رفتن به مطلب

چگونه با 5000 تومان کیس تان را حرفه ای مادینگ کنید؟؟؟!!


 اشتراک گذاری

Recommended Posts

درود بر همه دوستان عزیز لیونی  که با تاپیک های قبلی همراه ما بودند و باز هم همراه ما خواهند بود.

همونطور که همگی در جریان هستید این تاپیک در واقع ادامه و به نحوی همون نتیجه تاپیک قبلیه که قراره در اینجا با اون 5000 تومانی که بهتون گفته بودم یه کار فوق العاده انجام بدیم و کلی لذت ببریم.( احتمال داره عنوان تاپیک رو اندکی تغییر بدم؟!)

مطالب و تصاویر لازم تقریبا آماده شدن و فقط مقداری ادیت مونده که روی تصاویر و نوشته ها انجام بشه در همین جا قرار داده میشن و الان خواستم تاپیک رو استارت بزنم که دوستان فکر نکنن یه حرفی زدم و رفتم نه ! تا چند ساعت دیگه محتوای مربوطه رو اینجا براتون قرار میدم و امیدوارم که لذت ببرید.

( با عرض پوزش خدمت دوستان عزیز ، این تاخیرات به خاطر اینه که بنده دسترسیم به نت مقداری محدوده و همچنین مشغول کار هستم و در لابه لای فعالیت کاریم دارم این تاپیک ها رو پیش می برم پس اگه دیر و زودی میشه به بزگواری خودتون ببخشید .)

منتظر حضور گرم شما عزیزان خواهم بود.:x

لینک به دیدگاه
Share on other sites

با عرض سلام مجدد خدمت دوستان عزیز لیونی
بالاخره انتظار ها به سر اومد و اومدم اونی که قولش رو بهتون داده بودم بهتون بگم!
قبل از اینکه برم سر اصل مطلب میخوام یه سری توضیحات خدمتتون عرض کنم دوستان که هر چند ممکنه زیاد باشه و سرتون رو درد بیاره ولی میشه ازش یه چیزایی یاد گرفت! این مطالب رو سعی کنید براش چند دقیقه وقت بزارید و بخونید تا به جواب سوالاتی که داشتید برسید؟!


محصولی که میخوام خدمتتون معرفی کنم سر چشمه ساختش از اونجایی شروع شد که من طبق قولی که به دوستان تو تاپیک آموزش ساخت Fan RGB داده بودم ، مدت ها بود به دنبال راهی میگشتم که بتونم فن های رینگ رو با کمترین هزینه بسازم و راه های مختلفی هم برای ساختش بدست آوردم که یک سری تهیه ملزوماتشون سخت بود یا نیازمند دانش فنی کافی برای ساختشون بودن که اون موقع هرکسی از پس ساختنش بر نمیومد و جواب نمیداد البته در این راه به نتایج جالبی دست یافتم که شاید بشه اونها رو به نوعی ایده ها و طرح های بکر خواند و به عنوان یک اختراع به ثبت رسوند و دنبال اونم هستم. از این بگذریم خلاصه یه مقدار راه ناهموار بود و رسیدن به نتیجه رو سخت می کرد و همین موضوع باعث شد که به دنبال راه ساده تری باشم . این تا اینجا.
 از طرف دیگه خیلی وقت هم بود دنبال این بودم که بتونم رنگ های فلورسنت یا فسفرسنت رو همراه با نور بلک لایت مورد نیاز تهیه کنم و باهاش مادینگ مربوطه رو که لیون انجام میداد رو انجام بدم که راجع به همین موضوع با بر و بچه های لیون کامپیوتر هم تماس گرفتم که لطف کردن و به بنده پاسخی دادن که من بهش میگ پیچوندن (صد البته حق دارن و میتونن اسرار کاریشون رو مخفی نگه دارن ؟! ) و خلاصه بگذریم بعد از اون با جستجوی زیاد چیزی که میخواستم رو گیر آوردم ولی خب هزینه اش زیاد بود و خریدش معقول نبود و همچنان به دنبالش بودم تا اینکه توی یه لوازم آرایشی فروشی اونی که میخواستم رو گیر آوردم و تهیه اش کردم. برای تهیه نور بلک لایت هم خیلی گشتم ولی چیزی که بکارم میومد یا موجود نبود و یا اگه بود قیمتش بالا بود تا بعد از آزمایشاتی متوجه چیزی شدم  و این بود که این نوع رنگ ها در زیر نور آبی و بنفش هم نتیجه بسیار نزدیکی به نور بلک لایت ارائه میدن و البته در برابر نور های دیگه هم واکنش دارند ولی خب بیشترین واکنش نسبت به نور بلک لایته و بعد نور بنفش و آبیه. خب نور بلک لایت برای همه تهیه اش ممکنه آسون نباشه و هزینه بر باشه ولی نور آبی آسون و ارزونه. خب بعد از این جریان من که همچنان به دنبال ساخت فن های رینگ بودم و تو این فکر بودم که چطوری میتونم با کمترین هزینه بهترین نتیجه رو به دست بیارم ، این ایده به ذهنم رسید که در واقع با ترکیب این دو ایده یعنی ساخت فن های رینگ و مادینگ فلورسنت این تکنیک یا محصول رو خلق کنم .

