رفتن به مطلب

پیگیری نشدن قطعه بعد از 70 روز توسط اواژنگ


omidreza97x
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

درود خدمت همه ی دوستان 

یه کارت گرافیک RX580 XTR AORUS دارم که حدودا دو ماه و نیم از گارانتی 3 ساله اش مونده بود و این اواخر دماش به60تا65 که میرسید قاطی میکرد 

منم در تاریخ 10/03/99 بردمش نمایندگی شیراز و گفتن تست میکنیم و توی همین هفته نتیجه رو اعلام میکنیم. خلاصه بعد از 10 روز خودم تماس گرفتم و گفتند که شامل گارانتی هست و فرستادیم تهران واسه ی تعویض

بعد از یک ماه من با نمایندگی شیراز تماس گرفتم و گفتند که دست ما نیست و با تهران تماس بگیرید.

بعد از تماس با تهران یک کد داخلی به من دادند و گفتند که با ایشون صحبت کنم.

بعد از5-6بار تماس موفق شدم با ایشون صحبت کنم. ایشون گفتند که فاکتور خرید بفرستید تا هزینشو بهتون عودت کنیم ولی کارتی که قیمتش 3 سال پیش 2700 بوده الان توی سایت های خارجی قیمتش 520دلار هست

ایشون گفتند که ما قطعه رو گارانتی میکنیم و نه تورم رو و اینکه قطعه ای که 2 سال از گارانتیش گذشته با قطعه ای که 3 ماه از تاریخ گارانتیش گذشته فرق میکنه!!!!!!!!!!!!!!

بنده هم درخواست برگردوندن قطعه ی خودمو کردم و گفتند که مشکلی نداره و تا 90 درصد احتمال داره قطعه رو پس بگیرید. و قرار شد تا عصر اون روز خبرش رو به من بدهند و الان بعد از یک ماه از اون تماس هنوز تماسی با من گرفته نشده.

یعنی واقعا این همه تعریف از گارانتی اواژنگ همین هست>؟ 🤐

اگر کسی از دوستان راهی یا اطلاعی برای ارتباط و به نتیجه رسیدن داره لطف کنه اینجا بگه ممنون میشم🥺

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 36 دقیقه قبل، omidreza97x گفته است :

 قطعه ای که 2 سال از گارانتیش گذشته با قطعه ای که 3 ماه از تاریخ گارانتیش گذشته فرق میکنه!!!!!!!!!!!!!!

 

کاری به ادب اون آقا ندارم که این حرفو زده

 

کلا اعتبار شرکت زیر سوال رفت با این جمله

لینک به دیدگاه
Share on other sites

ي جورايي ميگه

١ سال گارانتي قوي

٦ ماه ضعيف 

بقيش هم شانسي 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

با درود

وقتی فاکتور ازتون خواستند شما باید میرفتید یکی از مغازه های کامپیوتری شهر خودتون یه فاکتور با قیمت روز ازش میگرفتید و یه مقدارم به مغازه دار شیرینی میدادید و فاکتور رو برای آواژنگ ارسال میکردید

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 2 دقیقه قبل، danyalbmw گفته است :

با درود

وقتی فاکتور ازتون خواستند شما باید میرفتید یکی از مغازه های کامپیوتری شهر خودتون یه فاکتور با قیمت روز ازش میگرفتید و یه مقدارم به مغازه دار شیرینی میدادید و فاکتور رو برای آواژنگ ارسال میکردید

حرف حساب

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 1 ساعت قبل، omidreza97x گفته است :

درود خدمت همه ی دوستان 

یه کارت گرافیک RX580 XTR AORUS دارم که حدودا دو ماه و نیم از گارانتی 3 ساله اش مونده بود و این اواخر دماش به60تا65 که میرسید قاطی میکرد 

منم در تاریخ 10/03/99 بردمش نمایندگی شیراز و گفتن تست میکنیم و توی همین هفته نتیجه رو اعلام میکنیم. خلاصه بعد از 10 روز خودم تماس گرفتم و گفتند که شامل گارانتی هست و فرستادیم تهران واسه ی تعویض

بعد از یک ماه من با نمایندگی شیراز تماس گرفتم و گفتند که دست ما نیست و با تهران تماس بگیرید.

