رفتن به مطلب

Farjam
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

  • کاربر ویژه

ایول...

نمیدونستم این تاپیک وجود داره!!!

اختلاف همیلتون و روسبرگ در رده بندی کلی چقدر شده؟؟؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • ارسال 221
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

برترین ارسال کننده‌های این تاپیک

  • کاربر ویژه

پنالتی 10 ثانیه ای نیکو روسبرگ اعمال شد و رتبه دوم رو از دست و مکس ورشتپن دوم شد به جای نیکو روسبرگ :clapping:  :clapping: 

 

 

 

سلام

فرجام میتونی این تب های این بخش assetto corsa رو کلا یه مقاله ازش برای ما اماتور ها بنویسی و توضیح بدی 

میدونم زمان بر و زحمت داره اگه بتونی ممنون میشیم

 

attachicon.gifacs_2016_07_10_19_07_53_987.jpg

قطعا تنظیمات این بخش ها تو هندلینگ ماشین تاثیر گذار هست اگه اصولی فرا بگیریم

سلام مهدی جان خوبی؟ راستش AC رو خودم هم تازه شروع کردم و bahman و vandelin در این زمینه استاد هستن  :D و من بیشتر enthusiast هستم و اطلاعاتی کلی در مورد این تنظیمات دارم و هنوز روی AC تجربه کسب نکردم

اما در زمینه تنظیمات F1 و MotoGp واردتر هستم ... اما امشب میرم توی بازی نگاهی میندازم به تنظیمات ببینم چیا توش داره  :D

 

ایول...

نمیدونستم این تاپیک وجود داره!!!

اختلاف همیلتون و روسبرگ در رده بندی کلی چقدر شده؟؟؟

 

 به پایین پایین ها نگاه نمیکنین دیگه  :D

با پنالتی اعمال شده برای روسبرگ الان فاصله شد 1 امتیاز

 

:cool:

 

:D  :D

Mr.tatum ؟ 

ویرایش شده توسط Farjam
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

پنالتی 10 ثانیه ای نیکو روسبرگ اعمال شد و رتبه دوم رو از دست و مکس ورشتپن دوم شد به جای نیکو روسبرگ :clapping:  :clapping: 

 

 

 

سلام مهدی جان خوبی؟ راستش AC رو خودم هم تازه شروع کردم و bahman و vandelin در این زمینه استاد هستن  :D و من بیشتر enthusiast هستم و اطلاعاتی کلی در مورد این تنظیمات دارم و هنوز روی AC تجربه کسب نکردم

اما در زمینه تنظیمات F1 و MotoGp واردتر هستم ... اما امشب میرم توی بازی نگاهی میندازم به تنظیمات ببینم چیا توش داره  :D

 

 

 به پایین پایین ها نگاه نمیکنین دیگه  :D

با پنالتی اعمال شده برای روسبرگ الان فاصله شد 1 امتیاز

 

 

:D  :D

اوه اوه اوه، چه شود!!! :D

هنوز 11 مرحله دیگه مونده، امیدوارم که ردبول و فراری هم یه تکونی بدن که رقابت جذابتر بشه و گرنه که رقابت فقط بین راننده های مرسدس هستش...

البته بد هم به نظر نمیرسه روسبرگ و همیلتون به هم رحم نکردن تا حالا...

ویرایش شده توسط tabitha
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

اوه اوه اوه، چه شود!!! :D

هنوز 11 مرحله دیگه مونده، امیدوارم که ردبول و فراری هم یه تکونی بدن که رقابت جذابتر بشه و گرنه که رقابت فقط بین راننده های مرسدس هستش...

البته بد هم به نظر نمیرسه روسبرگ و همیلتون به هم رحم نکردن تا حالا...

 

همون بکش بکش توی تیم مرسدس امسالو گرم کرده  =)) فک کنم راه حلیه که پیدا کردن تا کسی حوصلش سر نره از قهرمانی های همیشگی مرسدس =))

 

 

 

__________________________

 

ایستگاه بعدی گرندپریکس بوداپست مجارستان، در پیست معروف به HUNGARORING  :D

 

b1912nkaemq8gchgma8_thumb.png

 

ki92djjq30ckeouubm_thumb.jpg

 

جنگل هم توش داره  :D

سکتور ها ، شماره پیچ ها و دو تا DRS Zone هم در عکس اول مشخص هستن.. مسیر خیلی فنی ای نیست اما در پیچهای 13 و 14 خیلی زمان از دست میدن.. پیچ شماره 1 هم به خاطر اینکه دقیقا بعد از DRS zone هست یک پیچه کریتیکاله... یعنی تکنیک Late braking روی این پیچ متفاوت هست چون به علت فعال شدن DRS باید در فاصله بیشتری از شروع پیچ ترمزگیری بشه اگه از DRS استفاده کنن و نمیشه مثل پیچهای دیگه راحت late braking کرد مخصوصا اگه در کنار DRS اسلیپ استریم هم گرفته باشن

 

توضیحات :

بهترین زمان کسب شده برای یک دور در این مسیر همچنان در اختیار شوماخر بزرگ هست با تایم 1:19.071 که در سال 2004 به ثبت رسونده... مسافت کل مسابقه در طول 70 دور حدود 307 کیلومتره... همیلتون و روسبرگ هم سال گذشته توی این مسیر یکی از ضعیفترین عملکرد هاشونو داشتن

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

پیچ اول خیلی خطری به نظر میرسه، خیلی از سبقتها اینجا انجام میشه، احتمالا تصادفهای خوشگلی ببینیم، کلا مسیر سختی به نظر نمیرسه...

