رفتن به مطلب

Recommended Posts

  • ارسال 301
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

برترین ارسال کننده‌های این تاپیک

درود

تا جایی که یادم است، درازترین تاپیک نقد گارانتی قبلا از آن مرحوم ویستا بود. البته آن مرحوم دست کم به شکل آشکار در انجمن نماینده‌ای نداشت و اهمیتی هم به نام نیک نمی‌داد.

شگفت‌انگیز است که گرین با توجه به مهم دانستن خوشنامی و حضور تعدادی از دوستان گرینی در انجمن، مشکل را حل نکرده‌اند و اینچنین به درازا کشیده. کاش دست کم توضیح قانع کننده‌ای بدهند.

ویرایش شده توسط سعید بهمنیان
  • لایک 2
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
در ۱ ساعت قبل، AORUS گفته است :

استارتر عزیز

واقعا ارزش نداره به خاطر یه کارت گرافیک این همه  اعصاب خودتون رو خراب کنید.

بحث گرافیک نیست اینجا بحث حقه و یه ضرب المثله که میگن دروغ گو رو تا آخرش دنبال کن

اگه امروز بنده از حقم بگذرم گردنه اینا کلفتر میشه و حق دوستان بعد من ضایع میشه اگه همه گی نه فقط توی گارانتی توی قسمتهای دیگه زندگی تا جایی که میتونیم دنبال حقمون بریم دیگه شاهد وضعیت خراب نیستیم نمیخوام موضوع باز کنم چون  تاپیک منحرف میشه 

تا الان هم فقط این در اون در کردن که مدت گارانتی تموم بشه راحت بشن ولی اینو از من بشنون تا فروردین 99 که کارت گارانتی داره پیگیرشم

یه مطلبی هم اضافه کنم تا الان میگفتن کارت سالمه اما الان یک دفعه ای به حدی خراب شده حتی تصویر نمیده (مکالمات ضبط شده که اگه بخوان بازم انکار کنن منتشر میشه)

دو حالت داره :کارت خراب بوده و از زیر مسئولین فنی گرین در رفته که نشان از بی لیاقتیشون داره یا خانم تهرانی دارن دروغ میگن و کارت سالمه که اگه کارت سالمه دلیل دروغ گوییشون چیه ؟ چرا تا الان میگفتن سالمه بعد یک دفعه ای خراب شده  ؟ میخوان کارتهای ته انباری با قیمت نجومی بندازن یا یه 480 تعمیری ترکیده دیگه بندازن ؟

 

در ۱ ساعت قبل، mَd گفته است :

خوب منتظر جواب نماینده msi باشیم یا میخواید تحریم کنید؟ 

 

فعلا که نماینده msi از دیروز آنلاین نشدن منتظرم بیان جواب قانع کننده ای بدن چون طبق گفته خانم تهرانی گرین از طرف msi ساپورت میشه و این همه ناراحتی و کشمکش واسه چیه ؟ واسه یه دونه کارت 🥴

 جواب قانع کننده نداشتن بله میرن تو لیست تحریم البته محصولاتی که گرین گارانتی کرده رفته توی لیست تحریم 

در ۱ ساعت قبل، سعید بهمنیان گفته است :

درود

تا جایی که یادم است، درازترین تاپیک نقد گارانتی قبلا از آن مرحوم ویستا بود. البته آن مرحوم دست کم به شکل آشکار در انجمن نماینده‌ای نداشت و اهمیتی هم به نام نیک نمی‌داد.

شگفت‌انگیز است که گرین با توجه به مهم دانستن خوشنامی و حضور تعدادی از دوستان گرینی در انجمن، مشکل را حل نکرده‌اند و اینچنین به درازا کشیده. کاش دست کم توضیح قانع کننده‌ای بدهند.

