رفتن به مطلب

G1 Infinity

کاربر سایت
  • پست

    27
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • بازخورد

    0%

4 دنبال کننده

آخرین بازدید کنندگان نمایه

945 بازدید کننده نمایه

دستاورد های G1 Infinity

109

اعتبار در سایت

  1. با سلام. قیمت کاذب ایجاد شده به علت عدم موجودی این کالا به صورت گسترده در بازار ایران می باشد و با توجه به شرایط بازار ایران و افراد سودجو ، کم شدن موجودی یک محصول با افزایش قیمت چند درصدی آن همراه می شود وشرکت های عرضه کننده هم توانایی نظارت بر فروشگاه هایی به غیر از نماینده های رسمی خود را ندارند. در هر صورت شما اسم فروشگاه (شخص) را در پیغام خصوصی برای ما ارسال کنید تا در صورت امکان پیگیری های لازم صورت بگیره.
  2. با سلام و درود. خرید باید حتما در فصل پاییز صورت گرفته باشه و فقط خریداران سری گیمینگ امکان شرکت در این جشنواره را دارند.
  3. جشنواره پاییزی گیگابایت ، مادربرد گیمینگ گیگابایت بخرید ، رم را مهمان ما باشید ! شرکت گیگابایت قصد دارد در جشنواره پاییزی به خریداران مادربرد های گیمینگ این کمپانی ، رم های Avexir هدیه بدهد. کاربران و خریداران این محصولات می توانند با خرید هر یک از مادربرد های رده گیمینگ Z97,Z170,H97,X99 گیگابایت ، شانس برنده شدن رم های حرفه ای Avexir را داشته باشند.هر یک از مدل ها و چیپست های این سری از مادربرد ها دارای ضریب و امتیاز جداگانه هستند که خریداران می توانند با مراجعه به سایت Gaming.avajang.com سریال مادربرد خود را ثبت کرده و هر هفته، سه خریدار خوش شانس مادربردهای گیمینگ به قید قرعه رم های حرفه ای DDR4 و DDR3 به صورت هدیه دریافت کنند.این جوایز شامل حافظه های رده بالا کمپانی Avexir با فرکانس 16GB 2666MHZ مخصوص برندگان X99 و Z170 و رم های 16GB 2400MHZ و 16GB 1600MHZ نیز ویژه برندگان مادربرد های رده H97 , Z97 می باشد. کاربران می توانند با مراجعه به سایت Gaming.Avajang.com و ثبت شماره سریال به همراه مشخصات شخصی خود در سایت در این جشنواره شرکت کنند.
  4. با درود. با پیگیری ها لازم ، مادربرد استارتر با یک مادربرد مشابه و آکبند تعویض شد. دوستان لطف کنند تمامی مشکلات خود با گارانتی آواژنگ را در تاپیک مربوط و اختصاصی آواژنگ در شهرسخت افزار مطرح کنند. از این طریق دوستان خیلی سریع تر به نتیجه خواهند رسید. http://www.shahrsakhtafzar.com/forum/f384/ موفق باشید.
  5. با سلام. لطفا شماره تماستون رو برای ما ارسال کنید. مادربرد شما با یک مادربرد G1.Sniper5 آکبند تعویض خواهد شد. موفق باشید.
  6. با سلام. لطف کنید شماره تماس خود را از طریق پیغام خصوصی برای ما ارسال کنید تا هماهنگی های لازم جهت تعویض مادربرد شما با یکی از مادربرد های Z87X-OC / Z97X-SOC آکبند صورت بگیرد. موفق باشید.
