رفتن به مطلب

انتقادهای تند و تیز و ملایم شما از انجمن لیون کامپیوتر در این تاپیک


سعید حسینی
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

سلام

وقت بخیر

یک مشکلی که اخیرا داخل انجمن باهاش مواجه هستم اینه که برای تاپیک هایی که دنبال میکنم اعلان ها درست کار نمیکنه، برای پیامی که واسه 2 روز قبله و منم دیدم ، همچنان اعلان نوشته جدید میاد و بعضی اوقات براشون اصلا اعلانی نمیاد!!!

همه این موارد با یک سیستم و با یک مرورگر اتفاق میوفته.

2.thumb.jpg.f91d67cb2d1c84d7772f52f72617cbf8.jpg

به عنوان مثال، آخرین اعلان های مربوط به همین تاپیک در بالا مشخص هست و برای نوشته هایی هست که برای 3 روز پیشه و همچنان اعلانش میاد و این در حالی داره اتفاق میوفته که نوشته های جدیدتر هم تو همین تاپیک ایجاد شده و اعلانش قبلش اومده. ( اعلان نوشته های خوانده شده داِئما تکرار میشه )

@Mohsen P @Hamed

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • ارسال 1.9k
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

برترین ارسال کننده‌های این تاپیک

برترین ارسال کننده‌های این تاپیک

تصاویر ارسال شده

  • کاربر ویژه
۱ ساعت قبل، Blueman6 گفته است:

سلام

وقت بخیر

یک مشکلی که اخیرا داخل انجمن باهاش مواجه هستم اینه که برای تاپیک هایی که دنبال میکنم اعلان ها درست کار نمیکنه، برای پیامی که واسه 2 روز قبله و منم دیدم ، همچنان اعلان نوشته جدید میاد و بعضی اوقات براشون اصلا اعلانی نمیاد!!!

همه این موارد با یک سیستم و با یک مرورگر اتفاق میوفته.

2.thumb.jpg.f91d67cb2d1c84d7772f52f72617cbf8.jpg

به عنوان مثال، آخرین اعلان های مربوط به همین تاپیک در بالا مشخص هست و برای نوشته هایی هست که برای 3 روز پیشه و همچنان اعلانش میاد و این در حالی داره اتفاق میوفته که نوشته های جدیدتر هم تو همین تاپیک ایجاد شده و اعلانش قبلش اومده. ( اعلان نوشته های خوانده شده داِئما تکرار میشه )

@Mohsen P @Hamed

برای بنده هم اتفاق افتاده

میتونه یه دلیلش به هم ریختگی اینترنت این اواخر باشه شایدم نباشه نمیدونم

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در ۱۴۰۱/۷/۸ در 10:56، Blueman6 گفته است:

سلام

وقت بخیر

یک مشکلی که اخیرا داخل انجمن باهاش مواجه هستم اینه که برای تاپیک هایی که دنبال میکنم اعلان ها درست کار نمیکنه، برای پیامی که واسه 2 روز قبله و منم دیدم ، همچنان اعلان نوشته جدید میاد و بعضی اوقات براشون اصلا اعلانی نمیاد!!!

همه این موارد با یک سیستم و با یک مرورگر اتفاق میوفته.

2.thumb.jpg.f91d67cb2d1c84d7772f52f72617cbf8.jpg

به عنوان مثال، آخرین اعلان های مربوط به همین تاپیک در بالا مشخص هست و برای نوشته هایی هست که برای 3 روز پیشه و همچنان اعلانش میاد و این در حالی داره اتفاق میوفته که نوشته های جدیدتر هم تو همین تاپیک ایجاد شده و اعلانش قبلش اومده. ( اعلان نوشته های خوانده شده داِئما تکرار میشه )

@Mohsen P @Hamed

به طور کامل این قضیه دایورت شده !!!

خسته نباشید عزیزان!

فکر کنم با این رویه باید به خودم احترام بذارم، فقط همین.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

25 دقیقه قبل، Blueman6 گفته است:

به طور کامل این قضیه دایورت شده !!!

خسته نباشید عزیزان!

فکر کنم با این رویه باید به خودم احترام بذارم، فقط همین.

برادر شرایط الان نرمال نیست. این موارد اختلال رو ما هم داریم. متاسفانه تا درست شدن اینترنت - اگر درست بشه، باید صبر کنیم.

مثال میزنم ما از واتس آپ برای ارتباط باهم و با مدیر فنی استفاده میکردیم، الان اصلا نمیتونیم وارد واتس آپ بشیم با هم حرف بزنیم، چه برسه به بیان مشکلات. 

یه کم صبوری کنید تا آقا محسن خودشون میان سر میزنند، اگر مشکلات بوجود آمده از بابت قطع اینترنت بین الملل و یا بستن پورت ها نباشه - درست میشه - اگر دلیلش اون باشه، دیگه باید کنار بیاییم.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 3 هفته بعد...

