رفتن به مطلب

نشتی واتر کولر کولرمستر یا چی ؟؟!!


 اشتراک گذاری

Recommended Posts

با سلام

من امروز رفتم برای پردازنده ام کولر آبی بگیرم خود فروشنده بهم گفت تقریبا تمامی کولر ها این اواخر نشتی توشون مشاهده شده و مربوط به یه برند خاص هم نیست

منم از خرید کولر آبی پشیمون شدم

ممنونم  از استارتر تاپیک

ویرایش شده توسط Santa Cruise
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • ارسال 73
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

برترین ارسال کننده‌های این تاپیک

در 1 ساعت قبل، Santa Cruise گفته است :

با سلام

من امروز رفتم برای پردازنده ام کولر آبی بگیرم خود فروشنده بهم گفت تقریبا تمامی کولر ها این اواخر نشتی توشون مشاهده شده و مربوط به یه برند خاص هم نیست

منم از خرید کولر آبی پشیمون شدم

ممنونم  از استارتر تاپیک

سلام ، تو این مملکت باید بهشون گفت اگه چیزی نمیدونی نمیگن لالی ، این حرفی که زده چرته. 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 3 ساعت قبل، Santa Cruise گفته است :

با سلام

من امروز رفتم برای پردازنده ام کولر آبی بگیرم خود فروشنده بهم گفت تقریبا تمامی کولر ها این اواخر نشتی توشون مشاهده شده و مربوط به یه برند خاص هم نیست

منم از خرید کولر آبی پشیمون شدم

ممنونم  از استارتر تاپیک

😐 فروشنده اطلاعاتش فراوان بوده خودش نشت اطلاعات داشته! 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 5 ساعت قبل، Santa Cruise گفته است :

با سلام

من امروز رفتم برای پردازنده ام کولر آبی بگیرم خود فروشنده بهم گفت تقریبا تمامی کولر ها این اواخر نشتی توشون مشاهده شده و مربوط به یه برند خاص هم نیست

منم از خرید کولر آبی پشیمون شدم

ممنونم  از استارتر تاپیک

برادر من حتی ارزون ترین و ناشناخته ترین کولرآبی ها هم درصد نشتی خیلی بالایی ندارن

برند هایی مثل گرین و کولر مستر و کورسیر nzxt و امثال که جای خود دارن

ملت سیستم 6 هزار دلاری میبندن بعد با خیال راحت روش واترکولر aio میزان

بعد شما نگران نشتی هستی؟

 

یه نکته کلی که من همیشه به همه میگم :

 

<< به هیچ عنوان ، به هیچ وجه ، هرگز از فروشنده ای هیییچ مشاوره ای نگیرین >>

تنها استثنا این موضوع زمانیه که شما فروشنده رو به عنوان متخصص کاملا بشناسید به عنوان مثال بعضی از دوستانی که تو همین فروم فعالیت دارن

ویرایش شده توسط Alirezatha
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 1 ساعت قبل، Alirezatha گفته است :

برادر من حتی ارزون ترین و ناشناخته ترین کولرآبی ها هم درصد نشتی خیلی بالایی ندارن

برند هایی مثل گرین و کولر مستر و کورسیر nzxt و امثال که جای خود دارن

 

خواهشا این برند چرت و مزخرف کنار برند های معتبر نزارید !!

بار ها توی این فروم دیده شده گرین کنار برند های معتبر جا میدن و خوب کاربرانی هستن که با سرچ گوگل به این مطالب میرسند و فکر میکنن خبریه و محصولات اشغال این برند تهیه میکنن

برندی که اگر اوضاع مملکت این نبود قول میدادم فقط پاور تولید میکرد برای کیس های اداره ها و مدرسه ها اونم 300 وات که الان تسکوشم تو بازاره

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 4 دقیقه قبل، hosin گفته است :

 

شاید از نظر قدرت کولینگ در حد برند های جهانی نباشه

ولی علت اینکه اسمش رو آوردم اینه که از نظر عدم نشتی خوب عمل کرده و حداقل خودم حتی یک مورد هم تا حالا نشتی ازش ندیدم

لینک به دیدگاه
Share on other sites

تاپیک  یکمی حال وهوای بچگانه وفن بازی پیدا کرد:|

ساپورت کولر مستر هم ماشالاشون باشه میخان هرجوری شده ثابت کنن بهترین و پر فروش ترین هستند,برند خوبیه اما دیگه زیادی بزرگ نباید جلوه داده بشه

پراید هم تو ایران پرفروش ترین ماشینه,حالا ایران هیچی میگیم رانت و بازار انحصاری و...,تو دنیا تویوتا پرفروشترینه,آیا بهترینم هست؟پس بنز وبی ام دبلیو یا حتی لکسوس زیر برند خودش برن بمیرن چون اون پرفروش تره؟؟!!خب اونا گرونترن وبا کیفیت تر وبه قول خودمونیش بهتر

برای برادران خارجی هم همینطوره,کورسیر و nzxt گرون ترن.

موید باشید

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 55 دقیقه قبل، alimogharehabed گفته است :

تاپیک  یکمی حال وهوای بچگانه وفن بازی پیدا کرد:|

ساپورت کولر مستر هم ماشالاشون باشه میخان هرجوری شده ثابت کنن بهترین و پر فروش ترین هستند,برند خوبیه اما دیگه زیادی بزرگ نباید جلوه داده بشه

پراید هم تو ایران پرفروش ترین ماشینه,حالا ایران هیچی میگیم رانت و بازار انحصاری و...,تو دنیا تویوتا پرفروشترینه,آیا بهترینم هست؟پس بنز وبی ام دبلیو یا حتی لکسوس زیر برند خودش برن بمیرن چون اون پرفروش تره؟؟!!خب اونا گرونترن وبا کیفیت تر وبه قول خودمونیش بهتر

برای برادران خارجی هم همینطوره,کورسیر و nzxt گرون ترن.

