رفتن به مطلب

انتقادهای تند و تیز و ملایم شما از انجمن لیون کامپیوتر در این تاپیک


سعید حسینی
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

۲ ساعت قبل، DM.JAGUAR گفته است:

سلام.

اگه پیام من رو خوندید، حداقل یک چیزی بگید که ما بدونیم شما حداقل پیام مارو دیدید و متوجه شدید.

من همه پیامهای این تاپیک رو میخونم و اگر موضوعی مربوط به من و یا مسئولیتم باشه حتما پاسخ میدم عزیز. پیشنهاد شما مربوط به حوزه فنیه که من مسئولش نیستم.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • ارسال 1.9k
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

برترین ارسال کننده‌های این تاپیک

برترین ارسال کننده‌های این تاپیک

تصاویر ارسال شده

در ۱۴۰۰/۱۲/۲۸ در ۲۳:۵۶، DM.JAGUAR گفته است:

سلام.

چرا مثل انجمن همسایه برای آپ کردن گزینه ای قرار نمیدید که نیاز به نوشتن متن و بهم ریختن تاپیک برای آپ کردن نباشه؟؟

میتونید این گزینه آپ رو برای کاربران محدود کنید.

برای مثال کاربران تازه وارد ۱ بار، کاربران تایید شده ۲ بار، کاربران قدیمی ۳ بار، کاربران با اشتراک ویژه و و... در روز بتونن تاپیک خودشون رو آپ بکنن.

 

@Hamed

سلام . همچین گزینه ای هست و برای کاربران ویژه در دسترسه . ولی به خاطر یک سری محدودیت های فنی ، برای سایر کاربران قابل استفاده نیست .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

ببخشید میشه بگید شرایط فروش اکانت های گیم توی بازارچه انجمن چیه؟

مثلا چه چیزایی رو توی تاپیک باید بنویسیم که تایید شه؟

چون یبار یکی نوشتم تایید نشد

لینک به دیدگاه
Share on other sites

۱ ساعت قبل، DarkMERC گفته است:

ببخشید میشه بگید شرایط فروش اکانت های گیم توی بازارچه انجمن چیه؟

مثلا چه چیزایی رو توی تاپیک باید بنویسیم که تایید شه؟

چون یبار یکی نوشتم تایید نشد

مورد اول اینکه اگر تاپیک شما مطابق قوانین هست و ایرادی هم از سوی ما گرفته نشده و در تاپیک به شما منعکس نشده و 24 ساعت هم از ایجاد تاپیک گذشته

به این معنی هست که تاپیک شما برای بررسی و تائید دیده نشده و به یکی از ناظرین پیغام بدید

اما در مورد تاپیک شما که دیده نشده من چک کردم و کلا" قوانین داخلش رعایت نشده که من خدمت شما بازگو میکنم برای تائید

برای فروش بازی اولین قانون این هست

تاپیک هایی که فروش بازی های فیزیکی و یا مجازی دارند ،به دستور کمیته فیلترینگ فقط از لیست مجاز اعلام شده قادر به فروش خواهند بود . در غیر این صورت تاپیک های آنها بدون اعلام قبلی حذف میگردد

فروش بازیهایی که دارای علامت قرمز هستند ممنوع می باشد . در صورتی که نام بازیهای غیر مجاز توسط کاربران دیگر در تاپیک درج شد ، استارتر موظف به گزارش پست می باشد . در صورت باقی ماندن عنوان بازی ممنوع در تاپیک و درخواست کمیته فیلترینگ ، تاپیک به طور کلی حذف خواهد شد .

بعد از این مورد نیاز هست اثبات بشه که اکانت برای صاحب تاپیک هست

در حالتی که اکانت بازی و سریال روی صفحه مانیتور مشخص هست ( بخشی از اون حداقل ) عکس به همراه برگه مشخصات کاربری ( نام کاریری - نام فروم لیون - تاریخ روز ) اضافه کنید

اگر اکانت با نام کاربری شما متفاوت هست در داخل برگه مشخصات کاربری نام اکانت رو هم اضافه کنید و کنار صفحه مانتیور که اکانت مشخص هست عکس بگیرید و پیوست کنید

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 3 هفته بعد...

سلام خسته نباشید

نمی دونم جای درستی این پستو میزارم یا نه(نمیخام براش تاپیک باز کنم)دیدین نا بجاست پاکش کنید

یوزر من تو فروشگاه liancomputer.ir@gmail.com

 چرا فروشگاه لیون اینطوری شده!؟

یادم میاد یه زمانی لیون محمل و محفل کاربران نارحت و خسته ای بود که از سایتهای دیگه شاکی و ناراضی بودن!

