رفتن به مطلب

انتقادهای تند و تیز و ملایم شما از انجمن لیون کامپیوتر در این تاپیک


سعید حسینی
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

در 29 دقیقه قبل، Ehsan.k گفته است :

سلام آرمین جان گل

دادا در لحظه ریپورت زدم 

حامد جان چون روی همین پست ریفر داده بوده بود و یکی اخراج شده بود ولی اون یکی کاربر هیچ تنبیهی براش در نظر گرفته نشده بود 

و همیشه حامدجان انتهای تاپیک اعلام میکنند تصمیماتشون رو ولی در مورد ایشان اعلامی نشد که ایجاد شبه شد

شما که کارت درسته دادا 🌹

خواهش میکنم برادر، بالاخره کار جمعی داره انجام میشه ممکنه یه جاهایی از دستمون در بره که شما و بقیه دوستان عزیز کمک می کنید تا روند امور اصلاح بشه.

چون تاپیک شما در اصل انتقاد به نحوه اداره فروم بود در تاپیک انتقادات ادغام شد.

در 25 دقیقه قبل، Nsm1000 گفته است :

دوست عزیز سلام
ببین اول اینکه اگر شما بری و لحن صحبت کردن اون شخص رو ببینینی میفهمی که همش توهینه
و فرقی با فحش دادن نداره! از طرفی بنده هم بهش باید میفهموندم با بچه طرف نیست
که میخواد شکلات بده. در مورد اینکه شما میگی گفتن این کلمات و .... که شما میخوای فروم رو ترک کنی
یا تو ایران زندگی نمیکنین یا .... بببینین جواب خوبی با خوبی داده میشه بدی هم با بدی
در ضمن من سانسور شده صحبت کردم و اینو بدون وسط دعوا خیرات نمیدن.

 

مشکل اینجاست شما هیچ طرف داستان نبودی آقا نعیم عزیز. به هر صورت موضوع خاتمه یافته.

در 12 دقیقه قبل، silvermanHHH گفته است :

مطمئنید دلیل تاپیک زدن برای اخلاق خلاف فروم یک کاربر دیگه که طرف حسابش شما نباشید ،دلخوری از شخص ایشون نیست؟که شاید حرفی قبلا زده باشن که شمارو ناراحت کرده؟

دیروز بغل دست همون تاپیک که قفل شد،یه تاپیک راهنمایی موبایل بود ،پست هایی گذاشته بودید که ادبیاتی عین همون کراش داشت،کسی اومد چیزی بتون بگه ....

عجب...

دوستان دیگه موضوع رو کشش ندین. هر کجا هر کسی - حتی اگر دیدین من - بی احترامی کردم، حتما ریپورت کنید مدیران در اولین فرصت رسیدگی میکنند.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • ارسال 1.9k
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

برترین ارسال کننده‌های این تاپیک

برترین ارسال کننده‌های این تاپیک

تصاویر ارسال شده

در ۱۶ دقیقه قبل، silvermanHHH گفته است :

مطمئنید دلیل تاپیک زدن برای اخلاق خلاف فروم یک کاربر دیگه که طرف حسابش شما نباشید ،دلخوری از شخص ایشون نیست؟که شاید حرفی قبلا زده باشن که شمارو ناراحت کرده؟

دیروز بغل دست همون تاپیک که قفل شد،یه تاپیک راهنمایی موبایل بود ،پست هایی گذاشته بودید که ادبیاتی عین همون کراش داشت،کسی اومد چیزی بتون بگه ....

عجب...

شما اطمینان داشته باش

من با هر کاربری زاویه داشته باشم علنا" میگم

و بعد هم بلاک میکنم و اصلا" نمیبینم نظر ایشون رو

کل کل در بحث فنی و فن بازی جز لاینفک هر فرومی هست

ولی بی احترامی به اشخاص قابل قبول نیست

در بحث اون تاپیک که خود بنده ریفر کردم بهش پس هیچ خورده ای با هیچ عزیزی نیست چون اصلا" یک عزیز دیگه ای به بنده خورده گرفتن که باز بنده اصلا" جوابی ندادم

ولی اگر مشکلی با شخصی باشه خیلی شیک نقل قول میشه

شما یا ایشون تا به حال نقل قول شدید ؟

خیر نشدید

در بحث تاپیک گوشی هم برای بنده مسجل شده که ما در این فروم نمیتونیم بحث فنی داشته باشیم چون بالاخره یکی میاد میگه این بهتره

پس نه دیگه در کوضوعی شرکت کردم و نه دیگه تاپیک های خودم رو ادامه دادم که آنباکس و معرفی گوشی بود

پس به این نتیجه رسیدم برای اینکه اخلاق خلاف فروم پیش نیاد در این تاپیک ها شرکت نکنم و نظری ندم و خودم هم تاپیک نزنم در موردش و تاپیک هام رو ادامه ندم