موید باشید

 

با سلام خدمت شما،

ما اگر حرفی میزنیم بر اساس مدرک و مستندات هست. در خصوص پرفروش ترین بودن هم در چند پست قبلی مستندات و مدارکش قرار داده شد. اینکه مثال پراید رو زدید اتفاقا خوبه. اما جسارتا ما پرایده نیستیم. ما اون بنتلی هستیم که وارداتش به بهانه حمایت از تولید داخل محدود شده و درایم هزینه خیلی بیشتری نسبت به برند های داخلی به دولت پرداخت میکنیم.( حداقل در زمینه گمرکی 21 درصد تفاوت بین کولینگ وارداتی و داخلی هست) و جالبه که تو برخی موارد قیمت ما بعضا پایین تر هم هست.(همین چند وقت پیش برخی از کیس های ما ارزان تر از برند های داخلی بود) ما دنبال این نیستیم که بگیم بهترینیم. بلکه تلاش میکنیم بهترین باشیم. در مورد کورسیر قطعا از ما گرونتر نیست و در برخی موارد ما گرون تر هستیم و در برخی موارد اونها. اما خوب در داخل ایران اوضاع کاملا متفاوته و تفاوت ها بسیار غیر منطقی. کافیه یک سر به سایت های معتبری مثل آمازون بزنید تا قیمت ها رو متوجه بشید. 

ما نمیخوایم اینطوری جلوه بدیم که بزرگ هستیم. بلکه واقعیت اینه که برند بسیار بزرگی در سطح جهانی هستیم که برای بسیاری از وندور های بسیار خوشنام مانند AMD راه کار و محصولات خنک کننده تولید میکنیم.( بماند که برای بسیاری از رقبای خودمون هم محصول تولید میکنیم 😬😬😬) و به تازگی بخشی از محصولات HP رو تولید میکنیم.  نه فقط در این حوزه. بلکه در حوزه های مخابراتی ،خودرو سازی ، لوازم خانگی و غیره فعال هستیم.( شاید در همین موبایلی که دست شما هست بخشی از قطعاتش ساخت ما باشه 😉😉😉) شاید در تلوزیونی که استفاده می کنید هم بخشی از محصولات ما باشه. البته به خاطر برخی ملاحظات و نوع قرار داد نمیتونیم اسم اون برند ها رو اینجا بیاریم. 

اما خوب خیلی جالبه تاپیک به یک عنوان دیگه شروع شد و ببینید به کجا ها ختم شد. ولی اگر بازگویی حقایق باعث شد که فکر کنید ما داریم ادعایی خلاف واقعیت میکنیم از شما عذر خواهی میکنیم. هدف آشنایی بیشتر با برند کولرمستر هست و نه چیز دیگری. وگرنه ما با هدف پاسخگویی به مشکل کاربر عزیز شروع کننده تاپیک شروع به فعالیت کردیم. اما مجبور شدیم در دفاع از خودمون با توجه به ادعای برخی از دوستان بخشی از حقایق رو مطرح کنیم. 😅😅😅  

لینک به دیدگاه
Share on other sites

دوستان ببخشید اینجا پیام میدم شاید جاش نباشه ولی من تازه با این انجمن آشنا شدم و مشکل واترکولر داشتم خواستم ببینم کسی میتونه کمک کنه یا نه. من واتر کولر 240 ایسوس اوایل امسال از دبی خریداری کردم و تا الان بدون مشکل کار میکرد ولی متاسفانه چند وقته صدای عجیبی از پمپش میاد و منو نگران کرده یه موقع کارش به نشتی نکشه! چون از زمانی که صدا ایجاد شد عملکرد خنک کنندگی اون هم کم شده و دمای پردارنده ام میره بالا(8700k). ممنون میشم اگر راهنمایی کنید چون واترم گارانتی داخلی هم نداره! 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در در 23 شهریور 1399 در 10:17، LionKing گفته است :

دوستان ببخشید اینجا پیام میدم شاید جاش نباشه ولی من تازه با این انجمن آشنا شدم و مشکل واترکولر داشتم خواستم ببینم کسی میتونه کمک کنه یا نه. من واتر کولر 240 ایسوس اوایل امسال از دبی خریداری کردم و تا الان بدون مشکل کار میکرد ولی متاسفانه چند وقته صدای عجیبی از پمپش میاد و منو نگران کرده یه موقع کارش به نشتی نکشه! چون از زمانی که صدا ایجاد شد عملکرد خنک کنندگی اون هم کم شده و دمای پردارنده ام میره بالا(8700k). ممنون میشم اگر راهنمایی کنید چون واترم گارانتی داخلی هم نداره! 

صدای شر شر آبه یا صدای خرت خرت داره؟ 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در در 23 شهریور 1399 در 10:17، LionKing گفته است :

دوستان ببخشید اینجا پیام میدم شاید جاش نباشه ولی من تازه با این انجمن آشنا شدم و مشکل واترکولر داشتم خواستم ببینم کسی میتونه کمک کنه یا نه. من واتر کولر 240 ایسوس اوایل امسال از دبی خریداری کردم و تا الان بدون مشکل کار میکرد ولی متاسفانه چند وقته صدای عجیبی از پمپش میاد و منو نگران کرده یه موقع کارش به نشتی نکشه! چون از زمانی که صدا ایجاد شد عملکرد خنک کنندگی اون هم کم شده و دمای پردارنده ام میره بالا(8700k). ممنون میشم اگر راهنمایی کنید چون واترم گارانتی داخلی هم نداره! 

