رفتن به مطلب

تخته امتیازات

  1. hd5870

    hd5870

    کاربر ویژه


    • امتیاز

      6

    • پست

      4190


  2. HORMOZAN

    HORMOZAN

    کاربر سایت


    • امتیاز

      4

    • پست

      141


  3. big VULTURE

    big VULTURE

    کاربر سایت


    • امتیاز

      3

    • پست

      9782


  4. Hassan.SK

    Hassan.SK

    کاربر ویژه


    • امتیاز

      3

    • پست

      7676


مطالب محبوب

در حال نمایش مطالب دارای بیشترین امتیاز در 08/04/19 در همه بخش ها

  1. به زودی شاهد عرضه مدل های سفارشی شده از سری کارتهای گرافیکی Radeon RX 5700 خواهیم بود. Yeston به عنوان یک سازنده چینی ، اولین مدل های طراحی شده خود با سیستم خنک کننده سفارشی را به نمایش گذاشت.این سازنده برای شروع ، مدلی از کارت Radeon RX 5700 XT تحت نام Radeon RX 5700 XT Game Master را به نمایش درآورد که با یک تم صورتی رنگ همراه است.سیستم خنک کننده کارت به گونه ایست که دو اسلات از فضای کیس شما را اشغال میکند .سرعت کلاک هسته در همان فرکانس استاندارد باقی مانده ، اما بوست کلاک آن به فرکانس 1905 مگاهرتز افزایش داشته است.کارتهای گرافیکی Yeston مختص بازار چین بوده و تنها در این منطقه متمرکز هستند.متاسفانه عرضه این کارتها در دیگر مناطق دنیا به هیچ وجه امکان پذیر نخواهد بود.با این حال استفاده از تم صورتی رنگ در اجزای PC بدنخواهد بود.شاید دیگر سازندگان با نگاه کردن به عکس های این کارت ، در ترکیب رنگ بندی خود تجدید نظر کنند! منبع : Guru3d مترجم : محمد فتحی
    3 امتیاز
  2. بازیهای Alan Wake و For Honor را به رایگان به اکانت خود در اپیک گیم اضافه کنید. https://www.epicgames.com/store/en-US/ @dlfox
    2 امتیاز
  3. داداش برای این قسمت اونجایی که یادم میاد وسط دکمه زدن جای دکمه عوض میشه شاید شما اونقد حواست به دسته هست که توجه نمیکنی مثلا میگه که سه رو بزن،بعد وسطش میگه ۴ رو بزن ،اگه پروفشنال بازی میکنی همینطوره
    1 امتیاز
  4. استودیوی Remedy سازنده عنوان Control ، در ارائه سیستم های درخواستی مورد نیاز عنوان جدید خود ، تجدید نظر کرد.آنچه که در این میان جلب توجه میکند اینست که تیم سازنده کارت گرافیک RTX را برای سیستم توصیه شده به سطح پایین تری کاهش داده است.برای مثال Remedy در سیستم توصیه شده قبلی ، کارت گرافیک RTX 2080 را پیشنهاد داده بود.اما اکنون با یک تجدید نظر برای سیستم توصیه شده ، این سازنده کارت گرافیک NVIDIA GeForce RTX2060 را پیشنهاد داده است.متاسفانه Remedy هیچگونه جزئیات دیگری را در مورد حداقل سیستم مورد نیاز و حتی سیستم پیشنهادی ارائه نکرده است.بنابراین ما نمیدانیم که سیستم های درخواستی ارائه شده برای چه سطح از تنظیمات بازی توصیه شده اند.در هر صورت سخت افزارهای نهایی و پیشنهادی برای این بازی به شرح زیر هستند : حداقل مشخصات سیستم مورد نیاز : Processor – Intel Core i5-4690 / AMD FX 4350 Graphics Card – NVIDIA GeForce GTX 780 / AMD Radeon R9 280X RAM – 8 GB Operating System – Windows 7, 64bit DirectX – DX11 مشخصات سیستم پیشنهادی : Processor – Intel Core i5-7600K / AMD Ryzen 5 1600X Graphics Card – NVIDIA GeForce GTX 1660/1060 / AMD Radeon RX 580 For ray tracing – NVIDIA GeForce RTX 2060 RAM – 16 GB Operating System – Windows 10, 64-bit DirectX – DX11 / DX12 ویژگیهای اضافی برای پلتفرم PC : پشتیبانی از نمایشگرهای عریض با نسبت 21 به 9 ، تنظیمات و کنترل های قابل تغییر ، فریم ریت نامحدود ، پشتیبانی از فناوریهای G-Sync / Freesync منبع : Guru3d مترجم : محمد فتحی
    1 امتیاز
  5. درود بله میدونم گذاشتید ولی خبر از سایت دیگه هست خبر بنده توسط تیم خبری خود سایت تهیه و تنظیم میشه و به هم مربوط نمیشه ... با تشکر
    1 امتیاز
  6. یعنی وا بسته به کارت شبکه شما میتونه ۱۰ مگابیت یا ۱۰۰ مگابیت یا ۱۰۰۰ مگابیت(همون ۱ گیگابیت) سرعت بهتون بده(اکثر سیستم ها ۲۰۱۵ بد بعد یک گیگابیت رو دارن معمولا) فک نمیکنم بیش از cat 5e نیاز بشه چون عملا سرعت cat 5e و cat 6 یکی هست فقط cat 6 میتونه طول بیشتری بدون افت کیفیت و سرعت داشته باشه
