحث رو باز نکنم.

طبق قانون ثبت علائم تجاری ایران:

نقل قول

ماده31 : حق استفاده انحصاري از يك علامت به كسي اختصاص دارد كه آن علامت را طبق مقررات اين قانون به ثبت رسانده باشد.

ckzs_123.jpg

این لوگو که در ایران ثبت شده با لوگوی شرکت Corsair تفاوت داره: (لوگوی اصلی چندسال پیش تغییر کرد که در شکل سوم تغیراتش رو درج کردم، لوگوی ایران مشابه لوگوی پیشین هست منتها بدون  نماد ®  که به معنی نشان تجاری ثبت‌شده بین‌المللی هست)

redirect?type=DeclarationAttachment&EM=1

corsair-logo-png-file-corsair-logo-horiz

corsair-logo-2015.png

 

البته این رو عرض کنم خدمتتون که سال 89 بنده دو سری از رم‌های خودم و دوستان که سوخته بود رو از شهرستان فرستادم و به هفته نکشیده با نوی اون تعویض کردن... بعد از اون گذرم به این شرکت - چه حضوری و چه مجازی - نیفتاده

ویرایش شده توسط EHSANRF
لینک به دیدگاه
Share on other sites

تا اونجایی که بنده اطلاع دارم و شنیدم شرکت تخت جمشید محروم از هرگونه واردات حوضه سخت افزاری شده و خیلی وقته چیزی وارد نمیکنه و فقط اسما وجود داره. علت هم جویا شدم یه سری گفتن از تعذیرات بخاطر گرون فروشی و فروختن کالای تعمیری به جای نو (پاور) جلوی فروش کلیه اجناسش گرفته شده و این شرکت در حال حاضر نمیتونه هیچگونه وارداتی انجام بده. حالا نمیدونم چقدر حقیقت داره ولی دور از ذهن نیست و قضیه از سال پیش اتفاق افتاده

ویرایش شده توسط KINGPIN
لینک به دیدگاه
Share on other sites

کلا تو ایران چیزی به اسم گارانتی وجود خارجی نداره (به غیر چند تا برند گوشی مثل هواوی ) 

اینا همشون واردکننده سودجو هستن که میلیاردی سود میکنن بعد زورشون میاد دو قرون خرج وسیله خرابی که به مردم دادن کنن

لینک به دیدگاه
Share on other sites

واقعا حیف این برند خوب وباکیفیت که جاش واقعا تو بازار خالیه.

اینی که شما  متاسفانه خرابی توی محصولات کورسیر که تخت جمشید وارد میکنه میبینید دلیلش همین ریفر بودن و یا حتی بعضا دست دوم وتعمیری بودن محصول هست که این دوستان زرنگ توی بازار عرضه میکردن خصوصا ssd که چند مورد هم همینجا اعلام کردن دوستان وتاپیکاش هست.

امیدوارم روزی برسه که بدون واسطه های سودجو ,برندها وشرکت های خوب جهانی مثل ایسوس وکورسیر و... بتونن حضورفعال در ایران داشته باشن وماهم از محصولاتشون استفاده کنیم.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

کورسیر.کولر مستر.گیگابایت و ... اینا هیچکدوم دفتر رسمی ندارند.فقط چندتا وارد کنندن ک با قیمت چند برابری وارد میکنند و اسم خودشونو گذاشتن نمایندگی!!!ک گل سر سبد اینا همون تخت جمشیده!

در 2 ساعت قبل، mm65 گفته است :

ملاک قیمت زمان خرید است نه قیمت روز

اونی ک این حرفو زده در کمااال پرویی داره به مشتری بی احترامی میکنه!!!خب بگو فلان فلان شده اگه شما چند ساله پاور وارد نمیکنی . چرا تا همین چند ماه پیش ک پاور کورسیر تک و توک تو بازار بود چرا قیمتش پس فرق میکنه؟چرا پس گرون شده ؟! اگه ملاک قیمت قدیمه!!!

