رفتن به مطلب

دعوت عمومی برای بررسی مستند و خرده گیرانه ی محصولات گرین


Recommended Posts

در در 1395/09/25, 17:07:22، Uranium گفته است :

درود دوستان جدیدا دوستانی تو تاپیکها از گرین به عنوان حلبی ساز و اسمش رو نبر یاد میکنن

یا برای پاور و کیسهای گرین ایراداتی وارد میکنن بدون مدرک دقیقا حرفها مثل روزهای اول تغییرات فروم هست این برند ایرانی صدامون رو میشنوه چرا کمک نکنیم؟!

اگر پاور و یا کیس داشتین که مشکل داره یا مشکلی پیش اومده براش موقع اسمبل و یا هر چی نمونش رو با عکس و توضیح بگذارین مشکل برای من مشکلی هست که تو یه محصول همه داشته باشه نه فقط یه نمونه یکتا باشه

من تا ۲۰۰ تومن کیس باشه نمونه آکش میخرم خودم و امتحان میکنم دوستانی هم اگر گرین دارن که بتونم کمک کنن بهم عالیه

در مورد تست پاور در زمان مثلا ۵ سال یا ۴ سال اگر ابزار خاصی هست که کیفیت خروجی رو نشون بده معرفی کنید تا بهتون نشون بدم که پاور ۳۳۰ گرین بعد از مدت زمانهای مختلف چقدر تفاوت داشته

و اونایی که میگن اگر ما مشکلش رو بگیم به ما چی میرسه و از این حرفا من با بودجه خودم به هر اشکالی که وارد باشه و چند نمونه واقعی ببینم یک هدیه کوچولو میدم

اینو بگم من نه ارتباطی به کارخونه دارم نه چیزی بهم میرسه اما برام خیلی سنگینه کسی به گرین بگه حلبی ساز بدون مدرک

من تمام عمرم از پاور گرین استفاده کردم و میکنم این یکباری که کیس کورسیر خریدم به شدت پشیمونم

خوشحال میشم در این دعوت عمومی شرکت کنید دوستان

ممنون

ویرایش اول :

با تشکر از دوستان که زحمت کشیدن و مطالب خودشون رو اینجا گذاشتن

ذکر چند نکته خیلی مهم هست دوستانی بعضی وقتا خیلی از سازه ها امکاناتی توی مشخصات کارخونه ای شون قرار داده میشه اما مصرف کننده باید یه سری قواعد رو رعایت کنه

اگر این قواعد رو رعایت نکنه تولید کننده گناهی نداره کمترین مثلاش میشه کابل تبدیل برق گرافیک که همه میدونم چیه این قانون همه محصولات داخلی و خارجی هست.

 

دوم یه خورده فرصت میخوام که تا مطالب رو برای هر عزیز جمع آوری کنم به ترتیب پاسخ داده میشه

ار افراد اگاه توی فروم هم دعوت میکنم تا بیان و اعلام نظر کنن

ممنون از صبر و شکیبایی شما

 

,ویرایش دوم :

در حال تهیه کیس های Z4 +X3 Viper + Mac1 هستم منتها یه خورده زمان بر هست 

لینکهای مفید :

بررسی موشکافانه کیس GREEN X-4 HEXAGON

بررسی موشکافانه کیس GREEN X-9 PREDATOR

بازم هم ممنون از صبر و شکیبایی شما

 

ویرایش سوم :

خوشبختانه کیس ها رو تونستم خرید کنم Mac1  و  X3  و Z4 به زودی دستم میرسه

یه پاور 330 گرین رو هم نو نو باز کردم بزودی تاپیکش رو میزنم البته با مشورت دوستان این سری پاور چون بازار خودش رو داره فکر کنم تنها پاور خیلی پر فروش گرین باشه که رکورد پیکان رو هم زده!