چه توضیح منطقی از این که هزینه گرفتن اما موقع خدمات دهی نیستن ( یه جور دزدی میمونه که از اول هم روال کارشون همینه از همون اسفند 95) فقط برای تبلیغات لابراتور تخصصی و عناوین مشابه هستن

حالا تو زمینه شنیدم میان پاور خراب تحویل میگیرن یه پارو تعمیری دیگه میدن ملت هم خوشحال که پاورشون تعویض شد

و به خاطر اینکه میگن تولید داخل داریم جلوی وارادت بقیه برندها مثل کولرمستر و غیره گرفته میشه به خاطر کمبود ارز و اینا ولی حقیقت اینه که خودشون تولید کننده نیستن و فقط در بهترین حالت مونتاژ میکنن چون علم اینو ندارن که فرق کارت خراب و سالم تشخیص بدن چه برسه به طراحی پاور و غیره ، قبلا که همیشه از گرین تعریف میکردم و پیشنهاد میدادم اما یکبار از پیچ های اشغال فنهای کیس گرین انتقاد کردم فوری یوزر @GREEN Support به بنده برچسب زد که بلد نیستی پیچ باز و بسته کنی واسه همینن هرزشون کردی که در جواب گفتم ماهی یک دو بار کل کیسو گردگیری میکنم  و مسلما درب کیس و باز و بسته میکنم و پیچ هاش چرا اونا هرز نشدن جوابی نداشت ، اینجا به بنده غیرمستقیم برچسب احمق بودن و ناشی بودن زدن که همون موقع به دل نگرفتم ولی الان که تا ته کارم بهشون گره خورده متوجه میشم چی هستن

وضعیت گرین هم به حدی خرابه که بعد از گذشت یکسال و فقط توی این تاپیک 10 صفحه اومدیم جلو اما هنوز اتفاق خوشایندی نیوفتاده

 

ویرایش شده توسط Hassan.SK
  • لایک 1
لینک به دیدگاه
Share on other sites

الان بهترین فرصت برای تحریم هست

با وجود برند هایی مثل آنتک و گیم دیاس و ریدمکس با قیمت مناسب دلیلی وجود نداره برای پاور سمت گرین رفت اون برندها احتیاجی به گارانتی ندارن

در بحث کیس که مستر تک پیش افتاده

در بحث کارت هم اصلا ام اس آی سری های جدید وارد نکرده شرکت و الان قیمت های ایسوس و گیگابایت هم از قبل بهتر هست

دلیلی نداره از شرکتی که گردن نمیگیره جنس خراب رو خرید انجام داد.

  • لایک 2
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 16 دقیقه قبل، VIP3R گفته است :

الان بهترین فرصت برای تحریم هست

با وجود برند هایی مثل آنتک و گیم دیاس و ریدمکس با قیمت مناسب دلیلی وجود نداره برای پاور سمت گرین رفت اون برندها احتیاجی به گارانتی ندارن

در بحث کیس که مستر تک پیش افتاده

در بحث کارت هم اصلا ام اس آی سری های جدید وارد نکرده شرکت و الان قیمت های ایسوس و گیگابایت هم از قبل بهتر هست

دلیلی نداره از شرکتی که گردن نمیگیره جنس خراب رو خرید انجام داد.

 

دقیقا 
به نظرم کارتای MSI واقعا تو ایران مشکل دارن ایسوز و گیگابایت خیلی جایگزین های بهتری هستن و 100 البته گارانتی های بهتری هم دارن گارانتی آواژنگ و تابا خیلی پیگیر هستن و واقعا دل میسوزونن کارت RX 480 دوال ایسوز داشتم کارت بعد از 4 ماه ماین سوخت گارانتی با مبلغ 200 تومان کارت Strix نو بهم داد با 3 سال و نیم گارانتی  قضیه برای 2 سال پیش هست 

  • لایک 1
لینک به دیدگاه
Share on other sites

این کارت 480 از اولم مشکل داشت 

بعد نمیدونم چرا لیون اومد تست گذاشت گفت نه رفع شده اونم با 4تا بنچمارک 

حالا این هیچ

واقعا اون اشخاص که تهمت احمق زدن الان بیان مسولیت کارتو برعهده بگیرن  

کجان پس؟ 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

دوست عزیز با اینکه حق داری و درک می کنم اما حتما سعی کن خونسردی خودت رو حفظ کنی و به فکر اعصاب و سلامتی خودت باشی. انشاالله مشکلت حل میشه.

به نظرم دلیل عدم پاسخ گویی گرین رفتا س.ی.ا.س.ت معابانه اونها هستش. معمولا این مدل رفتارها رو در شرکت های تجاری نمی بینیم. شرکت ها سعی می کنن برای افزایش اعتبار تا جای ممکن رضایت مشتری رو کسب کنن.

