رفتن به مطلب

مشکل آواژنگ در ارایه خدمات مربوط به پاور های گارانتی شده کولر مستر


حمید رضا احمدی
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

سلام ، پاور کولر مستر V750 با گارانتی آواژنگ  دارم الان چهار هفته هست که براشون  فرستاده ام.

میخوان پاور رده پایین وایت رو جایگزین پاور مدل بالای V750 کنند. از آواژنگ تماس گرفته اند میگن من با مدیریت صحبت کرده ام مدیریت گفتنه اند هزینه ای بابت این موضوع از شما گرفته نشود. بهشون گفتم دارید جنس مدل پایین تر رو میدید بعد میخواهید هزینه بگیری ؟!!!.
بعد دید من متوجه موضوع شده ام گفت مابه التفاوت رو هم پرداخت می کنیم.
بعدش یه آقایی که خودشون رو  نماینده کولر مستر در ایران معرفی میکرد تماس گرفتن و با چرب زبانی پشت سر هم حرفهای غیر منطقی میزد.
مثلا میگفت یا با پاور رده پایین تعویض کن یا تا اسفند سال 1400 منتظر بمون. و یا اگه میخوای قیمت فاکتور رسمی فروش به آواژنگ رو به شما میدم یعنی 4 تومن؟!!!


متاسفانه حرفهای آواژنگ و اون نماینده کولر مستر کاملا از نظر من غیر منطقی هست چون یکی از دوستان من که گارانتی تابا داشتند قیمت روز مادربرد رو از شرکت گرفته است.
بنابراین با این صحبتها تصمیم به شکایت دارم .الان هم میخوام ازشون شکایت کنم . به چه جاهایی میتونم شکایت کنم؟

لطفا دوستانی که میخوان من رو از انجام شکایت منصرف کنند یا توصیه توافق و ... نمایند  در این تاپیک پاسخی نگذارند.

 

ممنون.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • ارسال 67
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

برترین ارسال کننده‌های این تاپیک

یعنی بخاطر یه قرون دو هزار هم کلی دروغ میگن تا مثلا ثابت کنن چقدر زرنگن ! شکایت کن ازشون

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در ۵۴ دقیقه قبل، Coffee Addicted گفته است :

یعنی بخاطر یه قرون دو هزار هم کلی دروغ میگن تا مثلا ثابت کنن چقدر زرنگن ! شکایت کن ازشون

گارانتی خیلی ساله که در ایران تموم شده

شکایت کن ولی تاثیری نداره اون شرکت اواژنگ اینقدر پول داره که تمام اتحادیه و بازرسی های اونو میخره 

باید پارتی داشته باشی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

آواژنگ با قدرتی که داره تمام شرکت های پستی مرز رو تو دستش داره برای همین شما از شهرهای جنوبی حتی نمیتونید با پست یا تیپاکس کالای دیجیتالی به باقی شهر ها ارسال کنید چون این شرکت با مافیایی جلوشو میگیره
حالا ببینید وقتی همچین قدرتی داره میشه ازش شکایت کرد

لینک به دیدگاه
Share on other sites

@cooler master support

پشتیبانی کولرمستر یکی دو سال پیش تو یه تاپیک خیلی ادعا داشت  که ما فلانیم بیسانیم خدمات بین المللی میدیم و همون موقع بهش گفتم چشمم آب نمیخوره و به شدت بهم پرید. قطعا نتیجه نهایی این تاپیک مشخص میکنه اوضاع چی به چیه

ویرایش شده توسط Alirezatha
لینک به دیدگاه
Share on other sites

http://tazirat135.ir/
دوست عزیز اینجا می تونی شکایت کنی اما اگر بت گفته با پاور رده پایین به همراه مابه التفاوت می خوان خدمات بدن حرفت به جایی نمی رسه این قضیه مرسومه در کل چنتا حالت هست که بهت میگم
1- برات قطعه رو تعمیر کنن
2- همون قطعه رو برات با اکبند یا تعمیری دیگه تعویض کنن
3-قطعه بالاتر بهت بدن و ازت پول بگیرن 
4- قطعه پایینتر بدن و بهت پول بدن
5- با توجه به فاکتور خرید مبلغ کالا رو برات برمیگردونن

