رفتن به مطلب

انتقادهای تند و تیز و ملایم شما از انجمن لیون کامپیوتر در این تاپیک


سعید حسینی
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

در 1 ساعت قبل، 17behrooz گفته است :

سلام خدمت دوستان گل لیونی والا یکی از انتقادهایی که میشه کرد بعضی از تایپیکهای که بسته شده روزها وحتی هفته ها تقریبا وسط قرار داره وانگار داره آپ می خوره درصورتی که اون تایپک هم جنسش فروش رفته هم قفل شده نمیشه براش پیام فرستادچجوری وچگونه این کار میشه من نمیدونم اگه رسیدگی بشه خیلی خوبه بازم ممنون از سایت خوبتون

سلام

لطفا اگر تاپیکی با این شرایط میبینید ، اطلاع بدید به من .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 2 هفته بعد...
  • ارسال 1.9k
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

برترین ارسال کننده‌های این تاپیک

برترین ارسال کننده‌های این تاپیک

تصاویر ارسال شده

سلام

یک انتقاد به تیم مدیریت اینه که بنده چند وقت پیش ی تایپیک برای مشاوره در مورد قیمت لپ تاپ ایجاد کردم و تایپیک به دلیل "نداشتن عکس"  قفل شد جالب اینجاست بنده تاکید کرده بودم مشاوره!! ن فروش بعد از اون برخورد خیلی نسبت ب فروم دل سرد شدم

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 1 ساعت قبل، amin_naja(امین پناهی زاده) گفته است :

سلام

یک انتقاد به تیم مدیریت اینه که بنده چند وقت پیش ی تایپیک برای مشاوره در مورد قیمت لپ تاپ ایجاد کردم و تایپیک به دلیل "نداشتن عکس"  قفل شد جالب اینجاست بنده تاکید کرده بودم مشاوره!! ن فروش بعد از اون برخورد خیلی نسبت ب فروم دل سرد شدم

سلام

دوست عزیز تاپیک های مشاوره رو در بخش خرید و فروش نمیزنن . شما تاپیک رو در بخش مشاوره بزنید . کسی تاپیک رو رد نمیکنه .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

درود

نمی دونم آقا حامد چرا این روزها بی اعصاب شدن ?

نوسانات بازاره یا بی توجهی ما به قوانین زیاد شده ایشون مجبورن تند تند تذکر بدن

والا تا جایی که ما قوانین رو خونده بودیم فردی که میخواد تاپیک بزنه 24 ساعت وقت داشت عکس بگذاره!! ?

کلا این روزها همه اعصاب نداریم ?

رو دلم مونده بود گفتم بگم ?

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 57 دقیقه قبل، Uranium گفته است :

درود

نمی دونم آقا حامد چرا این روزها بی اعصاب شدن 1f609.png

نوسانات بازاره یا بی توجهی ما به قوانین زیاد شده ایشون مجبورن تند تند تذکر بدن

والا تا جایی که ما قوانین رو خونده بودیم فردی که میخواد تاپیک بزنه 24 ساعت وقت داشت عکس بگذاره!! 1f913.png

کلا این روزها همه اعصاب نداریم 1f601.png

رو دلم مونده بود گفتم بگم 1f618.png

فکر کنم بقیه ناظر ها نیستند فعلا، ایشون هم سرشون بیشتر از همیشه شلوغ شده.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 8 ساعت قبل، Uranium گفته است :

درود

نمی دونم آقا حامد چرا این روزها بی اعصاب شدن 1f609.png

نوسانات بازاره یا بی توجهی ما به قوانین زیاد شده ایشون مجبورن تند تند تذکر بدن

والا تا جایی که ما قوانین رو خونده بودیم فردی که میخواد تاپیک بزنه 24 ساعت وقت داشت عکس بگذاره!! 1f913.png

کلا این روزها همه اعصاب نداریم 1f601.png

رو دلم مونده بود گفتم بگم 1f618.png

 

سلام

نه عزیز بی اعصاب نشدم . ولی با بعضی کاربرها باید مثل خودشون برخورد کرد .

در مورد 24 ساعت ، ننوشتیم که 24 ساعت وقت دارید عکس بذارید . گفتیم که اگر عکس نذارید ، بعد از 24 ساعت تاپیک حذف میشه . الان شما عکس نذاری ، تاپیک تایید نمیشه . بعد از 24 ساعت هم حذف میشه . منتها چون شما کاربر ویژه هستی ، میتونی خودت تایید کنی تاپیک رو ، پس در این حالت سخت گیری روی شما بیشتر میشه . اگر کمی با دقت قوانین رو بخونی متوجه میشی .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 7 ساعت قبل، ASTS گفته است :

فکر کنم بقیه ناظر ها نیستند فعلا، ایشون هم سرشون بیشتر از همیشه شلوغ شده.