 

گرین احتمالا پیش خودش می گه اگه ما بخاطر فشار کوتاه بیام و نوع دیگه ای رفتار کنیم. عواقب برای آینده خواهد داشت. یک اینکه من بعد از این، این تایپیک رفرنس میشه هر کس مراجعه می کنه و کارت رو نداشته باشیم، پول کمتری به عنوان سر می تونیم بگیریم. همچنین پیام بدی خواهد داشت که هر وقت هرکس به مشگلی خود میاد با چهارتا تایپیک و شلوغ کاری خواسته خودش رو پیش میبره. می خواد این پیام رو بده که اینکارا فایده ای نداره و کوچکترین تغییر در رفتار (سیا.ست) کلی گرین نداره. البته من بعد از این سعی می کنن کار به اینجا نکشه اما مورد شما رو فکر نکنم بذارن به راحتی تموم بشه. می بینید که بیش از یه سال الاف شدید اما حق شما رو نمیدن. چون می ترسن کوتاه بیان در آینده این مدل موارد بیشتر ببینن و نشون بدن تحت فشار رفتارشون عوض میشه. می خوان نشون بدن فشار اثر نداره. یکم تایپیک ها رو بخونی می بینی نماینده گرین چند بار گفته کار شما رو ویژه رسیدگی نمی کنیم و همه افراد برای ما یکسانن. البته پشت پرده گویا قول رسیدگی ویژه دادن اما خوب علنی نکردن. 

امیدوارم گرین دست از رفتار سیا.ست معابانه اش ورداره و کار این دوستمون رو راه بندازه. شرکت تجاری که این مدلی رفتار نمی کنه. از بس تو ایران ملت فکر و ذهنشون شده سیا.ست، ظاهرا اثرش رو حتی در شرکت های تجاری ما هم گذاشته.

ویرایش شده توسط saeed110
  • لایک 1
لینک به دیدگاه
Share on other sites

احسنت به گرین که هیچ‌گونه امتیازی برای هیچ‌کس قائل نیست حتما هم کارت دقیق بررسی شود شاید توسط خود یوزر دستکاری اعم از فلش زدن بایوس انجام شده

لینک به دیدگاه
Share on other sites

@MSI Support @GREEN Support

عرض سلام خدمت سروران گرامی،

میدونم مثل همیشه کمک حال کاربران بوده و هستید، تقاضا می کنم با توجه به وضعیت اسفناک قیمت ها، کما فی السابق هوای کاربران رو داشته باشید. فشار اقتصادی روی همه هست، اما اگر بشه مدیران اصلی مسئول تعویض قطعات رو برای احقاق حق این دوست خوبمون @Hassan.SK ترغیب بفرمایید، سپاسگذار خواهم بود.

  • لایک 5
لینک به دیدگاه
Share on other sites

استارتر گرامی سلام مجدد .

پیشنهاد می کنم لینک این تاپیک رو بزاری توی امضات . اگر خواستی بنده هم این کار رو انجام میدم و تا مدتی این تاپیک رو توی امضای خودم قرار میدم .

 

امیدوارم مشکلت حل بشه .

  • لایک 1
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
در 19 دقیقه قبل، 🅰️🅼🅸🅽 گفته است :

احسنت به گرین که هیچ‌گونه امتیازی برای هیچ‌کس قائل نیست حتما هم کارت دقیق بررسی شود شاید توسط خود یوزر دستکاری اعم از فلش زدن بایوس انجام شده

لازم به ذکر میدونم که گرین تا به حال هیچ امتیاز ویژه ای قائل نشده فقط جدیدا اونم در حرف شده در عمل اگه شده بود بنده اینجا پست نمیدادم

ثانیا : بایوس زدن کارت هیچ خدشه ای به گارانتی وارد نمیکنه طبق فروم اصلی msi حتی گفتن که اگه با هماهنگی بخش گارانتی خمیر کارت هم تعویض کنید مشکلی نداره  ولی اگه گارانتی بیاد بایوس ادیت شده بزنه اون ایراد داره و باید پاسخگو باشن که نبودن .

جهت اطلاع بود که اگه از طرف گرین یا کسی یا خود مختاری خواستی یه چیزی بپرونی حداقل قبلش تحقیق کن تا اینجوری ضایع نشی 😎

موفق باشید 

در 10 دقیقه قبل، ARMIN گفته است :

@MSI Support @GREEN Support

عرض سلام خدمت سروان گرامی،

میدونم مثل همیشه کمک حال کاربران بوده و هستید، تقاضا می کنم با توجه به وضعیت اسفناک قیمت ها، کما فی السابق هوای کاربران رو داشته باشید. فشار اقتصادی روی همه هست، اما اگر بشه مدیران اصلی مسئول تعویض قطعات رو برای احقاق حق این دوست خوبمون @Hassan.SK ترغیب بفرمایید، سپاسگذار خواهم بود.

