از لیون کامپیوتر قســـــــــــــــــــــــــــــــــــطی خرید کنید فروش اقساطی برای سراسر ایران
اخبار سخت افزار ، نرم افزار ، بازی و دنیای آیتی در مجله لیون کامپیوتر 🤩
تخته امتیازات
مطالب محبوب
در حال نمایش مطالب دارای بیشترین امتیاز در 09/18/20 در همه بخش ها
-
سلام و خسته نباشید هیچکس نمیتونه منکر بشه که «صدا»قسمت بزرگی از زندگیمونه و بش رنگ و بوی خاصی میده،حالا منظورم صدای جارو برقی وسط بازی آنلاین نیستا تقریبا همه از شنیدن آهنگ و صدای خواننده لذت میبرند،چه گوشه ی خیابون و زنده باشه،چه با گوشی و هندزفری وسط مسافرت،چه میخاد آهنگ ملایم باشه چه بلک متال!همشون دو وجه مشترک دارن ،اول اینکه ازشون لذت میبریم،دوم اینکه مارو از مشکلات زندگی تا حدودی دور ،و آروم میکنه/بله !حتی بلک متال ویا آهنگای داریوشم با اینکه یکیشون به ظاهر شمارو خشمگین تر و اونیکی شمارو غمگین تر میکنه،ممکنه همین طور هم حالتونو بهتر کنه. حالا این از مقدمه! خلاصه ی قضیه اینه که بنده ی حقیر یه هدفون قدیمی دارم که بدون اکولایزر مفتشم نمیارزه!اما برعکس با اکولایزر عین این Dj ها میرم تو حس! شما یه هدفون ۵ ملیونی میخرید کارت صدا هم های اند بلفرض میخرید ،درسته اینقد پول جاش دادید اما ممکنه بگید حالا من اینقد پول جاش دادم ولی چرا مثل اون هدفونه که چند سال پیش ۱۰۰خریدم نیست؟این حالتش خوبه اما مثل اون نمیشه؟(حالا بماند که اون ۱۰۰تومنیه الان ۱ملیونه...) شرکتای مختلف و مدل های مختلف هدفون یا اسپیکر پیشفرض یه سری تنظیمات برای پخش صدا در نظر میگیرن که ممکنه برای یه سری عالی باشه برای سریه دیگه نه،مثلا من از فرکانس پایین و بالای زیاد خوشم میاد ولی در عوض هدفونی دارم که فرکانس وسطش خوبه!خوب چیکار کنیم ؟ یا اینکه مثلا من پول این هدفونای گرون قیمت sennheiser رو ندارم و نهایت برم همین فراسو ها و اینارو بخرم ،من چیکار کنم؟ جوابش یک کلمه هست: Equalizer قبل اینکه بریم تو بحث برنامه،بزارید در مورد فرکانس های شنیداری انسان صحبت کنیم،طبق تحقیقات مشخص شده که انسان به طور معمول بین ۲۰تا ۲۰۰۰۰ هرتز رو میتونه بشنوه،هر مقداری کمتر یا بیشتر اون مقدار برای انسان قابل شنیدن نیست مگه اینکه ولوم خیلی بالا باشه،حالا اینا چی هستن؟یه مثال بزنم: فرض کنیم سه تا صدا داریم از سه نفر میشنویم،یکی داره مثل بچه آدم حرف میزنه،یکی صدا کلفت داره جون میکنه صداشو کلفت ترمیکنه،یه بچه ۱۰ ساله صدا نازک(که تو بازیای انلاین خاطر خواه زیاد دارن) اونقد جیغ میزنه که یکی از اونوش رد کنه،حالا: اونی که صداشو کلفت میکنه رو نزدیک ۲۰ در نظر میگیریم کم یا low که همون باس هست اونی که جیغ میزنه رو نزدیک ۲۰۰۰۰در نظر میگیریم زیاد یا high که بش میگن treble و اونی که حرف میزنه رو بسته به تن صداش وسطای ۲۰تا ۲۰۰۰۰در نظر بگیریم وسط یا middle این دقیقا چیزیه که این عددها میگن ،صدای تبل درام و یا باس ساختگی دور و بر ۲۰تا ۱۵۰ هست،صدای اون سینی زردایی که تو عاشورا میزنن بهم و امثالهم در حدود ۱۵۰۰۰تا ۲۰۰۰۰،و صدای بقیه ی ساز ها مثل بوق پیانو ویولون ،صدای خوده خواننده بستگی به تن شون مابین ۱۵۰تا ۱۵۰۰۰قرار میگیرن حالا این از این اگه قضیه رو فهمیدین بریم سر برنامه: Equalizer APO+Peace interface یه برنامه ی خوب و مجانی با امکانات خیلی زیاد و مهم و کاربردی که با یکم دست کاری قلقش قشنگ میاد دستتون ،البته منم قراره کمک کنم. اول همه دو برنامه رو دانلود و اول apo رو نصب کنید و ریستارت کنید سیستم رو،و بعد peace رو نصب کنید: https://sourceforge.net/projects/equalizerapo/#:~:text=Equalizer APO is a parametric,introduced with Windows Vista. https://sourceforge.net/projects/peace-equalizer-apo-extension/ بعد اینکه کاراشونو انجام دادید برنامه ی peace رو باز کنید و بزنید روی full interface ,این صفحه بنمایش درمیاد: حالا بزارید چیزای مهمشو توضیح بدم: ۱.دکمه ی خاموش روشن کردن کل برنامه با تنظیمات اعمال شده و افکتاش. ۲.این امپلیفایر هست یعنی ولوم صدایی که قراره بشنوید بیشتر میشه،کاراییش رو بعدا میگم. ۳.این اعداد همون فرکانس ها هستن،شما میتونید اون اعدادو عوض کنید که در واقع میشه قدرت یه فرکانس خواص و دل بخواهی رو کم و زیاد کنید. ۴.این اسلاید ها و اعداد پایین ترش که صفر هستن نشانگر مقدار تغییراتی هست (کم و زیاد کردن)که شما روی اون فرکانس مشخص پیاده میکنید.مثلا اگه روی اسلاید با فرکانس ۲۰،اون آبیه رو بکشید بالا،باس قوی تر میشه ۵.خودمم دقیق نفهمیدم اینا چین ولی شماره ی یک اندازه ی پایه هست،هر چی از یک بیشتر بشه ،فرکانس ملایم تر و هرچی بیشتر سمت صفر بره ،سیگنال توخالی تر میشه ۶.اینجا میتونید مشخص کنید چه تیکه ای از اسپیکرتون رو تنظیم کنید،اگه هدفونه روی همون all بمونه ۷.این هم قسمت افکت هست که به این شکل هست : افکت های مختلفی داره موس رو روی هر کدوم نگه دارین میفهمین چه کاربردی دارن،برای من bass gain و treble gain بدرد بخور بودن ۸.این ها پرزنت یا تنظیمات معرفی شده پیشفرض همچنین تنظیمات شخصی شما قرار میگیرن ۹.