عکس از کولرنصب شده بزارید

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در در 24 شهریور 1399 در 23:01، vahidsamaili63@gmail.com گفته است :

صدای شر شر آبه یا صدای خرت خرت داره؟ 

صدای شر شر آب که گهگاهی میاد و تا اونجایی که پرسیدم اکثر واترها دارن و میگن مشکلی نیست مخصوصا زمانی که پمپ روی دور بالا کار میکنه. درسته؟ 

صدای نویز پمپ هم صدای عجیبیه خرت خرت نیست مثل نویزه که قبلا نبود جدیدا اضافه شده

لینک به دیدگاه
Share on other sites

خب دوستان من 18 شهریور واتر کولرو برای دفتر مرکزی آواژنگ تو تهران بردم و و بالاخره بعد از پیگیری فراوان خودم و پشتیبان کولرمستر ، واتر با مدل 240 تعویض و با پرداخت مابه تفاوت هزینه و ارزش افزوده :| ، امروز بدستم رسید.

یک سری نکات بنظرم باید گفته بشه که دوستان هم در جریان باشن.

-     نکته اول ؛ به مسئول پذیرش که گفتم نشتی واتر کولر ، یه نگاه به من کرد یه نگاه به واتر ، بعد نگاه به همکارش کرد گفت نشتیه ، بلند شد رفت با افرادی که پشت بودن صحبت کرد ، واتر یه تستی کرد از لابی پذیرش رفت بیرون بعد چند دقیقه که اومد پیش من گفت از کجا فهمیدی نشتی داده ، من گفتم بصورت اتفاقی بازش کردم ، و ایشون خیلی تاکید داشت که روی مادربردت نریخته؟ روی گرافیکت نریخته؟ سی پی یوت سالمه؟ ( بنظرم طبق گفته پشتیبان کولرمستر که در صورت آسیب رسوندن به بقیه قطعات میبایست خسارت اون قطعات رو هم بدهند این سوالاتو پرسید ) که گفتم نه ، گفت شانس آوردی و واترو پذیرش کردن و گفتن تعویض میشه برات.

-     نکته دوم ؛ اینکه واترکولر جدید دوشنبه گذشته تهیه شده و توی دفتر آواژنگ بود تو خود سایت هم زده بود آماده تعویض و تحویل ،  اما بدلیل اینکه کارت گارانتی صادر نشده بوده به من تحویل نمیدادند و پنجشنبه نزدیک ساعت 14 پیام اومد که دستگاه آمادس ، یعنی آواژنگ سه چهار روز کاری میخواسته یه کارت گارانتی صادر کنه . 😆

-     نکته سوم ؛ اینکه من یا باید با جنسی که در دسترس آواژنگ بوده تعویض می کردم یا باید فاکتور میبردم پول دریافت میکردم. فاکتوری که قیمت خریدش یک سوم قیمت الان واترکولر بوده خب من ترجیح دادم مابه تفاوت بدم و دستگاه جدید دریافت کنم.

-     نکته چهارم ؛ تشکر می کنم از پشتیبانی کولرمستر @cooler master support توی فروم که سه چهار روز بعد تحویل واتر به آواژنگ کد پیگیری رو از من گرفتند برای پیگیری سریعتر از سمت کولرمستر ، که وقتی من کد پیگیری به ایشون دادم کمتر از 2 ساعت با من از آواژنگ تماس گرفتند که واتر شما تعویض میشه اما اگه عجله دارید و میخواهید سریعتر انجام بشه میتونید فاکتور بیارید و مبلغ رو دریافت کنید که من گفتم منتظر میمونم. ( از لحن صحبتشون معلوم بود از طریقی پیگیری شده که با من تماس گرفتند )

خب این یک امتیاز مثبت برای کولرمستره ، که پشتیبان رسمی توی ایران داره و مستقیم نظارت میکنه و میشه بیشتر به این برند اعتماد کرد.

فقط امیدوارم مثل یک برند داخلی دیگه ای که توی فروم خیلی فعال بودن و بخاطر اعتراض و انتقاد خریداران بدلیل گرانی کیس ها حتی توی نمایندگی های خودشون ، گفتند ما دیگه توی فروم لیون نمیاییم ، خودمون فروم میزنیم اونجا پشتیبانی میکنیم ، اما خارج شدن از لیون همانا و راه نیوفتادن فروم خودشون تا به امروز همانا. 😂😂

 

IMG_0087.JPG

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 4 دقیقه قبل، Mu3tang گفته است :

خب دوستان من 18 شهریور واتر کولرو برای دفتر مرکزی آواژنگ تو تهران بردم و و بالاخره بعد از پیگیری فراوان خودم و پشتیبان کولرمستر ، واتر با مدل 240 تعویض و با پرداخت مابه تفاوت هزینه و ارزش افزوده :| ، امروز بدستم رسید.

یک سری نکات بنظرم باید گفته بشه که دوستان هم در جریان باشن.

-     نکته اول ؛ به مسئول پذیرش که گفتم نشتی واتر کولر ، یه نگاه به من کرد یه نگاه به واتر ، بعد نگاه به همکارش کرد گفت نشتیه ، بلند شد رفت با افرادی که پشت بودن صحبت کرد ، واتر یه تستی کرد از لابی پذیرش رفت بیرون بعد چند دقیقه که اومد پیش من گفت از کجا فهمیدی نشتی داده ، من گفتم بصورت اتفاقی بازش کردم ، و ایشون خیلی تاکید داشت که روی مادربردت نریخته؟ روی گرافیکت نریخته؟ سی پی یوت سالمه؟ ( بنظرم طبق گفته پشتیبان کولرمستر که در صورت آسیب رسوندن به بقیه قطعات میبایست خسارت اون قطعات رو هم بدهند این سوالاتو پرسید ) که گفتم نه ، گفت شانس آوردی و واترو پذیرش کردن و گفتن تعویض میشه برات.