-------------------------------------------------------------
خب حالا چرا تاپیک با 5000 تومان میشه چیکار کرد رو ایجاد کردم؟
از اون جایی که ساخت این محصول یا همون تکنیک با صرف هزینه 5000 تومان قابل انجام بود این ایده به ذهنم اومد که قبل از معرفی به دوستان یه نظرسنجی بذارم ببینم 5000 تومان در نظر دوستان چقدر ارزش داره و اونها با این مبلغ چقدر میتونن خلاقیت به خرج بدن و رشته افکارشون به کجا می رسه و به نحوی این تاپیک یک چالش ذهنی هم برای شما عزیزان بود؟!
نتیجه تاپیک در کل مشخص شد که 5000 تومان ارزش خاصی نداره و نمیشه باهاش  یه کار مفید که تاثیر خیلی زیادی  و به نحوی ماندگاری داشته باشه انجام داد و از طرفی منم همین رو میخواستم و در ادامه هم  با توجه به راهنمایی های غیر مستقیمی که من کرده بودم و شناختی که دوستان از من داشتن  بالاخره چند نفر از دوستان نتیجه رو حدس زدند و با علام نتیجه تاپیک خاتمه یافت.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
کاری که من کردم در واقع اینه که با همون 5000 تومان بی ارزش یه کار بزرگ کردم ، حالا چی؟
دوستان من با 5000 تومان یک لاک ناخن نارنجی فلورسنت خریدم؟!  فقط همین و با اون کاری رو انجام دادم که در زیر می بینید :   
طبق تصاویری که در زیر می بینید شما با یک لاک ناخن فلورسنت یا به قول فروشنده ها فسفری ( در رنگ های مختلف بنا به سلیقه خودتون که البته نارنجی یه چیز دیگست ) میتونید به راحتی یه مادینگ زیبا روی تمام فن های کیستون و حتی دیگر قطعات کیستون انجام بدید و در واقع با این روش میتونید با کمترین هزینه و صرف کمترین زمان ممکن تمام فن های کیستون رو به فن های رینگ و البته از نوع متفاوتش که با شدت و سرعت تغییر نور و سرعت فن تغییر حالت میده ، تبدیل کنید که زیبایی بسیار خاصی به سیستمتون میبخشه که من هر کاری کردم نتونستم با دوربین گوشیم این زیبایی رو اونطوری که چشم میبینه برای شما به نمایش بذارم و مطمئن باشید اگه انجامش بدید واقعا لذت خاصی خواهید برد که هیچ وقت تصورش رو هم نخواهید کرد؟!

