رفتن به مطلب

خرید از فروشگاه اینترنتی دارای نماد و عواقب آن ! + حل شد + طرفداری نماد از فروشگاه !!!!!


Uranium
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

  • کاربر ویژه

دورد دوستان دو هفته قبل من خریدی از یکی از سایتهای تقریبا معتبر انجام دادم

همون طور که به لیون کامپیوترهم هر دفعه که برام جنس میفرستن سفارش می کنم (لیون خودش وسواس خاصی داره من از اون بدتر) حتی میگم آقا پول اضافه هم میدم اما درست بسته بندی کنید.

من تماس تلفنی گرفتم و منشی به انبار دار و واحد بسته بندی هم سفارش من رو گفته بود!

کالا که رسید دستم با کمال ناباوری دیدم یه پلاستیک نازک حباب دار زدن دور آبسرد کن و در حالی که بعد از بدنه کارتن فیبر نداره دستگاه و میشه بدنه خودش یعنی کوچکترین ضربه منتقل میشه به بدنه

این رو داشته باشید

من سفارش کردم به لیون :

کارتن مانیتورم رو باید دیده باشید تو نت که چقدر بدنه مانیتور فاصله داره از بدنه جعبش با فیبر وسط کارتن هست بعد لیون اون رو تو 10 متر مربع با پلاستیک حبابدار پوشونده بود و بعد کلش رو تو یه کارتن دیگه زده بود سرتاپاشم برچشب شکستنی است زده بود

حالا که آبسردکن رسیده دستم توی باربری متوجه صدای عجیب دستگاه شدم دادم آوردن درب منزل و بازش کردم دیدم واویلا .... با آبسردکن فوتبال آمریکایی بازی کردن

سریع تماس گرفتم و یکی زیر بار نمیرفت میگفتن اشکال از منه که از باربری تحویل گرفتم چون شهر ما تو مرز هست باربری یکطرفه هست و مکافاتی داریم با عودت کالا.

باربری هم عمرا زیر بار نمیره حتی یه تجربه ای هم با لیون دارم که از تو کارتن وسایل گم شده بود که بنده خدا آقای حسینی 50 درصد ضرر رو خودشون دادن

شکایت کردم نماد دقیقا ایمیل شون :

با سلام

زمانیکه کالا را تحویل می گرفتید چرا برگشت نداده اید؟  :(
 
photo_2016-08-27_08-54-12.jpg photo_2016-08-30_09-43-29.jpg
photo_2016-08-30_09-42-57.jpg photo_2016-08-30_09-43-16.jpg
 
لطفا بگین از کجا اقدام کنم بهم جواب بدن؟
 
--------------------------------
دارم مجوزهای لازم برای اعلان عمومی رو میگیرم تمام مکاتبات رو روی فروم بگذارم... والا!!!! 
ویرایش شده توسط Uranium
لینک به دیدگاه
Share on other sites

با سلام

 

برای اتفاقی که براتون افتاده متاسفم. 

 

می بایست موقع تحویل کالا به صورت کامل بررسی می کردید. بعید می دانم در حال حاضر کسی گردن بگیرد. تجربه بدی براتون شد.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

با سلام

 

برای اتفاقی که براتون افتاده متاسفم. 

 

می بایست موقع تحویل کالا به صورت کامل بررسی می کردید. بعید می دانم در حال حاضر کسی گردن بگیرد. تجربه بدی براتون شد.

ممنون عزیزم

 

اخه وسط باربری مگر میشه من جعبه رو باز کنم و تستش کنم

کدوم عقل سلیمی این رو قبول میکنه

من دیروز فرکانت خرید کردم مسئولش گفت موقع تحویل هود جعبش رو تکون بده که فقط شیشه هود نشکسته باشه بعدش هود رو باز نکن تا نماینده شرکت بیاد باز کنه حتی اگر موتور هم نداشته باشه برات سفارش میده

در صورتی که صدای شیشه داشت تحویل نگیر چون اگر تحویل بگیری برای اثبات به شرکت دچار مشکل میشیم اما بنده خدا گفت بازم موردی بود با ما تماس بگیر برای عودت قیمتشم از زنبیل کمتر بود!