حالا ببینیم که چی میشه تو دور تمرینی و تعیین خط...

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

خوب امروز تونستم سیلورستون رو ببینم، اول بگم که فراری و فتل رسما ر زدن...

وقتی پیست خیس بود، خیلی هیجانش زیاد بود و وقتی تقریبا خشک شد، هیچی نداشت و خیلی سرد شد...

قضیه رسیرگ با جعبه دندش چیه؟؟

این چندمین جعبه دنده ای که خراب میکنه؟؟

با مراسم پایانی بعداز تمام شدن هر گرندپری خیلی حال میکنم... خیلی!!! :D :D :D

لینک به دیدگاه
Share on other sites

پنالتی 10 ثانیه ای نیکو روسبرگ اعمال شد و رتبه دوم رو از دست و مکس ورشتپن دوم شد به جای نیکو روسبرگ :clapping:  :clapping: 

 

 

 

سلام مهدی جان خوبی؟ راستش AC رو خودم هم تازه شروع کردم و bahman و vandelin در این زمینه استاد هستن  :D و من بیشتر enthusiast هستم و اطلاعاتی کلی در مورد این تنظیمات دارم و هنوز روی AC تجربه کسب نکردم

اما در زمینه تنظیمات F1 و MotoGp واردتر هستم ... اما امشب میرم توی بازی نگاهی میندازم به تنظیمات ببینم چیا توش داره  :D

 

 

 به پایین پایین ها نگاه نمیکنین دیگه  :D

با پنالتی اعمال شده برای روسبرگ الان فاصله شد 1 امتیاز

 

 

:D  :D

Mr.tatum ؟ 

yes ?  :cool:

 

خوب امروز تونستم سیلورستون رو ببینم، اول بگم که فراری و فتل رسما ر زدن...

وقتی پیست خیس بود، خیلی هیجانش زیاد بود و وقتی تقریبا خشک شد، هیچی نداشت و خیلی سرد شد...

قضیه رسیرگ با جعبه دندش چیه؟؟

این چندمین جعبه دنده ای که خراب میکنه؟؟

با مراسم پایانی بعداز تمام شدن هر گرندپری خیلی حال میکنم... خیلی!!! :D :D :D

خیلی وقته هیجان فرمول 1 از بین رفته 

بعضی وقتا حالا اتفاقایی میفته شاید یکم هیجانی باشن  :D 

جعبه دنده هم فکر کنم از قطعات درجه یکی که مسئولین میگن به المان صادر میکنیم استفاده شده توشون 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

yes ?  :cool:

 

خیلی وقته هیجان فرمول 1 از بین رفته 

بعضی وقتا حالا اتفاقایی میفته شاید یکم هیجانی باشن  :D 

جعبه دنده هم فکر کنم از قطعات درجه یکی که مسئولین میگن به المان صادر میکنیم استفاده شده توشون 

 

انشالله که هیجانش بیشتر میشه از فصل دیگه، ولی همین الان هم بد نیست، روسبرگ و همیلتون و ورشتپن خوب به جون هم میوفتن، ورشتپن برای خودش فقط میجنگه و گرنه که نمیتونه به روسبرگ و همیلتون برسه تو رده بندی...

رسبرگ که گرندپری بعدی رو هم باید با 5 رده جریمه شروع کنه بخاطر عوض کردن جعبه دنده...

 

ویرایش شده توسط tabitha
لینک به دیدگاه
Share on other sites

انشالله که هیجانش بیشتر میشه از فصل دیگه، ولی همین الان هم بد نیست، روسبرگ و همیلتون و ورشتپن خوب به جون هم میوفتن، ورشتپن برای خودش فقط میجنگه و گرنه که نمیتونه به روسبرگ و همیلتون برسه تو رده بندی...

رسبرگ که گرندپری بعدی رو هم باید با 5 رده جریمه شروع کنه بخاطر عوض کردن جعبه دنده...

 

کاهش هیجان بدلیل اینکه هر فصل یک تیم موتور قوی داره همش بالاه مثله این فصل و فصل قبل مرسدس کلا بالا بوده البته 2تا راننده خوب داره 

ولی اگر همه راننده های خوب موتور مناسب داشته باشن مشکلی براشون پیش نیاد همه با هم بجنگن هیجانی میشه 

قبل از توربو شدن 2 3 فصل اخر بد نبود ولی بازم همش فتل اول بود 

الان الانسو باتن و ... راننده های خوبی هستن ولی بدلیل مشکلات موتور اون پایینن  

باز فتل و رایکنن وضعیت بهتری دارن 

اون یک سری تیم های متفرقه هم که کلا خارج از بحس :v سرمایه دارا پول زیادی داشتن تیم راه انداختن 

ورشتپن هم واقعا کارش خوبه دمش گرم (ریکاردو با خودش میجنگه :D )

ویرایش شده توسط chaning
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

بعداز گرندپری سیلورستون تو اتاقی که نفرات اول تا سوم جمع شده بودن، همیلتون از ورشتپن پرسید که تونستی از روسبرگ رد بشی، بدون اینکه با روسبرگ کلمه ای صحبت کنه در مورد وضعیت روسبرگ داشت میپرسید که مشخص میکنه اصلا با روسبرگ رابطه خوبی نداره، از اونطرف هم وقتی وبر بعنوان مجری اومد سراغش ازش سوال میپرسید جلو دوربین با یه حالت جوک مانندی گفت دارم میگیرمش(روسبرگ)...