کاملا از نوشته هاش مشخصه اگه سوالی داشتید پست بزارید ۱۰.این قسمت یکی از مهم ترین قسمتاشه،اگه اون خط سبز برسه به آخرش،اتوماتیک ولوم آهنگ کم و زیاد میشه،انگاری که سیستم کم اورده و اصلا شما نباید بزارید چنین اتفاقی بیوفته،برای جلو گیری از این اتفاق اون شماره ۲ یعنی همون آمپلی فایر رو کم کنید که بره تو منفی ۱۱.اینم که ولوم ویندوز هست خب حالا قسمت مهم اینجاست که چطوری با این برنامه کار کنیم: من برای راحتی کار شما تنظیمات خودمو براتون میزارم: اول از همه از بین پرزنت ها اون high bass high boost رو انتخاب کنید . بعد از اون هر چی از تنظیمات من میبینید مو به مو روی برنامه پیاده کنید. بزارین یکم راهنمایی کنم: یه دکمه ی مثبت و منفی گوشه سمت راست وسط میبینید؟اون اسلاید های اضافی رو حذف میکنه،توجه کنید که تو تنظیمات من،بنده ده تا اسلاید دارم و فرکانس ها هم فرق میکنه همچنین q یا quality,آمپلی فایر من روی منفی ۱۰جا گرفته،و توی قسمت افکت تنظیماتی رو در خصوص bass gain انجام دادم در واقع تنظیمات من برای افزایش قدرت bass و treble و در عوض کم کردن ولوم middle هست،و این تنظیمات هدفون من رو سرحال کرده،برای هر میکروفون و اسپیکر قضیه فرق میکنه و باید دستی یه تغییراتی تو تنظیمات من بدید.حالا بلفرض که شما کل تنظیمات رو کپی پیست کردید و با دکمه ی save روی پرزنت high bass باز نویسی کردید ،حالا بعدش؟ حالا اینجارو باش اینجا خیلی مهمه: یه اهنگ مشتی با باس قوی و ملودی زیاد انتخاب کنید که خودتون خوشتونم میاد ،حالا پلی بزنید.بزارید یکم بره جلو،آهنگ چطوریه ؟خوبه؟ حالا اون دکمه بالاییه که آف بود رو آن کنید!حالا چه حسی دارید ؟بهتره ؟اگه بهتره که خوش بحالتون! بدتره؟؟ اگه باس خیلی قویه و آهنگو خراب میکنه تو تنظیمات افکت و اسلاید های اولی تا سومی میتونید مقادیر رو کمتر کنید اگه صدای ششششششششششش اینطوری میشنوید یعنی high یا trelbe شما زیاده میتونید با اسلاید های سه تا آخری درستش کنید ملودی های آهنگ کمتر شنیده میشن ؟اون چارتا اسلاید وسطو ببرید بالا ایا هیچ فرقی نمیکنه کلا؟بعید میدونم فرقی نکنه ! همینطور با اون دکمه آن آف رو روش بزنید ،عیب های دوتا تنظیمات قشنگ مشخص میشه ،دقیقا همینطور که تا تو عمرتون دوتا چیز متفاوت ندیدین به ایرادای جفتشون پی نمیبرید،باید دوتا چیز متفاوت ببینید تا تفاوتشونو بفهمید دلیل من از اینکه گفتم تنظیمات منو اعمال کنید دقیقا همین بود وگرنه شما خودتون روحتونم نمیفهمه که تنظیمات اکولایزرتون چه ایرادی داره ،مگر اینکه یه موزیسین حرفه ای باشید ،یا یه شنونده با توجه و دقت عالی خب دیگه چیزی به ذهنم نمیرسه،اگه سوالی دارین بگید تا جایی که بتونم جواب میدم،توجه داشته باشید که اگه از تنظیمات اکولایزر خوشتون اومده و اگه یه اکولایزر خوب برای مثلا گوشیتون دارین مثل viper4android میتونید تمام تنظیمات رو کپی کنید و صدا عین همونی بشه که تو کامپیوتر میشنوید ،بالاخره اینا در نهایت اعداد و ارقامن .. کلام آخر :الان فکر کنم دوساعته دور این تاپیک ،نمیدونم تاپیکه یا مقاله خخخ،امیدوارم ازش استفاده ای کرده باشید ،سوالی دارید بپرسید با تشکر از مطالعه ی شما8 امتیاز
-
درود و سپاس بابت پیگیری شرایط انتخاب پیچیده بود... در نهایت با همراهی شما، بنده هم سهم کوچکی از این کار نیک رو بر عهده گرفتم و دو عدد گوشی نسبتا خوب سفارش داده شد. منتظر دریافت هستم تا هم مدل گوشیها مطرح بشه و هم تصاویر در تاپیک ارسال بشن لوازم جانبی هم همزمان سفارش داده شد (گارد محکم و خوب و گلس صفحه مقاوم) که البته اینها هم هنوز نرسیدن این کار نیک تمام دوستان شرکت کننده در این گلریزان هیچ وقت فراموش شدنی نیست...6 امتیاز
-
اصلا بحث ای ام دی رو نکنیم که کلا مسخرس...به سی پی یوهاش بیشتر توجه کنه بهتره. صبر کنیم ببینیم RDN2 چی از آب درمیاد. انویدیا همیشه کارتهاش با فلاپس کمتر حریف ای ام دی شده چون ای ام دی درایورهاش همیشه مشکل داشته و داره وگرنه روی کاغذ خیلی قوی هستن. در مورد Flops باید بگم فرمولش به این سادگی نیست: https://en.wikipedia.org/wiki/FLOPS اگه 3 برابر شده چون تعداد کورها 3 برابر شده. 3 برابر کور بیشتر! تو کارتهای GTX و RTX حداقل همچین اتفاقی نیوفتاده. حالا مقایسه سری مثل 700 و 900...افزایش پرفورمنس فقط به کور و فرکانس اینها نیست. ما معماری هم داریم. معماری تعیین میکنه ساختار GPU به چه شکلی باشه و تصاویر چطوری پردازش بشن؟ ممکنه یه جا بشه با بهبود معماری و بدون دستکاری سخت افزار به پرفورمنس بهتر دست پیدا کنیم. سری 700 به 900 بله اینطوری بود ولی این سری خیر اینطوری نیست. یعنی تغییر به اون حدی که فکر میکنیم نیست. تمرکزش رو گذاشته روی DLSS من هم جای انویدیا باشم نمیام معماری رو اینبار دستکاری کنم میدونید چرا؟ چون واسه همین نسل به اندازه کافی پرفورمنس و بقیه چیزارو بردم بالا. معماری هم ببرم بالا نسل بعد چیکار کنم؟ نسل بعد میام تعداد کورها رو یکم افزایش میدم اما جاش معماری هم دستکار میکنم و بهبود میدم. چیزی مثل Tick–tock در اینتل افزایش 3 برابر کارایی رو قبول ندارید، افزایش 1.5 برابری رو که قبول دارید؟ تو چارتها بود. فقط از این کلمه عقبگرد شگفت زده شدم!!! دوست عزیز بیا یک بار دیگه این کارت رو مقایسه کنیم با نسل قبل>>>>>>: - قیمت ثابت در 3070 و 3080! این از قیمت - افزایش 2.2 برابر ترانزیستور، افزایش 3 برابری کور، بهبود 50 درصدی در لیتوگرافی، استفاده از مموری قویتر .... نتیجه: === افزایش پرفورمنس 1.5 برابر در عمل و افزایش توان مصرفی 50 درصدی اگه این از نظر شما عقبگرد محسوب میشه، به نظر من این عقبگرد، فوق العاده هست!! تا باشه از این عقبگردها....امیدوارم ای ام دی هم همچین عقبگردی رو بتونه تجربه کنه. درسته کاملا حق با شماست. بله بالاخره سی پی یو تا یه جایی میتونه فریم بده. من این مورد رو در فایل بنچمارک هیتمن به وضوح دیدم جایی که 7700 اورکلاک شده نهایت 100 فریم میتونست حداکثر بده با تنظیماتی که حالا داشتم4 امتیاز
-
نظر شخصیم اینه برای ما کاربرا در درجه اول قدرت و قیمت کارت مهمه و بعد از اون دمای کارت، با اختلاف هم بعد از اون مصرف کارت. بین دما و مصرف هم اختلاف هست چون اگه کولر خوبی رو کارت سوار باشه کارت پر مصرف هم می تونه دمای خوبی داشته باشه. اینکه تعداد ترانزیستور ها x برابر شده و چرا قدرت x برابر نشده و تعداد کور ها y برابر هست و چرا پرفورمنس y برابر نشده از نظر من خیلی اهمیت خاصی نداره. معماری کارت های گرافیک و کلا پردازنده ها پیچیده هستن و حقیقتش نمی دونیم دقیق این وسط چه چیزهایی دخیلیه شاید حدس هایی بزنیم اما چون کاملا اشراف نداریم امکان داره قضاوت های اشتباه کنیم. شاید انویدیا تا همین حد لازم دونسته معماری این نسل رو بهینه کنه و کورها هم همینقدر بازده داشته باشه. احتمال داره تو کارت های سری بعد وضعیت رو بهتر کنه. شاید همین بازده کم کورها نشون دهنده اینه این معماری خیلی خیلی جای بهینه شدن دارن و شاید نسل بعدی انویدیا باز هم شاهد افزایش قدرت و در عین حال کاهش مصرف باشیم. خلاصه خیلی نکات هست این وسط مطرح هست ما نمی دونیم. باز می گم در نهایت برای ما مصرف کنه قدرت و قیمت مهمه و مهم اینه تو این مسائل عقب گرد نداشته بشیم. وگرنه بقیه موارد برای من کاربر چه اهمیتی می تونه داشته باشه؟ مگه من می دونم استراتژی فلان شرکت چیه؟ من مگه می دونم معماری کارت چطور طراحی میشه؟ من مگه می دونم شرکت چه نقشه ای برای نسل بعد داره؟ خلاصه اینا رو دقیق نمی دونم. بهتره بجای بحث تو محدوده چیزی که اطلاعات دقیقش رو نداریم. در مورد پرفورمنس و قیمت و دما و مصرف کارت بحث بشه که برای من کاربر قابل درک و ارزیابی هستش. از نطر من قدرت این نسل عالیه، قیمت هم خوبه (برای عزیزان خارج کشور عرض کردم)، دمای کارت قابل قبوله و مصرف کارت زیاده اما برای من مصرف کننده مصرف کارت مهم نیست. شاید برای خارجیا اهمیت داشته باشه نمی دونم. خلاصه بگم سری 3000 انویدیا واقعا من رو شگفت زده کرده و خیلی از این نسل راضیم. من که نمی تونم بخرم. انشالله عزیزانی که تهیه کردن لذت کافی رو از این نسل ببرن. واقعا کارت های خوبی هستن. البته این نظر من هستش و می تونه نظرات دوستان متفاوت باشه.2 امتیاز
-
2 امتیاز
-
درود و سپاس از استارتر محترم و شما آرمین جان، انجام شد 🌹 امیدوارم تاپیک های اینچنینی بیشتری ببینیم2 امتیاز
-
مقاله بسیار جالبی بود دوست عزیز، از این دست مقاله ها کم میزنند دوستان، شما زحمت کشیدین و هم توضیح دادین و هم وقت صرف درست کردن تصاویر گرافیکی کردین. اولا از شما تشکر می کنم، ثانیا با توجه به آموزشی بودن مطلب از ناظرین محترم @EHSANRF بنا به صلاحدیدشان درخواست پین شدن/مهم شدن این تاپیک رو دارم.2 امتیاز
-
سلام دوستان امیدوارم حال همگی خوب باشه برای یک خانواده تنگ دست قصد خرید گوشی داشتیم که به لطف دوستان دو گوشی خریداری شد. مبلغ واریزی دوستان: 4.830.000 هزار تومان با تشکر از همگی، تاپیک به هدف و مقصودش رسید.1 امتیاز
-
با سلام خدمت دوستان از اونجایی که علاقه داشتم خودم یه کیس لیان لی داشته باشم و قدرت خرید برای ایرانی وجود نداره شروع کردم به حساب و اندازه و پروسه تولید الان تونستم یه کیس با تغییراتی تو نسخه اصلی یه کیس زیبا و بدون نقص تولید کنم از این رو برای ساخت کیس اول سفارش میگیرم و بعد میره تو پروسه تولید که یک هفته طول میکشه حتی قراره کالاهایی برای زیبایی اتاق گیمینگ هم بسازم که تمام مشخصات و نظرسنجی تو پیج اینستاگرام مطرح میشه کالاهایی مثل نانولیف اما دست ساز بک پلیت - برند استریمر ها RGB - بک پلیت RGB سفارشی - استند RGB - استند کارت گرافیک RGB - نوار ARGB و کلی کالای دیگه که بستگی به سفارش داره من کلا بر این باور هستم کیس هایی تولید کنم که گیمرها خواهان این کیس هستن و قیمتی رقابتی حتی کمتر از کیس های داخلی!!! آیدی پیج : @ctsel_ing1 امتیاز
-