پس بله صد در صد در جهت اخلاق فروم پیش میرم

پ . ن : الان من دیدم که آرمین جان فرمودند ادامه ندید

اطاعت امر قربان

این آخرین جواب بنده بود و اگر دیگه جوابی هم به بنده داده بشه پاسخ نمیدم

تشکر از عزیزان 🙏

ویرایش شده توسط Ehsan.k
لینک به دیدگاه
Share on other sites

آقای قربانی ای کاش قبل از اخراج کردن کاربر کراش میزاشتین بنده به مال یا پولم برسم والا من تو این چند ماهه فقط خداشاهده به این دلیل تاپیک نزدم که ابروریزی نشه برای هردوطرف مون و کلی انتظار کشیدم  که یا برگشت بزنه یا واریز کنن ولی همونطور که خودتون هم شاهد بودین تو پیام ها زیربار نمیرفت با اینکه قبول کردم بعد از این همه مدت برگشت بزنه وحتی ضرری که کردن رو نصف کنیم . یه کاربری نوشته بودن فروشنده مظلوم نمایی میکنه نه خدایی من همه جوره باهاشون کناراومدم ولی همش حرف خودش رو میزد و کلی حساب تیپاکس و اسنپ و تعمیر حساب کرده بودن که هیچ ادم عاقلی قبول نمیکرد شرایطشون .اخرش هم شما نوشتین از طریق مراجع قضایی پیگیری کنم که بابت این مبلغ بیشتر خودم رو سرکار میذارم تا اینکه به وسیله با پولم برسم .

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 6 ساعت قبل، Logan2020 گفته است :

آقای قربانی ای کاش قبل از اخراج کردن کاربر کراش میزاشتین بنده به مال یا پولم برسم والا من تو این چند ماهه فقط خداشاهده به این دلیل تاپیک نزدم که ابروریزی نشه برای هردوطرف مون و کلی انتظار کشیدم  که یا برگشت بزنه یا واریز کنن ولی همونطور که خودتون هم شاهد بودین تو پیام ها زیربار نمیرفت با اینکه قبول کردم بعد از این همه مدت برگشت بزنه وحتی ضرری که کردن رو نصف کنیم . یه کاربری نوشته بودن فروشنده مظلوم نمایی میکنه نه خدایی من همه جوره باهاشون کناراومدم ولی همش حرف خودش رو میزد و کلی حساب تیپاکس و اسنپ و تعمیر حساب کرده بودن که هیچ ادم عاقلی قبول نمیکرد شرایطشون .اخرش هم شما نوشتین از طریق مراجع قضایی پیگیری کنم که بابت این مبلغ بیشتر خودم رو سرکار میذارم تا اینکه به وسیله با پولم برسم .

 

سلام . عزیز شما فرصت زیاد داشتی که ازش بگیری . منتها کوتاه نیومدی . الان هم این آقا ( اگر بشه بهش گفت آقا ) با توهین کردن به کاربران اخراج شده . بعدش هم اومده تو واتس اپ و SMS هرچی لایق خودش و خانواده اش بوده به من گفته . الان انتظار نداشته باش من ببخشمش . شما میتونی ازش شکایت کنی . کالا رو فرستادی و اون هم گرفته . ولی پولت رو نداده . میشه دزدی و کلاهبرداری آنلاین . شکایت کن . اون هم ترسوتر از اینهاست که بخواد بره کلانتری و جواب بده بهشون .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود بر دوستان و همکاران و مدیران محترم

 

آقا @Hamed امروز راجب این قضیه عدم مسئولیت پذیری تو یه تاپیک مطالبی نوشتید که هضمش برام سخته

اینجا یه فروم با اعتبار هست مخصوصا که سیستم واسطه داره ! چرا نباید برای شما مهم باشه که کی چی میفروشه و چجوری ! 

آیا یه کاربر تازه وارد حق نداره مطمئن خرید کنه ؟ بله درسته میتونه از افراد مطمئن بخره .

جسارتا چرا باید افرادی که مسئولیت قبول نمیکنن تو این فروم چیزی بفروشن ؟ آیا این مصداق باز گذاشتن دست افراد کلاه بردار نیست ؟

این فروم با این اعتبار لنگ آگهی افرادی هست که مسئولیت پذیر نیستن ؟

یه خواهشی عاجزانه دارم  اینجا رو مثل دیوار نکنید بزارید کاربرای تازه وارد یه جایی رو به عنوان مرجع خرید و فروش مطمئن داشته باشن

میدونم بررسی و نظارت وقت شما رو میگیره و هیچ عایدی هم ممکنه نداشته باشه ولی یه کاری بکنید افراد ملزم به اجرای یکسری قوانین پایه باشن !

اجازه ندید طرف تو تاپیکش قوانین خودش رو وضع بکنه ! یا قبول میکنه با قوانین فروم خرید و فروش کنه یا برن تو سایت های بی قانون مثل دیوار آگهی کنن 

میدونم که شما میخواین آزادی عمل بدید ولی این به ضرر تازه واردا و افراد کم سن و سال و بی تجربه هست

ممکنه من و ایکس و زد  همچین کاری نکنیم ولی بعضیا معنی جملات رو هم شاید متوجه نشن !

 

خواهش میکنم یه بررسی بکنید  من خیلی تلاش کردم مسئولین نا آگاه دیوار رو آگاه کنم نشد و دیگه آگهی کلاه برداری هم ببینم حتی بخودم زحمت نمیدم گزارش بدم  

اینجا هم که عمری توش فعالیت داشتم داره همون شکلی میشه فقط نوع مهارتها بکار رفته عوض شده  

ممنون که توجه میکنید 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در ۲ ساعت قبل، teknesian گفته است :

درود بر دوستان و همکاران و مدیران محترم

 

آقا @Hamed امروز راجب این قضیه عدم مسئولیت پذیری تو یه تاپیک مطالبی نوشتید که هضمش برام سخته

اینجا یه فروم با اعتبار هست مخصوصا که سیستم واسطه داره ! چرا نباید برای شما مهم باشه که کی چی میفروشه و چجوری ! 

