رفتن به مطلب

تجربه من از گارانتی اواژنگ


fernas
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

سلام.برای کامپیوتر من یه مشکلی پیش اومده بود که بایوس با بوق خطا می داد.منم برای تست رم دوتا رمها رو که مارک geil evo forza 2*8 2400 بودن به گارانتی بردم.اونجا رمها رو تحویل دادم و بعد از چند دقیقه منو صدا کرد و گفت بیا رم ها مشکلی ندارند چون 16 گیگ رو نشون دادن.(نمیدونم صرف اینکه 16  گیگ رو نشون دادن میتونه بدون ایراد بودن رم رو نشون بده یا خیر .از نظرمن که باید یه سری تست انجام میداد ولی به همین اکتفا کرد و گفت سالم هستن.)بعد گفت بیرون باش تا رمها رو بیارم.منم رفتم بعد دوباره منو صدا کرد.یکی از رمها رو نشونم داد و گفت این رم خم شده ولی جای نگرانی نیست چون رمها سالم هستن و فقط هیت سینکش کج شده منم با تعجب نگاه کردم و گفتم والا من فقط همین یبار در اوردم از اسلات و اوردم پیشتون گفت حتما فشار دادی بهشون کج شده ولی من تعجب کردم و گفتم لابد خم کردم .بهش گفتم لطفا صافش کنید انبر برداشت و نتونست صاف کنه چون واقعا محکم بود و گفت ممکنه رنگش بره همینو ببر و گذاشت تو جعبه و بهم داد.منم حالم گرفته و ناراحت چند قدم از مغازه دور شدم گفتم بزار ببینم میتونم درستش کنم دیدم نه نمیشه یهو چشمم افتاد به قسمت میانی رم دیدم موج ایجاد شده و خم شده و رنگشم رفته دیگه کلا هنگ کردم که اخه من اصلا فشاری وارد نکردم بهش گذاشتم صندلی جلو ماشین و اوردمش کسی هم سوار نشده بشینه روش که کج  بشه یهو یادم افتاد عکس گرفتم ازش قبل اینکه بیارم پس سریع نگاه کردم هم سریالو چک کردم هم خودش رو و دیدم بله رم خودمه اما تو عکس کاملا سالمه دوباره برگشتم .داخل شدم صداش کردم انگار که منتظر بود سریع امد جریان رو گفتم بهش و عکس رو نشون دادم گفت نه کار ما نیست  و قبول نمی کرد بعد گفتم الان این دیگه گارانتی شاملش نمیشه که اینم عکسشه سالمه اوردم اینجا کجش کردید یهو نمیدونم چی شد رمها رو ازم گرفت گفت بده تعویض کنم.رسید داد و بعد از یک ماه زنگ زد که از مدل شما نیست یدونه رم 16 هست از مدل خودتون گفتم نه دوتا رم 8 میخام بعد دوباره تماس گرفت و گفت دوتا رم 8 gskill ripjaws هست گفتم اره همینو میخام و امروزم رفتم و بعد از دقیقا یک ماه رمها رو گرفتم و اومدم و هزینه ای هم ندادم و اینکه با این مدل بهتر عوض کردن برام جای سوال شد که این خدماتشون ارزش کج کردنشون رو داشت.

اما هنوزم برام سوال شده اگه نمیخواست رم رو عوض کنه نیاز نبود صدام کنه بگه کج شده میتونست راحت بزاره تو جعبه منم نگاه نمیکردم اگرم میخواست عوض کنه همون اول بهتر بود بگه که کار خودشه نه که مقاومت کنه و بخواد منو مقصر جلوه بده.(بعدشم که رم رو گرفت کلا دیگه حرف نزد بامن انگار قهره 😂)

به هر حال تجربه شد برام که هرچیزی رو بخوام ببرم حتما حتما عکس بگیرم ازش اصلا جلوی مغازه عکس بگیرید که دیگه بهونه نداشته باشه حتما هم بررسی کنید از قبل که مقصر شناخته نشید.اما اخرش برام خوش بود.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

این شخص و مستندات رو به بازرسی آواژنگ (اگر داره) معرفی کنین تا جلوی کارهاش گرفته بشه...

معمولا گارانتی‌های معتبر تحت هر شرایطی حق ندارن این کار رو بکنن، مگر اینکه یکی از نیروهاشون خودسر بخواد این کار رو بکنه

 

یاد یه خاطره‌ای افتادم...

ماشین دوستم گارانتی طلایی ویران‌خودرو داشت، بردیمش نمایندگی گفتیم شیشه جلوش ترک داره، گفت شامل گارانتی نمیشه

یه دوستی توی اون مرکز داشتیم گفت شیشه رو بشکن تا شامل گارانتی بشه!!!

اومدیم بیرون با سنگ و آچار زدیم پودرش کردیم بعد بردیم راحت عوضش کردن :D

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 1 ساعت قبل، Sandor گفته است :

شانس آوردی طرف نزد زیرش :)

اتفاقا تعجب کردم چطور قبول کردن تا امروز که تحویلش گرفتم باورم نمیشد عوض کنن.ولی امروزم که رم رو گرفتم عصبانی بود برخورد مناسبی هم نکرد انگار از جیب باباش داره میده.

 

در 1 ساعت قبل، EHSANRF گفته است :

این شخص و مستندات رو به بازرسی آواژنگ (اگر داره) معرفی کنین تا جلوی کارهاش گرفته بشه...

معمولا گارانتی‌های معتبر تحت هر شرایطی حق ندارن این کار رو بکنن، مگر اینکه یکی از نیروهاشون خودسر بخواد این کار رو بکنه

 

یاد یه خاطره‌ای افتادم...

ماشین دوستم گارانتی طلایی ویران‌خودرو داشت، بردیمش نمایندگی گفتیم شیشه جلوش ترک داره، گفت شامل گارانتی نمیشه

یه دوستی توی اون مرکز داشتیم گفت شیشه رو بشکن تا شامل گارانتی بشه!!!

اومدیم بیرون با سنگ و آچار زدیم پودرش کردیم بعد بردیم راحت عوضش کردن :D

والا ادم میانسالی هم بود میگفتن چند ساله نمایندگی اوازنگه یا اونجا کار می کنه اما اونجور که حدس میزنم پایین رده نبود شایدم مسئول بخش فنیه چون هر بار زنگ میزدم به این میدادن.اما برخوردش بعد از قبول کردن قطعه مناسب نبود انگار از جیبش چیزی کم میشه .خجالتم نمیکشه زده کج کرده قطعه رو.خودم که شعبه تهران زنگ زدم با رئیس یا معاونشون صحبت کردم خیلی مودب و برخورد خوبی داشتن .ولی حالا من عکس گرفته بودم و قبول کردن اونی که این کارم نکنه خداییش حرومه .اما جای سوال برامه که میتونست راحت بزاره تو جعبه لزومی نداشت بهم بگه کج شده چون من اصلا توجه نمکردم.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...