 

آخه یکی نیست بگه باربری مگر چیزی رو گردن میگیره؟

شرکت مگر موقع تحویل جنس کارتن رو باز میکنه و اونجا به باربری نشون میده که اشکال نداره!

بهشون میگم درست طبق خواسته من بسته بندی میکردین من هیچی نمیگفتم حتی برچسب شکستنی هست رو نزدن

بعدش بهم میگه این که شکستنی نبوده!!

لینک به دیدگاه
Share on other sites

متاسفانه داخل ایران زندکی می کنیم و این دسته مشکلات کم نیست. باز سعی کنید با شرکت تماس بگیرید و باهاشون صحبت کنید شاید قانع شدند. اگر باز هم مشکل رفع نشد با اتحادیه مربوط به این دستگاه که فکر می کنم جزو لوازم خانگی باشد تماس بگیرد تا راهنمایی کنند :

 

اتحادیه صنف تهیه کنندگان و فروشندگان لوازم خانگی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

درود

یه چیزی بگم شاید بی ربط باشه

ولی الان طوری شده که همه چیز تقصیر مصرف کننده هست حالا میخواد واقعا حق با شما باشه میخواد نباشه

طرف کنسول بازیش رو برده (ps4 ) براش اکانت با بازی بریزن طرف 4 تا بازی کپی کرده با 4 تا اکانت بدون بازی ازش 250000 تومن پول گرفتن و قرار شده 10 تا بازی بریزن

حالا برده میگه 4 تا بازی بیشتر نریختی رو دستگاه طرف فروشنده گفته خودت بازیا رو پاک کردی

صاحب دستگاه هم قسم میخوره میگه من اصلا بلد نیستم از کجا باید پاک بشه هنوز اولین باره ps4 خریدم فروشنده میگه قبول نمیکنه میگه من ریختم شما پاک کردی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

درود

یه چیزی بگم شاید بی ربط باشه

ولی الان طوری شده که همه چیز تقصیر مصرف کننده هست حالا میخواد واقعا حق با شما باشه میخواد نباشه

طرف کنسول بازیش رو برده (ps4 ) براش اکانت با بازی بریزن طرف 4 تا بازی کپی کرده با 4 تا اکانت بدون بازی ازش 250000 تومن پول گرفتن و قرار شده 10 تا بازی بریزن

حالا برده میگه 4 تا بازی بیشتر نریختی رو دستگاه طرف فروشنده گفته خودت بازیا رو پاک کردی

صاحب دستگاه هم قسم میخوره میگه من اصلا بلد نیستم از کجا باید پاک بشه هنوز اولین باره ps4 خریدم فروشنده میگه قبول نمیکنه میگه من ریختم شما پاک کردی

 

نه عزیز کاملا درست میگه متاسفانه فروشگاه های ما شده مثل چک خودش یه برگ بیخوده فکر از کسی که اعتماد داری باید بگیری خدا خیر بده لیون و دیجی کالا رو

 

از اینجا هم اقدام کنید

http://www.enamad.ir/Opinions.aspx

 

قبلا اقدام کردم عزیز ممنون

 

متاسفانه داخل ایران زندکی می کنیم و این دسته مشکلات کم نیست. باز سعی کنید با شرکت تماس بگیرید و باهاشون صحبت کنید شاید قانع شدند. اگر باز هم مشکل رفع نشد با اتحادیه مربوط به این دستگاه که فکر می کنم جزو لوازم خانگی باشد تماس بگیرد تا راهنمایی کنند :

 

اتحادیه صنف تهیه کنندگان و فروشندگان لوازم خانگی

 

ممنون این رو حتما اقدام میکنم ممنون

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

وبسایت با موافقت شما با باربری ارسال کرده یا بدون موافقت شما ؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

وبسایت با موافقت شما با باربری ارسال کرده یا بدون موافقت شما ؟

درود

والا در مورد باربری چیزی نگفتن که با باربری میاد

من فقط در مورد بسته بندی توضیح دادم

و اونا پول گرفتن

لینک به دیدگاه
Share on other sites

انشالله که مشکلتون حل بشه و حداقل صدای اعتراضتون عزیزان بشنوند

اگرچه شما میتونید از خود سایت فروشنده هم شاکی باشید که چرا نوع ارسال رو مشخص نکرده بود