سلام

همین اول کار بگم روی صحبت های من به مدیران مجموعه هست، کسانی که سیاست و نحوه تعامل مدیران و ناظران فروم در انجمن رو تعیین میکنن.

بهتر نبود به جای حذف نظرات (چه با ربط و چه بی ربط)، تاپیک مربوطه به همراه نظرات کاربران به طور کامل به اینجا منتقل میشد و اون تاپیک به همون وضعیتی که در حال حاضر هست، قفل میشد؟؟! (البته که ضرورتی به اینکار هم نبود)

اینکه پیامک ارسال قطعات بعد ایجاد تاپیک بعد 15 16 روز برای دوستمون ارسال میشه، نشون میده که به هر نحو ممکن مسئولین فروشگاه در جریان قرار گرفتن ولی مایل به پاسخگویی نبودن !!!

بهر حال زمانی که قوانین و محدودیت هایی برای کاربران در فروم برای برند لیون کامپیوتر اجرایی میشه و به اصطلاح تجاری میشه، توقع میره که تو پاسخگویی هم در همین محیط فروم تجاری و محترمانه برخورد بشه و اینکه گفته بشه مسئولین فروشگاه هیچ ارتباطی با فروم ندارن، عذر بدتر از گناهه .

لازم به یادآوری نیست که همین فروم محلی برای تبلیغ فروشگاه و برند لیون بوده و نمیشه جایی که به نفع هست، تجاری برخورد بشه و جایی که ضرر داشته باشه، پیگیر حقوق مشتریانشون نباشن.

هر نوع هزینه ای هم برای دایر بودن فروم بر گردن مدیران این مجموعه وجود داره، بهتره که جلوش گرفته بشه و نمیشه یک بام و دو هوا با فروم برخورد کرد.

نحوه برخورد با اون تاپیک هم زمانی که تمام نظرات پاک شد، چیزی بهتر از سیستم های دیکتاتوری نیست و اینکه براحتی نظراتی که حاوی توهین و نشر کذب نبودن، پاک میشه؛ چیزی جز بی احترامی به کاربران این فروم نیست. البته با این رویه قطعا تبلیغ منفی هم نسبت به این برند خواهد شد و یک ضرب المثلی هست که میگه : "هر موقع جلوی ضرر رو بگیری، منفعته."

در آخر اگه من نوعی هم به هر شکل در هر جایی دیکتاتور گونه عمل کنم، حق اعتراض نسبت به این موضوعات رو از خودم سلب می کنم و هیچ گونه حق اعتراضی نخواهم داشت.

 

در ۱۴۰۱/۷/۸ در 10:56، Blueman6 گفته است:

سلام

وقت بخیر

یک مشکلی که اخیرا داخل انجمن باهاش مواجه هستم اینه که برای تاپیک هایی که دنبال میکنم اعلان ها درست کار نمیکنه، برای پیامی که واسه 2 روز قبله و منم دیدم ، همچنان اعلان نوشته جدید میاد و بعضی اوقات براشون اصلا اعلانی نمیاد!!!

همه این موارد با یک سیستم و با یک مرورگر اتفاق میوفته.

2.thumb.jpg.f91d67cb2d1c84d7772f52f72617cbf8.jpg

به عنوان مثال، آخرین اعلان های مربوط به همین تاپیک در بالا مشخص هست و برای نوشته هایی هست که برای 3 روز پیشه و همچنان اعلانش میاد و این در حالی داره اتفاق میوفته که نوشته های جدیدتر هم تو همین تاپیک ایجاد شده و اعلانش قبلش اومده. ( اعلان نوشته های خوانده شده داِئما تکرار میشه )

@Mohsen P @Hamed

دوستانی که هنوز این مشکل گریبان گیرشون هست، کَش مرورگرشون رو به طور کامل پاک بکنن، جواب میده ظاهرا.

ویرایش شده توسط Blueman6
لینک به دیدگاه
Share on other sites

30 دقیقه قبل، Blueman6 گفته است:

سلام

همین اول کار بگم روی صحبت های من به مدیران مجموعه هست، کسانی که سیاست و نحوه تعامل مدیران و ناظران فروم در انجمن رو تعیین میکنن.

