رفتن به مطلب

انتقادهای تند و تیز و ملایم شما از انجمن لیون کامپیوتر در این تاپیک


سعید حسینی
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

در ۱۳ دقیقه قبل، ARMIN گفته است :

این ادعای شماست. من چنین حرفی نزدم و به وضوح گفتم چه تاپیک هایی قفل میشه.

هر جا مشکلی از بابت خرید داشتین میتونید ارتباط با مشتریان لیون رو تگ کنید تا پاسخگو باشند. اینطوری @CRM

اولا کسی اینجا تبلیغ نکرده بود. اینکه برداشت شما از تبلیغ چیه به خودتون مربوطه.

 

دوما به CRM جان پیام دادم اینم جوابی که دریافت کردم.

فکر میکنم رزومه من مورد تایید نبوده چون تقریبا 20 روز گذشته!

Screenshot_20210812-020415_WhatsApp.jpg

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • ارسال 1.9k
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

برترین ارسال کننده‌های این تاپیک

برترین ارسال کننده‌های این تاپیک

تصاویر ارسال شده

در ۱۰ ساعت قبل، ferdosi گفته است :

به نام خدا 

با سلام

بنده دو روز پیش  یک عدد کیس oc  green station   لیون کامپیوتر  خریداری  کردم  به اسم  جنس  آکبند!

قرار بود  تا ساعت  7 دستم برسه  که خب  سات 9 شب  پیک زنگ زده  ساعت یازده  میرسم!!

که خب  گفتم فردا بیاره 

اما  فردا که اورد   و در  کارتن رو باز کردم   یه  جنس  دست دو   پر خط و خش  و کثیف  پای های دوتاش چسبیده دوتا ش نبود   زیرش  مو چسبیده!  با    لوازم ناقص !

یعنی  کیس صد درصد  اسمبل شده رو بعد  چندسال  باز  کرده بودن و  بصورت خیلی نامرتب  داخل  جعبه  چپونده بودن!

یعنی  تا این حد  کسی  به شعورم توهین نکرده بود!  و خیلی  ناراحت شدم 

واقعا آن کسی  که اینکارو کرده  چه فکری پیش خودش  کرده ؟!  برام سواله 

این کالا  اینقدر وضعیتش زننده بود  که  یه  شخصی که  اصلا  کیس  تا حالا ندیده بوده  هم  بادیدین این وضعیت کالا   جا میخورد

 

با مسئولین  لیون  تماس داشتم   گفتن  ما خبر نداشتیم  و   شرکت  گرین به این صورت  بهمون داده! 

گفتن  مرجوع کنید تا بررسی  کنیم  خیالتون راحت باشه 

  دوروزه  درگیر  این خرید کذایی هستم   تا فردا ببینیم  چی  میشه 

نمیخوام  از اینجا به بعدشو قضاوت کنم و  دنبال  مقصر بگردم

ولی  من بعنوان  یه مصرف  کننده  واقعا  چه انگیزه ای و اعتمادی برا خرید  بعدی  برام میمونه ؟

 

 

IMG_۲۰۲۱۰۸۱۰_۰۸۴۹۱۹.jpg

IMG_۲۰۲۱۰۸۱۰_۰۸۴۹۳۱.jpg

IMG_۲۰۲۱۰۸۱۰_۰۸۵۱۰۷.jpg

IMG_۲۰۲۱۰۸۱۰_۰۸۵۳۲۸.jpg

IMG_۲۰۲۱۰۸۱۰_۰۹۰۳۰۶.jpg

درود،

لازم دونستم از طرف مجموعه گرین مطلبی رو بیان کنم.

این کیس بیش از چهار سال هستش که توقف تولید خورده و این به این معنی هست که آخرین دونه این کیس حداقل چهار یا سه سال پیش از انبار شرکت خارج شده. حتی مدت زمان خدمات پس از فروش آن نیز به پایان رسیده و اگر فروشنده ای به شما اعلام بکنه شرکت کیس رو به این شکل به آنها داده با مشتری رو راست نیست.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
در ۱ ساعت قبل، mk۰_۰music گفته است :

لیون سال ۹۱ که اومدم توش رو میخوام

مرد رفت خاکش کردن 

حتی استخوناشم الان پوسیده 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

چه قدر جالبه که یک نفر حاضر هست تا هم وطنش ضرر بکنه و سرش کلاه بره ولی کسی نیاد به سوال طرف جواب بده تا یک وقت تبلیغ سایتی نشه و لیون دچار فلاکت و کمبود مشتری نشه و جنس هاش روی دستش باد نکنه.