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 3 ساعت قبل، mm65 گفته است :

پس از بحث و گفت و گو بنده درخواست استرداد وجه پاور برای خرید پاور از شرکت دیگری را مطرح کردم . همانطور که میدانید قیمت تجهیزات کامپیوتر مانند تقریباً همه چیز از سال 94 تا به امروز افزایش داشته است. به طوری که قیمت یک پاور کولرمستر 850 وات با استاندارد گلد ( و نه پلاتینیوم مانند hx850i مرحوم ) حدود 5/1 میلیون قیمت دارد. اما شرکت تخت جمشید به بنده گفتند ملاک قیمت زمان خرید است نه قیمت روز! و اگرچه بنده طبق فاکتور در آن زمان 750 هزار تومان پرداخت کرده بودم شرکت 715 هزار تومان پس از حدود 20 روز پیگیری به بنده پرداخت کرد و مدعی بود که قیمت آن زمان 715 هزار تومان بوده و مابقی سود فروشگاه لیون و حتی معترض بودند که وقتی خود ما فروش مستقیم داریم چرا از خودِ ما خرید نکرده اید؟ و معیار قیمت فاکتور خود شرکت است و نه فروشگاه های به گفته آنها متفرقه!

 

سلام برادر

داداش این موردی که مطرح کردید یک کیس فوق العاده موفق از گارانتی در ایران به حساب میاد. یعنی اینو من یک نکته ی مثبت از تخت جمشید حساب می کنم.

روال همه ی گارانتی ها در ایران به همین صورته که، در زمانی که کالای موضوع گارانتی موجود نباشه، "در بهترین و ایدآل ترین حالت" مبلغی که "زمان خرید" پرداخت کردید رو "منهای سود فروشگاه"، به شما پرداخت کنند.

این شیوه عرف کل بازار ایرانه. ما همیشه دعا می کنیم این حالت باشه، یعنی اگه باشه راضی هستیم.

بنده مادربرد High End ایسوس داشتم، رفتم شرکت ویستا، مادربردی که هنوز دو سال گارانتی داشت خراب شد، اون مادربرد در انبار شرکت گارانتی موجود نبود اما "در بازار یافت میشد"، تصمیم بر این شد مبلغش رو به بنده پرداخت کنند، قیمتی که به بنده اعلام گردند ابتدا 250 هزار تومان بود، پس از اعتراض بنده و یک هفته پیگیری مبلغ به 500 هزار تومان رسید و پس از پیگیری از مدیران بالا دستی و آشنایان و رفقا از دفتر ایسوس، مبلغ به 920 هزار تومان افزایش یافت که همچنان 60 هزار تومان زیر قیمت روز بود که به عنوان سود فروشگاه کم کردند، پس از یک ماه و نیم دوندگی، یک فقره چک تحویل من دادند برای یه هفته بعدش. ولی باز دمشون گرم.

یه مورد دیگه با گارانتی سازگار  شرایط مشابه داشتم، هارد اکسترنال رو پولش رو خواستم با حجم مشابه یک برند دیگه عوض کردند که من اصلا خوشم نیومد، ولی گارانتی خیلی راحت گفت اونو موجود نداریم اینو موجود داریم همینو میدیم میخوای بخواه می خوای نخواه. که گرفتم و اومدم خدا رو شکر کردم.

یه مورد دیگه داشتم، پاور کولرمسترم آتیش گرفت، بردم گارانتی سابق کولرمستر (دریا)، باز مشابه داستان شما، اون مدل رو موجود نداشت، پولشم نمیداد فقط می گفت با یه پاور دیگه عوض کن، پاور همسان هم نداشت، پاور من 650 وات بود، می گفت می تونم 1000 وات بدم ولی مابه التفاوتش رو باید بدی، قیمت پاور منو حدود 70 تومن زیر فاکتوری که خریده بودم حساب کرد، رفتم از دوستان و خانواده پول قرض کردم دادم به گارانتی، پاور 1000 گرفتم، بردم بازار با ضرر 100 هزار تومانی فروختم، قرض دوستان و خانواده رو دادم، مابقی اش رو نگه داشتم دو ماه پول جمع کردم یه پاور 550 وات خریدم. خوشحال و خندان هم بودم.

مورد دیگه داشتم، رم جی اسکیل بردم گارانتی آواژنگ، اون مدل رو نداشت، نزدیک ترین رم با فرکانسی که داشتم رو به جاش داد، خیلی راحت گفتن ملاک ما حجم رمه، اگه فرکانس و تایمینگ مشابه نباشه، ما حجم معادل رو از هرچی توی انبار داریم میدیم.

شما هم برادر خدا رو شکر کن اون مبلغ رو منهای سود فروشگاه به شما پرداخت کردند، توی این اوضاع وانفسا مورد گارانتی شما تجربه موفق بوده. اصلا ناراحت نباش.