یه توضیح کوتاه راجع به فلاپس بدم شاید برای بعضی از دوستان جالب باشه: اولین معیاری که برای سنجش کامپیوترها معرفی شد، MIPS یا Million Instructions Per Second بود. صرفا میومد دستور العمل های اجرا شده رو در یک ثانیه حساب میکرد و کامپیوترها بر حسب یک عدد که بیانگر کارایی اجرای دستورالعمل ها در یک ثانیه بود، با هم مقایسه میشدن. مشکل اینجا بود که این سنجش فارغ از ماهیت دستور العمل ها انجام میشد و تفاوتی بین دستور العمل های معمولی و پیشرفته وجود نداشت. برای حل این موضوع، بعدها واحد FLOPS یا Floating Point Operations Per Second معرفی شد که ماهیت دستور العمل ها هم در امتیاز نهایی دخیل شد. محاسبه Floating Point یا ممیز شناور هر چه دقیقتر میشن، ذخیرشون هم سخت میشه و نمیشه تو واحد دیگه ای اونارو ذخیره کرد. Floating Point 32 بیتی یا 64 بیتی همون FP32 و FP64 هستند که در نرم افزار Aida64Extreme در ابزار GPGPU، به Single Precision و Double Presicion شناخته میشن. دقت دوبرابری یا Double Presicion به FP64 اشاره داره که محاسبه ی بسیار دقیقتری هست. کاربران عادی که اکثر ماها باشیم، تو کارهایی که روزمره انجام میدیم به این محاسبات نیاز نداریم و همون 32 بیتی هم کفایت میکنه. یکی از دلایلی که کارت های تسلا قیمت خیلی بالاتری دارند همین موضوعه! اگر انویدیا در یک کارت جیفورس 4000 واحد کودای با قابلیت محاسبه FP32 قرار بده، واحدهای FP64 رو برای این کارت مثلا 100 عدد در نظر میگیره! اما در یک کارت تسلا به ازای هر هسته ی کودا، هم واحد FP32 و هم واحد FP64 رو قرار میده که این موضوع هزینه ی بسیار بالاتری هم داره. این موضوع در کارت های گرافیک حرفه ای ای ام دی هم صدق میکنه. در سی پی یو ها تعداد این واحدها یکسانه. پس از فلاپس، به این نتیجه رسیدن که فلاپس به تنهایی کافی نیست و نمیشه در تمام موارد بهش استناد کرد. به همین دلیل، آزمون محک یا بنچمارک ها معرفی شدند که هر کدوم کارایی یک پردازشگر رو بر اساس یک یا چند فاکتور بررسی میکنه. فلاپس خیلی اهمیت داره و اصلا نمیتونیم بگیم اهمیت نداره اما به تنهایی نه و باید در کنارش از تعدادی بنچمارک استفاده کنیم. چون اینکه یک جی پی یو 2 یا 3 برابر قویتر شده از لحاظ معماری و علمی کاملا درسته ولی من نوعی که ممکنه گیمر باشم یا 3 دی کار، میخوام با یک حساب سرانگشتی و براورد کارایی و قیمت تو سناریو مورد نظرم، میام Price per Performance رو حساب میکنم. حالا اینکه شرکت Cinema4D یا Adobe یا بازی سازان تا حدی تونستند قدرت پردازشی رو به خدمت بگیرن به من ربطی نداره. من میخوام V-ray کار کنم و تمام پروژه هامم با V-ray انجام میشه انتخاب دیگه ای هم ندارم یا میخوام گیم بزنم.... این از جنبه کاربردی موضوع بود و با جنبه علمی مقداری تفاوت داره. پس بحث علمی یه چیزه، بحث P/P هم یه چیز دیگه.. از 780ti به 1650 حدود 20 درصد کاهش ترافلاپس تازه 15 درصد هم فریم رشد داشته؟ https://www.guru3d.com/articles_pages/geforce_rtx_3080_founder_review,32.html https://www.guru3d.com/articles_pages/gigabyte_geforce_gtx_980_g1_gaming_review,21.html چیزی که از دو تا لینک بالا دیدم، بهبود از 780ti به 980 حدود 12.5 درصد بود. 980 رو آوردم وسط که بشه اونور با 1650 مقایسه کرد. اختلاف خود 980 و 1650 هم به 20 درصد میرسه. 980 ی که 12.5 درصد ضعیفتر بشه میشه 780ti... حالا این چیزی که من میبینم، 780ti به میزان 5 درصد هنوز قویتر از 1650 هست! بهره وری 77.7 درصدی قدرتی که نسبت به 5700 ایجاد کرده بود. وگرنه خودش که 233 درصد قویتره. بهره وری هم نمیشه 233 درصد یا بیشتر از 100 درصد ...بهره وری نهایت 100 درصد یا همون 1 برابر هست. 480 قدرتش 33 درصد بیشتر از 1060 هست درسته و 1060 هم کاراییش 3 درصد بیشتر هست هم اینم درسته. اما اون جمله که بولد کردم دیگه درست نیست. بهره وری بیشتر از 1 نمیشه. 1060 قدرتش 33 درصد کمتره کاراییش 3 درصد بالاتره...135 درصد دیگه این وسط چیه؟ منظورم از بهره وری 77 درصد هم که گفتم چیه. درسته این موضوع رو خودم تست کردم. 1070 جی پی یو بهتر و قویتره حتی کورهای بیشتری هم داره. چیزی که به 1660Ti در قدرتش کمک کرده با وجود اینکه 25 درصد کور کمتری داره، معماری بهترشه. توی بازی نه تنها معماری به کمکش میاد، بلکه مموری GDDR6 هم کمکش میکنه. سرعت خوندن و نوشتن مموری GDDR6 دو برابر GDDR5 هست من واقعا تو کف این حساب کردن بازدهی های شما هستم! چجوری با توجه به مثال 1660Ti و 1070 که زدید، بازدهی شده 119 درصد؟! 3080 رو با 2080 مقایسه کنید نه مدل سوپر. پس عدد شما میشه 296 درصد 3080 از 2080 (بازم میگم 2080 معمولی نه مدل سوپر...ممکنه بعدا 3080 سوپر هم داشته باشیم. اون موقع 3080 سوپر رو با 2080 سوپر مقایسه کنید) فعلا تو تستهایی که منتشر شده تونسته 150 درصد کارایی بیشتری نشون بده. برابر با نصف افزایش توانی که رو کاغذ داره. گفتم که قرار نیست اون همه افزایش کارایی بگیره =============================================== راجع به پست اون دوستمون هم که گفتید حتما مطالعه میکنم. درسته انویدیا تو معماری آمپر طراحی SM رو عوض کرده که این تغییر واقعا زیرکانس. برای کارت 3080 با فرض اینکه 68 واحد SM داره در مجموع 4352 کور FP32 و 4352 کور FP32/int32 داریم. (البته بگذریم که 136 یا 2 واحد به ازای هر SM هم واحد FP64 داریم که انویدیا تو دیاگرامش درج نکرده) تکلیف FP32 و کارهای حرفهای که مشخصه.... 