بعد همین فرد میاد از طرح صیانت بد میگه که وای اینا قراره جلوی آزادی رو بگیرن و مارو از حقوق پایه خودمون که آزادی هست محروم میکنن.

ویرایش شده توسط DM.JAGUAR
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 1 ساعت قبل، DM.JAGUAR گفته است :

چه قدر جالبه که یک نفر حاضر هست تا هم وطنش ضرر بکنه و سرش کلاه بره ولی کسی نیاد به سوال طرف جواب بده تا یک وقت تبلیغ سایتی نشه و لیون دچار فلاکت و کمبود مشتری نشه و جنس هاش روی دستش باد نکنه.

بعد همین فرد میاد از طرح صیانت بد میگه که وای اینا قراره جلوی آزادی رو بگیرن و مارو از حقوق پایه خودمون که آزادی هست محروم میکنن.

داداش خجالت نکش، میخوای بمباران هیروشیما و ناکازاکی رو هم بندازه گردن من.

شما یه تاپیک زدی، داخلش شروع کردی لینک دادن به فروشگاه های دیگه تحت لوای "معرفی دیگر سایت ها و کانال ها." در پیامهای اون تاپیک مجموعا بیش از 6 لینک به فروشگاه های دیگه وجود داشت.

من خیلی محترمانه اومدم خدمت شما پیام دادم که برای پیشگیری از تبلیغات، تاپیک شما بسته شد و دلیلش رو توضیح دادم. بعدش اینجا اومدین انتقاد کردین، مجدد توضیح دادم موتور گوگل این چیزا رو متوجه نمیشه. اینکه شما نمیفهمید معنیش چیه من مقصر نیستم برید تحقیق کنید که چرا نباید یک پیج منبع لینک به اینور و اونور باشه.

بازهم ول نکردین اومدین این حرفها رو میزنید. کی من باعث ضرر و زیان هموطن شدم؟ بنده بیش از هر مدیر دیگری در فروم در کمک فنی به بچه ها لیون آماده بودم و به سوالاتشون پاسخ دادم. هیچ وقت هم باعث ضرر و زیان کسی نشدم. سر کسی رو هم کلاه نگذاشتم. این حرفها چیه میزنید خجالت بکشید.

برین 2 تا چیز فنی یاد بگیرین بیایین تاپیک بزنید یاد بقیه بچه ها بدین. این میشه کمک به هموطن. نه اینکه تبلیغات چی بقیه فروشگاه ها بشین. این که نشد کار. هر کی خودش میتونه بره هر فروشگاهی رو با مسئولیت خودش پیدا کنه و خرید کنه. مسئولیت خرید هر شخصی هم با خودشه. سوالی داشته باشه هم جواب میدیم.

اینجا تو فروم، هر کسی هر کاری از دستش بر بیاد برای بقیه کاربران انجام میده. فعالیت مثبت یعنی این. نه اینکه صفحه تبلیغات واسه فروشگاه های دیگه بزنید. هر زمان فروشگاه های دیگه هزینه کردن، فروم زدن، کاربران اونجا تبلیغ لیون رو اونجا کردن، بعدش شما هم بیایین اینجا تبلیغ اون فروشگاه ها رو تو فروم لیون بکنید. این میشه عدالت.

در مورد طرح صیانت، تا جایی که یادمه من اظهار نظر خاصی در لیون نکردم. طرح ضد اینترنت اظهار نظر لازم نداره. شما اون 10 روزی که سال 98 اینترنت رو کامل قطع کردن اینجا نبودی ببینی من و آقای رضایی و یکی دیگر از دوستان ناظر شب تا صبخ فروم رو اداره میکردیم با آزادی کامل به بچه ها.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 57 دقیقه قبل، ARMIN گفته است :

داداش خجالت نکش، میخوای بمباران هیروشیما و ناکازاکی رو هم بندازه گردن من.

شما یه تاپیک زدی، داخلش شروع کردی لینک دادن به فروشگاه های دیگه تحت لوای "معرفی دیگر سایت ها و کانال ها." در پیامهای اون تاپیک مجموعا بیش از 6 لینک به فروشگاه های دیگه وجود داشت.

من خیلی محترمانه اومدم خدمت شما پیام دادم که برای پیشگیری از تبلیغات، تاپیک شما بسته شد و دلیلش رو توضیح دادم. بعدش اینجا اومدین انتقاد کردین، مجدد توضیح دادم موتور گوگل این چیزا رو متوجه نمیشه. اینکه شما نمیفهمید معنیش چیه من مقصر نیستم برید تحقیق کنید که چرا نباید یک پیج منبع لینک به اینور و اونور باشه.

