رفتن به مطلب

اخبار، بحث و بررسی اینترنت شرکت شاتل


reza-hatami
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

در 59 دقیقه قبل، ahmadsa گفته است :

سلام

تشکر!! جدول قیمت به قبل برگشته ولی افزایش قیمت هست و در جدول اعلام نشده ، این جواب شاتل برای سرویس 8 مگ چند ساعت پیش:2020-09-30_223626.jpg.c174aba51fc8b86872b6489d9b846779.jpg

افزایش تعرفه بیشتر از 50 درصدی شاتل

 

در 5 دقیقه قبل، naderblue گفته است :

چقدر ساده هستید اینا با حرف یه نفر تغییر سیاست نمی دن 

 

 

کلا قضاوت تو خون ما ایرانیان هست و بس ...

------------------------------------------------------------------------

 

01.jpg

02.jpg

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 7 ساعت قبل، ahmadsa گفته است :

جواب شاتل درمورد تفاوت قیمت :2020-09-30_223428.jpg.9ecfbcee66a7941db5151ba0dd1ac0c0.jpg

 درجدول قیمت قبل رو زدن ولی افزایش قیمت هست مثلا سرویس 8 مگ :2020-09-30_223626.jpg.48f763841c0e9d47b04ab1a00099c245.jpg

پشتیبانی رو بی خیال 195 شکایت بزنید ببنید سازمان تنظیم مقررات چی میگه

 

 

در 2 ساعت قبل، invoker گفته است :

 

 

کلا قضاوت تو خون ما ایرانیان هست و بس ...

------------------------------------------------------------------------

 

01.jpg

02.jpg

سرعت 4مگابیت 55؟؟؟؟ قیمتش باید 40 هزار تومن باشه همینم گرون فروشیه

لینک به دیدگاه
Share on other sites

 قضاوتی نبود دوست عزیز ،بالاتر اون مورد عنوان شد ،فعلا بله حق با شماست افزایشی صورت نگرفته :2020-10-02_133415.thumb.jpg.8891aa2a3b3266265959946a683a3475.jpg

ویرایش شده توسط ahmadsa
لینک به دیدگاه
Share on other sites

شاتل یکی از زباله‌ترین سرویس‌های اینترنت در ایرانه، تنها خوبیش هم اینه که به اندازه پارس افلاین و آسیا و های وب زباله نیست.

الان 15 روز من قطعی‌های مداوم دارم، 100 بار زنگ زدم پشتیبانی، خودشونم نمی‌دونن مشکل از کجاست. خیلی حرفه که تو به عنوان پشتیبانی فنی نتونی تشخیص بدی مشکل چیه

لینک به دیدگاه
Share on other sites

 

در 4 ساعت قبل، invoker گفته است :

به اسم پنل گیمینگه پینگ 4.2.2.4 رو از 120 میکنین 90 :| که اونم بعدش خط شدیدا" نویز دار میشه :|

'گفتم نیگاه ... قبلا" هم گفتم الانم مجددا" تاکید میکنم ( مثلا واسه اینکه  بترسن حساب ببرن ) من فعال IT هستم و همچنین سخت افزار تو اغلب سایت های وغیره ... ایران و خارج فعالیت دارم جوری که امار دقیق شاتل دستمه !!! ( پشما ریخت قشنگ حسش کردم :D )

حداقل تا اونجایی که من در جریانم بیشتر ( شایدم همه ) isp ها برای کاهش پینگ حالت connection رو از Interleave به Fast تغییر میدن.

که این تغییر پینگ رو کمتر میکنه و نویز بالا تر میره.

منبع : https://en.wikipedia.org/wiki/Asymmetric_digital_subscriber_line#Interleaving_and_fastpath

منظورم اینه که احتمالا اگر پشتیبانیه یکم فکر میکرد میفهمید که کسی که اینو نمیدونه احتمالا در اون حدی که شما گفتی فعال IT نیست و

اینکه کسی که در حدی که شما گفتی فعال IT هستش احتمالا به واحد روابط عمومی یا واحد های دیگه زنگ میزنه برای این موضوع نه به پشتیبانی فنی.

در 4 ساعت قبل، invoker گفته است :

و در اخر ... که واقعا" این حرف تا مغز و استخون رو تحت تاثیر قرار گذاشت 

پسر فکر نمیکردم اینقد این حرفا روشون تاثیر بذاره پشت بندش ا با چند تا از دوستام هم صحبت کرده بودم که اونا هم زنگ بزنن این حرفارو تایید کنن ...

