از لیون کامپیوتر قســـــــــــــــــــــــــــــــــــطی خرید کنید فروش اقساطی برای سراسر ایران
اخبار سخت افزار ، نرم افزار ، بازی و دنیای آیتی در مجله لیون کامپیوتر 🤩
تخته امتیازات
مطالب محبوب
در حال نمایش مطالب دارای بیشترین امتیاز در 03/13/23 در همه بخش ها
-
بدون گرافیک سیستم شما تصویر نمیده یا باید مدل بدون پسوند اف بردارید یا گرافیک همزمان بخرید2 امتیاز
-
2 امتیاز
-
درود بر همه دوستان عزیز لیونی و دیگر کابران و همچنین با عرض تبریک سال نو و با آرزوی سالی خوب و سرشار از سلامتی و شادی و موفقیت برای همه مردم ایران . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . خب طبق اطلاعاتی که قبلا به دوستان داده بودم راجع به ساخت چندین پروژه کاربردی ، الآن نوبت به این رسیده که یکی یکی پروژه ها رو براتون تاپیک کنم تا لذت ببرید و حالا هم که تو تعطیلات سال نو هستیم و فرصتی پیش اومده اینکار رو انجام میدم. ( بهترین موقع برای انجام این پروژه زمان سرویس کردن کیس هست که کیس رو هم یه صفایی بدیم ولی خب اگه کیستون نیاز به تمیز کردن هم نداره یک مرحله جلوتر هستید و سریع تر انجامش میدید.) همونطور که از عنوان تاپیک مشخصه میخوام نحوه شیشه ای کردن درب کیس رو با بررسی روشها و توضیحات و نکات فنی لازم خدمتتون آموزش بدم. ( سعی کردم زیاد طولانیش نکنم ولی حتما تا آخر بخونید بدون شک براتون مفید خواهد بود.) نکته: کیفیت عکس ها رو به خاطر مشکل آپلود کم کردم و همچنین ایجاد واتر مارک روی تصاویر بدلیل اختصاصی بودن جهت فروم لیون و حفظ حق اثر و یونیک بودن کار انجام گرفته است! در ابتدا انواع متریالی که میشه برای اینکار استفاده کرد رو خدمتتون معرفی میکنم. شما برای اینکار میتونید از چند متریال به شرح زیر استفاده کنید: 1 - پلکسی : این متریال جنسی همانند پلاستیک و شیشه دارد که در انواع مختلف شفاف ، مات و در رنگ های مختلف تولید می شود ( تا قبل از به هم خوردن قیمت ها هرچند قیمتش مقداری بالا بود ولی باز قیمت منطقی تری داشت و الان قیمتش زیاد جالب نیست). خوبی این متریال اینه که چون با لیزر برش میخوره نتیجه کار بسیار دقیق و تمیزتر درمیاد ولی بدی که داره اینه که زود دچار خط و خش میشه و بعد از مدتی ممکنه زننده بشه و باید تعویضش کرد البته بستگی به کاربر هم داره و همچنین از لحاظ ایمنی از شیشه های معمولی کم خطر تر هست و از طرفی هم نوعی از این متریال هست که مقاومت خوبی در برابر خط و خش دارند ولی اندکی کمیاب و مقداری گرانتر از انواع مشابه هستند. 