بازهم ول نکردین اومدین این حرفها رو میزنید. کی من باعث ضرر و زیان هموطن شدم؟ بنده بیش از هر مدیر دیگری در فروم در کمک فنی به بچه ها لیون آماده بودم و به سوالاتشون پاسخ دادم. هیچ وقت هم باعث ضرر و زیان کسی نشدم. سر کسی رو هم کلاه نگذاشتم. این حرفها چیه میزنید خجالت بکشید.

برین 2 تا چیز فنی یاد بگیرین بیایین تاپیک بزنید یاد بقیه بچه ها بدین. این میشه کمک به هموطن. نه اینکه تبلیغات چی بقیه فروشگاه ها بشین. این که نشد کار. هر کی خودش میتونه بره هر فروشگاهی رو با مسئولیت خودش پیدا کنه و خرید کنه. مسئولیت خرید هر شخصی هم با خودشه. سوالی داشته باشه هم جواب میدیم.

اینجا تو فروم، هر کسی هر کاری از دستش بر بیاد برای بقیه کاربران انجام میده. فعالیت مثبت یعنی این. نه اینکه صفحه تبلیغات واسه فروشگاه های دیگه بزنید. هر زمان فروشگاه های دیگه هزینه کردن، فروم زدن، کاربران اونجا تبلیغ لیون رو اونجا کردن، بعدش شما هم بیایین اینجا تبلیغ اون فروشگاه ها رو تو فروم لیون بکنید. این میشه عدالت.

در مورد طرح صیانت، تا جایی که یادمه من اظهار نظر خاصی در لیون نکردم. طرح ضد اینترنت اظهار نظر لازم نداره. شما اون 10 روزی که سال 98 اینترنت رو کامل قطع کردن اینجا نبودی ببینی من و آقای رضایی و یکی دیگر از دوستان ناظر شب تا صبخ فروم رو اداره میکردیم با آزادی کامل به بچه ها.

بله من تاپیک زدم و داخل اون هم توضیح دادم که دلیل اینکار کمتر شدن خرید های مشکل دار برای کاربران بوده این که شما با این قضیه مشکل دارید که ربطی به ما کاربران نداره. هیچوقت به خاطر اقلیت اکثریت رو تحت فشار قرار نمیدن. البته که اینجا ایرانه و این معنی نداره و کسی که قدرت داشته باشه قوانین رو میگه. بعد اون قضیه من پیگیر نشدم تا اینکه هرکسی تاپیکی میزد درجا بسته میشد. اگه نمیخواید کمک کنید پس جلوی کمک کسی رو هم نگیرید. معذرت میخوام که من همه چیز دان نیستم و در حد توان خودم کمک میکنم. در مورد جملتون که میگید مسئولیت خرید هر کسی باهاشه حرفتون خیلی غیر منطقی هست. این مثل این میمونه که من میدونم این مسیر خطرناکه ولی بگم به درک و اگه کسی خواست بره مسولیت رفتن از این مسیر با خودشه. با بچه که حرف نمی زنید یا فکر میکنید شعور ما در همین حد هستش؟؟

ویرایش شده توسط DM.JAGUAR
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 6 ساعت قبل، ARMIN گفته است :

داداش خجالت نکش، میخوای بمباران هیروشیما و ناکازاکی رو هم بندازه گردن من.

شما یه تاپیک زدی، داخلش شروع کردی لینک دادن به فروشگاه های دیگه تحت لوای "معرفی دیگر سایت ها و کانال ها." در پیامهای اون تاپیک مجموعا بیش از 6 لینک به فروشگاه های دیگه وجود داشت.

من خیلی محترمانه اومدم خدمت شما پیام دادم که برای پیشگیری از تبلیغات، تاپیک شما بسته شد و دلیلش رو توضیح دادم. بعدش اینجا اومدین انتقاد کردین، مجدد توضیح دادم موتور گوگل این چیزا رو متوجه نمیشه. اینکه شما نمیفهمید معنیش چیه من مقصر نیستم برید تحقیق کنید که چرا نباید یک پیج منبع لینک به اینور و اونور باشه.

بازهم ول نکردین اومدین این حرفها رو میزنید. کی من باعث ضرر و زیان هموطن شدم؟ بنده بیش از هر مدیر دیگری در فروم در کمک فنی به بچه ها لیون آماده بودم و به سوالاتشون پاسخ دادم. هیچ وقت هم باعث ضرر و زیان کسی نشدم. سر کسی رو هم کلاه نگذاشتم. این حرفها چیه میزنید خجالت بکشید.

