رفتن به مطلب

درخواست بررسی مشکل خریدم از لیون کامپیوتر


Mohammad-RI
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

سلام دوستان

خواهش میکنم قبل از اینکه پیگیری کامل بشه قضاوت نکنیم، نه خریدار رو، نه فروشنده رو و نه کاربرانی که در تاپیک پست گذاشتن...

مورد از طرف پشتیبانی فروشگاه در حال پیگیری هست و قطعا جواب نهایی داده خواهد شد، منتها چون سه هفته گذشته، ممکنه تامین کننده‌ی کالا این مورد رو گردن نگیره و این خودش موضوع رو سخت‌تر می‌کنه...

با تشکر

  • لایک 4
  • حالم خوب شد 1
لینک به دیدگاه
Share on other sites

ایشالله که ختم به خیر بشه.... 
 

ویرایش شده توسط Slasher
  • لایک 3
لینک به دیدگاه
Share on other sites

 درود

این مورد خیلی حالت بدی هست ... من تجربه اش رو دارم....

مشتری میاد از ما یک موبایل خریداری میکنه 

میگه میخوام هدیه بدم برا تولد لطفا پلمپ تحویل بدید... 

ما هم  پلمپ تحویل ایشون میدیم میرن .. 

بعد از 19 روز میان فروشگاه میگن دیروز پلمپ رو باز کردیم lcd دستگاه شکسته بود...

حالا ما میگفتم به ما مربوط نیست اونم میگفت نه از اول مشکل داشته..

خلاصه 3 ماه پیگیر بود ... شکایت و شکایت.....

توی این 3 ماه که اون طرف اعصاب مارو ریخته بود بهم فقط ما یک بار احضار شدیم تعزیرات حکومتی .. 

موضوع رو شرح دادیم .. گفتن حق با شماست . تشریف ببرید.. تمام 

مشتری ول کن نبود باز میمود فروشگاه میرفت روی اعصاب 

زنگ زدیم 110 تا پلیس اومد فرار کرد و دیگم پیداش نشد....

------------------------

در این مواقع مشتری از همه بیشتر اذیت میشه البته ماهم اعصابمون بهم میریزه..

ما خیلی متاسف بودیم که همچین اتفاقی افتاده ولی کاری از دست ما بر نمی اومد....15میل گوشی بود ... ادم نمیتونه بی دلیل گردن بگیره..

صنف ما (به صورت کلی . موبایل و سیستم) انقدر از این موارد دیدن که نمیتونن به راحتی هرچیزی رو باور کنن ... پس نمیشه بی انصاف بود..

------

در کل با ملایمت بیشتری جلو برید  تا ناراحتی پیش نیاد

 

 

  • لایک 8
  • ممنونم 1
  • حالم خوب شد 1
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در ۱ ساعت قبل، Mr.jalilpour گفته است :

مشتری میاد از ما یک موبایل خریداری میکنه 

میگه میخوام هدیه بدم برا تولد لطفا پلمپ تحویل بدید... 

ما هم  پلمپ تحویل ایشون میدیم میرن .. 

بعد از 19 روز میان فروشگاه میگن دیروز پلمپ رو باز کردیم lcd دستگاه شکسته بود...

پیشنهاد میکنم اگر مشتری ازتون جنس پلمپ می خواد ، بهش بفروشید ولی قبلش در قالب یک برگ تعهدنامه ازش امضا بگیرید با این مضمون که:

"جنس بنا به درخواست مشتری بصورت پلمپ و بدون تست ، تحویل ایشان شده و مسئولیت هرگونه مشکل یا نقص کالا بر عهده نامبرده خواهد بود"

  • لایک 2
لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود دوست عزیز سهل انگاری از طرف شما بوده که در موعد مقرر سلامت و اصالت کالا رو چک نکردید مشکل اینجاست حتی اگر حق هم با شما باشه و واقعا لیون کالای معیوب فرستاده باشه شما راهی برای اثبات ندارید یک خاطره بگم سال 96 بنده یک مانیتور خمیده ۲۷ از لیون خریدم برای رفیقم خوشبختانه رفیقم از انباکسینگ فیلم گرفت وقتی مانیتور رو خواستیم تست کنیم شکسته بود پنلش با کلی مکافات و مکاتبه و ارسال ویدیو انباکسینگ لیون راضی شد پول کالا رو بریزه به حساب اگر ویدیو انباکسینگ نداشتیم قطعا اون زمان ۳۷۰۰ پول پر می کشید چون ما مدرکی نداشتیم خداییش لیون کامپیوتر در مورد خدمات پس از فروش تا حالا منطقی عمل کرده تا جایی که من خودم شاهد بودم و حقی از من و اطرافیانی که براشون خریدم ضایع نشده بالاخره شما یک اشتباهی کردی و متضرر شدی انشالا که لیون بتونه شمارم راضی نگه داره با وجود قصور ۱۰۰ درصدی خودتون برای تست نکردن کالا در زمان مقرر خیلی به حرفای دوستان توجه نکنید مردم ما تا یک مشکلی پیش میاد شروع می کنن نمک به زخم طرف متضرر پاشیدن

