رفتن به مطلب

6 دلیلی که من عاشق بازی بر روی کامپیوتر هستم.


Trickster
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

کنسول ها هم مزایای خودشونو دارن، اما از بازی های ارزون گرفته تا سخت افزارهای متفاوته که بازی کردن روی PC قلب منو اسیر خودش کرده!

 

fzw7_10.jpg

 

من نمی تونم بازی روی PC رو رها کنم!

برخلاف بعضی طرفدارای "یا PC یا هیچی"، من هیچ تنفر قلبی ای نسبت به کنسول ها ندارم؛ حتی اولین خاطرات بازی کردنم مال پنج سالگیم از بازی Super Mario Bros که بعد از اینکه پدرم با یک Nintendo زیر بغلش اومد خونه. اونقدر از بازی های XBox 360 لذت بردم که 5 تاشون رو سوزوندم (حلقه قرمز مرگبار احمقانه و اخطارهای خوندن دیسک ها) و بعضی موقع ها -در تیره ترین اوقاتم وقتی که گرفتار خرابی های درایور یا بازی هایبد پورت شده میشم- هنوز صدای جذاب کنسول هاست که در گوش من زمزمه می کنه. در گوشم آروم میگه:"بیا دوست عزیز. حقیقت تلخ رو قبول کن! ما هم شیرینی ها و سادگی هایی داریم و هیچ وقت هم لازم نیست نگران ارتقاء سخت افزارات بشی." و راستشو هم بخواین اقرار می کنم این حرفش تو اون اوقات تیره خیلی برام لذت بخشه.

 

اما بعدش می رم XCOM 2 یا یکی از بهترین بازی های PC سال 2015 -بعضیاشون نسخه کنسولی هم دارن- رو اجرا می کنم و اون وسوسه همون موقع از بین میره! حتما کنسول ها هم نقاط قوت خودشونو دارن، اما بازی PC چیزای خیلی بیشتری داره. چطوره که دوستت دارم، بازی PC؟ بزار دلیلاشو برات بشمارم:

 

1. بازی های ارزون

 

qviv_11.jpg

 

نه اینکه از اون آدما باشم، اما بودجه منم خیلی محدوده. هر چقدر که پول کمتری برای بازی ها خرج کنم بهتره و بازی های PC خیلی از بازی های کنسول ها ارزونتره اونم به یک دلیل خوب: "کنسول ها ملک خصوصی ان اما در فروشگاه های بازی های PC باید برای فروش رقابت کنی." نتیجه؟ نرم افزار فوق العاده رایگان Origin و باندل های لذیذ و کوپن های همیشه با 20 درصد تخفیف Greenman و اون فروش فوق العاده های بسیار باشکوه استیم. روی PC بعضی مواقع ناشرها بازی های زیبای قدیمیشون رو اهدا می کنن تا علاقه ها رو نسبت به ساخت نسخه های بعد بازی هاشون بالا ببرن. مثل کاری که ناشران Need For Speed و SOMA و Dragon Age و Sniper Elite کردن. خیلی عالیه! و قبل از اینکه شما طرفدارای کنسول بگین هر ماه بازی رایگان دریافت می کنین، همین جا صبر کنین:"دریافت نمی کنین." شما بازی هاتون رو با اشتراک ماهیانه PlayStation Plus و XBox Live می گیرین که اصلا و ابدا یک چیز نیستن. که میشه... (مورد 2)

 

2.لازم نیست هر ماه برای بازی های مولتی پلیر رو PC پول بدین

آره. دیگه همینه که هست. آفرین به رقابت!

 

3.انواع بیشتر بازی

شما می تونین انواع خیلی متفاوت تری از بازی های PC رو نسبت به کنسول ها پیدا کنین. نه اینکه بخوام همون ساز قدیمی رو بزنم، اما ذات باز PC هم اینجا بی تاثیر نیست چون به سادگی میشه مقایسه کرد که ناشران خیلی راحت تر میتونن یک بازی بسازن که منتج به رقم انفجاری بازی های مستقل پلتفرم PC میشه (گزارشات PC Gamer نشون میده استیم حدود هشت بازی جدید در هر روز رو در هفت ماهه اول 2015 اضافه می کرده).

نگران از دست دادن بازی های بزرگ هم نباشین. روزهای بازی های اختصاصی فراگیر کنسول ها هم کم کم داره به سر میاد. یه چند تا از بازی های Triple A دیگه حالا خودشونو از بند کنسول رها کردن چون هزینه عملیات ساخت خیلی بالا رفته و هر سه کنسول از سخت افزار های AMDای استفاده می کنن که میتونین توی یک کامپیوتر گیمینگ ارزون قیمت هم پیدا کنین. عرضه نکردن نسخه PC یک بازی Triple A برای برای ناشران ثالث اصلا توجیهی نداره چون اونا اصلا به اینکه یک کنسول خاص برتری داشته باشه اهمیتی نمی دن.

 

9x5j_12.jpg

 

البته دلایل فقط به این اکوسیستم ختم نمی شه. کیبرد و موس از مزایای سرعت، دقت و پیچیدگی بیشتری برخوردارن که کنترلرها واقعا به گرد پاشون هم نمی رسن. یه دلیلی برای اینکه سری های Counter-Strike و Civilization روی PC ترکوندن اما وقتی خواستن برن روی کنسول ها ناکام موندن، هست: کنترلشون با یک کنترلر اصلا به خوبی PC نیست.

برتری های ذاتی کیبرد و موس منجر به این شد که بازی های استراتژیک و شبیه سازی روی PCها جا خوش کنند، شاهدش هم XCOM 2 و Cities: Skylines که دو تا از بازی های قابل توجه اختصاصی اخیر PC هستن.

 

4.هر جور که دوست دارین بازی کنین

که می رسم به یک بعد زیبای دیگه از بازی روی PC: شما می تونین بازی هاتون هر جور که دلتون می خواد بازی کنین. خیلی از گیمرهای PC قسم خورده موس و کیبردن اما اگر دوست داشته باشین به راحتی می تونین خیلی از بازی ها رو با گیم پد بازی کنین-توهین به مقدساته، می دونم، اما من بعضی موقع ها که تمام روز رو با کیبرد کار می کنم، این کارو می کنم یا اینکه میتونید دیگه بزنید به اون در و از لوازم جانبی های اختصاصی مثل فرمون های بازی یا لوازم HOTAS (مخفف: Hands On Throttle-And-Stick) استفاده کنین (سری Sims یکی دیگه از عنوان های بزرگ PC برای این دلیل هستن).

بازی کردن Elite Dangerous با یک هدست واقعیت مجازی Oculus Rift که به صورتتون بسته شده و یک دسته پرواز در دستهاتون واقعا احساس وارد شدن به یک دنیای دیگه رو بهتون میده اما در عین حال بازی از موس و کیبرد و کنترلر هم پشتیبانی می کنه. تمام بازی کردن با PC به انتخاب و انعطاف برمیگرده، که انتخاب و انعطاف هم همیشه چیزهای فوق العاده ای هستن.