برین 2 تا چیز فنی یاد بگیرین بیایین تاپیک بزنید یاد بقیه بچه ها بدین. این میشه کمک به هموطن. نه اینکه تبلیغات چی بقیه فروشگاه ها بشین. این که نشد کار. هر کی خودش میتونه بره هر فروشگاهی رو با مسئولیت خودش پیدا کنه و خرید کنه. مسئولیت خرید هر شخصی هم با خودشه. سوالی داشته باشه هم جواب میدیم.

دوست عزیز اصلا همه اینا به کنار نزدیک 50 تا تاپیک با این تامنیل بود 

فلان فروشگاه معتبره؟! 

15 تا پاسخ  و بیشتر هم توش بود

هیچکدوم هم قفل نشده بود حالا شما گیر دادین فقط به تاپیک این بنده خدا؟ با لفظ کوچه بازاری هم بهش میگین برو دوتا چیز علمی یادبگیر بی سواد؟ 

شماهم با لفظی که با آقات و رئیست صحبت میکنی با دیگران ارتباط بگیر 

 پولی به ما واسه بودن اینجا نمیدی پس فکر نکن بندگان خدا هم چیزی پیشت گرو دارن 

 

ویرایش شده توسط Announces
لینک به دیدگاه
Share on other sites

ویرایش:

متنو پاک کردم چون اصلا مهم نیست و دیگه توی این بحث ها شرکت نمیکنم.

وقتی فروشگاه علنی به جیب ما ضرر زده و پاسخگو نیست چه اهمیتی داره انجمن چطور اداره میشه.

ویرایش شده توسط Ali_14
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 2 ساعت قبل، Announces گفته است :

دوست عزیز اصلا همه اینا به کنار نزدیک 50 تا تاپیک با این تامنیل بود 

فلان فروشگاه معتبره؟! 

15 تا پاسخ  و بیشتر هم توش بود

هیچکدوم هم قفل نشده بود حالا شما گیر دادین فقط به تاپیک این بنده خدا؟

بیش از ده دوازده تا تاپیک رو بستم و دقیقا به همین خاطر که اینگونه تاپیک ها زیاد شد شروع به بستن کردم، هر جای دیگه هم چنین تاپیک هایی ببینم بازهم بلافاصله قفل میشه.

تاپیک ایشون رو هم به احترامشون پیام دادم و توضیح دادم و بستم. مابقی بدون هیچ توضیحی بسته شد.

 

در 2 ساعت قبل، Announces گفته است :

با لفظ کوچه بازاری هم بهش میگین برو دوتا چیز علمی یادبگیر بی سواد؟ 

شماهم با لفظی که با آقات و رئیست صحبت میکنی با دیگران ارتباط بگیر

متاسفانه اشکال از من بود که خیلی محترمانه برخورد کردم ولی از اونطرف حرفهایی زده شد که هیچ محترمانه نبود. ما تو فروم مدیر میبینیم دست و پامون می لرزه هرچی بگن ما میگیم چشم، اصلا تا حالا 1 بار نشد توی این 10 سال، خلاف نظر مدیران انجمن نظری بدیم، چه برسه به اینکه چونه بزنیم و برگردیم طرف رو متهم کنیم به ضرر به دیگران!

اصلا تو دو دنیای متفاوت زندگی می کنیم... قدیم یه احترامی به بزرگتر بود، یا حداقل اگر هم از تصمیمی خوشمون نمیومد حرفی به مسئول جایی هم نمیزدیم. الان متاسفانه راست راست تو چشم آدم نگاه میکنند میگن تو باعث ضرر و زیان هموطن ها شدی!!! عه، مرد حسابی من وقتی عضو انجمن شدم یه موی سفید نداشتم الان نصف موهام سفید شده، والا پیر شدیم توی این انجمن، زحمت کشیدیم.، بعد از این همه سال که به عشق کاربرا اومدیم، کلی یاد گرفتیم، یاد دادیم، آخرش به ما میگی باعث ضرر و زیان شدی؟

رو چه حسابی؟ این همه تیکه بار ما کردی واسه اینکه یکی از تاپیک هات رو بستم؟

من 12 تا از تاپیکهای پر طرفدار آموزشیم از بین رفته توی انجمن، نه عکس هاش هست نه لینک هاش، و نه دیگه دسترسی دارم بهشون، نه اعتراضی کردم، نه حرفی زدم، نه یه کلام به مدیر فنی گفتم بالای چشمت ابروئه. من برای تک تک اون تاپیک ها زحمت کشیده بودم، ولی از بین رفت. یک کلام به مدیر فنی اعتراض نکردم. دسترسی من برای آپلود سنتر انجمن از بین رفت، تمام لایک های زیر مطالبم پاک شد، عکس هایی بارها روشون کار کرده بودم از بین رفت. یه کلام اعتراض نکردم.