چند تا از دوستان به دلایل شخصی نمیتونن فعالیت کنن . کمی کمبود نیرو داریم . دنبال افرادی هستیم که بتونن کمک کنن . ولی هنوز کسانی رو که شرایطشون بخوره پیدا نکردیم .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام عرض میکنم خدمت همه اعضا و مدیران سایت لیون

بنده تو این آتش بازی یه سیستم  سفارش دادم

یکشنبه که که کلا هیچ کاری نکردین
 دوشنبه  گفتن که کالاتون فردا یعنی سه شنبه  ارسال میشه
 امروز زنگ زدم برا کد رهگیری اولش که گفتن کالاتون ارسال شده و کد رهیگیری  ۳۰ دقیقه  دیگه میدیم خدمتتون بعدش زنگ زدم گفتن کد رهیگیری رو پست بهمون نمیده ولی بستتون ارسال شده بعدا براتون میفرستیم خوب گفتیم باشه
چند دقیه بعد دوباره زنگ زدن گفتن با پیک میخوایم براتون بفرستیم و کالاتون حتما امروز میاد ! خوب گفتم چه بهتر(یعنی اون حرفای اول همش چاخان تحویل بنده داده بودن)
دوباره ساعت ۷ زنگ زدن میگن پیکمون مشکل پیدا کرده  و فردا  پست میکنیم براتون( به خونه گفته بودم جایی نرن که مثلا بسته بیاد تحویل بگیرن بیچاره ها اونارم الاف کردم  )
واقعا این سطح از هماهنگی شاهکاره من که به شدت از لیون نا امید و ناراحت شدم  
من زیاد اهل شکایت و گلایه نیستم و لی این چند روز بد جور اعصاب منو خراب کردین
اگه قرار بر این بود همون روز اول پست میکردین دیگه اینهمه بازی کردن با اعصاب مشتری دیگه چیه  
واقعا از لیون انتظار چنین برخوردی نداشتم......
فردا هم چشمم آب نمیخوره بدستم برسه ...

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 15 ساعت قبل، Mohammad-DS گفته است :

سلام عرض میکنم خدمت همه اعضا و مدیران سایت لیون

بنده تو این آتش بازی یه سیستم  سفارش دادم

یکشنبه که که کلا هیچ کاری نکردین
 دوشنبه  گفتن که کالاتون فردا یعنی سه شنبه  ارسال میشه
 امروز زنگ زدم برا کد رهگیری اولش که گفتن کالاتون ارسال شده و کد رهیگیری  ۳۰ دقیقه  دیگه میدیم خدمتتون بعدش زنگ زدم گفتن کد رهیگیری رو پست بهمون نمیده ولی بستتون ارسال شده بعدا براتون میفرستیم خوب گفتیم باشه
چند دقیه بعد دوباره زنگ زدن گفتن با پیک میخوایم براتون بفرستیم و کالاتون حتما امروز میاد ! خوب گفتم چه بهتر(یعنی اون حرفای اول همش چاخان تحویل بنده داده بودن)
دوباره ساعت ۷ زنگ زدن میگن پیکمون مشکل پیدا کرده  و فردا  پست میکنیم براتون( به خونه گفته بودم جایی نرن که مثلا بسته بیاد تحویل بگیرن بیچاره ها اونارم الاف کردم  )
واقعا این سطح از هماهنگی شاهکاره من که به شدت از لیون نا امید و ناراحت شدم  
من زیاد اهل شکایت و گلایه نیستم و لی این چند روز بد جور اعصاب منو خراب کردین
اگه قرار بر این بود همون روز اول پست میکردین دیگه اینهمه بازی کردن با اعصاب مشتری دیگه چیه  
واقعا از لیون انتظار چنین برخوردی نداشتم......
فردا هم چشمم آب نمیخوره بدستم برسه ...

 

با عرض سلام و ادب خدمت شما اقای محمد زاده مشتری همیشگی عزیز لیون ^_^

پیام شما رو خوندم و خیلی ناراحت شدم بابت این موضوع و به سرعت موضوع شما رو پیگیری کردم تا به نتیجه روشنی برسم و بتونم جوابی برای شما داشته باشم تا شاید کمی از ناراحتی شما کاهش پیدا کنه ...