واقعا پشتیبانی فنی کاره ای نیست که فرضا اون تحت تاثیر قرار بگیره تصمیم کل شرکتشون رو بخوان عوض کنن.

تازه اونم اگر پشتیبانی فنی نارضایتی ها رو به گوش بالایی ها برسونه ( که احتمالا پنلی چیزی برای این قضایا داشته باشن )

در کل منظورم اینه که به خاطر نوع نوشتارتون داخل تاپیک من فکر میکنم شما حس کردین که اگر قیمت ها برگشته تنها به خاطر شما هستش.

که واقعا فکر نمیکنم تنها به خاطر شما قیمت ها رو پایین آوردن. به نظرم یا تصمیم درون شرکتی بوده یا به خاطر کل اعتراض هایی که شده. ( اگر اشتباه فکر میکنم، عذرخواهی میکنم و این قسمت رو نادیده بگیرید. )

و در نهایت اینکه قصد دعوا ندارم اگر لحنم یه جوریه که انگار دعوا دارم، عذر خواهی میکنم فقط قصد اطلاع رسانی بود.

 

در 2 ساعت قبل، 🅰️🅼🅸🅽 گفته است :

پشتیبانی رو بی خیال 195 شکایت بزنید ببنید سازمان تنظیم مقررات چی میگه

 

خیلی از شرکت ها مثل همین شاتل یه سرویس برنزی دارن یه نقره ای.

سرویس برنزی با قیمت هاییه که وزارت ارتباطات داده و سرویس نقره ای هزینش بیشتره.

یعنی یه جورایی میشه گفت قانون رو دور زدن بیشتر شرکت ها.

چون بحثی بشه میگن ما از قیمت های مصوب پیروی کردیم و سرویس برنزی داریم، سرویس نقره ای برای کاربرانی هستش که پر مصرف هستن!

که فکر نمیکنم جلوشونو بگیرن چون قرار بود اون قیمت ها رو رعایت کنن که کردن، یه سرویس جدا گذاشتن که اون سرویس قیمت هاش بیشتر هستش.

مگر اینکه قانون جدیدی بزارن که جلویه این کارای isp ها رو بگیرن.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

من های وب استفاده میکنم.

سرعت 4mb با حجم بین الملل 90 گیگ 50 تومن بود هنوزم هست. فقط تنها کاری که های وب کرده ماه اخیر بسته های برنزی رو حذف کرده که مثلا همین سرعت برنزیش بود 30 گیگ 40تومن

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 1 دقیقه قبل، ARMAN - H گفته است :

خیلی از شرکت ها مثل همین شاتل یه سرویس برنزی دارن یه نقره ای.

سرویس برنزی با قیمت هاییه که وزارت ارتباطات داده و سرویس نقره ای هزینش بیشتره.

یعنی یه جورایی میشه گفت قانون رو دور زدن بیشتر شرکت ها.

چون بحثی بشه میگن ما از قیمت های مصوب پیروی کردیم و سرویس برنزی داریم، سرویس نقره ای برای کاربرانی هستش که پر مصرف هستن!

که فکر نمیکنم جلوشونو بگیرن چون قرار بود اون قیمت ها رو رعایت کنن که کردن، یه سرویس جدا گذاشتن که اون سرویس قیمت هاش بیشتر هستش.

مگر اینکه قانون جدیدی بزارن که جلویه این کارای isp ها رو بگیرن.

نه برادر شما به صفحه نرخ بقیه شرکت ها نگاه کنید هیچ کدومشون 16 مگ بالای 80 هزار تومن نمیفروشن (حجم مهم نیست) چون حق ندارن. شاتل هم داره از ناآگاهی کاربرا سو استفاده میکنه. دیگه فکر نکنم بدتر از مخابرات  وجود داشته باشه از لحاظ کیفیت/کمیت جرئت نکرده همچین کاری کنه. مطمئن باشید اگه اینترنت گرون بشه همه شرکت ها افزایش میدن

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 1 ساعت قبل، 🅰️🅼🅸🅽 گفته است :

نه برادر شما به صفحه نرخ بقیه شرکت ها نگاه کنید هیچ کدومشون 16 مگ بالای 80 هزار تومن نمیفروشن (حجم مهم نیست) چون حق ندارن. شاتل هم داره از ناآگاهی کاربرا سو استفاده میکنه. دیگه فکر نکنم بدتر از مخابرات  وجود داشته باشه از لحاظ کیفیت/کمیت جرئت نکرده همچین کاری کنه.