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

خوب امروز تونستم سیلورستون رو ببینم، اول بگم که فراری و فتل رسما ر زدن...

وقتی پیست خیس بود، خیلی هیجانش زیاد بود و وقتی تقریبا خشک شد، هیچی نداشت و خیلی سرد شد...

قضیه رسیرگ با جعبه دندش چیه؟؟

این چندمین جعبه دنده ای که خراب میکنه؟؟

با مراسم پایانی بعداز تمام شدن هر گرندپری خیلی حال میکنم... خیلی!!! :D :D :D

 

فکر کنم جعبه دنده دومشه.. فکر کنم بار اولیه که پنالتی جعبه دنده میگیره... اون هم چه بار اولی... هم برای زیرپا گذاشتن سکوت رادیویی در زمینه مسائل فنی پنالتی بهش داد هم پنالتی 5 پله ای سری بعدیش :|

مشکلش هم این بود که دنده 7 اگه میرفت سرعتش به شدت افت میکرد و دور موتورش هم میخوابید... برای همین در پیام رادیویی ، مهندس تیم مرسدس بهش گفت از دنده 7 اجتناب کن .. یعنی از 6 برو 8 و از 8 هم مستقیم برگرد به 6 وقتی لازم شد.. و این جور راهنمایی ها ممنوع هست... بنده خدا همیلتون توی مسابقه باکو فقط باید بهش میگفتن که یک سووییچ رو روی حالت دیگه ای بذاره اما بهش نگفتن به خاطر اون قانون...و سرعتش و استیرینگش از دور دوم-سوم تا حدود دور چهلم در حد یه ماشین GT بود وسط مسابقه فورمول1...مشکل هم خود به خود برطرف شده بود! اما خب از دور 40 تا دور پایانی که فکر کنم 51 بود مگه چیکار میتونست بکنه؟

 

yes ?  :cool:

 

خیلی وقته هیجان فرمول 1 از بین رفته 

بعضی وقتا حالا اتفاقایی میفته شاید یکم هیجانی باشن  :D 

جعبه دنده هم فکر کنم از قطعات درجه یکی که مسئولین میگن به المان صادر میکنیم استفاده شده توشون 

 

هیچی تعجب کردم که Magic mike فوروم هم میاد  :D  :D  :D

آره اتفاقاتی که باعث هیجانی شدن میشه خیلی کمه... مثل تصادف همیلتون و روسبرگ در گرندپری کاتالونیا که همدیگه رو ترکوندن و ورشتپن تونست جوانترین راننده ای بشه که گرندپری برده  :D  :D  :D

خیلی خوشم میاد از ورشتپن.. انصافا خیلی خوب امتیاز جمع کرده

 

انشالله که هیجانش بیشتر میشه از فصل دیگه، ولی همین الان هم بد نیست، روسبرگ و همیلتون و ورشتپن خوب به جون هم میوفتن، ورشتپن برای خودش فقط میجنگه و گرنه که نمیتونه به روسبرگ و همیلتون برسه تو رده بندی...

رسبرگ که گرندپری بعدی رو هم باید با 5 رده جریمه شروع کنه بخاطر عوض کردن جعبه دنده...

 

 

 

کاهش هیجان بدلیل اینکه هر فصل یک تیم موتور قوی داره همش بالاه مثله این فصل و فصل قبل مرسدس کلا بالا بوده البته 2تا راننده خوب داره 

ولی اگر همه راننده های خوب موتور مناسب داشته باشن مشکلی براشون پیش نیاد همه با هم بجنگن هیجانی میشه 

قبل از توربو شدن 2 3 فصل اخر بد نبود ولی بازم همش فتل اول بود 

الان الانسو باتن و ... راننده های خوبی هستن ولی بدلیل مشکلات موتور اون پایینن  

باز فتل و رایکنن وضعیت بهتری دارن 

اون یک سری تیم های متفرقه هم که کلا خارج از بحس :v سرمایه دارا پول زیادی داشتن تیم راه انداختن 

ورشتپن هم واقعا کارش خوبه دمش گرم (ریکاردو با خودش میجنگه :D )

 

امسال و سال پیش عین همون سالهای قهرمانی تکراری وتل بود

واقعا خیلی دردناکه که میبینم افرادی مثل آلونسو یا جنسن باتن براشون رتبه 7-8 موفقیت به حساب میاد :| فکر کنم وتل به خاطر آکوئاپلنینگ از مسیر شوت شد بیرون یه بار...شاید میتونست رتبه بهتری به دست بیاره...