قبل از هر چیز از طرف همه اعضای تیم لیون از شما معذرت خواهی میکنم و از اینکه این موضوع برای شما اتفاق افتاده از ته دلم ناراحتم... و از شما میخوام این معذرت خواهی رو از ما بپذیرین.

با پیگیری که انجام دادم متوجه شدم شما روز 5شنبه ساعت 17:45 دقیقه سفارشتون رو ثبت کردین ، باتوجه به اینکه ساعت کاری شرکت در روز 5 شنبه تا ساعت 14 هست و تعطیلی روز شنبه ،سفارش شما در روز 1شنبه در سیستم ما ثبت شده، به دلیل حجم بالای سفارشات در ایام تعطیلات و جشنوراه اتیش بازی سفارشات ثبتی در این ایام در روز های یکشنبه و دوشنبه ارسال میشده.و سفارش شما هم در روز 2 شنبه بعد از ظهر تحویل اداره پست داده شده که برای روز 3 شنبه برای شما ارسال بشه، طبق صحبت دیروز من با شما قرار بر این شد که ما به سرعت از طریق پیک سفارش شما رو ارسال کنیم تا به دست شما برسه که این موضوع مستلزم گرفتن سفارش شما از اداره پست بود و اینطور هم شد، همه تلاش ما بر این بود که سفارش دیروز به دست حضرت عالی برسه اما به دلیل ناهماهنگی اعضا تیم سفارش شما مجدداً تحویل اداره پست داده شده و دیروز برای شما ارسال شده به سمت شهریار و امروز که پیگیری کردم گفتن دست مامور پست هست کالا و در حال پخش هستن.

با همه این تفاسیر و صحبتها من باز هم از شما معذرت خواهی میکنم و از صمیم قلب از شما ممنون م که این تاپیک رو ایجاد کردین و به رشد و بهبود کیفیت تیم ما کمک کردین. امیدوارم این ناراحتی شما را بتونیم در خرید های بعدی شما جبران کنیم ، از شما تشکر میکنم که با انتقاد های سازنده خود ما رو توی مسیر رشد همراهی میکنید. ^_^

ویرایش شده توسط CRM
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 1 ساعت قبل، CRM گفته است :

با عرض سلام و ادب خدمت شما اقای محمد زاده مشتری همیشگی عزیز لیون ^_^

پیام شما رو خوندم و خیلی ناراحت شدم بابت این موضوع و به سرعت موضوع شما رو پیگیری کردم تا به نتیجه روشنی برسم و بتونم جوابی برای شما داشته باشم تا شاید کمی از ناراحتی شما کاهش پیدا کنه ...

قبل از هر چیز از طرف همه اعضای تیم لیون از شما معذرت خواهی میکنم و از اینکه این موضوع برای شما اتفاق افتاده از ته دلم ناراحتم... و از شما میخوام این معذرت خواهی رو از ما بپذیرین.

با پیگیری که انجام دادم متوجه شدم شما روز 5شنبه ساعت 17:45 دقیقه سفارشتون رو ثبت کردین ، باتوجه به اینکه ساعت کاری شرکت در روز 5 شنبه تا ساعت 14 هست و تعطیلی روز شنبه ،سفارش شما در روز 1شنبه در سیستم ما ثبت شده، به دلیل حجم بالای سفارشات در ایام تعطیلات و جشنوراه اتیش بازی سفارشات ثبتی در این ایام در روز های یکشنبه و دوشنبه ارسال میشده.و سفارش شما هم در روز 2 شنبه بعد از ظهر تحویل اداره پست داده شده که برای روز 3 شنبه برای شما ارسال بشه، طبق صحبت دیروز من با شما قرار بر این شد که ما به سرعت از طریق پیک سفارش شما رو ارسال کنیم تا به دست شما برسه که این موضوع مستلزم گرفتن سفارش شما از اداره پست بود و اینطور هم شد، همه تلاش ما بر این بود که سفارش دیروز به دست حضرت عالی برسه اما به دلیل ناهماهنگی اعضا تیم سفارش شما مجدداً تحویل اداره پست داده شده و دیروز برای شما ارسال شده به سمت شهریار و امروز که پیگیری کردم گفتن دست مامور پست هست کالا و در حال پخش هستن.