 

اگرچه این مورد تنها شامل باربری نمیشه

حتی پست هم با توجه به پیشرفت و الکترونیکی شدنی که کرده هنوز هم متاسفانه کارکنانش تفکر این رو دارند که همانند قدیم تنها و تنها نامه های کاغذی با این سرویس ارسال میشه

و عموما اشخاص بسته هارو با کیسه های برنج یا گندم حمل میکنند یا باهاشون گل کوچیک میزنند در اداره پست

 

البته برای بنده بار ها پیش امده چه در باربری یا پست بسته ایی رو دریافت کردم انگار گاو کارتنش رو جویده بود -_-

حالا هرچی بنده میگم اجازه بدید بنده باز کنم ببینم قطعه سالم هست طرف میگه تا امضای تحویل نکنی نمیشه

امضای تحویل هم که خب به معنی این هست جنس رو سالم دریافت کردید و بعد از اون به شرکت پست یا باربری مربوط نیست

ویرایش شده توسط farshid0018
لینک به دیدگاه
Share on other sites

متاسفم از اتفاقی که براتون افتاد . حس و حالتون هم کاملا درک میکنم چون قبلا تجربشو داشتم. همین دو سه هفته پیش از همینجا یک کارت 2 میلیونی خرید داشتم که متاسفانه با اینکه صحبت کرده بودم خواسته بودم از طریق تیپاکس زمینی بیاد (صرفا برای کم شدن هزینه) از تیپاکس هوایی اومد. توی تیپاکس دیدم چطور بسته ها رو حمل میکنن (واقعا بد بود) وقتی کارتن رو بردم منزل دیدم کارتن کناره هاش بازه (انگار که از اونجا یه بار داخل کارتن و چک کرده باشن) . از کارتن در اوردم دیدم بله لیبل پلمب جعبه کارت گرافیک رو با چاقو باز کردن. دیسک درایور هم از پاکتش در اومده بود که مقداری خش داشت. که به لیون زنگ زدم و چون اقای حسینی رو چون قبلا ازشون خرید داشتم و میدونم انسان درستی هست و بهم اطمینان نو بودن قطعه رو دادن کمی اروم شدم . رفتم تیپاکس و فرودگاه با هرکدوم بحث و صحبت و .... دیدم هیچه هیچ . اصلا و ابدا فایده ای نیست . حالا اون کارت بنده مشخص بود نو هست ولی فرض کنید برای شخصی میخواستم خرید کنم . دیگه افت قیمت بازکردن جعبه رو حساب کنید. از پست هم قبل ها برای برادرم خرید داشتم که راضی نبودم . توی پست حتی دیدم پاکت نامه رو باز میکنن (حتی یک ورقه توی پاکت نامه ی چسب زده رو به صورت باز تحویل دادن! باورت نمیشه) . کلا توصیه م اینه تا جایی که میتونید حضوری خرید کنید . اگر هم خیلی مجبورید به اشنایی کسی حتی شده هزینه حمل و نقل بدید که براتون تو رفت و امدش جنس رو بیاره ولی به شرکتهای حمل و نقل جنس نسپارید . اون سایت نماد هم هیچ پیگیری نمیکنه خیالتون راحته راحت :) موفق باشید

ویرایش شده توسط sdx123
لینک به دیدگاه
Share on other sites

بعضی از دوستان رفتن مرکز شکایت های اینرتنتی و جواب هم گرفتن

 

مرکزش فک کنم توی ساختمان وزارت باشه

 

اونطرفا اگر بپرسید یا دوستی کسی رو داشته باشید که پیگیر بشه احتمال زیاد انشالله نتیجه میگیرید

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
در در 1395/06/10, 16:27:56، mostafa3123 گفته است :

بعضی از دوستان رفتن مرکز شکایت های اینرتنتی و جواب هم گرفتن

 

مرکزش فک کنم توی ساختمان وزارت باشه

 

اونطرفا اگر بپرسید یا دوستی کسی رو داشته باشید که پیگیر بشه احتمال زیاد انشالله نتیجه میگیرید

درود 

ممنون

کدوم مرکز ؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

2 hours ago, Uranium said:

درود 

ممنون

کدوم مرکز ؟

والا دقیقا نمیدونم از بچه های تهران اگر بپرسید بهتون میگن

 

من خودم متاسفانه بچه تهران نیستم وگرنه خودم پیگیر کارتون میشدم

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
دورد دوستان این متن شرکت هست در توضیح به نماد
ا سلام 
احتراما در خصوص كالاي فوق كالا بطور سالم تحويل باربري شده و شخص تحويل گيرنده مي بايستي زمان تحويل كالا را بازديد مي كردند ، چرا كه كليه اقلام بيمه شده و مي توانست در جريان اين مساله كليه هزينه ها را پوشش دهد، لذا با توجه به عدم دقت خريدار در زمان تحويل كالا ، تمامي مسيوليت  به عهده ايشان است
از بابت پشتيباني و كسب رضايت مشتري شركت /////// مي تواند ضمن پيگيري و ارسال كالا به شركت براي تعمير و رفع عيب ،  نيمي از هزينه فوق را نيز برعهده بگيرد
مستدعيست ، هزينه عودت و برگشت كالا به عهده خريدار مي باشد .
هزينه برآورد اوليه تعمير دستگاه با توجه به عكس هاي ارسالي حدود ١٦٠٠٠٠ تومان مي باشد . 
در صورتي كه خريدار بتوانند بدنه آسيب ديده را از دستگاه جدا كنند و بطور مجزا ارسال نمايند هزينه بسيار كمتري بابت حمل و ارسال آن بخش پرداخت خواهد كرد.
ویرایش شده توسط Uranium
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 33 دقیقه قبل، Uranium گفته است :
دورد دوستان این متن شرکت هست در توضیح به نماد
ا سلام 
احتراما در خصوص كالاي فوق كالا بطور سالم تحويل باربري شده و شخص تحويل گيرنده مي بايستي زمان تحويل كالا را بازديد مي كردند ، چرا كه كليه اقلام بيمه شده و مي توانست در جريان اين مساله كليه هزينه ها را پوشش دهد، لذا با توجه به عدم دقت خريدار در زمان تحويل كالا ، تمامي مسيوليت  به عهده ايشان است
از بابت پشتيباني و كسب رضايت مشتري شركت /////// مي تواند ضمن پيگيري و ارسال كالا به شركت براي تعمير و رفع عيب ،  نيمي از هزينه فوق را نيز برعهده بگيرد
مستدعيست ، هزينه عودت و برگشت كالا به عهده خريدار مي باشد .
هزينه برآورد اوليه تعمير دستگاه با توجه به عكس هاي ارسالي حدود ١٦٠٠٠٠ تومان مي باشد . 
در صورتي كه خريدار بتوانند بدنه آسيب ديده را از دستگاه جدا كنند و بطور مجزا ارسال نمايند هزينه بسيار كمتري بابت حمل و ارسال آن بخش پرداخت خواهد كرد.

160000 هزار تومان !فقط برای قسمت بدنه!

ویرایش شده توسط ahmadsa
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

درجواب :

با تشکر و سپاس فراوان بابت پیگیری های انجام شده

 

در جواب ایشان در صورتی که در باربری آسیب دیده باشید باید عرض شود:

اولا که کالا پلمب هست و تحویل باربری میشود در صورت معیوب بودن هیچ باربری تعهد سالم بودن بار را ندارد ما همه میدانیم پوششی هست برای شانه خالی کردن باربری و سهل انگاری کارگران باربری !دقیقا بابت همین مسئله هست که هیچ وقت ثابت نخواهد شد کم کاری ها و گم شدن قطعات در این مکان شما و من حتما خاطرات زیادی داریم بابت انبار هایشان مثل گم شدن قطعات که هیچ وقت باربری پاسخگو نیست و بیمه فقط شامل مواردی خاص میشود.

 

دوم اینکه شما چطور در محوطه باربری میتوانید دستگاه را باز کنید و بررسی کنید که آیا سالم هست یا نه! متاسفانه در کشور ما مقصر همیشگی خریدار هست

 

 سوم اینکه تا برگه را امضا نکنید کسی به شما جنس تحویل نمیدهد اول باید کرایه را حساب کنید و بعد امضا و سپس کالا !!! قانون پست هم همین است. حتی بارنامه در باربری گم بود که از طریق شعبه تهران بارنامه المثنی تهیه شد!