30 ترافلاپس در اختیار طراحا قرار میگیره هدف انویدیا طبق چیزی که تو سایتش گفته، برای دستیابی به کارایی ۲ برابری به ازای هر SM در مواردی مانند سایه زنی Ray-tracing هست. مزیتی که این طراحی داره، بیکار نموندن هیچ واحد پردازشی هست. بخشی از شیدرها یا به پردازش FP32 میپردازه یا پردازش Int32. تو نسل قبل به چه شکل بود؟ واحدهای int32 در صورتی که FP32 تو یک سیکل در حال پردازش بود، عملا بیکار بودن. حالا انویدیا اومده کاری کرده که اگر تو یه سیکل پردازش صحیح نبود، پردازش اعشاری در حال انجام باشه. عملا همون 30 ترافلاپس تقریبا در اختیار بازی هست. تو هر سیکل هم پردازشها متفاوته نمیتونیم بگیم حتما 35 درصد داره int انجام میشه و باقی هم FP32. جدا از واحد کورها، حافظ کش و رجیسترها تو این نسل تقریبا ۲ برابر شدن که خودش تاثیر قابل توجهی داره.1 امتیاز
-
1 امتیاز
-
الان 470 با 1060 فرق چندانی ندارن سیستم پیشنهادی عجیبه1 امتیاز
-
سیستم مورد نیاز بازی Cyberpunk 2077 حداقل سیستم مورد نیاز سیستمعامل: ویندوز ۷ نسخه ۶۴ بیتی یا ویندوز ۱۰ نسخه ۶۴ بیتی دایرکت ایکس: نسخه ۱۲ پردازنده: اینتل Cor i5 3570K یا AMD FX-8310 حافظه رم: هشت گیگابایت گرافیک: انویدیا GTX 780 سه گیگابایتی یا AMD Radeon RX 470 فضای مورد نیاز: ۷۰ گیگابایت (بهتر است از SSD استفاده کنید) سیستم پیشنهادی سیستمعامل: ویندوز ۱۰ نسخه ۶۴ بیتی دایرکت ایکس: نسخه ۱۲ پردازنده: اینتل Cor i7 4790K یا AMD Ryzen 3 3200G حافظه رم: ۱۲ گیگابیت گرافیک: انویدیو GTX 1060 نسخه ۶ گیگابایت یا AMD Radeon R9 Fury فضای مورد نیاز: ۷۰ گیگابایت روی SSD انتظار میرفت بزنن 2080 تا 1060 عجیبه1 امتیاز
-
آدرس کانال!؟ کانال تلگرامی اگه منظورته که ندارم دوست عزیز فقط اینستاگرام و یوتیوب فعالیت دارم که یوتیوب خوابیده فعلا1 امتیاز
-
نکاتی که گفتید رو بنده متوجه هستم چیز پیچیده ای نیست که نیاز به توضیح خاصی داشته باشه. به نظرم نکات که شما گفتید شاید در حد کنجکاوی و نظر شخصی جالب باشه اما اهمیت خاصی برای من کاربر نداره. اما در مورد نکاتی که گفتید. مثل اینه بگیم فلان ماشین قبلا با چهار سیلندر 200 تا قدرت داشت الان با 16 سیلندر 500 اسب قدرت داره. بعد بگیم چرا سیلندرها 4 برابر شده اما قدرت 4 برابر نشده و از این جهت عقب گرد داشته. به نظرم این مدل ایراد گرفتن ها ایراد گرفتن های الکی هست. ینی چیزی پیدا نکردیم ایراد بگیریم رفتیم داخل جزئیاتی که اهمیت چندانی برای ما کاربر نداره بعد یه چیزی پیدا کردیم و بهش گیر دادیم. در حقیقت هزاران علت مهندسی و بازاریابی شاید داره. به نظرم این یه عقب گرد نیست بلکه این یه استراتژی هست. مهم برای ما قدرته که 2.5 برابر شده. شاید شرکت گفته فعلا هر سیلند اینقدر بهینه باشه کافیه و به اندازه کافی فروش می کنیم در این نسل. نمیشه که همه کارت ها رو این نسل رو کنیم که. انشالله تو نسلای بعد هر سیلندر روهم بهینه می کنم. ینی یه افزایش قدرت از افزایش سیلندر این نسل داشته باشیم بسته. نسل بعد میایم رو خود سیلندرها کار می کنیم. نسل بعد قدرت بشه 700 اسب بخار با همین 16 سیلندر. نسل بعدترش 900 اسب با 16 سیلندر (تازه تو این نسل هر سیلندر قدرتش بیشتر شده) از نظر من میشه بجای عقب گرد که بار معنایی منفی داره. میشه گفت استراتژی فعلی انویدیا این بوده و چون نیاز ندونسته از این بیشتر بهینه کنه تا همینقدر سایه زن ها رو بهینه کرده. مثلا میشه گفت انویدیا نسلی رو معرفی کرده که خیلی خیلی جای رشد داره. اینقدر بهینه کرده قدرتش اینه اگه بیشتر از این بهینه بشه چه هیولایی میشه و ما باید تو نسل های بعد منتظر هیولای دیگه ای باشیم. ینی از نگاه فنی و اینکه شما گفتید از این دیدگاه مشکلاتی داره میشه این مدلی هم نگاه کرد و دید اتفاقا نه تنها مشکلاتی نداره بلکه تازه جالبه که چه استراتژی انویدیا اتخاذ کرده:))) انویدیا یه معماری جدید معرفی کرد و این اول راه این معماری هست و نسل بعد شاید شاهد این باشیم تعداد سایه زن ها تغییر نمی کنن اما بهینه تر میشن. این موارد یه استراتژی داخلی شرکت هست و ما از پشت قضیه خبر نداریم که چرا انویدیا بجای بهینه کردن هر سایه زن اون ها رو زیاد کرده. حقیقتش ما نمی دونیم و مهم هم نیستش. اما چیزی که اهمیت داره و ما می دونیم اینکه یه جهش پرفورمنس داشتیم بدون اینکه قیمت افزایش پیدا کنه و این عالیه.1 امتیاز
-
سلام,تو پنجره ی برنامه peace میتونید میکروفون رو انتخاب کنید ،هم پشت کیس هم جلوی کیس رو میشه انتخاب کرد اگه نیستن ،eq apo رو با peace حذف کن و دوباره نصب کن موقه نصب apo دیوایس مورد نظر رو انتخاب کن ،درمورد تنظیمات هم تماما بستگی به میکروفون داره اما میتونی از تنظیمات این کاربر استفاده کنی ببینی چطور میشه: https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=11685376701 امتیاز