یکی از همین تیمها که زیاد اوضاعشون خوب نیست واقعا خیلی خیطه شرایطشون...توی موناکو فیلیپه نصر و اریکسن که هم تیمی هستن (تیم sauber) تصادف کردن... اریکسن رو که چون خیلی آسیب دیده بود کشیدن بیرون بعدش هم نصر رو کشیدن بیرون چون دیدن ارزش نداره براشون که فقط یکی از راننده هاشون شرکت کنه و در نهایت بتونه دهم بشه و هم لاستیک به فنا بده و هم سوخت و هم شاید موتوری گیربکسی چیزی :|

 

بعداز گرندپری سیلورستون تو اتاقی که نفرات اول تا سوم جمع شده بودن، همیلتون از ورشتپن پرسید که تونستی از روسبرگ رد بشی، بدون اینکه با روسبرگ کلمه ای صحبت کنه در مورد وضعیت روسبرگ داشت میپرسید که مشخص میکنه اصلا با روسبرگ رابطه خوبی نداره، از اونطرف هم وقتی وبر بعنوان مجری اومد سراغش ازش سوال میپرسید جلو دوربین با یه حالت جوک مانندی گفت دارم میگیرمش(روسبرگ)...

 

 

آره خیلی جالب بود قبل از مراسم پودیوم توی اتاق انتظار :D

تازه مرسدش شانس آورد که گرندپری اتریش روسبرگ نتونست به پودیوم برسه.. مگرنه همیلتون و روسبرگ بعد از اون مسابقه کذایی داخل اون اتاق حتما درگیر میشدن با هم :|

 

 

 

راستی british Grandprix's driver of the day هم ورشتپن شد.. فکر کنم بار سومی  چهارمیه که بهترین راننده از دید طرفدارن میشه(بعد از هر مسابقه توی سایت formula1 نظرسنجی میذارن)

_________________________________________

 

این دو تا لینک رو حتما ببینید  :D

 

بهترین مکالمات رادیویی در گرندپری انگلیس:

https://www.formula1.com/en/latest/features/2016/7/f1-great-britain-best-race-radio-say-what.html

 

جالب ترین اتفاقات گرندپری انگلیس از دید دوربین آنبورد ماشین ها :

مثل صحنه ای که نزدیک بود همیلتون بزنه به safety کار... یا سبقت ورشتپن از روسبرگ و ....

https://www.formula1.com/en/latest/features/2016/7/watch--the-best-onboard-action-from-silverstone.html

ویرایش شده توسط Farjam
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

فکر کنم جعبه دنده دومشه.. فکر کنم بار اولیه که پنالتی جعبه دنده میگیره... اون هم چه بار اولی... هم برای زیرپا گذاشتن سکوت رادیویی در زمینه مسائل فنی پنالتی بهش داد هم پنالتی 5 پله ای سری بعدیش :|

مشکلش هم این بود که دنده 7 اگه میرفت سرعتش به شدت افت میکرد و دور موتورش هم میخوابید... برای همین در پیام رادیویی ، مهندس تیم مرسدس بهش گفت از دنده 7 اجتناب کن .. یعنی از 6 برو 8 و از 8 هم مستقیم برگرد به 6 وقتی لازم شد.. و این جور راهنمایی ها ممنوع هست... بنده خدا همیلتون توی مسابقه باکو فقط باید بهش میگفتن که یک سووییچ رو روی حالت دیگه ای بذاره اما بهش نگفتن به خاطر اون قانون...و سرعتش و استیرینگش از دور دوم-سوم تا حدود دور چهلم در حد یه ماشین GT بود وسط مسابقه فورمول1...مشکل هم خود به خود برطرف شده بود! اما خب از دور 40 تا دور پایانی که فکر کنم 51 بود مگه چیکار میتونست بکنه؟

 

 

هیچی تعجب کردم که Magic mike فوروم هم میاد  :D  :D  :D

آره اتفاقاتی که باعث هیجانی شدن میشه خیلی کمه... مثل تصادف همیلتون و روسبرگ در گرندپری کاتالونیا که همدیگه رو ترکوندن و ورشتپن تونست جوانترین راننده ای بشه که گرندپری برده  :D  :D  :D

خیلی خوشم میاد از ورشتپن.. انصافا خیلی خوب امتیاز جمع کرده

 

 

 

 

امسال و سال پیش عین همون سالهای قهرمانی تکراری وتل بود

واقعا خیلی دردناکه که میبینم افرادی مثل آلونسو یا جنسن باتن براشون رتبه 7-8 موفقیت به حساب میاد :| فکر کنم وتل به خاطر آکوئاپلنینگ از مسیر شوت شد بیرون یه بار...شاید میتونست رتبه بهتری به دست بیاره...

یکی از همین تیمها که زیاد اوضاعشون خوب نیست واقعا خیلی خیطه شرایطشون...توی موناکو فیلیپه نصر و اریکسن که هم تیمی هستن (تیم sauber) تصادف کردن... اریکسن رو که چون خیلی آسیب دیده بود کشیدن بیرون بعدش هم نصر رو کشیدن بیرون چون دیدن ارزش نداره براشون که فقط یکی از راننده هاشون شرکت کنه و در نهایت بتونه دهم بشه و هم لاستیک به فنا بده و هم سوخت و هم شاید موتوری گیربکسی چیزی :|

 

 

 

آره خیلی جالب بود قبل از مراسم پودیوم توی اتاق انتظار :D

تازه مرسدش شانس آورد که گرندپری اتریش روسبرگ نتونست به پودیوم برسه.. مگرنه همیلتون و روسبرگ بعد از اون مسابقه کذایی داخل اون اتاق حتما درگیر میشدن با هم :|

 

 

 

