رفتن به مطلب

شرکت پرند بار دیگر افتخار می آفریند!


Danialdaneshmand
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

  • کاربر ویژه

دوستان عزیز این مجموعه عرضه شده و اگر از خود شرکت سفارش دهید بابت پست هزینه ای نمیگرد!@};-

این مجموعه به احتمال زیاد بهترین مجموعه ی سال 2012 خواهد شد!@};-

از جمله میشه به آموزش های متنوع در مورد برنامه های مختلف به صورت اینتراکتیو هم اشاره کرد!

توضیحاتی دیگر

نسخه 2012 مجموعه نرم‌افزاری پرند با بیش از صدها نرم‌افزار کاربردی در زمینه‌های مختلف، همزمان با شروع فصل تحصیلی جدید عرضه شد. همواره یکی از نیازهای اصلی هر کاربر کامپیوتر، داشتن سیستمی سالم بوده تا با کمترین میزان دردسر بتواند کارهای روزانه خود را انجام دهد. پس از خرید کامپیوتر مورد بسیار مهمی که کاربر به صورت دائم با آن سروکار دارد، سیستم‌عامل نصب شده و نرم‌افزارهایی است که از طریق آنها کاربر کارهای مورد نیازش را انجام می‌دهد.

در این میان داشتن مرجعی کامل از به‌روزترین و کاربردی‌ترین نرم‌افزارهای منتخب به همراه راهنمای کامل جهت نصب می‌تواند کمک شایان ذکری به کاربران کند. مجموعه نرم‌افزاری پرند این نیاز کاربران را شناخته و طی 12 سال فعالیت خود، همواره مجموعه‌های نرم‌افزاری کاملی را تحت عنوان KING به کاربران ارائه داده است. این شرکت به تازگی از نسخه 2012 محصول خود رونمایی کرده که شامل صدها نرم‌افزار کاربردی و آخرین سیستم‌عامل‌های موجود در بازار است. یکی از ویژگی‌های منحصر به‌ فرد این مجموعه داشتن ٢ کتاب راهنمای تمام رنگی 144 صفحه‌ای است. کتاب راهنمای پرند شامل نکات ضروری جهت استفاده از مجموعه، لیست کامل کلیه نرم‌افزارهای موجود به همراه توضیح فارسی و سوالات متداول مطرح شده توسط کاربران به همراه پاسخ آنها بوده و کتاب دانستنیها و مطالب آموزشی نیز شامل نکات آموزشی مفید و کاربردی در زمینه دنیای کامپیوتر است.

جهت آسان کردن نصب برنامه‌ها و کاهش مراحل فعال‌سازی توسط کاربران بیش از 70 درصد نرم‌افزارها به صورت خودکار فعال شده و بسیاری از برنامه‌ها پس از نصب نیازی به فعال‌سازی ندارند. همچنین برای سایر نرم‌افزاها نیز فیلم آموزشی مراحل فعال‌سازی قرار گرفته تا با مشاهده آن به سادگی بتوان نرم‌افزارها را فعال کرد.

این مجموعه علاوه بر پشتیبانی از نرم‌افزارهای ویندوزی در دو ساختار 32 و 64 بیتی، نرم‌افزارهای کاربردی ویژه سیستم‌‌عامل مکینتاش را نیز به علاقه‌مندان ارائه کرده است. ویژگی دیگر این بسته نرم‌افزاری، قرارگیری آخرین نسخه از سیستم‌عامل Mac OS X Lion جهت نصب روی کامپیوترهای مکینتاش است که این نکته می‌تواند برای کاربران Apple بسیار جالب توجه باشد.

برنامه خود اجرا یا همان Autorun در نسخه جدید به کلی دگرگون شده و امکانات گوناگونی از جمله مشاهده اطلاعات نرم‌افزارها، امکان جستجوی کلیه برنامه‌ها، مشاهده محیطی از نرم‌افزارها، تشخیص خودکار سیستم‌عامل 32 یا 64 بیتی و... به آن اضافه شده است.

علاوه بر این برترین نرم‌افزارهای کار با فایل‌های سه‌بعدی همراه با موتور قدرتمند V-Ray برای برنامه 3ds Max 2012 از دیگر نرم‌افزارهای این بسته محسوب می‌شود.

همچنین در این مجموعه می‌توانید، نسخه کامل محیط های برنامه‌نویسی و ساخت بانک‌های اطلاعاتی، بسته کامل نرم‌افزارهای اداری مایکروسافت آفیس، برترین نرم‌افزارهای مورد استفاده مهندسین، فایل‌های بروزرسانی SP3 برای ویندوز XP و SP1 برای ویندوز 7 بدون نیاز به نصب مجدد، مجموعه‌ای از جذاب‌ترین سرگرمی‌ها و بازی‌های محبوب و همچنین آموزشی 53 برنامه کاربردی به صورت کاملاً اینتراکتیو را مشاهده کنید.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

البته SMS این شرکت برای کسانی که به این شرکت SMS دادند ارسال شده بنده از همین طریق متوجه شدم!@};-

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

حالا کجای این مجموعه افتخار بر انگیزه ؟ @};-?

بهترین مجموعه است@};-

البته این نظر شخصی هست ولی خوب توی نظر سنجی بیشترین رای رو داشت و بنده اسم تاپیک رو اینطور انخاب کردم!@};-

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...