در مورد اینکه گارانتی قیمت قدیم رو ملاک قرار میده، نمیشه به گارانتی خرده گرفت، ببینید، گارانتی بر اساس نرخی که اون زمان براش صرف می کرده کالایی رو گارانتی کرده، تعهدی رو در اون زمان بر اساس میزان مشخصی پذیرفته، نمیتونه بر اساس نرخ متفاوتی بازپرداخت داشته باشه. یک کالایی 100 تومن خریداری شده، به تومان، - حالا اینکه در سیستم اقتصادی مشعشع ما ارزش تومان نسبت به ارز خارجی کاهش پیدا کرده، گارانتی امکان جبران بر اساس نرخ روز رو نداره.

در مورد کم کردن سود فروشگاه هم طبیعیه، شما بیمه ی کلاس A هم بگیری که 100 در 100 ارزش یه کالای 100 تومنی رو بیمه کنه، 10 درصد فرانشیز کم می کنه، 90 تومن به شما میده.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
در 2 ساعت قبل، ARMIN گفته است :

روال همه ی گارانتی ها در ایران به همین صورته که، در زمانی که کالای موضوع گارانتی موجود نباشه، "در بهترین و ایدآل ترین حالت" مبلغی که "زمان خرید" پرداخت کردید رو "منهای سود فروشگاه"، به شما پرداخت کنند.

وقتی موجود نداره کار دیگه ای نمیشه کرد! یا باید با مورد دیگه ای تعویض کنه یا مبلغ رو عودت بده. که من خودم گزینه تعویض رو پیشنهاد دادم گفتم مدل بالاتر یا حتی پایین تر مثل سری RM اگه دارید با اون مدل تعویض کنید. خودشون قبول نکردن.

در 2 ساعت قبل، ARMIN گفته است :

 

یه مورد دیگه با گارانتی سازگار  شرایط مشابه داشتم، هارد اکسترنال رو پولش رو خواستم با حجم مشابه یک برند دیگه عوض کردند که من اصلا خوشم نیومد، ولی گارانتی خیلی راحت گفت اونو موجود نداریم اینو موجود داریم همینو میدیم میخوای بخواه می خوای نخواه. که گرفتم و اومدم خدا رو شکر کردم.

یه مورد دیگه داشتم، پاور کولرمسترم آتیش گرفت، بردم گارانتی سابق کولرمستر (دریا)، باز مشابه داستان شما، اون مدل رو موجود نداشت، پولشم نمیداد فقط می گفت با یه پاور دیگه عوض کن، پاور همسان هم نداشت، پاور من 650 وات بود، می گفت می تونم 1000 وات بدم ولی مابه التفاوتش رو باید بدی، قیمت پاور منو حدود 70 تومن زیر فاکتوری که خریده بودم حساب کرد، رفتم از دوستان و خانواده پول قرض کردم دادم به گارانتی، پاور 1000 گرفتم، بردم بازار با ضرر 100 هزار تومانی فروختم، قرض دوستان و خانواده رو دادم، مابقی اش رو نگه داشتم دو ماه پول جمع کردم یه پاور 550 وات خریدم. خوشحال و خندان هم بودم.

مورد دیگه داشتم، رم جی اسکیل بردم گارانتی آواژنگ، اون مدل رو نداشت، نزدیک ترین رم با فرکانسی که داشتم رو به جاش داد، خیلی راحت گفتن ملاک ما حجم رمه، اگه فرکانس و تایمینگ مشابه نباشه، ما حجم معادل رو از هرچی توی انبار داریم میدیم.

تمام مواردی که شما میگی شرایط بهتری نسبت به کیس من داره. اولاً که هیچ کدام از این شرکت ها حتی آواژنگ همچین حاشیه سودی ندارن. اون زمانی که عقیق فن کیس 20 دلاری رو 40 تومن میفروخت تخت جمشید فن کیس 12 دلاری رو 120 تومن قیمت گزاری میکرد. همچین تگ قیمتی اگر بنا باشه خدمات دهی نسبت به سایر دزدهای وارد کننده بدتر باشه که دیگه واویلاست.