راستی british Grandprix's driver of the day هم ورشتپن شد.. فکر کنم بار سومی  چهارمیه که بهترین راننده از دید طرفدارن میشه(بعد از هر مسابقه توی سایت formula1 نظرسنجی میذارن)

_________________________________________

 

این دو تا لینک رو حتما ببینید  :D

 

بهترین مکالمات رادیویی در گرندپری انگلیس:

https://www.formula1.com/en/latest/features/2016/7/f1-great-britain-best-race-radio-say-what.html

 

جالب ترین اتفاقات گرندپری انگلیس از دید دوربین آنبورد ماشین ها :

مثل صحنه ای که نزدیک بود همیلتون بزنه به safety کار... یا سبقت ورشتپن از روسبرگ و ....

https://www.formula1.com/en/latest/features/2016/7/watch--the-best-onboard-action-from-silverstone.html

روسبرگ و فتل و همینطور بدون تایر رفتن پالمر از همه جالبتر بودن... :D  :D  :D

سبقت ورشتپن از روسبرگ و همینطور سبقت روسبرگ از ورشتپن خیلی جالب بودن...

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

روسبرگ و فتل و همینطور بدون تایر رفتن پالمر از همه جالبتر بودن... :D  :D  :D

سبقت ورشتپن از روسبرگ و همینطور سبقت روسبرگ از ورشتپن خیلی جالب بودن...

 

بنده خدا جولیون بار اولش نیست.. یه بار دیگه هم سوتی ای در این حد دادن خودش و اعضای تیمش  :D  یکی این استاد سوتیه یکی هم Daniil Kvyat (که تو ایران بهش میگن "کی وی آت" در حالی که اون K اصلا خونده نمیشه و دنیل ویات یا فیات هست  :D ) فک کنم همینو با مارک ورشتپن معاوضه کرده بود تیم ردبول و به جای ورشتپن فیات رو فرستادن "تورو روسو" که بازم فیات دست بر نمیداره از بد بیاری و سوتی و...

ویرایش شده توسط Farjam
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

بنده خدا جولیون بار اولش نیست.. یه بار دیگه هم سوتی ای در این حد دادن خودش و اعضای تیمش  :D  یکی این استاد سوتیه یکی هم Daniil Kvyat (که تو ایران بهش میگن "کی وی آت" در حالی که اون K اصلا خونده نمیشه و دنیل ویات یا فیات هست  :D ) فک کنم همینو با مارک ورشتپن معاوضه کرده بود تیم ردبول و به جای ورشتپن فیات رو فرستادن "تورو روسو" که بازم فیات دست بر نمیداره از بد بیاری و سوتی و...

حالا ستم هستش، تیمش فرط داده، اونرو 10 ثانیه جریمه کردن!!!!!

مقصر که راننده نبود!!!

ولی یکی از صحنه های جالب این سیلورستون، وقتی بود که تقریبا بیش از 10 راننده همزمان اومدن برای تعویض تایر که با فاصله های چند سانتی متری وارد پیت استاپ میشدن و خارج میشدن!!!! :eek:

لینک به دیدگاه
Share on other sites

بنده خدا جولیون بار اولش نیست.. یه بار دیگه هم سوتی ای در این حد دادن خودش و اعضای تیمش  :D  یکی این استاد سوتیه یکی هم Daniil Kvyat (که تو ایران بهش میگن "کی وی آت" در حالی که اون K اصلا خونده نمیشه و دنیل ویات یا فیات هست  :D ) فک کنم همینو با مارک ورشتپن معاوضه کرده بود تیم ردبول و به جای ورشتپن فیات رو فرستادن "تورو روسو" که بازم فیات دست بر نمیداره از بد بیاری و سوتی و...

اینا همش بد بیاری نیست یکم بعضی هاش کم تجربگی هم هست 

راننده های جدید یکم زیاد گاز میدن اسپین میشن و ........... یا اگر راضی نشدن ماشین و میکوبونن تو اون چیزا ( همونایی که اطراف پیست هست ) :D دیوار نیست :V 

قتل یجا یکم به ماشینه فراری بی احترامی کرد خدا بهش رحم کنه :v

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

حالا ستم هستش، تیمش فرط داده، اونرو 10 ثانیه جریمه کردن!!!!!

مقصر که راننده نبود!!!

ولی یکی از صحنه های جالب این سیلورستون، وقتی بود که تقریبا بیش از 10 راننده همزمان اومدن برای تعویض تایر که با فاصله های چند سانتی متری وارد پیت استاپ میشدن و خارج میشدن!!!! :eek:

 

البته اگه بهش کمک نمیکردن امکان داشت هفتم هشتم هم نشه.. چون روی دنده 7 بلکل ماشینش قاطی میکرده... کافی بود 10 ثانیه off the pace باشه و بقیه برسن :دی

در واقع کمکی که به نیکو روسبرگ شده مصداق این "tell the driver how to drive" بوده که خطر قرمزه ارتباط رادیوییه... ویدو بررسیش فکر کنم اینه :

http://www.formula1.com/en/video/2016/7/Too_much_information_-_why_radio_rules_relegated_Rosberg.html

 

شاید اگه به همیلتون هم کمک کرده بودن توی باکو با 10 ثانیه پنالتی هم جایگاه بهتری پیدا میکرد... چون توی 10 تا دور اولی که ماشینش مشکل دار شده بود به ازای هر دور 2 ثانیه از دست داد...