با همه این تفاسیر و صحبتها من باز هم از شما معذرت خواهی میکنم و از صمیم قلب از شما ممنون م که این تاپیک رو ایجاد کردین و به رشد و بهبود کیفیت تیم ما کمک کردین. امیدوارم این ناراحتی شما را بتونیم در خرید های بعدی شما جبران کنیم ، از شما تشکر میکنم که با انتقاد های سازنده خود ما رو توی مسیر رشد همراهی میکنید. ^_^

سلام خدمت شما

از بابت پیگیری  که کردین خیلی ممنون هستم به خصوص آقای نیکبخت?

من همیشه به لیون کامپیوتر اعتماد و اعتقاد خاصی داشته و دارم

همون طور که به خودتون گفتم من فقط بابت الافی پدرم که دیروز از خونه تکون نخورده بود ناراحت بودم

الان هم پدرم زنگ زده که بسته رو پست آورده?

من واقعا ممنون هستم از شما  و این مشکل هم فقط بابت عدم هماهنگی بوجود اومده بود که امیدوارم اعضای لیون کامیپوتر  مثل همیشه با جدیت

به کارشون ادامه بدن

با سپاس....?

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 2 هفته بعد...
  • کاربر ویژه
در 1 ساعت قبل، big VULTURE گفته است :

1.jpg

وحید سرعت نتت پایین نیومده ؟ مودم یه رست بکن شاید حل شد

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 2 ساعت قبل، big VULTURE گفته است :

1.jpg

برای منم گاهی اوقات که و ی پ ی ا ن روشنه اینطوری میشه قطع میکنم درست میشه

لینک به دیدگاه
Share on other sites

بنده  اومدم یک موس سفارش بدم

اما موفق نشدم تا از طریق بانک سامان پول رو واریز کنم
اما سفارش در لیست من هست و نوشته در انتظار پرداخت
چجوری باید پرداخت کنم مبلغ رو
؟
لطفا هرچه زودتر جواب بدید
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 22 ساعت قبل، Amir.PRG گفته است :

بنده  اومدم یک موس سفارش بدم

اما موفق نشدم تا از طریق بانک سامان پول رو واریز کنم
اما سفارش در لیست من هست و نوشته در انتظار پرداخت
چجوری باید پرداخت کنم مبلغ رو
؟
لطفا هرچه زودتر جواب بدید

سلام و عرض ادب خدمت دوست عزیزم اقای پورنگ ، جناب پورنگ محمدحسین (نیکبخت) هستم ،  جواب شما رو در چت آنلاین دادم. سفارش پرداختی شما براتون ارسال شد و شماره پیگیری هم براتون ایمیل کردیم ^_^ 

مرسی از خرید و اعتماد شما مشتری همیشگی لیون :) 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 21 دقیقه قبل، CRM گفته است :

سلام و عرض ادب خدمت دوست عزیزم اقای پورنگ ، جناب پورنگ محمدحسین (نیکبخت) هستم ،  جواب شما رو در چت آنلاین دادم. سفارش پرداختی شما براتون ارسال شد و شماره پیگیری هم براتون ایمیل کردیم ^_^ 

مرسی از خرید و اعتماد شما مشتری همیشگی لیون :) 

قربانت...بله درست میفرمایید...با تشکر ? مرسی از پیگیریتون

ویرایش شده توسط Amir.PRG
لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام عرض ادب 

یک انتقاد کوچیک دارم و این که موجودی انبار و فروش داخل سایت یه کم نا هماهنگ  حتی توی این شرایط که جناب @سعید حسینی گفتن تیم به روز رسانی بیشتر کردن 

البته مثل این که فروشگاه هم خیلی درگیری داره چون قرار بود هزینه 1 مورد کوچیک که موجود نبوده برگشت بزنن ولی با گذشت 2 روز هیچ اتفاقی نیفتاد و 1 بار تلفنی به بخش پیگیری اعلام کردم ولی خوب مثل این که دیروقت بود اون بنده خدا هم فراموش کرده.

 

 

ویرایش شده توسط Spark
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 10 دقیقه قبل، Spark گفته است :

سلام عرض ادب 

یک انتقاد کوچیک دارم و این که موجودی انبار و فروش داخل سایت یه کم نا هماهنگ  حتی توی این شرایط که جناب @سعید حسینی گفتن تیم به روز رسانی بیشتر کردن 

البته مثل این که فروشگاه هم خیلی درگیری داره چون قرار بود هزینه 1 مورد کوچیک که موجود نبوده برگشت بزنن ولی با گذشت 2 روز هیچ اتفاقی نیفتاد و 1 بار تلفنی به بخش پیگیری اعلام کردم ولی خوب مثل این که دیروقت بود اون بنده خدا هم فراموش کرده.