تا اونجایی که من دیدم بیشتر شرکت ها این کاری که گفتم رو کردن.

نمونش فن آوا، های وب ، دیده بان نت و ...

برید سایتاشون رو چک کنین دوتا سرویس دارن، برنزی و نقره ای. برنزی قیمت های مصوب وزارت هستش و نقره ای قیمت بالاتر و حجم بیشتر.

که به نظر من که قانون رو دور زدن و اگر قانون جدیدی نزارن فکر نکنم جلوشون رو بگیرن.

در 1 ساعت قبل، 🅰️🅼🅸🅽 گفته است :

مطمئن باشید اگه اینترنت گرون بشه همه شرکت ها افزایش میدن

اون که صد در صد ولی بحثه اینکه نباید این کارو بکنن و این چیزا یه بحث جداییه.

بحث من اینه که از لحاظ قانونی فکر نمیکنم متخلف باشن چون سرویس با قیمت مصوب هم دارن.

ویرایش شده توسط ARMAN - H
لینک به دیدگاه
Share on other sites

هزینه سرویس FairSilver8192nfg-1 با خدمات نقره ای از 1399/07/30 تا 1399/08/29 1 دوره 937٬500 0 937٬500
1 هزینه سرویس FairSilver8192nfg-1 با خدمات نقره ای از 1399/07/30 تا 1399/08/29 1 دوره 625٬000 0 625٬000

 

خخخخ هر روز فاکتور جدید میاد ولی من شاتل تمدید نمیکنم

 

صبانت 2 روز فعال هست و وضعیت به مراتب بهتر از شاتل دارم هم از نظر snr هم پهناباند شبکه ( البته پهناباند اپلود 1 مگ هست باید بپرسم ببینم 2 ارائه میدن مثل شاتل ) با 320.000 تومان یکساله 8 مگ 2000 ترا داخلی 1000 خارجی هزینش که خوب بود باید دید پایداریش چطوره

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در در 10 مهر 1399 در 17:04، (Golds) گفته است :

 

سلام دوست عزیز، 937500 قیمت جدید هست ؟ امروز صبح به من هم همین قیمت رو گفت برای سرویس 8 مگ نقره ای.

ویرایش شده توسط ahmadsa
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 2 دقیقه قبل، ahmadsa گفته است :

سلام دوست عزیز ،قیمت 937500 قیمت جدید هست ؟ امروز صبح به من هم همین قیمت رو گفت برای سرویس 8 مگ نقره ای.

من که درکل تمدید نمیکنم این دومین بار طی 10 سال قبل بود که از شاتل میرم و بار سومی نمیخوام تجربه کنم. از روزهای اوجش خیلی فاصله گرفته و دیگه فکر نکنم برگرده با داستان ها ورشکستی و مشکلات مالیش ... پیشنهاد میکنم خودت هم سرویس دهنده اینترنت عوض کنی از سامانه 195 یا سایت نظر سنجی اینترنت میتونی برای انتخاب بهترین هاست منطقه خودت کمک بگیری تا بهترین گزینه داشته باشی 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام.میخوام نحوه بالا بردن سرعت پینگ اینترنت شاتل رو آموزش بدم.

اول برید به به این آدرس و بر روی پشتیبانی فنی بزنید اگه کرج و تهرانید بزنید کرج و تهران اگه جایی به جز کرج و تهرانید بزنید استان ها.

بعد بهشون بگید چگونه سرعت پینگ رو ببریم بالا.

بعد میگه شماره کاربری رو بدید.

اگه شروع کرده بود به عیب یابی بگید میخوام سرویس پینگ بالا رو به صورت رایگان فعال کنم.(مال من اولی جواب داد.).

برا من پینگ 34 بود شد 14.

رایگان هم هست.

اگه مفید بود لایک بزنید.

ویرایش شده توسط amir.t.1261
لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام.

این کار فقط برای کاربرانی هستش که سرویس های نقره ای رو دارند. لینک : https://www.shatel.ir/services/adsl2/adsl2-price-list/

برای سرویس های برنزی فکر کنم یا فعال نمیکنن یا با هزینه فعال میکنن.