 

در 6 دقیقه قبل، big VULTURE گفته است :

استارتر گرامی سلام مجدد .

پیشنهاد می کنم لینک این تاپیک رو بزاری توی امضات . اگر خواستی بنده هم این کار رو انجام میدم و تا مدتی این تاپیک رو توی امضای خودم قرار میدم .

 

امیدوارم مشکلت حل بشه .

ممنون از حمایت عزیزان مخصوصا وحید جان شما لینک این تاپیک تو امضام هست فکر کنم کمتر کسی باشه که این تاپیکو ندیده باشه اگه صلاح میدونید توی امضاتون قرار بدید تشکر فراوان 😘

اقا مثبت ندارم بدم 

 

ویرایش شده توسط Hassan.SK
  • لایک 4
لینک به دیدگاه
Share on other sites

به استارتر محترم پیشنهاد میکنم یک بک آپ از تاپیک و گفتگوهاش بگیرن

کشور ماست و آزادی بیانش

 

 

  • لایک 1
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 7 دقیقه قبل، Hassan.SK گفته است :

ممنون از حمایت عزیزان مخصوصا وحید جان شما لینک این تاپیک تو امضام هست فکر کنم کمتر کسی باشه که این تاپیکو ندیده باشه اگه صلاح میدونید توی امضاتون قرار بدید تشکر فراوان 1f618.png

اقا مثبت ندارم بدم

خواهش می کنم .

عاشقی برام حواس نگذاشته . الان امضا رو تغییر دادم 💗

امیدوارم هرچه زودتر حق به حقدار برسه .

  • لایک 3
لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام 

من فکر میکنم اگر از روی این تاپیک فیلمی ساخته بشه و اونور نمایش داده بشه شک نکنید اسکار 2020 رو دریافت خواهد کرد . چه پولهای مفتی که نصیب بعضی ها نمیشود و به راحتی میتونن از زیر بار مسئولیتی هم که دارن در برن . 

دوستان برای خرید قطعات این شرکت از این به بعد دقت داشته باشید که صبر ایوب و عمر نوح هم لازم دارید اگر این 2 رو دارید بعد برای خرید اقدام بفرمایید . این شرکت نه تنها باید کارت رو بدون کوچکترین حرفی عوض کند بلکه باید به خاطر این همه تایمی که به دوستمون خسارت وارد کرده از ایشان طلب بخشش و سعی بر راضی کردن ایشون کند . چیزی رو که خودمون بزرگ و شناخته شده میکنیم یه روزی تو روی خودمون می ایسته . پس اگر کسی لایق جایگاهی که الان هستش نیست باید به فراموشی سپرده بشه تا متوجه اشتباهات خودش بشه و به جایگاه اصلی خودش برگرده . 

بنده از امروز برای هیچ کدوم از مشتریانم از این شرکت خرید نخواهم داشت و اگر کسی هم اصرار به خرید داشت لینک تاپیک رو تقدیمشون میکنم تا خودشون تصمیم بگیرن 

 

  • لایک 6
لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام استارتر عزیز

دیدم تو تاپیک تگ شدم برام عجیب بود تا اینکه اتفاقات جدیدتون رو مطالعه کردم. برام عجیبه که گرین با سابقه خوبی که که در خدمات پس از فروش و ضمانت کالا داره برای یک کارت گرافیک داره داستان درست می کند! 

مشکل کارت شما تا جایی که تاپیک را خوندم یک مشکل عجیب غریبه (آگاهیم در همین حد است متخصص نیستم) تقصیر شما نیست که کارتتون این مدلی است، باید سریعا کارتتون تعویض شود نه اینکه مثل موش آزمایشگاهی هر کاری دوست دارن روش انجام  بدن! 

شخصا با این گارانتی به مشکل برنخوردم در زمان دور پاور و اسپیکر بنده رو در کمترین زمان تعویض کردند و آخرین باری که مراجعه کردم بابت موس کوگار 600m بود که با اینکه گارانتی نداشت بدون دریافت هزینه، اسکرول موس رو تعمیر کردند. 

