رفتن به مطلب

گیر کردن در صفحه windows loading


Kakarot
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

سلام

بنده یک عدد رم یک عددپردازنده بصورت تری و یک عدد مادربرد از لیون خریداری کردم (نکته که یه ذره روی پردازنده خمیر دیدم )

خلاصه بعد از اسمبل الان سیستم روشن میشه ولی روی صفحه لودینگ گیر میکنه

لازم بذکره که قبل نصب این قطعات سیستم قبلی بخوبی کار میکرده ویندوز سالم بوده

حالا حدس خودم مشکل از رم باشه

ممنون میشم کمک کنید الان دیگه مغزم از کار افتاده

مشخصات سیستم جدید

h510

10400 f

16 gig Gail

یه دونه هارد هم بیشتر نیس

 

اقداماتی که تا الان انجام دادم

۱-سعی در نصب ویندوز که مجدد تو صفحه اول لودینگ نصب فریز میشه

۲-تست یه هارد ssd روی سیستم که بدون مشکل بالا اومد

۳-تست هارد قبلی رو سیستم دیگه که باز بدون مشکل بود

۴-تعویض رم که باز مشکل پا برجا بود

بنظر میاد یا مادربرد یا پردازنده با هارد همخوانی نداره حالا کسی هست تجربه مشابهه داشته یا بتونه کمکی کنه؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام دوست من

بابت تجربه ناخوشایندی که پیش اومده از شما عذرخواهی می‌کنم.

لطفا نام و نام خانوادگی، تلفن و فاکتور خرید رو برای بنده ارسال بفرمائید تا در اسرع وقت موضوع پی‌گیری بشه.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

امین پناهی زاده ۰۹۱۶۲۹۰۵۵۰۸

109071 شماره پیگیری خرید باندل

البته فک کنم مربوط ب تنظیمات خاصی از مادربرد باشه

چون هارد بصورت جدا رو سیستم های دیگه مشکل نداره و ویندوزش بالا میاد

و بنده یه ssd از یکی از دوستان تست کردم رو سیستم خریداری شده بدون مشکل بالا اومد

حالا تنظیمات achi و raid رو نتونستم پیدا کنم تو بایوس حتی بایوس رو هم اپدیت کردم ولی هارد های معمولی توی صفحه لود گیر میکنه ولی ssd بدون مشکل بالا میاد

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام خدمت شما احتمالا پردازنده مشکل داره دقیقا همین مشکل رو با داشتم و همه چیو عوض کردیم اخر رسیدیم به پردازنده حتما سریعتر پیگیری کنین برگشت بزنن پردازنده رو که مهلت تستش محدوده و چون گارانتی نداره کسی هم قبولش نمی کنه 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

2 ساعت قبل، Divine گفته است:

سلام خدمت شما احتمالا پردازنده مشکل داره دقیقا همین مشکل رو با داشتم و همه چیو عوض کردیم اخر رسیدیم به پردازنده حتما سریعتر پیگیری کنین برگشت بزنن پردازنده رو که مهلت تستش محدوده و چون گارانتی نداره کسی هم قبولش نمی کنه 

ممنون از پاسختون

والا اولین بارمه به همچین مشکل عجیبی بر میخورم امیدوارم لیون همکاری کنن در این خصوص

 

یک عدد اس اس ام ۲ هم خریدم و تست کردم هنوز مشکل پا برجاست واقعا نمیدونم باید چیکار کنم

لینک به دیدگاه
Share on other sites

1 ساعت قبل، amin_naja(امین پناهی زاده) گفته است:

ممنون از پاسختون

والا اولین بارمه به همچین مشکل عجیبی بر میخورم امیدوارم لیون همکاری کنن در این خصوص

 

یک عدد اس اس ام ۲ هم خریدم و تست کردم هنوز مشکل پا برجاست واقعا نمیدونم باید چیکار کنم

احتمال زیاد سی پی یو هست برو تو شهرتون اگر کسی هست بایه سی پی یو دیگه تست کن اما احتمال زیاد سی پی یو هست اگر سی پی یو حتما در مهلت تست به لیون اطلاع بده وگرنه ازت قبول نخواهند کرد

لینک به دیدگاه
Share on other sites

۱۱ دقیقه قبل، Divine گفته است:

احتمال زیاد سی پی یو هست برو تو شهرتون اگر کسی هست بایه سی پی یو دیگه تست کن اما احتمال زیاد سی پی یو هست اگر سی پی یو حتما در مهلت تست به لیون اطلاع بده وگرنه ازت قبول نخواهند کرد

اطلاع دادم قراره فردا پس بفرستم تست کنن

گفتم شاید ربطی به تنظیمات بایوس و... داشته باشه هزار جور جستجو از منابع خارجی انجام دادم تست کردم فایده نداره

