رفتن به مطلب

معرفی معرفی رسمی کامپیوتر ROG G11 توسط شرکت ASUS


Recommended Posts

kz16x271iz6ww93mz6v.jpg

 

 

شرکت ASUS امروز از کامپیوتر گیمینگ آماده ROG G11 رونمایی کرد. این کامپیوتر بالارده، گیمرهای معمولی را نشانه گرفته و این در حالی است که برادر بزرگترش، یعنی ROG G20 روی گیمرهای حرفه ای تمرکز کرده است. G11 به پردازنده بالارده، حرفه ای و ضریب باز Intel Core i7 6700K ، با چهار هسته و 8 رشته پردازشی با فرکانس 4.0GHz در حالت پایه و 4.2GHz در حالت Boost ، هشت مگابایت کش لایه سوم و دارا بودن به قابلیت اورکلاک مجهز شده است. این پردازنده از پردازنده های ضریب باز سری جدید Skylake و پرچمدار تمامی پردازنده های این سری و دسته Skylake-S می باشد.

 

برای پردازش های گرافیکی، شرکت ASUS از کارت گرافیک GTX 980، با 2048 هسته ی پردازشی CUDA و 4 گیگابایت مموری GDDR5 با باس 256 بیت بهره گرفته است. این کارت گرافیک بخوبی می تواند از پس تمامی بازی های سنگین بر بیاید و با رزولوشن 4K/UHD نیز سازگار می باشد. همچنین این کارت گرافیک می تواند همزمان تا 4 مانیتور را (یکی با درگاه HDMI) پشتیبانی کند. کیس G11 از ماژول رم DDR4 با فرکانس 2133MHz و تا نهایت حجم 32 گیگابایت را می تواند پشتیبانی کند و کاربر بسته به نیاز خود، این اجازه را دارد تا حجم رم را کم، یا اضافه کند.

 

برای ذخیره سازی اطلاعات، شرکت ASUS کیس G11 را به یک درایو حالت جامد با رابط M.2 PCIe 3.0 x4 مجهز کرده است این درایو دارای سرعت انتقال داده ها تا میزان 2 گیگابابیت بر ثانیه (چهار برابر سرعت درایو حالت جامد با رابط SATA) است و سرعت بوت سیستم، بارگذاری نرم افزار ها و بازی ها و انتقال داده ها را تا بطور چشمگیری افزایش می دهد.

 

 

f9l57y3xe53ric0grfs.jpg

 

 

 

مانند تمامی محصولات جدید شرکت ASUS ، کامپیوتر G11 نیز از درگاه پر سرعت USB 3.1 نسل 2 برخوردار شده است. این درگاه نسبت به درگاه USB 3.0 حدود 2 برابر سرعت بیشتری دارد. در نهایت، شرکت ASUS برای تکمیل شاهکار خود، آنرا به کیس با طراحی زیبا و تم سیاه و قرمز و نوار قرمز رنگ، و نوارهای نوری LED مجهز ساخته است. این نوارهای LED در پنل جلوی کیس تعبیه شده اند و کاربر می تواند بر اساس سلیقه ی خود، رنگ این نوار نوری را از بین 8 میلیون رنگ، تغییر دهد. همچنین افکت های نوی مختلی نیز در اختیار کاربر قرار گرفته شده است.

 

همراه با این کامپیوتر، شرکت ASUS دو نرم افزار GameAlive (برای ضبط عکس و فیلم از محیط بازی و استریم آنلاین آن) و Aegis II (برای نمایش لحظه به لحظه وضعیت تمامی قطعات سیستم، مانند دما، ولتاژ، فرکانس و...) را نیز در اختیار کاربر قرار داده است. برای پخش صدای با کیفیت و بدون هر گونه نویز، شرکت ASUS از سیستم صوتی معروف خود، یعنی سیستم SonicMaster در این کیس بهره گرفته است.

 

از دیگر امکانات کیس ROG G11، می توان به مادربرد با چیپست H170 و سوکت LGA1151 ، پشتیبانی از درایو دیسک سخت تا ظرفیت 3 ترابایت، پشتیبانی از درایو حالت جامد با رابط M.2 تا ظرفیت 256 گیگابایت، درایو نوری بلو-ری، پاور با توان 500 وات و سیستم عامل ویندوز 10 اشاره کرد.

 

 

f4nt6efgyxd9spfd8wo.jpg

 

 

 

منبع: techpowerup

مترجم: مجتبی حیدرزاده

لینک به دیدگاه
Share on other sites

ممنون بابت خبر جناب حیدرزاده. فقط با وجود پردازنده ضریب باز چرا از چیپ h170 استفاده شده؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

ممنون بابت خبر جناب حیدرزاده. فقط با وجود پردازنده ضریب باز چرا از چیپ h170 استفاده شده؟

با توجه به اینکه هنوز پردزنده های سری ضریب بسته و کم مصرف (سری T) وارد بازار جهانی نشدن، شرکت asus م به ناچار مجبور شده از این پردازنده استفاده کنه.

 

در مورد چیپست هم فکر کنم بخاطر این باشه که هزینه تموم شده براشون کمتر دربیاد.

ویرایش شده توسط مجتبی حیدرزاده
لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...