دوستان خواهشا در مورد اینکه چطوری باید شرکت رفتار کنه حرف نزنید چرا چون خودتون متاسفانه بیان ندارین ببخشید اینقدر رک میگم

شما انتظار دارین دوستان گرین با گشاده رویی پاسخ بدن در حالی که شما با تمسخر حرف میزنید به نظر من خیلی منطقی هست که درست حرف بزنیم و درست جواب بخوایم

دوستان فرمودند که شرکت فرانسوی با گشاده رویی جواب داد خوب شما هم خوب حرف زدین اینکه چیز محیرالعقولی نیست 

در کل دوستان اگر دوست دارین گرین رو تو این تاپیک شرکت کنید تا با کمک هم اگر اشکالاتی داره محصولات اعلام کنیم تا رفع بشه

من برای تک تک کیس ها جداگونه تاپیک میزنم و بررسی میکنم

خواهشا باعث اذیت هم نشیم اینقدر چیز برای ناراحتی پیرامونون هست که میخوایم اینجا صلح و صفا باشه

?

درود

استارتر عزیز بنده در پستاولم به دیدارخود با جناب موسوی در نمایشگاه  اشاره کردم که ایشان باکمال  احترام و محبت و صبر و حوصله هم شنونده و هم پاسخگو بودند و هیچ گونه توجیهی نیز نیاوردند  که جا دارد تشکر ویژه از ایشان و سایر همکارانشان داشته باشیم روی سخنم با دوستان اینه که به جای اینکه بخواهیم مجموعه یا محصولی رو بکوبیم قبل از همه چی مشکلات موجود محصول و با خودشون در میان بگذاریم مطمئن باشیم که اگر بازخورد درست   و مستند محصولات   توسط مصرف کننده ها به تولید کننده یا وارد کننده ها گزارش بشه این بزرگواران هم سعی و تلاش خودشون و برای بهبود کیفیت به کار می گیرند .

"دوستان فرمودند که شرکت فرانسوی با گشاده رویی جواب داد خوب شما هم خوب حرف زدین اینکه چیز محیرالعقولی نیست "

استارتر محترم بنده شخصا به عنوان سرویس کار شاید از مصرف کننده ها به وفور به دلیل مشکلات و ایرادهای احتمالی دستگاههای تحت سرویس یا گارانتی خودمون  توهین و تندی و پرخاش و..... دیده ام ولی سعی و تلاش ما راضی نگه داشتن مشتری در حیطه ی کاری خودمون بوده و هست  چون مطمئن بوده و هستیم که کارخانه ی تولید کننده به عمد محصول خودشو با ایراد وارد بازار نمی کنه و پروسه ی ساخت یک محصول پروسه ی آزمون و خطا هاست  که بعضی ازمشکلات  ویا ایرادات  در طولانی  مدت و بعضی نیر آنی نمایان می شوند  و زمانی هم که ایرادی گزارش می کنیم سعی و تلاش خودشون رو در جهت رفع ان به کار می برن  و توجیهی در کارشون نیست و   نمی گن  مثلا """ اگرلن  مادربورد نو  که گارانتی هم داره مشکل داره برو با 10 هزار تومان یه کارت شبکه بخر  بزار روش """" پس قبول کردن ایرادات احتمالی یا اساسی وظیفه ی انسانی هر مجموعه ای بوده و برای بقای خود دراین  بازار  رقابت  نیاز به رضایت مشتری داره که بزرگترین تبلیغ برای برند و محصوله 

و سپاس ویژه از استارتر محترم که با دقت و حوصله پیگیر هستند

 

ویرایش شده توسط Saman.Kh
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • ارسال 122
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

برترین ارسال کننده‌های این تاپیک

  • کاربر ویژه
در در 1395/09/25, 05:37:22، Uranium گفته است :

درود دوستان جدیدا دوستانی تو تاپیکها از گرین به عنوان حلبی ساز و اسمش رو نبر یاد میکنن

یا برای پاور و کیسهای گرین ایراداتی وارد میکنن بدون مدرک دقیقا حرفها مثل روزهای اول تغییرات فروم هست این برند ایرانی صدامون رو میشنوه چرا کمک نکنیم؟!