2- شیشه حرارت دیده یا ( Tempered Glass ) : این نوع شیشه که به شیشه سکوریت هم معروفه بسیار باکیفیت بوده و برای اینکار عالی به نظر میرسه ولی طبق تحقیقات بنده و اطلاعاتی که از شیشه فروشی ها گرفتم این شیشه ها مثل شیشه های معمولی قابلیت برش ندارند و معمولا در کارخانه به ابعاد مورد نیاز ساخته می شوند که البته شیشه فروشی ها گفتند که میشه ابعاد مورد نظر رو سفارش داد تا براتون بسازند ولی خب ازطرفی قیمت بالای این شیشه ها هم ممکنه شما رو از خریدشون منصرف کنه؟! از طرفی هم این شیشها در ضخامت های پایین مثلا 4 میل به صورت یک طرفه سکوریت هستن و برای سکوریت دو طرفه باید حداقل 6 میل باشن. 3- شیشه لمینت : این نوع از شیشه همانند شیشه سکوریت بوده با این فرق که دارای لایه ی طلق PVC بوده که در هنگام شکستن ترک برده و درصورت خورد شدن از پخش شدن ذرات شیشه جلوگیری می کند( همانند شیشه اتومبیل) که این نوع نیز برای انجام پروژه ما مناسب و مقرون به صرفه نمی باشد. 4 - شیشه های معمولی در انواع و اقسام گوناگون که انوایی که به کار ما میان اینا هستن : ( اینا رو بنده در شیشه فروشی های در دسترس برای انجام پروژه یافتم و ممکنه شما عزیزان به مدل های دیگری هم دسترسی داشته باشید! ) این مدل ها از شیشه همگی برای اینکار قابل استفاده هستن ولی خب مزایا و معایب خودشون رو دارند که بهشون می پردازم: 1-4-شیشه ساده : این نوع شیشه پایین ترین قیمت رو داره ولی خب برای اینکار مناسب نیست چون داری کیفیت پایین تری نسبت به شیشه فلوت هست و در داخل این شیشه معمولا موج و حباب وجود داردو شکننده تر نیز می باشد. 2-4-شیشه ساده فلوت : این نوع شیشه مقداری ازشیشه ساده گرانتر بوده که با توجه به کیفیت بالاترش( درجه 1 . 2 و 3 دارد ) ارزش هزینه کردن دارد و از طرفی هم فاقد موج و حباب می باشد و مقاومت بیشتر از شیشه ساده دارد. 3-4- شیشه برنز فلوت : این نوع شیشه هم همان مدل فلوت می باشد که به رنگ برنز در درجه های مختلف بوده ( روشن و تیره و دودی ) که جذابیت خودش رو دارد. البته رنگ های دیگه هم مثل سبز و صورتی دارد که برای بنده در دسترس نبودند. 4-4- شیشه رفلکس و رفلکس سوپر سیلور: این نوع شیشه هم که از لحاظ قیمت از بقیه گرانتر بوده و دارای حالت انعکاسی می باشد بدین صورت که طرفی از شیشه که نور بیشتری داشته باشد به صورت منعکس کننده در آمده و مثل آینه تصاویر را منعکس میکند و مانع از دیدن پشت شیشه می شود و نمونه آن در ساختمان ها قابل مشاهده می باشد که در روز به صورت آینه در آمده و در شب که نور داخل ساختمان بیشتر و بیرون تاریک است داخل ساختمان نمایان می شود. این شیشه در رنگ های سبز ، صورتی ، آبی ، دودی ، طلایی ، برنزی و نقره ای موجود می باشد که معمولا نوع نقره ای آن که به نام سوپر سیلور شناخته می شود دارای بالاترین میزان انتقال نور می باشد و در واقع شیشه سوپر سیلور بین شیشه معمولی و شیشه رفلکس قرار می گیرد. تذکر: در ادامه روند تاپیک و ساخت این پروژه توسط دوستان ( کاربر wachmen )، استفاده از شیشه های رفلکس ساختمانی طبق توضیحاتی که داده شد برای این پروژه مناسب نبوده و نتیجه مطلوبی نخواهد داشت! از لحاظ ضخامت هم شما میتونید هر کدام از این شیشه ها رو در ضخامت های مختلف تهیه کنید(2 ، 4 ، 6 ، 8 ، 10 تا 20 میلیمتر) که البته