 

 

وقت بخیر جناب شفیعی عزیز ^_^ من این مورد رو برای شما پیگیری کردم و بابت دیر کرد واریز وجه از شما معذرت میخوام  دوست همیشگی لیون کامپیوتر، امیدوارم در خرید های بعدی براتون جبران کنیم.  

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در در 1397/03/05, 11:07:01، esy2011 گفته است :

یه انتقاد بسیار جدی اگه کسی از مسئولین لیون این تاپیک میبینن خواهشن رسیدگی کنم 

بحث فید بک در معامله هست الان لینک می‌زارم ببینین سر یک معامله طرف ۵ تا فید بک مثبت داده 

خواهشن رسیدگی کنین 

 

یکی از دلایل همین فید بک اضافه در بعضی تاپیکا میتونه این باشه که یه کاربر میخواد به یه کاربر دیگه امتیاز بده ولی تو قسمت تاپیک معامله اسم دقیق  تاپیک رو یادش نمیاد یا اینکه تو قسمت سرچ تاپیک مربوطه  پیدا نمیشه بخاطر همین یه تاپیک مشابه پیدا میکنه و اونجا امتیاز میده.

اینجا ایراد برمیگرده به سیستم امتیاز دهی تو لیون که از وقتی فروم رو آپدیت کردن این مشکل تو انجمن جدید پیش اومد و همون موقع هم خیلی از کاربرا اعتراض کردن ولی ظاهرا قابل تغییر نیست.

قبلا فقط کافی بود لینک تاپیک مربوطه رو کپی پیست میکردیم  امتیاز داده میشد ولی الان باید گشت دنباله تاپیک معامله و گاهی هم اصن پیدا نمیشه تاپیک.سیستم امتیاز دهی تو لیون بنظرم اصلا جالب نیست.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 2 ساعت قبل، CRM گفته است :

وقت بخیر جناب شفیعی عزیز ^_^ من این مورد رو برای شما پیگیری کردم و بابت دیر کرد واریز وجه از شما معذرت میخوام  دوست همیشگی لیون کامپیوتر، امیدوارم در خرید های بعدی براتون جبران کنیم.  

تشکر از رسیدگی سریع که داشتید

(کمتر از 2- 3 دقیقه به صورت تلفنی تماس گرفتن و خیلی سریع موضوع مرتفع شد) 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

باسلام خدمت همه ی کایبان و شرکت های فعال در بازار ایران که زحمت میکشن از جمله لیون کامپیوتر

در رابطه با طرح تخفیف که گذاشتین یه سوال

حالا که دلار بالا رفته و قرار شذه با قیمت خرید شما تفاوت داشته و خواستید لطف کنید ( به گفته خودتون با قیمت قبل و خرید یا میانگین برا فروش گذاشتین) اگر این اتفاق بر عکس می شد و دلار افت مبکرد و سرپاپینی می رفت شما حاضر بودید با قیمت میاگبن ( قطعا با ضرر برا شما فروشنده ) بفروشید؟ یا قیمت خرید خودتون به صورت شفاف بیان می کردید و با بیان اینکه ضرر می کنید حاضر به فروش پایین نبودید؟؟؟؟

البته خریدار محترم این در مورد شما هم صادقه آیا حاضرید کالایی که در آینده نزدیک ارزان تر بتونید بخرید با نرخ بالاتر بخرید( منظورم نرخی مثل همین میانگین)؟ و کمک به کاسبی بکونید که تو این شرایط ممکنه سرمایش از دست بده!!!! البته این کاسب حق داره ازش حمایت شه چه دولت چه من که خریدارم مخصوصا من  خریدار که کالا همیشه از شما تهیه میکنم و عدم حمایت از فروشنده در آینده نچندان دور مشکلاتی برای من داره

اما به نظرم در قیمت هایی که برای تخفیف وجود داره امکان داره کمتر هم بشه

چون بنده به شخصه برای خرید خودم قیمت های سایت شما رو چک میکردم و با افزایش دلار قیمت کالاها نیز افزایش پیدا میکرد !!!!

