رفتن به مطلب

اخبار، بحث و بررسی اینترنت شرکت شاتل


reza-hatami
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

در 8 دقیقه قبل، silvermanYummy گفته است :

اگه شب زنده دارید،با بسته نامحدود ۱ تا ۱۱ همراه اول بگذرونید ،اگه مودمشو هم دارید که بهتر 

 

واسه آپدیت کردن بازی ها خیلی خوبه😃

ولی چند ماهیه افت سرعت داشته از 30mbit اومده رو 14mbit یا لااقل واسه من اینجوری یه😢

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 10 دقیقه قبل، Aminj گفته است :

واسه آپدیت کردن بازی ها خیلی خوبه😃

ولی چند ماهیه افت سرعت داشته از 30mbit اومده رو 14mbit یا لااقل واسه من اینجوری یه😢

برای من اگه مودمو جای درست بزارم ،حداقل ۲۴mbit رو داره،مفته ،همه کار میشه باش کرد،پینگشم برای بازی ثابته ،اکثرا مچ و کژوال csgo حدود ۸۰هست،ولی خب باید جیغای عربا و هندیارو هم تحمل کنیم

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 2 ساعت قبل، Aminj گفته است :

سلام

سیم های مخابرات و جعبه پست مخابرات رو هم چک کنین یه به یه کاربلد بگین یه نگاهی بهشون بندازه چند روزی به خاطر برف  و بارون ممکنه سیم ها سولفاته بزنه(اگه قدیمیه) یا جعبه پست اتصال به زمین پیدا کنه واسه منم همین مشکل رو داشت که با عوض کردن پست اوکی شد هر بار زنگ میزدم یه دری وری به آدم تحویل میدادن

قبل از برف و بارون هم همینجوری بود. کاربلد که میگین منظورتون از مخابرات کسی رو پیدا کنم؟

در 1 ساعت قبل، ParsaEs گفته است :

منم الان وضعیت فوق العاده وحشتناکی دارم...

خیلی از بازی ها اصلا به سرور وصل نمیشن

پینگ توی بازیای دارای سرور میدل ایست به 110 میرسه و اروپا 170 (بهتره بگیم غیرقابل بازی کردن)

دانلود از 700 کیلوبایت تا 30 کیلوبایت متغیره

هر 8 ساعت یه قطعی 10 دقیقه ای

نمیدونم چیکار کنم خیلی داره اذیت میکنه

دقیقا. الان بعضی از دوستان فقط سیم و اینارو بهونه میکنن ولی من هزار بار گفتم که بیشترشون رو چک کردم ولی مشکل حل نمیشه. شاید 10 20% مشکلات از سیم باشه و 80% برمیگرده به isp

 

در 2 ساعت قبل، silvermanYummy گفته است :

اگه شب زنده دارید،با بسته نامحدود ۱ تا ۱۱ همراه اول بگذرونید ،اگه مودمشو هم دارید که بهتر 

 

نه شبا زیاد نمیتونم بیدار بمونم.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

شب ساعت 8 که میشه پینگ از 90 میره روی 200 تا 300  بد ترین حالت  ساعت 11 شب هست تا ساعت 2 صبح هم ادامه داره

زنگ میزنه میگه مشکل خارج شبکه شاتل هست یا میگه مشکل سراسری هست

هر شب مشکل سراسریه 

لعنت به تک تک کسایی که تو شاتل کار میکنن

الان که ساعت 11:45 هست اصلا گوگل هم دیگه باز نمیشه

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سوال خارج از رنج

برای تست خط ، برای بازی انلاین ، چه ای پی باید تست کنیم؟؟؟

با ای پی 8.8.8.8

Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=82ms TTL=111
Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=81ms TTL=111
Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=82ms TTL=111
Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=81ms TTL=111
Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=83ms TTL=111
Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=82ms TTL=111
Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=80ms TTL=111
Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=83ms TTL=111
Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=82ms TTL=111
Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=81ms TTL=111
Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=81ms TTL=111
Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=82ms TTL=111