-     نکته دوم ؛ اینکه واترکولر جدید دوشنبه گذشته تهیه شده و توی دفتر آواژنگ بود تو خود سایت هم زده بود آماده تعویض و تحویل ،  اما بدلیل اینکه کارت گارانتی صادر نشده بوده به من تحویل نمیدادند و پنجشنبه نزدیک ساعت 14 پیام اومد که دستگاه آمادس ، یعنی آواژنگ سه چهار روز کاری میخواسته یه کارت گارانتی صادر کنه . 😆

-     نکته سوم ؛ اینکه من یا باید با جنسی که در دسترس آواژنگ بوده تعویض می کردم یا باید فاکتور میبردم پول دریافت میکردم. فاکتوری که قیمت خریدش یک سوم قیمت الان واترکولر بوده خب من ترجیح دادم مابه تفاوت بدم و دستگاه جدید دریافت کنم.

-     نکته چهارم ؛ تشکر می کنم از پشتیبانی کولرمستر @cooler master support توی فروم که سه چهار روز بعد تحویل واتر به آواژنگ کد پیگیری رو از من گرفتند برای پیگیری سریعتر از سمت کولرمستر ، که وقتی من کد پیگیری به ایشون دادم کمتر از 2 ساعت با من از آواژنگ تماس گرفتند که واتر شما تعویض میشه اما اگه عجله دارید و میخواهید سریعتر انجام بشه میتونید فاکتور بیارید و مبلغ رو دریافت کنید که من گفتم منتظر میمونم. ( از لحن صحبتشون معلوم بود از طریقی پیگیری شده که با من تماس گرفتند )

خب این یک امتیاز مثبت برای کولرمستره ، که پشتیبان رسمی توی ایران داره و مستقیم نظارت میکنه و میشه بیشتر به این برند اعتماد کرد.

فقط امیدوارم مثل یک برند داخلی دیگه ای که توی فروم خیلی فعال بودن و بخاطر اعتراض و انتقاد خریداران بدلیل گرانی کیس ها حتی توی نمایندگی های خودشون ، گفتند ما دیگه توی فروم لیون نمیاییم ، خودمون فروم میزنیم اونجا پشتیبانی میکنیم ، اما خارج شدن از لیون همانا و راه نیوفتادن فروم خودشون تا به امروز همانا. 😂😂

 

IMG_0087.JPG

درود به این میگن خدمات پس از فروش خوب ! نه مثل همون نمونه های داخلی اش که بقول خودتون برای اینکه اینجا پاسخگو نباشن اکانت فروم لیون شون رو غیر فعال کردن!

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

منم پارسال تقریبا همچنین تجربه ای داشتم

واترم پمپش مشکل پیدا کرد

بردم گارانتی چونکه دیگه تولید نمیشد مدل جدید بهم دادن با 200 تومن سر

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 16 ساعت قبل، Mu3tang گفته است :

خب دوستان من 18 شهریور واتر کولرو برای دفتر مرکزی آواژنگ تو تهران بردم و و بالاخره بعد از پیگیری فراوان خودم و پشتیبان کولرمستر ، واتر با مدل 240 تعویض و با پرداخت مابه تفاوت هزینه و ارزش افزوده :| ، امروز بدستم رسید.

یک سری نکات بنظرم باید گفته بشه که دوستان هم در جریان باشن.

-     نکته اول ؛ به مسئول پذیرش که گفتم نشتی واتر کولر ، یه نگاه به من کرد یه نگاه به واتر ، بعد نگاه به همکارش کرد گفت نشتیه ، بلند شد رفت با افرادی که پشت بودن صحبت کرد ، واتر یه تستی کرد از لابی پذیرش رفت بیرون بعد چند دقیقه که اومد پیش من گفت از کجا فهمیدی نشتی داده ، من گفتم بصورت اتفاقی بازش کردم ، و ایشون خیلی تاکید داشت که روی مادربردت نریخته؟ روی گرافیکت نریخته؟ سی پی یوت سالمه؟ ( بنظرم طبق گفته پشتیبان کولرمستر که در صورت آسیب رسوندن به بقیه قطعات میبایست خسارت اون قطعات رو هم بدهند این سوالاتو پرسید ) که گفتم نه ، گفت شانس آوردی و واترو پذیرش کردن و گفتن تعویض میشه برات.

-     نکته دوم ؛ اینکه واترکولر جدید دوشنبه گذشته تهیه شده و توی دفتر آواژنگ بود تو خود سایت هم زده بود آماده تعویض و تحویل ،  اما بدلیل اینکه کارت گارانتی صادر نشده بوده به من تحویل نمیدادند و پنجشنبه نزدیک ساعت 14 پیام اومد که دستگاه آمادس ، یعنی آواژنگ سه چهار روز کاری میخواسته یه کارت گارانتی صادر کنه . 😆

-     نکته سوم ؛ اینکه من یا باید با جنسی که در دسترس آواژنگ بوده تعویض می کردم یا باید فاکتور میبردم پول دریافت میکردم. فاکتوری که قیمت خریدش یک سوم قیمت الان واترکولر بوده خب من ترجیح دادم مابه تفاوت بدم و دستگاه جدید دریافت کنم.

-     نکته چهارم ؛ تشکر می کنم از پشتیبانی کولرمستر @cooler master support توی فروم که سه چهار روز بعد تحویل واتر به آواژنگ کد پیگیری رو از من گرفتند برای پیگیری سریعتر از سمت کولرمستر ، که وقتی من کد پیگیری به ایشون دادم کمتر از 2 ساعت با من از آواژنگ تماس گرفتند که واتر شما تعویض میشه اما اگه عجله دارید و میخواهید سریعتر انجام بشه میتونید فاکتور بیارید و مبلغ رو دریافت کنید که من گفتم منتظر میمونم. ( از لحن صحبتشون معلوم بود از طریقی پیگیری شده که با من تماس گرفتند )

خب این یک امتیاز مثبت برای کولرمستره ، که پشتیبان رسمی توی ایران داره و مستقیم نظارت میکنه و میشه بیشتر به این برند اعتماد کرد.