بهتر نبود به جای حذف نظرات (چه با ربط و چه بی ربط)، تاپیک مربوطه به همراه نظرات کاربران به طور کامل به اینجا منتقل میشد و اون تاپیک به همون وضعیتی که در حال حاضر هست، قفل میشد؟؟! (البته که ضرورتی به اینکار هم نبود)

پس از مدتی این کار رو انجام خواهم داد. اصولا تجمیع تاپیک های انتقادی در این تاپیک همیشه صورت میگیره. 🙏

نظری حذف نمیشه فقط Public نیست، پس از انتقال تاپیک، نظرات متفرقه رو مجدد Public میکنم.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

6 دقیقه قبل، ARMIN گفته است:

پس از مدتی این کار رو انجام خواهم داد. اصولا تجمیع تاپیک های انتقادی در این تاپیک همیشه صورت میگیره. 🙏

نظری حذف نمیشه فقط Public نیست، پس از انتقال تاپیک، نظرات متفرقه رو مجدد Public میکنم.

با نهایت احترام، پابلیک نبودن فرقی با حذف نظر نداره. بدتر از فیلترینگه.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

57 دقیقه قبل، Blueman6 گفته است:

نحوه برخورد با اون تاپیک هم زمانی که تمام نظرات پاک شد، چیزی بهتر از سیستم های دیکتاتوری نیست.

بی زحمت یک فروشگاه نام ببرید که مثل لیون انجمن داشته باشه، یا اگر انجمن نداره مثل لیون تاپیک یا مقاله انتقادی از خودش با بیش از 1800 پست، که اکثرا انتقادی است داشته باشه؟

لیون کامپیوتر تنها فروشگاهی است که به صورت نوشتاری (ثبت شده) انتقادات کاربران رو منتشر و آرشیو میکنه. و این ارشیو در دسترسه. 

کدوم فروشگاه دیگه چنین چیزی رو داره؟

بحث اینه، هر کار انسانی به ذات خودش خطا پذیره، و اگر کسی مشکلی براش پیش میاد، دلیل نمیشه یه دفعه هجمه ببریم و یکی رو بکوبیم. این روش برخورد درست نیست. من نوعی اگر مشکلی با فروشگاه دارم، باید بیام تجربه و انتقاد خودمو راجب خودم و مشکل خودم در تاپیک یا پست خودم مطرح کنم.

اما اینکه تا یه نفر یه مشکلی برای سفارشش پیش میاد، یه دفعه یکسری از دوستان میریزن کامنت منفی میدن، این میشه تخریب و چنین اجازه ای رو نمیدم.

فروشگاه لیون قطعا Perfect نیست (هیچ فروشگاهی نیست، حتی آمازون)، اما در حال حاضر یکی از بهترین فروشگاه های تخصصی آنلاین قطعات کامپیوتر در کل کشور ایرانه، اینو منی دارم میگم که خودم گاهی انتقاد دارم، اما مادامی که گوشی برای شنیدن انتقادات باشه، و تلاشی برای تصحیح مشکلات، حرکت در جهت درست و رو به بهبوده.

به همین خاطر این تاپیک رو داریم که مشکلات رو بشنویم و بشنوند و باگهای سیستم فروش گرفته بشه. این حق کاربران و مشتریان لیونه که بهترین ها رو انتظار داشته باشند و همونطور که هزینه پرداخت میکنند، انتظار سرویس خوب دارند.

18 دقیقه قبل، Blueman6 گفته است:

با نهایت احترام، پابلیک نبودن فرقی با حذف نظر نداره. بدتر از فیلترینگه.

موقته، بعد از ادغام پابلیک میشه.

مورد دوم اینکه اونی که باید ببینه و مخاطب اون انتقادات هست میبینه.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

 

10 ساعت قبل، ARMIN گفته است:

ی زحمت یک فروشگاه نام ببرید که مثل لیون انجمن داشته باشه، یا اگر انجمن نداره مثل لیون تاپیک یا مقاله انتقادی از خودش با بیش از 1800 پست، که اکثرا انتقادی است داشته باشه؟

اینکه بگیم چون بقیه اینطورین، پس اشکالی به کار ما وارد نیست، شد دلیل؟ همین دیجیکالا زیر کالایی که فروخته برید ببینید چقدر بد و بیراه به خود دیجیکالا گفتن ولی چون توش توهین نبوده، حذف نشده. الان طبق همون قوانین تجاری که ایجاد شده، من نباید اسمی از فروشگاهی میوردم!!! البته خود دیجیکالا به نحوی دیگه سانسور میگنه.

داشتن انجمن هم میتون مثبت باشه و هم منفی، زمانی که به کاربرانش پاسخگو باشه امتیازه ولی در غیر این صورت، خیر و اصل موضوع هم همینه.

 

10 ساعت قبل، ARMIN گفته است:

لیون کامپیوتر تنها فروشگاهی است که به صورت نوشتاری (ثبت شده) انتقادات کاربران رو منتشر و آرشیو میکنه. و این ارشیو در دسترسه. 