 

5.هر چقدر بخواین واقعی

انتخاب و انعطاف به سخت افزارهای داخل PC شما و تجربه خود بازی برمیگرده. ابرکامپیوترهایی با چند پردازنده گرافیکی که خودشونو به رزولیشن 4K رسوندن و تمام تنظیمات رو به حد اعلاء بردن، در Reddit تمام سرخط ها رو به خودشون اختصاص میدن. اینم بگم کامپیوترهایی قوی همیشه خیلی اغوا کننده ان اما اصلا لازم نیست برای بازی کردن روی PC به مرز ورشکستگی برسین.

XBox One و PlayStation 4 میتونن بازی ها رو در رزولیشنی بین 720p تا 1080p (که البته با توجه به اینکه اکثر تلویزیون ها در همون محدوده رزولیشن هستن، منطقیه) و در 30 تا 60 فریم در ثانیه با تنظیمات قابل مقایسه با PC در سطح متوسط تا بالا، اجرا کنن که می تونین با هزینه تقریبا 400 دلار می تونید یک PC گیمینگ بسازید که تمام اون گزینه ها گرافیکی کنسول ها رو هم شامل بشه البته بدون در نظر گرفتن هزینه ویندوز. توجه داشته باشین که اگر نمی خواین برای سیستم عامل خیلی ریخت و پاش کنین، بازی در لینوکس هم از قبل درخشان تر شده یا اگر بهای ویندوز رو با بهای XBox Live و PlayStation Plus مقایسه کنین، ویندوز بعد از یک سال خودش خرجشو درمیاره.

 

i9jw_13.jpg

 

البته در اون طرف سکه هم اگر بخواین میتونین فقط یک هزار دلاری خرج کارت گرافیک کنید تا به گرافیک هایی که به مرز دنیای واقعی رسیدن، دست پیدا کنین یا یک هیولای باشکوه چند مانیتوره بسازید یا کمی منطقی تر باشین و یک PC که یک جایی این وسطا قرار بگیره بسازین. به نظر من الان بازی در 60fps با یک مانیتور 2K نقطه لذت بازی با PC شده اما ممکنه بعضی مواقع طرفدارای بازی های شوتر یک مانیتور 1080p رو با قابلیت پاسخگویی 120Hz یا 144Hz سریعتر انتخاب کنند که کنسول ها از عهده هیچ کدوم برنمیان.

 

اما چیزی که در مورد بازی PC خیلی عالیه اینه که می تونید هر نوع سخت افزاری رو که دوست دارید و با بودجه و سلیقتون جور درمیاد، انتخاب کنید. اگر دوست دارین وقتتون رو صرف بازی های تفریحی الکترونیکی مثل Dota 2 یا League Of Legends و یا Counter-Strike: Global Offensive بکنید، حتی میتونین به نفع یکی از APUهای قوی تر AMD که از یک پردازنده گرافیکی رادئون و یک مرکز محاسبات بر روی یک چیپ تشکیل میشه، از خیر کارت گرافیک مجزا هم بگذرید.

 

6.Modها

شما نمی تونین بر روی XBox خودتون در Grand Theft Auto به عنوان یک ورژن آتش افروز و شیطانی Woody از Toy Story بازی کنین. شما نمی تونین لذت دیوانه کننده Modهای مولتی پلیر Just Cause 2 رو تجربه کنین و نمی تونین از آپدیت های ساخت طرفداران Half-Life 2 یا صدها ترفند موجود برای Skyrim لذت ببرید.

همه اینا و بیشتر فقط روی PC ممکنه.

Modها بازی ها رو از آن شما می کنند، ماجراجویی های جدید رو به ارمغان میارن یا اشکالاتی رو درست می کنن که ناشران ازشون چشم پوشی می کنن. اونا بخشی اعظمی از چیزی ان که یک بازی  PC رو زیبا می کنه و بخش قابل توجهی شون هم رایگان هستن(اینم یکی دیگه از زیبایی های یک پلتفرم باز).

 

bfsm_14.png

 

اشتباه برداشت نکنید: PCها ضرورتا بهتر از کنسول ها نیستند، متفاوتن. خیلی از مردم ترجیح میدن بعد از یک روز کاری طولانی و خسته کننده به جای اینکه نگران آپدیت های درایورها یا ویندوز باشن، روی یک مبل بشینن و با خیال راحت بازی کنن. کنسول ها این مشکل رو رفع میکنن. دوباره: حق انتخاب عالیه!

 

اما بدون توجه به بازی های ارزان، انعطاف پذیری سخت افزار و Modها، من کله شقی رو انتخاب می کنم. من نمی تونم و نمی خوام بیخیال بازی PC بشم حتی اگر هر از چند گاهی منو از خودت خسته می کنی. به خاطر خوب و بدت دوستت دارم!

Source: PCWorld

TRICKSTER.png

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

همچنین بخوانید:

ارائه پلتفرم GPUOpen توسط AMD

کنترل بازی بوسیله چشم با لپ تاپ جدید MSI

 Quantum Break در لیست عرضه PC قرار گرفت

بازی The Division بر روی کنسول: گرافیک بهتر یا فریم ریت بیشتر؛ مسئله این است!

ویرایش شده توسط Trickster
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • ارسال 100
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

برترین ارسال کننده‌های این تاپیک

  • کاربر ویژه

با تشکر از نگارنده ولی  بازی کردن روی Pc دلیل خاصی نمیخواد فقط اینکه باید عاشقش باشی!!!!!!!!!!!!! :eek:  :x  @};-

اخ بوی  کارت گرافیک نو ---اخ  وقتی ایکون بازی میاد روی دسکتاپ- اخ وقتی ماد جدید رو نصب میکنی در فالوت یا اسکایرم بعد میریدر بازی بجوریش -اخ وقتی  نگاه کیس و سخت افزار میکنی بعد نگاه فریم میبینی داری در تامب ریدر  الترا ۶۰ فریم میگیری با کلی افت و رزلوشنی که بازی رو CGI کرده است!!! اخ  اخ چه عشقی چه  لذتی  ~x(  :crying:  :crying:

لینک به دیدگاه
Share on other sites

با تشکر از نگارنده ولی  بازی کردن روی Pc دلیل خاصی نمیخواد فقط اینکه باید عاشقش باشی!!!!!!!!!!!!! :eek:  :x  @};-

اخ بوی  کارت گرافیک نو ---اخ  وقتی ایکون بازی میاد روی دسکتاپ- اخ وقتی ماد جدید رو نصب میکنی در فالوت یا اسکایرم بعد میریدر بازی بجوریش -اخ وقتی  نگاه کیس و سخت افزار میکنی بعد نگاه فریم میبینی داری در تامب ریدر  الترا ۶۰ فریم میگیری با کلی افت و رزلوشنی که بازی رو CGI کرده است!!! اخ  اخ چه عشقی چه  لذتی  ~x(  :crying:  :crying:

 

