رفتن به مطلب

Recommended Posts

در 2 ساعت قبل، Hassan.SK گفته است :

همین الان از گرین زنگ زدن گفتن که مشکل کارتو مشاهده کردن و بایوس آپدیت کردن (گفتم که بایوس آخرین ورژن روشه ) در جواب : نه این همون ولی استیبل تره ! 1f610.png

سلام حسن جان 

 آیا نپرسیدید و یا توضیحی ندادند چه مشکلی رو مشاهده کردند ؟ عدم افزایش فرکانس حافظه ، عدم ثبات فرکانس GPU ، کرش کردن .... کدامشان ؟ ..... که تعویض بایوس رو  نشانه رفتند.

جویا می شدید منظورشون از استیبل تر ماد کردن نبوده باشه ؟

دوباره گرافیکو میفرستن تست کنم ! امیدوارم درست بشه ولی امید زیادی ندارم !

 

ویرایش شده توسط dmcmrk
  • لایک 1
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • ارسال 301
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

برترین ارسال کننده‌های این تاپیک

  • کاربر ویژه
در ۱ ساعت قبل، dmcmrk گفته است :

 

سلام

زیاد حرف نزدیم ولی منظورشون همون کرش بود چون روی اون مسئله تاکید کردم ، دور فن هم آخرش اشاره ای کردم ولی مشکل ثبات فرکانس راستش یادم رفت روی کاغذ بنویسم ولی نمایندگان در جریان بودن (توی تاپیک هم اشاره شده)

مطلب دوم اینکه اگه تست کنندگان در حد یه کاربر معمولی باشه میتونه براحتی متوجه اون بشه ! چون خودم و دوستان دیگه براحتی متوجه شدیم 

گرافیک بدستم برسه یک به یک موارد رو تست میکنم از کرش گرفته تا ثبات فرکانس و دور فن

این بایوس ماد شده هم ممکنه الان مشکل رو درست کنه ولی بازم بعدا به مشکل بر بخورم همونطور که با درایور قدیمی اوایل مشکلی نداشتم اما بعدش با اون هم مشکل دار شد 

نتایج تست هم اینجا منتشر میکنم 

 

ویرایش شده توسط Hassan.SK
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 5 ساعت قبل، Hassan.SK گفته است :

همین الان از گرین زنگ زدن گفتن که مشکل کارتو مشاهده کردن و بایوس آپدیت کردن (گفتم که بایوس آخرین ورژن روشه ) در جواب : نه این همون ولی استیبل تره ! 1f610.png

دوباره گرافیکو میفرستن تست کنم ! امیدوارم درست بشه ولی امید زیادی ندارم !

یعنی چی استیبل تره؟؟؟؟؟؟ بازم کرش کرده مگه؟؟؟ یعنی به جای 10دقیقه اول 100دقیقه بعد کرش میکنه؟؟؟ الان حل شد یعنی!:13_upside_down:

این حرف ماسمالی کردنه کارتی که مشکل سخت افزاری داره باید یا تعویض شه یا تعمیر

اگه مشکل نرم افزاری هست باید توضیح بدن مشکل چی بوده حتی اگه شما متوجه نشید

 

 

 

  • لایک 1
لینک به دیدگاه
Share on other sites

کاش حداقل pcb کارت بایوس سویچر داشت باز راحتر میشد مطمئن شد مشکل از چیه  ولی اگ اگ مطمعنی ک مشکل از بایوس نیس   با توجه ب توضیحاتی ک دادی احتمالش هس ک vrm مشکل پیدا کرده

جالبه  buildzoid  (اورکلاکر معروف)  هم تایید میکنه ک  vrm این کارت از مدل رفرنس هم ضعیف تره!

پ.ن:   سعی میکنم سراغ کارتی نرم ک تک بایوس باشه  ( بعنوان مثال  اکثر کارتهای سافایر و EVGA دوال بایوسه) یا VRM ضعیف تری نسبت ب مدل مرجع داشته باشه

 

 

   

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
در 3 ساعت قبل، memex گفته است :

یعنی چی استیبل تره؟؟؟؟؟؟ بازم کرش کرده مگه؟؟؟ یعنی به جای 10دقیقه اول 100دقیقه بعد کرش میکنه؟؟؟ الان حل شد یعنی!:13_upside_down:

این حرف ماسمالی کردنه کارتی که مشکل سخت افزاری داره باید یا تعویض شه یا تعمیر

اگه مشکل نرم افزاری هست باید توضیح بدن مشکل چی بوده حتی اگه شما متوجه نشید

 

 

 

همین که مشکل کارتو مشاهده و قبول کردن خودش یه پله صعوده (با توجه به تجربه های قبلی) ، این بایوس ماد شده هم فکر کنم صورت مسئله پاک کردنه