کدوم فروشگاه دیگه چنین چیزی رو داره؟

ایده و اهداف تاسیس و وجود داشتن این انجمن طی سالیان ظاهرا خیلی تغییر کرده، مثلا تو همون نظرا ت همون تاپیک، اکثر نظرات با این مضمون بود که قدیم چه خوب بود و الان چه بده!!! اینطور بنظر میرسه که بهره برداری از اون هدف صورت گرفته و اهداف تغییر کرده.اساس وجود داشتن یک همچین انجمنی و منفعتش در درجه اول به برند برمیگرده و داشتن فروم یک بحثه و اداره اون یک بحث دیگه و همیناست که در طول زمان اثرات مثبت و منفیشو باز هم برای برند ایجاد میکنه.

آرشیوی که تقریبا دیده نمیشه، با در دسترس بودن خیلی فرق میکنه. یک جور سانسوره و اینکه کاربرا نمیتونن از وضعیت فعلی باخبر بشن، یک بحث دیگه ای هست.

 

10 ساعت قبل، ARMIN گفته است:

بحث اینه، هر کار انسانی به ذات خودش خطا پذیره، و اگر کسی مشکلی براش پیش میاد، دلیل نمیشه یه دفعه هجمه ببریم و یکی رو بکوبیم. این روش برخورد درست نیست. من نوعی اگر مشکلی با فروشگاه دارم، باید بیام تجربه و انتقاد خودمو راجب خودم و مشکل خودم در تاپیک یا پست خودم مطرح کنم.

اما اینکه تا یه نفر یه مشکلی برای سفارشش پیش میاد، یه دفعه یکسری از دوستان میریزن کامنت منفی میدن، این میشه تخریب و چنین اجازه ای رو نمیدم. اما مادامی که گوشی برای شنیدن انتقادات باشه، و تلاشی برای تصحیح مشکلات، حرکت در جهت درست و رو به بهبوده.

 

شما در تمام موضوعات و در مقیاس های متفاوت باز هم مسائل رو اینطوری تحلیل می کنید!!! اگه اینطوریه، با این مورد موافقم.

اما نکته اینجاست که بارها رویه فروشگاه مورد انتقاد کاربران قرار گرفته ولی هیچ نوع پاسخگویی رسمی و قانع کننده داده نشده و وقتی این طور میشه، نمیشه به این هجمه ها ایرادی وارد کرد.

 

10 ساعت قبل، ARMIN گفته است:

فروشگاه لیون قطعا Perfect نیست (هیچ فروشگاهی نیست، حتی آمازون)، اما در حال حاضر یکی از بهترین فروشگاه های تخصصی آنلاین قطعات کامپیوتر در کل کشور ایرانه، اینو منی دارم میگم که خودم گاهی انتقاد دارم،

رویه حال حاضر و بازخورد کاربران چیز دیگه ای رو میگه.

 

10 ساعت قبل، ARMIN گفته است:

به همین خاطر این تاپیک رو داریم که مشکلات رو بشنویم و بشنوند و باگهای سیستم فروش گرفته بشه. این حق کاربران و مشتریان لیونه که بهترین ها رو انتظار داشته باشند و همونطور که هزینه پرداخت میکنند، انتظار سرویس خوب دارند.

عجیب اینجاست، می بینه ولی پاسخگو نیست و اصرار بر این داره که داره باگ ها رو شناسایی میکنه!!! ولی نه تنها جبران نمیکنه، بلکه باز هم تکرار میکنه.

این نوع دیباگینگ هیچ مفهومی نداره

10 ساعت قبل، ARMIN گفته است:

موقته، بعد از ادغام پابلیک میشه.

مورد دوم اینکه اونی که باید ببینه و مخاطب اون انتقادات هست میبینه.

موضوع در یک فضای کاملا عمومی عنوان شده و حق عموم هست که در جریان قرار داشته باشن و نظرات خودشون رو بیان کنن و از نظرات و دیدگاه های همدیگه اطلاع داشته باشن، این خیلی واضحه

 

و اینم اضافه کنم این نوع دفاعیات، دیگه چیزی فراتر از سیاست گذاری مدیران مجموعه بر ناظران هست. و اراده و نظر مشهوده و میتونه ایراداتی که ذکر شد متوجه شما هم باشه.

ویرایش شده توسط Blueman6
لینک به دیدگاه
Share on other sites

22 ساعت قبل، Blueman6 گفته است:

اینکه بگیم چون بقیه اینطورین، پس اشکالی به کار ما وارد نیست، شد دلیل؟

داداش دیگه نامردی نکن من کی گفتم اشکالی به کار ما وارد نیست؟ چرا کاری که نکردم به من نسبت میدین، ببینید، شما فرمودین سیستم دیکتاتوریه، بنده عرض کردم خیر، در سیستم دیکتاتوری اصلا تاپیکی که بشه انتقاد کرد نداریم. پس دیکتاتوری نیست. کجای حرفهام این بود که اشکالی به کار ما وارد نیست؟

بحثی که مطرحه نسبیه، یعنی شما باید نسبی نگاه کنید، هر زمان بقیه فروشگاه ها به اندازه لیون کامپیوتر خودشون رو در برابر انتقادات قرار دادند، بعد شما میتونید بیایین انتظار یک پله فراتر رو داشته باشید.