اینجوریه بنظرتون به درد گیم انلاین میخوره؟؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 15 دقیقه قبل، ATER گفته است :

شب ساعت 8 که میشه پینگ از 90 میره روی 200 تا 300  بد ترین حالت  ساعت 11 شب هست تا ساعت 2 صبح هم ادامه داره

زنگ میزنه میگه مشکل خارج شبکه شاتل هست یا میگه مشکل سراسری هست

هر شب مشکل سراسریه 

لعنت به تک تک کسایی که تو شاتل کار میکنن

الان که ساعت 11:45 هست اصلا گوگل هم دیگه باز نمیشه

همین الان با اینترنت همراه اول وصل شدم. چون شاتل اصلا سایت هارو باز نمیکنه!

 

در 9 دقیقه قبل، ali-0098 گفته است :

سوال خارج از رنج

برای تست خط ، برای بازی انلاین ، چه ای پی باید تست کنیم؟؟؟

با ای پی 8.8.8.8

Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=82ms TTL=111
Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=81ms TTL=111
Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=82ms TTL=111
Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=81ms TTL=111
Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=83ms TTL=111
Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=82ms TTL=111
Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=80ms TTL=111
Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=83ms TTL=111
Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=82ms TTL=111
Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=81ms TTL=111
Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=81ms TTL=111
Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=82ms TTL=111

اینجوریه بنظرتون به درد گیم انلاین میخوره؟؟

شما باید آیپی سرور همون بازی رو که بازی میکنی رو پیدا کنی و پینگ بگیری.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام.

کلا شبا وضعیت پینگ افتضاح میشه. از دوستام هم پرسیدم همه همین مشکل رو دارن. شما ایپی 178.22.122.78 رو پینگ کن ببین اگر کمتر از 30 بود میتونی از سرویس های کاهش پینگ استفاده کنی. برای من با adsl پیشگامان پینگ داخلیم حدود 20 هست که با اتصال به سرورای کاهش پینگ تو ساعات خلوت پینگ مسکو برام 70 و تو ساعت شلوغ 110 میشه.

 

اینم بگم زمانی که شما سرویس گیم رو فعال میکنی سرعت دانلودت محدودتر میشه.

 

ویرایش شده توسط Ali.Asgari2006
لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام دوستان عزیز

توی تاپیک دیگه ای این مورد رو مطرح کردم که با این کار مشکل‌شون حل شد:

اینطور مواقع DNS سرور شرکت ارائه دهنده اینترنت شما مشکل داره، با تعویض DNS توی خود تنظیمات مودم این مشکل حل میشه (مشکل در باز کردن سایت ها، تماشای فیلم، باز کردن اپلیکیشن های بومی مثل فیلیمو، نماوا و ... و حتی اپلیکیشن های دیار دیگر نظیر واتساپ، YouTube، اینستاگرام و ...)

برای نمونه این Dns‌ها رو ست کنین و نتیجه رو اعلام بفرمایین: (داخلی)

217.218.127.127

217.218.155.155

اگر بهبودی حس نکردین از Dnsهای گوگل استفاده کنین، البته خرج‌تون رو یه کم میبره بالا:

8.8.8.8

8.8.4.4

حدودا دو ماهی میشه Dns های شرکت پارس آنلاین و های‌وب مشکل دارن، با این کار مشکل احتمالا برای شما حل میشه

ممکنه ISP شما هم همین وضعیت رو داشته باشه

لینک به دیدگاه
Share on other sites

شاتل سرویس هاشو دوباره گرون تر کرد و حجم هم هنوز کمتر از همه سرویس دهنده هاست. nice 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در در 19 آذر 1399 در 23:53، ali-0098 گفته است :

سوال خارج از رنج

برای تست خط ، برای بازی انلاین ، چه ای پی باید تست کنیم؟؟؟

با ای پی 8.8.8.8

Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=82ms TTL=111
Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=81ms TTL=111
Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=82ms TTL=111
Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=81ms TTL=111
Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=83ms TTL=111
Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=82ms TTL=111
Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=80ms TTL=111
Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=83ms TTL=111
Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=82ms TTL=111
Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=81ms TTL=111
Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=81ms TTL=111
Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=82ms TTL=111