فقط امیدوارم مثل یک برند داخلی دیگه ای که توی فروم خیلی فعال بودن و بخاطر اعتراض و انتقاد خریداران بدلیل گرانی کیس ها حتی توی نمایندگی های خودشون ، گفتند ما دیگه توی فروم لیون نمیاییم ، خودمون فروم میزنیم اونجا پشتیبانی میکنیم ، اما خارج شدن از لیون همانا و راه نیوفتادن فروم خودشون تا به امروز همانا. 😂😂

 

IMG_0087.JPG

خیلی عالیه

جا داره یه تشکر از پشتیبانی کولر مستر بکنم که کار عزیزان رو به خوبی راه انداختند.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 17 ساعت قبل، Mu3tang گفته است :

خب دوستان من 18 شهریور واتر کولرو برای دفتر مرکزی آواژنگ تو تهران بردم و و بالاخره بعد از پیگیری فراوان خودم و پشتیبان کولرمستر ، واتر با مدل 240 تعویض و با پرداخت مابه تفاوت هزینه و ارزش افزوده :| ، امروز بدستم رسید.

یک سری نکات بنظرم باید گفته بشه که دوستان هم در جریان باشن.

-     نکته اول ؛ به مسئول پذیرش که گفتم نشتی واتر کولر ، یه نگاه به من کرد یه نگاه به واتر ، بعد نگاه به همکارش کرد گفت نشتیه ، بلند شد رفت با افرادی که پشت بودن صحبت کرد ، واتر یه تستی کرد از لابی پذیرش رفت بیرون بعد چند دقیقه که اومد پیش من گفت از کجا فهمیدی نشتی داده ، من گفتم بصورت اتفاقی بازش کردم ، و ایشون خیلی تاکید داشت که روی مادربردت نریخته؟ روی گرافیکت نریخته؟ سی پی یوت سالمه؟ ( بنظرم طبق گفته پشتیبان کولرمستر که در صورت آسیب رسوندن به بقیه قطعات میبایست خسارت اون قطعات رو هم بدهند این سوالاتو پرسید ) که گفتم نه ، گفت شانس آوردی و واترو پذیرش کردن و گفتن تعویض میشه برات.

-     نکته دوم ؛ اینکه واترکولر جدید دوشنبه گذشته تهیه شده و توی دفتر آواژنگ بود تو خود سایت هم زده بود آماده تعویض و تحویل ،  اما بدلیل اینکه کارت گارانتی صادر نشده بوده به من تحویل نمیدادند و پنجشنبه نزدیک ساعت 14 پیام اومد که دستگاه آمادس ، یعنی آواژنگ سه چهار روز کاری میخواسته یه کارت گارانتی صادر کنه . 😆

-     نکته سوم ؛ اینکه من یا باید با جنسی که در دسترس آواژنگ بوده تعویض می کردم یا باید فاکتور میبردم پول دریافت میکردم. فاکتوری که قیمت خریدش یک سوم قیمت الان واترکولر بوده خب من ترجیح دادم مابه تفاوت بدم و دستگاه جدید دریافت کنم.

-     نکته چهارم ؛ تشکر می کنم از پشتیبانی کولرمستر @cooler master support توی فروم که سه چهار روز بعد تحویل واتر به آواژنگ کد پیگیری رو از من گرفتند برای پیگیری سریعتر از سمت کولرمستر ، که وقتی من کد پیگیری به ایشون دادم کمتر از 2 ساعت با من از آواژنگ تماس گرفتند که واتر شما تعویض میشه اما اگه عجله دارید و میخواهید سریعتر انجام بشه میتونید فاکتور بیارید و مبلغ رو دریافت کنید که من گفتم منتظر میمونم. ( از لحن صحبتشون معلوم بود از طریقی پیگیری شده که با من تماس گرفتند )

خب این یک امتیاز مثبت برای کولرمستره ، که پشتیبان رسمی توی ایران داره و مستقیم نظارت میکنه و میشه بیشتر به این برند اعتماد کرد.

فقط امیدوارم مثل یک برند داخلی دیگه ای که توی فروم خیلی فعال بودن و بخاطر اعتراض و انتقاد خریداران بدلیل گرانی کیس ها حتی توی نمایندگی های خودشون ، گفتند ما دیگه توی فروم لیون نمیاییم ، خودمون فروم میزنیم اونجا پشتیبانی میکنیم ، اما خارج شدن از لیون همانا و راه نیوفتادن فروم خودشون تا به امروز همانا. 😂😂

 

IMG_0087.JPG

چقدر اختلاف قیمت پرداخت کردین؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
در 17 ساعت قبل، Mu3tang گفته است :

خب دوستان من 18 شهریور واتر کولرو برای دفتر مرکزی آواژنگ تو تهران بردم و و بالاخره بعد از پیگیری فراوان خودم و پشتیبان کولرمستر ، واتر با مدل 240 تعویض و با پرداخت مابه تفاوت هزینه و ارزش افزوده :| ، امروز بدستم رسید.

 

 

 

دست ساپورت کولرمستر درد نکنه امیدوارم فقط برای شروع یا تبلیغات نباشه و همیشه اینجوری پشتیبانی کنن خریداران رو

این نشون میده تا زور بالا کسی نباشه درست کار نمیکنه !