آیا یه کاربر تازه وارد حق نداره مطمئن خرید کنه ؟ بله درسته میتونه از افراد مطمئن بخره .

جسارتا چرا باید افرادی که مسئولیت قبول نمیکنن تو این فروم چیزی بفروشن ؟ آیا این مصداق باز گذاشتن دست افراد کلاه بردار نیست ؟

این فروم با این اعتبار لنگ آگهی افرادی هست که مسئولیت پذیر نیستن ؟

یه خواهشی عاجزانه دارم  اینجا رو مثل دیوار نکنید بزارید کاربرای تازه وارد یه جایی رو به عنوان مرجع خرید و فروش مطمئن داشته باشن

میدونم بررسی و نظارت وقت شما رو میگیره و هیچ عایدی هم ممکنه نداشته باشه ولی یه کاری بکنید افراد ملزم به اجرای یکسری قوانین پایه باشن !

اجازه ندید طرف تو تاپیکش قوانین خودش رو وضع بکنه ! یا قبول میکنه با قوانین فروم خرید و فروش کنه یا برن تو سایت های بی قانون مثل دیوار آگهی کنن 

میدونم که شما میخواین آزادی عمل بدید ولی این به ضرر تازه واردا و افراد کم سن و سال و بی تجربه هست

ممکنه من و ایکس و زد  همچین کاری نکنیم ولی بعضیا معنی جملات رو هم شاید متوجه نشن !

 

خواهش میکنم یه بررسی بکنید  من خیلی تلاش کردم مسئولین نا آگاه دیوار رو آگاه کنم نشد و دیگه آگهی کلاه برداری هم ببینم حتی بخودم زحمت نمیدم گزارش بدم  

اینجا هم که عمری توش فعالیت داشتم داره همون شکلی میشه فقط نوع مهارتها بکار رفته عوض شده  

ممنون که توجه میکنید 

سلام

میدونم شما چی میگی . ولی حتی شما نمیتونی یک مغازه دار رو ، اگر خودش نخواد ، مجبور کنی با شرایط و قوانین به نفع مشتری جنس خودش رو بفروشه . یک نفر میگه من شرایط فروشم اینه . مشتری اگر براش قابل قبوله ، میخره . اگر قابل قبول نیست یا نمیخره ، یا مذاکره میکنه که شرایط رو بهتر کنه برای خودش . من تو همین فروم هارد فرومختم که وقتی ارسال کردن تو پست آسیب دید و خراب شد . حرف خریدار رو هم قبول کردم در این مورد . پست شرایط بیمه داره . اگر کالا آسیب فیزیکی دیده باشه ، بیمه باید خسارت بده . پس میتونید در حضور پستچی باز کنید بسته رو و کنترل کنید . من این کار رو هم کردم و موفق بودم خسارت بگیرم .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

حامد جان مثال مع الفارغ بود

مغازه دار صاحب ملک و قطعه هست معلومه که هیچ کاری نمیشه کرد جز شکایت به واحد صنفی   ولی اینجا صاحب فضای فروش لیون کامپیوتره نه یه شخص مگر اینکه شما با این شرایط موافق باشید 

 

بحث من یکم عقبتر از آسیب فیزیکی هست آقا حامد

فرض میگیریم طرف کالا رو ارسال کرده و جعبه پست کاملا سالم میرسه دست خریدار باز میکنه میبینه که قطعه مشکل فیزیکی داره و یا مشکل فنی اونوقت تکلیف چیه ؟ به پست که نمیشه چیزی گفت اینطرف هم که با عدم مسئولیت پذیری یجورایی حق اعتراض رو سلب کرده  خریدار میمونه و کالای معیوب ! بنظرت این درسته ؟

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 4 ساعت قبل، teknesian گفته است :

درود بر دوستان و همکاران و مدیران محترم

 

آقا @Hamed امروز راجب این قضیه عدم مسئولیت پذیری تو یه تاپیک مطالبی نوشتید که هضمش برام سخته

اینجا یه فروم با اعتبار هست مخصوصا که سیستم واسطه داره ! چرا نباید برای شما مهم باشه که کی چی میفروشه و چجوری ! 

آیا یه کاربر تازه وارد حق نداره مطمئن خرید کنه ؟ بله درسته میتونه از افراد مطمئن بخره .

جسارتا چرا باید افرادی که مسئولیت قبول نمیکنن تو این فروم چیزی بفروشن ؟ آیا این مصداق باز گذاشتن دست افراد کلاه بردار نیست ؟

این فروم با این اعتبار لنگ آگهی افرادی هست که مسئولیت پذیر نیستن ؟

یه خواهشی عاجزانه دارم  اینجا رو مثل دیوار نکنید بزارید کاربرای تازه وارد یه جایی رو به عنوان مرجع خرید و فروش مطمئن داشته باشن

میدونم بررسی و نظارت وقت شما رو میگیره و هیچ عایدی هم ممکنه نداشته باشه ولی یه کاری بکنید افراد ملزم به اجرای یکسری قوانین پایه باشن !

اجازه ندید طرف تو تاپیکش قوانین خودش رو وضع بکنه ! یا قبول میکنه با قوانین فروم خرید و فروش کنه یا برن تو سایت های بی قانون مثل دیوار آگهی کنن 

میدونم که شما میخواین آزادی عمل بدید ولی این به ضرر تازه واردا و افراد کم سن و سال و بی تجربه هست

ممکنه من و ایکس و زد  همچین کاری نکنیم ولی بعضیا معنی جملات رو هم شاید متوجه نشن !