 واقعا لذتی داره  @};- 

از کوچکترین قطعش تا بزرگترین قطعه رو میتونی عوض کنی و ارتقا بدی

چه لذت و خوشی و ذوقی داره روزی که کالا از پست اومده داری بازش میکنی  :x 

نرم افزار speccy رو هم که باز کنی دیدن مدل هر یک قطعه یک نوع لذتی داره

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

تمام این دلیل ها به کنار من عاشق بازی های مستقل pc هستم 

 

starcitizen 

elite dangerous horizons

empyrion galactic survival

insurgency

the long dark 

planet base

space engineers

squad 

تمام این ها یا انحصاری pc هستن یا انحصاری زمانی ( یه چیزی در حد 2 سال ) 

همشون رو هم توی استیم دارم بجز star که جدا تهیه کردم توی استیم نیست 

جالب اینجاست که خیلی ارزون هستن 

 

این بازی ها برای من اعتیاد اور هستن بعضی هاشون رو بیشتر از 500 ساعت بازی کردم خسته هم نمی شم 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

یک هیچ چیزی مثل موس و کیبورد به آدم  قدرت مانور نمیده

دو قدرت بالا پی سی

سه بازی های مثل DOTA 2 که روی کنسول های نیست

Pc Gamers Are Always In Next Generation

Pc Gamers Always  Are In Next Generation

دقیق نمیدونم کدوم صحیح هست ولی این جمله حقیقت داره

ویرایش شده توسط ATER
لینک به دیدگاه
Share on other sites

با تشکر از نگارنده ولی  بازی کردن روی Pc دلیل خاصی نمیخواد فقط اینکه باید عاشقش باشی!!!!!!!!!!!!! :eek:  :x  @};-

اخ بوی  کارت گرافیک نو ---اخ  وقتی ایکون بازی میاد روی دسکتاپ- اخ وقتی ماد جدید رو نصب میکنی در فالوت یا اسکایرم بعد میریدر بازی بجوریش -اخ وقتی  نگاه کیس و سخت افزار میکنی بعد نگاه فریم میبینی داری در تامب ریدر  الترا ۶۰ فریم میگیری با کلی افت و رزلوشنی که بازی رو CGI کرده است!!! اخ  اخ چه عشقی چه  لذتی  ~x(  :crying:  :crying:

درود @};-  حرف شما درسته و اینو منم میدونم (اون جمله آخر هم تقریبا همینو نوشتم) اما هدف این بود که طرفدارای کنسول بعد از خوندن مطلب برن تو خلوت خودشون بشینن با خودشون فکر کنن که چرا از کنسول حمایت می کنن :D

 

یک هیچ چیزی مثل موس و کیبورد به آدم  قدرت مانور نمیده

دو قدرت بالا پی سی

سه بازی های مثل DOTA 2 که روی کنسول های نیست

Pc Gamers Are Always In Next Generation

Pc Gamers Always  Are In Next Generation

دقیق نمیدونم کدوم صحیح هست ولی این جمله حقیقت داره

درود @};-

اولی بهتره اما بسته به موقعیت، دومی با تاکید روی Always به این صورت: PC gamers "always" are in next generation هم می تونه صحیح باشه. البته مهم نیست، به قول شما مهم اینه حقیقت داره  :) 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

فکر میکنم، کنسول طرفدارای خودش رو داره و دلیل های خودشون رو دارن واسه خودشون، با توجه به بعضی چیزها هم واقعا نمیشه بهشون خرده گرفت...

کسی که کنسول میخره با توجه به هزینه ای که میکنه، خیلی بهتر میتونه از گیمینگ لذت ببره تا کسی که میخواد PC گیمینگ بکنه، خیلی ها هم دردسر PC براشون نمیصرفه...

ولی از همه مهمتر بحث سونی و مایکروسافت هستش که هیچ قدرت اقتصادی و هیچ گیمری نمیتونه باهاشون حتی در بیوفته، پس فکر میکنم، هر چیزی بگید، باز هم فرقی نمیکنه، درصد خیلی زیادی گیمینگ رو کنسول انجام میدن...

ویرایش شده توسط tabitha
لینک به دیدگاه
Share on other sites

یکی از ایراداتی که به پی سی میگیرن سختیهاشه

حالا این سختیها چیه نصب اپدیت و بروز  کردن درایور  :laughing:  خداییش خیلی سخته کمرم شکست!

استیم و ارجین که اپدیت مییاد راحت میگیرین نصب میکنه قرار نیست پای سیستم با یه انگشت بارفیکس برین.بازی کرکی هم هزارتا سایت هستن جدیترین اپدیتا رو با کرکشون میزارن راحت ادم دانلود نصب میکنه رو بازیا ،،یه درایور هم 4 تا NEXT ـــه .سختیش  دیگه چیه

احتمالا اونایی که حرف از راحتی کنسول میزنن اپدیتای حجم بالا و به عنوان مثال 16 گیگی DR3  روی XO رو ندیدن

والا شاید از نظر این دوستان اپدیت با اپدیت فرق داره که اونجا راحته اینور سخت!

غولهایی مثل انویدیا AMD واینتل پشت پی سی هستن و همین استیم خودمون که PSNو XBL پیشش باید لنگ بندازن هیچ غول و غیر غولیم نمیتونه در برابرشون نفس بکشه چه برسه به در افتادن من موندم پس فردا اینا نخوان واسه این کنسول سازا سخت افزار طراحی کنن اینا میخوان چی بدن دست کنسول گیمر

یادمه تو مراسم INTEL DEVELOPER سال 2014 Kirk Skaugen مدیر کل بخش PC Client Group گفته بود بیشتر از 700 میلیون پی سی گیمر تو دنیا داریم و وضعیت سیستمهای مخصوص گیم تو وضعیت خیلی عالی ایی هست

سود پی سی گیمینگ هم چه در سخت افزار چه نرم افزار یه رقم نجومیه که دوتا کنسول ساز به گردشم نمیرسن چه برسه به در افتادن

تو آمار سال گذشته  پی‌سی گیمینگ‌ درآمدی برابر با ۲۱.۵ میلیارد دلارداشته که بیشتر از دو برابر سود حاصل از فروش کنسول‌هاست!

پارسال  سازمان DFC INTELLIGENCE تو امارش گفته بود سودی که از  مجموع بازیها روی پیسی بدست اومده  بیشتر از کنسولا بوده

تو این چند سال هم ما هر چی نظر سنجی از بازیسازها دیدیم که گفتن دوست دارین برای چه پلتفرمی بازی بسازین اکثریت پی سی رو انتخاب کردند

خلاصه همه چیز تو بهترین شرایطشه واسه PCGAMING بهترم میشه حالا رو چه حسابی کنسول بهتره لذتشم بیشتره مرغم یه پا داره خدا داند

--

ممنون بابت مقاله

ویرایش شده توسط StarCraft
لینک به دیدگاه
Share on other sites

فکر میکنم، کنسول طرفدارای خودش رو داره و دلیل های خودشون رو دارن واسه خودشون، با توجه به بعضی چیزها هم واقعا نمیشه بهشون خرده گرفت...

کسی که کنسول میخره با توجه به هزینه ای که میکنه، خیلی بهتر میتونه از گیمینگ لذت ببره تا کسی که میخواد PC گیمینگ بکنه، خیلی ها هم دردسر PC براشون نمیصرفه...