الان خود لیون داره همون راه سایتای دیگه رو در پیش میگیره(یا شانس منه این اتفاقات)

قبل عید که 2  کالا خریدیم (با اکانت خواهر زادم)بعد از دو روز یکیش روز زدین نا موجود و دوباره یه کالا دیگه اضافه کردیم باز بعد از یک روز فک کنم باز اونم زدین عدم موجودی و نهایت با کلی پیگیری 7 فروردین پول برگشت به کارت

گفتیم قبل عید بوده و ترافیک پیش میاد

  چون با پول خود مشتری خرید کرده بودم با مکافات تا همون قبل عید براش تونستیم قطعه جایگزین کنیم

الانم یه سی پی یو بیستم خریدم بعد از سه روز هنوز زده تایید شد و هیچ گزینه ای برا پیگیری نیست و مهم اینه که تا دیروز موجود بود امروز نا موجوده!!

ترسم اینه که باز مثل قبل پیش بیاد

من بازاریم مثل شماها (البت 1 میلیونیوم شما هم نمیشیم)میدونم فشار کارتون زیاده ولی من اغلب کارم تعمیراته و چیزیم برا مشتریم میخرم با پول خود مشتریه و مشتری خیلی انتظار داره!!

الانم مشتری پیگیره چه باید کنم چی باید بش بگم

اینم نتیجه پیگیری من گرفتار که امروزم متوقف شده و یک ساعت منظرم چت از دستم در نره

2022-04-12 (1).png

لینک به دیدگاه
Share on other sites

2 ساعت قبل، mehrxad گفته است:

میدونم فشار کارتون زیاده ولی من اغلب کارم تعمیراته و چیزیم برا مشتریم میخرم با پول خود مشتریه و مشتری خیلی انتظار داره!!

 

 

عزیزم 

 این همه بی نظمی بخاطر فشار کار نیست... خودشون هم میدونن که بخاطر عدم تعهد به کار هست همچین مشکلاتی...

و این موضوع از ریشه مشکل داره، یک راهش تعویض پرسنل با پرسنل جدید و متعهد که مشتری مداری الگوی اولیه کارشون باشه...

.......

من 2 تا کالا از بجه های فروم خریدم

یکبار یکی از کالا ها 1 روز تاخیر کرد اون بنده خدا زنگ زد به من کلی عذرخواهی کرد بابت تاخیرش... این آدم با این که یک شخص هست جقدر متعهد بود به کارش اما لیون..... 

در کل ... آره...

 

 

ویرایش شده توسط Mr.jalilpour
لینک به دیدگاه
Share on other sites

4 ساعت قبل، mehrxad گفته است:

سلام خسته نباشید

نمی دونم جای درستی این پستو میزارم یا نه(نمیخام براش تاپیک باز کنم)دیدین نا بجاست پاکش کنید

یوزر من تو فروشگاه liancomputer.ir@gmail.com

 چرا فروشگاه لیون اینطوری شده!؟

یادم میاد یه زمانی لیون محمل و محفل کاربران نارحت و خسته ای بود که از سایتهای دیگه شاکی و ناراضی بودن!

الان خود لیون داره همون راه سایتای دیگه رو در پیش میگیره(یا شانس منه این اتفاقات)

قبل عید که 2  کالا خریدیم (با اکانت خواهر زادم)بعد از دو روز یکیش روز زدین نا موجود و دوباره یه کالا دیگه اضافه کردیم باز بعد از یک روز فک کنم باز اونم زدین عدم موجودی و نهایت با کلی پیگیری 7 فروردین پول برگشت به کارت

گفتیم قبل عید بوده و ترافیک پیش میاد

  چون با پول خود مشتری خرید کرده بودم با مکافات تا همون قبل عید براش تونستیم قطعه جایگزین کنیم

الانم یه سی پی یو بیستم خریدم بعد از سه روز هنوز زده تایید شد و هیچ گزینه ای برا پیگیری نیست و مهم اینه که تا دیروز موجود بود امروز نا موجوده!!

ترسم اینه که باز مثل قبل پیش بیاد

من بازاریم مثل شماها (البت 1 میلیونیوم شما هم نمیشیم)میدونم فشار کارتون زیاده ولی من اغلب کارم تعمیراته و چیزیم برا مشتریم میخرم با پول خود مشتریه و مشتری خیلی انتظار داره!!