کارت برسه تستهای لازم انجام میدم و اگه لازم شد دسترسی میدم شما هم یه چک کنید 

در ۱ ساعت قبل، αяιαиχ97 گفته است :

کاش حداقل pcb کارت بایوس سویچر داشت باز راحتر میشد مطمئن شد مشکل از چیه  ولی اگ اگ مطمعنی ک مشکل از بایوس نیس   با توجه ب توضیحاتی ک دادی احتمالش هس ک vrm مشکل پیدا کرده

جالبه  buildzoid  (اورکلاکر معروف)  هم تایید میکنه ک  vrm این کارت از مدل رفرنس هم ضعیف تره!

پ.ن:   سعی میکنم سراغ کارتی نرم ک تک بایوس باشه  ( بعنوان مثال  اکثر کارتهای سافایر و EVGA دوال بایوسه) یا VRM ضعیف تری نسبت ب مدل مرجع داشته باشه

 

 

   

بایوس 4 ورژن توسط خودم تعویض شده و توی همشون مشکل داشتن ، اگه سنسور دمای کارت درست عمل کنه و دما رو درست نشون بده دمای vram کارت حدود 72-74 اینا بود که خیلی خوبه

خودم کارت دو بایوسه ترجیح میدم ولی کارتهای سافایر نویز بیشتری دارن و مدت زمان گارانتی کمتر واسه همین سراغش نرفتم ولی فرکانس بالاتری توی همه برندها داره (که مدت زمان گارانتی بیشتر تا حالا به درد نخورده!)

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

@GREEN Support

@MSI Support

سلام 

از آنجایی که نوع و علت مشکل برای دوستمون به طور کامل شفاف نشده ، لطفا یکی از دو بزرگوار نوع و علت مشکل تشخیص داده شده توسط گارانتی رو بفرمایند.

ممنوم

  • لایک 1
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 6 ساعت قبل، dmcmrk گفته است :

@GREEN Support

@MSI Support

سلام 

از آنجایی که نوع و علت مشکل برای دوستمون به طور کامل شفاف نشده ، لطفا یکی از دو بزرگوار نوع و علت مشکل تشخیص داده شده توسط گارانتی رو بفرمایند.

ممنوم

سلام 

بگذارید بخش فنی کارت گرافیک این دوستمون را به طور کامل بررسی کنند . مهم این هست مشکل کارت گرافیک کاربر محترم حل شود . 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
در 4 ساعت قبل، MSI Support گفته است :

سلام 

بگذارید بخش فنی کارت گرافیک این دوستمون را به طور کامل بررسی کنند . مهم این هست مشکل کارت گرافیک کاربر محترم حل شود . 

سلام

بخش فنی دیروز میگفت کارت در تست کرش کرده و فعلاً بایوس جدیدی میریزن (احتمالا ماد شده) چون آخرین بایوس توسط خود گرین پارسال آپدیت شده بود و این مطلبو بهشون گفتم و گفتن این بایوس استیبل تره ! و کارتو ارسال میکنن که تست کنم ، علتش مشخص نشده که ایراد از چی بوده ؟  

مشکل اصلی کرش کردنه ولی عدم ثبات فرکانس کارت و بهره وری از پتانسیل کارت و ایراد توی دور فن اتوماتیک مشکلات دیگه هستن 

کارتو الان ارسال کردن یا هنوز بررسی میکنن ؟ هدف اینه که مشکلمون حل بشه البته با پیگیری شما 😍

ویرایش شده توسط Hassan.SK
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در ۱ ساعت قبل، Hassan.SK گفته است :

سلام

بخش فنی دیروز میگفت کارت در تست کرش کرده و فعلاً بایوس جدیدی میریزن (احتمالا ماد شده) چون آخرین بایوس توسط خود گرین پارسال آپدیت شده بود و این مطلبو بهشون گفتم و گفتن این بایوس استیبل تره ! و کارتو ارسال میکنن که تست کنم ، علتش مشخص نشده که ایراد از چی بوده ؟  

مشکل اصلی کرش کردنه ولی عدم ثبات فرکانس کارت و بهره وری از پتانسیل کارت و ایراد توی دور فن اتوماتیک مشکلات دیگه هستن 

کارتو الان ارسال کردن یا هنوز بررسی میکنن ؟ هدف اینه که مشکلمون حل بشه البته با پیگیری شما 1f60d.png

سلام

باید صبر کنید نتیجه رو اعلام میکنند خدمت شما . تمام تست های لازم انجام میشود .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود

