رفتن به مطلب

GREEN Support

کاربر سایت
  • پست

    265
  • تاریخ عضویت

  • روز های برد

    4
  • بازخورد

    0%

GREEN Support آخرین باز در روز اکتبر 14 2019 برنده شده

GREEN Support یکی از رکورد داران بیشترین تعداد پسند مطالب است !

آخرین بازدید کنندگان نمایه

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

دستاورد های GREEN Support

436

اعتبار در سایت

  1. با سلام و تقدیم احترام خدمت مشتریان و کاربران محترم انجمن های لیون کامپیوتر. با رونمایی از وب سایت جدید گرین و پیش بینی یک انجمن تخصصی برای این وب سایت (در حال حاضر مشغول به بهینه سازی آن، جهت بارگذاری در وب هستیم) تصمیم بر اتمام فعالیت و پشتیبانی در انجمن های لیون کامپیوتر گرفتیم. شایان ذکر است تا راه اندازی کامل انجمن های تخصصی گرین می توانید از طریق صفحه تماس با ما وب سایت گرین، ایمیل rd@green.ir و یا شماره تلفن 02188911378 (داخلی های 7551 الی 7555) در ارتباط باشید. با تشکر مدیریت تبلیغات و بازاریابی شرکت پردیس صنعت سیاره سبز (گرین)
  2. سلام. نیازی به توضیح وجود نداره! قبلا بارها در این مورد توضیح دادیم. لطف کنید پست های قبلی بنده رو مطالعه بفرمایید.
  3. مشکلی وجود نداره. صدای پمپاژ آب به خصوص در خنک کننده های مجهز به رادیاتورهای 360mm عادیه. نگران نباشید.
  4. زمان عرضه محصولات جدید به دلیل محدودیت های موجود در سراسر دنیا مشخص نیست. بله از سوکت TR4 پشتیبانی می کنند.
  5. سلام. لطف کنید یک عکس از نحوه اسمبل کولرتون روی کیس بگیرید و آپلود کنید.
  6. خرابی قطعه ای مثل RGB LED ممکنه برای هر قطعه ای پیش بیاد. حتی در کارت های گرافیک و مادربردهای رده بالا مجهز به این نورپردازی. توضیحی وجود نداره. تا حالا چند هزار عدد از این دو مدل کیس فروش رفته و خرابی ها این تعداد کاملا عادی محسوب میشه. کیس ها گارانتی داره و همکاران بنده در بخش خدمات پس از فروش پاسخگوی مشکلات خواهند بود. اینکه گرین در این انجمن پشتیبانی رسمی داره و پاسخگوی کاربران هستش طبیعیه که مشکلات و خرابی ها منعکس میشه و عوام کاربران آگاهی پیدا می کنند. شما می تونید مشکلات مشابه متعدد رو در فروم های خارجی مشاهده کنید. گرین در همین سال اخیر علیرغم مشکلات موجود نزدیک به 1 میلیون قطعه شامل کیس، پاور، خنک کننده، تجهیزات جانبی و برندهای مختلف با گارانتی گرین روانه بازار کرده. حال چک کنید ببینید طی همین سال اخیر چند مورد مشکل در فضای مجازی و در همین انجمن منعکس شده؟ اگر هم برای قطعات مشکلی پیش بیاد همکاران بنده در بخش خدمات پس از فروش در خدمت مشتریان محترم خواهند بود.
  7. https://green.ir/contact-us تماس بگیرد تا همکاران من راهنماییتون کنند.
  8. سلام. فن های کیس دارای گارانتی می باشند. جهت تعویض به گارانتی مراجعه کنید. البته به دلیل محدودیت های موجود قبل از مراجعه با شماره 02188170017 تماس بگیرید.
  9. سلام. اون محتویات داخل جعبه ارزش خاصی نداره. برچسب هم هر قدر چسب قدرتمندی داشته باشه با حرارت خیلی راحت بلند میشه. ضمنا محتویات داخل جعبه با توجه به منطقه جغرافیایی و زمان عرضه به بازار ممکنه تغییر کنه. دوستان عزیز این یوزر فقط محصولات با برند گرین رو پشتیبانی میکنه. مسائل اینچنینی رو با پشتیبانی MSI مطرح کنید.
  10. بعید می دونم. مدل های +OC هم دارای 62 ماه گارانتی بودند.
  11. سلام. احتمالا اشتباه تایپی فروشنده هستش. گارانتی پاورهای سری OCDG از ابتدا 10 سال و 10 ماه (130 ماه) بوده، هست و خواهد بود. ضمنا مدت گارانتی تمامی محصولات گرین در آخرین بند مشخصات فنی اونها در وب سایت رسمی گرین درج شده.
  12. خیر. در پاورهای مدرن و استاندارد تاثیری نداره. خیر مشکلی وجود نداره. ولتاژ ورودی شبه سینوسی تا حدودی باعث کاهش راندمان و Power Factor میشه ولی در کل مشکلی ایجاد نمیکنه.
  13. تا مشخصات فنی معلوم نباشه نمیشه اظهار نظر کرد. مختارید. هر طور خودتون صلاح می دونید.
  14. مدل دقیق اینورتر مورد نظر رو بفرمایید. بله. می تونید مدل GP650B-OCPT رو تهیه کنید.
  15. خنک کننده های آبی RGB و پاورهای HP EVO RGB به زودی و با عادی شدن وضعیت مملکت وارد بازار خواهند شد. بررسی کیس گیمینگ GREEN Z6 ARTEMIS https://sakhtafzarmag.com/%d8%a8%d8%b1%d8%b1%d8%b3%db%8c-%da%a9%db%8c%d8%b3-%da%af%db%8c%d9%85%db%8c%d9%86%da%af-green-z6-artemis/ این کیس چند ماهی میشه که تولیدش متوقف شده و در آینده مدل های جدید تر جای اون رو خواهند گرفت. شما استعداد خیلی خوبی در تولید محتوای طنز دارید. براتون آرزوی موفقیت می کنیم.
×
×
  • اضافه کردن...