رفتن به مطلب

باز هم مشکل با گارانتی الماس ایران برای تعویض کارت R9 290 !


Arman
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

با سلام.

حالا که بازار گارانتی های داغ شده یه مشکل خیلی خنده دار و جالب با گارانتی الماس ایران داشتم تو این چند روزه !! 

یک کارت R9 290 4GB BF Edition که سوخته بود و 2 ماه گارانتیش مونده بود تحویل الماس ایران دادم و گفتند یک کارت دیگه جایگزینش میشه .

حالا با من تماس گرفتند با هزار چک و چونه گفتند که کارت شما با یک R9 380 4GB که 25% هم از R9 290 ضعیف تره تعویض میشه و روی کارت جدید هیچ گارانتی به شما نمی دیم و هیچ مبلغی هم سر نمیدیم !  به خاطر اینکه 2 ماه از گارانتی کارت قبلی شما باقی مونده ! اصلا یه حرف خیلی خنده داریه...! 

نتیجه گیری به این صورت میشه که : 

 

کارت گرافیک R9 290 4GB بنده رو ازم گرفتن.

یک کارت 25% ضعیف تر تحویلم میدن.

هیچ مبلغی هم بابت این تفاوت 25% کارت ضعیف تر نمی دند.

روی کارت جدید هم هیچ گارانتی نمیدن ! 

 

اونم به بهانه اینکه فقط دو ماه از گارانتی کارت شما باقی مونده !!! 

 

قضاوت با خودتون.شما به من بگید چیکار کنم؟! 

 

 

ممنونم.

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

همین که دبه نکردن و کارت رو ازت قبول کردن کلاهت رو بنداز زیرزمین هفتم :D

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

همین که دبه نکردن و کارت رو ازت قبول کردن کلاهت رو بنداز زیرزمین هفتم :D

نه عزیز، متاسفانه همین تفکر هستش که باعث میشه کلاه سرتون بره...

راستش من آدم پیله و به قولی ببخشید هوچی(حوچی؟؟) نیستم، ولی حقیقتش فقط با این شیوه میتونید به حقتون برسید...

شرکت گارانتی وضیفش هستش که این کار رو انجام بده، بنده سراغ دارم کسانی رو که با این کارها به حقشون رسیدن...

ببینیم کی این تحریم ها برداشته میشه که بتونیم بدون دردسر از Amazon و Newegg خرید کنیم...

لینک به دیدگاه
Share on other sites

جالبه هیچ نهادی هم برای شکایت از این گارانتی ها نیست

لینک به دیدگاه
Share on other sites

جالبه هیچ نهادی هم برای شکایت از این گارانتی ها نیست

 

مرجعش شورای حل اختلافه، ولی پروسش زمانبره. مسله اینه چون گارانتی قرارداده شرکت می تونه شرایط خودش رو قید کنه. مثلا همین تاپیک دوستمون تو آواژنگ. وقتی تو برگه شرایط می نویسند تعویض با کالای مشابه سالم. این تعبیر رو می شه کرد یک برد ممکنه دست دوم باشه مشابه باشه و سالم باشه! یعنی عملا می تونه از دادن برد آکبند طفره بره

لینک به دیدگاه
Share on other sites

بالا

باید در فروم های دیگر هم مطرح بشه و فضا ناامن بشه برای این دسته از شیادان

ویرایش شده توسط KoenigTiger
لینک به دیدگاه
Share on other sites

جالبه هیچ نهادی هم برای شکایت از این گارانتی ها نیست

دوست عزیز سازمان حمایت از مصرف کننده یا همان تعزیرات

ویرایش شده توسط samadkhodaei
لینک به دیدگاه
Share on other sites

داداش حالا خوبه 9500 DDR2 بهت ندادن والااااااااااااااااااااااااااا

 

گارانتی ها هم مسخرشو درآوردن

ویرایش شده توسط milllad
لینک به دیدگاه
Share on other sites

نه عزیز، متاسفانه همین تفکر هستش که باعث میشه کلاه سرتون بره...

راستش من آدم پیله و به قولی ببخشید هوچی(حوچی؟؟) نیستم، ولی حقیقتش فقط با این شیوه میتونید به حقتون برسید...

شرکت گارانتی وضیفش هستش که این کار رو انجام بده، بنده سراغ دارم کسانی رو که با این کارها به حقشون رسیدن...

ببینیم کی این تحریم ها برداشته میشه که بتونیم بدون دردسر از Amazon و Newegg خرید کنیم...

داداش موضوع کلاه گذاشتن و نگذاشتن نیست.این شرکتها هرکاری میکنن تا از زیر گارانتی در برن و قطعه رو تعویض نکنن

بعضیها با میکروسکوپ الکترونی روی برد یا هر چیز دیگه رو میبینن تا یه نقطه یا ایراد پیدا بکنن و قطعه رو از گارانتی ساقط کنن

لینک به دیدگاه
Share on other sites

پیشنهاد می کنم نپذیری. با متانت توام با پافشاری می تونی حقت رو که یک کارت همرده یا یکسان هست بگیری.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به نظرم برو اونجا دوباره..بگو اگه میخواین مسخرشو دربیارین..منم مسخرم رو درمیارم *dry#
میترسن عوض میکنند احتمالا =))

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

اینم تصویر کارت گارانتی محصولات الماس ایران :

 

post-3224-0-54793000-1441434046_thumb.jpg

 

در صورت عدم وجود قطعه اصلی کالا مشابه با احتساب اختلاف قیمت روز ارائه خواهد شد !