    1 امتیاز
  7. من در مورد P2P اطلاعات ندارم ولی تفاوت بین cat 5 و cat 6 در سرعت هست! cat 5 میتونه تا 10/100 مگابیت بر ثانیه رو ارائه بده با پهنای باند ۱۰۰ مگا هرتز cat 5e میتونه تا 10/100/1000 مگابیت برثانه رو ارائه بده با پهنای باند ۱۰۰ مگاهرتز cat6 میتونه تا 10/100/1000 مگابیت برثانه رو با پهنای باند بیش از ۲۵۰مگاهرتز ارائه بده cat 6A میتونه 10/100/1000/10000 مگابیت برثانیه رو با پهنای باند ۵۰۰ مگاهرتز ارائه بده استاندارد های بالاتر هم مثل cat 7/7.1 و cat 8/8.1 هم تو ایران فراگیر نیست(در واقع برای کاربران خانگی نیست) شما به نظرم با توجه به قیمت بین cat 5e و cat 6 یکیشونو بگیر(فک نمیکنم تفاوت انچنانی داشته باشه + مسافت هم مهمه که چقدر میخواید چون بعضا با افزایش طول کابل سیگنال دچار ایراد میشه)
    1 امتیاز
  8. کیبورد مورد نظـر امروز گرفــته شد . کیبورد تعویضــ شده و همراه با کارتون بهم داده شد + گارانتی تا آخر سال 98 . فکر میکردم کیبورد خودمو تعمیر میکنن میدنــ . ختــم تایپــک .
    1 امتیاز
  9. با POE منتقل میشن، فقط یک کابل شبکه به پشت بام میره و از همون برای تامین برق استفاده میشه.
    1 امتیاز
  10. ویندوزتون احیانا 32bit نیست؟
    1 امتیاز
  11. معمولا isp های محلی هستن ولی شاتل رو میدونم که اکثر شهر های بزرگ ptp داره
    1 امتیاز
  12. البته تو ssd sequence w/r داریم ولی خوب اونجا سلول حافظه داریم اینجا دیسک صفحه هست و کلا فرق داره تکنولوژیش چیز دیگه اینکه شما از o&o استفاده نکن چون قابلیت خاصی نداره شما از disktrix استفاده کن خیلی قابلیت بیشتر و قویتری داره دیسک ها هرچی دیتاهاشون از مرکز دورتر باشن سریعتر هدر میتونه بخونتش اگه درست گفته باشم و دراین برنامه که گفتم شما میتونی با شبیه سازی و دستی برنامه هاتو روی خونه های دیسک قرار بدی که به صورت ui نمایش داده شده یه قابلیت ویژه هم داره اونم شبیه سازی هست که میتونه تغیراتی رو که دادید رو به صورت شبیه سازی شده مشاهده کنید
    1 امتیاز
  13. لیست رم های تست شده رو این مادربرد http://download.gigabyte.asia/FileList/Memory/mb_memory_ga-ep43t-ud3l.pdf پارت نامبر این رم تو لیست بالا نبود. بهتره یکی از رم های پیشنهادی شرکت سازنده رو بخری ولی در غیر اینصورت هم اگ بایوس رو آپدیت کنی ب احتمال زیاد مشکلی پیش نمیاد
    1 امتیاز
  14. سلام . فقط یک رادیو نیاز دارید، بهتره از برند mikrotik بگیرید، اگر هم نیاز به wifi دارید باید یک روتر هم تهیه کنید (بعضی از مودم های adsl هم میتونن این کار رو انجام بدن) البته قبلش با isp هماهنگ کنید که بیان چک کنن اصلا میتونن به شما سرویس بدن یا نه که الکی هزینه نکنید. https://mikrotik.com/product/RBSXT5nDr2
    1 امتیاز
  15. درود من خیلی وقت پیش این سرویس رو داشتم با مودم رادیویی TP-Link --------------------------------------------------- از نظر سرعت فوق العاده اس ! هم دانلود هم اپلودش ! ( الان دیگه نمیدونم تعرفه اش به چه صورته ! ) ولی چندتا مشکل اصلی داشت ! واقیعت خودم گیمر دوتا هستم ... این مودم بدی که داره اینه پینگش ثابت نمیشه ! یه وقتایی میبینی پینگ مثلا 40 هستش دو ثانیه بعد میشه 100 همینطور بالا و پایین میشه ! و سریعا" packet loss میگیری و دیگه فیکس نمیشه که نمیشه ! بازم بستگی داره ... به منطقه و ...
    1 امتیاز
  16. درود آقا این چه مدلی هست من تا میخوام وارد لیون بشم باید تایید کنم روبات نیستم بدشم نرم افزار رو سیستمم میخواد نصب بشه قدرت را گرفته از ابرروان بود یه چیز تو این مایه ها لطفا برررسی کنید این چه ما میترسیم 😋 ddos_protection_bot_detection
    1 امتیاز