 

آره خیلی خوف بود اون قسمت که همه داشتن پیت میکردن  :laughing:  توی موناکو هم خیلی جالب شده بود... وتل مقام سومی رو توی مسیر پیت استاپ از دست داد.. فکر کن با وجود محدودیت سرعت و.. توی مسیر پیت،  سرجیو پرز یهو ماشین خودشو انداخت جلوی وتل .. هم تونست جلو بیوفته و هم وتل مجبور شد یه ترمز بزنه :D

اینا همش بد بیاری نیست یکم بعضی هاش کم تجربگی هم هست 

راننده های جدید یکم زیاد گاز میدن اسپین میشن و ........... یا اگر راضی نشدن ماشین و میکوبونن تو اون چیزا ( همونایی که اطراف پیست هست ) :D دیوار نیست :V 

قتل یجا یکم به ماشینه فراری بی احترامی کرد خدا بهش رحم کنه :v

 

ماروِل های کنار پیست منظورته؟ رنگ رنگیا؟ یا اونهایی که روی مارول ها هستن بعضی جاها و شبیه سرعت گیر هستن؟ مثه تپه زدن بیرون

آره بحث کم تجربگی هم هست اما یکی مثل هالکنبرگ که رکورددار هست برای خودش... در طول 100 و اندی گرندپریکس هنوز به پودیوم نرسیده با اینکه با تجربست اما بازم تو در و دیواره :D

اینی که میگی نمونه بارزش فیلیپه نصر هست :|  هم تیمیش بهش راه نداد با اینکه تو رادیو بهش گفته بودن باید راه بدی... نصر هم خودش زد به اریکسن و ماشینشو داغون کرد و رد شد .. آخرش هم که توی پست های قبلی نوشته بودم هردوشونو کشیدن بیرون  :D  قبلا هم به وتل زده بود سر همین بچه بازیا

این دنیل فیات به نظرم ترکیبی از بدبیاری و کله خرابی باشه  :D  آخه مثلا وقتی به ماشینت دست نزدی و هنوز سوارش نشدی میگن باید گیربکس عوض کنی دیگه فقط شانسه :D

من ندیدم اونجارو؟ دور چندم بود تقریبا؟ خاطرت هست برم چک کنم؟

ویرایش شده توسط Farjam
لینک به دیدگاه
Share on other sites

البته اگه بهش کمک نمیکردن امکان داشت هفتم هشتم هم نشه.. چون روی دنده 7 بلکل ماشینش قاطی میکرده... کافی بود 10 ثانیه off the pace باشه و بقیه برسن :دی

در واقع کمکی که به نیکو روسبرگ شده مصداق این "tell the driver how to drive" بوده که خطر قرمزه ارتباط رادیوییه... ویدو بررسیش فکر کنم اینه :

http://www.formula1.com/en/video/2016/7/Too_much_information_-_why_radio_rules_relegated_Rosberg.html

 

شاید اگه به همیلتون هم کمک کرده بودن توی باکو با 10 ثانیه پنالتی هم جایگاه بهتری پیدا میکرد... چون توی 10 تا دور اولی که ماشینش مشکل دار شده بود به ازای هر دور 2 ثانیه از دست داد...

 

آره خیلی خوف بود اون قسمت که همه داشتن پیت میکردن  :laughing:  توی موناکو هم خیلی جالب شده بود... وتل مقام سومی رو توی مسیر پیت استاپ از دست داد.. فکر کن با وجود محدودیت سرعت و.. توی مسیر پیت،  سرجیو پرز یهو ماشین خودشو انداخت جلوی وتل .. هم تونست جلو بیوفته و هم وتل مجبور شد یه ترمز بزنه :D

 

آره بحث کم تجربگی هم هست اما یکی مثل هالکنبرگ که رکورددار هست برای خودش... در طول 100 و اندی گرندپریکس هنوز به پودیوم نرسیده با اینکه با تجربست اما بازم تو در و دیواره :D

اینی که میگی نمونه بارزش فیلیپه نصر هست :|  هم تیمیش بهش راه نداد با اینکه تو رادیو بهش گفته بودن باید راه بدی... نصر هم خودش زد به اریکسن و ماشینشو داغون کرد و رد شد .. آخرش هم که توی پست های قبلی نوشته بودم هردوشونو کشیدن بیرون  :D  قبلا هم به وتل زده بود سر همین بچه بازیا

این دنیل فیات به نظرم ترکیبی از بدبیاری و کله خرابی باشه  :D  آخه مثلا وقتی به ماشینت دست نزدی و هنوز سوارش نشدی میگن باید گیربکس عوض کنی دیگه فقط شانسه :D

من ندیدم اونجارو؟ دور چندم بود تقریبا؟ خاطرت هست برم چک کنم؟

من خودم نگاه نمیکنم :D 

تو یک کانال تلگرام هستم پست های اونجارو میخونم 

اون موقع که تازه توربو شده بودن چندتا مسابقه اول و گرفتم حال نکردم کلا بیخیال فرمول 1 شدم تا الان که یکم از دور اخبارشو میخونم

هالکنبرگ هم پس اینجور که شما میگین باید مشکل از ماشینش باشه (یکم خودشم مشکل داره :D این زلفه کفن مقصره ) (املاش درسته ؟ املام ضعیفه  =)) 

