رفتن به مطلب

Recommended Posts

واقعا خیلی خجالت آوره که باید خدمتتون عرض کنم
شرکت تخت جشیمد گارانتی کننده محصولات کورسیر ( Corsair ) آمریکا
واقعا سطح گارانتی کنندگی بسیار پایینی داره !
متاسفانه چند ماه پیش بنده کولر cpu مدل corsair H110i GTx رو برای 2 تا مشکل به گارانتی فرستادم
1 . یکی از فن ها خراب شده بود و سرعتش کم شده بود و نویز فراوانی ایجاد میکرد
2 . پمپ مشکل داشت و حرارت cpu به شدت افزایش پیدا میکرد

اول از همه این شرکت در شهر اصفهان گویا نمایندگی نداره و گفتن با تیپاکس بفرستید
اصولا تمامی شرکت های گارانتی کننده در صورتی که محصول مشکل داشته باشه بدون هیچ گونه هزینه ای کالا رو میفرستن تهران
ولی در این شرکت کار برعکس هست و هزینه ارسال و دریافت هر دو با خودمون بود , از این بگذریم...

پس از چند روز گفتن دارن تست میکنن و گفتن پمپ مشکل داره و فرستادن برامون
خوشبختانه فن هارو تعویض کردن یا تعمیر نمیدونیم ولی هرطور بوده سالم پس فرستادن

ولی مشکل اصلی ما پمپ این کولر بوده که گفتن تعمیر کردن و درست شده در صورتی که دما باز هم بیش از حد بالا میره
ی فرضیه بود که ما خمیر رو بد میزنیم اشتباه میزنیم ... حداقل 10 با اونم با خمیر نوکتوا ما تست کردیم هیچ تفاوتی نداشت و مشکل از پمپ بود

امیدوارم این شرکت پاسخگو این مشکل باشه که بنده از امروز قصد پیگیری مجدد دارم و تمامی مراحل هم به اطلاع عموم خواهد رسید ( تجربه است دیگه بهتر بشناسید شرکت های گارانتی کننده رو :) )

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام دوست عزیز 

ایشالا مشکلتون حل شه ولی تمامی بچه های لیون میدونن که گارانتی تخت جمشید یکی از اشغال ترین شرکتای ایران هست و هیچ شکی هم درش نیست 

شما میتونید در صورتی که مشکلتون حل نشد از طریق اتحادیه ازشون شکایت و پیگیری کنید تا کارتون راه بیوفته 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

متاسفانه این موضوع هیچ وقت تمومی نداره و فک کنم این چهارمین شکایت از شرکت گارانتی کننده هست 

به نظر خودم گارانتی هیچ معنایی ندارند مگه اینکه اشنا توی شرکت گارانتی کننده داشته باشید 

وگرنه من خودم قطعات رو میدم بیرون تعمیر میکنند 

 

درکل پیگیر باشید به احتمال زیادنتیجه میده 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 49 دقیقه قبل، amir 1 گفته است :

واقعا خیلی خجالت آوره که باید خدمتتون عرض کنم
شرکت تخت جشیمد گارانتی کننده محصولات کورسیر ( Corsair ) آمریکا
واقعا سطح گارانتی کنندگی بسیار پایینی داره !
متاسفانه چند ماه پیش بنده کولر cpu مدل corsair H110i GTx رو برای 2 تا مشکل به گارانتی فرستادم
1 . یکی از فن ها خراب شده بود و سرعتش کم شده بود و نویز فراوانی ایجاد میکرد
2 . پمپ مشکل داشت و حرارت cpu به شدت افزایش پیدا میکرد

اول از همه این شرکت در شهر اصفهان گویا نمایندگی نداره و گفتن با تیپاکس بفرستید
اصولا تمامی شرکت های گارانتی کننده در صورتی که محصول مشکل داشته باشه بدون هیچ گونه هزینه ای کالا رو میفرستن تهران
ولی در این شرکت کار برعکس هست و هزینه ارسال و دریافت هر دو با خودمون بود , از این بگذریم...