واقعا دلیل این همه کش و قوس رو متوجه نمیشم، کارت ایراده داره تعویضش کنین بره دیگه! خوبیش اینه ایرادش هم براتون محرز شده، ظاهر این طور که

خوندم حسن قبلا هم فرستاده گارانتی و گفتن درست شده اما بازم دچار مشکل شده! یه مصرف کننده چندبار باید پول پست رو متقبل بشه؟ و وقتش گرفته بشه؟
@MSI Support

@GREEN Support

  • لایک 6
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 49 دقیقه قبل، Nsm1000 گفته است :

درود

واقعا دلیل این همه کش و قوس رو متوجه نمیشم، کارت ایراده داره تعویضش کنین بره دیگه! خوبیش اینه ایرادش هم براتون محرز شده، ظاهر این طور که

خوندم حسن قبلا هم فرستاده گارانتی و گفتن درست شده اما بازم دچار مشکل شده! یه مصرف کننده چندبار باید پول پست رو متقبل بشه؟ و وقتش گرفته بشه؟
@MSI Support

@GREEN Support

کش و قوس نیست . باید روند تست به صورت تخصصی طی بشه و ایراد توسط مهندس فنی شرکت گرین دیده شود و عیب برطرف شود . این کارها در نهایت به نفع کاربر محترم خواهد بود .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 20 دقیقه قبل، MSI Support گفته است :

کش و قوس نیست . باید روند تست به صورت تخصصی طی بشه و ایراد توسط مهندس فنی شرکت گرین دیده شود و عیب برطرف شود . این کارها در نهایت به نفع کاربر محترم خواهد بود .

مگر یکبار انجام نشده؟! شرکت ها که دلشون برای من و امثال من نسوخته! بابت گارانتی و ضمانت محصول همون اول کار پول از مصرف کننده گرفته میشه.

البته در مورد گارانتی گرین این چند ساله به شخصه بیشتر تعریف شنیدم و جز شرکت های خوب تو این زمینه به حساب می یاد با این حال

از نظر من هنوز در کشور ما زیاد بحث گارانتی و خدمات پس از فروش با سطح جهانیش فاصله بسیار بسیار زیادی داره.

پ.ن: اصولا شرکت های تولید کننده محصولات تمامیه جوانب رو در نظر میگیرن، مثال میزم بنده یک سیستم کاری دارم که با این سیستم

گذران زندگی میکنم کارم هم تدوین و ادیت هست، حالا کارت گرافیک سیستم که یکی از مهمترین قطعات سیستممه خراب میشه بعد من بفرستم گارانتی مثلا دو هفته بمونه

چیکار کنم؟

ویرایش شده توسط Nsm1000
  • لایک 5
لینک به دیدگاه
Share on other sites

دوست گرامی  توجه داشته باشید  وقتی یک شرکت انجمن پشتیبانی دارد و به صورت مستقیم پاسخگو است یعنی  در تلاش هستیم به طور کامل و استاندارد پشتیبانی انجام دهیم . وقتی در حال پیگیری هستیم هم شرکت گرین و هم ام اس آی پیگیر حل مشکل کاربر محترم هستند . در تلاش هستیم مشکل به طور کامل و صد درصدی حل شود .

مهندسین شرکت گرین با کاربر استارتر تاپیک در ارتباط هستند و نتیجه را اعلام میکنند .

با تشکر 

  • لایک 1
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 3 ساعت قبل، Hassan.SK گفته است :

کارتو الان ارسال کردن یا هنوز بررسی میکنن ؟ هدف اینه که مشکلمون حل بشه البته با پیگیری شما 1f60d.png

به نظرم اصلا نیاز نیست با اموجی بخوایم حس درونیمون رو پنهان کنیم  یا باعث بشه کارمون جلو بیوفته

شما پای حقت وایسادی و این کاملا قانونی هست

شرکت گارانتی موظف هست کارت رو اصولی بررسی کنه  ومشکل رو دقیق اعلام کنه و حالا یا تعویض کنه یا تعمیر و در اخرم اگه علمشو نداره بهتره شرکتش جمع بشه 😃

خوشبختانه سیستم شما توسط چندتا کار بلد تست و بررسی شده و ایراد گرفته شده وگرنه تا الان با همون زنگ  و  اعلام تعویض با بایوس ماد شده (استیبل تر از بایوس  خود شرکت اصلی😂 ) دوباره به شما برگشت میدادن

متاسفانه کارگران خدماتی گارانتی از سواد 0 درصد برخوردارن و وقتی شما بهش میگی کرش میکنه فرق کرش با فریز رو تشخیص نمیدن بعد از خودشون دریوری تحویل میدن

