رفتن به مطلب

بازی HITMAN 2016 با Directx 12.0 کارتهای Nvidia را به کشتن می دهد!


ℛ𝒪𝒩ℐ𝒩
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

http://www.aparat.com/v/x9glN

(اختصاصی سخت افزار)

 

عنوان همیشه دوست داشتنی Hitman در سال 2016 با فراز و نشیب های فراوانی روبرو بود، چه از آنجایی که قرار بر این شد این عنوان بصورت اپیزودی ارائه شود، و چه از خبر هایی که نشان می داد بازی Hitman 2016 با API جدید DirectX12.0 آمیخته خواهد شد، اما بدتر از همه این موارد نگرانی های بسیاری را برای هواداران پردازنده های انویدیا فراهم کرد، از آنجای که می دانید API دایرکت ایکس 12 تکنیک Async Compute/Shading را در رابط برنامه نویسی خود دارد و تراشه های انویدیا برای پردازش این تکنیک ضعف شدیدی را از خود نشان می دهند، این تکنیک پیش از آن در عنوان Ashes of the Singularity مشاهده کرده بودیم حال با ویدئوی از بنچمارک بازی Hitman 2016 در خدمت شما عزیزان هستیم تا مشاهده کنیم چگونه پردازنده گرافیکی قدرتمند انویدیا در مقابل این تکنیک واکنش نشان می دهد (در نظر داشته باشید بازی ذکر شده هنوز بسته های بروز رسانی را دریافت نکرده اند) احتمال افزایش پرفورمنس بعد از بروز رسانی درایور های انویدیا و همچنین بازی هیتمن بسیار است.

 

 بازی HITMAN 2016 با Directx12.0 کارتهای Nvidia را به کشتن می دهد!

ویرایش شده توسط RONIN021
لینک به دیدگاه
Share on other sites

اشکال نداره. :)

بذار یکم انویدیا حالش جا بیاد. :D

لینک به دیدگاه
Share on other sites

خوبه با این تست ها انویدیا تجربه بدست میارره و تلاش میکنه تو معماری پاسکال چیزی کم و کسر نذاره.

چون خود انویدیا الان بهتر از من و شما میدونه ک AMD داره نفس میگیره و اگه این مشکل رفع نشه آبرو ریزی میشه برای کمپانی که

این همه دبدبه کبکبه داره. گرچه خودم طرفدار انویدیا هستم اما از این تست ها خوشحال میشم چون باعث میشه nvidia بجای سر چرخوندن

تو بازار یکم سرشو تو خودش بچرخونه عیب ها رو رفع کنه.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

خوبه با این تست ها انویدیا تجربه بدست میارره و تلاش میکنه تو معماری پاسکال چیزی کم و کسر نذاره.

چون خود انویدیا الان بهتر از من و شما میدونه ک AMD داره نفس میگیره و اگه این مشکل رفع نشه آبرو ریزی میشه برای کمپانی که

این همه دبدبه کبکبه داره. گرچه خودم طرفدار انویدیا هستم اما از این تست ها خوشحال میشم چون باعث میشه nvidia بجای سر چرخوندن

تو بازار یکم سرشو تو خودش بچرخونه عیب ها رو رفع کنه.

عزیز معماری پاسکال رو عوض کنه؟

از اون حرفا بود...

معماری وولتا رو حداقل 4-3 سال پیش طراحی کردن و الان حداقل تو مرحله تست هستش، انویدیا اگه میتونست ASYNC رو وارد GPU هاش بکنه، تو همین نسل قولش رو میداد، بحث این هستش که میگن انویدیا برای ساپورت Async باید معماری وولتارو عوض کنه...

معماری گرافیک اینجوری نیست که یک دفعه طرحش ریخته بشه و تولید کنن، برای مثال معماری GCN الان چند سال از عمرش میگذره؟ بر پایه چیزی طراحی شده که باید بر همون روال ادامه داده بشه و گرنه باید از ابتدا خیلی کارها انجام بشه، یعنی فرض کن که ممکن هستش کارتهایی با قدرت سری 7000 رو دوباره بخوان طراحی کنن در نسل کنونی!!!

الان تنها راه مقابله انویدیا با ASync ارائه درایورهایی هستش که گرافیک بازی و تکسچرهاش رو لود نمیکنن هنگام بازی، در حقیقت کم کردن لود بوسیله درایورهاست...

ویرایش شده توسط tabitha
لینک به دیدگاه
Share on other sites

عزیز معماری پاسکال رو عوض کنه؟

از اون حرفا بود...

معماری وولتا رو حداقل 4-3 سال پیش طراحی کردن و الان حداقل تو مرحله تست هستش، انویدیا اگه میتونست ASYNC رو وارد GPU هاش بکنه، تو همین نسل قولش رو میداد، بحث این هستش که میگن انویدیا برای ساپورت Async باید معماری وولتارو عوض کنه...