اینجوریه بنظرتون به درد گیم انلاین میخوره؟؟

از dns ای که استفاده میکنین پینگ بگیرین. من شخصا از 1.1.1.1 استفاده میکنم و پینگی که تو cmd میگیرم با پینگ توی گیم تفاوتی نداره. این پینگ 80 که از 8.8.8.8 میگیرین هم خیلی بالاس باید بین 50-60 باشه.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

وضعیت اینترنت شاتل برای من بیشتر از 15 روزه که افتضاح شده و از ساعت 8 شب به بعد پینگ 1.1.1.1 زیر 200 نمیاد. یکی دو روزه که این مشکل به خودی خود رفع شد تا امشب که دوباره پینگ 1.1.1.1 رو گرفتم و بین 100 تا 300 در نوسان بود. تو این چند روز هم 3 بار با پشتیبانی شاتل تماس گرفتم و هر 3 بار مجبور شدم تلفن رو قطع کنم چون بیشتر از 10 دقیقه پشت خط بودم و کسی جواب نمیداد. گرون شدن 20 درصدی خدمات شاتل هم که هیچی.

Ping250.PNG

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 9 دقیقه قبل، Tetro گفته است :

وضعیت اینترنت شاتل برای من بیشتر از 15 روزه که افتضاح شده و از ساعت 8 شب به بعد پینگ 1.1.1.1 زیر 200 نمیاد. یکی دو روزه که این مشکل به خودی خود رفع شد تا امشب که دوباره پینگ 1.1.1.1 رو گرفتم و بین 100 تا 300 در نوسان بود. تو این چند روز هم 3 بار با پشتیبانی شاتل تماس گرفتم و هر 3 بار مجبور شدم تلفن رو قطع کنم چون بیشتر از 10 دقیقه پشت خط بودم و کسی جواب نمیداد. گرون شدن 20 درصدی خدمات شاتل هم که هیچی.

Ping250.PNG

همش بخاطر بالا رفتن استفاده در ایام کروناست...قبلا 4.2.2.4 بالای 90 نداشتم...1 یا 2 بامداد 4.2.2.4 میشه 90 یا کمتر

 

Screenshot (177).png

لینک به دیدگاه
Share on other sites

مشکل از زیر ساخته و سراسری و با تعویض دی ان اس و این چیزا حل نمیشه

جدیدا در بازی ها پینگ غیر منطقی بالا رفته یعنی تا ماه پیش که کرونا و شلوغی فرقی نکرده ولی این چند روز خیلی بد شده

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام.امروز اینترنت خیلی داغون بود.تا ساعت 12 اینا بهتر شد.کلا هم این چند روزه خیلی خرابه.برا شما هم خرابه؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 1 ماه بعد...

سلام دوستان وقت بخیر

میرم سراغ اصل مطلب

بنده جدیدا با یک مشکل عجیب در استفاده از اینترنت شاتل مواجه شدم که نه خودم متوجه میشم ایراد از کجاست و نه حتی کارشناسهای پشتیبانی شاتل متوجه میشن، حتی سرپرست لایه 2 هم سر در نیاورد مشکل از کجاست و میگفت سرویس رو جمع آوری کن و فسخ قرارداد کن! به نظرم که دارن دروغ میگن

اما مشکل چیه؟

در ساعات رندومی از شبانه روز، اینترنت من قطع میشه بدین صورت که چراغ ADSL روشنه پس یعنی مسیر فیزیکی برقراره، چراغ اینترنت هم روشنه پس یعنی اتصال PPOE هم برقراره اما هیچ دریافت و ارسالی انجام نمی‌شه. این قضیه مثلا تا 3 دقیقه ادامه داره و پس از اون 3 دقیقه چراغ اینترنت خاموش میشه و مجددا پس از 5 دقیقه دوباره سبز میشه. به طور خلاصه، انگار که همه چی درسته ولی نمیشه از اینترنت استفاده کرد. اینم بگم که با مودمهای دیگه هم تست کردم همینه. مشکل از PC هم نیست چون رو موبایل و کلا دستگاه های دیگه هم همینه. هرچی هست مال قبل از مودمه.