فقط با اون قسمت آواژنگ بدم میاد که میگه فاکتور بیار ، خودشون به خریت زدن یا ملت خر فرض کردن (بلانسبت جمع)

موقع قیمت گذاری روزانه با دلار تغییر میدید موقع خدمات دهی با ریال چند وقت پیش

خاک تو سرتون

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 7 ساعت قبل، 🅰️🅼🅸🅽 گفته است :

چقدر اختلاف قیمت پرداخت کردین؟

400 هزار + 36 هزار تومن مالیات و ارزش افزوده.

در 6 ساعت قبل، Hassan.SK گفته است :

دست ساپورت کولرمستر درد نکنه امیدوارم فقط برای شروع یا تبلیغات نباشه و همیشه اینجوری پشتیبانی کنن خریداران رو

این نشون میده تا زور بالا کسی نباشه درست کار نمیکنه !

فقط با اون قسمت آواژنگ بدم میاد که میگه فاکتور بیار ، خودشون به خریت زدن یا ملت خر فرض کردن (بلانسبت جمع)

موقع قیمت گذاری روزانه با دلار تغییر میدید موقع خدمات دهی با ریال چند وقت پیش

خاک تو سرتون

دقیقا. امیدوارم مثل اون شرکت تولید داخل هم نشن که تا دو تا انتقاد کردیم ، سریع جمع کردن رفتن.

بودن پشتیبان برندی مثل کولرمستر توی لیون خیلی میتونه برای کسانی که کولرمستر خریدن خوب و مفید باشه.

کلا نه آواژنگ بلکه همه شرکتهای گارانتی کننده باید یه اهرمی برای سریعتر راه انداختن کار مشتریها بالا سرشون باشه.

ویرایش شده توسط Mu3tang
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 6 ساعت قبل، Hassan.SK گفته است :

دست ساپورت کولرمستر درد نکنه امیدوارم فقط برای شروع یا تبلیغات نباشه و همیشه اینجوری پشتیبانی کنن خریداران رو

این نشون میده تا زور بالا کسی نباشه درست کار نمیکنه !

فقط با اون قسمت آواژنگ بدم میاد که میگه فاکتور بیار ، خودشون به خریت زدن یا ملت خر فرض کردن (بلانسبت جمع)

موقع قیمت گذاری روزانه با دلار تغییر میدید موقع خدمات دهی با ریال چند وقت پیش

خاک تو سرتون

دقیقا

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام دوستان،

اول از همه خوشحالیم که مشکل دوستمون حل شد و البته با تاخیر انجام شد که به دلیل خرابی سرور های آواژنگ بود. وگرنه استاندارد زمان پاسخگویی نهایت سه روز هستش و البته خیلی موارد هم ما یک روز انجام دادیم. اما جا دارد یکسری نکات رو خدمت دوستان اعلام کنیم 

- قانون گارانتی در ایران: طبق قانون ،اگر قرار به بازپرداخت وجه باشه در صورتی که کالا تعمیر نشه و یا موجود نباشه، ملاک سند رسمی هست و در اینجا سند رسمی یعنی فاکتور معتبر. فاکتور معتبر هم باید حتما ممهور به مهر فروشگاه باشه و اینکار به دلیل پیشگیری از سو استفاده های احتمالی هست. پس لطفا در هنگام خرید حتما حواستان به این موضوع باشد. و شما باید تا پایان زمان گارانتی حتما این فاکتور را نزد خود نگه دارید. متاسفانه این چند سال به علت نوسان قیمت ارز،قیمت کالا ها دچار تغییر شده و در اینجا ما ضعف قانون رو داریم. چون طبق قانون ملاک فاکتور هست و نه قیمت روز کالا. درست مثل قانون بیمه که اگر ماشین شما ارزشش بیش از 220 میلیون تومان باشد ماشین شما نامتعارف میباشد و بیمه فقط به اندازه یک ماشین متعارف به شما خسارت میدهد(بماند که تقریبا تمامی ماشین های تولید داخل با این قانون نا متعارف حساب میشن).اما در مورد برند کولرمستر همیشه سعی کردیم به نفع کاربر عمل کنیم و ملاک رو فاکتور زمان خرید قرار نمیدیم و سعی میکنیم بر مبنی قیمت روز هزینه رو پرداخت کنیم. 

- خدمات آواژنگ: اینکه حتما باید زور بالا سر دوستان باشه تا کار کنند به نظر ما حرف درستی نیست. این شرکت قدمت زیادی دارد و صد البته همیشه جز شرکت های خوشنام این حوزه بوده و هست. قطعا هر شرکتی دچار ضعف هایی میباشد. اما مهم برآیند کار هستش.اگر خدمات آواژنگ خوب نبود بسیاری از شرکت های مهم منجمله خود ما باهاشون کار نمیکردیم. 

- پیش از حضور ما در این فروم بسیار از موارد بود که خود ما پیگیری کردیم و به سر انجام رسوندیم. پس قطعا ما برای تبلیغ این کار رو نمیکنیم و نیازی هم به تبلیغ این کار ها نداریم. چون افتخار ما این هست که پایینترین نرخ خرابی رو  داریم و خوب ترجیح میدیم بیشتر تبلیغ کیفیت رو کنیم تا خدمات. 