  17. سلام اول از سلامت رم ها اطمینان پیدا کنید . این برنامه رو دانلود کنید : https://www.techpowerup.com/memtest64/ بعد 3 - 4 بار اجراش کنید تا 3 - 4 صفحه از این برنامه بالا بیاد . با توجه به مقدار رم آزاد سیستم به هرکدوم مقداری رم برای جستوجو بدید . مثلا اگر 3 گیگ مموری آزاد دارید به هر کدوم 700 مگ بدید تا 2.8 ( 4 تا 700 مگ ) رو پر کنند حتما در حد 200 مگ خالی بمونه . بعد از 10 دقیقه اگر سیستم هنگ نکرد یا ارور نداد میشه گفت رم ها سالمه . رم ها رو تکی تست کنید .
    1 امتیاز
  18. برنامه Shortcut Virus Remover برای این مواقع کاربرد داره : ShortcutVirusRemover.rar تا اونجایی که بنده میدونم فقط 1 ویروس Shortcut نیستش و تعدادشون بیشتره موردی که من خیلی وقت پیش باهاش مشکل داشتم فایل ها رو به فایل سیستمی تبدیل می کنرد و بعد یه Shortcut ازش میساخت . با فایلی که بالا قرار دادم این مشکل حل میشه . فقط این فایل بهتره روی فلش و هارد اکسترنال و ... استفاده بشه چون فایلهای سیستم موجود در هارد اصلی ( مخصوصا درایو ویندوز ) بهتره به همون شکلی که هستن بمونن . اون فایلهایی هم که استارتر گرامی در دکستاپ پیدا کرده همین فایلهای سیستمی هستند .
    1 امتیاز
  19. سلام فایل هایی که تو دسکتاپ اشاره کردید برای خود ویندوز هست(اگر از نوع مخفی سیستمی باشن) در مورد درایو های USB جدید هم یه بار سیستم رو بدون هیچ وسیله USB(یا کمترین تعداد) تست کنید فک کنم برنامه ویروس یابی که نصب کردید همه سوکت های USB رو نشون میده(ویندوز تو حالت عادی اونها رو تا وقتی دستگاهی بهشون وصل نشه نشون نمیده) بهترین کار اینه که یه فلش یا هرچیزی رو بینشون جابه جا کنید اگه هر بار یکی از اون USB ها فلش رو باز کرد همین موردی که گفتم هست در غیر این صورت ویروس جدیدی هست که به شخصه تا به امروز ندیدم! پ.ن: انتی ویروس خوب مثل نود/ کسپ / اوست نصب و سیستم و هارد ها رو پاک سازی کنید!
    1 امتیاز
  20. Remedy lowers the PC requirements for Control Minimum Specification Processor – Intel Core i5-4690 / AMD FX 4350 Graphics Card – NVIDIA GeForce GTX 780 / AMD Radeon R9 280X RAM – 8 GB Operating System – Windows 7, 64bit DirectX – DX11 Recommended Specification Processor – Intel Core i5-7600K / AMD Ryzen 5 1600X Graphics Card – NVIDIA GeForce GTX 1660/1060 / AMD Radeon RX 580 For ray tracing – NVIDIA GeForce RTX 2060 RAM – 16 GB Operating System – Windows 10, 64-bit DirectX – DX11 / DX12 Additional PC features Widescreen support 21:9 / Remappable controls / Uncapped frame-rate / G-Sync / Freesync support .
    1 امتیاز
  21. عزیز به نظرم اعصابت خیلی خرد شده و البته حقم داری. یه کارت ارزش اعصاب خردی نداره و به نظرم یکم سعی کن ریلکس تر باشی. بیخیال تو زندگی صدها مشکل این مدلی پیش میاد بخواد اینقدر اعصابمون خرد بشه که کاری نمیشه از پیش برد. البته باز می گم حق داری. برای شخص خودم اعصابم از همه چی مهمتره. من بودم احتمالا زودتر از اینا بیخیال گارانتی میشدم و خارج از گارانتی سعی می کردم بیشتر از خسارتی که بهم زدن بهشون خسارت بزنم. خیلی وقتا جز مقابله به مثل راهی نمیمونه و باید مقابله به مثل کرد. دیگه به نظرم زیاد خودت رو درگیر برای پاسخ دادن به نماینده گرین نکن. ظاهرا ایشون بجای حل مشکل اومدن برای توجیه رفتارشون. کارت رو به هیچ وجه خرد نکن. این کارت بزرگترین برگ برنده شما هستش. کارت رو سعی کن برای افراد بیشتری که سابقه دار هستن چه در فروم لیون و چه خارج از اون بفرستی تا تست کنن. بعد اون افراد لطف می کنن نتیجه تست رو داخل همین تایپیک یا تایپیک های دیگه قرار میدن. وقتی تعداد افرادی که حرفه ای هستن مشکل کارت شما رو تایید کنن ادعای شما موثق جلوه می کنه و این یه برگ برنده برای شما هستش. وقتب ادعای شما اثبات بشه. دو حالت داره یا کارشناسای گرین متوجه نشدن که خوب خیلی برای یه گارانتی بده که کارشناسای غیر وارد و در پیت دارن یا مشکل فهمیدن و دارن شانه خالی می کنن که باز برای یه گارانتی خیلی بده. در هر دو حالت ضربه به گارانتی مورد نظر هست. به نظرم احتمالا دیگه کارت برای شما زنده نمیشه در نتیجه تا می تونی به اعتبار گارانتی شرکت گرین ضربه بزن. با ارزشترین چیز برای یه شرکت اعتبار اونه ضربه بخوره خیلی سخت جبران میشه. پنج نفر رو منصرف کنی از خرید محصولاتی که گارانتی گرین دارن معادل خسارتی که به شما زدن خسارت می بینن جدا از اینکه اعتبارشون لطمه می خره. انشاالله مشکل مشابه دیگه ای برای شما پیش نیاد و قطعات بعدیت مثل ساعت کار کنن. هیچ چیز برای یه گیمر لذت بخش تر از بازی گیم مورد نظرش بدون دردسر و دغدغه نیست و گارانتی گرین مانع این امر شده.