وضعیت خط:

مسی

سرعت دانلود: 4 مگ

سرعت آپلود: 768 کیلوبایت

SNR دانلود: بین 16 تا 18

SNR آپلود: بین 17 تا 18

Line Attenuation برای دانلود: بین 45 تا 47

Line Attenuation برای آپلود: بین 26 تا 28

مودم رو با کابل مستقیم به سر خط وصل کردم و از پریز داخلی استفاده نمیکنم.

زنگ میزنم پشتیبانی مثل همیشه چرت میگه، میگه مشکل از نویز خطه! وقتی میگم آقا جان وضعیت نویز خط خوبه، میگه نه! اون لحظه که قطع میشی، همون لحظه نویز داری! و بعدش خودش فیک میشه!! بهش میگن نویز لحظه‌ای! والا من تا به حال همچنین چیزی ندیدم و نشنیدم، مگه میشه خط به صورت رندوم در ساعات شبانه روز به صورت لحظه‌ای نویز بگیره بعد ول کنه؟! تازه این دروغ زمانی مشخص میشه که وقتی من قطع هستم (چراغ ADSL و اینترنت روشنه ولی اینترنت ندارم) نویز خط رو که چک میکنم هموناست که بالا نوشتم، یعنی حتی در لحظه‌ای که قطع هستم هم نویز نداره خطم.

متاسفانه این ماجرا داره کلافم میکنه، گاهی شده مثلا در طول نیم ساعت 10 بار همینطوری میشه. خیلی وقتا از اینترنت استفاده نمیکنم، فقط کافیه مودم روشن باشه، بازم همینه. یعنی ربطی به استفاده از نداره که بگیم مثلا وقتی دارم دانلود می‌کنم به خط فشار میاد و قطع میشه، نه! خیلی وقتا وقتی دارم یه پینگ ساده هم میگیرم همین داستانه.

مشکل یه جایی است که انگار سیستم یا سرور شاتل مثلا به صورت رندوم منو از خودش پرت میکنه بیرون، یه همچین چیزیه انگار ولی اینا انقدر گاون که خودشونم نمیدونن مشکل از کجاست و فقط بلدن بگن زیرساخت مشکل داره.

کسی تا به حال به چنین مشکل مشابهی برخورده؟ و راه حلی داره برای پیشنهاد؟

ویرایش شده توسط Sandor
لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام 

یه چند شبی میشه از ساعت 2 که نت شاتل من میره روی حجم شبانه نت داخلی میشه!

تماس که میگیرم میگن بزودی رفع میشه اما هیچ خبری نیست

لینک به دیدگاه
Share on other sites

منم همچین مشکلی رو داشتم

بعد یه مدت حل شد بعد دوباره اومد و 40 دقیقه با اپراتور شرکت بحث و اینا به هیچ چیزی هم نرسید

آخرش خودش درست شد

لینک به دیدگاه
Share on other sites

من سال هاست چنین مشکلی دارم و هر بار که زنگ میزن بهشون یه جوری میپیچونن

ویرایش شده توسط kiarash917
لینک به دیدگاه
Share on other sites

تا حالا شده وقتی این مشگل را پیدا میکنید مقادیر DNS را دستی تو مودم تغییر بدید ؟ 

آیا کمک میکنه یا نه ؟ 

چون dNS های شرکتی (چه خصوصی مثل شاتل چه مخابرات) خیلی مواقع زارتشون در میره 

و به DNS خارجی احتایج دارن . مثل 8.8.8.8 و 1.1.1.1 و غیره 

مشکل شما به نظر میرسه DNS هست . یا تو مودم تغییر بدید یا رو network adaptor ویندوز . 