برای بعضی مدل ها مثل سکوریت و لمینت در ضخامت های کم، مقداری محدودیت داره که در بالا بهش اشاره شد. ضخامتی که میتونه برای اینکار مناسب باشه 4 یا 6 میلیمتر هست که بنده با توجه به تستها و بررسی ها و به جهت مقاوم بودن شیشه ضخامت 6 میلیمتر رو در نظر گرفتم که خب البته شیشه 6 میلیمتر مقداری از شیشه 4 میلیمتری سنگین تر هست! (نکته : به خاطر اینکه حجم تاپیک زیاد نشه و همچنین وجود مشکل در آپلود کردن تصاویر ، فقط تصاویر مورد نیاز رو قرار میدم!) خب ، پس از معرفی شیشه ها میریم سراغ انتخاب شیشه و پیچ مناسب: با توجه به شیشه های معرفی شده و موجود در دسترس برای انجام پروژه و تست این شیشه ها ، من به دو نوع شیشه رسیدم که تصویرش رو براتون قرار میدم: هر دو نوع شیشه از نوع فلوت بوده که سمت راستی فلوت برنز و سمت چپی فلوت دودی می باشد و البته این دو تکه شیشه برای تست تهیه شدند که عکسشون رو براتون قرار دادم. من پس از تست این شیشه ها روی کیس و سنجش میزان انتقال نور و زیبایی بصری آنها ، نوع فلوت برنز رو انتخاب کردم که البته این میتونه سلیقه ای باشه ولی از دید بنده این مدل زیبایی بیشتری داشت. نکته : انتخاب شیشه کاملا به سلیقه شماست ولی خب یه سری فاکتور ها میتونه تاثیر گذار باشه ، مثلا استفاده از شیشه ساده اون حس ابهت و خفن بودن سیستم رو یه جورایی زیر سوال میبره؟! در تاپیکی هم دیدم که یکی از دوستان از شیشه سوپر سیلور برای اینکار استفاده کرده بودند! در ادامه وقتی نوع شیشه مشخص شد باید به فکر پیچ مناسب باشیم و اندازه و نوع مورد نظر رو تعیین کنیم اما برای انجام اینکار باید یک سری نکات رو در نظر بگیرم که براتون توضیح میدم: من اول قبل از انتخاب پیچ به سراغ شیشه بری ها رفتم و پرسو جو کردم تا ببینم تا چه اندازه ای میتونن شیشه رو سوراخ کنند که گفتند تا 3-4 میلیمتر رو هم میتونن سوراخ کنند ولی من با توجه به ابعاد شیشه ، ضخامت و وزن شیشه و همچنین از طرفی پیچ های موجود و در دسترس برای اینکار ، اندازه سوراخ شیشه رو 6 میلیمتر در نظر گرفتم و چند مدل پیچ رو هم که موجود بود و تهیه کردم، تصویرشون رو در زیر مشاهده می کنید: پیچ ها رو به خاطر اینکه با کیس همخوانی داشته باشه و همچنین روی کار ضایع نباشه از نوع آلن انتخاب کردم و حقیقتا تو پیچ های در دسترس و موجود این بهترین انتخاب بود. مشخصات: A - B = پیچ آلن 6 میلیمتری در دو نوع کوتاه و بلند C = پیچ آلن 4 میلیمتری D= پیچ آلن3 میلیمتری با توجه به توضیحاتی که در مورد سوراخ کردن شیشه دادم سایز پیچ رو 6mm انتخاب کردم و همچنین با در نظر گرفتن ضخامت شیشه + ضخامت ورق کیس در محل های مورد نظر برای سوراخکاری ، طول پیچ رو از نوع B یعنی کوتاه در تصویر بالا انتخاب کردم که به اندازه چند میلیمتر از ورق کیس رد میشد و نیاز به پیچاندن زیاد نداشت. خب من شیشه و پیچم رو انتخاب کردم حالاباید برم سراغ ابعاد و اندازه های لازم برای برش