چرا؟ چون مدیر فنی صلاح دونست انجمن رو ارتقا بده و منم میگم چشم. تمام.

در 2 ساعت قبل، Announces گفته است :

پولی به ما واسه بودن اینجا نمیدی پس فکر نکن بندگان خدا هم چیزی پیشت گرو دارن

داداش مگه من واسه این سالهایی که عضو انجمن بودم پول گرفتم که شما انتظار داری بیام پول بدم به شما؟ منم مثل شما یک کاربر هستم و گاهی برای کاربر ویژه شدن مثل بقیه هزینه پرداخت کردم.

بعد چطوری رو چه حسابی شما چنین انتظاراتی دارین که یک کاربر دیگه انجمن باید به شما پول بده برای حضور در انجمن لیون؟ من درآمدی از لیون ندارم. همین الانش هم که در خدمت کاربران انجمن هستم افتخاری دارم کار میکنم.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
در در ۱۴۰۰/۵/۲۰ در 23:10، MAhmoOD Nazari گفته است :

کوتاه و مختصر :) و متاسفانه توهین به شعور مشتری!!!

یه نگاهی به بازار و سایت ها بندازید، این کیس هیچ جایی موجود نیست و میشه فهمید توقف تولیده و موجودی لیون موجودی

سلام

هرچند برخورد  محترمانه ای  داشتن  ولی  بانهایت تاسف  هیچ صحبتی از عذرخواهی نبود و  اصلا  هیچ صحبتی  که  چرا  این کالا رو   ارسال  کردید و  مسئول این حرکت  ........ چه کسی  هست  نشد 

و فقط بعداز3 رو ز معطلی و  پیگیری بنده و  مرجوع کردن  کالا    قرار شده  مبلغ   رو بهم عودت بدهند  

  1. و بنده باید  از این بابت  خوشحال و متشکر  باشم !!!👇
در در ۱۴۰۰/۵/۲۰ در 22:13، ferdosi گفته است :

به نام خدا 

با سلام

بنده دو روز پیش  یک عدد کیس oc  green station   لیون کامپیوتر  خریداری  کردم  به اسم  جنس  آکبند!

قرار بود  تا ساعت  7 دستم برسه  که خب  سات 9 شب  پیک زنگ زده  ساعت یازده  میرسم!!

که خب  گفتم فردا بیاره 

اما  فردا که اورد   و در  کارتن رو باز کردم   یه  جنس  دست دو   پر خط و خش  و کثیف  پای های دوتاش چسبیده دوتا ش نبود   زیرش  مو چسبیده!  با    لوازم ناقص !

یعنی  کیس صد درصد  اسمبل شده رو بعد  چندسال  باز  کرده بودن و  بصورت خیلی نامرتب  داخل  جعبه  چپونده بودن!

یعنی  تا این حد  کسی  به شعورم توهین نکرده بود!  و خیلی  ناراحت شدم 

واقعا آن کسی  که اینکارو کرده  چه فکری پیش خودش  کرده ؟!  برام سواله 

این کالا  اینقدر وضعیتش زننده بود  که  یه  شخصی که  اصلا  کیس  تا حالا ندیده بوده  هم  بادیدین این وضعیت کالا   جا میخورد

 

با مسئولین  لیون  تماس داشتم   گفتن  ما خبر نداشتیم  و   شرکت  گرین به این صورت  بهمون داده! 

گفتن  مرجوع کنید تا بررسی  کنیم  خیالتون راحت باشه 

  دوروزه  درگیر  این خرید کذایی هستم   تا فردا ببینیم  چی  میشه 

نمیخوام  از اینجا به بعدشو قضاوت کنم و  دنبال  مقصر بگردم

ولی  من بعنوان  یه مصرف  کننده  واقعا  چه انگیزه ای و اعتمادی برا خرید  بعدی  برام میمونه ؟

 

 

IMG_۲۰۲۱۰۸۱۰_۰۸۴۹۱۹.jpg

IMG_۲۰۲۱۰۸۱۰_۰۸۴۹۳۱.jpg

IMG_۲۰۲۱۰۸۱۰_۰۸۵۱۰۷.jpg

IMG_۲۰۲۱۰۸۱۰_۰۸۵۳۲۸.jpg

IMG_۲۰۲۱۰۸۱۰_۰۹۰۳۰۶.jpg

☝️

ویرایش شده توسط ferdosi
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
در 6 ساعت قبل، ferdosi گفته است :

و بنده باید  از این بابت  خوشحال و متشکر  باشم !!!👇

معلومه دیگه، خرید خوب حال خوب :)

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
در در ۱۴۰۰/۵/۲۲ در ۱۳:۵۴، MAhmoOD Nazari گفته است :

معلومه دیگه، خرید خوب حال خوب :)

بله حال خوب! 