  7. با درود. مادربردهای سری Z170 گیگابایت کمتر از یک هفته دیگر در دسترس کاربران ایرانی قرار خواهند گرفت. در نسل جدید مادربردهای اینتل، گیگابایت مانند همیشه کوشیده است تا بیشترین و کارآمد ترین امکانات ممکن را در اختیار کاربران خود قرار دهد. استفاده اختصاصی از تراشه intel Alpine Ridge برای اولین بار در تولید مادربرد، امکانات صوتی بی رقیب در سری G1 و طراحی ظاهری کاملا متفاوت از جمله بارز ترین ها هستند. شما می توانید ضمن شناخت مادربردهای سری Z170 و آگاهی از امکانات خاص و متمایز این نسل، در مسابقه بزرگ Z170 شرکت نموده و برنده جوایزی متنوع از سوی گیگابایت شوید. جوایز: نفر اول به قید قرعه یک عدد مادربرد Z170X-Gaming G1 نفر دوم به قید قرعه یک عدد Apple Watch نفرات سوم (دو نفر) به قید قرعه هر کدام یک عدد مادربرد Z170X-Gaming 5 نفرات چهارم (سه نفر) به قید قرعه هر کدام یک عدد مادربرد Z170X-Gaming 3 نفرات پنجم (چهار نفر) به قید قرعه هر کدام یک عدد درایو Crucial 256GB SSD برای شرکت در مسابقه به لینک زیر مراجعه کنید : http://z170.avajang.com موفق باشید.
  8. با Gigabyte H97 Gaming 3 پردازنده سری K را اورکلاک کنید!! مادربرد GIGABYTE H97-Gaming 3 با بهره‌گیری از چیپست H97 اینتل، از پردازنده‌های سوکت LGA 1150 و رم‌های DDR3 تا فرکانس 1600 مگاهرتز به صورت دو کاناله و با قابلیت XMP، پشتیبانی می‌کند. شاید یکی از تفاوت ها بارز و مهم میان مادربرد های Z97 و H97 قابلیت آورکلاکینگ و آنلاک کردن ضریب پردازنده های اینتل با پسوند K باشد.اما با مادربرد Gigabyte H97 Gaming 3 نیز می توانید همانند تصویر پردازنده i5 46xxK یا i7 47xxK خود را با روش رایج تغییر ضریب فرکانس پردازنده ، آورکلاک کنید.این قابلیت نهان از نسخه بایوس F3 به بعد به این مادربرد اضافه شد. این محصول گیگابایت در کنارِ داشتنِ امکاناتی نظیر کنترلر شبکه Killer E2200 ، فناوری صوتی AMP-UP به همراه بسته نرم افزاری، درگاه Sata Express و M.2 که این مادربرد را هم تراز محصولات رده بالا قرار می دهد ، فناوری مهم دیگری نیز در بایوس خود تحت عنوان "K-OC" دارد که با فعال کردن آن میتوان پردازنده های سری K اینتل را به راحتی همانند مادربرد های چیپست Z97 اورکلاک کرد ، همچنین مدار تغذیه H97-Gaming3 بصورت 8 فاز و مشابه دیگر محصولات حرفه ای می باشد که اورکلاکر را در پایدار کردن پردازنده روی فرکانس های بالا یاری می دهد. پس تفاوت میان Z97 و H97 دیگر در توانایی اورکلاک پردازنده نیست ، زیرا با فعال کردن K-OC در بایوس ، امکان تغییر و افزایش مولتی پلیر پردازنده سری K اینتل محقق گشته که با تغییر این مورد و انتخاب ولتاژ صحیح به راحتی می توانید پردازنده سری K خود را برای استفاده دائم روی فرکانس 4500 و حتی بالاتر (با توجه به کیفیت پردازنده ) ثابت نمایید. البته استفاده از یک خنک کننده خوب در میزان اورکلاک و سلامت پردازنده تاثیر مثبت خواهد داشت. در پایان نیز نتایج اورکلاکی Gigabyte H97-Gaming3 بدین شرح می باشد: همانطور که در تصویر CPU-Z بالا مشاهده می کنید ، پردازنده تا فرکنس 4.6GHZ از طریق تغییر ضریب پردازنده آورکلاک شده است و تنظیمات ولتاژ در حالت Auto قرار دارد و خنک کننده هم فن استوکک پردازنده می باشد.اما این انتهای ماجرا نخواهد بود علاوه بر این امکان گیگابایت تنظیمات ولتاژ گسترده ای نیز برای این مادربرد تدارک دیده است که در تصویر زیر مشاهده می کنید : با تشکر.