کارشناسان فنی هم تستاشون همون تست های معمولی هست و اصولا با توجه به اینکه استفاده کننده دستگاه  رو نوب یا نادان  فرض میکنن با همون تست اولیه پرونده رو میبندن

------------------------------------------------------------------------

یکبار هم قبلا یه کارت گرافیک از همین گارانتی داشتم که چندتاشماره سریال متفاوت گارانتی داشت

جالبیش اینبود در سایت که کدسریال خود کارت  رو برررسی میکردم خطا میداد که همچین محصولی وجود نداره و یا شماره سریال اشتباهه

با تک تک شماره سریال های روی کارت و جعبه تست کردم و خطا میداد

پشتیبانی که پیام دادم گفتن مشکل از اون کارشناسی هست که لیبل رو میزنه و اخطار داده میشه و پیگیری میشه (قشنگ 3تا برچسب رو همه دیگه رو کارت زده بودن و باشماره های متفاوت)

من اول فکر کردم گارانتی تقلبی هست و انداختن بهم چون کارت اکبند بود

تمام قسمت های کارت گارانتی و لیبل هارو چک کردم اثری از تقلب ندیدم

خلاصه بعد از درگیری و سپردن به یه بنده خدا که در گارانتی کار میکرد تونستم هرجور شده سریال گرافیک  رو وارد دیتابیس کنم

واقعا بعضی وقتا به این کارشناسا شک میکنم که با چه پارتی بازی و یا لابی گری وارد این حوزه میشن

حالا باز گیرین و msi نسبت به بقیه بهتره پشتیبانیش حداقل از طریق خود مدیریتش میشه کارایی کرد و در رسانه مجازی فعالیت دارن

بقیه شرکت ها که هیچی به هیچی

ولی اون کسایی که تو بخش فنی و پشتیبانی گیرین کار میکنن واقعا نوبن به معنای واقعی کلمه نوب خالص یعنی نه میتونی علمی توضیح بدی نه میتونی ساده توضیح بدی

 

 

 

 

 

 

 

 

  • لایک 2
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در ۱ ساعت قبل، MSI Support گفته است :

دوست گرامی  توجه داشته باشید  وقتی یک شرکت انجمن پشتیبانی دارد و به صورت مستقیم پاسخگو است یعنی  در تلاش هستیم به طور کامل و استاندارد پشتیبانی انجام دهیم . وقتی در حال پیگیری هستیم هم شرکت گرین و هم ام اس آی پیگیر حل مشکل کاربر محترم هستند . در تلاش هستیم مشکل به طور کامل و صد درصدی حل شود .

مهندسین شرکت گرین با کاربر استارتر تاپیک در ارتباط هستند و نتیجه را اعلام میکنند .

با تشکر 

در هر صورت شما زمان رو هم مد نظر قرار بدین، بحث تعامل و رابطه مستقیم با کاربر به خودیه خود چیزی رو نمیتونه اثبات کنه، این کاربر ماه ها و یا حتی بیش از یک ساله با این کارت مشکل داره

اگر سهل انگاری خود کاربر بود که برای گارانتی نفرستاده بود درست، اما قبلا فرستاده! هزینه پست داده! منتظر مونده، شما این ها رو در نظر بگیر!

  • لایک 1
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 5 ساعت قبل، Nsm1000 گفته است :

درود

واقعا دلیل این همه کش و قوس رو متوجه نمیشم، کارت ایراده داره تعویضش کنین بره دیگه! خوبیش اینه ایرادش هم براتون محرز شده، ظاهر این طور که

خوندم حسن قبلا هم فرستاده گارانتی و گفتن درست شده اما بازم دچار مشکل شده! یه مصرف کننده چندبار باید پول پست رو متقبل بشه؟ و وقتش گرفته بشه؟
@MSI Support

@GREEN Support

روند تست و کنترل کیفیت گارانتی گرین تعیین شده و استاندارد هستش. هیچ اولویتی هم برای هیچ مشتری خاصی وجود نداره. تامل بفرمایید طبق زمانبندی به امر ایشون رسیدگی خواهد شد.

ضمناُ جهت اطلاع شما عرض می کنم طبق قوانین گارانتی گرین در صورتی که مشتریان محترم در شهرستان ها سکونت داشته باشند در صورتی که از طریق نمایندگی های خدمات پس از فروش گرین  قطعشون ارسال بشه هیچ هزینه ای بابت ارسال و دریافت کالا پرداخت نخواهند کرد. تمامی هزینه های پستی، تعمیر و یا تعویض قطعه بر عهده گارانتی گرین خواهد بود.