پس از چند روز گفتن دارن تست میکنن و گفتن پمپ مشکل داره و فرستادن برامون
خوشبختانه فن هارو تعویض کردن یا تعمیر نمیدونیم ولی هرطور بوده سالم پس فرستادن

ولی مشکل اصلی ما پمپ این کولر بوده که گفتن تعمیر کردن و درست شده در صورتی که دما باز هم بیش از حد بالا میره
ی فرضیه بود که ما خمیر رو بد میزنیم اشتباه میزنیم ... حداقل 10 با اونم با خمیر نوکتوا ما تست کردیم هیچ تفاوتی نداشت و مشکل از پمپ بود

امیدوارم این شرکت پاسخگو این مشکل باشه که بنده از امروز قصد پیگیری مجدد دارم و تمامی مراحل هم به اطلاع عموم خواهد رسید ( تجربه است دیگه بهتر بشناسید شرکت های گارانتی کننده رو :) )

سلام دوست گرامی.

همونطور که عزیزان اشاره کردند انتظار بیشتری هم از این گارانتی با این سابقه درخشان نمیرفت ومتاسفانه بدتر از همه اینکه خیلی وقت هم هست دیگه اقدام به واردات محصولات بسیار خوب وبا کیفیت کورسیر نمیکنند(نمایندگی انحصاریش هستن یعنی)

این شرکت سابقه دادن اجناس ریفر ودست دوم تحت عنوان نو رو هم داشته  وکلا بد سابقه هستند.

با این حال ممنون میشم مدل سی پی یو و دمایی رو که تجربه میکنه ذکر کنید.

با توجه به کیفیت بالای محصولات کورسیر در صورت سلامت بسته به شرایط محیط حداکثر دمای 60الی70رو  در این فصل نهایتا اجازه میده که سی پی یو تجربه بکنه وبنده خودم بشخصه بالای 55درجه ندیدم توی لود100درصد.

در مورد فن هم باتوجه به اینکه انباراشون خالیه احتمال فراوان باز کردن ویه سرویس روش انجام شده و درست شده چون  همون طور که گفتم دیگه وارد نمیکنند ویکی از دوستان همین فروم هم چندوقت پیش تاپیکی زدند مبنی بر اینکه پاورشون خراب شده ونتونستند تعمیر کنن وگفتن باید صبر کنید بار جدید!!!تا تعویض بشه که  تا کنون انگار نه انگار ودریغ از بار جدید.

 

ویرایش شده توسط alimogharehabed
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 21 دقیقه قبل، alimogharehabed گفته است :

سلام دوست گرامی.

همونطور که عزیزان اشاره کردند انتظار بیشتری هم از این گارانتی با این سابقه درخشان نمیرفت ومتاسفانه بدتر از همه اینکه خیلی وقت هم هست دیگه اقدام به واردات محصولات بسیار خوب وبا کیفیت کورسیر نمیکنند(نمایندگی انحصاریش هستن یعنی)

این شرکت سابقه دادن اجناس ریفر ودست دوم تحت عنوان نو رو هم داشته  وکلا بد سابقه هستند.

با این حال ممنون میشم مدل سی پی یو و دمایی رو که تجربه میکنه ذکر کنید.

با توجه به کیفیت بالای محصولات کورسیر در صورت سلامت بسته به شرایط محیط حداکثر دمای 60الی70رو  در این فصل نهایتا اجازه میده که سی پی یو تجربه بکنه وبنده خودم بشخصه بالای 55درجه ندیدم توی لود100درصد.

در مورد فن هم باتوجه به اینکه انباراشون خالیه احتمال فراوان باز کردن ویه سرویس روش انجام شده و درست شده چون  همون طور که گفتم دیگه وارد نمیکنند ویکی از دوستان همین فروم هم چندوقت پیش تاپیکی زدند مبنی بر اینکه پاورشون خراب شده ونتونستند تعمیر کنن وگفتن باید صبر کنید بار جدید!!!تا تعویض بشه که  تا کنون انگار نه انگار ودریغ از بار جدید.

 

دقیقا این گارانتی تخت جمشید معمولا جنس های کورسیر  و  DXRACER رو  وارد میکرد..........این محصولات  به خودی خود  تو موقع ارزونی دلار  گرون بودن..........و  گارانتی تخت جمشید هم از جایی که فقط به فکر سود خودش هست تا فکر مشتری

.الان که ارز چند برابر شده.................احتمالا  دیگه کمتر جنس بیارن.....از ترس اینکه رو دستشون بمونه بخاطر قدرت خرید مردم.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

از شرکتی که گرافیک تقلبی به مردم میندازه از این بیشتر نمیشه انتظار داشت 

هر خراب شده دیگه ای بود الان پلمپش کرده بودن

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

نمیدونم چرا هر وقت اسم تخت جمشید میاد
یاد دریاکامپیوتر گوربه گور می افتم ??