خارج از این ها کاری بکنن می تونی شکایت کنی وگرنه وقتت خودت روتلف کردی 

ویرایش شده توسط Divine
لینک به دیدگاه
Share on other sites

من چند باری گذرم خورده به گارانتی آواژنگ آخریش سال 98 بود که کارت گرافیک  رو به علت سوختگی LED RGB  با مدل بالاتر تعویض کردن و مبلغ معقول سر گرفتن که انگار دیگه از این خبرا نیست.... شما اگه وقتش و حوصلشو داری شکایت کن ازشون فقط اینم در نظر بگیر که اگه شکایت کنی ممکنه لج کنن
 

در 23 دقیقه قبل، mitternacht گفته است :

آواژنگ با قدرتی که داره تمام شرکت های پستی مرز رو تو دستش داره برای همین شما از شهرهای جنوبی حتی نمیتونید با پست یا تیپاکس کالای دیجیتالی به باقی شهر ها ارسال کنید چون این شرکت با مافیایی جلوشو میگیره
حالا ببینید وقتی همچین قدرتی داره میشه ازش شکایت کرد

برگام ! :| 
 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 5 ساعت قبل، شهر کامپیوتر گفته است :

گارانتی خیلی ساله که در ایران تموم شده

شکایت کن ولی تاثیری نداره اون شرکت اواژنگ اینقدر پول داره که تمام اتحادیه و بازرسی های اونو میخره 

باید پارتی داشته باشی

نه از همین اواژنگ خیلی گرفتم اخرین بار یه Z270 دادم یه Z490 اکبند با 2 میل سرگرفتن ازم (تقریبا 2 ماه پیش) اما با شکایت البته یه 6 ماهی زمان برد که تقصیر خودم بود از وقت که کالا رو تحویل دادم یک ماهی گذشت بعد اصلا یادم رفت این قطعه رو دادم  داشتم کارتن خالی ها رو چک می کردم چشمم به کارتنش افتاد یادم اومد 😅😅 بگذریم سر یه قضیه ای دبه داشتن می کردن منم شکایت کردم زیر یک ماه یه Z490 اکبند گرفتم 

در 4 ساعت قبل، mitternacht گفته است :

آواژنگ با قدرتی که داره تمام شرکت های پستی مرز رو تو دستش داره برای همین شما از شهرهای جنوبی حتی نمیتونید با پست یا تیپاکس کالای دیجیتالی به باقی شهر ها ارسال کنید چون این شرکت با مافیایی جلوشو میگیره
حالا ببینید وقتی همچین قدرتی داره میشه ازش شکایت کرد

ربطی به اواژنگ نداره برعکس بیشتر مافیای لوازم خانگی هست تا کامپیوتر در کل اواژنگ قیافش به این حرفا نمی خوره 😅  البته قسمت دوم حرف شما درست بود الان هم از سمت جنوب هم از سمت شمال غربی کشور به شدت سختگیری زیاد شده تا جایی که الان یه مانیتور از سمت جنوب نمی زارن بیاد !!!!! 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

لعنت به تمام شرکتهای گارانتی تو ایران.

هیچ کدوم نون حلال نمیخورن. از دزد سر گردنه هم نامردتر هستن. 

امیدوارم که هم کارکنان هم مدیران هر گارانتی که میخواد باشه. این پست بخونه شاید شرم بکنه و دست از دزدی برداره.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

با سلام

اگه دید دارن میزنن کلا زیر همه چیز، حتما قبل از اینکه فاکتور رو برای شرکت آواژنگ ارسال کنید با یکی از فروشگاه های قطعات کامپیوتری شهر خودتون که آشنا هم هست هماهنگ کن و یه رسید با قیمت به روز ازشون بگیر که فلان قطعه رو من از فلان جا در فلان تاریخ (مثلا اینور 1400) گرفتم که قیمتش هم بالا باشه بعد برای شرکت بفرست و بگو آقا من با همین قیمت گرفتم اینم فاکتور! دو بار من این کارو کردم و هر دو بار شرکت ترجیه داد بجای پرداخت مبلغ فاکتور، قطعه رو با قطعه ی نو عوض کنه!