ولی از همه مهمتر بحث سونی و مایکروسافت هستش که هیچ قدرت اقتصادی و هیچ گیمری نمیتونه باهاشون حتی در بیوفته، پس فکر نمیکنم، هر چیزی بگید، باز هم فرقی نمیکنه، درصد خیلی زیادی گیمینگ رو کنسول رو انجام میدن...

رنگ قرمز : دلیل دقیق برای این حرف چیست ؟؟ من متوجه نمی شوم 

 

یعنی چون یک نفر می اد 800 دلار می ده یه سیستم خیلی قوی گیم می بنده کمتر از یه کسی که 400 دلار داده لذت می بره اصلا شما با چه مقیاسی این لذت بردن رو اندازه می گیرید 

من خودم قبلا XBOX 360 داشتم و یه PC هم داشتم با PC بیشتر حال می کردم دلیل چی بود نمی دونم پس این حرف شما کاملا اشتباه هست 

این فقط نحوه ی اشتباه فکر کردن شما کنسول باز ها هست 

من پول بیشتری دادم برای PC تا بازی ها رو روی رزولوشن 2560X1080 بازی کنم تا بتوانم به MODS دسترسی داشته باشم تا به تونم به بازی هایی که بالا گفتم دتسرسی داشته باشم تا بتونم با HOTAS بازی کنم می تونم این لیست رو همینجوری ادامه بدم این طرز فکر اشتباه مردم هست که فکر می کنن کنسول راحت تر هست استفاده ازش 

 

رنگ ابی : خیلی ها فکر می کنن PC دردسر داره چون شما هی دارید می گید دردسر داره چون حال ندارن برن تحقیق کنن هرچی توی اینترنت می بینن و می خونن رو قبول می کنن 

 

خیلی ها جمع کردن سیستم رو دوست دارن عشق می کنن وفتی یه سخت افزار جدید می گیرن و از جعبه درش می ارن و بعد سیستم رو سر هم می کنن این فقط لذت هست توش ( برای من که لذت هست ) 

حالش رو ندارید سیستم ببندید مشکلی نیست زنگ بزنید به لیون بگید براتون سیستم سر هم کنن بفرستن خیلی ها هستن که این کار رو می کنن . 

 

یارو می اد بازی کرکی می گیره توی نصب به مشکل می خوره بعد می گه ببین چقدر دردسر داره واقعا این حرکت خنده دار هست 15 تومن داده باز ....... ....

 

می تونی نصف پول بازی های اوریجنال کنسول ها رو بدی بازی اصل تهیه کنی توی استیم - اوریجین - یوپلی فعال کنی تمام  - نگران ریجن هم نیست کنسول ها چندتا ریجن دارن با قیمت های مختلف برای دقیقا یک بازی 

 

وای اپدیت کردن توی کنسول ها رو هم اشاره نکنیم بهتره  :crying:

 

بحث قیمت شد فقط قیمت بازی های کنسول رو نگاه کنید : http://www.newgenshop6.com/

 

 

Tom Clancy's Rainbow Six l Siege - XONE 

قیمت 205 

Dying Light The Follwing - PS4

قیمت 215

 

Dying Light The Follwing - XONE

 

قیمت 230 

 

 

Call of Duty: Black Ops III - PS4

 

قیمت : 200

 

Star Wars Battlefront Region ALL - PS4

 

قیمت 200

 

Rise Of The Tomb Raider - XONE

 

قیمت 210

 

 

برای 6 تا بازی باید بیشتر 1200 بدی روی PC به کمک G2A.COM  / تخفیفات سنگین استیم و اوریجین راحت می شه این ها رو 600 تا 700 تهیه کرد 

 

درضمن ماهیانه پول دادن برای مولتی رو فراموش نکنیم 

 

بعد از 4 سال دلم می خواد ببینم یه کنسول باز چقدر هزینه می کنه برای کنسولش و یه PC باز چقدر پای PC هزینه می کنه 

 

درضمن من بازی هام توی استیم همیشه هست هر وقت دلم خواستم می رم borderlands 2 با دوستان coop می زنم اخ شرمنده شما کنسول باز ها این بازی رو اصلا دارید فکر کنم باید دوباره پولش رو بدید 

 

و درباره ی جمله ی اخر valve رو هم فراموش نکنید intel - amd - nvidia رو هم مثل این که فراموش کردید و از همه مهم تر مثل این که فراموش کردید فروش باز ها روی pc خیلی نزدیک به کنسول ها هست و در بعضی از مواقع حتی از xbox هم بیشتر هست از خودم در نمی اورم برید میزان فروش EA - UBISOFT رو ببینید 

 

xcom 2 انحصاری pc بیشتر از 500.000 نسخه در یک هفته فروخته به این می گن قدرت pc و pcgamer 

 

من تا ابد می تونم درباره ی PC بنویسم ولی تا وقتی که مردم می گن کنسول بهتر هست فایده ای نداره کنسول جای خودش رو داره و من هم در فکر خرید XBOX ONE برای عید هستم چون عاشق HALO هستم ولی این که بگیم کنسول بهتره کاملا اشتباه هست 

ویرایش شده توسط alidadashnejad
لینک به دیدگاه
Share on other sites

اصلا pc از اونموقعی که قطعات میخریم تا وقتی اسمبل میکنیم و بازی میکنیم مبحث لذت بخشیه

وقتی قطعات اسمبل میشه و اولین بار دکمه پاور میزنید ....

والا pc دردسر نداره اگه منظور دردسر نصب بازیه که وقتی بازی اورجینال باشه

اصلا دردسری نداره

اگه دردسر منظور ارتقا سیستم هست که نظر هرکس محترمه

ولی همون خرید قطعات جدید لذت وصف ناپذیری داره

........

همیشه هروقت مقایسه ای بین کنسول و pc میبینم یاد حرف سازنده فرانچایز توتال وار میافتم

که ازش سوال کرده بودن امکان عرضه ی بازی توتال وار روی کنسول هست گفته بود شما برای لذت بردن از بازی نیاز به موس دارید

و دلیل دیگه ای که منتشر نمیکنیم اینه که نمیشه یه بشکه آب داخل یه لیوان (کنسول) ریخت و کنسول ها توانایی پردازش پنجاه تا یونیت این بازی را هم ندارن

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

رنگ قرمز : دلیل دقیق برای این حرف چیست ؟؟ من متوجه نمی شوم 

 

یعنی چون یک نفر می اد 800 دلار می ده یه سیستم خیلی قوی گیم می بنده کمتر از یه کسی که 400 دلار داده لذت می بره اصلا شما با چه مقیاسی این لذت بردن رو اندازه می گیرید 

من خودم قبلا XBOX 360 داشتم و یه PC هم داشتم با PC بیشتر حال می کردم دلیل چی بود نمی دونم پس این حرف شما کاملا اشتباه هست 

