رفتن به مطلب

دو موس گیمینگ خوش قیمت 230M و 250M توسط شرکت Cougar معرفی شدند


Recommended Posts

mpl71ts8bfpqziq9b9s.jpg0zih800fd8yi7n9hl8kk.jpg

 

 

امروز شرکت Cougar ، یکی از قطب های سازنده وسایل جانبی و گیمینگ PC ، از دو موس گیمینگ خوش قیمت 230M و 250M رونمایی کرد. این دو موس، گیمرهایی را هدف گرفته که می خواهند با کمترین قیمت، بیشترین کارایی را داشته باشند.

 

اهمیت این دو موس فقط در مشخصات و کارایی آنها نیست، بلکه در پشت آنها یک شعار است: قرار دادن موس های حرفه ای گیمینگ در دستان هر گیمر! دو موس 230M و 250M برای هیچ گیمیری تبعیض قاعل نیست و به موجب طراحی ارگونومیک، چه افراد چپ دست و چه افراد راست دست می توانند به راحتی از آنها استفاده کنند. با اینکه این دو موس طراحی و هدف تقریبا یکسانی دارند، اما دارای مشخصات و ویژگی های مختلفی نیز هستند که در ادامه به آنها می پردازیم.

 

 

موس 230M برای کاربرانی طراحی شده که بیشتر به کیفیت و دقت موس اهمیت می دهند. موس مذکور دارای 1000Hz polling rate می باشد که به موجب آن، سرعت پاسخ دهی 1ms را به ارمقان می آورد. جنس آن از پلاستیک بسیار با کیفیت و محکمی بوده و از سویچ OMRON و Scroll wheel مخصوص گیمینگ بهره می برند. این موس دارای سنسوری با دقت 3200 DPI که برای بسیاری از بازی های امروزی کافی است. موس 230M دارای کلید تغییر DPI است و با فشار آن، میزان DPI بین مقادیر 400/800/1600/3200 DPI جابجا می شود.

 

موس مذکور دارای وزنی 95 گرمی است، بدین ترتیب این موس بسرعت جابجا می شود و لازم نیست انرژی زیادی صرف جابجایی آن کنید. دیگر ویژگی های موس 230M عبارتند از: بدنه رویی صاف، بدنه ی کناری ضد لغزش ، رابط USB به طول 1.8 متر ، دارای بودن دو رنگ بدنه سفید-زرد و سیاه-زرشکی و طول عمر حدود 5 میلیون بار کلیک. قیمت این موس حدود 20 دلار آمریکاست.

 

 

i2utovp1ruy9frnaekxj.jpgczdzmhgcwums8uhbw93n.jpg

 

8qqc7onmmyafhxati3yj.jpg

 

 

 

موس 250M مخصوص گیمرهای بسیار حرفه ای است و با دارا بودن گزینه های شخصی سازی نسبتا زیاد، آماده پذیرایی از آنهاست. بعضی از مشخصات این موس مثل Polling rate ، پاسخ دهی، جنس بدنه و سویچ ها، بدنه رویی صاف و بدنه ضد لغزش مثل موس 230M است اما این موس دارای ویژگی های منحصر به فردی است که در ادامه به آنها می پردازیم. این موس دارای سنسوری با دقت 4000 DPI است، همچنین دارای کلید تغییر میزان DPI نیز هست، البته بر خلاف موس 230M ، این کلید قابل برنامه ریزی توسط خودِ کاربر است (توسط برنامه انحصاری UIX شرکت Cougar) .

 

موس مذکور دارای وزنی 100 گرمی است و 5 گرم سنگین تر از موس 230M است، ولی این اختلاف وزن اصلا احساس نمی شود و بازهم موسی سبک بشمار می آید. در اطراف Scroll wheel این موس، نور پس زمینه LED تعبیه شده و رنگ آن نیز قابل تغییر است و می توان از میان 16.8 میلیون رنگ موجود، یکی را به دلخواه انتخاب کرد. رابط موس 250M از نوع USB است 1.8 متر طول دارد. درضمن این موس از دو کلید Back و Next نیز بهره می برد، بدین ترتیب در جابجایی صفحات، سرعت عملی بالاتر خواهید داشت. این موس در دو رنگ بدنه سفید-نارنجی و سیاه-نارنجی تولید می شود. قیمت موس 250M برابر 30 دلار آمریکاست.

 

 

ec7b3plo9ys4bwn861v6.jpglyor097lms5u368nk397.jpg

 

k8lg8nnv54zci3698vzo.jpg

 

 

برای مشاهده تصاویر و اطلاعات بیشتر، به لینک شرکت سازنده مراجعه کنید: 230M -- 250M

 

 

 

منبع: techpowerup

مترجم: مجتبی حیدرزاده

لینک به دیدگاه
Share on other sites

من از این فیگور موس 250M واقعا خوش اومده :X

 

 

mpl71ts8bfpqziq9b9s.jpg

لینک به دیدگاه
Share on other sites

ممنون دوست عزیز @};- @};- @};-

ازلحاظ طراحی هردو موس زیبا هستند.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

با سلام و تشکر از جناب حیدرزاده عزیز

برند و کیفیت خوب در کنار قیمت مناسب که البته باید دید در عمل چه میکنن 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

طراحی 250M خیلی جالب هست ؛ عرقگیر خوبی داره ، دو دست هم هست ، قیمت و DPI هم مناسب و امیدوارم گرین وارد کنه !

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

رنگهای سفید هر دو هم قشنگه :

 

89c.jpg

 

89a.jpg

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...