لینک به دیدگاه
Share on other sites

هزینه ارسال و دریافت کالا به شرکت گارانتی کننده بر عهده خریدار هست

تو آمریکاش هم همینجوریه البته اونجا هم شاکی داره ولی خوب قانون قانونه?

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 3 ساعت قبل، amir 1 گفته است :

واقعا خیلی خجالت آوره که باید خدمتتون عرض کنم
شرکت تخت جشیمد گارانتی کننده محصولات کورسیر ( Corsair ) آمریکا
واقعا سطح گارانتی کنندگی بسیار پایینی داره !
متاسفانه چند ماه پیش بنده کولر cpu مدل corsair H110i GTx رو برای 2 تا مشکل به گارانتی فرستادم
1 . یکی از فن ها خراب شده بود و سرعتش کم شده بود و نویز فراوانی ایجاد میکرد
2 . پمپ مشکل داشت و حرارت cpu به شدت افزایش پیدا میکرد

اول از همه این شرکت در شهر اصفهان گویا نمایندگی نداره و گفتن با تیپاکس بفرستید
اصولا تمامی شرکت های گارانتی کننده در صورتی که محصول مشکل داشته باشه بدون هیچ گونه هزینه ای کالا رو میفرستن تهران
ولی در این شرکت کار برعکس هست و هزینه ارسال و دریافت هر دو با خودمون بود , از این بگذریم...

پس از چند روز گفتن دارن تست میکنن و گفتن پمپ مشکل داره و فرستادن برامون
خوشبختانه فن هارو تعویض کردن یا تعمیر نمیدونیم ولی هرطور بوده سالم پس فرستادن

ولی مشکل اصلی ما پمپ این کولر بوده که گفتن تعمیر کردن و درست شده در صورتی که دما باز هم بیش از حد بالا میره
ی فرضیه بود که ما خمیر رو بد میزنیم اشتباه میزنیم ... حداقل 10 با اونم با خمیر نوکتوا ما تست کردیم هیچ تفاوتی نداشت و مشکل از پمپ بود

امیدوارم این شرکت پاسخگو این مشکل باشه که بنده از امروز قصد پیگیری مجدد دارم و تمامی مراحل هم به اطلاع عموم خواهد رسید ( تجربه است دیگه بهتر بشناسید شرکت های گارانتی کننده رو :) )

من هر چی فرستادم گارانتی پول رفت و برگشتشو خودم حساب کردم. نزدیکه 11 ساله به همین شکل بوده.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 15 ساعت قبل، Santa Cruise گفته است :

هزینه ارسال و دریافت کالا به شرکت گارانتی کننده بر عهده خریدار هست

تو آمریکاش هم همینجوریه البته اونجا هم شاکی داره ولی خوب قانون قانونه1f602.png

 

والا ما هر قطعه ای میبریم گارانتی های دیگه دفترشون

میفرستن تهران 1 ریال هم هزینه بابت این مورد نمیگیرن :|

 

به عنوان مثال : گارانتی تابا اصفهان هیچ کاری انجام نمیدن میگن ما قطعه میگیریم میفرستیم تهران

اگه خراب باشه قطعه و شامل گارانتی بشه هزینه پست با ما هست و اگر قطعه سالم باشه هزینه با مشتری !

در 17 ساعت قبل، alimogharehabed گفته است :

سلام دوست گرامی.

همونطور که عزیزان اشاره کردند انتظار بیشتری هم از این گارانتی با این سابقه درخشان نمیرفت ومتاسفانه بدتر از همه اینکه خیلی وقت هم هست دیگه اقدام به واردات محصولات بسیار خوب وبا کیفیت کورسیر نمیکنند(نمایندگی انحصاریش هستن یعنی)

این شرکت سابقه دادن اجناس ریفر ودست دوم تحت عنوان نو رو هم داشته  وکلا بد سابقه هستند.

با این حال ممنون میشم مدل سی پی یو و دمایی رو که تجربه میکنه ذکر کنید.