ثانیاً در همه مواردی که شما گفتید شرکت گارانتی کننده پیشنهاد تعویض داده. بنده بهشون گفتم تعویض کنید گفتند هیچ گونه پاوری نداریم باید 2 ماه صبر کنی تا بهت بگیم در آینده پاور وارد می کنیم یا خیر. یعنی دو ماه دیگه در صورت مثبت بودن پاسخ بایستی صبر میکردم تا مراحل ثبت سفارش و ارسال و واردات و گمرک و ... انجام بشه که به قول خودشون حتی ممکنه 1 سال زمان بر باشه.بعد از 20 روز با کلی خواهش و تمنی و پیگیری با منت 700 تومن دادن که 700 تومنو بدم به فروشنده بگم پاور بده میزنه تو گوشم. قطعاً به نفع بنده بود که با مدل دیگه ای تعویض کنند و حتی سر بدم ولی شرکت زیر بار نمی رفت. شما یه نگاه به قیمت پاورها بنداز وقتی پاور 650 وات گرین 860 تومن شده من با 715 هزار تومن چه پاوری می تونستم تهیه کنم؟ 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
در 4 ساعت قبل، alimogharehabed گفته است :

امیدوارم روزی برسه که بدون واسطه های سودجو ,برندها وشرکت های خوب جهانی مثل ایسوس وکورسیر و... بتونن حضورفعال در ایران داشته باشن وماهم از محصولاتشون استفاده کنیم.

درود

دقیقاهمانی خواهدشدکه شمامیفرمایید،باوضعیت پیش اومده وهزینه های سرسام اور،کم کمارایه وفروش محصولات به سمت فروش مستقیم وبدون واسطه درحال حرکت خواهدبود?

لینک به دیدگاه
Share on other sites

تا زمانیکه اشخاص نالایق سرکار نشستن نمایندگی هیچ شرکت معتبری تو ایران دیده نخواهد شد. حتی اگر سود میلیاردی هم داشته باشند باز انقدر از اونور ضرر میکنن که نیومدن رو ترجیح میدن. فعلا هم که روزبروز داریم بسمت ایزوله شدن تو دنیا میریم.

احتمالا مدتی بعد ببینیم که اجناس ایرانی با کیفیتی بهتر از مشابه های خارجی ولی با قیمتی بسیار کمتر و پشتیبانی خیلی قویتر وارد کار خواهند شد و هیچ بیکاری در کشور نخواهیم داشت و همه دنبال صادرکردن این قطعات در خاورمیانه و سپس اروپا خواهندد بود. ?

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 7 ساعت قبل، ali.king گفته است :

کورسیر.کولر مستر.گیگابایت و ... اینا هیچکدوم دفتر رسمی ندارند.فقط چندتا وارد کنندن ک با قیمت چند برابری وارد میکنند و اسم خودشونو گذاشتن نمایندگی!!!ک گل سر سبد اینا همون تخت جمشیده!

اونی ک این حرفو زده در کمااال پرویی داره به مشتری بی احترامی میکنه!!!خب بگو فلان فلان شده اگه شما چند ساله پاور وارد نمیکنی . چرا تا همین چند ماه پیش ک پاور کورسیر تک و توک تو بازار بود چرا قیمتش پس فرق میکنه؟چرا پس گرون شده ؟! اگه ملاک قیمت قدیمه!!!

می ماند msi که نمیایندگی رسمی اش گرین هست

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 8 دقیقه قبل، Amir.s.b گفته است :

می ماند msi که نمیایندگی رسمی اش گرین هست

به خدا یه برند درست تو ایران داره فعالیت میکنه اونم همین ام اس ایه

قیمت مناسب، خدمات پس از فروش تضمین شده، تامین عالی قطعات، اصن بینظیره خدمات رسانی این برند تو ایران در قیاس با دیگر رقبا

آواژنگ که عشقیه هرروز یه برند وارد میکنه :|

ایسوس هم که 3 تا شرکت سرش دعوا دارن. ما آخرشم نفهمیدیم ایسوس با گارانتی ویستا بخریم سازگار بخریم متفرقه بخریم :|

ریزر عزیز هم که به خاطر مبداء برندش و دیگر لابی گریهای دوستان داخل به خاطره ها پیوست

برند دیگه اصن داریم تو بازار الان؟ :|

 

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 7 ساعت قبل، ARMIN گفته است :

 

آرمین دادا بد شانس تویی!، خود بدشانس اداتو در میاره?