و سوراخ کاری شیشه: من برای یکی از کیس هام که مدل Green X6 Challenger هست این پروژه رو انجام دادم و اطلاعات دقیق مربوط به اون رو در تصویر زیر براتون قرار دادم: ذکر منبع : ( تصویر زیر با استفاده از تصاویر مربوط به کیس Green X6 Challenger که از سایت گرین گرفتم تهیه شده است .) طبق تصویر اول بهترین گزینه برای اینکه بتونید اندازه شیشه رو دقیقا مطابق با کیستون در بیارید ، درب کیستونه که در بالا با گرد کردن چند میلیمتر کم بودن اندازه ها ، ابعاد به صورت رند در نظر گرفته شدن و شده 44*45 سانتی متر در تصویر دوم هم با تست حالت های مختلف و اندازه های گوناگون بهترین حالت و موقعیت قرار گیری سوراخ ها قید شده تا اگه این مدل کیس رو دارید بتونید براحتی انجامش بدید. پس از ترسیم نقشه بالا روی کاغذ رفتم سراغ شیشه بری که قبلا باهاش هماهنگ کرده بودم و ابعاد رو بهش دادم و شروع کرد به برش و در ادامه سوراخ کاری که تصویرش رو براتون قرار میدم: قبل از برش بنده به استاد شیشه بر بسیار تاکید کردم که شیشه رو به صورت گونیا و دقیق برش بزنه که ایشون هم به بنده اطمینان خاطر دادند که درست انجام میدن ولی خب در نهایت خیلی دقیق برش نزدن ولی مراحل سوراخ کاری رو بهتر انجام دادن که البته خودم بالای سرشون وایسادم و خیلی روی دقیق بودن اندازه ها گیر دادم تا خرابش نکنه که نتیجه خوب بود و در آخر هم پس از انجام این مراحل لبه های شیشه رو برای از بین بردن تیزی با دستگاه ساب زدن که در این مرحله بهتره تاکید کنید که زیاد از حد ساب نزنند چون در غیر اینصورت از زیبایی کار کاسته میشود و یه ساب ظریف در حدی که برندگی شیشه رو از بین ببره کفایت می کنه. شیشه ما پس از انجام مراحل بالا آماده شد: البته این تصویر مربوط به یکی دیگه از کیس هاست ولی خب برای نمایش نتیجه میتونه کافی باشه!( این یکی شیشه در گوشه ها مقداری نامیزون در اومد!) خب پس ازآماده شدن شیشه به سراغ کیس میریم جهت سوراخ کاری و نصب. برای اینکار ابزار مورد نیازمون دریل ، مته ، آچار آلن و ماژیک ( مارکر) می باشد که سایز مته و آچار رو در تصویر زیر براتون گذاشتم: وقتی سایز سوراخ و پیچ شما 6mm باشه با احتساب گام پیچ و عمق رزوه جهت درست بسته شدن پیچ شما باید کیستون رو با مته 5.5mm سوراخ کنید. چند نکته در این مرحله خیلی مهمه هست که براتون توضیح میدم: در درجه اول برای اینکار حتما باید کیس رو از قطعات خالی کنید و فقط اسکلت کیس بمونه وهیچ قطعه ای داخلش نباشه چون موقع سوراخ کاری پلیسه سوراخکاری به درون کیس میریزه و اگه قطعه ای داخل کیس باشه و این پلیسه ها روی برد قطعات بریزن باعث اتصال کوتاه و در نتیجه آسیب دیدن قطعات میشن !! در درجه دوم حتما به خاطر اینکه کارتون دقیق و تمیز در بیاد و همچنین به این دلیل که در زمان سوراخکاری شیشه توسط استاد کار امکان خطا و مقداری انحراف در اندازه ها وجود داره ، سوراخ کاری کیس رو پس از آماده شدن شیشه و به روش هایی که در ادامه گفته میشه انجام بدید!! اول کیس رو به صورت افقی بخوابونید و بعد شیشه رو با رعایت محل قرار گیری سوراخ ها طبق نقشه سوراخکاریتون ، روی کیس قرارش بدید و در این مرحله جهت اینکه شیشه با پنل جلوی کیس فیکس و هماهنگ باشه پنل جلوی کیس رو باز نکنید و بزارید روی کیس بمونه .