-
@Silvermanhhh سلام این برنامه صدای میکروفن هدست هم تقویت میکنه یا فقط برای خروجی کاربرد داره ؟ اگه داره بی زحمت راهنمایی بکنید1 امتیاز
-
😐 چرا حرفهای بنده رو متوجه نمیشید ؟ شما فرمودید انویدیا همیشه با ترافلاپ کمتر نسبت به ای ام دی فریم بیشتر گرفته چون درایور ای ام دی خوب نیست . خب میشه بفرمایید چرا در این نسل این طور نیست و انویدیای _ خوب درایور زن _ نتونسته با این همه افزایش قدرت خام کارتهاش فریم مناسب بگیره ؟ مگه انویدیا خوب درایور نمی زنه ؟ تفاوت قدرت خام 5700XT و 3080 برابر با 305 درصد ( درصد ها حدودی هستند ) تفاوت فریم 5700XT و 3080 برابر با 192 درصد تفاوت فریم 5700XT و 3080 برابر با 197 درصد تفاوت فریم 5700XT و 3080 برابر با 158 درصد تفاوت فریم 5700XT و 3080 برابر با 233 درصد میشه بفرمایید چرا انویدیا نتونسته توی هیچ بازیی حتی 300 درصد فریم بیشتر بگیره ؟ مگه کارتش 300 درصد قویتر نیست ؟ مگه انویدیا نبود که با ترافلاپ کمتر فریم بیشتر می گرفت ؟ انویدیا موفق می شد با حدود 50 درصد ترافلاپ کمتر فریم برابر بگیره . حالا با 3 برابر ترافلاپ بیشتر فریم 2 برابری میگیره . این عقبگرد نیست ؟ میشه بفرمایید چیه ؟ تمام صحبتهای بنده هم همینه . دارم میگم انویدیا در این نسل از نظر فناوری عقب رفته . اگر کارتهاش فریم خوب میده به خاطر 3 برابر شدن سایه زن ها و .... هستش . درحالی که از نقطه نظر فنی هر سایه زن تحت فناوری آمپر حتی به اندازه هر سایه زن تحت فناوری مکسول هم بازدهی نداره ! کی گفته من افزایش 3 برابر قدرت خام کارت رو قبول ندارم ؟ حرف من اینه که این افزایش 3 برابری در عمل تاثیر نداره . افزایش 1.5 برابری هم فقط تحت برنامه ها بدست اومده و در گیمینگ افزایش عملکرد حتی از این هم کمتره . درحالی که قبلا انویدیا با مثلا 25 درصد افزایش پرفورمنس خالص ، 40 درصد افزایش بازدهی ایجاد می کرد . چنانچه از 780Ti تا 1650 سوپر به لطف بهبود فناوری با وجود کاهش ترافلاپ از 5.345 به 4.416 که میشه کاهش حدودا 20 درصدی ترافلاپ ، فریم حدود 10 - 15 درصد رشد داشته .1 امتیاز
-
واقعا مرسی عالی بود من بلاخره بعد از مدت ها وقت کردم و اومدم انجامش دادم واقعا نتیجه خیلی خوب بود. الان تازه قدرت واقعی هدفون و اسپیکرمو انگار کشف کردم با اینکه کارت صدا ندارم1 امتیاز
-
ببین چیکار کردن با ما که یه جمله واسه 6 ماه پیش انگاری واسه 6 سال پیش بوده!!1 امتیاز
-
گلوگاه شدن تو رزولیشن های پایین که خب طبیعیه...اصلا این کارتها برای رزولیشن های پایین ساخته نشد...تو هر چی بریم به سمت رزولیشن های پایینتر وظیفه ی سی پی یو سنگینتر میشه. کاملا طبیعیه که تو 2k یا fhd اصلا فرقی نبینید. سری 30 که سهله سری 20 هم با سی پی یو محدودیت ایجاد میکنه اگه قوی نباشه بحث حداقل فریم و میانگین فریم هم متوجه شدم. درسته حق با شماست. اختلاف میانگین فریم و فریم حداقل تو کارت 3080 زیاده. ولی میانگین فریم هم مهمه. پس اگه یه جای فریم پایین بوده، جای دیگه انقدر بالا بوده فریم که میانگین شده 124. به فریم حداقل باید دقت کرد ولی به اندازه میانگین فریم اهمیت نداره. بهرحال 3080 فریم حداقلش 53 درصد بهتر از 2080 هست و میانگین فریمش 70 درصد1 امتیاز
-
سلام ، از استور دانلود نکنید خود سایت ایسوز یه نرم افزار چند کیلوبایتی داره که وصل میشه به ایسوز و همچیز رو دانلود میکنه. اگه پیدا نکردید سرچ کنید rog delta rgb و توی قسمت software هستش.1 امتیاز
-
1 امتیاز
-
خوب دوستان حالا که بررسی های ۳۰۸۰ در سطح نت منتشر شد و مشخص شد که این کارت در رزلوشن 4k حدود ۳۲ درصد از ۲۰۸۰ti قوی تر هست میشه بنچمارک کلی ۳۰۷۰ رونیومده حدودی حدس زد کارت ۳۰۷۰ با قیمتی ۴۰ درصد کمتر از ۳۰۸۰ حدود ۳۰ درصد قاعدتا باید پرفورمنس کمتری بده و بشه همتراز ۲۰۸۰ti طبق قولی که انویدیا داده! از طرفی تنها حرفی که از قدرت چیپ گرافیکی این کنسول زده شده مربوط به ماه ها قبل هست و با ۲۰۸۰ سوپر مقایسش کردن حتی اگر چیپ گرافیکی این کنسول معادل ۲۰۸۰ سوپر باشه فقط ۱۹ درصد از کارت های ۲۰۸۰ti و ۳۰۷۰ ضعیف تر هست(شخصا فک می کنم مقداری قوی ترم باشه با توجه به مشخصاتش) که برای کنسولی که هم قیمت کارت ۳۰۷۰ هست واقعا ارزندست شخصا این کنسول رو تهیه نمی کنم ولی فک می کنم این کنسول در کشورمون طرفداران زیادی پیدا کنه به دلیل سخت افزار جوندارش مورد اخر چارت 4k که متوسط فریم ۲۳ بازی هست و تحلیل هام رو روش انجام دادم رو میگذارم و میشه گفت این نسل ۶۰ فریم یک واقعیت محض هست و ۱۲۰ فریم هم با تکنولوژی Direct ml که معادل تکنولوژی Dlss هست امکان پذیر هست به این صورت که بازی در رزلوشن ۱۰۸۰ رندر و بعد اپسکیل میشه به 4k1 امتیاز
-