بعد از تماس با تهران یک کد داخلی به من دادند و گفتند که با ایشون صحبت کنم.

بعد از5-6بار تماس موفق شدم با ایشون صحبت کنم. ایشون گفتند که فاکتور خرید بفرستید تا هزینشو بهتون عودت کنیم ولی کارتی که قیمتش 3 سال پیش 2700 بوده الان توی سایت های خارجی قیمتش 520دلار هست

ایشون گفتند که ما قطعه رو گارانتی میکنیم و نه تورم رو و اینکه قطعه ای که 2 سال از گارانتیش گذشته با قطعه ای که 3 ماه از تاریخ گارانتیش گذشته فرق میکنه!!!!!!!!!!!!!!

بنده هم درخواست برگردوندن قطعه ی خودمو کردم و گفتند که مشکلی نداره و تا 90 درصد احتمال داره قطعه رو پس بگیرید. و قرار شد تا عصر اون روز خبرش رو به من بدهند و الان بعد از یک ماه از اون تماس هنوز تماسی با من گرفته نشده.

یعنی واقعا این همه تعریف از گارانتی اواژنگ همین هست>؟ 🤐

اگر کسی از دوستان راهی یا اطلاعی برای ارتباط و به نتیجه رسیدن داره لطف کنه اینجا بگه ممنون میشم🥺

سلام

عین ماجرای شما رو من هم داشتم باهاشون و حضوری رفتم سر وقتشون و از اونجایی که حوصله سر و کله زدن باهاشونو نداشتم، اندازه یک قیمت حدودی که بتونم باهاش یک کارت دسته دو دیگه تهیه کنم، گرفتم؛ البته فاصله شما خیلی زیاده و حضوری مقدور نیس با این شرایط بیماری. تازه وقتون هم از سر راه نیوردید.

در درجه اول شما به این سایت رجوع کن و شکایت کن : http://www.t135.ir/

در درجه بعدی تلفن رو که برمیدارید، یک خانمی برمیداره دیگه ملاحضه نکنید و با جدیت تمام از حقتون دفاع کنید.

می تونید بگید که کارتی مشابه با کارت شما بدن از نظر قیمت و قدرت، بار جدیدشون هم بنظرم رسیده و بهونه ای برای نداشتن جنس ندارن، چون به من فقط گزینه GTX 1650 پیشنهاد میکردن ولی الان تقریبا میدونم که براشون بار رسیده.

کارت های جایگزین هم میتونه 1650 سوپر به بالا باشه که بسته به اینکه میخواید استفاده کنید یا به پولش نیاز دارید، انتخابتون رو بالاترم ببرید.- در قانونشون اومده که باید به قیمت روز محاسبه کنن - پس بروز محاسبه کنید حتی برای تعویض و به هیچ وجه زیر بار نرید. (ان شاالله خدا هم شما رو یاری میکنه.) - کارت شما درسته در ایران نیست ولی هنوزم در بازار جهانی وجود داره و قیمت روزش هم مشخصه.

در مورد توضیحشون همونجا به همون آقایی که به منم همینو گفته بود، گفتم چطور جنس شما به روز قیمت میخورن و فروش میرن هر چقدر هم تاخیر داشته باشن در ورود به بازار، ولی از این ور این شکلی برای مشتریتون حساب می کنید.

در نهایت فاکتور جور کردن هم کاری نداره (بسته شرایط خودتون میشه این گزینه رو هم انتخاب کرد)

منم حس شما رو داشتم و شما رو درک میکنم.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 16 ساعت قبل، danyalbmw گفته است :

با درود

وقتی فاکتور ازتون خواستند شما باید میرفتید یکی از مغازه های کامپیوتری شهر خودتون یه فاکتور با قیمت روز ازش میگرفتید و یه مقدارم به مغازه دار شیرینی میدادید و فاکتور رو برای آواژنگ ارسال میکردید

من کارت رو دوسال و اندی پیش خریدم ۲۷۰۰ الان بالای ۱۰تومن قیمتش هست اشنا هم دارم مغازه دار یعنی برم فاکتور با تاریخ قدیم بگیرم یا با تاریخ جدید

 

الان با توجه به قیمت کارت چه مدل کارتی رو باید درخواست کنم؟ 

چون اگر بخوام شکایت کنم هم از این وقتی که تلف شده بیشتر میگذره و من هم الان نزدیک به سه ماهه کارتم دستشونه

حداقل قطعه خودمو هم نمیدن باهاش همونجوری بسازم

 

الان با نمایندگی شیراز تماس مجدد گرفتم و گفتند قطعه شما دست دوم بوده!!!!

