رفتن به مطلب

مشکل آواژنگ در ارایه خدمات مربوط به پاور های گارانتی شده کولر مستر


حمید رضا احمدی
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

درود دوست عزیز

اینکه روی حق خودتون پافشاری میکنین بسیار عالیه

اما شرکت هم می‌تونه چون شما دقیقا همون پاور رو می‌خواین، پاور شما رو نگه داره و بذاره ببینه کی این پاور وارد میشه بعد برای شما بفرسته، این پروسه ممکنه تا یکی دو سال هم طول بکشه و یا ممکنه اصلا هم اتفاق نیفته، چون پاورهای جدیدتر با تکنولوژی و ویژگیهای جدیدتر تو بازار معرفی شده و میشن و اونها نیاز فعلی و آینده بازاره، هیچ وقت شرکت گارانتی کننده نمیاد یک دونه از یه محصول رو وارد کنه، وارد کردن انبوه یک محصول که از لحاظ بازار از رده خارج شده هم هیچ صرفی براش نداره...

ضمنأ معمولا شرکت های گارانتی کننده از فروشگاه ها - حتی در صورت موجود بودن - نمیتونن خرید و جایگزین کنن

دیگه یا باید اون پاور رو بگیرین

یا صبر کنین

 

تاپیک از مسیرش خارج شده و ‌... به همین دلیل قفل میشه

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • ارسال 67
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

برترین ارسال کننده‌های این تاپیک

دوستان در نهایت مشکل اینجانب  پس از گذشت دو ماه و در نهایت با شکایت اینجانب و  ورود مدیر عامل و ...   با تعویض با پاور بهتر از پاور خودم  حل شد.

پاوری که شرکت به اینجانب تحویل دادند:

V850 V2 White Edition   با گارانتی ده ساله. 

خواستم از تمامی دوستان که تو این مسیر به من کمک کرده اند تشکر و قدردانی کنم .

 

ویرایش شده توسط حمید رضا احمدی
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
در ۲۰ دقیقه قبل، حمید رضا احمدی گفته است :

دوستان در نهایت مشکل اینجانب  پس از گذشت دو ماه و در نهایت با شکایت اینجانب و  ورود مدیر عامل و ...   با تعویض با پاور بهتر از پاور خودم  حل شد.

پاوری که شرکت به اینجانب تحویل دادند:

V850 V2 White Edition   با گارانتی ده ساله. 

خواستم از تمامی دوستان که تو این مسیر به من کمک کرده اند تشکر و قدردانی کنم .

 

خدا رو شکر

از چه طریقی شکایت کردید ؟ اتحادیه یا .... ؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 2 دقیقه قبل، Hassan.SK گفته است :

خدا رو شکر

از چه طریقی شکایت کردید ؟ اتحادیه یا .... ؟

ممنون و متشکرم از طریق نماد اعتماد پیگیری کردم . و بخش فروش برای من پیگیری و تهیه کرد به جای بخش پشتیبانی که خیلی اذیت کردند. 

ویرایش شده توسط حمید رضا احمدی
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
در 5 دقیقه قبل، حمید رضا احمدی گفته است :

ممنون و متشکرم از طریق نماد اعتماد پیگیری کردم . و بخش فروش برای من پیگیری و تهیه کرد به جای بخش پشتیبانی که خیلی اذیت کردند. 

متاسفانه سیاست گارانتی ها جوریه که بهشون گفتن هر جوری میتونید از سر باز کنید فقط زمانی که مجبور میشن به تعهداتشون عمل میکنن البته در بین مواقعی هم هست که واقعا خدمات میدن به هر حال هیچ سیستمی کامل نیست مثل همه ما که کامل نیستیم و همگی پارتی از یه سیستم هستیم

به هر حال خوشحال شدم اصرارتون نتیجه بخش بوده 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در ۴۲ دقیقه قبل، حمید رضا احمدی گفته است :

دوستان در نهایت مشکل اینجانب  پس از گذشت دو ماه و در نهایت با شکایت اینجانب و  ورود مدیر عامل و ...   با تعویض با پاور بهتر از پاور خودم  حل شد.

پاوری که شرکت به اینجانب تحویل دادند:

V850 V2 White Edition   با گارانتی ده ساله. 

خواستم از تمامی دوستان که تو این مسیر به من کمک کرده اند تشکر و قدردانی کنم .

 

تبریک میگم، پیگیری هاتون به نتیجه ختم شد.

بعضی اوقات زیر مجموعه ها به خیال خودشون دارن به شرکتشون خدمت میکنن ولی در واقع خیانت یا بازی با آبرو بیشتر نیست.

عجیب بود که مدیران عزیز فروم،‌ تاپیک رو بسته بودن. در حالی که نه توهینی بود و نه صحبت و انتظار غیر منطقی ...