و در آخر دوستان عزیز اگه نتیجه کاری که انجام دادم شما رو راضی نکرده ، امیدوارم که ناراحت نشده باشید چون من سعی کردم با 5000 تومن کاری رو انجام بدم که برای رسیدن به اون شاید نیاز باشه پول زیادی صرف کنید ولی با این مبلغ ناچیز میتونید نتیجه ای بگیرید که ارزشش واقعا بیشتر از این هاست.

-------------------------------------------------------------
آموزش ساخت که نیازی هم به توضیح زیادی نداره و خیلی راحته :
شما لاک رو تهیه می کنید و قبل از استفاده خوب تکون میدید و بعد طبق تصاویر زیر لبه ی پره های فن هاتون رو با اون به عرض چند میلیمتر رنگ میکنید ( عرض این خط ضخامت رینگتون رو تعیین میکنه!)  این کار رو برای همه پره های انجام میدید و بعد میرید سراغ پشت پره ها و به اندازه همون رنگی که روی پره ها رو زدید زیرشون رو هم هم اندازه و مثل همون رنگ میزنید و اگه کم رنگ بود میتونید یه دست دیگه رنگ بزنید که البته نیازی هم نیست و چند دقیه صبر می کنید تا خشک بشه و تمام و حالا اگه فنتون تک رنگ باشه مثلا آبی یا قرمز خب یه جلوه بیشتر ندارید که اونم زیباست و اگه فن شما از نوع RGB  باشه خب به راحتی میتونید مد های رنگی مختلف رو روش امتحان کنید و به نتیجه دلخواهتون برسید و بهترین رنگی که من تست کردم و نتیجه خیلی خاصی میده نور آبیه که در تصاویر هم مشاهده میکنید. ( فن مورد استفاده در این پروژه همون فن دست ساز خودم هست.)

01.thumb.jpg.945a22c9864376be7e1dc9f051d2ecb5.jpg02.thumb.jpg.e81dc0b1e053b72547d2feaae43d2d7f.jpg

03.thumb.jpg.c0b802df4ed893cac858b01d1e0fc78d.jpg04.thumb.jpg.e6384e980e36ba34ccb1e2fd639c5e41.jpg05.thumb.jpg.7456964bd1699ee877d3e9022d9240c4.jpg


خب از این جا به بعد دیگه میمونه دست خلاقیت خود شما دوستان عزیز که میتونید با ایجاد طرح های خاص روی فن ها تون اون ها رو کاملا سفارشی و متمایز کنید که نمونه سادش همین دایره وسط پره هاست که من رنگ کردم و همچنین لبه دیگر پره هاست که در تصویر مشخص هست و وقتی که فن روشن میشه جلوه خاصی داره و من نتونستم اون جلوه رو با دوربین بخوبی بهتون نشون بدم البته تو کلیپ هایی که گذاشتم بهتر معلومه؟!
این از فن ها و حالا شما دستتون بازه و میتونید با این تکنیک هر قسمت از سیستمون رو که میخواید و مشکلی براش ایجاد نمیکنه رنگ کنید برای مثال روی خازن ها ، هیت سینک ها ، بک پلیت ها و ... و البته باید به نکته انتقال حرارت هم توجه داشت و اگه قطعه گرما زاست ، کل سطح قطعه مورد نظر پوشیده نشه تا در دفع دمای اون قطعه خللی ایجاد نکنه و بعد از این کار شما میتونید با استفاده از نور پردازی داخلی سیستمتون و مخصوصا نور آبی و بنفش ، جلوه خاصی رو به سیستمتون ببخشید.( بزودی با این تکنیک یه کار خوب روی سیستمم انجام میدم و تصویرش رو براتون تو تاپیک میزارم .)