الانم مشتری پیگیره چه باید کنم چی باید بش بگم

اینم نتیجه پیگیری من گرفتار که امروزم متوقف شده و یک ساعت منظرم چت از دستم در نره

2022-04-12 (1).png

اصلا دوست ندارم این داستان رو کشش بدم

ولی هنو تو چت پشتیبانی سایت بم جواب ندادن چندین بارم چت پیام گذاشتم و خوندن بازم جوابی دریافت نکردم

یکی از مدیران ارشد لیون هم به همین تاپیک سر زده بازم جوابی نداده

فقط محض یاد اوری که تو همون چت انلاینم گفتم من هنوز خیره ، به چت و سایت هستم تا جوابی بگیرم

ساعتم الان شده 1

 

ویرایش شده توسط mehrxad
لینک به دیدگاه
Share on other sites

۱۶ دقیقه قبل، mehrxad گفته است:

اصلا دوست ندارم این داستان رو کشش بدم

ولی هنو تو چت پشتیبانی سایت بم جواب ندادن چندین بارم چت پیام گذاشتم و خوندن بازم جوابی دریافت نکردم

یکی از مدیران ارشد لیون هم به همین تاپیک سر زده بازم جوابی نداده

فقط محض یاد اوری که تو همون چت انلاینم گفتم من هنوز خیر به چت و سایت هستم تا جوابی بگیرم

ساعتم الان شده 1

 

 سلام دوست خوبم. منم زنگ زدم گفتند که حجم سفارشات خیلی بالاست و بخوایم ارسال کنیم خودمون زنگ میزنیم هر چقدر هم گفتم یعنی پس کی ارسال میشه گفتند معلوم نیست و حتی کد سفارش هم چک نکردند. البته وقتی خودشون میدونن قراره دیر ارسال بشه دیگه عملا کد سفارش برای چی چک کنن.😀

لینک به دیدگاه
Share on other sites

۴ ساعت قبل، mehrxad گفته است:

سلام خسته نباشید

نمی دونم جای درستی این پستو میزارم یا نه(نمیخام براش تاپیک باز کنم)دیدین نا بجاست پاکش کنید

یوزر من تو فروشگاه liancomputer.ir@gmail.com

 چرا فروشگاه لیون اینطوری شده!؟

یادم میاد یه زمانی لیون محمل و محفل کاربران نارحت و خسته ای بود که از سایتهای دیگه شاکی و ناراضی بودن!

الان خود لیون داره همون راه سایتای دیگه رو در پیش میگیره(یا شانس منه این اتفاقات)

قبل عید که 2  کالا خریدیم (با اکانت خواهر زادم)بعد از دو روز یکیش روز زدین نا موجود و دوباره یه کالا دیگه اضافه کردیم باز بعد از یک روز فک کنم باز اونم زدین عدم موجودی و نهایت با کلی پیگیری 7 فروردین پول برگشت به کارت

گفتیم قبل عید بوده و ترافیک پیش میاد

  چون با پول خود مشتری خرید کرده بودم با مکافات تا همون قبل عید براش تونستیم قطعه جایگزین کنیم

الانم یه سی پی یو بیستم خریدم بعد از سه روز هنوز زده تایید شد و هیچ گزینه ای برا پیگیری نیست و مهم اینه که تا دیروز موجود بود امروز نا موجوده!!

ترسم اینه که باز مثل قبل پیش بیاد

من بازاریم مثل شماها (البت 1 میلیونیوم شما هم نمیشیم)میدونم فشار کارتون زیاده ولی من اغلب کارم تعمیراته و چیزیم برا مشتریم میخرم با پول خود مشتریه و مشتری خیلی انتظار داره!!

الانم مشتری پیگیره چه باید کنم چی باید بش بگم

اینم نتیجه پیگیری من گرفتار که امروزم متوقف شده و یک ساعت منظرم چت از دستم در نره

2022-04-12 (1).png

سلام جناب قائم مقامی وقت شما بخیر باشه 

سفارش شما امروز تحویل تیپاکس میشه و شماره پیگیری برای شما پیامک میشه.

4 ساعت قبل، Mr.jalilpour گفته است:

عزیزم 

 این همه بی نظمی بخاطر فشار کار نیست... خودشون هم میدونن که بخاطر عدم تعهد به کار هست همچین مشکلاتی...

و این موضوع از ریشه مشکل داره، یک راهش تعویض پرسنل با پرسنل جدید و متعهد که مشتری مداری الگوی اولیه کارشون باشه...

.......

من 2 تا کالا از بجه های فروم خریدم

یکبار یکی از کالا ها 1 روز تاخیر کرد اون بنده خدا زنگ زد به من کلی عذرخواهی کرد بابت تاخیرش... این آدم با این که یک شخص هست جقدر متعهد بود به کارش اما لیون..... 