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 28 دقیقه قبل، Blueman6 گفته است :

عجیب بود که مدیران عزیز فروم،‌ تاپیک رو بسته بودن. در حالی که نه توهینی بود و نه صحبت و انتظار غیر منطقی ...

درود دوست من

عجیب نبود، به خاطر بود که تاپیک از مسیرش داشت خارج میشد، به محض اینکه نتیجه داد استارتر محترم به ما گفتن که در تاپیک بنویسید موضوع حل شده، ما دیدیم که خود ایشون اگر بنویسن بهتره و ممکنه راهنمای کاربران دیگری هم بشن، به همین خاطر تاپیک باز شد و ادامه ی ماجرا رو که هم‌اکنون داریم مشاهده می‌کنیم...

استارتر محترم مزد صبر و پافشاری روی حق‌شون رو گرفتن، البته نباید گفت مزد چون حق‌شون بوده... بهشون تبریک میگم که حق‌شون رو گرفتن و این پروسه رو با ما به اشتراک گذاشتن

امیدوارم توی تمام تاپیک‌ها به جای اینکه ما کاربران، بیایم و موضوعات حاشیه ای درست کنیم و بحث رو از روالش خارج کنیم، کمک کنیم تا زودتر از موعد موضوع ختم به خیر بشه. سر همین رفتار ما، مفیدترین تاپیک ها که می‌توانستن مرجع خوبی برای بازدیدکنندگان باشن به بدترین تاپیک ها تبدیل شدن...

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در ۴ ساعت قبل، حمید رضا احمدی گفته است :

دوستان در نهایت مشکل اینجانب  پس از گذشت دو ماه و در نهایت با شکایت اینجانب و  ورود مدیر عامل و ...   با تعویض با پاور بهتر از پاور خودم  حل شد.

پاوری که شرکت به اینجانب تحویل دادند:

V850 V2 White Edition   با گارانتی ده ساله. 

خواستم از تمامی دوستان که تو این مسیر به من کمک کرده اند تشکر و قدردانی کنم .

 

واقعا خوشحال شدم

بهتون تبریک میگم بالاخره حقتو گرفتی از شرکت  با ۱۰۰ وات بیشتر:D

جسارتا اکبند فرستادن یا ریفر؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 14 دقیقه قبل، kiarash917 گفته است :

واقعا خوشحال شدم

بهتون تبریک میگم بالاخره حقتو گرفتی از شرکت  با ۱۰۰ وات بیشتر:D

جسارتا اکبند فرستادن یا ریفر؟

 

ممنون و متشکرم.  راستشو بخوای فرق آکبند و ریفر رو کاملا نمیدونم. 

ولی به نظر من کاملا  آکبند هست گارانتی ده ساله اش هم از جون 2021 شروع میشه و تا  می 2031  هست. 

بار به نظر جدید آواژنگ  هست همه چیزش سفید هست. حتی کابلهاش. 

 

 

ویرایش شده توسط حمید رضا احمدی
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در ۴۰ دقیقه قبل، kiarash۹۱۷ گفته است :

جسارتا اکبند فرستادن یا ریفر؟

تا حالا من ندیدم آواژنگ پاور ریفر بده به مشتری، حتما آکبند میده و گارانتی هم ادامه گارانتی پاور قبلی هستش،البته برای این دوستمون گارانتی ده ساله داده چون مثل اینکه پاور قبلی

هم در اوج افزایش قیمت پاور خرید کردن.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در ۱ دقیقه قبل، masooyan گفته است :

تا حالا من ندیدم آواژنگ پاور ریفر بده به مشتری، حتما آکبند میده و گارانتی هم ادامه گارانتی پاور قبلی هستش،البته برای این دوستمون گارانتی ده ساله داده چون مثل اینکه پاور قبلی

هم در اوج افزایش قیمت پاور خرید کردن.

آکبند؟؟؟

شما حساب کن شرکت به جز این دوستمون کار چندین نفر دیگه رو داره راه میندازه     اگه همه پاور های معیوب رو خودش برداره و در عوض آکبند بفرسته به نظرت این شرکت ورشکسته نمیشه؟

آواژنگ رو کاملا مطمئن نیستم ولی به احتمال ۹۹ درصد ریفر میفرسته

ولی برا گرین  کاملا مطمئنم چون برا خودم دوبار ریفر فرستادن

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در ۴ دقیقه قبل، kiarash۹۱۷ گفته است :

آکبند؟؟؟

شما حساب کن شرکت به جز این دوستمون کار چندین نفر دیگه رو داره راه میندازه     اگه همه پاور های معیوب رو خودش برداره و در عوض آکبند بفرسته به نظرت این شرکت ورشکسته نمیشه؟

بله آکبند میده و آواژنگ در مورد پاور به این صورت عمل میکنه،در مورد ورشکسته شدن هم خیر چون پول دو تا پاور همون اول از مشتری گرفته🙂