مصرف پاور رو فقط لیتوگرافی به تنهایی تعیین نمیکنه، تعداد ترانزیستورها (حتی نوع ساخت اونها نه فقط تعداد) و فرکانس های کارت گرافیک و ولتاژی (منظورم ولتاژه بیشتره اما فرکانس و ولتاژ یه scale با هم دارن) که باهاش کار میکنه و البته تعداد کورها همگی در کنار هم تعیین کننده پاور نهایی کارته. انویدیا نهایتا معماری ساخت رو از 12 به 8 نانومتر کاهش داده یعنی 50 درصد اما تعداد ترانزیستورهای کارت 3080 برابر با 28 میلیارده در حالیکه حتی ترانزیستورهای 2080TI فقط 18.6 میلیارد بود! پس اینجا یک افزایش بی سابقه ی ترانزیستور داریم. حتی تعداد کورهای 3080 به 8702 عدد رسیده اما 2080ti فقط 4352 تا کور داره! حالا 2080 یا 2080 super به کنار....پس تا اینجا یک افزایش 100 درصدی کور و ترانزیستور داریم اما کاهش لیتوگرافیکی 50 درصدی! حالا راجع به پاور یک تستی از گرو3دی بیارم که تازه بررسیش منتشر شده: این مصرف سیستم هست. مهم نیست تو چه تستیه مهم اینه میخوایم درصد افزایش رو حساب کنیم: 2080>>>230 وات 2080super>>> برابر با 254 وات 2080ti>>> برابر با 266 وات 3080>>>338 وات پس مصرف 3080: 27 درصد بیشتر از 2080ti 33 درصد بیشتر از 2080super 47 درصد بیشتر از 2080 به مدل سوپر و ti کاری ندارم...این کارت جایگزین مدل 2080 هست. مصرف 47 درصد نسبت به همرده قبلی خودش افزایش پیدا کرده. طبق بازیهایی که در این بررسی تست شدند: https://www.guru3d.com/articles_pages/geforce_rtx_3080_founder_review,14.html برتری 3080 نسبت به 2080 در گیم ها دررزولیشن 4K: 92 درصد در بازی Borderland 3 89 درصد در بازی resident evil3 87 درصد در بازی Shadow of the tomb raider 77 درصد در بازی Red dead 2 73 درصد در بازی Gears5 72 درصد در بازی Battlefield V 72 درصد در بازی Metro: Exodus 52 درصد در بازی Far cry new dawn 51 درصد در بازی ویچر 50 درصد در بازی Flight simulator پس تو بازیا بین 50 تا 90 درصد افزایش کارایی داره و در بیشتر بازیا هم بیش از 70 درصد! این مورد رو بخاطر اون افزایش کارایی نهایت 60 درصد که گفتید عنوان کردم. رزولیشن کمتر از 4k رو نباید حساب کنیم راستش. هر چه رزولیشن بره پایینتر وظیفه سی پی یو بیشتر میشه و سی پی یوهای فعلی هم جوابگوی این کارت ها نیستند. در کنار این حجم از افزایش کارایی، مصرف پاور در حداکثر حالت 47 درصد. حالا اینا بازی هستند و بهرحال با سی پی یو هم درگیر. چیزی که خیلی جالبه، مقایسه این کارتها در بحث رندر و GPGPU هست که با سی پی یو اونجا تقریبا کاری نداریم: تو موتورهای Blender و v-ray4، کارایی 3080 نسبت به 2080 به ترتیب 118 و 150 درصد افزایش یافته! بیش از 2 برابر....!! مقایسه وقتی جالب میشه که ببینیم این افزایش کارایی برای 2080Ti و 1080Ti و همینطور 1080Ti و 980Ti، اعداد 43 درصد و 23 درصد بدست میان. اما این بار اعداد به 150 درصد رسیدن وتوان فقط 47 درصد... تو بعضی از بازیها هم دیدیم که افزایش 92 درصد بدست میاد ولی چیزی که هست، اختلاف این کارتها با نسل قبل بیش از 2 برابره. راستش مشخصاتی که این کارتها دارند اصلا شوخی بردار نیست. 2080 فقط 2944 کور داره و مدل ti هم 4352 کور اما کورهای 3080 به 8702 میرسه یعنی 3 برابر!! خب افزایش کارایی 150 درصدی تنها عجیب غریب نیست بلکه کم هم هست. حالا قدرت محاسبات: قدرت محاسباتی هم به همین شکل افزایش پیدا کرده. قدرت محاسباتی FP32 کارت 2080 فقط 10 ترافلاپس و مدل ti هم 13.4 ترافلاپس اما قدرت 3080 یک دفعه به 30 ترافلاپس افزایش پیدا کرده یعنی 3 برابر درست مثل افزایش کورها!! حقیقتا بعد از دیدن مشخصات سری 3000 دو روز تو شوک بودم 😆 قدرت محاسباتی نسبت به نسل قبل 300 درصد افزایش پیدا کرده اما توان کلا 47 درصد😆 انویدیا چه زمانی تونسته به این عدد ارقام نزدیک بشه حتی؟ واسه همینه میگم این نسل واقعا شاهکار حساب میشه. میگن لیزا سو نشسته یه گوشه میگه دست بهم بزنید جیغ میزنم :))1 امتیاز
-
خیلی وقته نیومدم اینجا :دی دوستانی که از 3080 نا امید شدید، یا از مصرف برق و چیزای دیگه، اتفاقا اصلا نا امید نشید. 3080 دو برابر 2080 قدرت و کارایی داره ولی مشکل اینجاست که هیچ سی پی یویی نمیتونه تمام این کارت رو بکار بگیره و برای گلوگاه ایجاد میکنه. 3080 بین 70 تا 150 درصد از 2080 قویتره در حالیکه مصرف برق سیستم با 3080 فقط 25 درصد رفته بالا! دلیل اینکه تو بعضی از بازیها اختلاف واقعی رو نمیبینیم بخاطر محدودیت سی پی یو هست. تست v-ray به خوبی این موضوع رو نشون میده. البته بگذریم که تو بازی doom هم این اختلاف 2 برابری بود. اتفاقا به نظر من سری 3000 شاهکار محسوب میشن. انویدیا هیچ وقت کارایی کارتهاشو به این حد ارتقا نمیداد همیشه یه محدوده خاصی بین 25 تا 50 درصد وجود داشت. ولی اینبار کارایی کارتهاش به شدت افزایش یافتن که خب این موضوع بخاطر افزایش بی سابقه تعداد کورهاس.1 امتیاز
-
سلام هم میتونید واتر بگیرید هم خنک کننده بادی. خنک کننده بادی یکی از بهترین خنک کننده هایی که الان هست ترمال رایت ماچو و ماچو لیگرند هستند. کولرمستر MA610A هم خوبه یا هایر212 های جدید همشون جوابگو هستند واتر هم تمام مدل های 240 موجود بازار جواب میده. شما با توجه به بودجه ای که داری انتخاب کن. اختلاف بینشون زیاد نیست نهایت چند درجه1 امتیاز
-