مطابق تصویر: بعد شما به دو روش میتونید سوراخ کاری رو انجام بدید: روش A = بدین صورت که محل سوراخ ها رو با یه مارکر مثل تصویر زیر علامت بزنید : بعد شیشه رو بردارید و اون نقاط رو سوراخکاری کنید: روشB = این روش که بهتره و توصیه میشه بدین صورته که وقتی شیشه رو دقیق روی کیس قرار دادید و از محل سوراخ کاری ها مطمئن شدید شیشه رو با نوار چسب یا چیز دیگه روی کیس فیکس کنید تا تکون نخوره و محکم باشه و بعد با استفاده از سوراخ های شیشه که به عنوان قید در نظر گرفته میشن شروع به سوراخکاری کنید که البته برای سوراخ کاری در این حالت باید سعی کنید زیاد به دریل نیرو وارد نکنید که وقتی اسکلت کیس شوراخ شد سه نظام دریل به شیشه برخورد نکنه و باعث شکستن یا آسیب دیدن شیشه نشه و همچنین خیلی از دور بالا استفاده نکنید که باعث بشه مته به شیشه اصابت کنه و شیشه آسیب ببینه یا لب پر بشه!! میتونیدبا رعایت نکات گفته شده و همچنین با قرار دادن یه چیزی مثل پاک کن در لبه سوراخ از برخورد ناگهانی سه نظام دریل با شیشه در هنگام سوراخ شدن کیس جلوگیری کنید. من از هر دو روش استفاده کردم که روش دوم ( B ) کارآمد تر بود. در نهایت پس از انجام سوراخ کاری برای تمیزکردن کیس از پلیسه و ذرات فلز میتونید از آهنربا و یا جارو برقی استفاده کنید و بعد شیشه رو روی کیس نصب کنید و پیچ ها رو با دقت و به آرامی ببنید و هنگام بستن پیچها در همین حد که سفت بشن کافیه و از سفت کردن بیش از حد پیچها که باعث میشه به شیشه آسیب برسه و لب پر بشه ، ترک برداره و یا بشکنه خودداری کنید!! تصویر نتیجه کار البته بدون نصب قطعات داخل کیس و نورپردازی! پس از نورپردازی تصاویر قرار داده خواهد شد... ------------------------------------ در پایان برآورد هزینه رو هم براتون قرارمیدم : هزینه شیشه با برش و سوراخکاری 20000 تومان هزینه پیچ ها 2000 تومان مته و آچار هم اگه داشته باشید که خب هزینه نداره ولی اگه بخواید تهیه کنید بسته به جنس مته 5000 تا 25000 که همون ارزونش هم کفایت میکنه. آچار هم 5000 تومان. در کل این کار در زمان تهیه و ساخت ( پایان سال 1397 ) بین 22000 تا 32000 تومان هزینه داشته که با توجه به ارزش کنونی پول زیاد نیست و نتیجه کار ارزش این هزینه رو داره. دوستان عزیز امیدوارم از این پروژه لذت و بهره کافی برده باشید و بتونید براحتی انجامش بدید و کیس هاتون رو زیبا و جذاب کنید. برای همه آرزوی موفقیت دارم.1 امتیاز
-