  • لایک 1
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در ۵ ساعت قبل، Mohammad-RI گفته است :

بله کاملا متوجه هستم. الآن بنده هیچ جوره نمیتونم ثابت کنم که دیروز آنباکس کردم. با قسم حضرت عباس هم نمیتونم کاری بکنم. ولی شما یک دقیقه خودتون رو قاضی کنید... بنده آزار دارم بیام جنسی که 1400 تومن خریدم رو 900 هزار تومن بفروشم. بعد بیام دوباره 1660 تومن دوباره دسته ایکس باکس بخرم؟! یعنی من حاضر به ضرر رسوندم به خودم هستم؟! والا مصرف کننده عادی هستم و اصلا حال و حوصله خرید و فروش رو ندارم ولی نمیتونستم قبول کنم یه دسته ناقص ( تاکید میکنم ناقص ) دستم باشه.

جدای از این قضیه رفتار قلدر مآبانه بعضی از دوستان که طلبکارانه و زننده صحبت می کنند اصلا قابل قبول نیست و بنده قطعا گزارش میکنم. از طرفی تغییر نام و جوابی که گارانتی لیون کامپیوتر در واتساپ برای من فرستادند، توهین به خودم قلمداد میکنم.

اره واقعا جالبه این مورد تغییر اسم تاپیک از اصل موضوع بیشتر درد داره . بلفرض که اصن طرف چک نکرده این تغییر اسم تاپیک رسما خفه شو خودمونه . ینی یه وقت نبینیم کسی پشت سر لیون بد بگه. این مورد گرچه به لحاظ قانونی قابل پیگیری نیست ولی این رفتار درمورد تغییر اسم تاپیک رسما ینی این دوستمون داره از خودش قصه میبافه. 

اون طرف ماجرا چیه ؟ روز اول بسته آنباکس میشد و معلوم میشد جنس دست دو یا پشت ویترینی یا هر اسمی به اون شکل بسته بندی شده و به اسم اکبند ارسال شده.جدا از دردسر و اون بگیر و ببند ارسال مجدد و ... که قطعا باعث میشه خرید اخر اون نفر بشه باعث میشه لیون  رو چیزی فراتر از یه دلال نبینیم. 

پ ن اون دوستانی ک اسم تاپیک رو ویرایش کردن  خودشون رو مخفی نکنن و رسما بیان توضیح بدن اولا چرا اسم تاپیک رو عوض کردید و اصلا  چرا باید این مشکل پیش بیاد . قطعا این کالا از طرف تامین کننده یا وارد کننده یا شرکت مادر  این شکلی ارسال نشده برای شما ( قطعا تامین کننده نیازی به ویترین چیدن نداره )

اگر مقامات عالیه فکر میکنن این مورد صرفا یه دروغه اعلام کنن بدونیم لیون جنس سالم فرستاده. اگر قصور  از طرف لیون بوده حداقل یه عذرخواهی نیاز داره این مشتری متضرر . بنده خودم این دوستمون رو ملامت کردم که باید تست میکرد ولی هیچ کس نیومد بگه چرا لیون باید این چنین جنسی بفروشه . اگر شکسته بود یا خراب بود  داستان فرق میکرد قطعا .الان  کالا  دستکاری شده . کم و زیاد شده .ادمیزاد دست برده توش.

  • ممنونم 1
لینک به دیدگاه
Share on other sites

اگه امکان خرید حضوری دارید خوب حضوری برید خرید کنید. دردسر خرید اینترنتی همیشه ممکنه پیش بیاد . تنها فروشگاهی که الان تایید میشه دیجی کالا هست که 7 روز میتونی کالا رو پس بدی بدون قید و شرط . 
تجربه ی دبه کردن لیون هم واسه منم پیش اومده . سال 98 یه مدل رم تیم گروپ رو تخفیف گزاشته بودن 1.5 که گارانتی رو نوشته بودن آواژنگ . بعد که رم رسید دستم خوب من سیستمم هنوز کامل نبود و قطعاتو کم کم داشتم میخریدم . نرفتم یه چک بکنم اصلا این گارانتیش چیه وضعش . 3 ماه بعدش که سیستم جمع شد و رفتم سراغ ثبت کردن گارانتی قطعات تو سایتاشون دیدم ای دل غافل این که اصلا سریالشو تو اواژنگ میزنی هیچی نمیاره :))) اشتباه از خودم بود همون موقع چک نکردم . جالب ترش لیون بود که بعد از فروش این رما گارانتی اون مدل رم رو از اواژنگ به گارانتی اصلی تغییر داد! یعنی من مشکلی واسم پیش بیاد باید یه سر برم امریکا نمایندگی تیم گروپ واسه یه رم :))) 
مثل من چک نکردی همون موقع این شد داستان . هیچکی هم گردن نمیگیره . این مشکلات کمبود قطعه داخل باکس به مراتب سخت تره پیگیریش تا شکستگی یا خرابی . چون فروشنده ها به چشم دیگه نگاه میکنن به قضیه . درکل یه گیم پد رو خریدن لازم نبود به انلاین خرید زدن! 