و ما فقط ۶ماه اول تعویض کارت گرافیک و مادربرد داریم یعنی ۲سال و نیم باقی مانده یا تعمیر یا تعویض با قطعه دست دوم هست.

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 3 ساعت قبل، omidreza97x گفته است :

 

و ما فقط ۶ماه اول تعویض کارت گرافیک و مادربرد داریم یعنی ۲سال و نیم باقی مانده یا تعمیر یا تعویض با قطعه دست دوم هست.

 

تو این خراب شده ، راه های رسیدن ب خدا زیاده.

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

سلام   همین داستان شما رو تقریبا  بنده با  1070 داشتم   نمیخوام  کل  داستانو   تعریف  کنم  ولی   امکان نداره  گرافیک  با  گارانتی  اوازنگ  بخرم!

خلاصه  اینکه   بعد  از قبول  کالا  بعنوان  معیوب  و  اینکه  هیچ  مشکلی  از  طرف   مشتری  نیست  و  زمان طولانی  اظهار  کردن   ما  این کارتو نداریم  و  معادلشم نداریم بدیم  و  چون  کارت  کارکرده هست و  8 ماه از گارانتیش مونده   70-80 درصد  از  مبلغ کم میکنیم  و  به شما  مبلغو  برمیگردونیم  یعنی  مدیرعامل  نامردش   اینو  گفته بود   نهایتا  با رفت وامد های  بسیار زیاد و گذشت دوماه   و اینکه  از من خواستن  فاکتور  خریدهم باید بیارید  تا   نصفشو نهایت بدیم!!!1   با  مبلغ کمتر از  ارزش  کارکرده  گرفتم و رفتم !

یعنی  نهایت  بی  منطقی  و شارلاتان بازی    

من  به  یقین  عرض  میکنم   شارلاتان  و   عوضی هستن   مسئول   تعویض  و  مدیرعاملش  

واقعا جاداره  الفاظ و نسبت های بسیار بدتری به این موجودات داد که خب  دور از ادب هست  در این فروم 

 

بعدا من از یکی از دوستان که در نمایندگی ایسوس هست پرسیدم گفت اینا تازه کارتو میبرن  تایوان  گیگابایت یدونه    نو  میگیرن  یا معادل  قدرتی  این کارت  بعد تو فروشگاهشون  بقیمت بالا  میفروشن!

ویرایش شده توسط ferdosi
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

واقعا  جاداره  هرجا که   میشه  آبروی  اینا رو برد

ویرایش شده توسط ferdosi
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 58 دقیقه قبل، Hadi MP گفته است :

از تعزیرات شکایت کنید

حتما همین کار رو میکنم.

این مدت رو هر دفعه تماس گرفتم گفتند که باهاتون تماس میگیریم ولی هیچ تماسی گرفته نشده با من

در 52 دقیقه قبل، ferdosi گفته است :

چون  کارت  کارکرده هست و  8 ماه از گارانتیش مونده   70-80 درصد  از  مبلغ کم میکنیم  و  به شما  مبلغو  برمیگردونیم 

من نمیدونم چرا میگن ۳یا ۵سال گارانتی 

من تا جایی که میدونم گارانتی یعنی ضمانت قطعه دیگه زمانش هم همونی هست که گفتن وگرنه باید جدول زمانی بسازن ۶ماه اول تعویض+۶ماه دوم تعمیر+بقیه گارانتی که جواب ندادن تلفن هست

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 2 ساعت قبل، ferdosi گفته است :