22 ساعت قبل، Blueman6 گفته است:

همین دیجیکالا زیر کالایی که فروخته برید ببینید چقدر بد و بیراه به خود دیجیکالا گفتن ولی چون توش توهین نبوده، حذف نشده. الان طبق همون قوانین تجاری که ایجاد شده، من نباید اسمی از فروشگاهی میوردم!!! البته خود دیجیکالا به نحوی دیگه سانسور میگنه.

داشتن انجمن هم میتون مثبت باشه و هم منفی، زمانی که به کاربرانش پاسخگو باشه امتیازه ولی در غیر این صورت، خیر و اصل موضوع هم همینه.

من قبول ندارم حتی دیجی کالا هم چنین تاپیک اختصاصی برای انتقادات نداره. کامنت رندوم زیر محصول کجا، اینکه یک تاپیک اختصاصی برای انتقاد در انجمن وجود داشته باشه کجا.

22 ساعت قبل، Blueman6 گفته است:

داشتن انجمن هم میتون مثبت باشه و هم منفی، زمانی که به کاربرانش پاسخگو باشه امتیازه ولی در غیر این صورت، خیر و اصل موضوع هم همینه.

ایده و اهداف تاسیس و وجود داشتن این انجمن طی سالیان ظاهرا خیلی تغییر کرده، مثلا تو همون نظرا ت همون تاپیک، اکثر نظرات با این مضمون بود که قدیم چه خوب بود و الان چه بده!!! اینطور بنظر میرسه که بهره برداری از اون هدف صورت گرفته و اهداف تغییر کرده.اساس وجود داشتن یک همچین انجمنی و منفعتش در درجه اول به برند برمیگرده و داشتن فروم یک بحثه و اداره اون یک بحث دیگه و همیناست که در طول زمان اثرات مثبت و منفیشو باز هم برای برند ایجاد میکنه.

والا من در این مورد از طرف مدیران نمیتونم نظر بدم. اما به عنوان یک کاربر، تا جایی که یادم میاد، انجمن محفلی برای گفتگو علاقمندان به قطعات کامپیوتر، علاقمندان به خود لیون کامپیوتر، جمع شدن متخصصین کامپیوتر، به اشتراک گذاری نظرات و تجربه ها، همچنین مشاوره، آموزش، رفع مشکلات، و خرید و فروش قطعه بوده. این ها مسائل اصلی است که وجود انجمن لیون بر اساس اون فعالیت میکنه. من خودم - به عنوان یک کاربر - هدف اصلی انجمن رو این بخشی که قرمز کردم میبینم، اما خوب، شاید مدیران اهداف دیگری علاوه بر این ها داشته باشند.

تقریبا توی این مدتی که خودم در انجمن بودم، ارتباط سیستماتیک بین انجمن و فروشگاه ندیدم، این موضوع هم که گاهی پیگیر موارد سفارشات کاربران انجمن از فروشگاه میشیم، البته زحمتش رو همیشه دوست خوب و همکار خودم آقا احسان @EHSAN.K میکشن، یک ارزش افزوده و خدمات اضافی است که ما در انجمن به خاطر حس مسئولیت نسبت به کاربران انجمن لیون انجام میدیم. نه به خاطر حس مسئولیت در برابر فروشگاه. یعنی حس مسئولیت ما، در برابر فروشگاه نیست و نسبت به فروشگاه مسئول نیستیم، اما نسبت به کاربران انجمن مسئول هستیم. اینها 2 تا مسئله جدا و متفاوته.

فعالیت فروشگاه و سیاست گذاری فروشگاه کاملا مستقل انجام میشه و کمک ما به دوستانی که در انجمن هر از گاهی براشون مشکل بوجود میاد، خارج از برنامه کاری ماست و صرفا به خاطر روابطی که داریم از روی نیت کمک به حل مشکلات "بچه های انجمن" انجام میشه.

 

22 ساعت قبل، Blueman6 گفته است:

آرشیوی که تقریبا دیده نمیشه، با در دسترس بودن خیلی فرق میکنه. یک جور سانسوره و اینکه کاربرا نمیتونن از وضعیت فعلی باخبر بشن، یک بحث دیگه ای هست.

این نظر شماست که دیده نمیشه، این تاپیک هر از گاهی بالا میاد، پس دیده میشه. فقط کاربران اگر کمی جستجو کنند - که در مورد اغلب موارد موضوعاتی که میخوان مطرح کنند، نمی کنند، تاپیک کاملا دیده میشه. سالهاست این تاپیک مهم شده و در صدر انجمن خودش قرار داره.