در 3 ساعت قبل، Nsm1000 گفته است :

در هر صورت شما زمان رو هم مد نظر قرار بدین، بحث تعامل و رابطه مستقیم با کاربر به خودیه خود چیزی رو نمیتونه اثبات کنه، این کاربر ماه ها و یا حتی بیش از یک ساله با این کارت مشکل داره

اگر سهل انگاری خود کاربر بود که برای گارانتی نفرستاده بود درست، اما قبلا فرستاده! هزینه پست داده! منتظر مونده، شما این ها رو در نظر بگیر!

دفعه قبلی که ایشون کارت رو ارسال کردند با دور فن کارت گرافیک مشکل داشتند و درخواست تعویض بایوس داشتند که امرشون انجام شد. همکاران بنده ساعت ها دستگاه ایشون رو تست کردند و مشکلی مشاهده نشده بود.

 

در 4 ساعت قبل، memex گفته است :

 

ولی اون کسایی که تو بخش فنی و پشتیبانی گیرین کار میکنن واقعا نوبن به معنای واقعی کلمه نوب خالص یعنی نه میتونی علمی توضیح بدی نه میتونی ساده توضیح بدی

 

 

 

 

 

 

 

 

کم لطفی می فرمایید. این نوع ادبیات به هیچ وجه شایسته کاربران محترم انجمن های لیون کامپیوتر نیست.

بنده رسماً از طرف تیم فنی گرین از شما دعوت می کنم به ما افتخار بدید شخصاً تشریف بیارید شرکت تا از واحد خدمات پس از فروش و آزمایشگاه تخصصی تست منابع تغذیه سوئیچینگ ما دیدن کنید. چند دقیقه ای هم افتخار بدید با بنده و همکاران بنده در مورد مسائل فنی و .... بحث و گفت و گو کنیم.

ما از شنبه تا چهارشنبه هر هفته از ساعت 9 صبح الی 5 بعد از ظهر در خدمات شما هستیم. ضمناً تمامی هزینه های ایاب ذهاب شما بر عهده گرین خواهد بود. 

منتظر پاسخ شما هستم. لطف بفرمایید در پیغام خصوصی هماهنگی های لازم رو با بنده انجام بدید.

  • لایک 5
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در ۱ ساعت قبل، GREEN Support گفته است :

کم لطفی می فرمایید. این نوع ادبیات به هیچ وجه شایسته کاربران محترم انجمن های لیون کامپیوتر نیست.

بنده رسماً از طرف تیم فنی گرین از شما دعوت می کنم به ما افتخار بدید شخصاً تشریف بیارید شرکت تا از واحد خدمات پس از فروش و آزمایشگاه تخصصی تست منابع تغذیه سوئیچینگ ما دیدن کنید. چند دقیقه ای هم افتخار بدید با بنده و همکاران بنده در مورد مسائل فنی و .... بحث و گفت و گو کنیم.

ما از شنبه تا چهارشنبه هر هفته از ساعت 9 صبح الی 5 بعد از ظهر در خدمات شما هستیم. ضمناً تمامی هزینه های ایاب ذهاب شما بر عهده گرین خواهد بود. 

منتظر پاسخ شما هستم. لطف بفرمایید در پیغام خصوصی هماهنگی های لازم رو با بنده انجام بدید

گویا شما متن رو دقیق مطالعه نکردید

کسی که به تلفن جواب میده واقعا شخص پشت تلفن رو نادان فرض میکنه به طور جد دیدم که میگم

ادبیاتم بد نبوده و نوب بودن به معنی کار بلد نبودن هست  نمیدونم شما نوب بودن رو چی برداشت کردید😅

اصلا کل تکنولوژی روز دنیا دست ادم باشه ولی وقتی کارشناس فنی بلد نیست استفاده کنه چه فایده داره؟  یا از قصد  کارشناس از سر تنبلی سرسری محصول رو یا رد میکنه یا تست میکنه به چه درد میخوره؟  نمونش کارت ایشون که 1بار رفته گارانتی  با تعویض بایوس تحویلش دادن 

تعویض بایوس که فروم رسمی msi جدیدترینشو در اختیار قرار میده  

 

مثل این میمونه بگید فراری داریم در گاراژ ایا فراری سوار هم دارید؟  با فراری تو تیر برقم میشه رفت راحت تر هم هست. 

بنده منکر امکانات شما در پشتیبانی شدم؟؟ 

بحث من کارشناس فنی هست نه امکانات فنی

بنده 1بار جهت تعویض و سرویس کارت با پشتیبانی شما تماس گرفتم گفتم این کارت فلان دما رو داره و میخوام خمیر و پد رو عوض کنم  جوابی که دادن جالب بود باید بیاد اینجا بررسی بشه و در صورت نیاز اطلاع داده میشه! 