با توجه به کیفیت بالای محصولات کورسیر در صورت سلامت بسته به شرایط محیط حداکثر دمای 60الی70رو  در این فصل نهایتا اجازه میده که سی پی یو تجربه بکنه وبنده خودم بشخصه بالای 55درجه ندیدم توی لود100درصد.

در مورد فن هم باتوجه به اینکه انباراشون خالیه احتمال فراوان باز کردن ویه سرویس روش انجام شده و درست شده چون  همون طور که گفتم دیگه وارد نمیکنند ویکی از دوستان همین فروم هم چندوقت پیش تاپیکی زدند مبنی بر اینکه پاورشون خراب شده ونتونستند تعمیر کنن وگفتن باید صبر کنید بار جدید!!!تا تعویض بشه که  تا کنون انگار نه انگار ودریغ از بار جدید.

 

 

 

مدل cpu 4790k

فرکانس : بوست 4.4 

اوایل بنده هم زیر 60 دمام بود

حتی انقدر خوب بود که به سوت اتوماتیک رو فرکانس 4.6 دما به 70 نمیرسید !

 

ولی الان تصویر زیر گویای همه چیز هست

testh110i.jpg

 

-------------

اگه به دریافت هزینه ارسال و دریافت باشه

گرافیک بنده هم مشکل پیدا کرده بود 3 بار فرستادن تهران 

با این اوصاف باید حداقل 100 - 150 پول این مورد میدادم

 

 

در 16 ساعت قبل، meysam99mc گفته است :

دقیقا این گارانتی تخت جمشید معمولا جنس های کورسیر  و  DXRACER رو  وارد میکرد..........این محصولات  به خودی خود  تو موقع ارزونی دلار  گرون بودن..........و  گارانتی تخت جمشید هم از جایی که فقط به فکر سود خودش هست تا فکر مشتری

.الان که ارز چند برابر شده.................احتمالا  دیگه کمتر جنس بیارن.....از ترس اینکه رو دستشون بمونه بخاطر قدرت خرید مردم.

 

صندلی Dxracer هم این شرکت اورد و اویل پمپ خراب بود و روغن پس داده بود :| از همون روز اول !

ویرایش شده توسط amir 1
لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود

در باب هزینه های ترابری، اگر شرکت در محل سکونت مراجع دفتر داشته باشد و برای گارانتی به آنجا مراجعه شود، هزینه ای نخواهد داشت. در غیر این صورت هزینه ی رفت و برگشت عرفا با مشتری است، در ایران و هرجای دیگر همینطور است. ممکن است شرکتی به دلیل مشتری مداری یا هر چیز دیگر بخشی از این هزینه را بپردازد، ولی متداول نیست.

ویرایش شده توسط سعید بهمنیان
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 27 دقیقه قبل، amir 1 گفته است :

 

مدل cpu 4790k

فرکانس : بوست 4.4 

اوایل بنده هم زیر 60 دمام بود

حتی انقدر خوب بود که به سوت اتوماتیک رو فرکانس 4.6 یا حتی  4.7 دما به 70 نمیرسید !

ولی الان تصویر زیر گویای همه چیز هست

سلام دوست من.

عزیز شما یه کاری بکن پمپ رو بزار رو کوایت و گوشت رو نزدیک پمپ کن ببین صداش تغییری میکنه یا نه. بعدش بیار رو پرفرمنس و دوباره همین تست رو بکن چون 115 بنده وقتی تغیییر میدم مودش رو یه صدایی در اثر افزایش دور پمپ شنیده میشه.

اگر شنیده بشه ینی پمپ سالمه. اگر نه که خراب هست.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

هروقت اسم این شرکت مهندسین تخت جمشید میاد منم یاد گرافیک های تقلبی و فیکی که به مردم انداخته شد میوفتم.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

ادم تو ایران جنس بدون گارانتی بخره بهتره حداقلش خیالش راحته که جنس گارانتی نداره. و خراب بشه پای خودش هست. الان تو این فورم هر روز دارن یه تاپیک درباره شکایت از فلان گارانتی میزنن. من تا الان با بیشتر شرکت های گارانتی سرکار داشتم و همشون یجوری میخواستن از زیر بار خدمات فرار کنن و فقط تنها شرکت گارانتی که سریع و بدون چون چرا کار منو راه انداخته گرین بوده.