 

خواهش میکنم یه بررسی بکنید  من خیلی تلاش کردم مسئولین نا آگاه دیوار رو آگاه کنم نشد و دیگه آگهی کلاه برداری هم ببینم حتی بخودم زحمت نمیدم گزارش بدم  

اینجا هم که عمری توش فعالیت داشتم داره همون شکلی میشه فقط نوع مهارتها بکار رفته عوض شده  

ممنون که توجه میکنید 

برادر صحبت شما متین، آقا حامد پیشنهادات بسیار خوبی رو به بچه های فنی دادند مثل ثبت نام با کد ملی، و امکان اعتبار سنجی دو طرفه با شماره موبایل، که هرچه بیشتر فضای کلی فروم، بخصوص خرید و فروش امن تر بشه، اما حتی اگر اون پیشنهادات هم عملی بشه، بازهم امکان کلاهبرداری هست. 

خرید و فروش آنلاین، بخصوص قطعات دست دوم، یک ریسک ذاتی در خودش داره، تحت هر شرایطی، این ریسک وجود داره و کسی که خرید و فروش قطعات دست دوم میکنه متاسفانه راهی نداره جز پذیرش این ریسک که همه ی ماها پذیرفتیم. فقط آرزو میکنم خریدار و فروشنده هر دو خوب و اهل و با مرام باشند، اونوقت مشکلات قابل حله.

در 1 ساعت قبل، teknesian گفته است :

بحث من یکم عقبتر از آسیب فیزیکی هست آقا حامد

فرض میگیریم طرف کالا رو ارسال کرده و جعبه پست کاملا سالم میرسه دست خریدار باز میکنه میبینه که قطعه مشکل فیزیکی داره و یا مشکل فنی اونوقت تکلیف چیه ؟ به پست که نمیشه چیزی گفت اینطرف هم که با عدم مسئولیت پذیری یجورایی حق اعتراض رو سلب کرده  خریدار میمونه و کالای معیوب ! بنظرت این درسته ؟

درست نیست ولی مسئولیتی فروم نداره. فروم فقط فضایی فراهم کرده که این دو نفر همو پیدا کنند. نه درآمدی از خرید و فروش مستقیم بین بچه ها داره و نه مسئولیتی میتونه داشته باشه. ما فقط میتونیم تلاش کنیم که این فضا رو هرچه بیشتر امن تر کنیم، مسئولیتی در قبال معاملات مستقیم بین افراد فعال در داخلش نداریم.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در ۱۴۰۰/۶/۳۱ در 13:33، ARMIN گفته است:

 

درست نیست ولی مسئولیتی فروم نداره. فروم فقط فضایی فراهم کرده که این دو نفر همو پیدا کنند. نه درآمدی از خرید و فروش مستقیم بین بچه ها داره و نه مسئولیتی میتونه داشته باشه. ما فقط میتونیم تلاش کنیم که این فضا رو هرچه بیشتر امن تر کنیم، مسئولیتی در قبال معاملات مستقیم بین افراد فعال در داخلش نداریم.

برادر من این چه حرفیه شما میزنید

 اینجا در وحله اول یه فروم فنی هست که در کنارش بازارچه پدید اومد و بخاطر سطح اعتبار و اعتماد اون خیلی از بقیه موارد مهمتر و گسترده تر شد .  اویل خیلی با اعتبار بود با یسری قوانین ساده  ولی کم کم پای افراد کلاه بردار  و مشکل دار به فروم باز شد و خیلی راحت قوانین رو هم دور میزنن مثل همین الزام رعایت قوانین شخصی !

شما حتما باید قوانین رو بروز و حتی سخت تر کنید  قرار نیست که هزینه ای داده بشه ولی لااقل با اجرای قوانین ساده اعتبار فروم از بین نره 

موضوع ساده هست چرا باید افراد با سلایق و قوانین شخصی اینجا آگهی بدن !  برن دیوار آگهی بزارن 

چرا نباید شما دادن 1 روز مهلت تست برای قطعه رو الزامی کنید برای آگهی کننده ! حالا خریدار مهلت تست نخواست مسئولیت شما کمتر و بهتر   ولی خریدار باید انقدر از قطعش مطمئن باشه که 24 ساعت مهلت تست بده . کاری که ایسام راحت قانونش کرده ! بله ممکنه خریدار هم مورد دار باشه ولی اینارو میشه بعهده خودشون بزارید که چجوری میتونن از گفته ها و سلامت کالاشون صیانت کنن

امروز رو یادتون باشه روزی میرسه که مثل فروم همسایه هر روز یه مشکلی پیش میاد و از کنترل خارج میشه و تا بیایین قوانین درست کنید کاربراتون رو از دست میدین . من یه 2زاری هم اونجا خرید نمیکنم و کاربرا رو مجبور میکنم با واسطه لیون فروش رو انجام بدن اگر نه قید سود و همه چی رو میزنم تا اینکه بعدا بخوام دنبال دردسر شکایت و .... بیفتم . این سیستم واسطه واقعا عالیه ولی همونجور که گفتم طرز فکرا جدید شده  کاربرار قوانین شخصی میزارن و چون شما هم روی این موضوع قوانینی ندارید خیلی راحت به مشکل میخورن حتی اگر از واسطه استفاده شده باشه بازم فکر میکنم شما به دردسر برای حل اختلاف میخورید  . 