لینک به دیدگاه
Share on other sites

دقیقا منم همین پاور رو دارم، کولر مستر V 750 ، من 4/5 سال پیشی خریدمش، با وجود این که گارانتی داشت، اواژنگ اینقدر پیچوند که بیخیال قضیه شدم😐 یک ماه پاور دستشون بود هیج کاری نکردن، البته سال 96 بود و پاور 700 وات گرین رو خریدم  بجاش 950!  الان خیلی گرون تر شده، نامرد تر از گارانتی اواژنگ تو ایران نیست.

ویرایش شده توسط Paradise Lost
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 14 ساعت قبل، Alirezatha گفته است :

@cooler master support

پشتیبانی کولرمستر یکی دو سال پیش تو یه تاپیک خیلی ادعا داشت  که ما فلانیم بیسانیم خدمات بین المللی میدیم و همون موقع بهش گفتم چشمم آب نمیخوره و به شدت بهم پرید. قطعا نتیجه نهایی این تاپیک مشخص میکنه اوضاع چی به چیه

دقیقا با من صحبت کرد ولی انگار طرف داره با بچه صحبت می کنه.

بهش گفتم کشور ما تحریم بوده و خواهد بود این دیگه مدیریت شماست که بتونی در شرایط تحریم خدمات مناسب رو ارایه کنید.

بعدشم مگه تو سود کردن با ما تقسیم می کنند که در این مواقع ما بایستی اونها رو درک کنیم.  درک فقط از طرف کاربر بایستی باشه سود فقط از طرف اونها.

در 10 ساعت قبل، danyalbmw گفته است :

با سلام

اگه دید دارن میزنن کلا زیر همه چیز، حتما قبل از اینکه فاکتور رو برای شرکت آواژنگ ارسال کنید با یکی از فروشگاه های قطعات کامپیوتری شهر خودتون که آشنا هم هست هماهنگ کن و یه رسید با قیمت به روز ازشون بگیر که فلان قطعه رو من از فلان جا در فلان تاریخ (مثلا اینور 1400) گرفتم که قیمتش هم بالا باشه بعد برای شرکت بفرست و بگو آقا من با همین قیمت گرفتم اینم فاکتور! دو بار من این کارو کردم و هر دو بار شرکت ترجیه داد بجای پرداخت مبلغ فاکتور، قطعه رو با قطعه ی نو عوض کنه!

روشتون در مجاب کردنشون عالی بود.

در 12 ساعت قبل، ali-0098 گفته است :

لعنت به تمام شرکتهای گارانتی تو ایران.

هیچ کدوم نون حلال نمیخورن. از دزد سر گردنه هم نامردتر هستن. 

امیدوارم که هم کارکنان هم مدیران هر گارانتی که میخواد باشه. این پست بخونه شاید شرم بکنه و دست از دزدی برداره.

شرم ؟!!! اینها فقط دنبال مایه هستند.

 

در 14 ساعت قبل، Divine گفته است :

http://tazirat135.ir/
دوست عزیز اینجا می تونی شکایت کنی اما اگر بت گفته با پاور رده پایین به همراه مابه التفاوت می خوان خدمات بدن حرفت به جایی نمی رسه این قضیه مرسومه در کل چنتا حالت هست که بهت میگم
1- برات قطعه رو تعمیر کنن
2- همون قطعه رو برات با اکبند یا تعمیری دیگه تعویض کنن
3-قطعه بالاتر بهت بدن و ازت پول بگیرن 
4- قطعه پایینتر بدن و بهت پول بدن
5- با توجه به فاکتور خرید مبلغ کالا رو برات برمیگردونن

خارج از این ها کاری بکنن می تونی شکایت کنی وگرنه وقتت خودت روتلف کردی 

کجا شکایت کردید ؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در ۱ ساعت قبل، حمید رضا احمدی گفته است :

کجا شکایت کردید ؟

داخل سایت فقط یادت باشه اونجا که می خوای استان و شهر رو انتخاب کنی استان و شهر خودت نباشه استان و شهر هر جایی باشه که می خوای ازش شکایت کنی 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در در ۱۴۰۰/۳/۲ در 14:25، حمید رضا احمدی گفته است :

سلام ، پاور کولر مستر V750 با گارانتی آواژنگ  دارم الان چهار هفته هست که براشون  فرستاده ام.