در 26 دقیقه قبل، Amir.s.b گفته است :

می ماند msi که نمیایندگی رسمی اش گرین هست

میخواستم حرف msi رو بزنم خب تا اینجا از برندی حرف بزنی میگن فن بویی.با اینکه قطعات سیستم خودم ایسوسه ولی واقعا msi پشتیبانی بهتری داره

لینک به دیدگاه
Share on other sites

لیستی از گارانتی‌های واقعی و رسمی شرکت‌ها رو تهیه کردم که اینجا در اختیار دوستان میذارم، البته اگر حمایت بشه این پست، ممکن هست تاپیکش رو بزنم و اطلاعات شرکت‌های بیشتری رو تهیه و درج کنم.

هرچند اینجا هم اکثر شرکت‌های مهم رو لیست کردم. امیدوارم مفید واقع بشه:

 

ایسوس هر شاخه‌ای از محصولاتش ( نوت‌بوک، تبلت و کامپیوتر‌های یک‌پارچه) توسط یه شرکت گارانتی میشه، اصولا ایسوس سه گارانتی داره (حامی(ویستا) ، سازگار ارقام و آواژنگ) این سه گارانتی رو گارانتی یک‌پارچه‌ی ایسوس هم میگن و با کارت گارانتی هر کدوم به هر واحد از مراکز اون شرکت‌ها مراجعه کنین بهتون خدمات میدن (فقط برای سه شاخه‌ی بالا)

بقیه قطعاتی که در 3 لیست بالا بودن یا نبودن هم یکی از این گارانتی‌ها رو دارن ( حامی (ویستا)، آونگ، ماتریکس، لایف‌سرویس، تابا، گرین و سازگار)

قطعا اگر محصولی از ایسوس خریداری کردین که یکی از این گارانتی‌ها رو نداشت بدونین گارانتی نداره...

هماهنگی و مدیریت کالا و همچنین اتخاذ سیاست‌های ایسوس بین‌الملل رو  هم ایسوس‌ایران برای شرکت‌های بالا  انجام میده:

https://www.asus.com/middleeast-fa

 

لیست نمایندگی‌ها و همچنین فروشندگان شرکت گیگابایت: ( به دلیل تحریم ایران، در لیست نام ایران وجود نداره، اما در بخش خاورمیانه می‌تونین به این موارد دسترسی داشته باشین)

https://www.gigabyte.com/ir/Buy?ck=3#107091000,,1-0,1-0,1-0

 

لیست نمایندگی‌های رسمی شرکت ازراک:

http://www.asrock.com/general/buy.fa.asp?Product=MB&Country=Iran

 

لیست نمایندگی‌های رسمی شرکت کولرمستر:

http://www.coolermaster.com/service/whereToBuy-R1211260002f95d-UAE%20and%20Iran-All-All.html

 

لیست نمایندگی‌های رسمی شرکت جی‌اسکیل:

https://www.gskill.com/en/wheretobuy/list/ir

 

لیست نمایندگی‌های رسمی شرکت رایدمکس:

http://www.raidmax.com/where-to-buy_middle-east-iran-.html

 

لیست نمایندگی‌های رسمی شرکت دیپ‌کول:

http://www.deepcool.com/wheretobuy/asia/79_134.shtml

 

لیست نمایندگی‌های رسمی شرکت بایوستار:

http://www.biostar.com.tw/app/fa/wheretobuy/index.php?S_ID=67

 

لیست نمایندگی‌های رسمی شرکت اپیسر:

http://consumer.apacer.com/eng/where-to-buy.html?country=Iran

 

لیست نمایندگی‌های رسمی شرکت آنتک: ( در چند بخش، هم نمایندگی، هم فروشگاه ها و موارد دیگر...)

http://store.antec.com/uk/wtbuy?resellertype=%25R%25&country=Iran&Submit=SUBMIT

 

لیست نمایندگی‌های رسمی شرکت نوکتوا:

https://noctua.at/en/where-to-buy?buyercountry=IR

 

لیست نمایندگی‌های رسمی شرکت تیم‌گروپ: (حتما باید کشور رو انتخاب کنید)

https://www.teamgroupinc.com/en/support/stronghold.php

 

لیست نمایندگی‌های رسمی شرکت ترمال‌تک:

http://www.thermaltake.com/wheretobuy.aspx

 

لیست نمایندگی‌های رسمی شرکت ترمال‌رایت:

http://thermalright.com/where-to-buy/distributors/iran/

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...