رفتن به مطلب

کارت گرافیک GeForce RTX 2060 زودتر از آنچه که فکر کنید به بازار می آید!


Recommended Posts

  • کاربر ویژه

 

9cfa7990d4c2f0a8df7a589c7c10be93.png

 

در حال حاضر در سرتاسر وب ، شایعات زیادی در مورد سری کارتهای گرافیکی 2060 انویدیا به گوش میرسد.به نظر میرسد این شایعات در حال تبدیل شدن به واقعیت هستند، زیرا اکنون یک لوگوی رسمی مربوط به کارت GeForce RTX 2060 منتشر شده است.سه نکته در مورد کارت جدید حائزاهمیت است . اول اینکه ممکن است این کارت پس از معرفی در نمایشگاه سالانه CES ، در ماه ژانویه به بازار عرضه شود.دوم اینکه این لوگو تایید میکند که این کارت از خانواده RTX است و نه GTX . البته شک و تردید هایی وجود دارد ، چرا که این یک کارت رده میانی نیست و یک کارت سطح پایین در خانواده RTX ها به شمار میرود و اینکه جهت پردازش Raytracing ، با چه تعداد هسته RT این توانایی را بدست خواهد آورد.پس اگر این محصول RTX نامیده شده ، قطعا باید قدرت لازم جهت این پردازش را داشته باشد.سومین نکته مربوط به حجم حافظه ویدئویی مورد استفاده در این کارت است که گفته شده تا مقدار 6 گیگابایت حافظه را دریافت خواهد کرد.

این لوگو توسط ادیتوری به نام Andreas Schilling درحساب توییترمنتشر شده است.طبق گفته این ادیتور :

" کارت گرافیک GeForceRTX2060 برای پلتفرم دسکتاپ کاملا واقعی بوده و وجود خواهد داشت.بازاریابی برای این کارت در بخش رده میانی آغاز شده و تولید کنندگان آماده تولید این کارت هستند.تنها مشخصه تایید شده برای این کارت ، مقدار 6 گیگابایت حافظه ویدئویی GDDR6 است.هفته دوم ژانویه منتظر این کارت باشید! "

 

منبع : Guru3d

مترجم : محمد فتحی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...