میخوان پاور رده پایین وایت رو جایگزین پاور مدل بالای V750 کنند. از آواژنگ تماس گرفته اند میگن من با مدیریت صحبت کرده ام مدیریت گفتنه اند هزینه ای بابت این موضوع از شما گرفته نشود. بهشون گفتم دارید جنس مدل پایین تر رو میدید بعد میخواهید هزینه بگیری ؟!!!.
بعد دید من متوجه موضوع شده ام گفت مابه التفاوت رو هم پرداخت می کنیم.
بعدش یه آقایی که خودشون رو  نماینده کولر مستر در ایران معرفی میکرد تماس گرفتن و با چرب زبانی پشت سر هم حرفهای غیر منطقی میزد.
مثلا میگفت یا با پاور رده پایین تعویض کن یا تا اسفند سال 1400 منتظر بمون. و یا اگه میخوای قیمت فاکتور رسمی فروش به آواژنگ رو به شما میدم یعنی 4 تومن؟!!!


متاسفانه حرفهای آواژنگ و اون نماینده کولر مستر کاملا از نظر من غیر منطقی هست چون یکی از دوستان من که گارانتی تابا داشتند قیمت روز مادربرد رو از شرکت گرفته است.
بنابراین با این صحبتها تصمیم به شکایت دارم .الان هم میخوام ازشون شکایت کنم . به چه جاهایی میتونم شکایت کنم؟

لطفا دوستانی که میخوان من رو از انجام شکایت منصرف کنند یا توصیه توافق و ... نمایند  در این تاپیک پاسخی نگذارند.

 

ممنون.

درود

این پاسخ "دفتر کولرمستر ایران" برای این مورد رو من از طرف شون اینجا میذارم:


با سلام خدمت شما.

 


پیرو بحث پیش آمده در فروم محترم لیون کامپیوتر در خصوص نحوه خدمات دهی لازم دیدیم توضیحاتی را خدمت مدیر محترم فروم ارائه نماییم:

 


-          جناب آقای حمید رضا احمدی در تاریخ 15 اردیبهشت ماه سال 1400 از طریق ایمیل با شرکت کولر مستر در خصوص شکایت از نحوه خدمات، مکاتبه نمودند.

-          در ایمیل ها سعی بر این شد که توضیحات قانع کننده ای به ایشان ارائه گردد که بر مبنی واقعیت بود.

-          اما با توجه به قانع نشدن ایشان از طریق دفتر کولر مستر با ایشان در همان تاریخ تماس تلفنی گرفته شد.

-          با توجه به بررسی ها مشخص گردید که مدلی که ایشان دارند حدود یک سال در بازار به فروش نرسیده و در انبار شرکت موجود نیست. طبق پیشنهاد شرکت آواژنگ مدل های جایگزین به ایشان ارائه  گردید و قرار بر این شد که در صورت قبول پیشنهاد ما باتفاوت قیمت به ایشان پرداخت گردد.

-          اما بر طبق ادعای ایشان این پیشنهادات منطقی نبوده و ایشان تقاضا تعویض کالا را داشتند که طبیعتاً با توجه به عدم موجودی امکان این امر مهیا نبود.

-          سپس به ایشان از طرف دفتر کولر مستر پیشنهاد دیگری مبنی بر تعویض با کالای MWE GOLD 750 V2 داده شد که ایشان برای بررسی این موضوع یک بازه دو روزه را درخواست نمودند.

-          سپس بعد از دو روز با توجه به عدم اطلاع رسانی ایشان مجددا خدمت شان تماس گرفته شد و مجددا ایشان شروع به اعتراض نمودند و ما به ایشان همان توضیحات را ارائه دادیم و ایشان باز هم درخواست زمان برای بررسی این پیشنهاد را داشتند.

-          اما متاسفانه امروز مشاهده نمودیم که برخلاف صحبت های انجام شده ایشان راه دیگری را در پیش گرفتند که باعث تعجب ما گردید. زیرا پیشنهاد ما بر مبنی منطق و صداقت بود.

-          بدیهی میباشد در شرایط کنونی و با توجه به مشکلات عدیده ای مانند خلا تولید، تاخیرات ناشی از سمت کارخانه به علت در خواست های بیش از اندازه و غیره ،تمام تلاش شرکت کولر مستر این میباشد که بتواند به نحو مطلوب و در خور کاربر ایرانی ،خدمات ارائه دهد.