بسم الل.. الرحمن الرحیم با سلام گرافیک زیر برای فروش موجوده Palit Rtx 3080Ti GameRock در حد پلم، پیچ پلم قدرت فوقالعاده زیاد 20 ماه گارانتی تعویض حامی متعلقات + کارتن + استند کامل بدون کوچکترین نویز فن یا مشکلی، بسیار زیبا بسیار خنک، تست فورمارک رو حالت اکستریم و استرس تست 3D mark 13 زیر 62 درجه!!! قیمت 27.500 (قیمت 12 ماه گارانتی شرکتی 54 تومن هست) (معاوضه با گوشی Mi 12 Lite مابقی سر) تماس، واتس و تلگرام 09390735858 @partseller1 امتیاز
-
عجب... شما بگو من اینو نمی خوام با یه گرافیک پلمپ و تمیز دیگه برام تعویض کنید.1 امتیاز
-
1 امتیاز
-
1 امتیاز
-
در تکمیل توضیحات دوست خوبمون بلحاظ قدرت کارایی سری k و kf برابر هستند ولی هردو از نمونه مشابه بدون پسوند قوی تر هستند برای مثال 12700k=12700kf ولی این دو از پردازنده 12700 قوی تر هستند سری بدون پسوند و f هم با هم برابر هستند برای مثال پردازنده های 12400 و 12400f دارای کارایی و قدرت یکسان هستند1 امتیاز
-
مادربرد تاف قطعا بهتره نه صرفا به خاطر کارت صدا و درگاههای بیشتر بلکه کیفیت قطعات هم بهتره. الان رم 2400 عملا منسوخ شده، اختلاف قیمتش با 3200 ناچیزه ولی در عوض تغییرات محسوستری داره. فن استوک پردازنده همونطوری که خود شما هم اشاره کردید، فقط «جواب» هست ولی زیر لود ممکنه نتونه به خوبی پردازنده رو خنک بکنه. منظور من این بود که یک هارد SSD برای فقط ویندوز در نظر بگیرید و یک هارد HDD یا SSD دیگه برای کارهای دیگه. اینطوری طول عمر درایوی که برای ویندوز در نظر گرفتید بیشتر میشه.1 امتیاز
-
ضمانتشون الکیه ، اون یه تومن حاضر شدن برگردونن به خاطر ارزون شدن دلار هست ، اگر دیدی آخرش قبول نمیکنن ، یه تومن رو بگیر بده خمیر و پدش رو عوض کنن1 امتیاز
-
مادربرد رو این مورد تهیه کنید بهتر هست AsusRogstrixB660-A gaming در مورد مانیتور هم اقاشایان مدل خوبی رو معرفی کردن خواستید اون رو میتونید تهیه کنید پنلشم تخته LG 24GQ50F-B SSD هم پیشنهاد میکنم MSI spatium m450-500gb تهیه کنید یا اگر حتما 1ترا میخواید msi spatium m371-1tb تهیه کنید فقط موضوعی که هست الان شما نمیدونم برنامتون فعلا برای گرافیک چی هست ولی با این باندلم اگر درجریان هستید نمیتونید تصویر بگیرید ،اگر گرافیکم تهیه میکنید که هیچ ؛اگر ن. مادربرد رو همون msi بردارید و سی پیو رو 13400 یا ssd رو adata sx8200pro-500gb بردارید و سی پیو رو 13400 .1 امتیاز
-
اینکه بعضیا ممکنه سو استفاده کنن درسته ولی دیجی کالا خودش خداوندگار سو استفاده از کاربرا هست. من یه گریپ شاخ گاوی برا دوچرخه از دیجیکالا خریدم.به محض اینکه به دستم رسید دیدم سایزش کوچیکه زدم مرجوعی. فرداش مامورش اومد بردش.پسفرداش دیدم اس ام اس اومده کالای شما رو برمیگردونیم.مرجوعی رو قبول نکردن. زنگ زدم دیجیکالا دیدم نفر ۱۸هستم. مثلا اکانت دیجی پلاس هم داشتم که پاسخگوییشون باید سریع تر میبود ولی باز کلی پشت خط موندم. آخرش یه خانومی جواب داد گفت کالارو شما خط و خش انداختین یدونه در پوشش هم گم شده. من گفتم من اصلا نصبشم نکردم. فقط دیدم سایزش کوچیکه مرجوع کردم چجوری خط افتاده؟