اگر قطعه ای  بشدت لازم داشته باشم  وفقط تو ایران همین  تشکیلات   داشته باشه و  قیمتشم زیر قیمت  واقعیش باشه 

 حتی فکر شم نمیکنم  که  دیگه خریدی داشته باشم   

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 4 هفته بعد...

سلام

اولین باره انقدر حس بد نسبت به خرید از لیون داشتم

برم سر اصل مطلب 

بنده دو عدد قطعه یک عدد کیس یک عدد مودم از لیون خریداری کردم و نحوه ارسال رو پست انتخاب کردم مبلغ ۱۱ هزار تومان هم خود سایت بابت ارسال پستی اضافه کرده بود

 

حالا امروز با بنده تماس گرفتن از طرف لیون و گفتن که اگه از طریق پست ارسال کنیم قطعات بیمه نیستن واگه اتفاقی تا اونجا براشون بیوفته بر عهده خودتونه 😐 یعنی اگه قطعات ایراد داشته باشن مسولیتش با منه 

ولیااگه با باربری و یا تیپاکس بفرستن مسولیتش با خودشونه ولی کرایشو باید بدم

 

بنده هم با ایشون نمیدونم کی بود صحبت کردم و گفتم قبلا همچین چیزی نبوده تو لیون

و همیشه پست فرستادن و همچین شرایطی نبوده

به هرحال بنده ترسیدم از این بابت که ممکنه قطعات معیوب برام ارسال کنند و بهانه کنند ک خودت نخواستی

و گفتم با همون تیپاکس بفرستید پس کرایه

حالا هرکی جای بنده باشه حس میکنه لیون مثل  صادق نیست

 

بحث اون هزینه اضافی نیست که حدود ۱۰۰ هزار تومن در اومده بحث اینه که واقعا چرا

 

ویرایش شده توسط amin_naja(امین پناهی زاده)
لینک به دیدگاه
Share on other sites

بنده هم چند وقت پیش یه مانیتور از قسمت دست دوم سایت خریدم داخل قوانين خرید و فروش کالای دست دوم ذکر شده بود که هزینه ارسال کالا از طرف فروشنده به لیون بر عهده فروشنده هست و هزینه ارسال از لیون به سمت  خریدار بر عهده خریدار هست ولی با من تماس گرفتن و 50 هزار بابت ارسال مانیتور با پیک از سمت فروشنده به لیون گرفتن 

خرید بعدی دست دوم بنده هفته پیش هم تست فنی درخواست کرده بودم و کالا در تست فنی رد شد و الان 4 روز گذشته و هنوز مبلغ بنده برگشت نزدن  هرچه تماس گرفتم با پشتیبانی و امور مشتریان به جایی نرسید تازه امروز از بنده شماره شبا درخواست کردن تا ببینم فردا چی میشه 

دیگه لیون مثل قبل نیست 

بعد هر خرید تماس میگرن بابت نظر سنجی و مشکلات میپرسن ولی هیچ تغییری نمی کنه روند

ویرایش شده توسط Unhappy
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در ۲ دقیقه قبل، Unhappy گفته است :

بنده هم چند وقت پیش یه مانیتور از قسمت دست دوم سایت خریدم داخل قوانين خرید و فروش کالای دست دوم ذکر شده بود که هزینه ارسال کالا از طرف فروشنده به لیون بر عهده فروشنده هست و هزینه ارسال از لیون به سمت  خریدار بر عهده خریدار هست ولی با من تماس گرفتن و 50 هزار بابت ارسال مانیتور با پیک از سمت فروشنده به لیون گرفتن 

خرید بعدی دست دوم بنده هفته پیش هم تست فنی درخواست کرده بودم و کالا در تست فنی رد شد و الان 4 روز گذشته و هنوز مبلغ بنده برگشت نزدن  هرچه تماس گرفتم با پشتیبانی و امور مشتریان به جایی نرسید تازه امروز از بنده شماره شبا درخواست کردن تا ببینم فردا چی میشه 