    1 امتیاز
  22. توضیحی برای فاکتور صادر شده راجب بایوس از طرف گرین نداشتید این سومین بار هست که میپرسم کارت سالم چرا نیاز به تعویض بایوس داره اونم همون مدل بایوس که قبلا زده شده ؟ و این به قول گفته آقای سعیدی استیبل تره توضیحی برای تلفنی که به بنده شد راجب کرش کارت نداشتید توضیح منطقی برای ندیدن کاغذ به اون بزرگی نداشتید توضیحی راجب مشتری مداری آواژنگ نداشتید با اینکه نماینده msi گفتن به کارشناسان میسپرن که بازی هم بشه نکردید توضیحی برای مشکل دور فن که اسکرین گذاشتم نداشتید دلیل منطقی برای این همه سهل انگاری ندارید یک بار برای روشن برای عموم اون تستهای تخصصی بگید تا همه بدونن (همون 3d خودمون!) فقط و فقط تاکید میکنید کارت سالمه و مشکلی نداره و بنده و سایر عزیزان که کارتو تست کردن دور از حضورشون مریض و مشکل روانی داریم روی کارت سالم عیب بزاریم چرا ؟ مطمئنم اگه کارت سوخته هم تحویل گرین بدم بازم میگن ایراد ظاهری داره یا مشکل نوسان برق بود که سوخته و به هردلیلی از مسئولیت گارانتیش شانه خالی کنید هدف گرین دقیقا نمیدونم چیه ولی با توجه به گفته شما که قرار باشه هر کی کارتش دلشو زده تعویض بشه سنگ سنگ بند نمیشه دیگه همه چی مشخصه یعنی بنده هم کارتم دلمو زده و این کارت با 3 سیستم مشکل داره و چند نفر دیگه کارتو تست کردن مشکل دار بود باد هوا بوده همه دروغ گوییم فقط شما راست گو هستید !؟ بنده هم قبلا عرض کردم دیگه کاری به گرین ندارم اگه بخوام بعدا این ماجرا رو پیگیری کنم از طریق اتحادیه و فروم اصلی msi و کانالهای دیگه اقدام خواهم کرد چیزی هم که مشخص شد و کاربران با شعور لیون کامپیوتر براحتی میتونن ببینند مجموعه گرین برای شانه خالی کردن مسئولیت فقط به بهانه جویی و پنهان کاری و دروغ گویی متوسل شد در آینده اگر خواستید اقدامی مشابه برای کاربران دیگه انجام بدید حداقل با همکارانتون هماهنگی لازم داشته باشید و مدرکی به جا نزارید که اینجوری آبروتون توی عموم نره احتمالا توی فروم های دیگه هم تاپیک مشابه بزنم که خریداران دیگه با دقت بیشتری خرید کنن اینو هم از کسی میشنونن که مشتری گرین بوده و تو تاپیکهای مشاوره همیشه گرین پیشنهاد دادم . بنده هم تا الان خدماتی به غیر از دروغ گویی و امثال مشابه نداشتم انتظار دارید خوشحال و خرم باشم و همه جا تعریف گرین بکنم ! موفق باشید
    1 امتیاز
  23. در طول برگزاری کنفرانس مالی شرکت AMD مربوط به سه ماهه دوم امسال ، مدیرعامل این شرکت یعنی دکتر لیزاسو توضیحاتی را در مورد تراشه های گرافیکی پرچمدار ارائه کرد.این در حالی بوده که تاکنون وجود چنین تراشه هایی از سوی وی به تایید نرسیده بود.طی این کنفرانس ، یکی از سوالاتی که مطرح شده این بود که آیا شما میتوانید از وجود تراشه گرافیکی پرچمداری از خانواده NAVI و همچنین وجود پردازنده های سری موبایل با فرآیند ساخت 7 نانومتر به ما اطمینان بدهید؟ خانم سو هم در جواب این سوال پاسخ داد : " شما یک سوال از محصولات خوب ما پرسیدید. من هم میگویم که آنها در راه هستند.همان طور که انتظار دارید برنامه های ما در حال اجرا هستند.ما یک سبد غنی از محصولات جدید7 نانومتر فراتر از آنچه که درسه ماه نخست امسال معرفی کرده ایم در راه داریم." دو نکته مهم از این جواب بدست می آید : اول اینکه تراشه های گرافیکی پرچمداری از خانواده NAVI یا همان Big NAVI در راه هستند. دوم اینکه سوالی هم در موردتراشه های 7 نانومتری موبایل نیز مطرح شد، اما جواب آنها هم تنهامربوط به تراشه های گرافیکی و پردازنده های سطح بالا در این بخش میشد.اگر به یادداشته باشد، Sapphire در گذشته از وجودتراشه Big Navi خبر داده بود.این شرکت در کمیسیون اقتصادی اورآسیا فهرستی از محصولات قابل ارائه را منتشر کرده بود.در این فهرست نام کارتهای گرافیکی Radeon RX 5950XT و RX 5800 هم ذکر شد.این موضوع ثابت میکند که شرکای تجاری AMD به فکر آینده هستند و برنامه های آنها تنها به تراشه NAVI 10 ختم نمی شود. منبع : Videocardz مترجم : محمد فتحی