اصلا کالا پلمپ هم نبود از اول داخله یه جعبه بود گفت کارشناسای ما برسی کردن گفتم الان من دروغ میگم شما راست میگین؟ خلاصه الان قراره برام پس بفرستن کی برسه دیگه نمیدونم ولی برسه خط داشته باشه یا واقعا در پوشش گم شده باشه زنگمیزنم مادرشونو میارم جلو چشمشون چون من وقتی مرجوع کردم کامل بود خط و خشم نداشت1 امتیاز
-
سلام . فن هاش خوشبختانه زیاد نویز خاصی نداشت با دست هم راحت میچرخید من فن های پاور گرین رو یه بار کامل دمونتاژ کرده بودم یعنی پروانه رو کلا از رو شافتش در آوردم تمیز کردم روغن زدم کلا بی صدا شد قبلش صدای هواپیما میداد با دست هم راحت نمیچرخید حالا اینام مثل اونا باشه ساختارش یه روزی باز میکنم برای روغن کاری.1 امتیاز
-
سلام بر همگی . بالاخره پد ها امروز رسید منم سریع نصبشون کردم. حالا که برای سومین بار کارت رو باز کردم متوجه شدم خمیر زیاد از حد زده بودم و ایندفعه خیلی کمتر زدم . فعلا تو دما و دور فن که تاثیر زیادی نداشته باید چند وقتی باهاش کار کنم ببینم بازم تصویر میره یا کرش میکنه یا بازی های دیگه در میاره؟. تنظیمات فن های کیس رو هم طوری تنظیم کردم با رسیدن دمای کارت به 70 اونا برن تو دور آخر چون با تست هایی که انجام دادم فهمیدم 2-3 درجه ای اختلاف ایجاد میکنن و کارت خنک تر میشه حالا تو فکر اینم دو تا فن دوربالا زیر کارت وصل کنم دوتا فن دوربالا هم رو سقف کیس وصل کنم که خروجی هوای کیس بهتر بشه(الان دوتا فن 1200 دور 140 سانتی جلوی کیس هست یدونم 120 سانتی 1500 دور عقب کیس)1 امتیاز
-
1 امتیاز
-
درود بر همه خدایی اغلبشون همینن من خودم از شهر .... خرید میکنم دم از راستگویی و صداقت و انسان دوستی هم میزنن ولی اغلب مواقع یه داستان دارن و متاسفانه هر وقت مجبور میشم بازم ازشون خرید میکنم1 امتیاز
-
درود امیدوارم که مشکل حل بشه و دردسر درست نشه آخر سالی.. اما... ببین همه موارد به کنار.... مهم ترین نکته اینه.. آخه چطوری تونستی 2 روز تحمل کنی بعد قطعه رو تست و بررسی کنی!!! من قطعه میخرم آک هم که باشه در سریعترین زمان ممکن تستش میکنم، اصلا مونده از زندگی بزنم اون قطعه رو تست میکنم... ... اون مورد قیمت هم متاسفانه برای همه صدق میکنه، قطعه برای گوشی قیمت میکنی میگن 2500، به مشتری میگیم 2800، صبح زنگ میزنیم سفارش بدیم، میگن شده 2900، به مشتری میگیم شرمنده قیمت افزایش داشته 3200، طرف هم شاکی میشه فکر میکنه ما دبه کردیم... اما مشکل از جای دیگس1 امتیاز
-
1 امتیاز
-
با سلام شما یا فن کرسیر هستین یا رفتین پیش کسی که فروشنده محصولات کرسیر هست مشاوره گرفتین هیچ نیازی به خرج های تجملاتی و خرید کیس و کیبورد و موس کرسیر نیستش مخصوصا وقتی گرافیک تون 3060Ti هستش0 امتیاز
-
0 امتیاز
این صفحه از تخته امتیازات بر اساس منطقه زمانی تهران/GMT+03:30 می باشد