واقعا  جاداره  هرجا که   میشه  آبروی  این  حروم لقمه ها رو برد

اینقدر مراحل شکایت و.... مشکله که ملت از حقشون میگذرن!
اگر به سادگی میشد ازشون شکایت کرد دیگه این گوه خوریا رو نمیکردن!
تو روز روشن حقتو میگیرن، جدا از گرونی که دارن قطعات این موارد هم هست! نور علی نور!
به نظرم دوستان تا جایی که امکان داره نخرن از این موجودات عجیب، برن مستقیم از آمازون بگیرن.
در لینک زیر تو شهر سخت افزار میشه عملکرد گارانتیشونو ثبت کرد:
https://www.shahrsakhtafzar.com/fa/144-guaranty/154-avajang-rma-questionnaire

ویرایش شده توسط Nsm1000
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 8 دقیقه قبل، Nsm1000 گفته است :

در لینک زیر تو شهر سخت افزار میشه عملکرد گارانتیشونو ثبت کرد:
https://www.shahrsakhtafzar.com/fa/144-guaranty/154-avajang-rma-questionnaire

فایده ش چیه عزیز 

کیه که ندونه این شرکت های گارانتی چه حروم لقمه هایی هستن .

یا باید به قول شما از امازون گرفت و بی گارانتی یا با همینا از سر ناچاری یه جوری سر کرد .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 21 دقیقه قبل، m.reza گفته است :

فایده ش چیه عزیز 

کیه که ندونه این شرکت های گارانتی چه حروم لقمه هایی هستن .

یا باید به قول شما از امازون گرفت و بی گارانتی یا با همینا از سر ناچاری یه جوری سر کرد .

گارانتی که به این وضع باشه میخوام صد ساله سیاه نباشه.
به اعصاب خوردیش نمی ارزه، حداقل زمانی که از اون ور میگیرم
میفهمم که گارانتی داخلی نداره که بهش دل ببندم! تمام شد و رفت.
این وسط باید ماه ها پیگیر بشی کلی هم پول تلفن و کرایه و بنزین وقت و کوفت و زهرمار بدی
آخر سر یارو عشقش بکشه با منت یه کاری بکنه! چرا گارانتی که اینجوره چول بدم بابتش؟
جوری عزیزان برخورد میکنن انگار بابت خدماتشون پولی نگرفتن، شما همون اول کار گرفتین دیگه!

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 6 دقیقه قبل، Nsm1000 گفته است :

جوری عزیزان برخورد میکنن انگار بابت خدماتشون پولی نگرفتن، شما همون اول کار گرفتین دیگه

علاوه بر این ، انگار از جیب خودشون میخوان خرج کنن که چنین رفتاری دارن .

اینا همین کارت های مشکل دار رو به نمایندگی امارات یا دفتر اصلی تایوان میفرستن و کارت نو دریافت میکنن .

ولی نوبت مشتری که میرسه :

در 3 ساعت قبل، ferdosi گفته است :

«چون  کارت  کارکرده هست و  8 ماه از گارانتیش مونده   70-80 درصد  از  مبلغ کم میکنیم  و  به شما  مبلغو  برمیگردونیم»

 

در 7 ساعت قبل، omidreza97x گفته است :

«ما فقط ۶ماه اول تعویض کارت گرافیک و مادربرد داریم یعنی ۲سال و نیم باقی مانده یا تعمیر یا تعویض با قطعه دست دوم هست.»

 

در 22 ساعت قبل، omidreza97x گفته است :

«قطعه ای که 2 سال از گارانتیش گذشته با قطعه ای که 3 ماه از تاریخ گارانتیش گذشته فرق میکنه!!!!!!!!!!!!!!»

واقعاً مضحکه !

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 7 ساعت قبل، omidreza97x گفته است :

من کارت رو دوسال و اندی پیش خریدم ۲۷۰۰ الان بالای ۱۰تومن قیمتش هست اشنا هم دارم مغازه دار یعنی برم فاکتور با تاریخ قدیم بگیرم یا با تاریخ جدید

 

الان با توجه به قیمت کارت چه مدل کارتی رو باید درخواست کنم؟ 

چون اگر بخوام شکایت کنم هم از این وقتی که تلف شده بیشتر میگذره و من هم الان نزدیک به سه ماهه کارتم دستشونه

حداقل قطعه خودمو هم نمیدن باهاش همونجوری بسازم

 

الان با نمایندگی شیراز تماس مجدد گرفتم و گفتند قطعه شما دست دوم بوده!!!!