*تنها یکبار با یک عدد ssd  قدیمی راه اندازی شد*

لیست تموم اقداماتی که انجام دادم و هنوز نتیجه نگرفتم 

تغییر h.d.d

خرید sad m2 و تست

تغییر رم

ریست بایوس

اپدیت بایوس مادربرد

تست نصب ویندوز ۱۰ و هفت در هر دو حالت معمولی  و ufi

تلاش برای رفتن داخل ویندوز در حالت safe mode

خاموش کردن سکیور بوت

فعال و غیر فعال کردن tmp

فعال کردن xmp

تغییر فلش مموری و نصب ویندوز از طریق یک عدد فلش جدید

*نکته دیگه وقتی فلش رو سیستم وصله و بعد از بوت تو لودینگ ویندوز فریز میشه اگه سیستم ری استارت کنم بصورت خودکار مداوم ری استارت میشه مگر اینکه برق رو کلا قطع کنم و دوباره راه اندازی کنم

لینک به دیدگاه
Share on other sites

دوستان لیون من دقیقا نمیدونم الان باید چیکار کنم

ابتدا با لیون تماس گرفتم داخلی ۷۰۸ یا ۷۰۹ بود نمیدونم شرایط و اعلام کردم بنده رو وصل کردن به واحد عیب یابی اگه اشتباه نکنم اون دوستمون فرمودن یه ssd بگیرم تست کنم یا رم هارو تعویض کنم خلاصه بنده همه رو انجام دادم نتیجه نداد و مجدد تماس گرفتم گفتن باهام تماس میگیرن

بعد یکی از لیون کامپیوتر به نام اقای حسین پور با بنده تماس گرفتن گفتن باندل رو براشون به ادرسی که دادن بفرستم

حالا بسته رو فرستادم و نامه رسان رفته لیون ازش تحویل نگرفتن چون اقای حسین پور حضور نداشته ** بنده اخر ادرس نوشتم برسه ب دست اقای حسین پور**

بعد مجدد تماس گرفتم لیون گفتم وصل کنن به اقای حسین پور حالا که وصل کردن میگن نباید برا من میفرستادی کی گفته بفرستی باید برا نمیدونم کدوم واحد میفرستادی در صورتی که یادمه حتی فرمودن طبقه ۴ واحد ۶۹

حالا من نمیدونم طرف حساب بنده کی هستش

ی توضیح بدم ی مقدار پول توی حسابم بود درخواست عودت کردم که پس بدن و باندل یکی از دوستان تو همین انجمن رو خریداری کنم که گفتم بزار یبار دیگه خرید بکنم باز یا از شانس من یا لیون باز به مشکل برخوردیم حالا من نمیدونم کی باید جوابگو ی بنده باشه اداره پست میخوان عودت بدن کالا رو برای بنده حالا ما موندیم و ....

لینک به دیدگاه
Share on other sites

۷ ساعت قبل، amin_naja(امین پناهی زاده) گفته است:

دوستان لیون من دقیقا نمیدونم الان باید چیکار کنم

@CRM

لینک به دیدگاه
Share on other sites

۸ ساعت قبل، m.reza گفته است:

سلام دوست عزیز پیام دادم به ایشون

بزارید یبار مفصل توضیح بدم

یک عدد باندل از لیون خریداری شد مادربرد h510 ایسوس و پردازنده i5 10400f ا و یک عدد کولر قطعات رسیدن و بنده باندل رو اسمبل کردم تصویر داشتم ولی موقع ورود به ویندوز سیستم فریز میشد ابتدا فک کردم مشکل از ویندوز هستش و اقدام به نصب ویندوز جدید کردم که توی قسمت اول نصب سیستم فریز میشد فلش و نوع ویندوز رو تغییر دادم باز فریز میشد بعد با لیون تماس گرفتم گفتن رم و هارد و تغییر بدم تست کنم 

رم رو از دوستام گرفتم تست کردم جواب نداد هارد ssd پورت ام۲ خریدم تست کردم باز فریز میشد

فقط یکبار با هارد ssd sata ویندوز تا مرحله ورود ویندوز رفت

خلاصه مجددا با لیون تماس گرفتم گفتن تماس میگیریم اقای "حسین پور " تماس گرفتن گفتن که باندل رو براشون بفرستم تا تست کنن به ادرسی که دادن

بنده هم پست پیشتاز فرستادم طبق پیامکی که برام اومد کسی از لیون باندل رو تحویل نگرفته و میخوان عودت بدن

حالا بنده مجدد با اقای حسین پور صحبت کردم ایشون اعلام کردن که اول اشتباه کردی برا من فرستادی به من ربطی نداره ! بعد گفتن هر روز برا ما قطعه میاد از کل ایران باندل شما نیومده !