و در آخر هم به نشان حمایت از شما بنده هم تاپیک شما رو در امضام قرار میدم تا زمانی که مشکلتون حل شود البته با اجازه کاربر  @big VULTURE بنده هم از عنوان ایشان استفاده می کنم . اگر ایرادی دارد اطلاع دهید با تشکر.

  • لایک 2
لینک به دیدگاه
Share on other sites

اصلا این رفتارا زشته قشنگ مشخصه مدیر این شرکت به بلوغ عقلی نرسیده به نمایندش میگه دیگه حق پاسخ به این تایپکو نداری! 

خوب کدوم ابلهی میاد جنس خودش که سالمه صدمه بزنه تا با اکبند همون کالا تعویض کنه قطعا ایرادی از اول داشته دیگه

اینو میگم چون نماینده گیرین قبلا نوشته بود مردم ممکنه  سو استفاده کنن 

خوب کارت مشکل داشته باشه باید عوض شه دیگه این سو استفادست؟  حتی 3ماهم طرف استفاده پردازشی کنه 24ساعته روشن باشه گارانتی باید عوض کنه چون کارت زیر فشار پردازش دووم نیاورده پس کیفیت محصول شرکت مشکل داره نه شخص استفاده کننده البته قوانین  که تحت گارانتی بشه هم درنظر بگیریم! 

این 480 ها مشکل دارن از اولم مشکل داشتن و این نتایج مشکلات 2ساله عمر این کارته 

حالا مشکلش نادره!  خوب درس بگیرید یه کارت همرده خودشو به شخص رایگان بدید 1060 میدادید و اون مجموعه 480 های خراب هم به msi برمیگردوندید تا تو ازمایشگاه خودشون علت بررسی شه و یا تولیدش متوقف میشه یا مشکلو حل میکنن

این حرکت یه  خلاقیت فکریه که نه ضرر میکنی نه مشتریو از دست میدی 

برام مهم نیست کل گیرین و msi بخواد ناراحت بشه یا نشه باید تلنگر زد که فکر نکنن خبریه

ما از لحاظ ارتباط و نمایندگی با شرکت های سخت افزاری تحریمیم! همشم به صورت  لقمه دور دهن چرخوندنه که تونستیم کالارو زیر چشی به ایران بیاریم  و میدونیمم نمایندگی ایران تو سایت رسمی موجود نیست به دلیل تحریم ولی قرداد هاش موجوده زیر چشی امضا کرن

میخواد msi  ایران رو به عنوان نماینده قانونی ریپورت کنیم به اونور تا همینم از دست بدید؟ اونام دنبال بهونن که جریمه کنن پول بگیرن! خداروشکر مدارک لازم و کافی هم برای اثبات نماینده بودنش هست و دست هرکسیم بازه برای ارسال 

حداقلش دیگه کلا msi تو ایران نیست و هر جنسیم وارد بشه با گارانتی 6ماهه شرکت متفرقست

و نمایندگی ای هم وجود نداره 

به کل کل باشه نصف این فروم فروشنده های سرشناسی هستن که راحت میتونن تحریم کنن

پس دوستان مسؤل دست تک تک این افراد برای مقابله بازه ولی موضوع اینه قرار نیست در این وضعیت مقابله به مثل کنیم چون میدونیم عده ای دیگه از نون خوردن میوفتن  و هنوز راه های دیگه ای جای این راه برای رفتن بازه و قطعا میشه با همکاری و محبت حل کرد مشکلات رو

ولی اگه جدی گرفته نشه  و با توهین و مسخره بازی بخواد پیش بره خودم اولین استارتشو میزنم با یکی از مدیران سایت همسایه هم هماهنگ میکنم یه تایپک تحریم به صفحه اوله بازارچشون پین بشه 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 4 ساعت قبل، Hassan.SK گفته است :

بحث گرافیک نیست اینجا بحث حقه و یه ضرب المثله که میگن دروغ گو رو تا آخرش دنبال کن

اگه امروز بنده از حقم بگذرم گردنه اینا کلفتر میشه و حق دوستان بعد من ضایع میشه اگه همه گی نه فقط توی گارانتی توی قسمتهای دیگه زندگی تا جایی که میتونیم دنبال حقمون بریم دیگه شاهد وضعیت خراب نیستیم نمیخوام موضوع باز کنم چون  تاپیک منحرف میشه 