این فقط نحوه ی اشتباه فکر کردن شما کنسول باز ها هست 

من پول بیشتری دادم برای PC تا بازی ها رو روی رزولوشن 2560X1080 بازی کنم تا بتوانم به MODS دسترسی داشته باشم تا به تونم به بازی هایی که بالا گفتم دتسرسی داشته باشم تا بتونم با HOTAS بازی کنم می تونم این لیست رو همینجوری ادامه بدم این طرز فکر اشتباه مردم هست که فکر می کنن کنسول راحت تر هست استفاده ازش 

 

رنگ ابی : خیلی ها فکر می کنن PC دردسر داره چون شما هی دارید می گید دردسر داره چون حال ندارن برن تحقیق کنن هرچی توی اینترنت می بینن و می خونن رو قبول می کنن 

 

خیلی ها جمع کردن سیستم رو دوست دارن عشق می کنن وفتی یه سخت افزار جدید می گیرن و از جعبه درش می ارن و بعد سیستم رو سر هم می کنن این فقط لذت هست توش ( برای من که لذت هست ) 

حالش رو ندارید سیستم ببندید مشکلی نیست زنگ بزنید به لیون بگید براتون سیستم سر هم کنن بفرستن خیلی ها هستن که این کار رو می کنن . 

 

یارو می اد بازی کرکی می گیره توی نصب به مشکل می خوره بعد می گه ببین چقدر دردسر داره واقعا این حرکت خنده دار هست 15 تومن داده باز ....... ....

 

می تونی نصف پول بازی های اوریجنال کنسول ها رو بدی بازی اصل تهیه کنی توی استیم - اوریجین - یوپلی فعال کنی تمام  - نگران ریجن هم نیست کنسول ها چندتا ریجن دارن با قیمت های مختلف برای دقیقا یک بازی 

 

وای اپدیت کردن توی کنسول ها رو هم اشاره نکنیم بهتره  :crying:

 

بحث قیمت شد فقط قیمت بازی های کنسول رو نگاه کنید : http://www.newgenshop6.com/

 

 

Tom Clancy's Rainbow Six l Siege - XONE 

قیمت 205 

Dying Light The Follwing - PS4

قیمت 215

 

Dying Light The Follwing - XONE

 

قیمت 230 

 

 

Call of Duty: Black Ops III - PS4

 

قیمت : 200

 

Star Wars Battlefront Region ALL - PS4

 

قیمت 200

 

Rise Of The Tomb Raider - XONE

 

قیمت 210

 

 

برای 6 تا بازی باید بیشتر 1200 بدی روی PC به کمک G2A.COM  / تخفیفات سنگین استیم و اوریجین راحت می شه این ها رو 600 تا 700 تهیه کرد 

 

درضمن ماهیانه پول دادن برای مولتی رو فراموش نکنیم 

 

بعد از 4 سال دلم می خواد ببینم یه کنسول باز چقدر هزینه می کنه برای کنسولش و یه PC باز چقدر پای PC هزینه می کنه 

 

درضمن من بازی هام توی استیم همیشه هست هر وقت دلم خواستم می رم borderlands 2 با دوستان coop می زنم اخ شرمنده شما کنسول باز ها این بازی رو اصلا دارید فکر کنم باید دوباره پولش رو بدید 

 

و درباره ی جمله ی اخر valve رو هم فراموش نکنید intel - amd - nvidia رو هم مثل این که فراموش کردید و از همه مهم تر مثل این که فراموش کردید فروش باز ها روی pc خیلی نزدیک به کنسول ها هست و در بعضی از مواقع حتی از xbox هم بیشتر هست از خودم در نمی اورم برید میزان فروش EA - UBISOFT رو ببینید 

 

xcom 2 انحصاری pc بیشتر از 500.000 نسخه در یک هفته فروخته به این می گن قدرت pc و pcgamer 

 

من تا ابد می تونم درباره ی PC بنویسم ولی تا وقتی که مردم می گن کنسول بهتر هست فایده ای نداره کنسول جای خودش رو داره و من هم در فکر خرید XBOX ONE برای عید هستم چون عاشق HALO هستم ولی این که بگیم کنسول بهتره کاملا اشتباه هست 

 

دوستان مثل اینکه توپشون پره، آقا ما تسلیم...

@};- @};- @};-

ولی باید چندتا نکته رو اعلام کنم این وسط:

1.عزیز، از نظر هزینه کنسول خیلی ارزونتر هستش (مخصوصا در کشور عزیز ما) قیمت بازی های کنسول و PC هم هیچ فرقی نداره، شما قیمت بازی اورجینال رو دارید با خریدن CD Key مقایسه میکنید؟؟؟ البته اگه اشتباه نکنم، امکان دانلود کردن بازیها برای کنسول هم وجود داره، پس محدودیتی برای کنسول ها هم نیست...

2.اینجا فروم لیون هستش که مشخصه برای چی هستش(PC) پس نه جامعه آماری خوبی هستش و دلیل بر بیشتر بودن طرفدارای PC نیست(البته در کل بیشتر هستن)، بدین ترتیب شما نمیتونی ادعا کنید که چون شما تقریبا بیشتر کسانی که تو این فروم عضویت دارن براشون کار کردن با کامپیوتر آسون هستش، پس دیگران هم مشکلی ندارن، شما باید کل جامعه گیمرهارو در نظر بگیرید(من کسانی رو میشناسم که وقتی بهشون میگی درایور آپدیت کن، میگن بازی درایور که خیلی قدیمی هستش!!!!!!! =)) =)) =))) بعد شما میگی بره تحقیق کنه تو اینترنت و سیستم ببنده(اگه اینجوری بود که فروشگاه های کامپیوتر باید تعطیل میکردن میرفتن پی کار دیگه ای) تازه خود بنده، حداقل 14-13 سال هستش که دارم این کار رو انجام میدم، پس به اندازه کافی با این کار آشنایی دارم، ولی باید بگم که دیگه حالم بهم میخوره وقتی کیس باز شده میبینم... *dry#

3.عزیز، PSN فکر میکنم ماهیانه 10 دولار شارژ میکنه و XBOX Live هم مفتی هستش...

4.عزیز، اینتل و انویدیا و AMD انگشت کوچیکه مایکروسافت نمیشن، چه برسه به سونی، وجودشون به این دوتا(خصوصا مایکروسافت) ربط داره...

5.اسم بازی انحصاری که میاری، واقعا بعید بود همچین حرفی، چون کسی که کنسول داشته و PC رو داشته، هیچ وقت اسم بازیهای انحصاری رو برای PC نمیاره، فقط بازی هایی مثل بازی های بلیزارد و Crysis(که البته این هم بعدا اومد برای کنسول، با گرافیک پایین!!) رو میشه برای PC اسم برد و 100 ها بازی انحصاری برای کنسول ها میشه اسم برد که تمام PC بازها از جمله خود من در حسرت بازی کردنشون بودیم و هستیم، احتیاج به لیست کردن داره؟؟؟

از متال گیرها و آنچارتد The Last Of US و GOD of WAR بگو تا Gears Of War و ...

راستش از این بازی هایی که بالا اسم بردی، فقط اسم یکی دوتاش رو شنیده بودم که علاقه ای به بازیشون هم ندارم...