و ما فقط ۶ماه اول تعویض کارت گرافیک و مادربرد داریم یعنی ۲سال و نیم باقی مانده یا تعمیر یا تعویض با قطعه دست دوم هست.

 

فاکتور به تاریخ یکی دوماه قبل با مهر فروشگاه بگیرید

فاکتورو ارسال کنید بگید یا معادل مبلغ برگردونن یا کارتو تعویض کنن با "مدل مشابه" چون مدل مشابه ندارن مدل پایینتر پیشنهاد میدن که شما میگین پس مدل بالاتر بگید

حرف الکی زدن شما تعزیرات شکایت کنید سه چهار ماه طول میکشه ولی پیگیری میکنن حتما

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 3 دقیقه قبل، danyalbmw گفته است :

فاکتور به تاریخ یکی دوماه قبل با مهر فروشگاه بگیرید

فاکتورو ارسال کنید بگید یا معادل مبلغ برگردونن یا کارتو تعویض کنن با "مدل مشابه" چون مدل مشابه ندارن مدل پایینتر پیشنهاد میدن که شما میگین پس مدل بالاتر بگید

حرف الکی زدن شما تعزیرات شکایت کنید سه چهار ماه طول میکشه ولی پیگیری میکنن حتما

همون تعزیرات باشه پیگیری میکنه اگر بعد از پیگیری بیاد مثلا این شرکت رو 500 میلیون تومن جریمه کنه
دیگه تا عمر داره این غلطا رو انجام نمیده.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

گارانتی تو ایران یعنی علافی واعصاب خوردی برای مصرف کننده دیگه تهش چیزی نداره بماند که چقدر روی جنس میکشن به عنوان گارانتی این یک موضوع.موضوع دوم اگر دوستان دقت کرده باشن تمام سخت افزار کامپیوتری دارای مدتی وارانتی از طرف سازنده میباشن دوره وارانتی طولانی تراگر در زمان وارانتی محصول شما با مشکلی روبرو شد هزینه تعمیر و تعویض قطعات با وجود وارانتی پرداخت می شود.در دوره گارانتی شما در صورت بروز مشکل اصل پولی که پرداخت کرده اید به شما بازگردانده می شود اما در وارانتی اینگونه نیست. وقتی محصولی وارانتی دار به شما فروخته شود و در دوره معین شده ی وارانتی آن با مشکلی مواجه گردد، شما می توانید بدون پرداخت هزینه تعمیر از وارانتی برا تعمیر و تعویض قطعات آن استفاده کنید، اما به خاطر داشته باشید اصل پول شما در وارانتی بازگردانده نمی شود.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 4 ساعت قبل، Hadi MP گفته است :

چنین چیزی روی کارت گارانتی قید شده؟! لعنت به دلال های داخلی که اسمشونو نمایندگی گذاشتن، بدون شرط کارت شما باید تعویض میشد، موجود نبود کارت برابر بهتون میدادن نه اینکه جواب چرت و پرت بدن. از تعزیرات شکایت کنید این نمایندگی های فیک و کلاه بردار بدون زور قانون کاری انجام نمیدن، لعنت به آواژنگ.

شکایت دزد به شاه دزد. مگه همچین چیزی ممکنه؟؟

کلا چیزی به نام گارانتی یک کلاه برداری سنتی است . مگر اینکه کالای شما نقصی نداشته باشه یا ایراد نرم افزاری باشه یا خیلی جزیی باشه که براشون زحمت نداشته باشه. با احترام و برای تبلیغ کارشون ، کار شما رو راه میندازن. در غیر این صورت باید منتظر چیزهای وحشتناکی باشین.

چند سال پیش جلوی خودم تو گارانتی ناسازگار ، یه مادربرد خراب asus x99 deluxe ll داشتم که خراب بود. گفتن سی پی یو نداریم سی پیو خودت بیار، سی پی یو i7 6850k جلوی خودم نامردا زدن سوزوندن. رفتم اتحادیه شکایت کردم. البته متوجه بودم که این رسیدگی به شکایت نمایشی است و دست اخر هم خیلی شیک طرف نمایندگی  گرفتن. خدا لعنتشون کنه. که به راحتی حق مردم پایمال میکنن.