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 11 دقیقه قبل، masooyan گفته است :

بله آکبند میده و آواژنگ در مورد پاور به این صورت عمل میکنه،در مورد ورشکسته شدن هم خیر چون پول دو تا پاور همون اول از مشتری گرفته🙂

مطمئن باش توی ایران  گارانتی به نفع خودش کار میکنه      نه به نفع مشتری

من که آرزو میکنم پاور این دوستمون آکبند باشه    ولی تو سایر گارانتی ها به شخصه دیدم جنس ریفر فرستادن    

ویرایش شده توسط kiarash917
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

https://www.coolermaster.com/catalog/power-supplies/v-series/v850-gold-v2-white-edition/

سلام و عرض ادب

مبارکتون باشه.

این پاور رو براتون فرستادن؟ بدون گرفتن اختلاف قیمت؟

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

دوستان پاور چندماهی هست وارد بازار شده احتمالا بار اولی هست وارد ایران شده ریفر چیه این وسط دوست عزیز تبریک که به حقتون رسیدید و جای تاسف که ادم باید برای رسیدن به حقش ذله بشه

 

متاسفانه الان پست های بعضی دوستان رو خوندم واقعا تاسف باره که مصرف کننده بیاد جلو مصرف کننده قد علم کنه و به ریشش هم بخنده دوستان این قضیه که گذشت ولی روسیاهی به زغال موند

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 4 ساعت قبل، farid68 گفته است :

https://www.coolermaster.com/catalog/power-supplies/v-series/v850-gold-v2-white-edition/

سلام و عرض ادب

مبارکتون باشه.

این پاور رو براتون فرستادن؟ بدون گرفتن اختلاف قیمت؟

 

بله بدون  اینکه مابه التفاوتی بگیره.. حتی چون هزینه ارسال mwe رو  من پرداخت کرده بودم دیگه هزینه برگشت و هزینه ارسال مجدد  v850 v2 رو خودشون پرداخت کردند.  البته شرکت آواژنگ در بخش گارانتی به ویژه کولر مستر نیاز به بازبینی مجدد و  ... می باشد که شاید  این رفتارهای غیر منطقی  بخش گارانتی باعث شد مدیر عامل   این موضوع  رو به بخش فروش سپردند. .

 

در 4 ساعت قبل، matrix.trixx گفته است :

دوستان پاور چندماهی هست وارد بازار شده احتمالا بار اولی هست وارد ایران شده ریفر چیه این وسط دوست عزیز تبریک که به حقتون رسیدید و جای تاسف که ادم باید برای رسیدن به حقش ذله بشه

 

متاسفانه الان پست های بعضی دوستان رو خوندم واقعا تاسف باره که مصرف کننده بیاد جلو مصرف کننده قد علم کنه و به ریشش هم بخنده دوستان این قضیه که گذشت ولی روسیاهی به زغال موند

ممنون.

متاسفانه بعضی از دوستان کم لطفی کزدند و ... که  ناراحت نیستم چون حداقل یاد گرفتند که میشه اگر فقط بخو.اهی .و کمک بگیری  و در ضمن صبر هم داشته باشید. 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
در ۷ ساعت قبل، حمید رضا احمدی گفته است :

ممنون و متشکرم از طریق نماد اعتماد پیگیری کردم . و بخش فروش برای من پیگیری و تهیه کرد به جای بخش پشتیبانی که خیلی اذیت کردند. 

خیلی عالی، نمیدونم اینماد خیلی پیگیره یا اینا از ثبت شکایت تو اینماد میترسن، دیجی کالا هم منو یه بار سر یه چیز مسخره 5 ماه معطل کرد، تو اینماد شکایت کردم 3 روزه مشکل حل شد

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

 

در ۷ دقیقه قبل، حمید رضا احمدی گفته است :

بله بدون  اینکه مابه التفاوتی بگیره.. حتی چون هزینه ارسال mwe رو  من پرداخت کرده بودم دیگه هزینه برگشت و هزینه ارسال مجدد  v850 v2 رو خودشون پرداخت کردند.  البته شرکت آواژنگ در بخش گارانتی به ویژه کولر مستر نیاز به بازبینی مجدد و  ... می باشد که شاید  این رفتارهای غیر منطقی  بخش گارانتی باعث شد مدیر عامل   این موضوع  رو به بخش فروش سپردند. .

ممنون بابت پاسختون.

خوشبختانه پیگیریتون خوب جواب داده ولی لزوما تجربه همه در برخورد با گارانتی ها اینطور نبوده و اشخاص معمولا بر مبنای تجارب خودشون اظهار نظر میکنن برای همین نمیشه خیلی هم به کسانی که نظر دیگه داشتن خرده گرفت و همینطور پشتکار شما هم خیلی خوب بوده.

موفق باشید

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری


×
  • اضافه کردن...