بعد اینکه به این کار میگن سرویس گیمینگ. بهشون بگید سرویس گیم رو فعال کنن. زنگ بزنین هم فعال میکنن فرقی نداره.

وقتی سرویس گیم فعال بشه پینگتون پایین تر میاد، سرعتش بیشتر نمیشه.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 17 دقیقه قبل، ARMAN - H گفته است :

سلام.

این کار فقط برای کاربرانی هستش که سرویس های نقره ای رو دارند. لینک : https://www.shatel.ir/services/adsl2/adsl2-price-list/

برای سرویس های برنزی فکر کنم یا فعال نمیکنن یا با هزینه فعال میکنن.

بعد اینکه به این کار میگن سرویس گیمینگ. بهشون بگید سرویس گیم رو فعال کنن. زنگ بزنین هم فعال میکنن فرقی نداره.

وقتی سرویس گیم فعال بشه پینگتون پایین تر میاد، سرعتش بیشتر نمیشه.

داداش من الان سرویسم از اون قدیمیاست و رایگان برام انجام دادن.دوما هر چی خودتو ناشی تر بزنی بهتره.سوما پشتیبانی آنلاین هم بهتره.هم پول تلفن نمیاد هم اونجا بهتر معلوم میشه چی میگن.بعضیاشون صداشون از ته چاه درمیاد.

ویرایش شده توسط amir.t.1261
لینک به دیدگاه
Share on other sites

این موضوع که هرچی ناشی تر خودتو جلوه بدی کاملا درسته

اصلا نباید باهاشون جروبحث کرد فقط همش بگید وضعیت اینترنتم خیلی بده کمی تغیرات روش ایجاد کنید ببینم بهتر میشه یا نه

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در هم اکنون، Abolfazl.Ganji گفته است :

این موضوع که هرچی ناشی تر خودتو جلوه بدی کاملا درسته

اصلا نباید باهاشون جروبحث کرد فقط همش بگید وضعیت اینترنتم خیلی بده کمی تغیرات روش ایجاد کنید ببینم بهتر میشه یا نه

منم دقیقا نظرم اینه.یه دوستی داشتم میگفت هر روز زنگ میزدم آسیاتک میگفتم سرعتمون کمه.😂😂

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 2 ساعت قبل، amir.t.1261 گفته است :

دوما هر چی خودتو ناشی تر بزنی بهتره.

فکر نکنم خودتونو ناشی جا بزنین فرقی بکنه براشون که سرویس رو فعال بکنن یا نه، فقط احتمالا وقت الکی میره که پشتیبانی بفهمه منظورتون چیه.

 

در 2 ساعت قبل، amir.t.1261 گفته است :

سوما پشتیبانی آنلاین هم بهتره.هم پول تلفن نمیاد هم اونجا بهتر معلوم میشه چی میگن.بعضیاشون صداشون از ته چاه درمیاد.

اتفاقا تو این یه مورد زنگ بزنین بهتره.

چون معمولا کسی که شاتل میخره به خاطر گیم هستش و میدونه که سرویس گیم داره.

کسی که ندونه این چیزا چی هستش زنگ بزنه بیشتر به نفعشه. چرا؟

چون اصولا وقتی سرویس گیم فعال میشه نویز خط بالاتر میره، اگر طرف ندونه این چیزا رو و به خاطر نویز نتش قطع و وصل بشه، مجبور میشه دوباره زنگ بزنه.

ولی اگر از همون اول زنگ بزنین معمولا پشتیبانی پشت خط منتظر میمونه تا سرویس گیم فعال بشه ببینه اگر مشکلی هست ( مثلا نویز بالا هستش ) ، سرویس رو دوباره غیر فعال بکنه.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 51 دقیقه قبل، ARMAN - H گفته است :

فکر نکنم خودتونو ناشی جا بزنین فرقی بکنه براشون که سرویس رو فعال بکنن یا نه، فقط احتمالا وقت الکی میره که پشتیبانی بفهمه منظورتون چیه.

 

اتفاقا تو این یه مورد زنگ بزنین بهتره.

چون معمولا کسی که شاتل میخره به خاطر گیم هستش و میدونه که سرویس گیم داره.