موفق باشید 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

37 دقیقه قبل، teknesian گفته است:

برادر من این چه حرفیه شما میزنید

 اینجا در وحله اول یه فروم فنی هست که در کنارش بازارچه پدید اومد و بخاطر سطح اعتبار و اعتماد اون خیلی از بقیه موارد مهمتر و گسترده تر شد .  اویل خیلی با اعتبار بود با یسری قوانین ساده  ولی کم کم پای افراد کلاه بردار  و مشکل دار به فروم باز شد و خیلی راحت قوانین رو هم دور میزنن مثل همین الزام رعایت قوانین شخصی !

شما حتما باید قوانین رو بروز و حتی سخت تر کنید  قرار نیست که هزینه ای داده بشه ولی لااقل با اجرای قوانین ساده اعتبار فروم از بین نره 

موضوع ساده هست چرا باید افراد با سلایق و قوانین شخصی اینجا آگهی بدن !  برن دیوار آگهی بزارن 

چرا نباید شما دادن 1 روز مهلت تست برای قطعه رو الزامی کنید برای آگهی کننده ! حالا خریدار مهلت تست نخواست مسئولیت شما کمتر و بهتر   ولی خریدار باید انقدر از قطعش مطمئن باشه که 24 ساعت مهلت تست بده . کاری که ایسام راحت قانونش کرده ! بله ممکنه خریدار هم مورد دار باشه ولی اینارو میشه بعهده خودشون بزارید که چجوری میتونن از گفته ها و سلامت کالاشون صیانت کنن

امروز رو یادتون باشه روزی میرسه که مثل فروم همسایه هر روز یه مشکلی پیش میاد و از کنترل خارج میشه و تا بیایین قوانین درست کنید کاربراتون رو از دست میدین . من یه 2زاری هم اونجا خرید نمیکنم و کاربرا رو مجبور میکنم با واسطه لیون فروش رو انجام بدن اگر نه قید سود و همه چی رو میزنم تا اینکه بعدا بخوام دنبال دردسر شکایت و .... بیفتم . این سیستم واسطه واقعا عالیه ولی همونجور که گفتم طرز فکرا جدید شده  کاربرار قوانین شخصی میزارن و چون شما هم روی این موضوع قوانینی ندارید خیلی راحت به مشکل میخورن حتی اگر از واسطه استفاده شده باشه بازم فکر میکنم شما به دردسر برای حل اختلاف میخورید  . 

موفق باشید 

برادر سخت تر کردن قوانین خودش باعث فرار کاربران میشه. الان شما مثلا همین قوانین فعلی رو از آقا احسان آمار بگیرید چند نفر رعایت میکنند؟ تعداد بسیاری همین قوانین جاری رو سختگیرانه میدونن. حالا ما بیاییم هی سخت تر کنیم از اونطرف داستان ممکنه میفتیم.

وانگهی، گذاشتن قوانین و نظارت بر اجرای اونها نیاز به هزینه و نیروی کار داره. همون ایسام آیا مدیران ناظرش مجانی کار میکنند؟ یا بابت زحمت اداره و نظارتشون حقوق دریافت میکنند؟ وانگهی هدف این فروم دورهمی دوستانه علاقمندان به لیون کامپیوتر و دورهمی بچه های سخت افزاری و صحبت های فنی دوستانه است. در کنارش هم فضایی تحت عنوان بازارچه ایجاد شده. در حقیقت بحث بازارچه بحث اصلی نبوده اگرچه در حال حاضر شلوغترین قسمته.

لیون داخل وبسایتش هم خرید و فروش دست دوم داره که قوانین و شیوه اش بسیار سخت گیرانه تر و به روز تره.

اگر هدف اصلی فروم هم کلا بره سمت خرید و فروش کالای دسته دوم، دیگه اصلا داستان فرق میکنه. اینا مسائلیه که حل کردن و یا تصمیم گیریش از سطح من به عنوان ناظر بالاتره.

 

 

 

 

 

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

پیرو درخواست مرجوع کردن پردازنده اینتل (بنا بر اینکه فروشگاه چنین امکانی رو تبلیغ کرده) بعد از کشمکش های فراوان از لیون بهم پیام دادن برای مصاحبه حضوری جهت استخدام شدن در لیون کامپیوتر. به معنای واقعی Divert کردن.

 

هم از صفحه راهنمای خرید عکس و فیلم تهیه کردم هم از پیام های واتس اپ و پست های انجمن درباره این موضوع.
نمیدونم بعد از تنظیم شکایت نامه طرز برخورد لیون نسبت به کسی که بهش دروغ گفته شده عوض میشه یا نه.

1.jpg

2.jpg

لینک به دیدگاه
Share on other sites

3 ساعت قبل، Ali_14 گفته است:

پیرو درخواست مرجوع کردن پردازنده اینتل (بنا بر اینکه فروشگاه چنین امکانی رو تبلیغ کرده) بعد از کشمکش های فراوان از لیون بهم پیام دادن برای مصاحبه حضوری جهت استخدام شدن در لیون کامپیوتر. به معنای واقعی Divert کردن.

هم از صفحه راهنمای خرید عکس و فیلم تهیه کردم هم از پیام های واتس اپ و پست های انجمن درباره این موضوع.
نمیدونم بعد از تنظیم شکایت نامه طرز برخورد لیون نسبت به کسی که بهش دروغ گفته شده عوض میشه یا نه.