ببین عزیز باید حقیقتهارو قبول کنیم، نه اینکه بگیم ما چه چیزی میخوایم، چون جمعیت خیلی زیادی هستن که با شما موافق نیستن...

ویرایش شده توسط tabitha
لینک به دیدگاه
Share on other sites

خیلی خوب بود ممنون

درود بر شما و تشکر از تمام دوستان @};- @};- @};-

شرمنده مثبت هام تموم شده، ایشالله تو عروسیاتون جبران کنم :D

دوستان مثل اینکه توپشون پره، آقا ما تسلیم...

@};- @};- @};-

ولی باید چندتا نکته رو اعلام کنم این وسط:

1.عزیز، از نظر هزینه کنسول خیلی ارزونتر هستش (مخصوصا در کشور عزیز ما) قیمت بازی های کنسول و PC هم هیچ فرقی نداره، شما قیمت بازی اورجینال رو دارید با خریدن CD Key مقایسه میکنید؟؟؟ البته اگه اشتباه نکنم، امکان دانلود کردن بازیها برای کنسول هم وجود داره، پس محدودیتی برای کنسول ها هم نیست...

2.اینجا فروم لیون هستش...

درود دوست عزیز @};- @};- @};-

کم و بیش با مورد پنجمت موافقم اما با مورد اول و دومت مخالف. برای مورد اول باید بگم به نظر من درسته یک کنسول به خودی خود قیمتش بد نیست اما فقط خود کنسول نیست که! کنسولو نمی گیری که بشینی به قد و بالاش نگا کنی! اولا طبیعتا باید وصل تلویزیون بشه (شاید بگی خب واضحه که هر خونه ای یک تلویزیون داره! اما قبول داری که بعضی بازی ها رو نمیشه در جمع خانواده بازی کرد یا حتی جدا از اون به هرحال یک وسیله اختصاصی نیست که، خانواده هم میخوان استفاده کنن) که این خودش یک هزینه. بعدش اگر اهل تعویض هر روزه سخت افزار نباشی، PC رو یک دفعه برای یک مدت طولانی میگیری اما کنسول در طولانی مدت اگر هزینش برات از PC بیشتر در نیاد، کمتر نمیشه و اگر قراره هزینه یکی بشه و حتما در این مورد هم توافق داری که گرافیک PC بالاتره خب پس چه کاریه؟ (البته باز هم مگر اینکه همون اول نداشته باشی خرج کنی) و برای مورد دومت هم اینکه همون افرادی رو که شما مثال زدی، خودت قبول داری کسی که هنوز نمیدونه آپدیت درایور چیه همون کنسول براش خوبه اما، با کمال احترام، اصلا صلاحیت نداره رو حرفش به عنوان مدرک حساب کنی؟ خداییش اکثر کسانی رو هم که کار بلد هستن هم که من دیدم از PC بیشتر خوششون میاد!

البته همه اینایی که من گفتم بدیهیاته و مطمئنم خود شما هم میدونی، اما نمیدونم چرا بهشون توجه نمی کنی!

ببخشید طولانی شد ^_^  @};-  @};-  @};- 

ویرایش شده توسط Trickster
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

فکر میکنم، کنسول طرفدارای خودش رو داره و دلیل های خودشون رو دارن واسه خودشون، با توجه به بعضی چیزها هم واقعا نمیشه بهشون خرده گرفت...

کسی که کنسول میخره با توجه به هزینه ای که میکنه، خیلی بهتر میتونه از گیمینگ لذت ببره تا کسی که میخواد PC گیمینگ بکنه، خیلی ها هم دردسر PC براشون نمیصرفه...

ولی از همه مهمتر بحث سونی و مایکروسافت هستش که هیچ قدرت اقتصادی و هیچ گیمری نمیتونه باهاشون حتی در بیوفته، پس فکر میکنم، هر چیزی بگید، باز هم فرقی نمیکنه، درصد خیلی زیادی گیمینگ رو کنسول انجام میدن...

درود

کاربران استیم چیزی کمتر از ایکس لایوو psn ندارن ضمنا شما تکون بخوری توی سرور های سونی مایکرو سافت  پول چارجت میکنن-

یادتون نره  این نکته بسیار مهمه  که کنسول های نسل جدید همونطور که یکی از مسئول های انویدیا گفت اصلا و ابدا کنسول نیستند و یک نوع استیم باکس هستند که سونی و مایکروسافت با سیاست میخوان مخفی اش کنن اره ps3 یک کنسول بود چون از پردازنده سل کاستوم استفاده میکرد ولی ps4 معماری x86 pc رو داره به کار میگیره و دلیل این همه بازی مولتی پلتفرم با عرضه یکی دو روز با هم همینه قدیم بازی ها میخواستن پورت بشه بین  360 و ps3 و pcکلی وقت میبرد کلی باگ و مشکل بوجود میامدو...الان 90 درصد بازی های کنسولی وپی سی مشترک شدن و حتی انحصاری های نسل پیش دارن با امکانات بیشتر میان روی پی سی؟! دلیل چیه؟ ایا سازندگان پی سی باز شدن ؟ نه خیر انها بدنبال فروش بیشتر هستند هر چی بازی شون روی پلتفرم های زیاد ترفروش بره  سود بیشتری داره  پس قدیم شاید نمیتونستن ولی الان میشه و میکنن و عرضه میکنن- وقتی سونی میاد بازی میزنه برای PC تا اخر خط رو بخونید، بازی جدید کوجیما هم برای PC خواهد بودهم برای PS4-

البته خود کوجیما pcبازشده و از گرافیک عالی متال گیر 5  و گراند زیرو روی پورت پی سی خیلی خوشش امده بود و برای همین دیگه هر بازی بزنه برای Pc هم عرضه میکنه.

 

-پس خود این کنسول ها هم pc هستند فقط میلیون دلار خرج کردن تا خنک نگهشون دارن!وقتی یک سیستم  پردازنده و گرافیکش همون باشه که  AMD برای رایانه ها تولید میکنه دیگه نمیشه بهش گفت کنسول باید بهش گفت استیم باکس -

 

یکی از دلایلی که استیم امد بلافاصله در این نسل همین استیم باکس ها رو معرفی کرد همین بود خاص بگه سونی و مایکرو کار خاصی نکردن و فقط و فقط دست به دامن توانایی و انعطاف پذیری PC شدن!!

 

 

یکی از ایراداتی که به پی سی میگیرن سختیهاشه

حالا این سختیها چیه نصب اپدیت و بروز  کردن درایور  :laughing:  خداییش خیلی سخته کمرم شکست!

استیم و ارجین که اپدیت مییاد راحت میگیرین نصب میکنه قرار نیست پای سیستم با یه انگشت بارفیکس برین.بازی کرکی هم هزارتا سایت هستن جدیترین اپدیتا رو با کرکشون میزارن راحت ادم دانلود نصب میکنه رو بازیا ،،یه درایور هم 4 تا NEXT ـــه .سختیش  دیگه چیه

احتمالا اونایی که حرف از راحتی کنسول میزنن اپدیتای حجم بالا و به عنوان مثال 16 گیگی DR3  روی XO رو ندیدن

والا شاید از نظر این دوستان اپدیت با اپدیت فرق داره که اونجا راحته اینور سخت!