اون نصر و اریکسون و اینا که کلا بحسشون نیست باقالین فقط شلوغ کردن خلوت نباشه بیننده جمع بشه  :laughing:  البته شاید یک ماشین خوب داشته باشن خوب عمل کنن ریکاردو هم وضعیت ماشینش بهتر شده بو خودشو نشون داد

سباستین فتل : فراری به اندازه کافی سریع نیست =)) 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

البته اگه بهش کمک نمیکردن امکان داشت هفتم هشتم هم نشه.. چون روی دنده 7 بلکل ماشینش قاطی میکرده... کافی بود 10 ثانیه off the pace باشه و بقیه برسن :دی

در واقع کمکی که به نیکو روسبرگ شده مصداق این "tell the driver how to drive" بوده که خطر قرمزه ارتباط رادیوییه... ویدو بررسیش فکر کنم اینه :

http://www.formula1.com/en/video/2016/7/Too_much_information_-_why_radio_rules_relegated_Rosberg.html

 

شاید اگه به همیلتون هم کمک کرده بودن توی باکو با 10 ثانیه پنالتی هم جایگاه بهتری پیدا میکرد... چون توی 10 تا دور اولی که ماشینش مشکل دار شده بود به ازای هر دور 2 ثانیه از دست داد...

 

آره خیلی خوف بود اون قسمت که همه داشتن پیت میکردن  :laughing:  توی موناکو هم خیلی جالب شده بود... وتل مقام سومی رو توی مسیر پیت استاپ از دست داد.. فکر کن با وجود محدودیت سرعت و.. توی مسیر پیت،  سرجیو پرز یهو ماشین خودشو انداخت جلوی وتل .. هم تونست جلو بیوفته و هم وتل مجبور شد یه ترمز بزنه :D

 

ماروِل های کنار پیست منظورته؟ رنگ رنگیا؟ یا اونهایی که روی مارول ها هستن بعضی جاها و شبیه سرعت گیر هستن؟ مثه تپه زدن بیرون

آره بحث کم تجربگی هم هست اما یکی مثل هالکنبرگ که رکورددار هست برای خودش... در طول 100 و اندی گرندپریکس هنوز به پودیوم نرسیده با اینکه با تجربست اما بازم تو در و دیواره :D

اینی که میگی نمونه بارزش فیلیپه نصر هست :|  هم تیمیش بهش راه نداد با اینکه تو رادیو بهش گفته بودن باید راه بدی... نصر هم خودش زد به اریکسن و ماشینشو داغون کرد و رد شد .. آخرش هم که توی پست های قبلی نوشته بودم هردوشونو کشیدن بیرون  :D  قبلا هم به وتل زده بود سر همین بچه بازیا

این دنیل فیات به نظرم ترکیبی از بدبیاری و کله خرابی باشه  :D  آخه مثلا وقتی به ماشینت دست نزدی و هنوز سوارش نشدی میگن باید گیربکس عوض کنی دیگه فقط شانسه :D

من ندیدم اونجارو؟ دور چندم بود تقریبا؟ خاطرت هست برم چک کنم؟

حافظه خوبی ندارم من، ولی ویلیامز و مرسدس تقریبا بهترین رکوردهای پیت استاپ رو داشتن و فراری تقریبا یکی از بدترین ها بود تو چند گرندپری که دیدم... :wacko:

آقا من یکی از بطری های نیم متری که وقتی میرن روی سکو تو صورت هم خالی میکنن، میخوام!!!!! =))  =)) :D  :D

لینک به دیدگاه
Share on other sites

از همه با حال تر رایکننه خیلی باهاش حال میکنم  :x  :cool: 
مدیر مسابقه ای مک لارن، اریک بولیر معتقد است اگر فرناندو آلونسو با آن ها همراه باشد، قهرمانی او در فصل های آینده قابل پیش بینی است.  =))  =)) 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

حافظه خوبی ندارم من، ولی ویلیامز و مرسدس تقریبا بهترین رکوردهای پیت استاپ رو داشتن و فراری تقریبا یکی از بدترین ها بود تو چند گرندپری که دیدم... :wacko:

آقا من یکی از بطری های نیم متری که وقتی میرن روی سکو تو صورت هم خالی میکنن، میخوام!!!!! =))  =)) :D  :D

 

خیلی خوبن اونا  =))

 

از همه با حال تر رایکننه خیلی باهاش حال میکنم  :x  :cool: 

مدیر مسابقه ای مک لارن، اریک بولیر معتقد است اگر فرناندو آلونسو با آن ها همراه باشد، قهرمانی او در فصل های آینده قابل پیش بینی است.  =))  =)) 

 

:laughing:

___________________________________________

 

 

آقا فعلا تا 10 روز خبری از گرندپری بعدی F1 نیست اما از فردا-پسفردا سشن های تمرینی MotoGP گرندپریکس آلمان شروع میشه

امیدوارم والنتینو روسی از تصادفش توی هلند ریکاوری ذهنی و جسمی شده باشه :x  امیدی به قهرمانیش نیست چون تا به حال کسی که 3 بار DNF کرده باشه در طول یک فصل قهرمان نشده به جز یک نفر... احتمالا مارک مارکز قهرمان میشه یا در نهایت خورخه لورنزو .. چیزی از ارزش های روسی کم نمیشه  :D  همچنان چهره اصلی و نماد MotoGP مدرن هست...