06.thumb.jpg.74d5f3aa3bdb719be8691f1fa138321b.jpg07.thumb.jpg.d080f21f70695f17265263a0815e01b1.jpg08.thumb.jpg.6438a154eafe33753552a920fcc06861.jpg

کلیپ کوتاه از نتیجه کار:

http://s9.picofile.com/file/8346559484/001.flv.html

کلیپ مربوط به کاهش نور فن و جلوه حاصل از آن:

http://s8.picofile.com/file/8346559668/002.flv.html

کلیپ مربوط به اضافه کردن خط روی لبه کنای پره ها و جلوه حاصل از آن:

http://s9.picofile.com/file/8346559600/003.flv.html

یه کلیپ دیگه :

http://s9.picofile.com/file/8346559742/004.flv.html

کلیپ از تغییر رنگ فن و تاثیرش بر رینگ  :

http://s8.picofile.com/file/8346559800/005.flv.html

 

ویرایش شده توسط DPSYS
لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام 

تو یه کلام بخوام بگم میگم عجب مخی داری شما ☺️ اصلا انتظار همچین چیزی رو نداشتم با این هزینه اندک و واقعا ناچیز . نتیجه کار فوق العاده هست 

به شخصه خیلی خیلی خیلی حال کردم با این ایدتون و ممنون از شما بابت این آموزش .

من فن هام قرمز هست به نظرتون از همین رنگ استفاده کنم براش یا رنگ دیگه ای امتحان کنم ؟  

لینک به دیدگاه
Share on other sites

واقعا بی نظیر و طرز عجیبی راحته این کار 

متشکرم ازتون 

به زودی فن واتر کولرمو همین طوری میکنم

فقط یک سوال در رنگ های غیر آبی نتیجه چطوره؟ چون معمولا من نورپردازی رو حالت color cycle میزارم

ویرایش شده توسط alirezatha
لینک به دیدگاه
Share on other sites

واقعا عالی وخوب.متشکر از شما بابت این آموزش کاربردی:89_clap:.

اگر موس پد rgb رو هم بتونید انجام بدید دیگه واقعا عالی میشه.:D

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

خب یعنی فنش هم با همون 5ت تهیه میشه؟ :| 

بلاخره باید فنی درکار باشه تا این طرح رو با 5ت روش زد یا نه ...

با احترم اما اصلا دوست نداشتم :| ...

لینک به دیدگاه
Share on other sites

بعضی چیزا اونقدر ساده و بی ارزش به نظر میام که آدم اصلا نمیتونه فکرشم بکنه که چه خلاقیت هایی میشه باهاش انجام داد

واقعا زیبا و عالی شده 

بنده دارم گیمنت میزنم احتمالا ایده ای برای زیبا کردن کیس ها و فضا ندارین؟ ?

فقط حیف که کیس ها قاب بقلشون شیشه ای نیست که داخل کیس دیده بشه ایده ای هم به نظرم نرسید ! 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در هم اکنون، G@m3R گفته است :

خب یعنی فنش هم با همون 5ت تهیه میشه؟ :| 

بلاخره باید فنی درکار باشه تا این طرح رو با 5ت روش زد یا نه ...

با احترم اما اصلا دوست نداشتم :| ...

کیس شما فن نداره ؟ :Dایراد بنی اسرائیلی میگیری ها

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 12 دقیقه قبل، naderblue گفته است :

کیس شما فن نداره ؟ :Dایراد بنی اسرائیلی میگیری ها

فن داره ولی led نیست

برای اینکار باید فن led هم خریداری بشه، پس 5ت نیست

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در ۱ ساعت قبل، G@m3R گفته است :

فن داره ولی led نیست

برای اینکار باید فن led هم خریداری بشه، پس 5ت نیست

فن LED خودش به طور جداگانه هست و ربطی به این نداره مثل اینکه بگن اسپرت کردن ماشین 5 میلیونه شما بگی نه اول باید 50 میلیون ماشین بخرم

50 میلیون رو میدن برای خریدن ماشین

حالا برای اضافه کردن این نوع از زیبایی به فن 5 تومن هزینه میخواد

لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود و خسته نباشید

واقعا ایده ای قشنگیه ممنون از شما ...

-----------------------------

ولی بنده یه ایده ای بهتر دارم / بجای اینکه از لاک استفاده کنیم

بهتر نیس از برچسب شبرنگ که بازتاب نور بهتری هم داره استفاده کنیم ؟

نتیجه کار میتونه خیلی بهتر باشه ... در ضمن حتی میشه شبرنگ و مجانی پیدا کرد ?