  • لایک 1
لینک به دیدگاه
Share on other sites

لیون کامپیوتر اگه از همون اول جنس سالم می‌فرستاد کار به اینجا ها نمی‌کشید.... 

  • لایک 2
لینک به دیدگاه
Share on other sites

ای بابا منم میخوام دسته سری ایکس بخرم از لیون ترسیدم ک😐😂

لینک به دیدگاه
Share on other sites

منم یه بار یه موسپد ASUS BALTEUS Qi از لیون خریدم و پلمب بود و سلفون هم حتی دورش کشیده شده بود و کاملا آکبند .
همون موقع باز کردم دیدم خط داره روی موسپد و عکس و فیلم فرستادم براشون
اما جوابشون این بود که کالا پلمب بوده ؟
منم گفتم بله 
گفتند پس بهتون پلمب تحویل دادیم و مشکل از ما نیست !
خلاصه که چه پلمب باشه په نباشه مثه مورد این دوستمون ، لیون تقصیری نداره 😅

 

در 9 دقیقه قبل، ArtoriasSs گفته است :

ای بابا منم میخوام دسته سری ایکس بخرم از لیون ترسیدم ک😐😂

از PSPRO بخر من خریدم خیلی قیمتاشم خوبه آف میزاره اگه وایسی چند روز
چک کن هرشب سایتشون آف خوب میزارن دسته ام جزوشونه

ویرایش شده توسط armin2apr
  • لایک 1
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در ۱۵ ساعت قبل، matrix.trixx گفته است :

درود دوست عزیز سهل انگاری از طرف شما بوده که در موعد مقرر سلامت و اصالت کالا رو چک نکردید مشکل اینجاست حتی اگر حق هم با شما باشه و واقعا لیون کالای معیوب فرستاده باشه شما راهی برای اثبات ندارید یک خاطره بگم سال 96 بنده یک مانیتور خمیده ۲۷ از لیون خریدم برای رفیقم خوشبختانه رفیقم از انباکسینگ فیلم گرفت وقتی مانیتور رو خواستیم تست کنیم شکسته بود پنلش با کلی مکافات و مکاتبه و ارسال ویدیو انباکسینگ لیون راضی شد پول کالا رو بریزه به حساب اگر ویدیو انباکسینگ نداشتیم قطعا اون زمان ۳۷۰۰ پول پر می کشید چون ما مدرکی نداشتیم خداییش لیون کامپیوتر در مورد خدمات پس از فروش تا حالا منطقی عمل کرده تا جایی که من خودم شاهد بودم و حقی از من و اطرافیانی که براشون خریدم ضایع نشده بالاخره شما یک اشتباهی کردی و متضرر شدی انشالا که لیون بتونه شمارم راضی نگه داره با وجود قصور ۱۰۰ درصدی خودتون برای تست نکردن کالا در زمان مقرر خیلی به حرفای دوستان توجه نکنید مردم ما تا یک مشکلی پیش میاد شروع می کنن نمک به زخم طرف متضرر پاشیدن

با این تفاسیر یعنی کسی بخواد جنسی بخره حتما باید فیلم انباکسینگ بگیره ؟ من واقعا ترسیدم میخواستم سیستم خودم اسمبل کنم پس خودشون انجام بدن بهتره

  • لایک 1
  • ممنونم 1
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در ۶ ساعت قبل، lwiTchl گفته است :

با این تفاسیر یعنی کسی بخواد جنسی بخره حتما باید فیلم انباکسینگ بگیره ؟ من واقعا ترسیدم میخواستم سیستم خودم اسمبل کنم پس خودشون انجام بدن بهتره

درود این اتفاقات ۱ در هزار میفته ولی شاید شما برنده خوش شانس مانیتور شکسته یا هر چیز دیگه باشید من برای خودم از امارات مانیتور خریدم خمیده تر از اونی که سال ۹۶ خریده بودم یک خراشم نداشت بالاخره عقل شرط می کنه قطعات حساس رو فیلم انباکسینگ بگیری ازش

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در در ۱۴۰۰/۴/۵ در ۲۳:۱۰، Mohammad-RI گفته است :

سلام و عرض ادب

قضیه از این قراره که بنده در تاریخ دوم خرداد 1400، مادربرد، رم و دسته ایکس باکس Series S-X Carbon Black رو از فروشگاه لیون کامپیوتر خریداری کردم. همون اول دیدم جعبه از دو طرف پلمپ نداره و فقط از زیر یه چسب کوچیک زده شده و از دو جا خوردگی داره. با پشتیبانی مکاتبه کردم و این اطمینان رو دادن که مشکلی نیست و از کالاتون با خیال راحت استفاده کنید.