وقتی دمارو دارم میبینم و اطلاع از استانه ی تحمل دمای vrm و  چیپ و دمای اتاق دارم چیو میخوان بررسی کنن؟؟  لابد مال بنده سانتی گراده مال کارشناس فارنهایت

 

شما خودتون 1بار ناشناس به بخش فنیتون زنگ بزنید یه مشکل  یه محصول فرضی رو بگید روی مشکل فرضی پا فشاری کنید جوابشونم بشنوید  😉 نیاز به هزینه تایم و وقت برای اثبات به بنده و دیگران هم نیست

در هر صورت مشکل ایشون در اولویت هست و تا اعلام مشکل و رفع اون حرف بنده یا حرف دیگران چیزی رو حل نمیکنه  فقط خواستم بگم که کلا گارانتی در ایران به نحو صحیح اجرا نمیشه شاید گیرین بهتر از بقیه شرکت ها باشه ولی در سطح رضایت کامل کاربران نیست 

 

این نکته هم اضافه کنم:

اگه قرارباشه برای هر مشکل گارانتی، شما و نماینده msi رو احضار کنن تا پیگیری کنید، نشان از این داره در حالت عادی فرایند امور به طور جالبی پیش نمیره 

البته تشکر میکنم از پیگیری هاتون و اینکه در رسانه مجازی فعالیت دارید ولی بهتره اگه به وضع فعالیت کارشناس ها و روابط عمومی رسیدگی نمیکنید هرچند هفته 1بار ناشناس رسیدگی کنید شاید حق با اشخاصی مثل بنده بود🙏🌹

 

 

 

ویرایش شده توسط memex
  • لایک 3
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 18 دقیقه قبل، memex گفته است :

گویا شما متن رو دقیق مطالعه نکردید

کسی که به تلفن جواب میده واقعا شخص پشت تلفن رو نادان فرض میکنه به طور جد دیدم که میگم

ادبیاتم بد نبوده و نوب بودن به معنی کار بلد نبودن هست  نمیدونم شما نوب بودن رو چی برداشت کردید1f605.png

اصلا کل تکنولوژی روز دنیا دست ادم باشه ولی وقتی کارشناس فنی بلد نیست استفاده کنه چه فایده داره؟  یا از قصد  کارشناس از سر تنبلی سرسری محصول رو یا رد میکنه یا تست میکنه به چه درد میخوره؟  نمونش کارت ایشون که 1بار رفته گارانتی  با تعویض بایوس تحویلش دادن 

تعویض بایوس که فروم رسمی msi جدیدترینشو در اختیار قرار میده  

 

مثل این میمونه بگید فراری داریم در گاراژ ایا فراری سوار هم دارید؟  با فراری تو تیر برقم میشه رفت راحت تر هم هست. 

بنده منکر امکانات شما در پشتیبانی شدم؟؟ 

بحث من کارشناس فنی هست نه امکانات فنی

بنده 1بار جهت تعویض و سرویس کارت با پشتیبانی شما تماس گرفتم گفتم این کارت فلان دما رو داره و میخوام خمیر و پد رو عوض کنم  جوابی که دادن جالب بود باید بیاد اینجا بررسی بشه و در صورت نیاز اطلاع داده میشه! 

وقتی دمارو دارم میبینم و اطلاع از استانه ی تحمل دمای vrm و  چیپ و دمای اتاق دارم چیو میخوان بررسی کنن؟؟  لابد مال بنده سانتی گراده مال کارشناس فارنهایت

 

شما خودتون 1بار ناشناس به بخش فنیتون زنگ بزنید یه مشکل  یه محصول فرضی رو بگید روی مشکل فرضی پا فشاری کنید جوابشونم بشنوید  1f609.png نیاز به هزینه تایم و وقت برای اثبات به بنده و دیگران هم نیست

در هر صورت مشکل ایشون در اولویت هست و تا اعلام مشکل و رفع اون حرف بنده یا حرف دیگران چیزی رو حل نمیکنه  فقط خواستم بگم که کلا گارانتی در ایران به نحو صحیح اجرا نمیشه شاید گیرین بهتر از بقیه شرکت ها باشه ولی در سطح رضایت کاربران نیست 

تمامی قوانین و ساز و کارهای  مربوط تعمیر، تعویض، تست و سرویس قطعات با برند msi تماماً توسط RMA کمپانی MSI در تایوان تعیین شده. همکاران بنده در قبال عملکردشون در این موارد باید پاسخگو کمپانی msi باشند. تعویض خمیر کارت گرافیک هم جزو مواردی است که کمپانی مادر تاکید کرده باید توسط کارشناس مربوطه تست و در صورت نیاز تعویض بشه.