برادر من مجدد مورد شما رو ارجا میدم به بچه های فروشگاه، چون به نظر اشتباهی رخ داده در ارسال پیام به شماره شما. شاید اون پیام قبلی 28 July هم که ارسال شده اونم اشتباهی بوده. حالا صبح بچه ها چک میکنند مجدد.

@CRM

لینک به دیدگاه
Share on other sites

۹ ساعت قبل، Ali_۱۴ گفته است:

پیرو درخواست مرجوع کردن پردازنده اینتل (بنا بر اینکه فروشگاه چنین امکانی رو تبلیغ کرده) بعد از کشمکش های فراوان از لیون بهم پیام دادن برای مصاحبه حضوری جهت استخدام شدن در لیون کامپیوتر. به معنای واقعی Divert کردن.

 

هم از صفحه راهنمای خرید عکس و فیلم تهیه کردم هم از پیام های واتس اپ و پست های انجمن درباره این موضوع.
نمیدونم بعد از تنظیم شکایت نامه طرز برخورد لیون نسبت به کسی که بهش دروغ گفته شده عوض میشه یا نه.

1.jpg

2.jpg

عزیز دل سلام، وقت شما بخیر باشه 

من نمیدونم دقیقا چه اتفاقی افتاده در سال 99 و چه مواردی عنوان شده و بابت این موضوع متاسفیم، اگر فکر میکنید از راه قانون زودتر به جواب می رسید حق انتخاب با شما هست و میتونید انتخاب کنید از چه راهی اقدام کنید ، اما اینجا لیون کامپیوتر هست و ما فراتر از قانون از مشتری های خودمون حمایت میکنیم و در کنار اونها هستیم ، اگر شما در اون زمان در هفت روز مهلت تست اعلام کردید که این کالا رو نمیخواید و مستنداتش رو داشته باشید و یا در سیستم CRM ما ثبت شده باشه مثل تماس تلفنی ، پیام در شبکه های اجتماعی؛ و کالای شما هنوز پلمپ هست و از حالت پلمپ خارج نشده به ما با شماره 09395176159 روز شنبه تماس بگیرید، اگر موارد بالا اثبات بشه ما قوانین 7 روز مهلت تست رو برای کالای شما درنظر میگیریم و اصلا مهم نیست این موضوع چه زمانی اتفاق افتاده وقتی حرف از خدمات لیون کامپیوتر میزنیم برای ما حس خوب شما مهم هست جدای از زمان. ما هوای مشتری هامون رو همیشه داریم دوست من.

در رابطه با پیام ارسالی هم ربات واتس اپ بعضی موارد رو اتوماتیک ارسال میکنه متاسفانه و بابت این پیام عذر خواهی میکنیم.

مرسی از اینکه مشکل خودتون رو به ما گفتین چون تا از مشکلات باخبر نباشیم نمیتونیم کمکی بکنیم.ممنونیم از شما

لینک به دیدگاه
Share on other sites

لیون کامپیوتر هنوز هم بهترین فروشگاه تاریخ کامپیوتر ایرانه، نه قصد ماله کشی رو دارم، نه این که عدالت رو بریزم زیر پا و تو این 4/5 سالی که ازشون خرید کردم رو و خوبی هایی رو که دیدم نگم، معمولا اگر یک مشکلی پیش بیاد سریع میام اینجا میگیم و ولی اگر کلی خرید به خوبی و خوشی به دستمون برسه هیچی نمیگیم.

اون کسایی که از نحوه پست و تیپاکس ایراد میگیرن، اول برید قوانین پست و تیپاکس کشور رو بخونید، همین شما اگر خدای ناکرده، وسیله تون سر راه اسیب ببینه و یا شکسته بشه، قبول میکنید لیون کامپیوتر پیگیر اواضاع نشه واستون؟ این که با تیپاکس میفرستن برای اینه تیپاکس کل مرسوله رو بیمه میکنه و اگر اسیب ببینه میتونید خسارت رو از تیپاکس بگیرید، تو پست فقط بمیه اجباری مفقودی کالا رو که 800 هزار تومن هستش میکنند، یعنی اگر جنس 20 میلیونی هم گم بشه در نهایت 800 هزار تومن بهتون میدن، منم یک وسلیه خیلی گرون قیمت خریدم و ارسال رو زدم پست پیشتاز ولی خودشون زنگ زدن و ماجرا رو گفتن و تغییر دادن به تیپاکس

مورد دیگه هم اینه لیون تمام وسایلی رو که میخرید، حتی وسایل بشدت سنگین مثل اسپیکر، مانیتور، کیس رو هم بسته بندی میکنی و 6/7 لایه فوم میپیچه دور کارتون هاشون، واسه اینه من هر چی خرید از لیون کردم هم کارتون وسایل که برام خیلی اهمیت دارن هم با سلامت 100 درصدی رسیدن دستم، برخلاف فروشگاه های دیگه ای که وسایل سنگین رو با همون کارتون خودشون میفروشند

 