تا الان هم فقط این در اون در کردن که مدت گارانتی تموم بشه راحت بشن ولی اینو از من بشنون تا فروردین 99 که کارت گارانتی داره پیگیرشم

یه مطلبی هم اضافه کنم تا الان میگفتن کارت سالمه اما الان یک دفعه ای به حدی خراب شده حتی تصویر نمیده (مکالمات ضبط شده که اگه بخوان بازم انکار کنن منتشر میشه)

دو حالت داره :کارت خراب بوده و از زیر مسئولین فنی گرین در رفته که نشان از بی لیاقتیشون داره یا خانم تهرانی دارن دروغ میگن و کارت سالمه که اگه کارت سالمه دلیل دروغ گوییشون چیه ؟ چرا تا الان میگفتن سالمه بعد یک دفعه ای خراب شده  ؟ میخوان کارتهای ته انباری با قیمت نجومی بندازن یا یه 480 تعمیری ترکیده دیگه بندازن ؟

 

فعلا که نماینده msi از دیروز آنلاین نشدن منتظرم بیان جواب قانع کننده ای بدن چون طبق گفته خانم تهرانی گرین از طرف msi ساپورت میشه و این همه ناراحتی و کشمکش واسه چیه ؟ واسه یه دونه کارت 🥴

 جواب قانع کننده نداشتن بله میرن تو لیست تحریم البته محصولاتی که گرین گارانتی کرده رفته توی لیست تحریم 

چه توضیح منطقی از این که هزینه گرفتن اما موقع خدمات دهی نیستن ( یه جور دزدی میمونه که از اول هم روال کارشون همینه از همون اسفند 95) فقط برای تبلیغات لابراتور تخصصی و عناوین مشابه هستن

حالا تو زمینه شنیدم میان پاور خراب تحویل میگیرن یه پارو تعمیری دیگه میدن ملت هم خوشحال که پاورشون تعویض شد

و به خاطر اینکه میگن تولید داخل داریم جلوی وارادت بقیه برندها مثل کولرمستر و غیره گرفته میشه به خاطر کمبود ارز و اینا ولی حقیقت اینه که خودشون تولید کننده نیستن و فقط در بهترین حالت مونتاژ میکنن چون علم اینو ندارن که فرق کارت خراب و سالم تشخیص بدن چه برسه به طراحی پاور و غیره ، قبلا که همیشه از گرین تعریف میکردم و پیشنهاد میدادم اما یکبار از پیچ های اشغال فنهای کیس گرین انتقاد کردم فوری یوزر @GREEN Support به بنده برچسب زد که بلد نیستی پیچ باز و بسته کنی واسه همینن هرزشون کردی که در جواب گفتم ماهی یک دو بار کل کیسو گردگیری میکنم  و مسلما درب کیس و باز و بسته میکنم و پیچ هاش چرا اونا هرز نشدن جوابی نداشت ، اینجا به بنده غیرمستقیم برچسب احمق بودن و ناشی بودن زدن که همون موقع به دل نگرفتم ولی الان که تا ته کارم بهشون گره خورده متوجه میشم چی هستن

وضعیت گرین هم به حدی خرابه که بعد از گذشت یکسال و فقط توی این تاپیک 10 صفحه اومدیم جلو اما هنوز اتفاق خوشایندی نیوفتاده

 

خب ، قسمتی از حرف  های حسن جان رو که بلد کردم دقیقا نظر خودمم هست ، شرکتی که ادعای مشتری مداری داره این وضعشه ! 

البته تقصیر از ماست ، با این حال امیدوارم استارتر محترم کوتاه نیان ، که قطعا هم همینطوره ! 

 

اما در راستای موضوع این تاپیک یک پیشنهاد دارم :: یک تاپیک جدید بزنیم با عنوانی مثل کالاهایی که بدون گارانتی خریدید یا همچین چیزی ، و با این محوریت که دوستان بیان بگن که تا حالا چندتا کالای بدون گارانتی خریدن و از این مقدار چند عدد معیوب بوده یا به هر عنوان ساالم نبوده ! 

اینجوری یه آمار دستمون میاد که ببینیم طرز فکری که بعضی از ما ( مثلا خود من ) داریم که اگر X تومن پول فلان جنس رو دادم و معیوب بود چی ؟؟؟ آیا اشتباهه یا نه ؟   حداقل همه ی ما  الان میدونیم که چقدر تکنولوژی خط تولید پیشرفت کرده و چقدر گارانتی ها در ایران مشتررررررررررررررررررررری مدارن !!! 