در کل ... آره...

 

 

سلام جناب جلیلپور 

لطفا اگر مسئله یا موضوعی دارین با فروشگاه عنوان کنید پیگیری بشه، 

اقای قائم مقامی مسئله خودشون رو عنوان کردن که پیگیری بشه و کارشون رو انجام دادیم 

شما هم اگر مسئله ای دارین میتونید به صورت مجزا مسئله خودتون رو عنوان کنید

لینک به دیدگاه
Share on other sites

14 دقیقه قبل، CRM گفته است:

سلام جناب قائم مقامی وقت شما بخیر باشه 

سفارش شما امروز تحویل تیپاکس میشه و شماره پیگیری برای شما پیامک میشه.

ممنون

یه نصیحت برادرانه از منه بی اهمیت

شما که انقدر خوب بودین و تلاش میکنین خوب تر بشین به نکات این چنینی بیشتر اهمیت بدین

بلاخره شرایط و حجم کار بالا و سخته منم کملا با این داستان اشنام، درست ولی بازم برای جلو گیری از سر در گمی ، پیگیری  یه سری چیزای کوچیک میتونه خیلی کمک کنه

در هر صورت ازتون تشکر میکنم

 

 

ویرایش شده توسط mehrxad
لینک به دیدگاه
Share on other sites

2 ساعت قبل، pedi9004 گفته است:

 سلام دوست خوبم. منم زنگ زدم گفتند که حجم سفارشات خیلی بالاست و بخوایم ارسال کنیم خودمون زنگ میزنیم هر چقدر هم گفتم یعنی پس کی ارسال میشه گفتند معلوم نیست و حتی کد سفارش هم چک نکردند. البته وقتی خودشون میدونن قراره دیر ارسال بشه دیگه عملا کد سفارش برای چی چک کنن.😀

سلام دوست من، لطفا شماره تماس خودتون رو بدین مکالمات شما رو با همکارانم چک کنم.
شماره سفارش خودتون رو هم برای من داخل چت خصوصی ارسال کنید تا برای شما سفارش رو پیگیری کنم 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

با سلام خدمت شما. بنده امروز دوباره با پشتیبانی تماس گرفتم برای سفارشم. و بسیار بد جواب دادند گفتند کلا سفارش انلاین دیر ارسال میشه و باید صبوری کنید و وقتی گفتم اخه کدوم فروشگاه اینقدر دیر کار میکنه و  بعد از 2 روز حتی سفارش پردازش هم نشده ایشون به راحتی گفتند من از دی جی کالا خرید داشتم شده یک ماه هم نفرستادند. این نحوه برخورد با مشتری و کیفیت خدمات باعث میشه ما کاربران قدیمی شدیدا دلسرد بشیم و وقتی هم گفتم به مدیریت وصل کنید عملا وصل نکردند یا نشد و  به نظرسنجی وصل شدم این رفتار غیر حرفه ای باعث میشه نسبت به فروشگاه کاملا بی اعتماد گردیم. خدا رحم کنه اگر در قطعات مشکلی وجود داشته باشه و اونجا باید دید چطور برخورد میشه.... حالا بنده خریدم را انجام دادم و ضربش هم دارم می بینم اما تجربه در اینده همیشه به کمک ادم میاد. دیروز هم مدیریت گفتند شماره تلفن و شماره سفارش را بفرستید که حدود 20 ساعت گذشته و حتی پیام هم ندیدند. با تشکر فراوان.

ویرایش شده توسط pedi9004
لینک به دیدگاه
Share on other sites

۲ ساعت قبل، pedi۹۰۰۴ گفته است:

با سلام خدمت شما. بنده امروز دوباره با پشتیبانی تماس گرفتم برای سفارشم. و بسیار بد جواب دادند گفتند کلا سفارش انلاین دیر ارسال میشه و باید صبوری کنید و وقتی گفتم اخه کدوم فروشگاه اینقدر دیر کار میکنه و  بعد از 2 روز حتی سفارش پردازش هم نشده ایشون به راحتی گفتند من از دی جی کالا خرید داشتم شده یک ماه هم نفرستادند. این نحوه برخورد با مشتری و کیفیت خدمات باعث میشه ما کاربران قدیمی شدیدا دلسرد بشیم و وقتی هم گفتم به مدیریت وصل کنید عملا وصل نکردند یا نشد و  به نظرسنجی وصل شدم این رفتار غیر حرفه ای باعث میشه نسبت به فروشگاه کاملا بی اعتماد گردیم. خدا رحم کنه اگر در قطعات مشکلی وجود داشته باشه و اونجا باید دید چطور برخورد میشه.... حالا بنده خریدم را انجام دادم و ضربش هم دارم می بینم اما تجربه در اینده همیشه به کمک ادم میاد. دیروز هم مدیریت گفتند شماره تلفن و شماره سفارش را بفرستید که حدود 20 ساعت گذشته و حتی پیام هم ندیدند. با تشکر فراوان.