کسی که ندونه این چیزا چی هستش زنگ بزنه بیشتر به نفعشه. چرا؟

چون اصولا وقتی سرویس گیم فعال میشه نویز خط بالاتر میره، اگر طرف ندونه این چیزا رو و به خاطر نویز نتش قطع و وصل بشه، مجبور میشه دوباره زنگ بزنه.

ولی اگر از همون اول زنگ بزنین معمولا پشتیبانی پشت خط منتظر میمونه تا سرویس گیم فعال بشه ببینه اگر مشکلی هست ( مثلا نویز بالا هستش ) ، سرویس رو دوباره غیر فعال بکنه.

منظورم به صورت ابلهانه نیست که پشتیبانی ندونه چی مخوایم.فقط بگه میخوام سرعت پینگ رو ببرم بالا.یا چجوری میشه سرعت پینگو ببرم بالا.دوما پینگ به نویز ربط زیادی نداره.خط ما کلا نویز زیادی داره و با فعال کردن سرویس گیم مشکلی ایجاد نشده.سوما زنگ هم بزنی نمیتونی پشتیبانیشون رو پشت خط نگهداری بگی بزار برم نویزمو چک کنم الان میام.اگه نویز دار بشه چه پشتیبانی آنلاین چه تلفنی باید دوباره باهاشون تماس بگیری.

ویرایش شده توسط amir.t.1261
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 2 ساعت قبل، amir.t.1261 گفته است :

دوما پینگ به نویز ربط زیادی نداره.خط ما کلا نویز زیادی داره و با فعال کردن سرویس گیم مشکلی ایجاد نشده

حداقل تا اونجایی که من در جریانم بیشتر ( شایدم همه ) isp ها برای کاهش پینگ حالت connection رو از Interleave به Fast تغییر میدن. ( دیده بان به این شکل هست، شاتل قبلا داشتم هم همین شکل بود )

که این تغییر پینگ رو کمتر میکنه و نویز بالا تر میره.

منبع : https://en.wikipedia.org/wiki/Asymmetric_digital_subscriber_line#Interleaving_and_fastpath

در 2 ساعت قبل، amir.t.1261 گفته است :

.سوما زنگ هم بزنی نمیتونی پشتیبانیشون رو پشت خط نگهداری بگی بزار برم نویزمو چک کنم الان میام.اگه نویز دار بشه چه پشتیبانی آنلاین چه تلفنی باید دوباره باهاشون تماس بگیری.

 

در 3 ساعت قبل، ARMAN - H گفته است :

معمولا پشتیبانی پشت خط منتظر میمونه تا سرویس گیم فعال بشه

من میگم خودشون منتظر میمونن که اینترنت رو دوباره بررسی بکنن.

تا الان که هر نتی که داشتم ( های وب، شاتل، دیده بان نت ) ، هر باری که زنگ میزدم که تغییری توی اینترنت بدم ( مثلا فعال کردن سرویس گیم یا بالابردن سرعت آپلود )

خودشون میگفتن منتظر باشید پشت خط تا سرویس وصل بشه خط رو بررسی بکنیم.

ویرایش شده توسط ARMAN - H
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 3 دقیقه قبل، ARMAN - H گفته است :

حداقل تا اونجایی که من در جریانم بیشتر ( شایدم همه ) isp ها برای کاهش پینگ حالت connection رو از Interleave به Fast تغییر میدن. ( دیده بان به این شکل هست، شاتل قبلا داشتم هم همین شکل بود )

که این تغییر پینگ رو کمتر میکنه و نویز بالا تر میره.

منبع : https://en.wikipedia.org/wiki/Asymmetric_digital_subscriber_line#Interleaving_and_fastpath

 

من میگم خودشون منتظر میمونن که اینترنت رو دوباره بررسی بکنن.

تا الان که هر نتی که داشتم ( های وب، شاتل، دیده بان نت ) ، هر باری که زنگ میزدم که تغییری توی اینترنت بدم ( مثلا فعال کردن سرویس گیم یا بالابردن سرعت آپلود )

خودشون میگفتن منتظر باشید پشت خط تا سرویس وصل بشه خط رو بررسی بکنیم.