 

22 ساعت قبل، Blueman6 گفته است:

عجیب اینجاست، می بینه ولی پاسخگو نیست و اصرار بر این داره که داره باگ ها رو شناسایی میکنه!!! ولی نه تنها جبران نمیکنه، بلکه باز هم تکرار میکنه.

این نوع دیباگینگ هیچ مفهومی نداره.

موضوع در یک فضای کاملا عمومی عنوان شده و حق عموم هست که در جریان قرار داشته باشن و نظرات خودشون رو بیان کنن و از نظرات و دیدگاه های همدیگه اطلاع داشته باشن، این خیلی واضحه.

و اینم اضافه کنم این نوع دفاعیات، دیگه چیزی فراتر از سیاست گذاری مدیران مجموعه بر ناظران هست. و اراده و نظر مشهوده و میتونه ایراداتی که ذکر شد متوجه شما هم باشه.

والا تشخیص اینکه بچه های فروشگاه چه نوع عکس العملی نسبت به موضوعات مطرح شده داشته باشند، با من نیست، من میدونم میخونن و مواردی رو، خود ما هم منتقل میکنیم. من فقط در حوزه مسئولیت خودم میتونم پاسخگو باشم. اگر به آمار این تاپیک توجه بفرمایید، تا این لحظه با بیش از 70 پاسخ، سومین پاسخگوی اعظم به انتقادات مطرح شده در انجمن بودم. :D

یه چیزی هم مجدد بگم، من ابتدای این پاسخ هم عرض کردم، فعالیت فروشگاه و انجمن مستقل از هم انجام میشه. مدیریت محترم انجمن لیون، مستقل از فروشگاه لیون فعالیت میکنه، ما ناظرین هم که زیر دست مدیریت انجمن هستیم، به همین شکل مستقل از فروشگاه فعالیت میکنیم. دستورالعمل کاری ما متفاوته، و ماها رو اصلا بچه های فروشگاه نمیشناسن. :D ولی دمشون گرم، هر وقت میگیم فلان مشکل بوجود اومده همه تلاششون رو برای رفعش انجام میدن. آقا احسان هم بنده خدا وقت و زمان میگذاره برای حل مشکلات بچه ها، مهم هم همینه که کارو راه بندازیم و مشکل رو رفع کنیم.

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

25 دقیقه قبل، ARMIN گفته است:

تقریبا توی این مدتی که خودم در انجمن بودم، ارتباط سیستماتیک بین انجمن و فروشگاه ندیدم، این موضوع هم که گاهی پیگیر موارد سفارشات کاربران انجمن از فروشگاه میشیم، البته زحمتش رو همیشه دوست خوب و همکار خودم آقا احسان @EHSAN.K میکشن، یک ارزش افزوده و خدمات اضافی است که ما در انجمن به خاطر حس مسئولیت نسبت به کاربران انجمن لیون انجام میدیم. نه به خاطر حس مسئولیت در برابر فروشگاه. یعنی حس مسئولیت ما، در برابر فروشگاه نیست و نسبت به فروشگاه مسئول نیستیم، اما نسبت به کاربران انجمن مسئول هستیم. اینها 2 تا مسئله جدا و متفاوته.

فعالیت فروشگاه و سیاست گذاری فروشگاه کاملا مستقل انجام میشه و کمک ما به دوستانی که در انجمن هر از گاهی براشون مشکل بوجود میاد، خارج از برنامه کاری ماست و صرفا به خاطر روابطی که داریم از روی نیت کمک به حل مشکلات "بچه های انجمن" انجام میشه.

من خدمت جناب کاشفی عزیز ارادت دارم و همون اول هم عرض کردم مخاطب اصلی صحبت های من ناظرین فروم و حتی آقا حامد نیست. بلکه شخص آقای حسینی و بقیه مدیران رده پایین تر این برند هست.

حتی اگه شما بگی روابط سیستماتیک وجود نداره و مدیران برند لیون و مسئولین فروشگاه خودشون رو به بی خیالی واهی بزنن، ذاتا فعالیت فروم تحت همین نام انجام میگیره و ایجاد قوانین تجاری در فروم هم برای حمایت از برند صورت میگیره و به هیج عنوان نمیتونن جدا باشن و ایجاد همین تاپیک توسط مدیر و موسس برند لیون موید این قضیه هست. حالا اگه تا الان اون جور که باید تحت نظارت مدیران برند نبوده، یک جور شونه خالی کردن از مسئولیت و بنظر من فاجعه هست.

وجود فروم برای فروشگاه و برند، برگ برنده بوده و یک حسن، حالا دیگه نیازی نمی بینن به فروم برسن، بنظرم یجور غفلته و خودشون میدونن.

اما شما میاید خودتون رو در مقام پاسخگویی و دفاع قرار می دید و مورد نقد قرار میگیرید.