جناب مهدوی مواردی که گفتین رو دارم پیگیری میکنم و بعد از پیگیری خدمتتون نتیجه رو اعلام میکنم

لینک به دیدگاه
Share on other sites

48 دقیقه قبل، CRM گفته است:

جناب مهدوی مواردی که گفتین رو دارم پیگیری میکنم و بعد از پیگیری خدمتتون نتیجه رو اعلام میکنم

 

2 ساعت قبل، pedi9004 گفته است:

با سلام خدمت شما. بنده امروز دوباره با پشتیبانی تماس گرفتم برای سفارشم. و بسیار بد جواب دادند گفتند کلا سفارش انلاین دیر ارسال میشه و باید صبوری کنید و وقتی گفتم اخه کدوم فروشگاه اینقدر دیر کار میکنه و  بعد از 2 روز حتی سفارش پردازش هم نشده ایشون به راحتی گفتند من از دی جی کالا خرید داشتم شده یک ماه هم نفرستادند. این نحوه برخورد با مشتری و کیفیت خدمات باعث میشه ما کاربران قدیمی شدیدا دلسرد بشیم و وقتی هم گفتم به مدیریت وصل کنید عملا وصل نکردند یا نشد و  به نظرسنجی وصل شدم این رفتار غیر حرفه ای باعث میشه نسبت به فروشگاه کاملا بی اعتماد گردیم. خدا رحم کنه اگر در قطعات مشکلی وجود داشته باشه و اونجا باید دید چطور برخورد میشه.... حالا بنده خریدم را انجام دادم و ضربش هم دارم می بینم اما تجربه در اینده همیشه به کمک ادم میاد. دیروز هم مدیریت گفتند شماره تلفن و شماره سفارش را بفرستید که حدود 20 ساعت گذشته و حتی پیام هم ندیدند. با تشکر فراوان.

جناب مهدوی من ویس های که شما با شماره همراه مندرج در سفارش داشتین رو گوش دادم ، از زمان ثبت سفارش تا امروز شما 6 مکالمه داشتین که با بچهای پشتیبانی ما صحبت کردین، در ویس اخر شما موضوعی که گفتین اتفاق افتاده و همکار من به شما در مورد تاخیر و دیجی کالا گفتن که بابت این موضوع ما از شما عذرخواهی میکنیم و متاسفیم، در رابطه با زمان پردازش سفارش جناب مهدوی، یکی از کالاهای شما باید از سمت تامین کننده اصلی برای ما ارسال بشه که اینور سال به خاطر مسائل برجام و مذاکرات و نوسانات بازار ارز کار تامین واقعا داره به سختی انجام میشه و ما داریم تمام تلاش خودمون رو میکنیم که در کمترین زمان این کار رو انجام بدیم، حتی همین هفته چندتا از تامین کننده ها فروش رو بستن و اعلام کردن از شنبه قیمت های جدید اعلام میشه، ما همه جوره داریم سعی خودمون رو میکنیم که تامین کالاها با بهترین کیفیت انجام بشه ام ی سری جاها به اجبار و ناخواسته از سمت عوامل دیگه این تاخیر به وجود میاد. بابت همراهی و صبوری شما ما از شما تشکر میکنیم و دلخوری که به وجود اومده رو برای شما جبران میکنیم. 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

۴۷ دقیقه قبل، CRM گفته است:

 

جناب مهدوی من ویس های که شما با شماره همراه مندرج در سفارش داشتین رو گوش دادم ، از زمان ثبت سفارش تا امروز شما 6 مکالمه داشتین که با بچهای پشتیبانی ما صحبت کردین، در ویس اخر شما موضوعی که گفتین اتفاق افتاده و همکار من به شما در مورد تاخیر و دیجی کالا گفتن که بابت این موضوع ما از شما عذرخواهی میکنیم و متاسفیم، در رابطه با زمان پردازش سفارش جناب مهدوی، یکی از کالاهای شما باید از سمت تامین کننده اصلی برای ما ارسال بشه که اینور سال به خاطر مسائل برجام و مذاکرات و نوسانات بازار ارز کار تامین واقعا داره به سختی انجام میشه و ما داریم تمام تلاش خودمون رو میکنیم که در کمترین زمان این کار رو انجام بدیم، حتی همین هفته چندتا از تامین کننده ها فروش رو بستن و اعلام کردن از شنبه قیمت های جدید اعلام میشه، ما همه جوره داریم سعی خودمون رو میکنیم که تامین کالاها با بهترین کیفیت انجام بشه ام ی سری جاها به اجبار و ناخواسته از سمت عوامل دیگه این تاخیر به وجود میاد. بابت همراهی و صبوری شما ما از شما تشکر میکنیم و دلخوری که به وجود اومده رو برای شما جبران میکنیم. 