-          در انتها ما همچنان متعهد به ارائه خدمات به کاربران مان هستیم و این موضوع باعث افتخار ما میباشد. رسما اعلام میدارم که مسئولیت خدمات بر عهده ما میباشد و به هیچ بهانه ای به دنبال عدم ارائه خدمات نمیباشیم.

-          همچنان منتظر تماس این کاربر عزیز بابت پیشنهادات شان هستیم.

 

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به نظرم طبق تماسی که داشتم هم شرکت گارانتی و هم مسئول دفتر برند دنبال حل کردن مشکل و رفع نگرانی شما کاربر محترم هستند

اگر نیاز دید میتونید با واسطه من هم یه ویدیو کال انجام بدیم که مشکل شما کامل حل بشه

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 2 ساعت قبل، Mahdi-Lion گفته است :

به نظرم طبق تماسی که داشتم هم شرکت گارانتی و هم مسئول دفتر برند دنبال حل کردن مشکل و رفع نگرانی شما کاربر محترم هستند

اگر نیاز دید میتونید با واسطه من هم یه ویدیو کال انجام بدیم که مشکل شما کامل حل بشه

سلام و وقت به خیر ،

با تشکر از پیگیری و تلاش جنابعالی برای پیگیری موضوع و  .....

با عرض شرمندگی درخواست من از اول مشخص بود و راه حل های  نماینده کولر مستر و آواژنگ غیر منطقی هست.

پیشنهاداتی همچون تعویض با مدل پایین تر ( در ابتدا درخواست وجه مابه التفاوت توسط شرکت آواژنگ ، سپس عدم درخواست وجه و در نهایت پرداخت مابه التفاوت به اینجانب) نشان دهنده این موضوع هست که هیچ گونه صداقتی در این حوزه نمی باشد و شرکت و اشخاص پشت پرده  پیگیر منافع شرکتی ویا شخصی خویش می باشند. 

البته همانطور که حضرتعالی در جریان هستید پیشنهاد پرداخت مبلغ فروخته شده به شرکت آواژنگ داده شده( 4 میلیون تومان)  برای جبران خسارت اینجانب هم توسط همین نماینده کولر مستر داده شده است که  متاسفانه از شرح داده شده ایشان توسط شرکت حذف گردیده  است که حتما قبول می فرمایید خالی از هرگونه منطق امروزی می باشد.

به نظر اینجانب برای شرکت کولر مستر با این توانایی و نفود  وارادت 40 الی 50 پاور سری V در توانهای مختلف برای رفاه حال مشتریان کار زمانگیر و دشواری نمی باشد که به اسفند تا فروردین 1401 موکول شود.

این موضوع کاملا مشخص است که شرکت به دلیل گرانیهای اخیر  سیاست خویش را  از کالاهای با سطح کیفی A به سطوح  پایین تر  تغییر داده است و از ما هم انتظار دارد که درخواست خویش را با شرکت مذکور هماهنگ نماییم که این خلاف رویه قبول تعهدات شرکت آواژنگ و کولر مستر در خصوص کالای گارانتی شده می باشد.

لذا پیشنهاد اینجانب فقط این است که پاور مذکور فقط با پاوری در  کلاس مذکور تعویض گردد و یا پاورهای هم کلاس در رده مشابه قیمت گرفته و معادل ریالی قیمت روز پاور مذکور به اینجانب پرداخت گردد.

سایر پیشنهادات از نظر اینجانب منتفی هست و نیاز به هیچ گونه مذاکره و یا مکالمه ثانویه و احیانا تصویری نمی باشد.

 

 

 

 

 

 

در ضمن  نظرات و پیشنهادات دوستان  در این تاپیک به اینجانب تا به این لحظه در این مسیر  کمک شایانی نموده است. بنابراین از تمامی دوستان که بدون هیچ گونه چشمداشتی  کمک کرده اند کمال تشکر را دارم.

در حال حاضر اینجانب در حال جمع بندی در خصوص نحوه  رسیدن به هدف منطقی خویش(طبق پیشنهاد گفته شده ) می باشم.

 

لذا از دوستانی که در این مسیر حرکت نموده اند خواهش می کنم تجربیات خویش را در این تاپیک قرار داده و خواهش می کنم از گذاشتن کامنتهایی  همچون برائت از شرکت مذکور و یا توجیه رفتار غیر مسوولانه این شرکت پرهیز شود.