 

بعضی مواقع هم برعکس میشه . یعنی شما با DNS خارجی کار میکنید و باز اینترنت کار نمیکنه و مجبورید برگردید به حالت اولیه Dns 

راه حلش اینه . بهتر از وقت تلف کردن و سر و کله زدن با اپراتور بی سواده 

 

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 25 دقیقه قبل، بامداد گفته است :

تا حالا شده وقتی این مشگل را پیدا میکنید مقادیر DNS را دستی تو مودم تغییر بدید ؟ 

آیا کمک میکنه یا نه ؟ 

چون dNS های شرکتی (چه خصوصی مثل شاتل چه مخابرات) خیلی مواقع زارتشون در میره 

و به DNS خارجی احتایج دارن . مثل 8.8.8.8 و 1.1.1.1 و غیره 

مشکل شما به نظر میرسه DNS هست . یا تو مودم تغییر بدید یا رو network adaptor ویندوز . 

 

بعضی مواقع هم برعکس میشه . یعنی شما با DNS خارجی کار میکنید و باز اینترنت کار نمیکنه و مجبورید برگردید به حالت اولیه Dns 

راه حلش اینه . بهتر از وقت تلف کردن و سر و کله زدن با اپراتور بی سواده 

 

 

اصلا ربطی نداره به مشکل ایشون

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام عزیز

در 9 ساعت قبل، Sandor گفته است :

سلام دوستان وقت بخیر

میرم سراغ اصل مطلب

بنده جدیدا با یک مشکل عجیب در استفاده از اینترنت شاتل مواجه شدم که نه خودم متوجه میشم ایراد از کجاست و نه حتی کارشناسهای پشتیبانی شاتل متوجه میشن، حتی سرپرست لایه 2 هم سر در نیاورد مشکل از کجاست و میگفت سرویس رو جمع آوری کن و فسخ قرارداد کن! به نظرم که دارن دروغ میگن

اما مشکل چیه؟

در ساعات رندومی از شبانه روز، اینترنت من قطع میشه بدین صورت که چراغ ADSL روشنه پس یعنی مسیر فیزیکی برقراره، چراغ اینترنت هم روشنه پس یعنی اتصال PPOE هم برقراره اما هیچ دریافت و ارسالی انجام نمی‌شه. این قضیه مثلا تا 3 دقیقه ادامه داره و پس از اون 3 دقیقه چراغ اینترنت خاموش میشه و مجددا پس از 5 دقیقه دوباره سبز میشه. به طور خلاصه، انگار که همه چی درسته ولی نمیشه از اینترنت استفاده کرد. اینم بگم که با مودمهای دیگه هم تست کردم همینه. مشکل از PC هم نیست چون رو موبایل و کلا دستگاه های دیگه هم همینه. هرچی هست مال قبل از مودمه.

وضعیت خط:

مسی

سرعت دانلود: 4 مگ

سرعت آپلود: 768 کیلوبایت

SNR دانلود: بین 16 تا 18

SNR آپلود: بین 17 تا 18

Line Attenuation برای دانلود: بین 45 تا 47

Line Attenuation برای آپلود: بین 26 تا 28

مودم رو با کابل مستقیم به سر خط وصل کردم و از پریز داخلی استفاده نمیکنم.

زنگ میزنم پشتیبانی مثل همیشه چرت میگه، میگه مشکل از نویز خطه! وقتی میگم آقا جان وضعیت نویز خط خوبه، میگه نه! اون لحظه که قطع میشی، همون لحظه نویز داری! و بعدش خودش فیک میشه!! بهش میگن نویز لحظه‌ای! والا من تا به حال همچنین چیزی ندیدم و نشنیدم، مگه میشه خط به صورت رندوم در ساعات شبانه روز به صورت لحظه‌ای نویز بگیره بعد ول کنه؟! تازه این دروغ زمانی مشخص میشه که وقتی من قطع هستم (چراغ ADSL و اینترنت روشنه ولی اینترنت ندارم) نویز خط رو که چک میکنم هموناست که بالا نوشتم، یعنی حتی در لحظه‌ای که قطع هستم هم نویز نداره خطم.