معماری گرافیک اینجوری نیست که یک دفعه طرحش ریخته بشه و تولید کنن، برای مثال معماری GCN الان چند سال از عمرش میگذره؟ بر پایه چیزی طراحی شده که باید بر همون روال ادامه داده بشه و گرنه باید از ابتدا خیلی کارها انجام بشه، یعنی فرض کن که ممکن هستش کارتهایی با قدرت سری 7000 رو دوباره بخوان طراحی کنن در نسل کنونی!!!

الان تنها راه مقابله انویدیا با ASync ارائه درایورهایی هستش که گرافیک بازی و تکسچرهاش رو لود نمیکنن هنگام بازی، در حقیقت کم کردن لود بوسیله درایورهاست...

فکر کنم منظورم رو بد رسوندم من منظورم این بود ک تو پاسکال بهینه تر بشه وضعیت فریم دهی نسبت به سریع تر و پیشرفته تر بودن این سری حالا با برنامه نویسی و چیدمان و اپدیت و...چون تو dx12 اختلاف فریم دهی بین 11 و 12 با 980 ti حدود 20 تا 30 فریم شده ک داره به شدت میکوبه این کارتو.
لینک به دیدگاه
Share on other sites

قرار شد dx 12 به کمک سخت افزار بیاد و بار پردازشی کم کنه اما مثل اینکه بدتر شد

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

طرفداران انویدیا این بازی به عنوان دایرکس 12 قبول ندارن !

بگی اینطوری شده یه بهونه میارن!

لینک به دیدگاه
Share on other sites

طرفداران انویدیا این بازی به عنوان دایرکس 12 قبول ندارن !

بگی اینطوری شده یه بهونه میارن!

البته خب قبول کردنش هم سخته. یه انجین قدیمی ک فقط با dx12 باز نویسی شده و کیفبت تکسچر و بافت ها کپ نسخه های قبله شما رو dx11 هم بازی کنی گیفیت خاصی نسبت به 12 نمیبینی :))

Gears و hitman و امثال اینا فقط بازنویسی شدن دقیقا مثل بازی fall out 4 ک انجینش همون انجین اسکایربم 2012 هست و فقط باز طراحی شده و انجین دست نخورده باقی مونده. بازی جدید با انجین تازه وارد میتونه بهترین معیار باشه.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

البته خب قبول کردنش هم سخته. یه انجین قدیمی ک فقط با dx12 باز نویسی شده و کیفبت تکسچر و بافت ها کپ نسخه های قبله شما رو dx11 هم بازی کنی گیفیت خاصی نسبت به 12 نمیبینی :))

Gears و hitman و امثال اینا فقط بازنویسی شدن دقیقا مثل بازی fall out 4 ک انجینش همون انجین اسکایربم 2012 هست و فقط باز طراحی شده و انجین دست نخورده باقی مونده. بازی جدید با انجین تازه وارد میتونه بهترین معیار باشه.

به نظر من هیتمن خیلی از تام رایدر باارزش تره. :cool:

نباید با موتور قبلی می ساختنش. :crying:

حلالشون نمی کنم. :D

لینک به دیدگاه
Share on other sites

اوه اوه از اون تاپیک هایی می شه که  2 طرف به جون هم می افتن 

 

الان اقا رضا می اد  :D

لینک به دیدگاه
Share on other sites

اوه اوه از اون تاپیک هایی می شه که  2 طرف به جون هم می افتن 

 

الان اقا رضا می اد  :D

دقیقا. :D

آقا رضا استاد کوبیدن هیتمنه ! :D

لینک به دیدگاه
Share on other sites

شرکتهای بزرگ خودشون رو توی چالش ها نشون میدن .

هزینه های زیاد AMD برای منتل ( که شاید موجب عقب موندنش در کارهای دیگه شد ) الان داره جواب میده .

اطمینان دارم که انویدیا حداقل 3 راه حل برای مشکلش داره اما این که این راه حل ها چقدر موثر باشه هم نکته ایه .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

شرکتهای بزرگ خودشون رو توی چالش ها نشون میدن .

هزینه های زیاد AMD برای منتل ( که شاید موجب عقب موندنش در کارهای دیگه شد ) الان داره جواب میده .

اطمینان دارم که انویدیا حداقل 3 راه حل برای مشکلش داره اما این که این راه حل ها چقدر موثر باشه هم نکته ایه .

بالاخره هر چیزی ی ضعفی داره و تو همه چیزا خوب نیست...