دیشب اکانت EA Play خریدم و گفتم بیام دسته بازی رو آنباکس کنم. دسته رو که از جعبه درآوردم دیدم دور دکمه ها و جوی استیک خاک گرفته! و از همه عجیب تر درپوش باتری ها داخل جعبه نیست! خبری هم از کارتِ گارانتی نبود! سریعا با لیون کامپیوتر تماس گرفتم و تعریف کردم که موضوع از چه قرار هست ولی با این توجیه که بنده در مکاتبۀ قبلی تائید کردم که همه چی اوکی هست و از خریدم سه هفته میگذره، هیچ مسئولیتی قبول نکردند. حتی تا پایان روزِ کاری منتظر جواب نهایی بودم که متاسفانه تماسی با من گرفته نشد. و منم کالا رو سریعا برای فروش گذاشتم و از دیجی کالا مجبور شدم مجدد خرید کنم. (فاکتور هم قرار میدم که خدایی نکرده سوتفاهمی پیش نیاد)

بنده با این ذهنیت از لیون کامپیوتر خرید کردم که این سه قلم اساس، آکبند هست و اگر یک درصد هم مشکلی داشته باشه، مشکلِ فنی هست و میره برای گارانتی. فکرشم نمی کردم کالایی به دستم میرسه که یه قطعه ازش برداشته شده باشه. وگرنه حتما همون روز که دستم رسید آنباکس می کردم. حیف که آنباکس نکردم و الآنم نمی تونم ثابت کنم که واقعا کالا پشتِ ویترینی یا دسته دوم بوده. فقط اینو میتونم بگم بابت کوتاهی و شاید اشتباهی که رخ داده، بنده قرار هست ضرر ببینم.

01.jpg

02.jpg

03.jpg

04.jpg

05.jpg

06.JPG

سلام دوست من روزت بخیر باشه ، ممنونم از اینکه لیون کامپیوتر رو برای خرید خودتون انتخاب کردین ، دوست من طبق قوانین اینماد و سازمان های نظارنی شما 7 روز مهلت تست دارین و ماهم به عنوان فروشنده از تامین کنندگان کالا این مهلت تست رو میگیریم ، بعد از این مدت اگر مسئله ای باشه مورد باید توسط شرکت های گارانتی کننده بررسی و رفع بشه ، در مورد موضوعی که برای شما اتفاق افتاده واقعا متاسفم و دوست نداریم که شما تجربه بدی از خرید داشته باشین ، طی صحبت های که با تامین کننده کالا صحبت کردیم ایشون موضوع رو قبول نکردن اما ما همچنان در حال پیگیری موضوع از طریق های دیگه هستیم ، شما با شماره 02187700265 داخلی 711 تماس بگیرین و کالا رو برای ما مرجوع کنید ، تمام تلاش خودمون رو میکنیم که موضوع رو برای شما حل کنیم و کالای جایگزین برای شما ارسال کنیم. 

محمدحسین نیکبخت 

 

  • لایک 4
  • ممنونم 2
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 3 ساعت قبل، CRM گفته است :

سلام دوست من روزت بخیر باشه ، ممنونم از اینکه لیون کامپیوتر رو برای خرید خودتون انتخاب کردین ، دوست من طبق قوانین اینماد و سازمان های نظارنی شما 7 روز مهلت تست دارین و ماهم به عنوان فروشنده از تامین کنندگان کالا این مهلت تست رو میگیریم ، بعد از این مدت اگر مسئله ای باشه مورد باید توسط شرکت های گارانتی کننده بررسی و رفع بشه ، در مورد موضوعی که برای شما اتفاق افتاده واقعا متاسفم و دوست نداریم که شما تجربه بدی از خرید داشته باشین ، طی صحبت های که با تامین کننده کالا صحبت کردیم ایشون موضوع رو قبول نکردن اما ما همچنان در حال پیگیری موضوع از طریق های دیگه هستیم ، شما با شماره 02187700265 داخلی 711 تماس بگیرین و کالا رو برای ما مرجوع کنید ، تمام تلاش خودمون رو میکنیم که موضوع رو برای شما حل کنیم و کالای جایگزین برای شما ارسال کنیم. 