اغلب مغازه های اسپورتی برین اضافه های شبرنگ و میتونین مجانی تهیه کنین ...

دقیقا طبق همین عکس های اموشی شما با قیچی شب رنگ هارو بچسبونین به همون جاهای که لاک خورده ...

البته واسه اینکار بهتره پره و بیرون بیارن

اون 5 هزار تومان هم شماره کارت میدم بریزین به کارتم ?

------------------------------------------------------

شوخی کردم و امیدوارم با پیشنهادم ایده شماره کوچیک نکرده باشم ...

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 10 ساعت قبل، DPSYS گفته است :

خب حالا چرا تاپیک با 5000 تومان میشه چیکار کرد رو ایجاد کردم؟

از اون جایی که ساخت این محصول یا همون تکنیک با صرف هزینه 5000 تومان قابل انجام بود این ایده به ذهنم اومد که قبل از معرفی به دوستان یه نظرسنجی بذارم ببینم 5000 تومان در نظر دوستان چقدر ارزش داره و اونها با این مبلغ چقدر میتونن خلاقیت به خرج بدن و رشته افکارشون به کجا می رسه و به نحوی این تاپیک یک چالش ذهنی هم برای شما عزیزان بود؟!
نتیجه تاپیک در کل مشخص شد که 5000 تومان ارزش خاصی نداره و نمیشه باهاش  یه کار مفید که تاثیر خیلی زیادی  و به نحوی ماندگاری داشته باشه انجام داد و از طرفی منم همین رو میخواستم و در ادامه هم  با توجه به راهنمایی های غیر مستقیمی که من کرده بودم و شناختی که دوستان از من داشتن  بالاخره چند نفر از دوستان نتیجه رو حدس زدند و با علام نتیجه تاپیک خاتمه یافت.

 

دوست عزیز،

اولا خیلی ممنون که چنین تاپیکی ایجاد کردید بالاخره جای این تاپیک ها خالیه در انجمن و بسیار هم خوبه.

اما اون تاپیک با 5000 تومن چیکار میشه کرد، اگر نگیم اسپم بوده، بلکه یک معرکه گیری برای ایجاد تاپیک اصلی بوده. امکانی در انجمن هست برای گذاشتن Status در پروفایل، شما می توانید در آنجا هر مطلبی را مطرح کنید برای ایجاد اشتیاق برای تایپک هایی از این دست، دوستان میان در زیر Status شما نظرشون رو در مورد چالشی که مطرح می فرمایید عنوان می کنند.

اگر قرار باشه هر کدوم از ما برای ایجاد تاپیک اصلی، یک تاپیک معرکه گیری هم راه اندازی کنیم که سنگ روی سنگ بند نمی شود.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 1 ساعت قبل، ARMIN گفته است :

 

دوست عزیز،

اولا خیلی ممنون که چنین تاپیکی ایجاد کردید بالاخره جای این تاپیک ها خالیه در انجمن و بسیار هم خوبه.

اما اون تاپیک با 5000 تومن چیکار میشه کرد، اگر نگیم اسپم بوده، بلکه یک معرکه گیری برای ایجاد تاپیک اصلی بوده. امکانی در انجمن هست برای گذاشتن Status در پروفایل، شما می توانید در آنجا هر مطلبی را مطرح کنید برای ایجاد اشتیاق برای تایپک هایی از این دست، دوستان میان در زیر Status شما نظرشون رو در مورد چالشی که مطرح می فرمایید عنوان می کنند.

اگر قرار باشه هر کدوم از ما برای ایجاد تاپیک اصلی، یک تاپیک معرکه گیری هم راه اندازی کنیم که سنگ روی سنگ بند نمی شود.