بنده هم با اداره پست صحبت کردم شماره پست منطقه رو پیدا کروم صحبت کنم عودت ندن که متاسفانه جواب نمیدن !

متا سفانه حس میکنم خیلی براشون بی اهمیته که مشکل بنده رو حل کنند "صدای ضبط شده اقای حسین پور هم هست چی گفتن" اگه لازم باشه میزارم

خلاصه سرتونو درد نیارم بنده قصد خرید از لیون نداشتم سر مورد قبلی که دوبار هزینه ارسال از بنده گرفتن ولی چون پول توی حساب کاربریم بود گفتم یکبار دیگه بزار خرید انجام بدم که این مشکل پیش اومده

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

۹ ساعت قبل، amin_naja(امین پناهی زاده) گفته است:

سلام دوست عزیز پیام دادم به ایشون

بزارید یبار مفصل توضیح بدم

یک عدد باندل از لیون خریداری شد مادربرد h510 ایسوس و پردازنده i5 10400f ا و یک عدد کولر قطعات رسیدن و بنده باندل رو اسمبل کردم تصویر داشتم ولی موقع ورود به ویندوز سیستم فریز میشد ابتدا فک کردم مشکل از ویندوز هستش و اقدام به نصب ویندوز جدید کردم که توی قسمت اول نصب سیستم فریز میشد فلش و نوع ویندوز رو تغییر دادم باز فریز میشد بعد با لیون تماس گرفتم گفتن رم و هارد و تغییر بدم تست کنم 

رم رو از دوستام گرفتم تست کردم جواب نداد هارد ssd پورت ام۲ خریدم تست کردم باز فریز میشد

فقط یکبار با هارد ssd sata ویندوز تا مرحله ورود ویندوز رفت

خلاصه مجددا با لیون تماس گرفتم گفتن تماس میگیریم اقای "حسین پور " تماس گرفتن گفتن که باندل رو براشون بفرستم تا تست کنن به ادرسی که دادن

بنده هم پست پیشتاز فرستادم طبق پیامکی که برام اومد کسی از لیون باندل رو تحویل نگرفته و میخوان عودت بدن

حالا بنده مجدد با اقای حسین پور صحبت کردم ایشون اعلام کردن که اول اشتباه کردی برا من فرستادی به من ربطی نداره ! بعد گفتن هر روز برا ما قطعه میاد از کل ایران باندل شما نیومده !

بنده هم با اداره پست صحبت کردم شماره پست منطقه رو پیدا کروم صحبت کنم عودت ندن که متاسفانه جواب نمیدن !

متا سفانه حس میکنم خیلی براشون بی اهمیته که مشکل بنده رو حل کنند "صدای ضبط شده اقای حسین پور هم هست چی گفتن" اگه لازم باشه میزارم

خلاصه سرتونو درد نیارم بنده قصد خرید از لیون نداشتم سر مورد قبلی که دوبار هزینه ارسال از بنده گرفتن ولی چون پول توی حساب کاربریم بود گفتم یکبار دیگه بزار خرید انجام بدم که این مشکل پیش اومده

 

سلام جناب پناهی وقت شما بخیر باشه 
عزیز دل در رابطه با مسئله ای که در مورد پست عنوان کردین، توی پنل خود پست هم نگاه کنید ساعت مراجعه رو زده 16:13 که این ساعت وسط ساعت کاری لیون کامپیوتر هست و در اون ساعت همکاران ما در محل کار حضور دارن و بسته های پستی رو تحویل میگیرین، بعد از اینکه دیروز شما عنوان کردین ما با اداره پست منتطه کار رو پیگیری کردیم و بهشون گفتیم که کالا رو برای ما بیارن و امروز هم کالا رو تحویل ما دادن ، در مورد مسئله فنی هم که عنوان کردین بعد از بررسی کالا و تست ، همکاران من بهتون اطلاع میدن. 

در مورد مبلغی که اعلام کردین در حساب کاربری شما هست، اون مبلغ بابت تضمین قیمت لیون کامپیوتر برای شما شارژ شده و قابل انتقال به کارت نیست.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 1 ماه بعد...

سلام به همه نتیجه نهایی رو میزارم برا عزیزانی که ممکنه همین مشکل براشون پیش بیاد

ما باندل رو فرستاویم لیون تست کردن مشکل نداشت برگشت

بلاخره فهمیدیم مشکل از کابل usb 3 کیس هستش وقتی اون وصل میشه روی ویندوز لودینگ فریز میشه ولی وقتی قطع بود مشکلی نداشت

ممنون از همه دوستان

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...