  9. با درود. اینستاگرام یک قابلیت به نام Direct داره که به کاربران این امکان را می دهد تا عکس مورد نظر را به صورت خصوصی برای یک کاربر دیگر ارسال کنند. همانطور که در تصویر زیر می بینید : در قسمت Direct To اسم G1Gaming رو می نویسید. موفق باشید.
  10. با درود. خیر. از تمامی محصولات گیگابایت (مادربرد - کارت گرافیک) میتوان برای شرکت در این مسابقه استفاده کرد. با تشکر.
  11. با سلام و درورد. نوع قطعه و سخت افزار اصلا مهم نیست ، شما میتونید حتی با استفاده از عکس یک کارت گرافیک ضعیف تر و قدیمی تر اول بشید.فقط کافیست عکس شما نسبت به عکس سایر شرکت کنندگان لایک بیشتری دریافت کند. موفق باشید.
  12. با سلام و درود. امروزه کیس ها و قطعات کامپیوتری نقش به سزایی در زندگی ما دارند، که ما انسان ها بدون توجه به آن ها از کنارشان می گذریم.نقش آن ها در انجام فعالیت های روزمره ما ، زمانی آشکار تر می شود که متوجه می شویم زندگی بدون کامپیوتر ها در دنیای امروزی امکان پذیر نخواهد بود. شاید اگر کامپیوتر را از دنیای امروزی حذف کنیم زندگی از جریان اصلی خود به طور کامل خارج و یا بسیار کند و خسته کننده شود.آیا تا به حال آن ها را از پشت لنز دوربین خود نظاره کرده اید؟ شما می توانید تصاویر کیس خود ( مادربرد و کارت گرافیک گیگابایت) را با سایر افراد مشتاق فناوری در صفحه اینستاگرام G1Gaming به اشترک بگذارید و جایزه های با ارزش برنده شوید. شرکت کنندگان عکسی از محصولات را با استفاده از ویژگی دایرکت در اینستاگرام به پیج G1Gaming ارسال و یا با استفاده از هشتگ (#) Gigabyte_g1Gaming# آن را در اینستاگرام خود قرار دهند.شرکت کنندگانی که قصد استفاده از هشتگ را دارند هنگام آپلود حریم خصوصی پروفایل خود را در حالت Public قرار داده تا برگزار کنندگان و سایر افرادتوانایی مشاهده عکس های ارسالی را داشته باشند.تاریخ شروع دور اول مسابقه : شنبه 27 تیر ماه مصادف با عید فطر ساعت 00:001 تاریخ پایان آن جمعه 9 مرداد ساعت 23:59 میباشد. قوانین مسابقه : 1-عکس ارسالی الزاما توسط شخص شرکت کننده گرفته شده باشد. 2-عکس های ارسالی پس از بررسی و تایید نهایی بر روی صفحه اصلی قرار خواهد گرفت. 3-تعداد لایک ها و افرادی که عکس های شرکت کنندگان را لایک می کنند بررسی خواهد شد ، افرادی که از یوزر های قلابی برای افزایش تعداد لایک ها خود استفاده کنند بدون هیچگونه اخطار حذف خواهد شد. جوایز دور اول مسابقات : نفر اول : SSD Crucial M550 256GB نفر دوم : Alcatel Pop7 Tablet نفر سوم : Alcatel Pop7 Tablet لینک صفحه اینستاگرام : https://instagram.com/G1Gaming با تشکر.
  13. با سلام. متاسفانه ما هیچ ایمیل یا تماسی از طرف شروع کننده تاپیک دریافت نکردیم. لبست شرکت کنندگان در این جشنواره را هم بررسی کردیم ، تمامی کسانی که ثبت نام شده اند جوایز خود را دریافت کردند. لطفا هرچه سریع تر تماس بگیرید یا ایمیل بزنید ، یا در نهایت یک شماره تماس در همین فروم از طریق پیغام خصوصی برای همین یوزر (G1 Infinity) ارسال کنید تا پیگری های لازم از سمت شرکت صورت بگیرد. با تشکر.
  14. سلام. ما هیچ ایمیلی از شما دریافت نکردیم. لطفا با شماره 89312580 تماس بگیرید. ممنونم.
×
×
  • اضافه کردن...