حاجی حالا شما اینقدر سخت نگیر مگه درسال چند بار از این کارهای خلاقانه پیش میاد که بخان تاپیک بزنن

ویرایش شده توسط mojtabapes
لینک به دیدگاه
Share on other sites

به شخصه که خیلی خوشم اومد کیسم z4 هست واقن از فنهاش خسته شده بودم اما با این کار احتیاجی به تعویض نیست

این کیس رو خریدم از طلق دودیش خوشم نیومد خودم رفتم طلق گرفتم براش

۲۰۱۶۰۸۱۸_۱۷۰۶۲۳.jpg

لینک به دیدگاه
Share on other sites

میگم دور فن رو امتحان کردی مثل فن های 

Thermaltake riing

لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود بر همه دوستان عزیز لیونی

امیدوارم که تونسته باشم وقتی که برای تاپیک قبلی و این تاپیک صرف کردید رو با کاری که کردم جبران کرده باشم.

 

در 13 ساعت قبل، babak_11 گفته است :

سلام 

تو یه کلام بخوام بگم میگم عجب مخی داری شما 263a.png اصلا انتظار همچین چیزی رو نداشتم با این هزینه اندک و واقعا ناچیز . نتیجه کار فوق العاده هست 

به شخصه خیلی خیلی خیلی حال کردم با این ایدتون و ممنون از شما بابت این آموزش .

من فن هام قرمز هست به نظرتون از همین رنگ استفاده کنم براش یا رنگ دیگه ای امتحان کنم ؟  

درود بر شما

لطف دارید دوست عزیز بیشتر هدفم این بود که خلاقیت در کارها رو آموزش بدم.

در مورد رنگ اگه فن شما تک رنگ هست بهتره که آبی باشه تا زیباترین نتیجه رو بهتون بده و شما میتونید تو کلیپ آخری که گذاشتم و مربوط به تغییر رنگ فن هست واکنش رینگ رو به رنگ های مختلف ببینید.

در 11 ساعت قبل، alirezatha گفته است :

واقعا بی نظیر و طرز عجیبی راحته این کار 

متشکرم ازتون 

به زودی فن واتر کولرمو همین طوری میکنم

فقط یک سوال در رنگ های غیر آبی نتیجه چطوره؟ چون معمولا من نورپردازی رو حالت color cycle میزارم

خواهش میکنم دوست عزیز ، قول میدم اگه یک فن رو انجام بدید بقیه رو هم انجام خواهید داد چون جلوه بسیار خاصی به کیستون میبخشه!

در مورد بقیه رنگ ها همونطور که در بالا نیز گفته شد شما میتونید تو کلیپ آخری که گذاشتم و مربوط به تغییر رنگ فن هست واکنش رینگ رو به رنگ های مختلف ببینید.

راستی میزتون رو چیکار کردید؟!

در 11 ساعت قبل، alimogharehabed گفته است :

واقعا عالی وخوب.متشکر از شما بابت این آموزش کاربردی:89_clap:.

اگر موس پد rgb رو هم بتونید انجام بدید دیگه واقعا عالی میشه.:D

 

خواهش میکنم دوست عزیز امیدوارم براتون مفیده بوده باشه.

موس پد رو هم سعی  میکنم اگه فرصتی شد بسازم تا بلکه بتونم به نحوی همراهیتون رو قدر دان باشم.

در 7 ساعت قبل، G@m3R گفته است :

خب یعنی فنش هم با همون 5ت تهیه میشه؟ :| 

بلاخره باید فنی درکار باشه تا این طرح رو با 5ت روش زد یا نه ...

با احترم اما اصلا دوست نداشتم :| ...

دوست عزیز پایه و اساس این آموزش بر مبنای اینه که اکثر دوستان تو کیس ها شون فن های داری نورپردازی دارند و اگه فنی هم نور پردازی نداشته باشه میشه اون رو هم اول نور پردازی کرد و بعد این ایده رو روش پیاده کرد و اگه شما نمیتونید برای تهیه این گونه فن ها هزینه کنید و روی کیستون فنی هایی دارید که نور پردازی ندارند عکسشون روبرای بنده بفرستید و اگه قابلیت نور پردازی کردن رو داشتند و موافق بودید من حاضرم برام بفرستیدشون و براتون نورپردازی و رینگی کردن رو روشون انجام بدم و براتون ارسالش کنم بدون هیچ هزینه ی ساختی ؟!