به احتمال زیاد شما با بچه های تعمیر کار واحد صحبت کردید. هر گونه سوال فنی و تخصصی دارید پیشنهاد می کنم با شماره های داخلی 7751، 7752 و 7753 تماس بگیرید. بنده و همکاران بنده در واحد فنی و تحقیق و توسعه گرین در خدمت شما و همه مشتریان محترم گرین هستیم.

همکاران بنده در طول سال انجام وظیفه می کنند و ده ها قطعه تعویض و یا تعمیر میشه. چندین سال متوالی هم هست که واحد خدمات پس از فروش گرین موفق  به کسب تندیس حمایت از حقوق مصرف کننده میشه. به نظر شما آیا این درسته که با تنها چند مورد انگشت شمار به کلی خدمات و زحمات کارکنان یک مجموعه رو زیر سوال ببریم؟

به هر حال ما از انتقادات سازنده استقبال می کنیم و خوشحال می شدیم در خدمتتون باشیم. 

ویرایش شده توسط GREEN Support
  • لایک 2
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
در 1 ساعت قبل، GREEN Support گفته است :

 

دفعه قبلی که ایشون کارت رو ارسال کردند با دور فن کارت گرافیک مشکل داشتند و درخواست تعویض بایوس داشتند که امرشون انجام شد. همکاران بنده ساعت ها دستگاه ایشون رو تست کردند و مشکلی مشاهده نشده بود.

 

این مطلب یاد آور بشم که پاییز پارسال فکر کنم مهر ماه بود که به خاطر دور فن ارسال کردم و گفتید سالمه ولی روی سیستمهای دیگه مشکل دور فن مشاهده شد  ، فروردین امسال هم به خاطر کرش فرستادم که باز گفتید سالمه با تستهای 3d و ماینینگ و بنده هم عرض کردم که کارتو واسه بازی گرفتم نه بنچمارک گیری ، جواب شخص شما هم این بود که روند رسیدگی همینجوریه و قوانین همینه 

مشکل کرش هم از پارسال پدیدار شده اوایل فکر کردم ایراد از درایور یا ویندوز چیزیه که رفته رفته بدتر و فروردین فرستادم واسه تست و بعدش پاور فرستادم جهت اطمینان که هر دو سالم برگشت خوردن 

حالا همه اینا گذشته مهم الانه که اون مشتری مداری گرین مشاهده کنیم و میدونید طرفدار گرین و msi هستم قبلا هم عرض کردم 6 تا از قطعات سیستم بنده یا ساخت گرین یا در گارانتی گرین 

ویرایش شده توسط Hassan.SK
لینک به دیدگاه
Share on other sites

3بار قطعه رفته گارانتی هر بار کرایه وقت استرس و....

اگه قرار بود با ادیت بایوس مشکلتون حل بشه 3 بار نمیرفت گارانتی...

این قضیه داره برای یه کاربر تو سایتی اتفاق میوفته که در روز هزاران بازدید داره و اینجوری میپیچونن! ببین چقدر هستن کسایی که هیچی نمیدونن و ....

سال 90 یا 91 بود 5850 رفیقم سوخت فرستادیم گارانتی سازگار ..گفتن گرافیک داغ شده سوخته و ما قبول نداریم حرف شکایت اوردیم وسط یهو گفتن 5870 داریم 70 تومن باید سر بدید😂

خلاصه گارانتی تو این مملکت زوری هست 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در ۱ ساعت قبل، GREEN Support گفته است :

به نظر شما آیا این درسته که با تنها چند مورد انگشت شمار به کلی خدمات و زحمات کارکنان یک مجموعه رو زیر سوال ببریم؟

به هر حال ما از انتقادات سازنده استقبال می کنیم و خوشحال می شدیم در خدمتتون باشیم.

باور کنید انگشت شمار نیست

اون مثالی که زدم خیلی سطحی بود

در ۱ ساعت قبل، GREEN Support گفته است :

تندیس حمایت از حقوق مصرف کننده میشه

دوست عزیز من ادم نماد و مدرک پرستی نیستم 

و از دید من فقط ارزششون در همون حد یعنی تندیس و مدرکه

من عملکرد رو از مشتریان شما میشنوم  و گاهاً خودمم با چشم میبینم بله قطعا ادم هاییم دیدم که کاملا راضی بودن و برعکسشم دیدم

باتوجه به کل داده هایی که من خلاصه کردم :

عملکرد گیرین درصورتی که مشکل تمام واضح باشه  خوبه ولی وقتی مشکل جزئی و گم باشه عملکردتتون واقع جالب نیست یعنی عملکرد کادر فنیتون جالب نیست

به شخصه خیلی دوست دارم از لابراتوری شما دیدن کنم  البته نه به منظور اثبات کردن من یا شما به دیگری  بلکه از سر تجربه و دیدن امکانات و وسعت و حجم فشار کاری

