رفتن به مطلب

استفاده از DirectX 12 در بازی Watch_Dogs 2 تایید شد؛ احتمالا بهینه شده برای سخت افزارهای AMD


Trickster
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

در طی مراسم Capsaicin کمپانی AMD در کنفرانس GDC 2016، یوبی سافت انتشار بازی Watch_Dogs 2 را تایید کرد و عنوان کرد این بازی از DirectX 12 استفاده خواهد کرد. همچنین این احتمال وجود دارد که بازی بعدی Watch_Dogs برای سخت افزارهای AMD بهینه شده باشد.

 

pwx6_7.jpg

 

هنوز جزئیات بیشتری از این خبر در دسترس نیست اما از آنجایی که یوبی سافت این بازی را در طول نشست خبری تایید کرد، احتمال اینکه بازی جهان باز یوبی سافت برای سخت افزارهای AMD بهینه شده باشد بسیار زیاد است. اخیرا یک مقاله راجع به Watch_Dogs 2 نیز در سایت The Country Caller منتشر شده که راجع به توییتی است که آقای "روی تایلر" از AMD درباره این بازی و این نشست در همان شب ارسال کرده، می باشد.

 

rr1z_8.jpg

 

چند ماه قبل گزارشاتی به دست آمد که احتمالا Watch_Dogs 2 در شهر "سن فرانسیسکو" خواهد بود و تغییرات زیادی را نسبت به نسخه قبلی خود به همراه خواهد داشت. آقای "لیونل رِیناد" مدیر نوآوری های یوبی سافت سال قبل به CVG گفته بود:"قطعاً کمبودهایی نیز وجود داشته است. قطعا ما به دنبال رفع این کمبودها خواهیم بود و تنها راه برای این کار نیز تغییرات اساسی و بنیادین خواهد بود. بعضی از قسمت های بازی هستند که باید تغییر کنند."

 

e2f1_9.jpg

 

بازی اول Watch_Dogs اولین بار در نمایشگاه E3 2012 معرفی شد و در آن موقع یوبی سافت از بازی اکشن و ماجراجویی جهان باز خود با عنوان "بازی اختصاصی پیشگامانه جدید" این شرکت یاد کرد.

 

آقای "جاناتان مورین" یکی از کارگردان های یوبی سافت درباره این بازی گفته بود:"Watch_Dogs از مرزهای بازی های جهان باز امروزی فراتر خواهد رفت و به بازیکن امکان کنترل تمام شهر را خواهد داد. در این بازی هر چیزی که به سیستم عامل مرکزی شهر (CtOS) متصل باشد تبدیل به اسلحه ای در دستان شما خواهد شد. ما می توانیم به بازیکن اعمال قدرت و چنان سطح دسترسی به اطلاعاتی بدهیم که تاکنون در هیچ بازی ویدئویی دیگری دیده نشده است."

 

5hxc_10.jpg

 

بازی Watch_Dogs 2 احتمالا همین امسال برای PC و XBox One و PlayStation 4 منتشر خواهد شد. شاید یوبی سافت اخبار بیشتری راجع به این بازی را در نمایشگاه E3 آینده ارائه دهد.

Source: WCCFTech

TRICKSTER.png

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

همچنین بخوانید:

Uncharted 4 طلایی شد!

راک استار به ساخت GTA: Tokyo نزدیک شده بود!

Star Wars Battlefront اولین عنوان DirectX 12 کنسول XBox One

تعداد هسته های پردازنده ها چه تاثیری در بازی های DirectX 12 دارند؟

بازی بعدی کوجیما از مقیاسی بزرگتر، آزادی و تعامل بیشتری برخوردار خواهد بود

ویرایش شده توسط Trickster
لینک به دیدگاه
Share on other sites

یکی از مسئولین یوبیسافت تو Capsaicin گفت با DX12 و کارت های Radeon دست ما برای ساختن بازی با جزئیات بالا و پهناور باز بوده ....

 

اینم از پارتنر جون جونی انویدیا :laughing: 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...