    1 امتیاز
  24. شما دائما دم از عدم تبعیض و حقوق یکسان می زنید، قطعا اینم در نظر بگیرید که با سهل انگاری کارشناس شما حداقل قطعه دوبار رفته و برگشته و مدت زمان زیادی هم از این قضیه گذشته و در این موارد با توجه به قصوری که صورت گرفته، شما برای دلجویی می تونید کار ایشون رو در اولویت قرار بدید.(این حداقل کار ممکنه) اینکه کاغذ همراه جعبه رو مسئول شما ندیده، قطعا یجای کارتون میلنگه دیگه (نمایندگیتون تو اون شهر تایید کردن و تعجب هم کردن!!!- ضمن اینکه وقتی از طرف نمایندگی ارسال میشه، تمام موارد مورد نیاز باید از طرف نماینده ارسال کننده چک بشه) و بازم تمام این موارد برمیگرده به اهمال و سستی در امور محوله. میشه در مورد محیط شبیه سازی و شرایط این کار در مورد حداقل کارت های گرافیک شفاف سازی بکنید(این کار خالی از لطف نیس - شاید با پیشنهاد سازنده ای مواجه شدید و باعث پیشرفت بشه.) من سر این قضیه که می فرمایید باید طرف ی کاغذ با توضیح مشکل به جعبه بچسبونه واقعا بحث دارم؛ واقعا تا حالا به این مورد توجه نشده که فرم از پیش آماده ای باشه برای پر کردن موارد مورد نیاز؟؟ یا تا حالا مهندسی شده و روال کار ارسال کالای معیوب بررسی شده که ببینید چه فیلدهایی باید در اون فرم لحاظ بشه؟(اون فرد صاحب کالا از کجا بدونه باید چی بگه) - شما باید فرمی آماده کنید که فرد با حداقل شناخت در مورد امور کامپیوتر حداکثر اطلاعات مورد نیاز برای بررسی قطعه رو عنوان کنه و دیگه نیاز به ارسال فیلم و تلفن و ... نباشه - که قطعا این کار نشده و همین باعث رنجش و به سُتوه اومدن مشتریتون شده. - ضمنا وقتی اون محیط شبیه سازی و کارشناس با هم متوجه مشکل نشدن، قطعا یکی یا هر دوی اونها دچار اشکال هستن. بهتره واقعا بجای جواب های از پیش تعریف شده، بازنگری صورت بگیره در عملکرد و شرایط گارانتی شما و همچنین جلب رضایت مشتری - همچنین قصور صورت گرفته رو بپذیرین. اینم اضافه کنم اینکه در فضای مجازی و انجمن ها فعالیت می کنین قابل تمجید و تحسینه و مطمئنا باعث رُشد و توسعه شرکتتون میشه.
    1 امتیاز
  25. 1- برگه ای که وقتی کارتو دریافت کردم روی کارتن بوده و حتی نماینده تبریز هم میتونن تایید کنن ، همکاران شما هم حتما کور هستن که کاغذ a4 ندیدن در ثانی وقتی بنده تلفنی مشکلشو گفتم تاپیک زدم دو تا از نمایندگان گرین و msi در جریان گذاشتم به نظرتون بهانه خوبیه که بگید کارشناس ما از کجا بفهمه ایراد اون کجاست !؟ مگه کارشناس نیست من به هرکسی کارتو دادم زیر 15 دقیقه شاهد رفتار عجیب کارت شد کارشناس شما چرا نمیشه ؟! 2- شما که میگید کارت سالمه و از طرف همکارانتون هم میگن سالمه ، براتون اسکرین گذاشتم که ساعت 14.54 روز شنبه به بنده زنگ زدن و کارت کرش کرده و براش بایوس استیبل میزنن ، اسکرین هم که گذاشتم گرین زنگ زده ، فاکتور تعویض بایوس خودتون گذاشتید با تاریخ شنبه چطوری منکر این قضیه میشید که بازم کارت سالمه ، آیا این همه مستندات براتون کافی نیست که یک نفر این وسط دروغ میگه شاید شما نیستید ولی این وسط یک نفر روی اعصاب بنده راه میره 3-نمیدونم مشکل همه گانیه یا نه بنده از دیروز از وقتی که اون پست دادم دسترسیم به فروم محدود شده با مرورگر گوگل کروم که همیشه بازدید میکردم کلا دسترسی ندارم کش و تاریخچه و کوکی و همه چی پاک کردم ولی بازم نشد مرورگر موزیلا نصب کردم اولش مشکلی نبود ولی بعد لاگین بازم مشکل پیدا کردم الان با مرورگر ویندوز اومدم که به محض لاگین شدن بازم دسترسیم محدود شد و از اکانت خارج میشم چند باری رفرش میکنم تا درست بشه و بتونم پستی بدم 4-میخواید با بایوس رسمی فروم msi تست کنم ؟ اینو هم بگم طبق گفته پشتیبان اصلی فروم msi تعویض بایوس هیچ خدشه ای به گارانتی وارد نمیکنه حتی گفتن تعویض خمیر کارت اگه با هماهنگی گارانتی باشه موردی برای گارانتی نداره ، بنده یکسال مشکل دارم با این کارت قبلشم زیاد بازی نمیکردم واسه همین مشکلاتش نمایان نبود دلیل این هم که این کارتی هم که گرفتم آکبند نبوده و قبلا روی سیستم بوده بنده این همه تاکید کردم که با کارت باید بازی بشه بازم شما رفتید 4 تا تست 3d گرفتید و گفتید سالمه همین که مدت کمی تست کردم مشکل دور فن بازم پدیدار شد براتون اسکرین گذاشتم که دور فن روی 74 دما روی 62 حتی دمای کارت میاد زیر 60 باید فنها خاموش بشن اما دور فن همچنان روی 76 درصد ! حتما خود کارت باید زبون در بیاره و بگه ایراد دارم تا شما به کار مراجعه کنندگان رسیدگی کنید صبر بنده هم خیلی زیاده یعنی یکسال باهاش سر کردم ولی دیگه نمیکشم کارت 250 دلاری اون زمان 350 دلار پول دادم اما همش برام کابوس بوده پست بنده هم کامل نخوندید بنده اسکرین گذاشتم کاربر لیون که مشکل مشابه بنده داشتن براشون با کارت آکبند تعویض شده حتی یک نفر دیگه بود کارت مشکل 1070 داشتن که آواژانگ چون 1070 موجود نداشتن براشون با کارت 1070ti تعویض کردن بدون هیچ هزینه اضافی ، این همه ادعا داریداما اندازه آواژنگ هم نبودید و انقدر کار بنده معطل میکنید که مدت گارانتیش تموم بشه خودتون حساب کنید از پارسال بهتون مراجعه کردم تا الان وضعیت همینه اعصابی هم برام نمونده در آخر هم اگر به نتیجه ای نرسم احتمالا کارتو با چکش خورد فیلم بزارم یوتیوب و آپارات راحت شیم ! همین الان که این پستو دارم میدم به محض اینکه روی صفحه بعد کلیک میکنم بازم صفحات به هم میریزه که نه میتونم پستی بدم نه پستی بخونم ! اینم از لیون !
    1 امتیاز
  26. پسندیده هست که زمانی که msi به این موارد اشاره کرد ، گرین نیز پیروی کند و یا حد اقل پس از اینکه نام و برند گرین به صورت رسمی در سایت msi نمایان شد ، سپس به عنوان فروشنده یا پخش کننده نسبت به اضافه کردن و نکردن بند های مجزاء اقدام نماید ...هرچند همان گونه که خدمتتان گفتم چنین چیزی جزء بند های گارانتی گرین نیست....
    1 امتیاز
  27. درود بله. کاملاً صحیح هست. تمام پست ها رو کامل خوندم و میبینم که تمام گفتی ها رو خود آقای عسگری گفتن و تماماً هم قابل تأیید هست. ------------------------------------------------------------------------------ @GREEN Support ولی خب واقعاً می خوام یک چیزی بگم نمیدونم مجموعه گارانتی گرین اصلاً اهمیتی میدن یا خیر اما همونطور که آقای عسگری هم گفتن من از اول به طور کامل در تمام جریان بودم و هر اتفاقی که میوفتاد به من می گفتن و تمام تست ها رو با هم از کارت می گرفتیم و این "از اول" هم که میگم مال امروز و دیروز نیست، مال همون چند سال پیش هست که ایشون کارت اولشون رو خریدن. واقعاً در این مدت، همینجور که در این تاپیک دیدم اصلاً به خوبی و به درستی به مشکل این عزیز رسیدگی نشد. در این چند وقت اتفاقاتی افتاد که من که از کنار مشاهده می کردم کلی اعصابم خرد شد، چه برسه به آقای عسگری عزیز که کارت رو پول داده و خریده که لذت ببره، اما اینجوری باهاش تا کردین. اینو گفتم که یادآوری کنم، این کاربر و دیگر کاربرهای با سابقه فروم آماتور نیستن که ندونن دارن چیکار می کنن و وقتی بگن مشکلی دارن، حتماً قبلش از سَمتِ خودشون محکم کاری کردن. این کاربرا در تاپیک ها و به افراد دور و برشون (که مطمئن باشین کم هم نیستن، یک نمونه شو خود آقای عسگری از پیغام خصوصیش در پست بالاتر فرستاده) مشورت خرید قطعات و سخت افزار میدن و مشتری های کم تجربه از تجربه اینها در انتخاب سخت افزار استفاده می کنن. حالا با این اوضاع و احوال و تعلل و کار شکنی و سفسطه و دروغ گویی های شما، واقعاً انتظار دارین از این به بعد این کاربر سخت افزاری که گارانتی گرین پشتش هست به کسی توصیه کنه؟ همونجور که ایشون داره از کارشکنی شما ضرر میبینه، بیشتر از اون هم می تونه بهتون ضرر بزنه و این یک تهدید نیست، یک واقعیت ساده هر تجارت هست. شما اینجا پشتیبانی دارین که رضایت مشتری رو جلب کنید و مشتری جذب کنید، با این رفتارها که بدتر دارین افراد رو از خودتون دور می کنید! به هر حال ما که گفتنی رو گفتیم و شما هم "خواه از سخن ما پند بگیرین خواه ملال" و امیدوارم مشکل ایشون هم حل بشه ببینیم بعد از دو سال می تونه دو دقیقه به خوبی از سیستمش استفاده کنه یا نه!