سلام. وقت شما هم بخیر

پنجم تیرماه با بخش گارانتی صحبت کردم و به بنده گفتند که شما تائید کردید که کالا اوکی هست و الآن بعد از سه هفته ادعا می کنید که کالا ناقصه و قرار بود بنده رو به جایی وصل کنن که گوشی قطع شد! دوباره تماس گرفتم و خواستم با بخش گارانتی صحبت کنم که اپراتور گفتند شاید دست شون خورده گوشی رو قطع کردن! شماره من رو گرفتن ولی تا پایان روزِ کاری تماسی با بنده گرفته نشد و آخرین جوابی که گارانتی به من دادند دقیقا همین جمله بود "سلام دوست عزیز من چک کردم اصلا درپوش توی قسمت پایین ندارند هیچ کدام" (داخل واتساپ گفتند و اسکرین شات میذارم که خدای نکرده سوتفاهمی پیش نیاد)

بنابراین من هم تصمیم گرفتم کالایی که 1400 تومن تهیه کردم رو به عنوان یه کالای مجهول الحال به قیمت 900 هزار تومن داخل بازارچه بفروشم و مجدد کالای موردنظر رو از دیجی کالا با قیمت 1600 تومن خریداری کنم. اصلا عنوان تاپیک هم " تجربۀ تلخِ خریدم از لیون کامپیوتر" بود که همچنان در تعجبم چطور مدیران فروم عنوان تاپیک رو تغییر دادند! جوابی هم که از پشتیبانی گرفتم رو واقعا توهین به شعور خودم میدونم. مگه میشه دسته ایکس باکس درپوشِ باتری نداشته؟! یعنی لیون کامپیوتر تمام دسته های ایکس باکس رو بدون درپوشِ باتری میفروشه؟!

باز میگم بنده کالای آکبند تهیه کردم. نهایت باید مشکل فنی می داشت که در اون صورت می رفت برای گارانتی ولی متاسفانه کالا به معنای واقعی کلمه ناقص بود و حتی کارت گارانتی نداشت. الآن همون مادربرد و رم ـی هم که از شما تهیه کردم رو آنباکس نکردم چون پردازنده ای ندارم که تست کنم ولی به شدت استرس دارم که مبادا قطعه ای برداشته شده باشه یا ناقص باشه. متاسفانه هیچ جوره نمیتونم به شما ثابت کنم که پنجم تیرماه کالا رو آنباکس کردم و شما رو درک میکنم ولی از اون طرف هیچ مصرف کننده ای راضی به ضرر خودش نیست و نمیاد تو یه ماه 3 تومن پول دسته ایکس باکس بده... قضاوت با شما و دوستان گرامی...

با تشکر

اسکرین شات.JPG

ویرایش شده توسط Mohammad-RI
  • لایک 1
  • ممنونم 1
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در ۳۴ دقیقه قبل، Mohammad-RI گفته است :

سلام. وقت شما هم بخیر

پنجم تیرماه با بخش گارانتی صحبت کردم و به بنده گفتند که شما تائید کردید که کالا اوکی هست و الآن بعد از سه هفته ادعا می کنید که کالا ناقصه و قرار بود بنده رو به جایی وصل کنن که گوشی قطع شد! دوباره تماس گرفتم و خواستم با بخش گارانتی صحبت کنم که اپراتور گفتند شاید دست شون خورده گوشی رو قطع کردن! شماره من رو گرفتن ولی تا پایان روزِ کاری تماسی با بنده گرفته نشد و آخرین جوابی که گارانتی به من دادند دقیقا همین جمله بود "سلام دوست عزیز من چک کردم اصلا درپوش توی قسمت پایین ندارند هیچ کدام" (داخل واتساپ گفتند و اسکرین شات میذارم که خدای نکرده سوتفاهمی پیش نیاد)

بنابراین من هم تصمیم گرفتم کالایی که 1400 تومن تهیه کردم رو به عنوان یه کالای مجهول الحال به قیمت 900 هزار تومن داخل بازارچه بفروشم و مجدد کالای موردنظر رو از دیجی کالا با قیمت 1600 تومن خریداری کنم. اصلا عنوان تاپیک هم " تجربۀ تلخِ خریدم از لیون کامپیوتر" بود که همچنان در تعجبم چطور مدیران فروم عنوان تاپیک رو تغییر دادند! جوابی هم که از پشتیبانی گرفتم رو واقعا توهین به شعور خودم میدونم. مگه میشه دسته ایکس باکس درپوشِ باتری نداشته؟! یعنی لیون کامپیوتر تمام دسته های ایکس باکس رو بدون درپوشِ باتری میفروشه؟!