من تو همون تاپیک اولین کامنت شما رو لایک کردم و گفتم دمش گرم که پیگیری میکنه ولی همینجا یک گلایه رو مجدد میگم و اون اینه که وقتی میاید تمام نظرات یک تاپیک رو از دم پنهان (حذف) می کنید در واقع دارید به کاربرا بی احترامی می کنید و جای توجیه نداره، اگه تا قبل نظرات دیگران تاپیک قفل میشد و موضوع رو به خصوصی هدایت میکردید برای پیگیری یک بحث دیگه بود ولی بعد اظهار نظر کاربرای انجمن، حذف نظرات اصلا کار درستی نبود، در جایی که نه توهینی شده بود و نه حرف کذبی زده شده بود.

بازم من اول مورد بالا رو به مدیریت برند ربط دادم و اونا رو مقصر دونستم. خلاصه کار درستی نبود.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

اگه میشه پیگیر سفارش بنده هم بشید با کد 171476

تماس میگیرم با فروشگاه بعد ده دقیقه که نفر اول هم بودم پشت خط انقدر جواب ندادن شارژ بنده تموم شد 3 روز گذشته ظاهرا هنوز ارسال نشده

ویرایش شده توسط amin_naja(امین پناهی زاده)
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در ۱۴۰۱/۸/۳ در 15:39، amin_naja(امین پناهی زاده) گفته است:

اگه میشه پیگیر سفارش بنده هم بشید با کد 171476

تماس میگیرم با فروشگاه بعد ده دقیقه که نفر اول هم بودم پشت خط انقدر جواب ندادن شارژ بنده تموم شد 3 روز گذشته ظاهرا هنوز ارسال نشده

سلام

من پبام شما رو برای فروشگاه ارسال کردم. پاسخی که به من دادن این بود که شما یکم خرید کردید، دوم برای شما ارسال شده و کد رهگیری هم پیامک شده.شما گفتید کد نیومده، تلفنی کد رو به شما دادن و نام پستچی رو هم به شما گفتن.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

2 ساعت قبل، Hamed گفته است:

سلام

من پبام شما رو برای فروشگاه ارسال کردم. پاسخی که به من دادن این بود که شما یکم خرید کردید، دوم برای شما ارسال شده و کد رهگیری هم پیامک شده.شما گفتید کد نیومده، تلفنی کد رو به شما دادن و نام پستچی رو هم به شما گفتن.

سلام ممنون از پیگیریتون

پیامک کد پبگیری نیومد برام نمیدونم چرا

بله تماس گرفتن و کد پیگیری رو دادن با پست چی تماس گرفتم و تحویل گرفتم ممنون از همکاریتون اگه بشه کد پیگیری توی سایت و پنلمون مشاهده کنیم خیلی بهتر میشه

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام 
1- من الان تقریبا دو ماهی هست که نمیتونم تاپیک فروشم رو ویرایش کنم.
چه باید بکنم؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

11 ساعت قبل، zeus1 گفته است:

سلام 
1- من الان تقریبا دو ماهی هست که نمیتونم تاپیک فروشم رو ویرایش کنم.
چه باید بکنم؟

سلام

بزرگوار گزارش کنید و متن درخواستی خودتون رو در متن گزارش بگذارید برای ویرایش

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

سلام انجمن یک هفته ای برام خیلی سنگین باز میشه (لود طولانی تاپیکها)

تاریخچه مرورگر به کل پاک کردم ولی همونه

کس دیگه ای این مشکلو داره ؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

13 ساعت قبل، Hassan.SK گفته است:

سلام انجمن یک هفته ای برام خیلی سنگین باز میشه (لود طولانی تاپیکها)

تاریخچه مرورگر به کل پاک کردم ولی همونه

کس دیگه ای این مشکلو داره ؟

درود

بخاطر فیلترینگ شدیده

حتی سایت های داخلی هم از صبح تا تقریبا ۱۱ شب به سختی آپلود میشن

مثلا سایت دیوار که خیلی سخت آپلود میشه ولی با قندشکن مشکلی نداره

خجالت آوره...

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
1 ساعت قبل، CREATIVE گفته است:

درود

بخاطر فیلترینگ شدیده

حتی سایت های داخلی هم از صبح تا تقریبا ۱۱ شب به سختی آپلود میشن

مثلا سایت دیوار که خیلی سخت آپلود میشه ولی با قندشکن مشکلی نداره

خجالت آوره...

درود

بله متاسفانه اینجوریه

الان با قند شکن تست کردم سرعت لود خیلی بهتر بود !!!