شاید مسیری که با کمک همدیگر تعیین می گردد رویه غیر معمول شرکت مذکور و یا شرکتهای مشابه  را تغییر دهد.

 

ویرایش شده توسط حمید رضا احمدی
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در ۱۶ دقیقه قبل، حمید رضا احمدی گفته است :

سایر پیشنهادات از نظر اینجانب منتفی هست و نیاز به هیچ گونه مذاکره و یا مکالمه ثانویه و احیانا تصویری نمی باشد.

در هر صورت انشالله موفق باشید.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 18 ساعت قبل، Battlefield3 گفته است :

بالاخره به شما پیشنهاد مدل white دادند یا مدل Gold ؟

مدلهای WME و V , V SFX  داریم ولی مدل GOLD  نداریم. GOLD  فقط یه گواهینامه بازده انرژی هست. که  البته شاید اطلاعات دوستان بیشتر باشد.

مدل  WME بالاترین بازده انرژیش گلد هست ولی معمولا برنز هستند. تعداد کانکتورهای کمتری نسبت به سری V داره و در کل میان رده هست. ولی سری V  پرچمدار هست.

حتی بهترین مدل WME  به پای سری  V  نمیرسه.  مثل اینکه دناپلاس حتی با آپشن های متعدد 2021  رو بیای با آزرا 2018 مقایسه کنی.

ویرایش شده توسط حمید رضا احمدی
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در در ۱۴۰۰/۳/۴ در ۱۲:۱۰، حمید رضا احمدی گفته است :

مدلهای WME و V , V SFX  داریم ولی مدل GOLD  نداریم. GOLD  فقط یه گواهینامه بازده انرژی هست. که  البته شاید اطلاعات دوستان بیشتر باشد.

مدل  WME بالاترین بازده انرژیش گلد هست ولی معمولا برنز هستند. تعداد کانکتورهای کمتری نسبت به سری V داره و در کل میان رده هست. ولی سری V  پرچمدار هست.

حتی بهترین مدل WME  به پای سری  V  نمیرسه.  مثل اینکه دناپلاس حتی با آپشن های متعدد 2021  رو بیای با آزرا 2018 مقایسه کنی.

mwe gold وجود داره منظورم همین بود. از بازدهی و تفاوت پاورها اطلاع دارم. سوالم این بود که به شما WME gold پیشنهاد دادن یا WME White

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در ۵ ساعت قبل، Battlefield۳ گفته است :

mwe gold وجود داره منظورم همین بود. از بازدهی و تفاوت پاورها اطلاع دارم. سوالم این بود که به شما WME gold پیشنهاد دادن یا WME White

WME GOLD 750  V2

 

 

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

جالب هست امروز تماس گرفته اند از آواژنگد گفتند  پاورتون رو تست کردیم و هیچ مشکلی نداره ولی تحت ماین بوده و به خاطر همین مشکل پیدا کرده است. گقتم خلاصه مشکل داره یا خیر 

البته این مسایل رو  انگار  این پشیبان به ظاهر زرنگ  کولر مستر به آنها انتقال داده اند. چون اخیرا بعضی افراد ناشناس تو پروفایل من جستجو میکرد.

کارشناس آواژنگ من رو از کجا میشناسه ؟!!

بهشون گقتم آقا پین های پنجم مولکس همشون  در یه ردیف تورفتگی داره گفت نه تست کردیم مشکلی نداره. گفتم مشخص هست تورفتگی داره که باعث سوختگی پین پنجم کابل میشه در ادامه گفت

 چون به شما هم اعتمادی نداریم بیایید اینجا تا بعد از تست شخصا بهتون تحویل بدیم. چون امکان داره بهانه بیاری که پاور خراب شده است.

من هم گفتم به شما اعتماد ندارم و ازتون شکایت می کنم تا بدونی طرف حسابت کی هست؟

واقعا واسه گارانتی کولر مستر(آواژنگ) متاسفم که به جای حل مشکل و رفع کم کاری خودشون  به  دنبال بهانه تراشی  و... هست.

 


 

 

 

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

نتیجه اخلاقی تاپیک :

یا پاور بدون گارانتی بخرین که پولتون حروم نشه یا اگر گارانتی میخواین گرین بخرین که دست کم خیالتون تا سال ها بابت این موضوع راحت باشه.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری


×
  • اضافه کردن...