یک مقایسه کوتاه بین 980 و 1080 و 2080 و 2080 سوپر و 3080 : در این مقایسه کارتها به نسبت GTX 980 مقایسه شدن . موارد مقایسه هم . TDP و پرفورمنس و تعداد سایه زن و پرفورمنس در برابر سایه زن و پرفورمنس در برابر مصرف و پرفورمنس در برابر دلار هستش . منظور از 30804K هم نتایج تست های کارت 3080 در رزولیشن 4K هستش . چون پرفورمنس کارتها تحت 3 رزولیشن فول اچ دی ، 2K و 4K محاسبه شده اما برای 3080 تحت رزولیشن های فول اچ دی و 2K تا حدودی با گلوگاه رو به رو هستیم . بنابراین برای دقیقتر شدن بررسی در دو حالت تست پرفورمنس 3080 بررسی شد . اگر اشتباهی رخ داده بگید تا اصلاح کنم . @HeX @hd5870 @matrix.trixx @Farjam @Trickster . آیا نسخه 20 گیگی 3080 در راه است ؟ NVIDIA ‘teases’ GeForce RTX 3080 with 20GB memory . تست 3090 : NVIDIA GeForce RTX 3090 3DMark Time Spy scores leaked 19 درصد سریعتر از 3080 . بنچمارک 3090 : NVIDIA GeForce RTX 3090 gaming performance review leaks out آیا 3090 از 3080 تنها حدود 10 درصد سریعتر است ؟ پرچمدار جدید ؟ AMD Navi 21 “Big Navi GPU” For Radeon RX 6900 XT Reportedly Features 16 GB VRAM, Radeon RX 6000 Cards With Navi 22 Get 12 GB VRAM ناوی بزرگ تحت اسم 6900 با 16 گیگ مموری GDDR6 از راه میرسد ؟ قدرت ماینینگ 3090 : NVIDIA GeForce RTX 3090 Crunches 122 MH/s in Ethereum As Mining Performance Leaks Out .1 امتیاز
-
1 امتیاز
-
چراغای این تاپیکو روشن کنین ممنون میشم اصا جیگر ادم حال میومد اینجا1 امتیاز
-
1 امتیاز
-
1 امتیاز
-
سلام و درو بر شما دوست عزیز کار شمارو هم دیدم عالی و خلاقانه خب بریم سراغ سوالاتتون 1. بله دسترسی دارم کلا رفتم بازار آهن فروشا و لیزری پیدا کردم که بر اساس متراژ برام کار میزنه کیس خودم که عکساش موجوده رو با پول کیسی که فروختم ساختم کیسم مسترتک آپاچی بود که یه میلیون فروختم به دوستم و با پولش رفتم کیسو بسازم دوتا کیس دیگه دارم میسازم فول مادینگ شده پر از ARGB واسه عکس و نمونه که تبلیغ کنم که پول این دوتا از وبکم لاجیتکی بود که داشتم و فروختمش 2. قیمت تمام چیزا وقتی این دو کیس کامل تموم بشه فاکتورش رو پست میکنم اینستاگرامم مرحله هاش اینجوری پیش میره XD : با اسنپ میرم طرحچی ورق فلز روغنی یک میلی متری میخرم اونجا وانت میارن ورق رو میبرم برش لیزری اونجا لیزر میزنن با وانت میبرم کارگاه های خم بعد از اونجا با اسنپ میارم خونه با بنزین شستشو میدم بعدش میبرم کابینتی نزدیک خونه که جوش نقطه بزنه دوباره تو خونه تمیز کاری میکنم و کارای نهاییش و تایید اندازه ها بعد با اسنپ میبرمشون کوره رنگ واسه رنگ کاری میرم طرحچی واسه خرید شیشه شیشه رو از پشت فریم 25 میلیمتر رنگ مشکی میزنه شیشه ها رو میبرم لوکس ماشین تا دودی کنه میارمشون خونه و خارهارو بهش چسب میزنم تا حالت تاشو به کیس وصل بشن از سایت ها فیلتر گرین - کلید پاور و ریست و پنل USB میخرم و جا میزنم تو کیس و تمام کیس ساخته شد من خیلی دوست دارم طرح های فول گیمینگ رومم رو عملی کنم و مطمئنم میشه هیچ چیز به اندازه علاقه قدرتمند نیست که کاری رو انجام بدی1 امتیاز
-
درود بر شما دوست خلاق و عزیز بهتون تبریک میگم نتیجه کار عالی شده... دو تا سوال ؟ شما به لیزر فلز دسترسی دارید؟ قیمت برش و هزینه ورق و ... چطوریاست؟ به شخصه طرح ها و ایده های خاصی برای تولید کیس دارم که بارها هم سعی کردم به گوش گرین برسونم ولی خب اونا گوششون از این حرف ها پره چون اونا فقط آشغال میارن و تو پاچه ملت فرو میکنن و خیالت راحت سمتت نمیان مگه اینکه بخوان جلوی پیشرفتت رو بگیرن؟!! توی فروم خوشبختانه چندین نفر یوزر خلاق مثل شما دوست عزیز هستن که اگه بنده رو هم قابل بدونن جزو این افراد هستم و شما فکرش رو بکن که ما همه با هم یه تیم بشیم و بزنیم تو کار طراحی و ساخت چنین محصولاتی ... چی میشه ...غوغا میشه و میترکونیم... اینجور کارها اگه تیمی باشه البته تیمی متشکل از فرادی که روحیه کار گروهی رو داشته باشن ف خیلی قوی و بهتر و سریعتر جلو میره... هرچند من الان با چندتا از دوستان خلاق مثل خودتون یه تیم تشکیل دادیم و داریم یه کارهایی مکنیم البته نه دقیقا تو این زمینه ولی خب وقتی با افرادی مثل خودت کار میکنی خیلی لذت بخشه و هیچ وقت خسته نمیشی و بدون شک کارت هم خوب پیش میره... خدا رو چه دیدی شاید یه کارهایی با هم انجام دادیم...مزاحمتون خواهم شد... تو دوران قرنطینه چندتا اسکچ خفن برای ساخت یه کیس زدم که اگه قرنطینه ادامه پیدا می کرد میساختمش و بدون شک مثل بمب صدا میداد ولی خب بی وجدانا قرنطینه رو زود برداشتن و نزاشتن پروژه ام رو تموم کنم الان باز منتظرم ببینم کی قرنطینمون میکنن تا برم پروژه های عقب افتاده ام رو انجام بدم... تایم داشته باشم میسازمش تا دلالان کیس سر هم کن داخلی بفهمن طراحی و تولید کیس یعنی چی؟!! شما همینطور ادامه بدید ، براتون آرزوی موفقیت دارم...1 امتیاز
این صفحه از تخته امتیازات بر اساس منطقه زمانی تهران/GMT+03:30 می باشد