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
15 ساعت قبل، Hassan.SK گفته است:

سلام انجمن یک هفته ای برام خیلی سنگین باز میشه (لود طولانی تاپیکها)

تاریخچه مرورگر به کل پاک کردم ولی همونه

کس دیگه ای این مشکلو داره ؟

من این مشکل رو بیشتر رو کروم تو گوشی دارم 

با فایرفاکس تو پی سی این مشکلات رو ندارم 

 

احتمالا بخاطر همون فیلترینگ هست 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

واقعا من نمیدونم دوستان تو لیون دارن چی کار میکنن؟ بعد از ده روز که از ثبت سفارش من گذشته بعد از n بار تلاش تونستم با یکی از اپراتور های پیگیری سفارش با کلی معطلی صحبت کنم که بعدش به من جواب بدن سفارش در حال پردازشه. یعنی عملا هنوز هیچ کاری انجام نشده. حالا تو سایت قیمت قطعی میزنن و زیرش هم تگ ارسال فوری قرار میدن😂 تازه بنده ساکن تهران هستم و اینجوری معطل یه سفارش ساده ام. وای به حال ارسال به شهرستان دیگ...

سوال می پرسم مشکل چیه؟ میگن به خاطر اینکه این چند وقته یکم شلوغ شده.!!! (واقعا دیگ چیزی نداشتم بگم بعد از این جواب قانع کننده 😂)

در حالیکه بقیه فروشگاه ها سعی میکنن خدماتشون رو بهتر کنند فروشگاه هایی مثل لیون تو انجام سفارشات ساده هم اینطور آدم رو سرکار میگذارن. حالا هر روز بیاید یه تگ و صفحه جدید به سایتتون اضافه کنید و امکانات مسخره بگذارید. 😏

این دفعه چندم هست که این اتفاق برای من میفته ولی این دفعه دیگ واقعا جوش آوردم از عدم پاسخگویی و مسئولیت پذیری.

دوستان اگر کسی میدونه چطور میشه سفارش رو لغو کرد یه راهنمایی بکنه ممنونش میشم

لینک به دیدگاه
Share on other sites

56 دقیقه قبل، muphas گفته است:

واقعا من نمیدونم دوستان تو لیون دارن چی کار میکنن؟ بعد از ده روز که از ثبت سفارش من گذشته بعد از n بار تلاش تونستم با یکی از اپراتور های پیگیری سفارش با کلی معطلی صحبت کنم که بعدش به من جواب بدن سفارش در حال پردازشه. یعنی عملا هنوز هیچ کاری انجام نشده. حالا تو سایت قیمت قطعی میزنن و زیرش هم تگ ارسال فوری قرار میدن😂 تازه بنده ساکن تهران هستم و اینجوری معطل یه سفارش ساده ام. وای به حال ارسال به شهرستان دیگ...

سوال می پرسم مشکل چیه؟ میگن به خاطر اینکه این چند وقته یکم شلوغ شده.!!! (واقعا دیگ چیزی نداشتم بگم بعد از این جواب قانع کننده 😂)

در حالیکه بقیه فروشگاه ها سعی میکنن خدماتشون رو بهتر کنند فروشگاه هایی مثل لیون تو انجام سفارشات ساده هم اینطور آدم رو سرکار میگذارن. حالا هر روز بیاید یه تگ و صفحه جدید به سایتتون اضافه کنید و امکانات مسخره بگذارید. 😏

این دفعه چندم هست که این اتفاق برای من میفته ولی این دفعه دیگ واقعا جوش آوردم از عدم پاسخگویی و مسئولیت پذیری.

دوستان اگر کسی میدونه چطور میشه سفارش رو لغو کرد یه راهنمایی بکنه ممنونش میشم

سلام . لطفا شماره سفارشتون رو بذارید تا ارسال کنم برای پیگیری .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

1 دقیقه قبل، Hamed گفته است:

سلام . لطفا شماره سفارشتون رو بذارید تا ارسال کنم برای پیگیری .

171769

1 دقیقه قبل، Hamed گفته است:

سلام . لطفا شماره سفارشتون رو بذارید تا ارسال کنم برای پیگیری .

البته بنده مجبور شدم امروز از جای دیگ ای سفارش بدم دوباره چون قول داده بودم. اگر ممکنه پیگیر لغو سفارش باشید حامد جان

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

منم دو روزه سفارشم آماده ارساله دیروز گفتن میاد نیومد.

امروزم گفتن ٣ تا ٨ میاد که نیومد.

حرکت قشنگی نیست مشتری رو سرکار بزارید..

لینک به دیدگاه
Share on other sites

19 ساعت قبل، muphas گفته است:

171769

البته بنده مجبور شدم امروز از جای دیگ ای سفارش بدم دوباره چون قول داده بودم. اگر ممکنه پیگیر لغو سفارش باشید حامد جان

 

من شماره رو انتقال دادم. برای لغو خودتون پیگیر باشید.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری


×
  • اضافه کردن...