 

اگر تمام موارد ذکر شده اشتباه  باشد من به اپراتور بابت بسته بندی بسیار تاکید کردم به علت حساسیتم به تجهیزات خریداری شده و تجربه ای که داشتم و حتی اعلام کردم که کارتن هم برای من مهم هست اما متاسفانه بسته بندی اصلا قابل قبول نبود و یک پلاستیک حبابدار ساده فقط یک لایه پیچیده شده بود و این در صورتی هست که شرکت کاملا به این نکته آگاهی دارد که  کوچکترین ضربه به کارتن دقیقا روی بدنه تاثیر میگذارد! اگر دلسوازنه بسته بندی میشد جای بحثی برای من نبود

 

و جالب اینکه همچین وسایلی را از هر کجا تهیه کنید هم بسته بندی بهتر دارد و هم آرم و علایم میزنند اما این بسته بندی خیلی ساده و بدون برچسب شکستنی است یا با احتیاط حمل شود فرستادن و این کوتاهی را به گردن مشتری میاندازند!

 

 من الحمدالله به پشتبانی و لطف شما نیاز ندارم من حق خودم را میخوام من جنس با کوچکترین ایراد را استفاده نمیکنم من دنبال تعویض کامل کالا هستم و هیچ گونه تعمیری را نمیپذیرم.

 

با تشکر از نماد

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

آخرش باید میزدم خ خ خ خ  ولی نمیشد :)

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
در در 1395/06/10, 16:18:33، NaeemSameti گفته است :

از کدوم فروشگاه خرید کردین؟

داداش تو پخ برات میفرستم

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام از کدام فروشگاه اینترنتی خرید کردین ؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
در در 1395/06/14, 17:39:07، EhsanCPU گفته است :

سلام از کدام فروشگاه اینترنتی خرید کردین ؟

درود تو پخ فرستادم

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 2 هفته بعد...
  • کاربر ویژه

با سلام
در خصوص بیمه کالا ها : کلیه لوازم خانگی در باربری بیمه شده ، موارد بسیار اندکی که در باربری شکستگی بوجود می آید بیمه شده و قبلا یک مورد به این صورت بوده که باربری به عهده گرفته است .
در خصوص پلمب بودن دستگاه  : باز کردن دستگاه بسیار ساده است ، کافی است تسمه های بسته بندی را از لبه باز کرده و کارتن دستگاه به راحتی خارج شود. بار کردن و بازدید دستگاه بیشتر از سه دقیقه زمان بر نیست .
در خصوص اینکه باربری ها اول از مشتری امضا گرفته و هزینه حمل دریافت می کنند و سپس کالا را تحویل می دهند : حق با خریدار است ، متاسفانه این روال اشتباه در باربری ها مرسوم شده .
در خصوص بسته بندی : کالا دارای بسته بندی شرکتی است و یک لایه پلاستیک حباب دار نیز برای سلامت بیشتر توسط تهران کالا دور دستگاه کشیده شده است که مازاد بر بسته بندی عادی دستگاه است .
باربری حتی بدون این لایه اضافه و محافظ ،  موظف به حمل دقیق کالا می باشد و در صورتی که خریدار کالا را بازدید نمایند و در صورت وجود اشکال بدون هزینه کالا توسط باربری عودت می شده و هزینه های رفع عیب نیز توسط خود باربری پرداخت می شد.
 
به هر حال با توجه به اینکه خریدار محترم هم هیچ مسیولتی به عهده نمی گیرند و  سیاست جلب رضایت مشتری در ------ ، خواهشمندیم ایشان دستگاه را به فروشگاه عودت دهند تا مراحل ارسال کالای مجدد برای ایشان انجام شود.
با تشکر
رضا -------
مدیریت -----
============================================================================
آدرس  جهت عودت کالا :
تهران – ---------------------------------
============================================================================

ویرایش شده توسط Uranium
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

دوستان برای احترام به برند و فروشگاه از اعلام عمومی نام ها خودداری کردم

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 1 ماه بعد...

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...