دیگه لیون مثل قبل نیست 

بعد هر خرید تماس میگرن بابت نظر سنجی و مشکلات میپرسن ولی هیچ تغییری نمی کنه روند

واقعا اولین باری بود انقدر حس بدی نسبت ب لیون پیدا کردم  یعنی اگه ۱۰۰ تومن اضافه میزاشتن رو قیمت قطعات مشکلی نبود ولی این زنگ زدن و ... بعد از خرید کالا واقعا در شان یه شرکت و سایت حرفه ای نیست

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 17 دقیقه قبل، Unhappy گفته است :

بنده هم چند وقت پیش یه مانیتور از قسمت دست دوم سایت خریدم داخل قوانين خرید و فروش کالای دست دوم ذکر شده بود که هزینه ارسال کالا از طرف فروشنده به لیون بر عهده فروشنده هست و هزینه ارسال از لیون به سمت  خریدار بر عهده خریدار هست ولی با من تماس گرفتن و 50 هزار بابت ارسال مانیتور با پیک از سمت فروشنده به لیون گرفتن 

خرید بعدی دست دوم بنده هفته پیش هم تست فنی درخواست کرده بودم و کالا در تست فنی رد شد و الان 4 روز گذشته و هنوز مبلغ بنده برگشت نزدن  هرچه تماس گرفتم با پشتیبانی و امور مشتریان به جایی نرسید تازه امروز از بنده شماره شبا درخواست کردن تا ببینم فردا چی میشه 

دیگه لیون مثل قبل نیست 

بعد هر خرید تماس میگرن بابت نظر سنجی و مشکلات میپرسن ولی هیچ تغییری نمی کنه روند

اضافه شود

2 ماه پیش هم یه کیس z2 hero خریدم 

و مبلغ 30 هزار تومان هم بابت هزینه ارسال پرداخت کردم بعد تماس گرفتن که هزینه ارسال کیس از سمت فروشنده به لیون 150 شده شما باید نصف هزینه ارسال پرداخت کنی (خو به من چه ربطی داره نمیدونم) بنده پرداخت کردم و در کمال ناباوری کیس با تیپاکس پسکرایه فرستادن 🤣 خوب 30 هزار تومان بنده چی شد پس بعد کلی جر و بحث با خانم عباسی در واتساپ به جایی نرسیدم دیگه بی خیال شدم بعد یه هفت با من تماس گرفتن از سمت لیون (امور مشتریان) و گفتن من مکالمه شمارو دیدم با خانم عباسی و مبلغ به حسابتون واریز میکنیم و فرداش واریز شد

حرف بنده هزینه اضافی نیست  شما قانون  تعيين میکنید بعد خودتون قانون خودتون میزارید زیر پا (هزینه ارسال کالا از سمت فروشنده به لیون با فروشنده برعکس میشه) 

ویرایش شده توسط Unhappy
لینک به دیدگاه
Share on other sites

خیلی میره تو ذوق آدم این زنگ زدن ها ،حالا به هر دلیلی باشه

وقتی اینترنتی میخری یعنی اینکه جنس رو انتخاب کنی پولشو بدی و فقط منتظر باشی که بیاد دم در خونت،اگه قرار باشه سر هر خرید دو بار بت زنگ بزنن شرایط رو عوض کنن ،که اصلن چه معنی میده اینترنتی بخری؟خب میری بازار حرفا رو رودر رو میزنی

فافا یبار ازشون خریدم بعد زنگ زدن که «از خریدتون راضی بودید آیا»و این حرفا،خب شما عین دیجی کالا بعد هر خرید بگید امتیاز بدید،نظر بدید 

 

لیون هم چند سال پیش ازشون خریدم چند قلم جنس،اول نوشته بود که باید پول رو بریزی به کیف پول،خب ریختیم،بعد سفارش دادم،اومد زنگ زد گفت که این جنسو نداریم کدومو بزاریم،گفتم یکی مشابهش،گفت مابه تفاوت اینقد میشه بریزید کیف پول،ریختیم!دوباره! فرداش زنگ زد گفت حالا پول پست اینقد میشه اینم بریزید تو کیف پول!اون موقع هم هیچ سایتی اینطور کار نمیکرد همه طبق روال پول جنس و پست رو میگرفتن و بدون دردسر ارسال میکردن،این لیون بود که نمیدونم چه سیستم مضخرفی درست کرده بودن ،که من فکر کردم الان دیگه این حرفا نیست

 

یکم حرف ای کار کنید خب مشتریا خودتون میپرن

لینک به دیدگاه
Share on other sites

قطعا دیگه نمیخرم مگر مجبور باشم یاد اون روزایی که مستقیم از اقای حسینی خرید میکردیم

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

بازم میخواین تاپیک پاک کنید و ماست مالی کنید  یوقت دیر نشه :)

لینک به دیدگاه
Share on other sites

دوستان تاپیک پیشنهادات و انتقادات داریم تو انجمن، همونجا می توانید تمامی موارد انتقادی در مورد فروشگاه رو هم مطرح بفرمایید و CRM رو هم تگ کنید.