با سلام و عرض ادب مجدد. ممنونم ار پیگیری شما.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

کلا لیون خیلی وضعش خراب شده، یک سفارش از چهارشنبه هفته قبل ثبت کردم هنوز زده "تایید شده" و هیچ خبری ازش نیست.

همین کالایی که من خریدم 5-6 تا سایت دیگه هم با همون قیمت داشتن، من گفتم لیون مطمئن تره بذار از لیون بگیرم. قطعا اون یکی سایت ها تا الان سفارش منو به دستم رسونده بودند.

همین هفته از یه سایت دیگه که خیلی هم کوچیک و بی نام و نشون هست از جنوب کشور سفارش دادم 2 روزه با پست سفارشمو برام آوردن اون وقت لیون همین تهران نمیتونه ارسال کنه توی یه بازه قابل قبول...

چت پشتیبانی هم ساعت 11 صبح وسط هفته پیام می فرستی میگه ساعت کاری تموم شده 😂

بعد دوباره همون پیامو می فرستی میگه خوانده شد کسی جوابتو نمیده...

ویرایش شده توسط mrp7
لینک به دیدگاه
Share on other sites

یه کالایه کمیابی رو به اشتباه خودشون موجود نشون دادن و من با وجود کمی قیمته بالاتره لیون(از فروشگاهه  دیگری) از لیون کامپیوتر گرفتم.(اشتباه کردم)

حالا پولو پس نمیدن(لفتش میدن) تا بخوره به پنجشنبه جمعه بعدش اون فروشگاه دوم که ارزونتر هم میداد ولی بینام و نشان تر از لیون بود اونم  کالا رو تموم کنه.یعنی کاستومر سرویس در حده زیره صفر!

crm جان نیا بگو خیلی ممنونم که از لیون خرید کردید.

ویرایش:آقا پولم برگشت.ساعت 5 صبح.

پناهم بر خداست.

ویرایش شده توسط Elderado
تغییر وضعیت
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 1 ماه بعد...
8 ساعت قبل، Blueman6 گفته است:

سلام

ممنون میشم فونت پیش فرض فروم رو عوض کنید و به حالت قبل برگردونید 🙂

هم ریزه و هم زشت و هم ....

 

سلام

جناب بخشایش مورد شما ارجاع داده شد به بخش فنی

آقا محسن زحمت کشیدند و رفع کردند مورد درخواستی شما رو .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 2 هفته بعد...
در ۱۴۰۱/۲/۲۴ در ۲۱:۱۰، Hamed گفته است:

به دلیل مشکلات به وجود آمده، تیم مدیریتی لیون تصمیم گرفت که هرگونه سوال، شکایت، انتقاد و یا بحث در مورد فروشگاه‌ها و سایت های همکار لیون کامپیوتر در محیط عمومی فروم ممنوع است. گفتگو در مورد کسب و کارهای غیر همکار،  درصورتی که محتوی توهین آمیز و یا تهمت نداشته باشد، مجاز می باشد.

سلام @Hamed

برای چی کامنت من در این تاپیک حذف شده ؟ مغایر با کدوم قانون فروم بوده ؟

تا لینکی از فروشگاهی غیر از لیون داده میشه سریع حذف میشه

شخصی کالایی نیاز داره ، لیون هم موجود نداره ، ما هم حق گذاشتن لینک از سایر سایت هارو نداریم . پس مشکل استارتر تاپیک چطور باید حل بشه ؟

شما توی قوانین بحث ، انتقاد ، شکایت و سوال رو در مورد سایت های همکار ممنوع کردید . قرار دادن لینک محصول که جزو این موارد نیست .