- در مورد شرکت هایی که رفتن ما نظری نداریم. اما خوب درکشون میکنیم!! چون در همین مدت کوتاه متوجه شدیم برخی از انتقاد ها اصلا منطقی نیست.و صد البته متاسفانه در همین فروم بودند کسانیکه نیت سو داشتند و البته ماه پشت ابر نماند و همه چیز نمایان شد.خوب در این صورت مطمئن باشید خیلی از شرکت ها رقبت ندارند در این فضا فعال باشند و ترجیح میدهند از پلتفرم های خودشان این موارد رو پیگیری کنند.به طور مثال اینکه یک نفر میاد خلاف دستور عمل های نصب عمل میکنه و بعد میاد میگه چرا این دستگاه خوب کار نمیکنه و پرفورمنسش پایینه خوب دیگه ما باید چه کنیم!!در این بین هم خدا رو شکر هستند عده ای که دنبال رو اون یک نفر میشن بدون اینکه ذره ای تحقیق کنند. البته به اون کاربر و کاربران محترم باید بگیم که اینکه آی دی تون رو عوض کنید مهم نیست. مهم اینه که زیاد از ما دور نیستید 😁😁😁😁

 در آخر قطعا ما به شدت از هر پیشنهاد و انتقاد سازنده ای استقبال میکنیم اما قطعا از موارد غیر منطقی نه... در همینجا هم سعی کردیم خدمات در خور کاربر ایرانی رو ارائه بدیم. 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 38 دقیقه قبل، cooler master support گفته است :

سلام دوستان،

اول از همه خوشحالیم که مشکل دوستمون حل شد و البته با تاخیر انجام شد که به دلیل خرابی سرور های آواژنگ بود. وگرنه استاندارد زمان پاسخگویی نهایت سه روز هستش و البته خیلی موارد هم ما یک روز انجام دادیم. اما جا دارد یکسری نکات رو خدمت دوستان اعلام کنیم 

- قانون گارانتی در ایران: طبق قانون ،اگر قرار به بازپرداخت وجه باشه در صورتی که کالا تعمیر نشه و یا موجود نباشه، ملاک سند رسمی هست و در اینجا سند رسمی یعنی فاکتور معتبر. فاکتور معتبر هم باید حتما ممهور به مهر فروشگاه باشه و اینکار به دلیل پیشگیری از سو استفاده های احتمالی هست. پس لطفا در هنگام خرید حتما حواستان به این موضوع باشد. و شما باید تا پایان زمان گارانتی حتما این فاکتور را نزد خود نگه دارید. متاسفانه این چند سال به علت نوسان قیمت ارز،قیمت کالا ها دچار تغییر شده و در اینجا ما ضعف قانون رو داریم. چون طبق قانون ملاک فاکتور هست و نه قیمت روز کالا. درست مثل قانون بیمه که اگر ماشین شما ارزشش بیش از 220 میلیون تومان باشد ماشین شما نامتعارف میباشد و بیمه فقط به اندازه یک ماشین متعارف به شما خسارت میدهد(بماند که تقریبا تمامی ماشین های تولید داخل با این قانون نا متعارف حساب میشن).اما در مورد برند کولرمستر همیشه سعی کردیم به نفع کاربر عمل کنیم و ملاک رو فاکتور زمان خرید قرار نمیدیم و سعی میکنیم بر مبنی قیمت روز هزینه رو پرداخت کنیم. 

- خدمات آواژنگ: اینکه حتما باید زور بالا سر دوستان باشه تا کار کنند به نظر ما حرف درستی نیست. این شرکت قدمت زیادی دارد و صد البته همیشه جز شرکت های خوشنام این حوزه بوده و هست. قطعا هر شرکتی دچار ضعف هایی میباشد. اما مهم برآیند کار هستش.اگر خدمات آواژنگ خوب نبود بسیاری از شرکت های مهم منجمله خود ما باهاشون کار نمیکردیم. 

- پیش از حضور ما در این فروم بسیار از موارد بود که خود ما پیگیری کردیم و به سر انجام رسوندیم. پس قطعا ما برای تبلیغ این کار رو نمیکنیم و نیازی هم به تبلیغ این کار ها نداریم. چون افتخار ما این هست که پایینترین نرخ خرابی رو  داریم و خوب ترجیح میدیم بیشتر تبلیغ کیفیت رو کنیم تا خدمات. 

- در مورد شرکت هایی که رفتن ما نظری نداریم. اما خوب درکشون میکنیم!! چون در همین مدت کوتاه متوجه شدیم برخی از انتقاد ها اصلا منطقی نیست.و صد البته متاسفانه در همین فروم بودند کسانیکه نیت سو داشتند و البته ماه پشت ابر نماند و همه چیز نمایان شد.خوب در این صورت مطمئن باشید خیلی از شرکت ها رقبت ندارند در این فضا فعال باشند و ترجیح میدهند از پلتفرم های خودشان این موارد رو پیگیری کنند.به طور مثال اینکه یک نفر میاد خلاف دستور عمل های نصب عمل میکنه و بعد میاد میگه چرا این دستگاه خوب کار نمیکنه و پرفورمنسش پایینه خوب دیگه ما باید چه کنیم!!در این بین هم خدا رو شکر هستند عده ای که دنبال رو اون یک نفر میشن بدون اینکه ذره ای تحقیق کنند. البته به اون کاربر و کاربران محترم باید بگیم که اینکه آی دی تون رو عوض کنید مهم نیست. مهم اینه که زیاد از ما دور نیستید 😁😁😁😁

 در آخر قطعا ما به شدت از هر پیشنهاد و انتقاد سازنده ای استقبال میکنیم اما قطعا از موارد غیر منطقی نه... در همینجا هم سعی کردیم خدمات در خور کاربر ایرانی رو ارائه بدیم. 