Amd تو زمینه dx12 خوب ظاهر شده

انویدیا تو زمینه نو اوری و بهینه سازی گرافیک و صحنه خوب ظاهر شده

Amd برای رزولوشن های بالا بهتر عمل میکنه

انویدیا سرعت بالا و قابلیت اورکلاک بهتری داره

Amd پر مصرف تر و داغ تره

انویدیا خنک تر و کم مصرف تر

کلا این جوانب باید باشه تا شاهد پیشرفت باشیم

خوبه ک amd اینجا حرفی برای گفتن داشت و انویدیا برای رقابت میره ی برگه برنده دیگه رو کنه

ویرایش شده توسط OASIS
لینک به دیدگاه
Share on other sites

اوه اوه از اون تاپیک هایی می شه که  2 طرف به جون هم می افتن 

 

الان اقا رضا می اد  :D

=)) =))

بالاخره هر چیزی ی ضعفی داره و تو همه چیزا خوب نیست...

Amd تو زمینه dx12 خوب ظاهر شده

انویدیا تو زمینه نو اوری و بهینه سازی گرافیک و صحنه خوب ظاهر شده

Amd برای رزولوشن های بالا بهتر عمل میکنه

انویدیا سرعت بالا و قابلیت اورکلاک بهتری داره

Amd پر مصرف تر و داغ تره

انویدیا خنک تر و کم مصرف تر

کلا این جوانب باید باشه تا شاهد پیشرفت باشیم

خوبه ک amd اینجا حرفی برای گفتن داشت و انویدیا برای رقابت میره ی برگه برنده دیگه رو کنه

و بعد AMDبرگ برنده جدیدی رو میکنه. بعد دوباره NVIDIA ، بعد دوباره ....

لینک به دیدگاه
Share on other sites

این بازی فقط از یه بخش DX 12 استفاده کرده اونم به اسم Async Compute! با توجه به پرفورمنس ایمپکتی که محصولات انویدیا در DX 12 داشته اند به زبان کاملا بی طرفانه دارند اعلام می کنند که AMD از تنها مزیتی که در DX 12 داشته، نهایت استفاده را برده است و به قدری هم روی این بخش تاکید داشته تا عملکرد محصولات کمپانی رقیب رو کاملا از دور خارج کنه! این بازی از لحاظ گرافیکی عنوانی شکست خورده است و بوست در فریم گیری حداقل برای خیلی از افراد مهم نیست! تفاوتی در زمینه کیفیت بصری با DX 12 مشاهده نشده که همانطور که قبلا هم گفتم فقط روی مبحث Async Shading تمرکز داشته است!

زدن از شاخ و برگ و تنظیمات گرافیکی بازی در درایور مثله فاکتور تسلیشن هم فقط از یه نفر بر میاد، پس این ویژگی رو به بقیه نسبت ندهید و کاربران را با اطلاعات غلط گمراه نکنید!

در معماری Maxwell 2 لیست کدها و دستورات اجرایی (Queues) همراه با مؤلفه توزیع کار(Work Distributor) در بخش نرم افزاری (Driver) و رسته زمانبندی Asynchronous، موتور های پردازشی DMA و همچنین هسته های CUDA در بخش سخت افزاری (GPU) قرار می گیرند.در معماری GCN لیست کدها و دستورات اجرایی (Queues)، مؤلفه توزیع کار (Work Distributor)، موتور های پردازشی Asynchronous و DMA در بخش سخت افزاری (GPU) قرار می گیرند.

@};-
 

ویرایش شده توسط RONIN021
لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام.آقا من میخواستم گرافیک انویدیا بگیرم ولی مثل اینکه اوضاع از چیزی که فکر میکردم بدتره دارم پشیمون میشم :crying:

لینک به دیدگاه
Share on other sites

ولی حیف تا آنجایی که بنده دیدم تنظیماتی که برای گرافیک بازی هسد بسیار کم هستند کاش یکم بیشتر روی تنظیمات گرافیکی کار کنن ولی بازی حرف نداره amd هم که ترکونده

لینک به دیدگاه
Share on other sites

 

این بازی فقط از یه بخش DX 12 استفاده کرده اونم به اسم Async Compute! با توجه به پرفورمنس ایمپکتی که محصولات انویدیا در DX 12 داشته اند به زبان کاملا بی طرفانه دارند اعلام می کنند که AMD از تنها مزیتی که در DX 12 داشته، نهایت استفاده را برده است و به قدری هم روی این بخش تاکید داشته تا عملکرد محصولات کمپانی رقیب رو کاملا از دور خارج کنه! این بازی از لحاظ گرافیکی عنوانی شکست خورده است و بوست در فریم گیری حداقل برای خیلی از افراد مهم نیست! تفاوتی در زمینه کیفیت بصری با DX 12 مشاهده نشده که همانطور که قبلا هم گفتم فقط روی مبحث Async Shading تمرکز داشته است!