کارت R9 380 4GB نه از لحاظ قدرت مشابه کارت R9 290 هست نه از لحاظ قیمت !!

 

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

به نظرم برو اونجا دوباره..بگو اگه میخواین مسخرشو دربیارین..منم مسخرم رو درمیارم *dry#

میترسن عوض میکنند احتمالا =))

 

آقا منم کاملا موافقم خخخخخخخخخخ =)) =)) =)) =)) =)) =)) =))

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام . فقط از یه راه میتونید حقتون رو بگیرید که دوستمون بالا اشاره کردن تضمینی هم هست برید با یه خورده دادو بیداد حقتون رو بگیرید هیچ ترسی هم نداشته باشید چون خودشون از همه ترسو تر تشریف دارن . چرا که روش کار این ها اینجوریه . من خودم  امتحان کردم 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

کارت خودت دقیقا چی‌بوده و کارتی که بهت پیشنهاد داده‌اند دقیقا چیه؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود
گارانتی در ایران همینه
و راه قانونی آسونی  نیست که بشه حق رو بگیری
فقط جواب های سر بالا و دلایل الکی و تبصره های خودشون

تنها گارانتی که من دیدم براشون مهم نیست  و فقط به فکر مشتری هستند ویستا بوده(در مورد کالای ایسوس) چون مستقیم از طرف خود ایسوس  دستور میگیرن و یا تعویض میکنن و یا تعمیر بدون دردسر
آواژنگم خوب بود اما الان فقط جنس های تعمیری داغون به جای جنس خودمون میدن
سازگارم خوب بود الان داغون شده
ماتریکس بد نیست
بقیرو نمیدونم

اما در کل شرایط و شانس و شرکت کالای شما خیلی مهمه
مطمعن باشید تنها شرکتی که گارانتی و پشتیبانیش تو ایران از بقیه قوی تره اول ایسوس بعد گیگابایت
به همین خاطر همیشه از بقیه گرونتر هستن به خاطر خدمات بهترشونه

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

قبول نکن و بگو همین رو یا معادلش رو میخوام و الباقی گارانتی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام

منم یک گراف خراب5830امروز میفرستم گارانتی اوژانگ ببینم چی میشه :wacko: فقط تو بازی تصویر کلا شکسته شکسته وداغون نشون میده بایوس هم اپدیت زدم راه نیفتاد :(

لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود

گارانتی در ایران همینه

و راه قانونی آسونی نیست که بشه حق رو بگیری

فقط جواب های سر بالا و دلایل الکی و تبصره های خودشون

تنها گارانتی که من دیدم براشون مهم نیست و فقط به فکر مشتری هستند ویستا بوده(در مورد کالای ایسوس) چون مستقیم از طرف خود ایسوس دستور میگیرن و یا تعویض میکنن و یا تعمیر بدون دردسر

آواژنگم خوب بود اما الان فقط جنس های تعمیری داغون به جای جنس خودمون میدن

سازگارم خوب بود الان داغون شده

ماتریکس بد نیست

بقیرو نمیدونم

اما در کل شرایط و شانس و شرکت کالای شما خیلی مهمه

مطمعن باشید تنها شرکتی که گارانتی و پشتیبانیش تو ایران از بقیه قوی تره اول ایسوس بعد گیگابایت

به همین خاطر همیشه از بقیه گرونتر هستن به خاطر خدمات بهترشونه

ویستا و این حرفها؟

من بر عکس فکر می کنم ویستا ضعیف ترین خدمات رو توی شرکتهای معروف داره.

ویرایش شده توسط سعید بهمنیان
لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام

منم یک گراف خراب5830امروز میفرستم گارانتی اوژانگ ببینم چی میشه :wacko: فقط تو بازی تصویر کلا شکسته شکسته وداغون نشون میده بایوس هم اپدیت زدم راه نیفتاد :(

سلام

 

دوست عزیز اینجا هم تاپیک بزن نماینده های اواژنگ تو این فروم حضور دارن. کارتو پیگیری میکنن

 

http://www.shahrsakhtafzar.com/forum/f384/

ویرایش شده توسط Vikings
لینک به دیدگاه
Share on other sites

واقعا خنده داره که بگی کارت 290 شما رو با 280 تعویض می کنیم، چون 2 ماه ار گارانتی مونده! یعنی اینها واقعا شعور کاربر رو به تمسخر می گیرند. از این به بعد یادمون باشه اگر کالا خراب شد و چند ماه به اتمام مهلت گارانتی مونده بود، اصلا سراغش رو نگیریم، چون اینا اگه می گن فرضا کالا 2 سال گارانتی بوده، منظورشون 6 ماه تعویض با اکبند (اونم با هزار و یک روش سعی می کنن از زیرش در برن)، 6 ماه تعویض با کالا دسته دو و باقی هم چون نصف گارانتی رفته دیگه براشون صرف نمی کنه خدمات بدن. 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

تا جائیکه من میدونم گارانتی الماسیران، جدیداً واحد رسیدگی به شکایات راه انداخته که مشکلات این چنینی رو رسیدگی میکنه

 

 

روی سایتشون باید تشکیل پرونده بدی

 

 

چرا این کار رو نکردی و از اونجا کار رو پیگیری نکردی؟

 

من هم یک مشکل با بخش فنیشون داشتم که اونا برام حلش کردن

لینک به دیدگاه
Share on other sites

مهمان
This topic is now closed to further replies.
 اشتراک گذاری

×
×
  • اضافه کردن...