خیلی هم عالی که بلاخره یه نفر توی این فروم بدون زدن تو سر خودش بعد چندین ماه خدماتی که باید رو دریافت کرد. همچنان امیدوارم در کنار دوستان توی فروم فعالیت داشته باشید. یه سوالی دارم خدمت شدما یکی از دوستان بنده موسپد cooler master mp750xl رو خریداری کرده ولی وقتی استفاده کرده یک طرف موسپد خیلی نور ضعیفی داره و چون خودم هم دارم این موسپد رو میدونم که عادی نیست. ولی خب کارت گارانتی هم همراهش نبود. این موسپد ها شامل گارانتی هستن یا خیر؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 2 دقیقه قبل، Behrouz Molaei گفته است :

خیلی هم عالی که بلاخره یه نفر توی این فروم بدون زدن تو سر خودش بعد چندین ماه خدماتی که باید رو دریافت کرد. همچنان امیدوارم در کنار دوستان توی فروم فعالیت داشته باشید. یه سوالی دارم خدمت شدما یکی از دوستان بنده موسپد cooler master mp750xl رو خریداری کرده ولی وقتی استفاده کرده یک طرف موسپد خیلی نور ضعیفی داره و چون خودم هم دارم این موسپد رو میدونم که عادی نیست. ولی خب کارت گارانتی هم همراهش نبود. این موسپد ها شامل گارانتی هستن یا خیر؟

البته ما نزاشتیم ایشون تو سرش بزنه و البته ایشون رو مثل مشتری های دیگه بالاسرمون گذاشتیم 😆

در خصوص این موضوع باید به گارانتی مراجعه کنید و اگر دارای گارانتی باشد حتما خدمات لازم رو دریافت میکنند. البته بدون معتلی!!😂😂

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 3 ساعت قبل، cooler master support گفته است :

سلام دوستان،

اول از همه خوشحالیم که مشکل دوستمون حل شد و البته با تاخیر انجام شد که به دلیل خرابی سرور های آواژنگ بود. وگرنه استاندارد زمان پاسخگویی نهایت سه روز هستش و البته خیلی موارد هم ما یک روز انجام دادیم. اما جا دارد یکسری نکات رو خدمت دوستان اعلام کنیم 

- قانون گارانتی در ایران: طبق قانون ،اگر قرار به بازپرداخت وجه باشه در صورتی که کالا تعمیر نشه و یا موجود نباشه، ملاک سند رسمی هست و در اینجا سند رسمی یعنی فاکتور معتبر. فاکتور معتبر هم باید حتما ممهور به مهر فروشگاه باشه و اینکار به دلیل پیشگیری از سو استفاده های احتمالی هست. پس لطفا در هنگام خرید حتما حواستان به این موضوع باشد. و شما باید تا پایان زمان گارانتی حتما این فاکتور را نزد خود نگه دارید. متاسفانه این چند سال به علت نوسان قیمت ارز،قیمت کالا ها دچار تغییر شده و در اینجا ما ضعف قانون رو داریم. چون طبق قانون ملاک فاکتور هست و نه قیمت روز کالا. درست مثل قانون بیمه که اگر ماشین شما ارزشش بیش از 220 میلیون تومان باشد ماشین شما نامتعارف میباشد و بیمه فقط به اندازه یک ماشین متعارف به شما خسارت میدهد(بماند که تقریبا تمامی ماشین های تولید داخل با این قانون نا متعارف حساب میشن).اما در مورد برند کولرمستر همیشه سعی کردیم به نفع کاربر عمل کنیم و ملاک رو فاکتور زمان خرید قرار نمیدیم و سعی میکنیم بر مبنی قیمت روز هزینه رو پرداخت کنیم. 

- خدمات آواژنگ: اینکه حتما باید زور بالا سر دوستان باشه تا کار کنند به نظر ما حرف درستی نیست. این شرکت قدمت زیادی دارد و صد البته همیشه جز شرکت های خوشنام این حوزه بوده و هست. قطعا هر شرکتی دچار ضعف هایی میباشد. اما مهم برآیند کار هستش.اگر خدمات آواژنگ خوب نبود بسیاری از شرکت های مهم منجمله خود ما باهاشون کار نمیکردیم. 

- پیش از حضور ما در این فروم بسیار از موارد بود که خود ما پیگیری کردیم و به سر انجام رسوندیم. پس قطعا ما برای تبلیغ این کار رو نمیکنیم و نیازی هم به تبلیغ این کار ها نداریم. چون افتخار ما این هست که پایینترین نرخ خرابی رو  داریم و خوب ترجیح میدیم بیشتر تبلیغ کیفیت رو کنیم تا خدمات. 

- در مورد شرکت هایی که رفتن ما نظری نداریم. اما خوب درکشون میکنیم!! چون در همین مدت کوتاه متوجه شدیم برخی از انتقاد ها اصلا منطقی نیست.و صد البته متاسفانه در همین فروم بودند کسانیکه نیت سو داشتند و البته ماه پشت ابر نماند و همه چیز نمایان شد.خوب در این صورت مطمئن باشید خیلی از شرکت ها رقبت ندارند در این فضا فعال باشند و ترجیح میدهند از پلتفرم های خودشان این موارد رو پیگیری کنند.به طور مثال اینکه یک نفر میاد خلاف دستور عمل های نصب عمل میکنه و بعد میاد میگه چرا این دستگاه خوب کار نمیکنه و پرفورمنسش پایینه خوب دیگه ما باید چه کنیم!!در این بین هم خدا رو شکر هستند عده ای که دنبال رو اون یک نفر میشن بدون اینکه ذره ای تحقیق کنند. البته به اون کاربر و کاربران محترم باید بگیم که اینکه آی دی تون رو عوض کنید مهم نیست. مهم اینه که زیاد از ما دور نیستید 😁😁😁😁

 در آخر قطعا ما به شدت از هر پیشنهاد و انتقاد سازنده ای استقبال میکنیم اما قطعا از موارد غیر منطقی نه... در همینجا هم سعی کردیم خدمات در خور کاربر ایرانی رو ارائه بدیم. 

جالبه دوستی که آی دی عوض کرده دیگه نمیاد نظر بده!😆

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری


×
  • اضافه کردن...