ایشون راهنمایی خواستن و دنبال محصولی بودن . بنده هم لینکش رو در اختیارشون گذاشتم

ضمنا این براکت در فروشگاه لیون کامپیوتر موجود نیست که بخوایم لینک از لیون بدیم .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

۱۴ ساعت قبل، m.reza گفته است:

سلام @Hamed

برای چی کامنت من در این تاپیک حذف شده ؟ مغایر با کدوم قانون فروم بوده ؟

تا لینکی از فروشگاهی غیر از لیون داده میشه سریع حذف میشه

شخصی کالایی نیاز داره ، لیون هم موجود نداره ، ما هم حق گذاشتن لینک از سایر سایت هارو نداریم . پس مشکل استارتر تاپیک چطور باید حل بشه ؟

شما توی قوانین بحث ، انتقاد ، شکایت و سوال رو در مورد سایت های همکار ممنوع کردید . قرار دادن لینک محصول که جزو این موارد نیست .

ایشون راهنمایی خواستن و دنبال محصولی بودن . بنده هم لینکش رو در اختیارشون گذاشتم

ضمنا این براکت در فروشگاه لیون کامپیوتر موجود نیست که بخوایم لینک از لیون بدیم .

سلام . دوست عزیز تو قوانین اومده که دادن لینک فروشگاههای دیگه ممنوع هست . میتونید در پیغام خصوصی راهنمایی کنید .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

۱۵ ساعت قبل، Hamed گفته است:

سلام . دوست عزیز تو قوانین اومده که دادن لینک فروشگاههای دیگه ممنوع هست . میتونید در پیغام خصوصی راهنمایی کنید .

ممنونم از پاسختون ، اما بنده این مورد رو که فرمودید پیدا نکردم .

  • گذاشتن بنر و تصویر تبلیغاتی در هر زمینه ای و لینک تبلیغاتی و فروش در زمینه سخت افزار نوت بوک و تبلت و تمامی محصولاتی که در فروشگاه لیون می باشد در پست و یا امضا ممنوع می باشد.
  • اگر جواب سؤال کاربری به گونه ای بود که مربوط به سایت‌های تجاری میشد میبایست فقط در زمینه سؤال کاربر سایت معرفی شود و از به کار بردن جملات و کلمات تبلیغاتی خودداری نمایید.

این دو مورد مربوط به قرار دادن لینک از سایت های دیگر هست که در قوانین اومده .

بنده در پست قبلی عرض کردم . چون این محصول در فروشگاه لیون موجود نبود ، به ناچار لینک از سایت دیگه ای قرار دادم .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

۵۳ دقیقه قبل، m.reza گفته است:

ممنونم از پاسختون ، اما بنده این مورد رو که فرمودید پیدا نکردم .

  • گذاشتن بنر و تصویر تبلیغاتی در هر زمینه ای و لینک تبلیغاتی و فروش در زمینه سخت افزار نوت بوک و تبلت و تمامی محصولاتی که در فروشگاه لیون می باشد در پست و یا امضا ممنوع می باشد.
  • اگر جواب سؤال کاربری به گونه ای بود که مربوط به سایت‌های تجاری میشد میبایست فقط در زمینه سؤال کاربر سایت معرفی شود و از به کار بردن جملات و کلمات تبلیغاتی خودداری نمایید.

این دو مورد مربوط به قرار دادن لینک از سایت های دیگر هست که در قوانین اومده .

بنده در پست قبلی عرض کردم . چون این محصول در فروشگاه لیون موجود نبود ، به ناچار لینک از سایت دیگه ای قرار دادم .

دادا این بخش از قوانین مربوط به خیلی سال قبله، بعدا سر مشکلاتی که پیش آمد قوانین به روز شدند و گذاشتن لینک ممنوع شد. توی امضای من هست.

حالا کارو چرا سخت میکنی، یا داخل خصوصی راهنمایی کن، یا یه شات از سایتی که قطعه رو داره بگذار و خلاص.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

۷ ساعت قبل، m.reza گفته است:

ممنونم از پاسختون ، اما بنده این مورد رو که فرمودید پیدا نکردم .

  • گذاشتن بنر و تصویر تبلیغاتی در هر زمینه ای و لینک تبلیغاتی و فروش در زمینه سخت افزار نوت بوک و تبلت و تمامی محصولاتی که در فروشگاه لیون می باشد در پست و یا امضا ممنوع می باشد.
  • اگر جواب سؤال کاربری به گونه ای بود که مربوط به سایت‌های تجاری میشد میبایست فقط در زمینه سؤال کاربر سایت معرفی شود و از به کار بردن جملات و کلمات تبلیغاتی خودداری نمایید.

این دو مورد مربوط به قرار دادن لینک از سایت های دیگر هست که در قوانین اومده .

بنده در پست قبلی عرض کردم . چون این محصول در فروشگاه لیون موجود نبود ، به ناچار لینک از سایت دیگه ای قرار دادم .