ویرایش شده توسط zen
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 4 ساعت قبل، saeed0c گفته است :

من هر چی فرستادم گارانتی پول رفت و برگشتشو خودم حساب کردم. نزدیکه 11 ساله به همین شکل بوده.

سلام سعید جان

شرکت ایزی یه مودم فرستادم برای گارانتی پول پست رو کلا متقبل شدند.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 4 ساعت قبل، سعید بهمنیان گفته است :

درود

در باب هزینه های ترابری، اگر شرکت در محل سکونت مراجع دفتر داشته باشد و برای گارانتی به آنجا مراجعه شود، هزینه ای نخواهد داشت. در غیر این صورت هزینه ی رفت و برگشت عرفا با مشتری است، در ایران و هرجای دیگر همینطور است. ممکن است شرکتی به دلیل مشتری مداری یا هر چیز دیگر بخشی از این هزینه را بپردازد، ولی متداول نیست.

واقعا هزینه اش موردی نیست ولی مطمئنا الان که یکبار فرستاده شده و خراب برگردوندن 

هزینه پست باید با ما باشه ؟

(اگه جوابتون بله هست که این شرکت چند بار اینکار بکنه پول ی کولر باید بدیم تیپاکس :))

در 2 ساعت قبل، zen گفته است :

ادم تو ایران جنس بدون گارانتی بخره بهتره حداقلش خیالش راحته که جنس گارانتی نداره. و خراب بشه پای خودش هست. الان تو این فورم هر روز دارن یه تاپیک درباره شکایت از فلان گارانتی میزنن. من تا الان با بیشتر شرکت های گارانتی سرکار داشتم و همشون یجوری میخواستن از زیر بار خدمات فرار کنن و فقط تنها شرکت گارانتی که سریع و بدون چون چرا کار منو راه انداخته گرین بوده.

در کل بخواییم حساب کنیم قطعات بدون گارانتی مقرون به صرفه تر هستن

بدلیل اینکه قیمت کمتری هم خواهند داشت و الافی کمتر !

 

در 4 ساعت قبل، Ali Subi گفته است :

سلام دوست من.

عزیز شما یه کاری بکن پمپ رو بزار رو کوایت و گوشت رو نزدیک پمپ کن ببین صداش تغییری میکنه یا نه. بعدش بیار رو پرفرمنس و دوباره همین تست رو بکن چون 115 بنده وقتی تغیییر میدم مودش رو یه صدایی در اثر افزایش دور پمپ شنیده میشه.

اگر شنیده بشه ینی پمپ سالمه. اگر نه که خراب هست.

مطئمنا مشکل از پمپه

بدلیل اینکه رو همین cpu کولر  transformer 3 green استفاده شده دما نهایتا 65 میشد !
واقعا فاحشه که هیچ جای دیگه مشکلی نیست و فقط از پمپه ولی حتما تست خواهیم کرد

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 2 ساعت قبل، amir 1 گفته است :

واقعا هزینه اش موردی نیست ولی مطمئنا الان که یکبار فرستاده شده و خراب برگردوندن 

هزینه پست باید با ما باشه ؟

(اگه جوابتون بله هست که این شرکت چند بار اینکار بکنه پول ی کولر باید بدیم تیپاکس :))

من فقط در باب هزینه ی ترابری گفتم، و گرنه برگرداندن کولر خراب از نظر اخلاقی و حرفه ای نادرست است، چه با هزینه و چه رایگان.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 2 ساعت قبل، تخت خمشید گفته است :

image.png.4a4dfa8e4fe7a964391e0df1e1749299.png کدوم یک از فن‌ها مال پمپ هستش؟

ارادت

فن های پمپ تو باکس  h110ii gtx هستش !