و همچنین این که شما نتیجه کار رو دوست نداشتید برای بنده ارزشمنده و پوزش میطلبم .

در 7 ساعت قبل، mitternacht گفته است :

بعضی چیزا اونقدر ساده و بی ارزش به نظر میام که آدم اصلا نمیتونه فکرشم بکنه که چه خلاقیت هایی میشه باهاش انجام داد

واقعا زیبا و عالی شده 

بنده دارم گیمنت میزنم احتمالا ایده ای برای زیبا کردن کیس ها و فضا ندارین؟ 1f605.png

فقط حیف که کیس ها قاب بقلشون شیشه ای نیست که داخل کیس دیده بشه ایده ای هم به نظرم نرسید ! 

مرسی از شما دوست عزیز

برای زیبا سازی ایده که زیاده و خیلی کارها میشه کرد شما نوع کیس و تعداد رو بفرمایید شاید بشه با هزینه پایینی کارهای خوبی روشون انجام داد.

در 5 ساعت قبل، ShQringQn گفته است :

قبولت دارم حاجی2764.png

شما عزیزی مرسی...

در 5 ساعت قبل، invoker گفته است :

درود و خسته نباشید

واقعا ایده ای قشنگیه ممنون از شما ...

-----------------------------

ولی بنده یه ایده ای بهتر دارم / بجای اینکه از لاک استفاده کنیم

بهتر نیس از برچسب شبرنگ که بازتاب نور بهتری هم داره استفاده کنیم ؟

نتیجه کار میتونه خیلی بهتر باشه ... در ضمن حتی میشه شبرنگ و مجانی پیدا کرد 1f601.png

اغلب مغازه های اسپورتی برین اضافه های شبرنگ و میتونین مجانی تهیه کنین ...

دقیقا طبق همین عکس های اموشی شما با قیچی شب رنگ هارو بچسبونین به همون جاهای که لاک خورده ...

البته واسه اینکار بهتره پره و بیرون بیارن

اون 5 هزار تومان هم شماره کارت میدم بریزین به کارتم 1f605.png

------------------------------------------------------

شوخی کردم و امیدوارم با پیشنهادم ایده شماره کوچیک نکرده باشم ...

 

درود بر شما دوست عزیز و گرامی

بله ایده برچسب رو هم داشتم و اون راه رو هم رفتم ولی خب دلیل اینکه با این روش انجام دادم اینه که اصولا برچسب درسته کوچیک و وزنش به چشم نمیاد ولی وقتی رو پره ها بزنید اون موقع وزنش چشمگیر میشه چون شما برای اینکه بتونید نتیجه ای شبیه به این روش بدست بیارید باید از اسیکر یا همون برچسب های روزرنگ فسفری تهیه کنید که هم قیمت بالا و هم وزن زیادی دارند و هم اینکه چسب بدی دارند مخصوصا برای ریزه کاری و به مرور زمان هم گرد و خاک می گیرند و کنده میشن و اگه هم از شبرنگ استفاده کنید این نتیجه رو بهتون نمیده و از طرفی هم در کل با برچسب نتیجه کار به این زیبایی در نمیاد ؟!

برای رنگ زدن اگه دوستان بتونن پره ها رو در بیارن بهتر میتونن رنگ کنند که آموزش درآوردن پره ها هم تو این تاپیک هست و اگه هم نتونستند که با کمی دقت و خیلی راحت میتونن همین طوری هم رنگ کنند.

دوستان عزیز بنده اصولا همیشه برای انجام یک پروژه راه های مختلف رو میرم و راهی که در عین راحت بودن بهترین نتیجه و خروجی رو میده رو انتخاب میکنم.

دوست عزیز ایده و نظر شما برای بنده بسیار ارزشمند و قابل احترام است.

در 5 ساعت قبل، ARMIN گفته است :

 

دوست عزیز،

اولا خیلی ممنون که چنین تاپیکی ایجاد کردید بالاخره جای این تاپیک ها خالیه در انجمن و بسیار هم خوبه.