باز میگم بنده کالای آکبند تهیه کردم. نهایت باید مشکل فنی می داشت که در اون صورت می رفت برای گارانتی ولی متاسفانه کالا به معنای واقعی کلمه ناقص بود و حتی کارت گارانتی نداشت. الآن همون مادربرد و رم ـی هم که از شما تهیه کردم رو آنباکس نکردم چون پردازنده ای ندارم که تست کنم ولی به شدت استرس دارم که مبادا قطعه ای برداشته شده باشه یا ناقص باشه. متاسفانه هیچ جوره نمیتونم به شما ثابت کنم که پنجم تیرماه کالا رو آنباکس کردم و شما رو درک میکنم ولی از اون طرف هیچ مصرف کننده ای راضی به ضرر خودش نیست و نمیاد تو یه ماه 3 تومن پول دسته ایکس باکس بده... قضاوت با شما و دوستان گرامی...

با تشکر

اسکرین شات.JPG

کیس با گرافیک خریدم بعد 10 سال از لیون (گفتم شاید تغییر کرده باشن) 3 شنبه شب خرید زدم گفتم تا 5 شنبه میرسه ..بعدازظهر 5شنبه زنگ زدم گفتن ارسال شده!

شنبه دیدم خبری نشد زنگ زدم گفتن چاپار گم کرده بسته رو!(یدونه کیس با یدونه 1650) کم کم شکم درست از اب دراومد که مشکل از خودشونه  بهشون گفتم یا تا آخر وقت با اتوبوس میفرستید یا یا یا یا

ما هوای گیمرها رو داریم!

وقتی جنسی رو نداری این مقداد بازیها چیه دیگه  خرید بعدی از لیون 10 سال بعد😅

 

  • لایک 2
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 39 دقیقه قبل، Mohammad-RI گفته است :

سلام. وقت شما هم بخیر

پنجم تیرماه با بخش گارانتی صحبت کردم و به بنده گفتند که شما تائید کردید که کالا اوکی هست و الآن بعد از سه هفته ادعا می کنید که کالا ناقصه و قرار بود بنده رو به جایی وصل کنن که گوشی قطع شد! دوباره تماس گرفتم و خواستم با بخش گارانتی صحبت کنم که اپراتور گفتند شاید دست شون خورده گوشی رو قطع کردن! شماره من رو گرفتن ولی تا پایان روزِ کاری تماسی با بنده گرفته نشد و آخرین جوابی که گارانتی به من دادند دقیقا همین جمله بود "سلام دوست عزیز من چک کردم اصلا درپوش توی قسمت پایین ندارند هیچ کدام" (داخل واتساپ گفتند و اسکرین شات میذارم که خدای نکرده سوتفاهمی پیش نیاد)

بنابراین من هم تصمیم گرفتم کالایی که 1400 تومن تهیه کردم رو به عنوان یه کالای مجهول الحال به قیمت 900 هزار تومن داخل بازارچه بفروشم و مجدد کالای موردنظر رو از دیجی کالا با قیمت 1600 تومن خریداری کنم. اصلا عنوان تاپیک هم " تجربۀ تلخِ خریدم از لیون کامپیوتر" بود که همچنان در تعجبم چطور مدیران فروم عنوان تاپیک رو تغییر دادند! جوابی هم که از پشتیبانی گرفتم رو واقعا توهین به شعور خودم میدونم. مگه میشه دسته ایکس باکس درپوشِ باتری نداشته؟! یعنی لیون کامپیوتر تمام دسته های ایکس باکس رو بدون درپوشِ باتری میفروشه؟!

باز میگم بنده کالای آکبند تهیه کردم. نهایت باید مشکل فنی می داشت که در اون صورت می رفت برای گارانتی ولی متاسفانه کالا به معنای واقعی کلمه ناقص بود و حتی کارت گارانتی نداشت. الآن همون مادربرد و رم ـی هم که از شما تهیه کردم رو آنباکس نکردم چون پردازنده ای ندارم که تست کنم ولی به شدت استرس دارم که مبادا قطعه ای برداشته شده باشه یا ناقص باشه. متاسفانه هیچ جوره نمیتونم به شما ثابت کنم که پنجم تیرماه کالا رو آنباکس کردم و شما رو درک میکنم ولی از اون طرف هیچ مصرف کننده ای راضی به ضرر خودش نیست و نمیاد تو یه ماه 3 تومن پول دسته ایکس باکس بده... قضاوت با شما و دوستان گرامی...

با تشکر

اسکرین شات.JPG

جناب CRM  قبول کردن که کالا عوض کنن.

انشاله که مشکل شما هم حل میشه.

امیدوارم جناب CRM راجب این قسمت که پشتیبانی گفته : سلام دوست عزیز من چک کردم اصلا درپوش قسمت پایینی ندارند. هیچ کدام.

انشاله توضیح مناسبی برای این حرف داشته باشند.