اگر پاور و یا کیس داشتین که مشکل داره یا مشکلی پیش اومده براش موقع اسمبل و یا هر چی نمونش رو با عکس و توضیح بگذارین مشکل برای من مشکلی هست که تو یه محصول همه داشته باشه نه فقط یه نمونه یکتا باشه

من تا ۲۰۰ تومن کیس باشه نمونه آکش میخرم خودم و امتحان میکنم دوستانی هم اگر گرین دارن که بتونم کمک کنن بهم عالیه

در مورد تست پاور در زمان مثلا ۵ سال یا ۴ سال اگر ابزار خاصی هست که کیفیت خروجی رو نشون بده معرفی کنید تا بهتون نشون بدم که پاور ۳۳۰ گرین بعد از مدت زمانهای مختلف چقدر تفاوت داشته

و اونایی که میگن اگر ما مشکلش رو بگیم به ما چی میرسه و از این حرفا من با بودجه خودم به هر اشکالی که وارد باشه و چند نمونه واقعی ببینم یک هدیه کوچولو میدم

اینو بگم من نه ارتباطی به کارخونه دارم نه چیزی بهم میرسه اما برام خیلی سنگینه کسی به گرین بگه حلبی ساز بدون مدرک

من تمام عمرم از پاور گرین استفاده کردم و میکنم این یکباری که کیس کورسیر خریدم به شدت پشیمونم

خوشحال میشم در این دعوت عمومی شرکت کنید دوستان

ممنون

ویرایش اول :

با تشکر از دوستان که زحمت کشیدن و مطالب خودشون رو اینجا گذاشتن

ذکر چند نکته خیلی مهم هست دوستانی بعضی وقتا خیلی از سازه ها امکاناتی توی مشخصات کارخونه ای شون قرار داده میشه اما مصرف کننده باید یه سری قواعد رو رعایت کنه

اگر این قواعد رو رعایت نکنه تولید کننده گناهی نداره کمترین مثلاش میشه کابل تبدیل برق گرافیک که همه میدونم چیه این قانون همه محصولات داخلی و خارجی هست.

 

دوم یه خورده فرصت میخوام که تا مطالب رو برای هر عزیز جمع آوری کنم به ترتیب پاسخ داده میشه

ار افراد اگاه توی فروم هم دعوت میکنم تا بیان و اعلام نظر کنن

ممنون از صبر و شکیبایی شما

 

,ویرایش دوم :

در حال تهیه کیس های Z4 +X3 Viper + Mac1 هستم منتها یه خورده زمان بر هست 

لینکهای مفید :

بررسی موشکافانه کیس GREEN X-4 HEXAGON

بررسی موشکافانه کیس GREEN X-9 PREDATOR

بازم هم ممنون از صبر و شکیبایی شما

 

ویرایش سوم :

خوشبختانه کیس ها رو تونستم خرید کنم Mac1  و  X3  و Z4 به زودی دستم میرسه

یه پاور 330 گرین رو هم نو نو باز کردم بزودی تاپیکش رو میزنم البته با مشورت دوستان این سری پاور چون بازار خودش رو داره فکر کنم تنها پاور خیلی پر فروش گرین باشه که رکورد پیکان رو هم زده!

دوستان خواهشا در مورد اینکه چطوری باید شرکت رفتار کنه حرف نزنید چرا چون خودتون متاسفانه بیان ندارین ببخشید اینقدر رک میگم

شما انتظار دارین دوستان گرین با گشاده رویی پاسخ بدن در حالی که شما با تمسخر حرف میزنید به نظر من خیلی منطقی هست که درست حرف بزنیم و درست جواب بخوایم

دوستان فرمودند که شرکت فرانسوی با گشاده رویی جواب داد خوب شما هم خوب حرف زدین اینکه چیز محیرالعقولی نیست 

در کل دوستان اگر دوست دارین گرین رو تو این تاپیک شرکت کنید تا با کمک هم اگر اشکالاتی داره محصولات اعلام کنیم تا رفع بشه

من برای تک تک کیس ها جداگونه تاپیک میزنم و بررسی میکنم

خواهشا باعث اذیت هم نشیم اینقدر چیز برای ناراحتی پیرامونون هست که میخوایم اینجا صلح و صفا باشه

?