  • لایک 1
لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام

دوستان موردی رو  نا گفته باقی نگذاشتند . 

اگر چیزی اضافه کنم تکرار مکررات است.

امیدوارم مشکل صاحب تاپیک با وظیفه مداری شرکت گارانتی به زودی حل بشه و به نتیجه ایی مطلوب برسند.

 

ویرایش شده توسط dmcmrk
  • لایک 1
لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود حسن عزیز 

با ابراز تاسف از مشکلی که برایتان پیش اومده به عرض برسانم که دقیقا زمانی که شرکت گرین نمایندگی msi رو گرفته بود و در نمایشگاه الکامپ همان زمان با محصولات msi شوآف راه انداخته بود به یکی از دوستان لیونی در همان نمایشگاه گفتم که خدا عاقبت این کار وختم  به خیر کنه ، چرا که شرکت گرین هیچ تخصصی در عرصه سخت افزاری ( مین و گرافیک و خدمات پشتیبانی مربوطه ) نداشته و ندارد و فقط و فقط توی پاور  و کیس به صورت تخصصی شناخته شده هست  و برای اثبات خود در عرصه ی سخت افزار ( مین و گرافیک و خدمات پشتیبانی مربوطه ) راه درازی در پیش رو دارد که اکنون شاهد چنین مشکلاتی هستیم ,

و اما  اصطلاح قدیمی ها " شاه می بخشه شاه قلی نمی بخشه" نیک می دانیم که شرکتهای تولید کننده  تعدادی قطعه به صورت  امانی در اختیار نمایندگان  خود قرار میدن تا در صورت لزوم و بروز مشکل قطعه رو جایگزین نموده  و قطعه معیوب رو  جهت انالیز علت بروز مشکل  به کارخانه یا کمپانی مربوطه عودت نمایند ولی متاسفانه قطعات در بازار فروخته شده و در هنگام بروز مشکلات این چنینی خریداره که سرش کلاه میره  و شرکت های سود جویی هم هستند که قطعات ریفر و به جای قطعات اصلی عرضه می کنند مثل سازگار

اما شرکت گرین در خدمات پاور باز از نا آگاهی مشتریان سو استفاده کرده و در قبال قطعات تحویلی به گارانتی ، حتی اگر مشکل چاور نویز فن هم بود  قطعات تعمیری و سریعا به صورت وکیوم شده تحویل مراجعه کننده نموده و اکثرا هم شاهدیم که رضایت از گارانتی گرین در میان مراجعه کنندگان  به این دلیل بیشتره  که معطل نشدن و سریع کارشون راه افتاده در صورتی که نمی دونن پاور تعمیری که تقدیمشان شده چه میزان و تحت چه شرایطی کارکرد داشته است

در بحث کیس هم متاسفانه با شوآف و فن های رنگی  جنس های بی کیفیت   و  با  عنوان محصولات تولید داخلی ..............

برند msi  هم  برنده رده سومی  هست که متاسفانه به دلیل نا آگاهی خریداران  و کیسه دوزی فروشندگان همیشه توی  بازار  جایگاه خودشو حفظ کرده است 

امیدوارم من بعد دوستان در خریدهای خود دقت بیشتری  بکنند تا کمتر شاهد چنین مشکلاتی باشیم 

 

ویرایش شده توسط Saman.Kh
  • لایک 2
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 6 ساعت قبل، Slasher گفته است :

البته گارانتی های بهتری هم دارن گارانتی آواژنگ و تابا خیلی پیگیر هستن

دوست عزیز

من ی مدل بورد giga دادم نمایندگی آواژنگ تو کرج، خواستم بایوسش آپدیت بشه که به روش معمولی نمیشد.

امروز بعد سه هفته که رفتم بورد رو بگیرم، دیدم نه تنها بایوس آپدیت نشده بلکه چیپ لن بورد رو عوض کردن با مبلغ 196/000 تومان.

فعلا قرار شده شنبه نمایندگی کرج پیگیری کنه (خود نمایندگی تبدیل به علامت سوال شده بود - با کاغذ بزرگ نوشته فقط بایوس آپدیت شود.)