کل این تاپیک به همراه پیامهای دوستان منتقل میشه به همون بخش.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

نه تخته نمیکنن منتها یه 4 تا  بازخورد دیگه اضاف بشه یا تاپیک قفل میشه یا کلا حذف میشه . سیاست این فروم  ( چیزی که تو 2 هفته اخیر حداقل 5 بار دیدم ) برخورد با ضد لیونی هاست.  حالا بیا قسم بخور ما فلانیم. آرمین جان این تاپیک باید همینجا میموند چون صاحب تاپیک نیومده بگه چرا ازم پول گرفتی . انتقاد و خبر باهم فرق دارن.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

برای منم یک موردی پیش اومده نزدیک ۱۰ روز هست که از هر طریقی میشد پیگیری کردم (تماس، ارسال برای پشتیبانی فروشگاه و پیام خصوصی و...) و همچنان در حالت انتظار هستم!!!

@CRM

لینک به دیدگاه
Share on other sites

اخرین لذتی ک داشتم میبردم از فروم و سایت و کلا پی سی موقع اتیش بازی لیون تو اوایل ورود 580 و 1060 بود رنج 1 تومن قیمت داشتن. بعدش باوجود پی سی و... اون دلخوشی رو نداشت دیگه ن اون حسا هست... ن اون پولا... و ن لیون لیونه سابق هست... چ فرومش! چ فروشگاه! 

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 2 ساعت قبل، MAhmoOD Nazari گفته است :

امروز فرداست که در انجمن هم تخته کنن که یه موقع بازخورد های منفی شون دیده نشه.

محمود جان،

تاپیک پیشنهادات و انتقادات پر از صحبت های دوستان در مورد انتقادشون نسبت به لیونه. سالهاست روال بدین صورت بوده که به راحتی مشتریان و یا کاربران فروم انتقاداتشون رو در اون تاپیک مطرح کرده و می کنند. تاکنون هیچ اتفاقی هم نه برای اون کاربر افتاده و نه فروم. لیون کامپیوتر اگر قرار بود از انتقاد بترسه که اصلا فروم نمیداشت. الان این همه فروشگاه ها هستند فروم ندارند، یعنی جرات زدن فروم ندارند. بنابراین وقتی از روز اول لیون فروم داشته پس اونقدر بزرگ هست که نگرانی بابت این مسائل نداره.

هر مشکلی در ارتباط با فروم باشه ما و بقیه مدیران فروم پاسخگو هستیم و مشکلات مربوط به فروشگاه هم بچه های فروشگاه. 

در 1 ساعت قبل، milad.azn گفته است :

نه تخته نمیکنن منتها یه 4 تا  بازخورد دیگه اضاف بشه یا تاپیک قفل میشه یا کلا حذف میشه . سیاست این فروم  ( چیزی که تو 2 هفته اخیر حداقل 5 بار دیدم ) برخورد با ضد لیونی هاست.  حالا بیا قسم بخور ما فلانیم. آرمین جان این تاپیک باید همینجا میموند چون صاحب تاپیک نیومده بگه چرا ازم پول گرفتی . انتقاد و خبر باهم فرق دارن.

آقا میلاد عزیز، تاکنون در ارتباط با لیون کامپیوتر بارها انتقاد در تاپیک مربوطه ثبت شده و تاکنون هیچ کدوم حذف نشده. انتقاد باعث رشد و پیشرفت میشه. کسی که از انتقاد بترسه نمیتونه توسعه و رشد کنه.

برادر مدتهاست تاپیک های تکراری در تاپیک اصلی ادغام می شوند، آقا احسان این حرکت مثبت و خوب رو ماه ها است شروع کردند که تاپیک های تکراری نداشته باشیم. در رابطه با لیون هم تاپیک انتقاد و پیشنهاد جاش مشخصه، و هر تاپیک مشابهی در تاپیک اصلی (مادر) ادغام می شه.

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری


×
  • اضافه کردن...