بر خلاف فروشگاه های امروزی که سر از پا در اوردن، تمام خرید های که از لیون کردم همیشه درست بوده و با همون گارانتی و مشخصات ارسالی، در صورتی که ماجرای یک سایتی رو که تو همین فروم رو با یک سایت مثلا بزرگ کامپیوتری دیگه داشتم حساب کنید و وسیله رو اشتباهی فرستاده بودن و خیلی هم طلبکار بودن و اخرش من سر ارسال و برگشت منصرف شدم و با کلی ناراحت شدم از این موضوع که کالا  حساب کنید با لیون کامپیوتر که بعضی وقت ها خرید های بالای 20 میلیون ازشون کردم و جنس رسیده دستم 48 ساعت تست کردم  و منصرف شدم و برگشت زدم ، و پولم هم بعد از 24 ساعت برگشت خورده به حسابم و چقدر انصافا اخلاق دوست داشتنی و درست و زیبای داشتن ، مخصوص چت لیون کامپیوتر که کلی زحمت کشیدن همراه با پشت گوشی جناب اقای نورایی واقعا ادم کاردست و با معرفتی هستن و همچنین جناب اقای نیکبخت که هر مشکلی پیش بیاد بلافاصله تو همین فروم تو بخش پ.خ جواب میدن، چه پتشیبانی وات ساب شون.

 

بعضی وقت ها هم اگر قیمت ها بالا باشه، میتونید با زنگ زدن به ساپورت لیون یا چت موضوع رو بلافاصله پیگر میشن و کالا رو سایت دیگه ای ارزون بفروشن بقیه وجه رو شارژ میکنن تو سایت که بنده عقیده دارم که اگر وجه برگشت بخوره به کارت خریدار بهتره.

 

در کل بجز این که واقعا پول پست بالای یک میلیون رو رایگان حساب نمیکنن، البته اگر بهشون بگید، میگن رسید پست رو برام بفرستید و برگشت میدیم حسابی دمتون گرم. به جرئت میگیم من این پشیتبانی محترمانه چه تو چت سایت، چه تو پشت تلفون، چه وات ساب  چه همین فروم !رو از هیچ فروشگاهی ندیدم!

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام. یه انتقاد داشتم. فقط دو تا تاپیک فعال بنظرم کمه. حداقل برا افراد وی ای پی تعدادشو بیشتر کنید. من ۴ تا حداقل داشتم که فقط ۲ تاش میتونه فعال باشه!!

لینک به دیدگاه
Share on other sites

۱ ساعت قبل، .behzadnazari گفته است:

سلام. یه انتقاد داشتم. فقط دو تا تاپیک فعال بنظرم کمه. حداقل برا افراد وی ای پی تعدادشو بیشتر کنید. من ۴ تا حداقل داشتم که فقط ۲ تاش میتونه فعال باشه!!

در این بخش میتونید چند تا قطعه رو همزمان در یک تاپیک بفروشید.

خریدو فروش سیستم کامل و چند قطعه کامپیوتر با هم

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در ۱۴۰۰/۷/۹ در ۲۰:۵۹، ARMIN گفته است:

در این بخش میتونید چند تا قطعه رو همزمان در یک تاپیک بفروشید.

خریدو فروش سیستم کامل و چند قطعه کامپیوتر با هم

 

اخه بنظرم قطعه مخصوص خودش تخصصی تره و بیشتر سر میزنن فکر کنم.و به قیمت بهتری میخرن  اینجا وقتی چند قطعه هست قطعا به قیمت اوکی نمیخرن کسایی که چند قطعه با هم میخرن . 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام 

یه چیزی از قدیم واقعا تو مخم بود. اونم راجع به پردازنده های ای ام دی هستش که فقط به صورت باندل میفروشید. اون هم فقط با مادربوردهای ایسوس!

گفتید این سیاست فروش ماتریکس هستش و شما درش دخالتی ندارید! خب اکی !

این فروش پردازنده هایی که تری هستن و با وجود اینکه اصلا ربطی به ماتریکس و اینا ندارن باز هم فقط بصورت باندل ایسوس فروخته میشن  رو کجای دلم بزارم دقیقا؟!

یکی قبلا پردازنده رایزن داشته باشه هر موقعی که بخواد ارتقائی بده باید یه مادربورد هم روش بخره؟!

فکر نکنم این هیچ حس خوبی به خریدار بده!!!

یا علی.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

38 دقیقه قبل، omrani1055 گفته است:

سلام 

یه چیزی از قدیم واقعا تو مخم بود. اونم راجع به پردازنده های ای ام دی هستش که فقط به صورت باندل میفروشید. اون هم فقط با مادربوردهای ایسوس!

گفتید این سیاست فروش ماتریکس هستش و شما درش دخالتی ندارید! خب اکی !

این فروش پردازنده هایی که تری هستن و با وجود اینکه اصلا ربطی به ماتریکس و اینا ندارن باز هم فقط بصورت باندل ایسوس فروخته میشن  رو کجای دلم بزارم دقیقا؟!

یکی قبلا پردازنده رایزن داشته باشه هر موقعی که بخواد ارتقائی بده باید یه مادربورد هم روش بخره؟!

فکر نکنم این هیچ حس خوبی به خریدار بده!!!

یا علی.

دادا تا جایی که میدونم کلیه قطعات AMD ازطریق ماتریکس وارد میشه، چه تری چه باکس. بنابراین همچنان تنها سیاستگذار انحصاری AMD در ایران همون ماتریکسه. وگرنه فروشگاه ها خودشون علاقمند هستند که دامنه محصولات قابل فروششون رو گسترش بدن.