چون یه اسباب بازی هم بخری که باطری بخوره ، درب باطری داره. دسته ایکس باکس که جای خود داره. احتمالا کسی که اون داره کار پشتبانی انجام میده یا ربات است که شعور انسانی نداره، یا یه انسان که اصللا نمیدونه دسته ایکس باکس چیه.

 

  • لایک 5
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در ۱ ساعت قبل، ali-۰۰۹۸ گفته است :

جناب CRM  قبول کردن که کالا عوض کنن.

انشاله که مشکل شما هم حل میشه.

امیدوارم جناب CRM راجب این قسمت که پشتیبانی گفته : سلام دوست عزیز من چک کردم اصلا درپوش قسمت پایینی ندارند. هیچ کدام.

انشاله توضیح مناسبی برای این حرف داشته باشند.

چون یه اسباب بازی هم بخری که باطری بخوره ، درب باطری داره. دسته ایکس باکس که جای خود داره. احتمالا کسی که اون داره کار پشتبانی انجام میده یا ربات است که شعور انسانی نداره، یا یه انسان که اصللا نمیدونه دسته ایکس باکس چیه.

 

این دوستمون ک فکر کنم دسته رو فروختن رفت ... نوش دارو بعد مرگ سهراب شد. ازون طرف واقعا این دوستان پشتیبانی گاها شعور مخاطب رو چی فرض میکنن میگن خب دسته در باتری نداشت بلکه طرف بلکه نه واقعا شاید نداشته:/ و بره رد کارش.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در در ۱۴۰۰/۴/۷ در ۰۸:۵۵، ArtoriasSs گفته است :

ای بابا منم میخوام دسته سری ایکس بخرم از لیون ترسیدم ک😐😂

من از دیجی گرفتم رنگ قرمزشو Xbox series S کاملا آکبند گلد چهارده روزه و اشتراک یک ماه xbox game pass یه همچین چیزی که کدشو دادم بقیه زندن گفتن اوکی هست ، با بلوتوث هم به لپ تاپ وصل میشه

من دو سالی هست از لیون خرید نکردم چون قیمت قطعات رفته بالا، اداره ی پست سرعتش بعد کرونا بشدت لاک پشتی شده طوری که حوصله ندارم ریخت مامور پستو ببینم یا بیوفتم دنبال کالا ، 14 روز بود که اکشن فیگورم ارسال شده بود به دستم نرسیده بود !! تازه روز آخرشم دعوام شد منو راه نمیدادن برم از بین جعبه ها مرسوله رو پیدا کنم گفتن کدشو باید بخونی هر چی گفتم کد رهگیریشو زدم تو سامانه الان چند روز اومده خلاصه با دعوا و و داد بیدا مامور پستی که داشت بار میزد اومد سمتم گفت بیاد بستتو پیدا کن تا چرخیدم اولین چیزی که دیدم دقیقا بسته پستی من بود🤗 طرف پشمام فر خورده بود بین اون همه کالا چجوری پیداش کرده بودم🤡

کالا ها رو ریخته بودن وسط حیـــاط !!!!!!!!!!!!!!!! بعد ادعا میکردن جهت پاکسازی و فلان طول کشیده...خو این الان خودش کلی میکروب و ویروس گرفته :/

دیجیکالا حداقل ارسال اکسپرس داره میفهمی کالا کجا هست و نیست مثل اداره ی پست دولتی به چپ و راستشون نمیگیرن،پست بلاییم سر کالا بیاره هیچکاری نمیتونی بکنی جز چند ماه دوندگی الکی....

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در ۱۷ ساعت قبل، Mohammad-RI گفته است :

سلام. وقت شما هم بخیر

پنجم تیرماه با بخش گارانتی صحبت کردم و به بنده گفتند که شما تائید کردید که کالا اوکی هست و الآن بعد از سه هفته ادعا می کنید که کالا ناقصه و قرار بود بنده رو به جایی وصل کنن که گوشی قطع شد! دوباره تماس گرفتم و خواستم با بخش گارانتی صحبت کنم که اپراتور گفتند شاید دست شون خورده گوشی رو قطع کردن! شماره من رو گرفتن ولی تا پایان روزِ کاری تماسی با بنده گرفته نشد و آخرین جوابی که گارانتی به من دادند دقیقا همین جمله بود "سلام دوست عزیز من چک کردم اصلا درپوش توی قسمت پایین ندارند هیچ کدام" (داخل واتساپ گفتند و اسکرین شات میذارم که خدای نکرده سوتفاهمی پیش نیاد)

بنابراین من هم تصمیم گرفتم کالایی که 1400 تومن تهیه کردم رو به عنوان یه کالای مجهول الحال به قیمت 900 هزار تومن داخل بازارچه بفروشم و مجدد کالای موردنظر رو از دیجی کالا با قیمت 1600 تومن خریداری کنم. اصلا عنوان تاپیک هم " تجربۀ تلخِ خریدم از لیون کامپیوتر" بود که همچنان در تعجبم چطور مدیران فروم عنوان تاپیک رو تغییر دادند! جوابی هم که از پشتیبانی گرفتم رو واقعا توهین به شعور خودم میدونم. مگه میشه دسته ایکس باکس درپوشِ باتری نداشته؟! یعنی لیون کامپیوتر تمام دسته های ایکس باکس رو بدون درپوشِ باتری میفروشه؟!