زمانی که در اکثر بازی ها از GameWorks و تسلیشن بالا استفاده می کنند، AMD سریع خودشو به موش مردگی میزنه که ملت توجه کنید انویدیا بازی کثیفی داره انجام میده! الان محیط اینترنت رو جست و جو کنید ببینید اصلا چنین بیانیه هایی از سمت یکی از کارکنان انویدیا برای جو سازی ایجاد شده یا خیر!

زدن از شاخ و برگ و تنظیمات گرافیکی بازی در درایور مثله فاکتور تسلیشن هم فقط از یه نفر بر میاد، پس این ویژگی رو به بقیه نسبت ندهید و کاربران را با اطلاعات غلط گمراه نکنید!

در معماری Maxwell 2 لیست کدها و دستورات اجرایی (Queues) همراه با مؤلفه توزیع کار(Work Distributor) در بخش نرم افزاری (Driver) و رسته زمانبندی Asynchronous، موتور های پردازشی DMA و همچنین هسته های CUDA در بخش سخت افزاری (GPU) قرار می گیرند.در معماری GCN لیست کدها و دستورات اجرایی (Queues)، مؤلفه توزیع کار (Work Distributor)، موتور های پردازشی Asynchronous و DMA در بخش سخت افزاری (GPU) قرار می گیرند.

@};-

 

درود

خوب حالا منظور شما چیه؟ چه تفاوتی رو شما میخواین برسونین؟

ویرایش شده توسط payman27
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

کارت من مرد!!! =)) =)) =)) =))  

لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود

خوب حالا منظور شما چیه؟ چه تفاوتی رو شما میخواین برسونین؟

فک کنم منظور ایشون اینه که نباید به gameworks انویدیا گیر بدیم تا بحث gamework میشه هزار نفر انویدیا رو محکوم میکنن و سیاستشو کثیف میدونن توی این بازی ام AMD روی نقطه قوتش Asynchronous مانور داده یعنی چیزی مشابه gameworks

لینک به دیدگاه
Share on other sites

من خودم واسه همین DX12 از انودیا رفتم سراغ AMD...اصلا انودیا کلا DX12 رو گند زد رفت...

لینک به دیدگاه
Share on other sites

یعنی واقعا بر کسایی که سه میلیون دادن gtx 980 ti تسلیت.انشاالله که غم آخرشون باشه

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام.آقا من میخواستم گرافیک انویدیا بگیرم ولی مثل اینکه اوضاع از چیزی که فکر میکردم بدتره دارم پشیمون میشم :crying:

اشتباه ترین کاری ک میتونید بکنید همین دو دل بودن هست دوست عزیز. این بازی ی بازی قدیمی هست ک فقط با رابط dx12 باز طراحی شده

Amd فقط تونسته با عقب جلو تر کردن پله های پردازشی فریم بیشتر بگیره وگرنه nvidia هیچ عیب و ایرادی نداره چون پله های پردازشیش متفاوته. سعی کردم اینطور بگم ک براتون قابل درک باشه.

شما فلگ شیپ انویدیا بگیر بازی های الان رو قورت میده برات مثل همین far cry primal.

و چشم هم ب بازی های قدیمی پیزوری نداشته باشید.

من خودم واسه همین DX12 از انودیا رفتم سراغ AMD...اصلا انودیا کلا DX12 رو گند زد رفت...

شما هم اشتباهتون همینه تا نقطه عطفی میبینید بادی ب هر جهت میشید البته قصدم توهین نیست ناراحت نشید.

چیپ های مکسول با نام معماری اعجاب اور شناخته میشن. انجین های قدیمی باز طراحی شده با dx12 با مکسول همخونی ندارن.

وگرنه همه خوب میدونن کارت های amd برای برتری مجبورن با رزولوشن 4k شاید دو سه فریم بیستر از فلگشیپ های انویدیا بگیرن

لینک به دیدگاه
Share on other sites

@};-

ویرایش شده توسط RONIN021
لینک به دیدگاه
Share on other sites

یادش بخیر هیتمن یک . بنده خیلی خیلی علاقه دارم به این کاراکتر. پدر سوم صداش میکنم  :x

ولی بازی خیلی ایراد داره. من کلا با DX12 هر ۱۰ ثانیه ۱ بار فریز میشم.

با DX11 هم همچین fps بالا پایین میشه انگار سرسرست  :mad:

باید صبر کرد روی بازی های جدی تر تصمیم گرفت(این بازی هدفش چیزای دیگست). بازی نمیسازن که اون ۷۰-۶۰ درصدی که کارت nvidia دارن از خریدش صرف نظر کنن. منطقیه؟؟؟

------------------

بازی ۳ تا ۱۰ دقیقه حالت تمرینی بود

۱ مرحله پاریس . گرفتن مارو ؟؟؟ :(

ویرایش شده توسط hamedrock
لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...