@CRM

لینک به دیدگاه
Share on other sites

۲۲ دقیقه قبل، ARMIN گفته است:

دادا تا جایی که میدونم کلیه قطعات AMD ازطریق ماتریکس وارد میشه، چه تری چه باکس. بنابراین همچنان تنها سیاستگذار انحصاری AMD در ایران همون ماتریکسه. وگرنه فروشگاه ها خودشون علاقمند هستند که دامنه محصولات قابل فروششون رو گسترش بدن.

@CRM

خب اگه اینطوره پس چرا پردازنده های تری گارانتی خودش نیست و فروش به صورت شرکتی انجام میشه؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
در ۱۴۰۰/۷/۱۱ در 14:17، omrani1055 گفته است:

خب اگه اینطوره پس چرا پردازنده های تری گارانتی خودش نیست و فروش به صورت شرکتی انجام میشه؟

تمام پردازنده های رایزن چه باکس و چه تری، توسط ماتریس عرضه میشن، داخل سایت لیون برای برخی رایزن ها گارانتی ذکر نشده، اما یکبار یکی از دوستانم 3700x از لیون گرفتن، با اینکه هیچ اسمی از گارانتی ذکر نشده بود، اما کارت ماتریکس همراهش بود

پ.ن:اخرش نفهمیدیم ماتریس درسته یا ماتریکس؟؟؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

۲۲ ساعت قبل، MAhmoOD Nazari گفته است:

تمام پردازنده های رایزن چه باکس و چه تری، توسط ماتریس عرضه میشن، داخل سایت لیون برای برخی رایزن ها گارانتی ذکر نشده، اما یکبار یکی از دوستانم 3700x از لیون گرفتن، با اینکه هیچ اسمی از گارانتی ذکر نشده بود، اما کارت ماتریکس همراهش بود

پ.ن:اخرش نفهمیدیم ماتریس درسته یا ماتریکس؟؟؟

حالا فرقی نداره ماتریس یا ماتریکس 😅

جالبه مینویسن گارانتی شرکتی ولی کارت ماتریس همراهشه!

به ایشونم همراه با باندل فروخته شد؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود

میشه یه نفر واسم توضیح بده چجور یه کاربر میتونه بعد از گذشت 2 سال از معامله ای

اونم بدون هیچ فعالیتی یه شبه انلاین شه و هرچی که دلش میخواد رو تو قسمت بازخورد ثبت کنه !؟

 

( موضوع رو با حامد در میون گذاشتم بنظر میرسه مسافرت باشن / واسه همین گفتم اینجا بپرسم  )

 

@ARMIN @EHSANRF

 

 

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

۴۱ دقیقه قبل، invoker گفته است:

درود

میشه یه نفر واسم توضیح بده چجور یه کاربر میتونه بعد از گذشت 2 سال از معامله ای

اونم بدون هیچ فعالیتی یه شبه انلاین شه و هرچی که دلش میخواد رو تو قسمت بازخورد ثبت کنه !؟

( موضوع رو با حامد در میون گذاشتم بنظر میرسه مسافرت باشن / واسه همین گفتم اینجا بپرسم  )

سلام

من که در جریان معاملات شما نیستم، اما مگه برای ثبت بازخورد محدودیت زمانی وجود داره؟ شما میتونید الان یک معامله رو انجام بدین اما ثبت بازخوردش برای 10 سال دیگه باشه. معمولا من خودم پیگیری می کنم پس از تایید فروش محصول یا خرید محصول، بلافاصله از خریدار یا فروشنده میخوام که فیدبک معامله رو ثبت کنند. شما هم پیگیری کنید که بلافاصله هنگام معامله فیدبک مربوطه ثبت بشه.

تا اینطوری نشه که مثلا طرف اون زمان راضی بوده و بعدا ناراضی. به هر شکل ثبت فیدبک حق کاربران هست.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

۲ دقیقه قبل، ARMIN گفته است:

سلام

من که در جریان معاملات شما نیستم، اما مگه برای ثبت بازخورد محدودیت زمانی وجود داره؟ شما میتونید الان یک معامله رو انجام بدین اما ثبت بازخوردش برای 10 سال دیگه باشه. معمولا من خودم پیگیری می کنم پس از تایید فروش محصول یا خرید محصول، بلافاصله از خریدار یا فروشنده میخوام که فیدبک معامله رو ثبت کنند. شما هم پیگیری کنید که بلافاصله هنگام معامله فیدبک مربوطه ثبت بشه.

تا اینطوری نشه که مثلا طرف اون زمان راضی بوده و بعدا ناراضی. به هر شکل ثبت فیدبک حق کاربران هست.

سلام آرمین جان

 

گفته شما کاملا" صحیح / ولی نه واسه وقتی که ایشون هیچ پیشنهادی در تاپیک مطرح نکرده باشه و به قولا" معامله رو تو پ-خ انجام داده باشه !

حتی من اون زمان همین مورد رو بهشون تاکید کرده بودم / چون شما بصورت قانونی پیشنهادتون رو داخل تاپیک مطرح نکردین و معامله در پیام خصوصی و واتس اپ صورت گرفته حق ثبت بازخورد ندارین و باید قبلش تو تاپیک اطلاع میدادین!

 

فیدبک حق کاربران هست که شکی نیس ولی نه دیگه به این صورت !!!

 

والا سر تا پای این قضیه نقضه ! واسه بهتر متوجه شدن قضیه من شمارو به پ-خ بین من و این کاربر و همچنین اقا حامد دعوت میکنم که قشنگ از داستان با خبر باشی !

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری


×
  • اضافه کردن...