رفتن به مطلب

::: راهنمــایی کنیــد در مـورد گارانتی شرکـت گریـن :::


Recommended Posts

سلام دوســتان ...

در تاریــخ :

Key.png

یه کیبورد از لیون کامپیوتر خریـدم .

https://www.lioncomputer.com/computer/computer-accessories/keyboard/green---cougar/green-nbsp-gk601-rgb-gaming-keyboard.html

کیبورد هیچ مشکلی نداشــت و خوب کار میکرد. تا دو سه روز پیش دیگه چراغ هاش روشن نشـد . بدون هیچ دستکاری یا ضربه یا جا به جایی جای سوکت USB ...

الان همه کلید ها کار میکنه فقط تغییر رنگ نمیده رنگ ثابت شده و خاموش هم نمیشه کرد . FN و عدد ها رنگ تغییر نمیدن یا کلید خاموش روشنش کار نمیکنه .

الانم فقط رنگ سبز خیلی کم نور زیر بعضی از کلید ها روشنــــه . ( تو تاریکی عکس گرفـتم مشخص بشـه ) .

20190216_175548.jpg

چیکار کنم گارانتی هم فکر کنم داشته باشه .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 5 دقیقه قبل، ASTS گفته است :

@Mahdi_Moosavi

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 11 دقیقه قبل، Amir.s.b گفته است :

 

من هرموقع خواستم تگشون کنم هی ایدیشون یادم میره 🙄

البته فکر کنم بخش پشتیبانی کافی باشه چون اگه بخوایم همه بچه های گرین رو تگ کنیم ایدی برای اینکار زیاده ماشالله یکی دوتا نیستند که 😅

ویرایش شده توسط ASTS
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 6 دقیقه قبل، ASTS گفته است :

من هرموقع خواستم تگشون کنم هی ایدیشون یادم میره 1f644.png

البته فکر کنم بخش پشتیبانی کافی باشه چون اگه بخوایم همه بچه های گرین رو تگ کنیم ایدی برای اینکار زیاده ماشالله یکی دوتا نیستند که 1f605.png

چهارشنبه صبح حدود یک ساعت  خط های پشتیبانی رو میگرفتم ، هیچ کدوم از داخلی ها پاسخگو نبودن 

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 44 دقیقه قبل، Hᴀᴅɪ گفته است :

سلام دوســتان ...

در تاریــخ :

Key.png

یه کیبورد از لیون کامپیوتر خریـدم .

https://www.lioncomputer.com/computer/computer-accessories/keyboard/green---cougar/green-nbsp-gk601-rgb-gaming-keyboard.html

کیبورد هیچ مشکلی نداشــت و خوب کار میکرد. تا دو سه روز پیش دیگه چراغ هاش روشن نشـد . بدون هیچ دستکاری یا ضربه یا جا به جایی جای سوکت USB ...

الان همه کلید ها کار میکنه فقط تغییر رنگ نمیده رنگ ثابت شده و خاموش هم نمیشه کرد . FN و عدد ها رنگ تغییر نمیدن یا کلید خاموش روشنش کار نمیکنه .

الانم فقط رنگ سبز خیلی کم نور زیر بعضی از کلید ها روشنــــه . ( تو تاریکی عکس گرفـتم مشخص بشـه ) .

20190216_175548.jpg

چیکار کنم گارانتی هم فکر کنم داشته باشه .

سلام. کیبورد معیوب رو به یکی از نمایندگان ما  در شهر محل سکونتتون ارسال کنید. روال گارانتی طبق فرآیند تعیین شده انجام خواهد شد. 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 10 دقیقه قبل، GREEN Support گفته است :

سلام. کیبورد معیوب رو به یکی از نمایندگان ما  در شهر محل سکونتتون ارسال کنید. روال گارانتی طبق فرآیند تعیین شده انجام خواهد شد. 

سَلام . جعبـــه نداشته باشه قبول میکنن .. !؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 56 دقیقه قبل، ASTS گفته است :

من هرموقع خواستم تگشون کنم هی ایدیشون یادم میره 1f644.png

البته فکر کنم بخش پشتیبانی کافی باشه چون اگه بخوایم همه بچه های گرین رو تگ کنیم ایدی برای اینکار زیاده ماشالله یکی دوتا نیستند که 1f605.png

راستش منم میخواستم به غیر از جناب موسوی جناب پوریا شعبانی که اسمشون Pourya Lionبود رو تگ کنم هر چی میزنم مثل اینکه موجود نمیباشند😁 خیلی از دوستان قدیمی حتما یادشونه هر وقت کسی مشکل گرین داشت من این سه نفر رو تگ میکردم  . جناب آذین یا Over Extreme که کلا اوت آف فرومان هستند😁 جناب شعبانیم که ندیدیمشون . 

ویرایش شده توسط Amir.s.b
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 5 ساعت قبل، Hᴀᴅɪ گفته است :

سَلام . جعبـــه نداشته باشه قبول میکنن .. !؟

اجازه بدید فردا در ساعت اداری از واحد گارانتی استعلام بگیرم. نتیجه رو اعلام می کنم خدمتتون.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 15 ساعت قبل، Hᴀᴅɪ گفته است :

سَلام . جعبـــه نداشته باشه قبول میکنن .. !؟

اگر شماره سریال پشت کیبورد کماکان سرجاش هست و مخدوش نشده کیبورد شما  شامل گارانتی خواهد شد.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 9 ساعت قبل، GREEN Support گفته است :

اگر شماره سریال پشت کیبورد کماکان سرجاش هست و مخدوش نشده کیبورد شما  شامل گارانتی خواهد شد.