غولهایی مثل انویدیا AMD واینتل پشت پی سی هستن و همین استیم خودمون که PSNو XBL پیشش باید لنگ بندازن هیچ غول و غیر غولیم نمیتونه در برابرشون نفس بکشه چه برسه به در افتادن من موندم پس فردا اینا نخوان واسه این کنسول سازا سخت افزار طراحی کنن اینا میخوان چی بدن دست کنسول گیمر

یادمه تو مراسم INTEL DEVELOPER سال 2014 Kirk Skaugen مدیر کل بخش PC Client Group گفته بود بیشتر از 700 میلیون پی سی گیمر تو دنیا داریم و وضعیت سیستمهای مخصوص گیم تو وضعیت خیلی عالی ایی هست

سود پی سی گیمینگ هم چه در سخت افزار چه نرم افزار یه رقم نجومیه که دوتا کنسول ساز به گردشم نمیرسن چه برسه به در افتادن

تو آمار سال گذشته  پی‌سی گیمینگ‌ درآمدی برابر با ۲۱.۵ میلیارد دلارداشته که بیشتر از دو برابر سود حاصل از فروش کنسول‌هاست!

پارسال  سازمان DFC INTELLIGENCE تو امارش گفته بود سودی که از  مجموع بازیها روی پیسی بدست اومده  بیشتر از کنسولا بوده

تو این چند سال هم ما هر چی نظر سنجی از بازیسازها دیدیم که گفتن دوست دارین برای چه پلتفرمی بازی بسازین اکثریت پی سی رو انتخاب کردند

خلاصه همه چیز تو بهترین شرایطشه واسه PCGAMING بهترم میشه حالا رو چه حسابی کنسول بهتره لذتشم بیشتره مرغم یه پا داره خدا داند

--

ممنون بابت مقاله

 

گردو داری بیا گردو بازی حرف حساب جواب نداره

رنگ قرمز : دلیل دقیق برای این حرف چیست ؟؟ من متوجه نمی شوم 

 

یعنی چون یک نفر می اد 800 دلار می ده یه سیستم خیلی قوی گیم می بنده کمتر از یه کسی که 400 دلار داده لذت می بره اصلا شما با چه مقیاسی این لذت بردن رو اندازه می گیرید 

من خودم قبلا XBOX 360 داشتم و یه PC هم داشتم با PC بیشتر حال می کردم دلیل چی بود نمی دونم پس این حرف شما کاملا اشتباه هست 

این فقط نحوه ی اشتباه فکر کردن شما کنسول باز ها هست 

من پول بیشتری دادم برای PC تا بازی ها رو روی رزولوشن 2560X1080 بازی کنم تا بتوانم به MODS دسترسی داشته باشم تا به تونم به بازی هایی که بالا گفتم دتسرسی داشته باشم تا بتونم با HOTAS بازی کنم می تونم این لیست رو همینجوری ادامه بدم این طرز فکر اشتباه مردم هست که فکر می کنن کنسول راحت تر هست استفاده ازش 

 

رنگ ابی : خیلی ها فکر می کنن PC دردسر داره چون شما هی دارید می گید دردسر داره چون حال ندارن برن تحقیق کنن هرچی توی اینترنت می بینن و می خونن رو قبول می کنن 

 

خیلی ها جمع کردن سیستم رو دوست دارن عشق می کنن وفتی یه سخت افزار جدید می گیرن و از جعبه درش می ارن و بعد سیستم رو سر هم می کنن این فقط لذت هست توش ( برای من که لذت هست ) 

حالش رو ندارید سیستم ببندید مشکلی نیست زنگ بزنید به لیون بگید براتون سیستم سر هم کنن بفرستن خیلی ها هستن که این کار رو می کنن . 

 

یارو می اد بازی کرکی می گیره توی نصب به مشکل می خوره بعد می گه ببین چقدر دردسر داره واقعا این حرکت خنده دار هست 15 تومن داده باز ....... ....

 

می تونی نصف پول بازی های اوریجنال کنسول ها رو بدی بازی اصل تهیه کنی توی استیم - اوریجین - یوپلی فعال کنی تمام  - نگران ریجن هم نیست کنسول ها چندتا ریجن دارن با قیمت های مختلف برای دقیقا یک بازی 

 

وای اپدیت کردن توی کنسول ها رو هم اشاره نکنیم بهتره  :crying:

 

بحث قیمت شد فقط قیمت بازی های کنسول رو نگاه کنید : http://www.newgenshop6.com/

 

 

Tom Clancy's Rainbow Six l Siege - XONE 

قیمت 205 

Dying Light The Follwing - PS4

قیمت 215

 

Dying Light The Follwing - XONE

 

قیمت 230 

 

 

Call of Duty: Black Ops III - PS4

 

قیمت : 200

 

Star Wars Battlefront Region ALL - PS4

 

قیمت 200

 

Rise Of The Tomb Raider - XONE

 

قیمت 210

 

 

برای 6 تا بازی باید بیشتر 1200 بدی روی PC به کمک G2A.COM  / تخفیفات سنگین استیم و اوریجین راحت می شه این ها رو 600 تا 700 تهیه کرد 

 

درضمن ماهیانه پول دادن برای مولتی رو فراموش نکنیم 

 

بعد از 4 سال دلم می خواد ببینم یه کنسول باز چقدر هزینه می کنه برای کنسولش و یه PC باز چقدر پای PC هزینه می کنه 

 

درضمن من بازی هام توی استیم همیشه هست هر وقت دلم خواستم می رم borderlands 2 با دوستان coop می زنم اخ شرمنده شما کنسول باز ها این بازی رو اصلا دارید فکر کنم باید دوباره پولش رو بدید 

 

و درباره ی جمله ی اخر valve رو هم فراموش نکنید intel - amd - nvidia رو هم مثل این که فراموش کردید و از همه مهم تر مثل این که فراموش کردید فروش باز ها روی pc خیلی نزدیک به کنسول ها هست و در بعضی از مواقع حتی از xbox هم بیشتر هست از خودم در نمی اورم برید میزان فروش EA - UBISOFT رو ببینید 

 

xcom 2 انحصاری pc بیشتر از 500.000 نسخه در یک هفته فروخته به این می گن قدرت pc و pcgamer 

 

من تا ابد می تونم درباره ی PC بنویسم ولی تا وقتی که مردم می گن کنسول بهتر هست فایده ای نداره کنسول جای خودش رو داره و من هم در فکر خرید XBOX ONE برای عید هستم چون عاشق HALO هستم ولی این که بگیم کنسول بهتره کاملا اشتباه هست 

حرف حساب جواب نداره

ویرایش شده توسط rezagtx
لینک به دیدگاه
Share on other sites

هر کدوم از اینا یه مزیتی و معایبی دارن من برا خودم باشه عمرا کنسول بخرم ولی تا قبل اینکه کامپیوتر بخرم کنسول داشتم وکنسول هم خوبه اما تنها چیزی که منو گرفتار خودش کردش تنوع قطعات هستش و ظاهر