این داستان گارانتیه، سوهان روحه. (دلیلشم به نظر من استفاده از روابط و فامیل بازیه به جای ضوابط)

این بی اعتنایی گارانتی گرین مسخرس، فقط خودشون رو خراب میکنن.(اولش هیچ بحثی نبود، خودشون به اینجا کشوندن.)

  • لایک 1
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 1 دقیقه قبل، Blueman6 گفته است :

دوست عزیز

من ی مدل بورد giga دادم نمایندگی آواژنگ تو کرج، خواستم بایوسش آپدیت بشه که به روش معمولی نمیشد.

امروز بعد سه هفته که رفتم بورد رو بگیرم، دیدم نه تنها بایوس آپدیت نشده بلکه چیپ لن بورد رو عوض کردن با مبلغ 196/000 تومان.

فعلا قرار شده شنبه نمایندگی کرج پیگیری کنه (خود نمایندگی تبدیل به علامت سوال شده بود - با کاغذ بزرگ نوشته فقط بایوس آپدیت شود.)

این داستان گارانتیه، سوهان روحه. (دلیلشم به نظر من استفاده از روابط و فامیل بازیه به جای ضوابط)

این بی اعتنایی گارانتی گرین مسخرس، فقط خودشون رو خراب میکنن.(اولش هیچ بحثی نبود، خودشون به اینجا کشوندن.)

گرامی اون قضیه برای 2 سال پیش هست در ضمن گارانتی کارت من تابا بود 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 6 ساعت قبل، Hassan.SK گفته است :

لازم به ذکر میدونم که گرین تا به حال هیچ امتیاز ویژه ای قائل نشده فقط جدیدا اونم در حرف شده در عمل اگه شده بود بنده اینجا پست نمیدادم

ثانیا : بایوس زدن کارت هیچ خدشه ای به گارانتی وارد نمیکنه طبق فروم اصلی msi حتی گفتن که اگه با هماهنگی بخش گارانتی خمیر کارت هم تعویض کنید مشکلی نداره  ولی اگه گارانتی بیاد بایوس ادیت شده بزنه اون ایراد داره و باید پاسخگو باشن که نبودن .

جهت اطلاع بود که اگه از طرف گرین یا کسی یا خود مختاری خواستی یه چیزی بپرونی حداقل قبلش تحقیق کن تا اینجوری ضایع نشی 1f60e.png

موفق باشید 

 

ممنون از حمایت عزیزان مخصوصا وحید جان شما لینک این تاپیک تو امضام هست فکر کنم کمتر کسی باشه که این تاپیکو ندیده باشه اگه صلاح میدونید توی امضاتون قرار بدید تشکر فراوان 1f618.png

اقا مثبت ندارم بدم 

 

احسنتم تا آخرش پیگیری کنید. هرچند به خاطر توهین ها به این شرکت در صورت شکایت قضایی  طرف مقابل باید پاسخگو باشین! اون موقع فکر نکنم حتی  480 یادتون بیاد

لینک به دیدگاه
Share on other sites

بنده از اون اول تایپیک پیگیر بودم و همینطور تمام دوستان لیونی دیگه

حسن آقا حتی کوچکترین توهین و بی احترامی به این شرکت و اعضا نکرده 

با اینکه هر کس جای ایشون بود سر تا پای مجموعه رو هدف میگرفت 

لطفا حرف تو دهن کسی نگذارید

و دنبال سوژه درست کردن نباشید

  • لایک 3
لینک به دیدگاه
Share on other sites

شبیه ساز تعویض کارت در ایران😑

Screen_Shot_2019_03_12_at_12_38.45_PM.thumb.jpg.53dded09c1579bedd9aabbff20874e83.jpg

@Hassan.SKرفیق ناراحت نشی😁

  • لایک 1
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 2 دقیقه قبل، ultragame888 گفته است :

بنده از اون اول تایپیک پیگیر بودم و همینطور تمام دوستان لیونی دیگه

حسن آقا حتی کوچکترین توهین و بی احترامی به این شرکت و اعضا نکرده 

با اینکه هر کس جای ایشون بود سر تا پای مجموعه رو هدف میگرفت 

لطفا حرف تو دهن کسی نگذارید

و دنبال سوژه درست کردن نباشید

از کلمات داخل امضاشون مشخصه!

لینک به دیدگاه
Share on other sites

مهمان
This topic is now closed to further replies.
 اشتراک گذاری


×
×
  • اضافه کردن...