خدا باعث بانی و عقبه اونی که این مملکت ویرونه کرده هم تو این دنیا هم تو اون دنیا نابود کنه.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 4 ساعت قبل، ali-0098 گفته است :

شکایت دزد به شاه دزد. مگه همچین چیزی ممکنه؟؟

کلا چیزی به نام گارانتی یک کلاه برداری سنتی است . مگر اینکه کالای شما نقصی نداشته باشه یا ایراد نرم افزاری باشه یا خیلی جزیی باشه که براشون زحمت نداشته باشه. با احترام و برای تبلیغ کارشون ، کار شما رو راه میندازن. در غیر این صورت باید منتظر چیزهای وحشتناکی باشین.

چند سال پیش جلوی خودم تو گارانتی ناسازگار ، یه مادربرد خراب asus x99 deluxe ll داشتم که خراب بود. گفتن سی پی یو نداریم سی پیو خودت بیار، سی پی یو i7 6850k جلوی خودم نامردا زدن سوزوندن. رفتم اتحادیه شکایت کردم. البته متوجه بودم که این رسیدگی به شکایت نمایشی است و دست اخر هم خیلی شیک طرف نمایندگی  گرفتن. خدا لعنتشون کنه. که به راحتی حق مردم پایمال میکنن.

خدا باعث بانی و عقبه اونی که این مملکت ویرونه کرده هم تو این دنیا هم تو اون دنیا نابود کنه.

واقعان شرکتهای گارانتی کننده ایرانی تو دبه کردن وضایع کردن حق مشتری سرامد جهانند.

 

در 5 ساعت قبل، Nsm1000 گفته است :

همون تعزیرات باشه پیگیری میکنه اگر بعد از پیگیری بیاد مثلا این شرکت رو 500 میلیون تومن جریمه کنه
دیگه تا عمر داره این غلطا رو انجام نمیده.

نه دوست من اتفاقا در نبود تعزیرات  اینقدر توسر حق مشتری میزنند.شکایت کنید کار به جایی نمیبرید مگر طرف خودش شخصا بره پیگیر ی کنه.تعزیرات کلان کشکه عزیز اگر تعزیرات واقعا رسیدگی میکرد اینقدر گران فروشی کم فروشی وناحق کردن حق مشتری نبود

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 9 ساعت قبل، omidreza97x گفته است :

من کارت رو دوسال و اندی پیش خریدم ۲۷۰۰ الان بالای ۱۰تومن قیمتش هست اشنا هم دارم مغازه دار یعنی برم فاکتور با تاریخ قدیم بگیرم یا با تاریخ جدید

 

الان با توجه به قیمت کارت چه مدل کارتی رو باید درخواست کنم؟ 

چون اگر بخوام شکایت کنم هم از این وقتی که تلف شده بیشتر میگذره و من هم الان نزدیک به سه ماهه کارتم دستشونه

حداقل قطعه خودمو هم نمیدن باهاش همونجوری بسازم

 

الان با نمایندگی شیراز تماس مجدد گرفتم و گفتند قطعه شما دست دوم بوده!!!!

و ما فقط ۶ماه اول تعویض کارت گرافیک و مادربرد داریم یعنی ۲سال و نیم باقی مانده یا تعمیر یا تعویض با قطعه دست دوم هست.

 

اگه فاکتور تهیه می کنید به تاریخ یک ماه قبل باشه و قیمتی بخوره که الان در بازار کارت معادل اون فروش میره مثل RX 5500 XT مدل ۸ گیگ.

برای تعویض هم از کارت های AMD مدل RX 5500 XT به بالا و از Nvidia مدل GTX 1660 به بالا اقدام کنید. 

دنبال این باشید که یا کارت بجاش بگیرید و حالا مقداری هم سر بدید اگه کارت مدل قویتر میگیرید یا انقد پولی باشه که بتونید همین مدل کارت مثلا ROG Strix با چند ماه گارانتی بتونید بگیرید.