اما اون تاپیک با 5000 تومن چیکار میشه کرد، اگر نگیم اسپم بوده، بلکه یک معرکه گیری برای ایجاد تاپیک اصلی بوده. امکانی در انجمن هست برای گذاشتن Status در پروفایل، شما می توانید در آنجا هر مطلبی را مطرح کنید برای ایجاد اشتیاق برای تایپک هایی از این دست، دوستان میان در زیر Status شما نظرشون رو در مورد چالشی که مطرح می فرمایید عنوان می کنند.

اگر قرار باشه هر کدوم از ما برای ایجاد تاپیک اصلی، یک تاپیک معرکه گیری هم راه اندازی کنیم که سنگ روی سنگ بند نمی شود.

درود بر شما

در  مورد تاپیکی که فرمودید دلایل ایجادش رو در پست بالا خدمتتون عرض کردم و اختیار با شماست که چه برداشتی داشته باشید ولی به کار بردن لفظ معرکه گیری فکر نمیکنم زیاد دلچسب باشه بزرگوار.

اگه قرار شد بعدا چنین کاری انجام بشه که فکر نمیکنم دیگه هم اتفاق بیفته ، باشه حتما در قسمت Status انجام خوهد شد.

ولی قبول کنید انجمن خیلی وقته بی حال و بی روح شده و اون تاپیک لااقل یه رفرشی به انجمن زد؟!

در 3 ساعت قبل، Deadgamer گفته است :

میگم دور فن رو امتحان کردی مثل فن های 

Thermaltake riing

فنی که تست شد قابلیت تنظیم دور فن رو نداره و اگه دوستان زحمت این کار رو با فن هاشون که تنظیم سرعت دارن انجام بدن و نتیجه رو به نمایش بزارن ممنون میشم.

ویرایش شده توسط DPSYS
لینک به دیدگاه
Share on other sites

منتظر دوستانی که در تاپیک قبلی نظر دادن هستیم...

دوستانی عزیزی هم که این کار رو انجام دادند لطفا تصاویر مربوطه رو همینجا به اشتراک بذارند و نظرشون رو بیان کنند.

با تشکر از همه:x

لینک به دیدگاه
Share on other sites

با تشکر از استارتر محترم که با این کارشون ایده های خیلی خوبی به بنده رسوندن . 

بنده به شخصه عاشق این ایده شدم ولی یه مشکلی هست , نور آبی رو چجوری بتابونیم؟ 

به نظرتون یه نوار led آبی رنگ  1 متری رو توی کیس بچسبونم کافی هست؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام 

خیلی خیلی عالی شده الان خونه نیستم مسافرتم برم خونه با همون فن هایی که با اموزش شما ساختم تست می کنم لاک هم توخونه هست ! رایگانه برا من !!!!!!xD   

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 2 ساعت قبل، DPSYS گفته است :

 

فنی که تست شد قابلیت تنظیم دور فن رو نداره و اگه دوستان زحمت این کار رو با فن هاشون که تنظیم سرعت دارن انجام بدن و نتیجه رو به نمایش بزارن ممنون میشم.

 نه دوست عزیز منظورم این بود که شکل ظاهری فن مثل فن ذکر شده بشه یعنی از دور فن هم معلوم باشه با دید یک عکس از این فن منظور من رو میفهمید

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 17 ساعت قبل، Deadgamer گفته است :

 نه دوست عزیز منظورم این بود که شکل ظاهری فن مثل فن ذکر شده بشه یعنی از دور فن هم معلوم باشه با دید یک عکس از این فن منظور من رو میفهمید

درود

اوکی من فکر کردم منظورتون سرعت چرخشه فن هست؟!

برای دور فن  چون  که نوار LED رو به سمت داخل هست و به بیرون نوری نمیده اینکار رو نمیشه انجام داد ولی یه پروژه برای ساخت همون فن های ترمالتیک رینگ که معرفی کردید دارم که احتمالا اونم استارت بزنم.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...