شما ظاهر کیس رو که می بینی عشق میکنی مخصوصا قطعات داخل کیس مثه کارت های گرافیک عظیم واتر کولر رم... یه حس خاص میده که ظاهر کنسول به آدم اصلا و ابدا نمیده

در دست گرفتن موس حرفه ای و کیبورد عالی از در دست گرفتن دسته بازی یا جوی استیک خیلی بهتره و تنها چیزی که با جوی استیک لذت بازی داره فوتبال و ماشین سواری

ویرایش شده توسط Done
لینک به دیدگاه
Share on other sites

هیچ چیز جای pc نمیگبیره

معمولا افرادی کنسول میگیرن که حال و حوصله ندارن وبه ۳۰ فریم بیشتر حساسیت دارن نمیتونن خوب ببینن

یک بازی میخرن میذارن داخل دستگاه وصل میکنن به تی وی دکمه میزنن یا علی مدد میرن تو بازی با ۲۹ فربم در ابعاد ۹۰۰ تیر انداری میکنن

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

با سلام

کیبورد و موس ضربدر 3 میشه 6 دلیل :D :D :D

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

انحصاری کنسول هیچی نداره من نمیدونم این God رو بازی کردم با انچارتد چی دارن همه هی میگن ما توکفشون هستیم!!! باب جیزی خاص نیستن- متال گیر هم که بهترین نسخه هاش برای pc است - Gow هم که نسخه التیمت داره میاد روی پی سی - انچارتد هم که باید سونی باز ها توی کف   تامب رایدر باشن جون ما داریم روی PC فیلم ! بازیش میکنیم! من تعجب میکنم دوستم میگه انحصاری پی سی چیزی نداره اصلا انحصاری دیگه معنا نداره !! تمام بازی های ایکس وان اومدن برای PC- چی میگید بابااین رو نگید میگه اینتل و سونی .و انویدیا رو با مایکرو سافت مقایسه نکیند !!!!!!!!!!!!!! بابا اینتل غوله - انویدیا برا یخودش غوله وسونی  50 ساله داره سخت افزار میسازه!

لینک به دیدگاه
Share on other sites

معلومه که PC بهتر از کنسول هست اما:

6 دلیلی که روی کنسول بازی میکنم:

1- پول نداشتم

2- پول ندارم

3- باز هم پول ندارم

4- همچنان پول ندارم

5- هنوز هم پول ندارم

6- پــــول نــــدارم

یه نکته هم بگم ps4 از موس و کیبورد پشتیبانی میکنه ولی مشکل اینه که بازی ها پشتیبانی نمیکنند.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

معلومه که PC بهتر از کنسول هست اما:

6 دلیلی که روی کنسول بازی میکنم:

1- پول نداشتم

2- پول ندارم

3- باز هم پول ندارم

4- همچنان پول ندارم

5- هنوز هم پول ندارم

6- پــــول نــــدارم

یه نکته هم بگم ps4 از موس و کیبورد پشتیبانی میکنه ولی مشکل اینه که بازی ها پشتیبانی نمیکنند.

خوب در حقیقت یعنی پشتیبانی نمیکنه دیگه! :D

لینک به دیدگاه
Share on other sites

معلومه که PC بهتر از کنسول هست اما:

6 دلیلی که روی کنسول بازی میکنم:

1- پول نداشتم

2- پول ندارم

3- باز هم پول ندارم

4- همچنان پول ندارم

5- هنوز هم پول ندارم

6- پــــول نــــدارم

یه نکته هم بگم ps4 از موس و کیبورد پشتیبانی میکنه ولی مشکل اینه که بازی ها پشتیبانی نمیکنند.

یعنی چون پول نداری، هر دفعه که میری بازی بگیری 150 تومن 200 تومن پول بازی میدی؟ :blink:  عجب بی پول مرفهی :D حاجی یه دست هم به سر ما بکش  :D 

ویرایش شده توسط Trickster
لینک به دیدگاه
Share on other sites

یه دلیلی خیلی محکمی وجود داره که باعث میشه آدم کنسول بخره

باز یهای نسل هشت 90درصد مزخرف تشریف دارند همش مثل هم

این مدت چندتا بازی بهم حال که یکیش bloodborneهست و تا ابد هم نمیتونی رو pcتجربش کنی

در کل این بحث ها همش مزخرفه و همه چجیز برمیگرده به سلیقه آدم خودم از اکثر بازی های کامپیوتر حالم بهم میخوره و سلیقه ی من نیست ولی برای آنلاین استیم کامپیوتر بهتر


یعنی چون پول نداری، هر دفعه که میری بازی بگیری 150 تومن 200 تومن پول بازی میدی؟ :blink:  عجب بی پول مرفهی :D حاجی یه دست هم به سر ما بکش  :D 

شما خبر نداری الان بازی ها 5تاشون نسخه یdelux editionروps4با قیمت 60تومن دیجیتالی فروخته میشه(کسی خواست شمارشو بده بیارمش تو گروهای فروش اکانت های ترکیبی و ظرفیتی)10تا بازی 80یا 6تا بازی 40بستگی داره بازی چی باشه و DLCداشته باشه یا نه

د

3.عزیز، PSN فکر میکنم ماهیانه 10 دولار شارژ میکنه و XBOX Live هم مفتی هستش...

در واقعpsnمفتی هست نه xbox live!ایکس باکس از نسل هفت تا هشت ماهیانه پول میگیره ولی پلی استیشن فقط در نسل هشت اینکار رو میکنه بازی انلاین روی ps3کلا مجانیه

ویرایش شده توسط Lord_Crusader
لینک به دیدگاه
Share on other sites

با سلام

کیبورد و موس ضربدر 3 میشه 6 دلیل :D :D :D

خخخخخخخخخخ

 

 

انحصاری کنسول هیچی نداره من نمیدونم این God رو بازی کردم با انچارتد چی دارن همه هی میگن ما توکفشون هستیم!!! باب جیزی خاص نیستن- متال گیر هم که بهترین نسخه هاش برای pc است - Gow هم که نسخه التیمت داره میاد روی پی سی - انچارتد هم که باید سونی باز ها توی کف   تامب رایدر باشن جون ما داریم روی PC فیلم ! بازیش میکنیم! من تعجب میکنم دوستم میگه انحصاری پی سی چیزی نداره اصلا انحصاری دیگه معنا نداره !! تمام بازی های ایکس وان اومدن برای PC- چی میگید بابااین رو نگید میگه اینتل و سونی .و انویدیا رو با مایکرو سافت مقایسه نکیند !!!!!!!!!!!!!! بابا اینتل غوله - انویدیا برا یخودش غوله وسونی  50 ساله داره سخت افزار میسازه!

100 در 100

 

 

 

 

+1

لینک به دیدگاه
Share on other sites

روی پی سی بازی میکنم

۱=چون هنوز کنسول نگرفتم=))

۲=چون مجرد هستم=))

Sent from my MI 3W using Tapatalk

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری


×
  • اضافه کردن...