  • گذاشتن بنر و تصویر تبلیغاتی در هر زمینه ای و لینک تبلیغاتی و فروش در زمینه سخت افزار نوت بوک و تبلت و تمامی محصولاتی که در فروشگاه لیون می باشد در پست و یا امضا ممنوع می باشد

این خط رو ندیدید احتمالا .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 1 ماه بعد...

ضمن درود خسته نباشید خدمت کاربران و مدیریت محترم فروم

بنده چندین سال پیش به واسطه دوست عزیز آقای صالحی زاده کاربر @invoker

با سایت و فروم شما آشنا شدم. و مطالب دوستان رو دنبال میکنم...

متاسفانه امروز متوجه شدم آقای صالحی زاده با نظر یکی از ناظرین محترم بخاطر بکار بردن الفاظ زشت به مدت 3 ماه اخراج شدن.

( کاری به این تصمیم گیری ناعادلانه ندارم )


فقط موضوعی که واسم عجیب و جالب هستش اینه چرا داخل این تاپیک اعلام نکردین ؟

https://forum.lioncomputer.com/topic/2884-معرفی-کاربران-اخراج-شده/page/8/#comments

یا چرا داخل پروفایلش ثبت نکردین اخراج شده

یا شاید موضوعی هست که دوست ندارین کسی ازش باخبر باشه... همانند برخورد این ناظر با کاربر m!dn!ght که باعث شد از فروم برن .

تو سیاست و تصمیم گیری فروم بحثی نیس . ولی لطفا" وقتی کسی رو میخواهین بن کنین . بن کردنش جوری باشه به اطلاع همه کاربران برسه .

و بدونن ایشون رفتن مرخصی اجباری و منتظر پاسخ پ-خ مشاوره و حمایت های ایشون نباشن !


لطفا" شما هم رعایت بفرمایید مبدا به سرنوشت این دوست عزیز دچار بشین :( @Hadi MP


موفق و موید باشین.

ویرایش شده توسط Danial74
تگ حساب کاربری فعال نشده بود
لینک به دیدگاه
Share on other sites

۲۸ دقیقه قبل، Danial۷۴ گفته است:

ضمن درود خسته نباشید خدمت کاربران و مدیریت محترم فروم

بنده چندین سال پیش به واسطه دوست عزیز آقای صالحی زاده کاربر @invoker

با سایت و فروم شما آشنا شدم. و مطالب دوستان رو دنبال میکنم...

متاسفانه امروز متوجه شدم آقای صالحی زاده با نظر یکی از ناظرین محترم بخاطر بکار بردن الفاظ زشت به مدت 3 ماه اخراج شدن.

( کاری به این تصمیم گیری ناعادلانه ندارم )

فقط موضوعی که واسم عجیب و جالب هستش اینه چرا داخل این تاپیک اعلام نکردین ؟

https://forum.lioncomputer.com/topic/2884-معرفی-کاربران-اخراج-شده/page/8/#comments

یا چرا داخل پروفایلش ثبت نکردین اخراج شده

یا شاید موضوعی هست که دوست ندارین کسی ازش باخبر باشه... همانند برخورد این ناظر با کاربر m!dn!ght که باعث شد از فروم برن .

تو سیاست و تصمیم گیری فروم بحثی نیس . ولی لطفا" وقتی کسی رو میخواهین بن کنین . بن کردنش جوری باشه به اطلاع همه کاربران برسه .

و بدونن ایشون رفتن مرخصی اجباری و منتظر پاسخ پ-خ مشاوره و حمایت های ایشون نباشن !

لطفا" شما هم رعایت بفرمایید مبدا به سرنوشت این دوست عزیز دچار بشین :( @Hadi MP

موفق و موید باشین.

عموما برای افرادی که به صورت موقت از انجمن اخراج می شوند اعلام عمومی نمی شود. چون اولا بازگشت ایشان متصور است، ثانیا اعلام عمومی آن ممکن است به اعتبار معاملات و خرید و فروش آنها آسیب بزند. بنابراین نیازی به اعلام نیست و تنها در صورتی که اخراج دائمی باشد در بخش اعلامها، گفته می شود.

قضاوت عادلانه یا غیر عادلانه بودن این تصمیم با مدیریت محترم انجمنه، چون بسیاری از آنچه که مدیران می بینند، به صورت عمومی در انجمن در دسترس نیست. گاهی هم مدیران ارشد تصمیم به اخراج شخصی گرفتند و با پا در میانی ناظرین حکم از اخراج دائم به موقت تغییر پیدا کرده بنابراین، موضوع اخراج موقت بین خود شخص و مدیران باقی بماند بهتره.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری


×
  • اضافه کردن...