مگر اینکه  این تخفیف بیشتر یه نمایش جهت فریب باشه!!!! ؟

در آخر مردم ما بیشتر به جنبه حرف خوب هستن و گرنه به وجدانمون برگردیم متوجه میشیم از ماست که بر ماست

تخفیف ها 10 %  افزایش قیمت ها ؟؟؟؟%

ویرایش شده توسط goommnnaamm
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 15 ساعت قبل، goommnnaamm گفته است :

باسلام خدمت همه ی کایبان و شرکت های فعال در بازار ایران که زحمت میکشن از جمله لیون کامپیوتر

در رابطه با طرح تخفیف که گذاشتین یه سوال

حالا که دلار بالا رفته و قرار شذه با قیمت خرید شما تفاوت داشته و خواستید لطف کنید ( به گفته خودتون با قیمت قبل و خرید یا میانگین برا فروش گذاشتین) اگر این اتفاق بر عکس می شد و دلار افت مبکرد و سرپاپینی می رفت شما حاضر بودید با قیمت میاگبن ( قطعا با ضرر برا شما فروشنده ) بفروشید؟ یا قیمت خرید خودتون به صورت شفاف بیان می کردید و با بیان اینکه ضرر می کنید حاضر به فروش پایین نبودید؟؟؟؟

البته خریدار محترم این در مورد شما هم صادقه آیا حاضرید کالایی که در آینده نزدیک ارزان تر بتونید بخرید با نرخ بالاتر بخرید( منظورم نرخی مثل همین میانگین)؟ و کمک به کاسبی بکونید که تو این شرایط ممکنه سرمایش از دست بده!!!! البته این کاسب حق داره ازش حمایت شه چه دولت چه من که خریدارم مخصوصا من  خریدار که کالا همیشه از شما تهیه میکنم و عدم حمایت از فروشنده در آینده نچندان دور مشکلاتی برای من داره

اما به نظرم در قیمت هایی که برای تخفیف وجود داره امکان داره کمتر هم بشه

چون بنده به شخصه برای خرید خودم قیمت های سایت شما رو چک میکردم و با افزایش دلار قیمت کالاها نیز افزایش پیدا میکرد !!!!

مگر اینکه  این تخفیف بیشتر یه نمایش جهت فریب باشه!!!! ؟

در آخر مردم ما بیشتر به جنبه حرف خوب هستن و گرنه به وجدانمون برگردیم متوجه میشیم از ماست که بر ماست

تخفیف ها 10 %  افزایش قیمت ها ؟؟؟؟%

سلام

دوست عزیز جای سوال شما در این تاپیک نیست . در مورد تخفیف ها و وضعیت بازار تاپیک زده شده . اونجا میتونید سوال خودتون رو مطرح کنید .

من فقط یک نکته رو در مورد سوالتون میگم . لیون کامپیوتر و شرکتهای مشابه اون که آخرین حلقه از فروش قطعات هستن و ارتباط مستقیم با مشتری دارن ، کمترین نقش در افزایش قیمت رو ایفا میکنن . چون خریدهاشون به صورت روزانه و بر اساس سفارش هست و شرکتهای واردکننده قیمتها رو لحظه ای تعیین میکنن . لیون کامپیوتر سعی کرد با اجناسی که تو انبارش داشت ، کمی قیمت رو کم کنه ، ولی این اجناس هم محدود بودن و نمیشد خیلی روشون مانور داد .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 2 هفته بعد...
  • کاربر ویژه

سلام خدمت دوستان لیونی ،

میخواستم بدونم در قسمت صندوق پیام امکانی برای پاک کردن تمام پیام های دریافتی بصورت یکجا وجود نداره؟ پیر شدم از بس تیکه تیکه پاک کردم (یعنی موهام همرنگ خاکستر قلیونم شد)? بازم هر چند وقت یکبار میبینم دوستان بهم پیام میدن که صندوقت پره پیام نمیشه بهت داد ?

 

* پیداش کردم بد مصب رو و انتقادی وارد نیست?

__________________________

اما به هر حال باید انتقادی کرد که پستم اسپم نباشه

چرا الکی مثلا دل به کار نمیدین؟ ?

ویرایش شده توسط Farjam
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 8 دقیقه قبل، Farjam گفته است :

سلام خدمت دوستان لیونی ،

میخواستم بدونم در قسمت صندوق پیام امکانی برای پاک کردن تمام پیام های دریافتی بصورت یکجا وجود نداره؟ پیر شدم از بس تیکه تیکه پاک کردم (یعنی موهام همرنگ خاکستر قلیونم شد)? بازم هر چند وقت یکبار میبینم دوستان بهم پیام میدن که صندوقت پره پیام نمیشه بهت داد ?

 

* پیداش کردم بد مصب رو ?

درود بر جناب گیمر

یه پیام میدادی بهت می گفتم خخخخ

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری


×
  • اضافه کردن...