متاسفانه این ماجرا داره کلافم میکنه، گاهی شده مثلا در طول نیم ساعت 10 بار همینطوری میشه. خیلی وقتا از اینترنت استفاده نمیکنم، فقط کافیه مودم روشن باشه، بازم همینه. یعنی ربطی به استفاده از نداره که بگیم مثلا وقتی دارم دانلود می‌کنم به خط فشار میاد و قطع میشه، نه! خیلی وقتا وقتی دارم یه پینگ ساده هم میگیرم همین داستانه.

مشکل یه جایی است که انگار سیستم یا سرور شاتل مثلا به صورت رندوم منو از خودش پرت میکنه بیرون، یه همچین چیزیه انگار ولی اینا انقدر گاون که خودشونم نمیدونن مشکل از کجاست و فقط بلدن بگن زیرساخت مشکل داره.

کسی تا به حال به چنین مشکل مشابهی برخورده؟ و راه حلی داره برای پیشنهاد؟

سلام من مشکل مشابه شمارو داشتم ولی 3 دقیقه کانکنت نمیموند  اینطوری بود ک همچی اوکی بود بعد یهو اینترنت قطع میشد ولی چراغا روشن بود بعد 20 ثانیه دوباره DSL شروع به چشمک زدن میکرد که با تعویض پورت توی مخابرات منطقه قضیه حل شد

مال شما هم یا از مودم هست یا از پورت

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 1 ماه بعد...

سلام دوستان

من یه مدته یه مشکلی با اینترنت شاتل دارم. اون هم به این شکله که وقتی در حالت عادی میخوام بعضی وب سایت های خارجی مثل گوگل اینها رو باز کنم سرعت خیلی کنده یا اصلا باز نمیکنه.

بعدش مجبورم dns دستی ست کنم 8.8.8.8 و 8.8.1.1. اینا که اوکی میشه کاملا. ولی اون موقع مشکل جدید که پیش میاد اینه که یه سری سایت های داخلی دیگه اصلا باز نمیشه و همون اولش ارور میده...

چطور میشه همچین مشکلی رو حل کرد؟

از دوستان قمی کسی بوده که با شاتل همچین مشکلی داشته و با رفتن به یه isp دیگه کاملا مشکلش حل شده باشه؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 8 دقیقه قبل، indianboy گفته است :

سلام دوستان

من یه مدته یه مشکلی با اینترنت شاتل دارم. اون هم به این شکله که وقتی در حالت عادی میخوام بعضی وب سایت های خارجی مثل گوگل اینها رو باز کنم سرعت خیلی کنده یا اصلا باز نمیکنه.

بعدش مجبورم dns دستی ست کنم 8.8.8.8 و 8.8.1.1. اینا که اوکی میشه کاملا. ولی اون موقع مشکل جدید که پیش میاد اینه که یه سری سایت های داخلی دیگه اصلا باز نمیشه و همون اولش ارور میده...

چطور میشه همچین مشکلی رو حل کرد؟

از دوستان قمی کسی بوده که با شاتل همچین مشکلی داشته و با رفتن به یه isp دیگه کاملا مشکلش حل شده باشه؟

منم چند وقت دیگه میام واتیکان ایران واسه زندگی،شرکتو عوض کن دی ان اس های شاتل داغونن بعد زنگ میزنی میگه نه دی ان سی ها اوکی...ببین هیچی حالیشون نیست..الان واتیکان وی دی اس ال اومده خب برو بگیر دیگه

لینک به دیدگاه
Share on other sites

vdsl تا چند تا کوچه پایین تر از کوچه ما چندین ماهه فعال شده ولی به کوچه ما نرسیده. البته ازین جعبه هاشو خیلی وقته زدن ولی نمیدونم چجوریه که فعال نمیشه...

نمیدونم باید از چه شرکتی بگیرم که بهتر از شاتل باشه... قبلش پارس آنلاین و آسیاتک داشتم اونها هم تر زدن دیگه رفتم سمت شاتل... 

خوبی شاتل اینه که توی یوتیوب اینا با filtershekanمشکل نداره و راحت روی 720p و 1080p بدون لگ میاره...

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 1 ماه بعد...
لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...