ممنون از پیگیـری . شماره سریـال و برچسب هــا همه کامل هستش و مخدوش نشــده .

پس من به یکی از شعبه ها کیبورد رو تحویل میدم . چند روز طول میکشـــه کیبورد بدستم برسـه .. ؟

ویرایش شده توسط Hᴀᴅɪ
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 4 ماه بعد...

  @GREEN Support

یکماه خورده میشه من کیبورد ارسال کردم .

ولی خبری ازش نیسـت و اصلا بهم زنگ نزدنـــ . ( بندرعباس . سام گستـر . آقای زینعلی پور )

چند وقت طول میکشه ؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در ۱ ساعت قبل، Hᴀᴅɪ گفته است :

  @GREEN Support

یکماه خورده میشه من کیبورد ارسال کردم .

ولی خبری ازش نیسـت و اصلا بهم زنگ نزدنـــ . ( بندرعباس . سام گستـر . آقای زینعلی پور )

چند وقت طول میکشه ؟

معمولا سرویس گارانتی بیش از 7 روز کاری طول نمیکشه. شماره پذیرش  رو لطف کنید. 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 2 ساعت قبل، GREEN Support گفته است :

معمولا سرویس گارانتی بیش از 7 روز کاری طول نمیکشه. شماره پذیرش  رو لطف کنید. 

شماره پذیرشی بهم ندادنــ . خودشون یچیزی یادداشــت کردن و گفــتن ارسال میشه و بهتـون زنگ میزنیـم .

تا امروز اصلا خبری ازشونــ نیســت .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 8 ساعت قبل، Hᴀᴅɪ گفته است :

شماره پذیرشی بهم ندادنــ . خودشون یچیزی یادداشــت کردن و گفــتن ارسال میشه و بهتـون زنگ میزنیـم .

 تا امروز اصلا خبری ازشونــ نیســت .

کیبورد شما از طرف نماینده در تاریخ 04/18 به دست ما رسیده و تعویض شده. دیروز هم برای نماینده مورد نظر ارسال شده.

طی امروز یا حداکثر فردا به دستتون میرسه. علت تاخیر این بوده که نماینده مورد نظر نماینده خدمات پس از فروش ما نیستند.

نمایندگان خدمات پس از فروش شهرستان گرین

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 2 ساعت قبل، GREEN Support گفته است :

کیبورد شما از طرف نماینده در تاریخ 04/18 به دست ما رسیده و تعویض شده. دیروز هم برای نماینده مورد نظر ارسال شده.

طی امروز یا حداکثر فردا به دستتون میرسه. علت تاخیر این بوده که نماینده مورد نظر نماینده خدمات پس از فروش ما نیستند.

نمایندگان خدمات پس از فروش شهرستان گرین

ممنون که پیگیر بودیـــن . خودتون پسـت بالا راهنمایی کردین به یکی از نمایندگان مـا :

نقل قول

سلام. کیبورد معیوب رو به یکی از نمایندگان ما  در شهر محل سکونتتون ارسال کنید. روال گارانتی طبق فرآیند تعیین شده انجام خواهد شد. 

منم طبـق راهنمایی شما و محل سکونــتم انتخاب کردم و تحویلشون دادم .

دستتون درد نکنـــه .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 4 ساعت قبل، Hᴀᴅɪ گفته است :

ممنون که پیگیر بودیـــن . خودتون پسـت بالا راهنمایی کردین به یکی از نمایندگان مـا :

منم طبـق راهنمایی شما و محل سکونــتم انتخاب کردم و تحویلشون دادم .

دستتون درد نکنـــه .

بله. اشتباه از بنده بود در مورد ارسال لینک نمایندگان فروش به جای خدمات پس از فروش. به هر حال بابت تاخیر پیش اومده متاسفیم و امیدوارم عذرخواهی بنده را پذیرا باشید.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 3 هفته بعد...

@GREEN Support

سَلام . کیبورد بنده رو معلوم نیسـت چیکار کردنــ . ( کیبورد دستشون رسیده اصلا بهم زنگم نزدنــ که بیایین ببریـد کیبوردتون رسیده ) .

خودم رفــتم کیبورد تحویل بگیرم میگن شرکت گارانتی  ارسال نکردن برای مــا .

پیغام شما رو نشون دادم که گفتین تعویض شده و ارسال شده .

میگن باید پیگیری کنیـــم دست ما نرسیده هنــوز مگه میشه شما بگین ارسال شده و تعویض اینا بگن ارسال نشده و دست ما نرسیده . !!

یعنی چی من باید یکماه دو ماه برای گارانتی صبـر کنم بعـد کیبورد بهم ندن و اینجوری بهـم بگن .

ممنون میشم پیگیر باشیـــن . یه نمایندگی خوب و وقـت شناسی رو انتخاب کنیــد نه اینکه کیبورد به دستشون برسه اصلا پیگیر نباشن و بردارن برا خودشون یا بفروشن .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

کیبورد مورد نظـر امروز گرفــته شد .

کیبورد تعویضــ شده و همراه با کارتون بهم داده شد + گارانتی تا آخر سال 98 .

فکر میکردم کیبورد خودمو تعمیر میکنن میدنــ .

ختــم تایپــک .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...