خب در اون حد آره پشتیبانی آنلاین هم چک میکنه.نهایتش میگی یه نویز اینا هم چک کن.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

چند روزیه پینگ شاتل تو بازی هایی مثل رینبو و وارزون رفته بالا.ایا برای بقیه هم همین طوره؟ یا فقط مشکل منه؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 1 دقیقه قبل، Rorschach گفته است :

چند روزیه پینگ شاتل تو بازی هایی مثل رینبو و وارزون رفته بالا.ایا برای بقیه هم همین طوره؟ یا فقط مشکل منه؟

سلام.توی بازی تست نکردم.ولی توی حالت عادی فرقی نکرده.اگه توی حالت عادی هم رفته بالا زنگ بزن به پشتیبانی.یا روشی که توی صفحه قبل گفتم رو تست کن.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در در 4 مهر 1399 در 16:05، Mreza123 گفته است :

چرا باید بسازید؟ 

دو ماه هماهنگ باشید و سرویستون رو تمدید نکنید و از نت موبایل استفاده کنید تا به پامون بیفتن و التماسمون رو کنند. 

خود من تو منطقمون فقط از مخابرات دزد و حرو. م زاده می تونم سرویس بگیرم که کیفیت و حجم افتضاحی داره. سه ماه پیش سرویسش رو قطع کردم و الان با وجود فشار تمام اعضای خانواده زیر بار نرفتم که نت adsl رو وصل کنم و داریم از نت موبایل استفاده می‌کنیم. 

 

اگر کل ملت با هم هماهنگ فقط دو ماه از این پدر سوخته ها سرویس نگیرن، حساب کار دستشون میاد. 

 

افسوس که... 

 

حالا شما بیا بگو نخیر نمیشه و فلان و... 

اصن منو شما این کارو بکنیم نخریم ۸۷ میلیون ادمه نمیشه همه برن سمت سیمکارت الان من خودم همراه اول و ایرانسر دارم بی پدرا مثل سگ دزدی میکنن وبگردی میرم تو یک پیج ۵۰ مگ ازم کم میشه اخه این چه وعضشه شکایت هم میکنم هیچکار نمیکنن انگار همه میخوان برینن به هم 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 4 هفته بعد...

سلام بروبچ لیون

من ADSL شاتل دارم (که البته امروز تجهیزات VDSL نصب شد در محل) و مودم دی لینک 2740U

این روز ها از مودم رفتار های مشکوکی میدیدم ، مثلا وقتی هیچ استفاده ای از اینترنت نمیشد میدیدم چراف نت مودم داره با سرعت بالا چشمک میزنه
یکبار حتی کابل لن رو جدا کردم و وای فای هم خاموش کردم اما همچنان چشمک میزد
فیلم از چراغای مودم

اخیرا چندبار کلا نت قطع میشد ناگهان ، نه به خاطر نویز و این حرفا ، بدون هیچ علامتی ، چند بار مودم رو خاموش روشن میکردم درست میشد
یبار یک ساعت قطع شد ،صفحه شاتل میومد که میگفت تنظیمات ACS رو فعال کنم ، زنگ زدم به شاتل ، گفت مودم رو خاموش کن ، من از طرف شاتل ریست میکنم ، و درست شد
.
تا اینکه امروز صبح مجددا قطع شد با این تفاوت که تو پنل مودم کشش خط از 4 مگابیت به 22 مگابیت یهو افزایش پیدا کرد ، رفتم سر کوچه و دیدم بعله ، کافو مخابرات رو باز کردن و دارن فیوز نصب میکنن
ازش پرسیدم از طرف مخابراتی ؟ گفت نه شاتلم ، داریم به فیبر وصل میکنیم و میتونی بری درخواست VDSL بدی
.
منم برگشتم خونه ولی با گذشت 6 ساعت اینترنت من همچنان قطع هست و همون صفحه راه اندازی شاتل میاد

به پشتیبانی فنی شاتم زنگ زدم ، بع کلی مکث گفت شما پورتتون عوض شده و از طرف من اصن مشخصات مودم شما نمیاد

، الان کنترل پنل شاتل برام باز میشه فقط و با CMD پینگ سایت های ایرانی رو هم میتونم بگیرم !
دوستان لطفا اگر میتونید کمک کنید ، ذوق اینترنت VDSL ما به خاکستر تبدیل شد

 

ممنون

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام داداش

خب خودت داری میگی ... که البته امروز تجهیزات VDSL نصب شد در محل

دلیلش همین میتونه باشه ! و مربوط به مخابراته ...

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...