قطعاً بعدا هماهنگی لازم رو با شما انجام میدم برای یک ملاقات صمیمی 

 

 

 

 

  • لایک 1
لینک به دیدگاه
Share on other sites

@Hassan.SK انشالله که مشکل کارت همون طور که گارانتی گفته حل شده باشه/ من نمیدونم ورژن بایوس پارسالی که زده بودی چی بوده ولی در کل بایوس خیلی تاثرگذاره تو عملکرد استیبل و پایدار کارت گرافیک / حالا کارت رسید دستت حتما نتیجه تست ها رو بذار برامون ببینیم چی شده

  • لایک 1
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 9 ساعت قبل، Nsm1000 گفته است :

درود

واقعا دلیل این همه کش و قوس رو متوجه نمیشم، کارت ایراده داره تعویضش کنین بره دیگه! خوبیش اینه ایرادش هم براتون محرز شده، ظاهر این طور که

خوندم حسن قبلا هم فرستاده گارانتی و گفتن درست شده اما بازم دچار مشکل شده! یه مصرف کننده چندبار باید پول پست رو متقبل بشه؟ و وقتش گرفته بشه؟
@MSI Support

@GREEN Support

شما فکر کردید گرافیک رو با گرافیک نو عوض میکنن ، پس خیلی فکر اشتباهی کردی ، Gtx 980 داشتم با گارانتی آواژنگ ، خروجی dvi کارت مشکل داشت ، شش ماه از گارانتیش مونده بود  ، کارت منو با کارت دیگه ی عوض کردن ، مشخص بود کارت نو نیست و کارکردست ، پرسیدم چرا کارت نو نیست ، گفتند درصورتی که حداکثر شش ماه از شروع گارانتی گذشته باشه با کارت نو عوض میشه ، کارتی هم بهمم دادن مشکل داشت ، کلا چهار دفعه رفتم گارانتی آواژنگ و سه ماه بدون کارت بودم 

  • لایک 1
  • قلبم گرفت 1
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
در 43 دقیقه قبل، m2relax گفته است :

@Hassan.SK انشالله که مشکل کارت همون طور که گارانتی گفته حل شده باشه/ من نمیدونم ورژن بایوس پارسالی که زده بودی چی بوده ولی در کل بایوس خیلی تاثرگذاره تو عملکرد استیبل و پایدار کارت گرافیک / حالا کارت رسید دستت حتما نتیجه تست ها رو بذار برامون ببینیم چی شده

بایوس توسط گرین به آخرین ورژن آپدیت شده بود این کارت 4 بایوس داره که همه تست شدن ، توی پستهای قبلی  هست ، این مشکل معلوم نیست از کجاست چون با یه سرچ میشه از انواع کارتهایی که دچار این مشکل شدن دید حتی توی فروم evga میخوندم یه نفر مشکل مشابه ای داشت بهه گارانتی مراجعه کرده بود و علتشو پیدا نکردن و بهش یه جایگزین دادن

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
در 15 دقیقه قبل، Hamed.Madadi گفته است :

شما فکر کردید گرافیک رو با گرافیک نو عوض میکنن ، پس خیلی فکر اشتباهی کردی ، Gtx 980 داشتم با گارانتی آواژنگ ، خروجی dvi کارت مشکل داشت ، شش ماه از گارانتیش مونده بود  ، کارت منو با کارت دیگه ی عوض کردن ، مشخص بود کارت نو نیست و کارکردست ، پرسیدم چرا کارت نو نیست ، گفتند درصورتی که حداکثر شش ماه از شروع گارانتی گذشته باشه با کارت نو عوض میشه ، کارتی هم بهمم دادن مشکل داشت ، کلا چهار دفعه رفتم گارانتی آواژنگ و سه ماه بدون کارت بودم 

کارت تعویضی هم آکبند نباشه به درد نمیخوره ، همون کارتی که تعویض کردن  قبلا به خاطر مشکلی به گارانتی ارجا شده و تعویض شده الان همون کارت خراب تعمیر شده و جایگزین کارت شما از کجا معلوم 4 روز دیگه دوباره خراب نشه !؟ که واسه شما اینجوری شده ، الانم که قسمت تعمیرگاه گارانتی ها پر شده از کارتهای ماین شده خراب و تعمیری که هیچ کدوم به درد نمیخورن ، کارت ماین شده سالمش مفت نمیارزه چه برسه خراب و تعمیر شدش !!!

لینک به دیدگاه
Share on other sites

مهمان
This topic is now closed to further replies.
 اشتراک گذاری


×
×
  • اضافه کردن...