 

fan 2700rpm

pump 3060 rpm

ولی ی جای کار میلنگه

بدلیل اینکه سری قبلی هم ما فرستاددیم همچین وضعیتی داشت میزان rpm رو میزد 3000 ولی دمای کولانت همون اول میشد 40-45 درجه

درواقع زودتر گرم میشد :) الان یکم دیرتر گرم میشه همین !در حد 1 - 2 دقیقه 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 20 دقیقه قبل، تخت خمشید گفته است :

منظور بنده این هستش هدر پمپ به مادربورد هم وصله؟

بله دوتا سیم از پمپ به مادربورد وصله

یکیش به پایین بورد وصل میشه

و یکی دیگه اش سوکت 3 پین به cpu fan وصل میشه

------------

امروز تماس گرفتم

میگفتن اگه ی واشر هستش زیر هیت سینک اگه اون از بین رفته باشه از گارانتی خارج میشه :))

 

و جالب تر از همه چیز این بود که گفتن راندمان پمپ روز به روز درحال کاهشه ! محصولی که گارانتی 5 ساله داره ! و فعال کردن بوست استفاده نا متعارف هستش !

باید پیگیر این مسئله بود که خیلی راحت میگن از گارانتی خارج شده

ویرایش شده توسط amir 1
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

درود

بی ادبیه ولی احیانا این یک باگ از طرف بایوس مادربرد نیست که دما رو اشتباه نشون میده ؟

روی سیستم دیگه هم تست کردید؟ همین مشکل بود؟

خود نرم افزار تست دماتون یه موقع مشکلی نداره؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 11 دقیقه قبل، hd5870 گفته است :

درود

بی ادبیه ولی احیانا این یک باگ از طرف بایوس مادربرد نیست که دما رو اشتباه نشون میده ؟

روی سیستم دیگه هم تست کردید؟ همین مشکل بود؟

خود نرم افزار تست دماتون یه موقع مشکلی نداره؟

ارادت

نمیدونم چطور باید تست کرد که متوجه شد مشکل از بایوس هست ؟

ولی آخرین ورژن بایوس نصب هست درحال حاضر !

روی سیستم دیگه تست نکردیم خیر  !

 CPUID.HWMonitor.Pro.1.32.Portable

نسخه پرتابل این برنامه بدون مشکل هست

اینم تست با Real temp

Untitled_2ss.jpg

 

 

در 6 دقیقه قبل، تخت خمشید گفته است :

و یکی دیگه اش سوکت 3 پین به cpu fan وصل میشه  ---> این به کدوم هدر وصل هستش؟ با توجه به سنسورهای که نشون دادم

 

نمیدونم کدومش میشه ! 

ویرایش شده توسط amir 1
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

درود

شما بلاک واترکولر رو باز کنید و سیم هاش رو هم قطع کنید.

فن استوک سی پی یو رو با خمیر سیلیکون جدید نصب کنید و مجدد تست بگیرید. ببینید با فن استوک دمای هسته ها چگونه است.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در هم اکنون، Sir MehDi گفته است :

درود

شما بلاک واترکولر رو باز کنید و سیم هاش رو هم قطع کنید.

فن استوک سی پی یو رو با خمیر سیلیکون جدید نصب کنید و مجدد تست بگیرید. ببینید با فن استوک دمای هسته ها چگونه است.

متاسفانه فن استوک در دسترس نیست

ولی با فن ترنسفورمر 3 گرین تست کردیم دما خیلی پایین تر از حال حاضر هستش!

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 2 دقیقه قبل، Sir MehDi گفته است :

درود

شما بلاک واترکولر رو باز کنید و سیم هاش رو هم قطع کنید.

فن استوک سی پی یو رو با خمیر سیلیکون جدید نصب کنید و مجدد تست بگیرید. ببینید با فن استوک دمای هسته ها چگونه است.

متاسفانه فن استوک در دسترس نیست

ولی با فن ترنسفورمر 3 گرین تست کردیم دما خیلی پایین تر از حال حاضر هستش!

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 2 دقیقه قبل، تخت خمشید گفته است :

بنده هم تماس گرفتم با گارانتی تخت جمشید یک سوالی ازشون پرسیدم گفتن که اگر پردازنده دماش به 90 100 نرسه و فرکانس نیاد پایین! از نظر اون‌ها کولر سالم هستش حتی اگر پمپ کار نکنه1f602.png

وضعیت گارانتی کننده هامون تو ایران اینه دیگه

وقتی میگن قطعه ایکه گارانتی 5 ساله داره تو آمریکا راندمانش کم خواهد شد  از دما 60 میرسه به 100 :))

فکر کنم تا تاریخ 28/7/1399 که گارانتی داره هزارتا تاپیک باید زد 1f602.png

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...