 

شما حتما شکایت کنید و هر چقدر هم طول بکشه ، شما پیگیر باشید . جواب میده بالاخره (موازی با کار بالا)

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

مراحل شکایت ازاینجور شرکت ها رو کاملا میدونم و پله ای بهت میگم

اول ثبت شکایت میکنی که 250هزارتومن بابت ثبت الکترونیکش ازت میگیرن دفاتر خدمات الکترونیک قضایی

بعدش در صورتی که قاضی شورای حل اختلاف موافقت کنه تازه جلسه رسیدگی میذارن

اگه طرف مقابلت نیاد یا  اعتراض نکنه ارجاعت میدن به اجرای احکام که بری تک به تک بانک هارو بگردی و شماره حساب هاشون رو در اندازه مبلغی که اظهار کردی مسدود کنی

و علی برکت ا.. دوندگی داره

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 21 دقیقه قبل، amirarsalan76 گفته است :

مراحل شکایت ازاینجور شرکت ها رو کاملا میدونم و پله ای بهت میگم

اول ثبت شکایت میکنی که 250هزارتومن بابت ثبت الکترونیکش ازت میگیرن دفاتر خدمات الکترونیک قضایی

بعدش در صورتی که قاضی شورای حل اختلاف موافقت کنه تازه جلسه رسیدگی میذارن

اگه طرف مقابلت نیاد یا  اعتراض نکنه ارجاعت میدن به اجرای احکام که بری تک به تک بانک هارو بگردی و شماره حساب هاشون رو در اندازه مبلغی که اظهار کردی مسدود کنی

و علی برکت ا.. دوندگی داره

اون 250 تومن به شرخر بدی زودتر به نتیجه میرسی.

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام دوست عزیز

من هم تجربه خودمو در رابطه با گارانتی آواژنگ میگم البته قبلا هم در فروم توضیح داده بودم.

حدودا سال قبل بود که کارت گرافیک رو بابت مشکلی که داشت به دفتر آواژنگ در اهواز تحویل دادم و بعد از بررسی ظاهری و نبود ایراد یک فیش به من دادند که تاریخ دریافت و مشکل گرافیک توش ذکر شده بود.کارت بیش از یک سال از گارانتیش گذشته بود و به من گفتن تست میکنیم و باهاتون تماس میگیریم. دو هفته گذشت و خبری نشد و زنگ زدم دفتر اهواز کسی پاسخگو نبود. بعدش با دفتر مرکزی تهران تماس گرفتم و گفتن اگر خبری شد باهاتون تماس میگیریم و به دفتر اهواز هم اطلاع میدیم.

باز هم دو هفته گذشت و درنهایت تماس گرفتن و گفتن مدل کارت شما موجود نیست و یه مدل پایینتر رو بعلاوه مابه التفاوت بهتون میدیم. من چون میدونستم چندتا از فروشگاه های اینترنتی اون مدل رو موجود دارن زیر بار نرفتم و بهشون هم گفتم فقط مدل کارت خودمو میخوام که گفتن پس باید صبر کنی. اینجا بود که فهمیدم شاید کار به شکایت و این حرفا برسه البته از قبل هم طبق تجربیاتی که قبلا خونده بودم خودم رو آماده این داستانا کرده بودم پیش دستی کردم و یک نامه برای شرکت گیگابایت فرستادم و بهشون اطلاع دادم که نمایندگی شما در ایران به اسم آواژنگ با وجود موجود بودن همون مدل گرافیک از تعویض اون خودداری میکنه.

یک هفته زمان برد تا پیام من توی سایت گیگابایت دیده بشه و بعدش در حالی که اصلا باور نمیکردم باهام تماس گرفتن و گفتن یدونه کارت آکبند به نمایندگی اهواز دادیم برید تحویل بگیرید و هیچ فاکتوری هم ازم نخواستن.

دوست محترم شما هم به هیچ وجه نباید کوتاه بیای. تجربه ای که من داشتم در رابطه با کارای اداری اینه که نباید کوتاه بیای و بزاری حقتو بخورن و شده ببخشید با داد و بیداد یا از راه قانونی نهایتا پیگیری کنید.

موفق باشید

ویرایش شده توسط MohMosGh1973
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 1 ساعت قبل، ali-0098 گفته است :

اون 250 تومن به شرخر بدی زودتر به نتیجه میرسی.

 

در صورت حاکم شدن بر پرونده قضایی میتونید افزایش خواسته بدید و تمام هزینه های دادرسی رو از خوانده بگیرین

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...