    1 امتیاز
  28. ببینید شما اگر زبان انگلسیتون خوبه به ساپورت ام اس آی اصلی ایمیل بزنید و صحت تایید اینکه شرکت گرین نماینده رسمی ام اس آی در ایران هست رو بگیرید این موضوع رو میگم چون در مورد خودرویی که نمیتونم اسم ببرم به کارخانه اصلی ایمیل زدیم و شرکت مادر گفت ما اصلا در ایران نماینده نداریم ولی پیگیری کرد و اون شرکت به خاک رفت ولی همچنان شما میتونید از این شرکت به عنوان جعل عنوان نماینده اصلی و مخدوش کردن اعتبار شرکت به شرکت ام اس آی شکایت کنید که اونها وکیل بین المللی دارند و موضوع رو میفرستند اتاق بازرگانی و کلا" اطلاعیه میخوره که در ایران نماینده ای نداره ولی اگر هم طرف داره وارد میکنه و فقط به بحث انحصار شده نماینده انحصاری به اصناف شکایت کنید چون این کارت ها گارانتی بین المللی داره و کسی از کیسه نمیبخشه در حقیقت تحویل میدن مثلا" به نماینده فروش در امارات و آکبند تحویل میگیرن به هر حال جای پیگیری هست ولی وقت و حوصله میطلبه.
    1 امتیاز
  29. خوب دوستان کارتو تحویل گرفتم فقط بایوس ادیت شده هستش نمیدونم چه قسمتی ولی همون 154 ورژنی که پارسال زده بود ولی به گفته خودشون این بایوس استیبل تره و هنوز فرصت نکردم بازی کنم ولی تست استرس 17 دقیقه ای گرفتم مشکلی نبود واسه بازی حداقل 2 هفته زمان میخوام که تست کنم اگه حوصله بازی بکشه چون قبلا با درایور قدیمی 3 روز کامل (روزی 8 ساعت) بازی کردم و مشکلی نبود اما بعد یک هفته برگشت به درایور قدیمی بازم کرش میکرد چند تا مسئله اینجاست که باید روشن بشه یک ساله با کارت خراب دارم سر میکنم و هر بار فرستادم گارانتی سر سری گرفتن موضوع رو و فوری برگشت دادن به بهانه سالم بودن کارت و ایرادو گردن سایر قطعاتم انداختن مثل پاور که اونم برای گرین فروردین امسال ارسال و 4 هفته طول کشید تا بره بیاد و 4 هفته بدون سیستم موندم ! حتما باید سر و صدایی توی فروم بر پا بشه که تا به کار مراجعه کنندگان رسیدگی بشه ؟! هنوز مطمئن نشدم که کارت سالمه ولی اگه مشکلی نبود چی جواب خسارت بنده رو میده که یکسال با کارت خراب سر کردم ؟ حتی یه عذرخواهی ساده هم نکردن ! مسائل جالب تر اینکه 2 روز بعد از تلفن آقای سعیدی ، سر صبحی آقای موسوی به بنده تلفن کردن و با لحنی طلبکارانه ، به بنده گفتن چرا کاغذی همراه کارت نفرستادی ، بنده هم عرض کردم کاغذ چسبوندم به کارت و حتی موقع گرفتن قبض به مسئولین گرین تلفنی مشکلشو گفتم و علاوه بر دو نماینده هم در جریان مشکل کارت بودن ، جالب تر از اون دیروز وقتی کارت از نمایندگی گرفتم با کمال تعجب دیدم کاغذی که چسبوندم سر جاشه و حتی به نماینده گرین تبریز این موضوع رو گفتم و ایشون هم مثل بنده تعجب کردن (البته بنده از دروغ گویی اعصابم بدجوری بهم ریخته ) ، اگه به پستهای قبلتر نگاه کنید آقای موسوی بنده با نام عسگری خطاب کردن که فامیل بنده هستش اما مشکلی که همیشه دارم اینه که هر جا فامیلمو میگم با نام اصغری ثبت میکنن و اگه بعکس کارت کارت نگاه کنید نماینده تبریز با نام اصغری ثبت کردن ، روی کاغذی که بنده چسبوندم با نام عسگری نوشتم به همین راحتی دروغ آقای موسوی نمایان میشه که میگفتن کاغذی ندیدن ! مسئله دیگه اینکه زمانی که تلفنی حرف میزدیم آقای موسوی مدعی شدن که با تمامی کارکنان بخش فنی صحبت کردن و هیچ کدوم به بنده زنگ نزدن که کارت کرش کرده و کارت از هر لحاظی سالمه و طبق معمول تست های همیشگی گذرونده و با وجود اینکه بنده تاکید کردم باید باهاش بازی بشه ولی این مطلبو فراموش کردن وقتی کسی زنگ میزنه شماره طرف مقابل روی گوشی ثبت میشه و حتی میشه مکالمات رو ضبط کرد ! که توی تصاویر مشخصه که حدود 5 دقیقه مانده به ساعت 3 آقای سعیدی زنگ زدن و چند دقیقه بنده پست زیر دادم این فاکتوری که گرین صادر کرده و مشخصه که بایوس زدن آیا برای کارت سالم نیازه بایوس بزنن اونم بایوس قبلی !؟ که مدل هر دو 154 بودن و آخرین ورژن که احتمالا این بایوس ادیت شده هستش و چون تخصصی در این باره ندارم نظری نمیتونم بدم .تاریخ فاکتور هم ، همون تاریخی هست که بنده پست دادم که بایوس میزنن مسئله دیگه اینکه آخرسر بعد 17 دقیقه مکالمه آقای موسوی به بنده تضمین دادن اگه از ایراد کارت فیلم بگیرم و بفرستم مشکل بنده رو حل میکنن و پرسیدم چجوری ؟ با کارت آکبند تعویض میشه و ایشون گفتن دست بچه های گارانتیه اما همه جای دنیا وقتی تعویض میشه با کارت دست دوم تعمیری تعویض میکنن که الان انبار گارانتی ها پر شده از کارتهای ماین شده خراب که رو دستشون باد کرده و منتظر کاربر بدبختی مثل بنده هستن که از سرشون باز کنن و مطلبی هم غیر مستقیم به بنده برچسب زدن که اگه با کارت آکبند تعویض کنن هر کسی که کارتش دلشو زده میاد هیا هو میکنه و میخواد کارتش با آکبند تعویض بشه اینو بگم هیج جای دنیا اینجوری نیست فقط گرین اینجوریه این یه نمونه که گارانتی آواژنگ کارت مشکل دار شبیه بنده با کارت آکبند تعویض کردن بدون هیا هو ! همین مطلب آخر یه خاطره ای از گرین زمان اسفند 95 زنده کرد که فعلا نمیخوام این پست منحرف بشه و زخمهای کهنه باز کنه در آینده احتمالا به بحث اون خواهم پرداخت ، به بنده هم گفتن که دیگه توی تاپیک مطلبی ننویسم چون جو ضد گرین درست میشه و بنده هم گفتم باشه فقط اون مطلب رایگان هزینه پستی گفتن پست بده که دادم حالا هم از مجموعه گرین میخوام اگه توضیحی در رابطه عملکرد ضعیف کادر فنی و دروغ گویی مکرر نمایندشون در لیون دارن بیان کنن البته به غیر از انکار و توجیح خودشون و اعلام میکنم بنده هیچ صحبتی با آدم دروغ گو ندارم و به شدت از این قبیل افراد متنفرم نماینده msi این موارد رو ببینه و بیشتر دقت کنن که با چه مجموعه ای قرارداد نمایندگی امضا میکنن این حرفو کسی میزنه که 5-6 قطعاتتش سیستم خودش یا ساخت گرین یا تحت گارانتی گرین هستش و به حدی توی این 2.5 سال مخصوصا این یکسال اخیر زده شد که حتی حاضر نیستم هیچ قطعه ای دیگه از گارانتی گرین خریداری کنم و در صورت اولین امکان قطعات گرین تعویض میکنم منه ساده دل بگو همیشه توی تاپیکهای مشاوره محصولات گرین پیشنهاد دادم الانم نشان طرفداری گرین از پروفایل خودم برمیدارم نماینده msi اگر حرفهای قانع کننده ای داشتن نشان msi نگه میدارم و بعدا بازم از برندشون حمایت میکنم و جواب خسارت سر کردن یکسال با کارت خراب کی الان میده و البته هنوز وقت تست کردن کارتو ندارم که مطمئنم بشم با بایوس جدید مشکلی نخواهم داشت چون ممکنه یکی دو ماهی بدون مشکل کار کنه و بعدش روز از نو روزی از نو ! مطلبی هم اگه فراموش کرده باشم بعدا همینجا اضافه میکنم چون این چند روزه به اندازه یکسال سر کردن با کارت مشکل دار ، اعصابم خراب نشده بود و در آخر هم احتمالا بخوان صدای بنده خفه کنن که اگه اینجوری شد مطمئن بشید حق با بنده بوده ! والسلام @MSI Support
    1 امتیاز
  30. متاسفم منطق حرفتون کوچه بازاری و غلط هست حالا هرچندتا لایک هم میخوان بدن بهتون ... مگه تحریم هارو اون بدبختی که اکانتش هک شده علیه این ملت غیور (؟؟؟) وضع کرده خرید و فروش اکانت هکی کار بسیار غیر اخلاقی هست و نباید همچین فرومی اجازه انجامش رو بده.
    1 امتیاز
  31. اکانت هکی اگر مال ایرانی باشه دزدیه اگر مال خارجی باشه از شیر مادر حلال تره، مثل همین ویندوز کرکی که نصب می کنی به تلافی همه ی تحریم های ناجوانمردانه ای که علیه این ملت غیور اعمال کردند و هیچ احدی تو دنیا صداش در نمیاد.
    1 امتیاز
  32. شما نسخه اشتراکی گرفتی درسته؟ نسخه های اشتراکی به خاطر چک کردن آنلاینی که دارن باعث میشن بعد 15 دقیقه بازیتون کرش کنه واسه حلشم باید فایل اکسپلورر رو کلا end task کنین که یه فایل bat براتون میذارم که خودش اینکارو اتوماتیک انجام میده و تنها کاری که شما باید بکنید اینه این فایل رو اجرا کنید و موقعی بازی باز شد alt+enter بزنید تا بازی فول اسکرین بشه ربطی هم به آپدیت ویندوز و درایور اینا نداره FH4.bat
    1 امتیاز
این صفحه از تخته امتیازات بر اساس منطقه زمانی تهران/GMT+03:30 می باشد
×
×
  • اضافه کردن...