ویرایش شده توسط Farjam
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

دوستانی که علاقمند به موتورسواری و مسابقات حرفه ایش هستن میتونن از الان تا ساعت 5 و نیم بعد از ظهر مسابقات گرندپریکس آلمان رو ببینن :D  شبکه ورزش داره نشون میده

فعلا داره Moto3 رو نشون میده ... احتمالا بعدش Moto2 و بعدش هم MotoGP

 

هرچقدر این موتورسوار مورد علاقه من valentino Rossi(معروف به The doctor و GOAT) از پیست بارونی بدش میاد بازم بارونیه هوا :|

 

 

 

 

اگر هم از گزارشگر خسته ی شبکه ورزش خوشتون نیومد از اینجا ببینید :

 

http://www.vipleague.tv/motorsports/382404/1/moto3-race---gopro-motorrad-grand-prix-of-the-germany-live-stream-online.html

 

از منوی پایین ویدئو هم میتونید بین ریت های 160 تا 640 کیلوبیت بر ثانیه انتخاب کنین

ویرایش شده توسط Farjam
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

اوه اوه هوا بارونی هم هستش!!!!

راستش با موتو جی پی حال نمیکنم، چون به نظرم هیجان نداره نسبت به F1...

واقعا گزارشگرش رو اعصاب هستش، چرت و پرت فقط میگه...

من از کلاس موتو جی پی سر در نمیارم، ولی به نظرم این موتورسیکلتها کوچکتر و ضعیفتر از اون چیزی که یادم میاد، هستن؟؟

ویرایش شده توسط tabitha
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

اوه اوه هوا بارونی هم هستش!!!!

راستش با موتو جی پی حال نمیکنم، چون به نظرم هیجان نداره نسبت به F1...

 

معمولا ملت یکی از این ها رو دوست دارن....

MotoGP و F1 در واقع پرایم راشته خودشونن... موتوجی پی پرایم یا پریمیوم موتور سواریه و F1 هم در بین مسابقات اتومبیل رانی همینطوره :D

 

دقیقا هم به اندازه همدیگه تجهیزات الکترونیکی و ترکشن کنترل های مختلف بهشون اضافه شده و بسیار تکنولوزیک شدن... اگه اسطوره ای مثل والنتینو روسی چندین ساله قهرمان نشده دلیلش اینه که از وقتی ترکشن کنترل و سایر چیزهای الکترونیکی در مسابقات MotoGP وارد شدن موتورسوارهای واقعی کنار رفتن و تازه به دوران رسیده هایی که با شیوه موتورسواری با ترکشن کنترل آداپته شدن دارن قهرمان میشن سالهای اخیر البته چیزی از هیجان و خطراتش کم نشده... جز تنها ورزش های موتراسپورت هست که معمولا اولین اشتباهت آخرینشه... توی ماشین نهایتا از Apex دور میوفتی اما اینجا دیگه تمومی(هم مسابقه رو تموم کردی هم ممکنه اعضای بدنت رو :| )... تماشای چندین دور بی نقص از موتورسوارای برتر واقعا شگفت انگیزه

با این حال از نظر من توی motogp خیلی اوضاع متعادل تر از F1 هست و رقابت صرفا بین دو تا همتیمی نیست و بین 3-4 نفره در حالت عادی(و در حالت بارونی هم بین همه =))  چون هر کسی ممکنه بیوفته) ... چون هوندا و یاماها و سوزوکی و دوکاتی با هم فاصله بسیار زیادی ندارن (مثلا اگه دوکاتی شتابش وحشتناکه اما سرعت ماکسش خوب نیست..یاماها سرعتش خوبه و شتابش متوسطه اما بهترین هندلینگ رو داره با هوندا که تاپ اسپید های خوبی داره و...)

 

.برای من شخصا دیدن لحظاتی مثل این :

 

http://www.8pic.ir/images/tt2vtrjuct05gsd1yxrw.jpg

 

که The doctor با سرعت بیش از 160 با زاویه 55 درجه کرنرینگ میکننه واقها هیجان انگیزه  :D (سریعترین کرنرینگ ها  مال MotoGP  و superbike هست در سربالایی ها و پیچ ها حتی f1 هم حریفشون نمیشه... )

 

 

 

 

گزارشگر شبکه ورزش خیلی با حاله  =))  این موتور سوار "John McPhee" رو میگه "مک آفی" :|   آنتی ویروسه مگه؟

 

 

___________________

 

اینایی که الان داشت نشون میداد دسته ی Moto3 بودن که تک سیلندرو 250 سی سی ناقابل هستن   :|

motoGP موتورش V4 و 1000 سی سی هست

 

 

 

 

مسابقه Motogp رو از دست ندید فکر کنم ساعت 4 یا 4 و نیمه

ویرایش شده توسط Farjam
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

توی moto3 هشت نفر به خاطر کرش کردن نتونستن ادامه بدن.. 3-4 بار هم افراد دیگه افتادن که دوباره ادامه دادن

توی moto2 هم تا الان 5 نفر به خاطر کرش نتونستن ادامه بدن.. یک نفر هم به تنهایی 3 بار افتاده و بازم بلند شده داره ادامه میده... البته ظاهرا بالاخره ول کرد :laughing: فک کن نفر اول باشی 7 دور مونده به آخر و بتونی 3 بار بیوفتی  :D

ویرایش شده توسط Farjam
لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری


×
  • اضافه کردن...