باز میگم بنده کالای آکبند تهیه کردم. نهایت باید مشکل فنی می داشت که در اون صورت می رفت برای گارانتی ولی متاسفانه کالا به معنای واقعی کلمه ناقص بود و حتی کارت گارانتی نداشت. الآن همون مادربرد و رم ـی هم که از شما تهیه کردم رو آنباکس نکردم چون پردازنده ای ندارم که تست کنم ولی به شدت استرس دارم که مبادا قطعه ای برداشته شده باشه یا ناقص باشه. متاسفانه هیچ جوره نمیتونم به شما ثابت کنم که پنجم تیرماه کالا رو آنباکس کردم و شما رو درک میکنم ولی از اون طرف هیچ مصرف کننده ای راضی به ضرر خودش نیست و نمیاد تو یه ماه 3 تومن پول دسته ایکس باکس بده... قضاوت با شما و دوستان گرامی...

با تشکر

اسکرین شات.JPG

دوست من پیام من رو مجدد بخونید ، چیزی که به برای شما نوشتم این بود که شرکت تامین کننده قبول نکردن و ما باید از طریق های دیگه این موضوع رو پیگیری کنیم تا به نتیجه برسیم، طبق قانون تجارت کالا 7 روز مهلت تست داره و ما توی این 7 روز مهلت تست میتونیم کالا رو به تامین کننده برگردونیم ، اگر این زمان تموم بشه و موردی در خرید شما باشه قانونا باید از گارانتی کالا مورد رو پیگیری کنید ،در هر صورت توی این موضوع هم ما دوست داشتیم موضوع رو برای شما حل کنیم و به همین منظور من به شما پیام دادم

 برای اون کالاهای هم که هنوز انباکس نکردین می تونید با همون داخلی 711 تماس بگیرین و باهاشون هماهنگ کنید موقع انباکس قطعات فیلم بگیرین و موردی بود به ما اعلام کنید. 

 

با اجازه شما من تاپیک رو میبندم ، اگر مسئله ای دوستان داشتن میتونن از این لینک  اعلام کنند

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 16 ساعت قبل، ali-0098 گفته است :

جناب CRM  قبول کردن که کالا عوض کنن.

انشاله که مشکل شما هم حل میشه.

امیدوارم جناب CRM راجب این قسمت که پشتیبانی گفته : سلام دوست عزیز من چک کردم اصلا درپوش قسمت پایینی ندارند. هیچ کدام.

انشاله توضیح مناسبی برای این حرف داشته باشند.

چون یه اسباب بازی هم بخری که باطری بخوره ، درب باطری داره. دسته ایکس باکس که جای خود داره. احتمالا کسی که اون داره کار پشتبانی انجام میده یا ربات است که شعور انسانی نداره، یا یه انسان که اصللا نمیدونه دسته ایکس باکس چیه.

 

سلام علی جان روزت بخیر باشه

ما تمام تلاش خودمون رو میکنیم که مشتری بهترین تجربه رو از فرایند خریدش داشته باشه ، ما هم کامل نیستیم و به ماهم انتقاد وارد هست و از انتقاد های شما عزیزان استفاده میکنیم ، می شنویم و رشد میکنیم .

 

در رابطه با موضوعی که عنوان کردین در مورد درپوش، کالاها از تامین کننده ها به صورت پلمپ دریافت میشه و ما اجازه باز کردن پلمپ کالاها رو نداریم، و به همون صورت که کالا رو دریافت میکنیم برای افرادی که خرید کردن ارسال میکنیم و از این فرایند توسط دورین های مداربسته فیلم گرفته میشه، خیلی خیلی خیلی کم مواردی رو داشتیم که مشتریان گزارش کردن که داخل کارتن کالا چیزی کم هست ، اگر این شکایت در زمان درست صورت بگیره برای ما قابل پیگیری هست ، اما اگر بعد از 7 روز باشه ما برای بررسی این مسئله با چالش های زیادی رو به رو میشیم. در هر صورت ما اجازه باز کردن پلمپ کالاها رو نداریم مگر اینکه مشتری درخواست بده برام باز کنید و چک کنید و ازش فیلم بگیرین.

 

روز خوبی داشته باشین.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

مهمان
This topic is now closed to further replies.
 اشتراک گذاری

×
×
  • اضافه کردن...