با سلام

حالا بر فرض محال که شما  توی این 3 تا کیس مواردی رو پیدا کردین که مشکلاتی رو بازگو میکنه و غیر قابل چشم پوشی هست

اخرش چی میخواد بشه؟

ایا عین سامسونگ(جریان نوت 7) میخواد همه کیس های فروخته شدش رو از کاربرها پس بگیره

یا یکی از مسئول هاش میخواد بیاد با یک جمله توی یک پست  بنویسن که ما عذر خواهی میکنیم و در اینده بیشتر تلاش میکنیم و ایرادات رو رفع میکنیم

خو این چه فایده ایی داره

ویرایش شده توسط mInI_ClockEr
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
در 6 دقیقه قبل، Saman.Kh گفته است :

درود

استارتر عزیز بنده در پستاولم به دیدارخود با جناب موسوی در نمایشگاه  اشاره کردم که ایشان باکمال  احترام و محبت و صبر و حوصله هم شنونده و هم پاسخگو بودند و هیچ گونه توجیهی نیز نیاوردند  که جا دارد تشکر ویژه از ایشان و سایر همکارانشان داشته باشیم روی سخنم با دوستان اینه که به جای اینکه بخواهیم مجموعه یا محصولی رو بکوبیم قبل از همه چی مشکلات موجود محصول و با خودشون در میان بگذاریم مطمئن باشیم که اگر بازخورد درست   و مستند محصولات   توسط مصرف کننده ها به تولید کننده یا وارد کننده ها گزارش بشه این بزرگواران هم سعی و تلاش خودشون و برای بهبود کیفیت به کار می گیرند .

"دوستان فرمودند که شرکت فرانسوی با گشاده رویی جواب داد خوب شما هم خوب حرف زدین اینکه چیز محیرالعقولی نیست "

استارتر محترم بنده شخصا به عنوان سرویس کار شاید از مصرف کننده ها به وفور به دلیل مشکلات و ایرادهای احتمالی دستگاههای تحت سرویس یا گارانتی خودمون  توهین و تندی و پرخاش و..... دیده ام ولی سعی و تلاش ما راضی نگه داشتن مشتری در حیطه ی کاری خودمون بوده و هست  چون مطمئن بوده و هستیم که کارخانه ی تولید کننده به عمد محصول خودشو با ایراد وارد بازار نمی کنه و پروسه ی ساخت یک محصول پروسه ی آزمون و خطا هاست  که بعضی ازمشکلات  ویا ایرادات  در طولانی  مدت و بعضی نیر آنی نمایان می شوند  و زمانی هم که ایرادی گزارش می کنیم سعی و تلاش خودشون رو در جهت رفع ان به کار می برن  و توجیهی در کارشون نیست و   نمی گن  مثلا """ اگرلن  مادربورد نو  که گارانتی هم داره مشکل داره برو با 10 هزار تومان یه کارت شبکه بخر  بزار روش """" پس قبول کردن ایرادات احتمالی یا اساسی وظیفه ی انسانی هر مجموعه ای بوده و برای بقای خود دراین  بازار  رقابت  نیاز به رضایت مشتری داره که بزرگترین تبلیغ برای برند و محصوله 

و سپاس ویژه از استارتر محترم که با دقت و حوصله پیگیر هستند

 

عزیزم کاملا درست میفرمایید خدای نکرده فکر نکنی روی سخن من برای باقی مطالب با شما بود

ببین عزیزم شما وقتی شخصا مسئول مربوطه باشی حرفت درست اما وقتی یه همکار هستی و نیت کمک و خیرخواهی داشته باشی سخته توهین بشنوی

من روی سخنم با کسایی هست که داش ایمان منظورش بود و کاملا موافقم با شما 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
در 1 دقیقه قبل، mInI_ClockEr گفته است :

با سلام

حالا بر فرض محال که شما  توی این 3 تا کیس مواردی رو پیدا کردین که مشکلاتی رو بازگو میکنه و غیر قابل چشم پوشی هست

اخرش چی میخواد بشه؟

ایا عین سامسونگ(جریان نوت 7) میخواد همه کیس های فروخته شدش رو از کاربرها پس بگیره

یا میخواد بیان با یک خط توی یک پست یکی از مسئولاش بنویسن که ما عذر خواهی میکنیم و در اینده بیشتر تلاش میکنیم و ایرادات رو رفع میکنیم

خو این چه فایده ایی داره

ببین عزیزم فایدش برای کسایی هست که بلاخره از اشکالات این سری محصولات اطلاع پیدا میکنن و با چشم بازتر خرید میکنن

و منعکس میشه اشکالات و اگر جای رفع داشته باشه رفع میکنن

اگر حرف دوستان رو شنیده باشید وقتی به نمایشگاه مراجعه کردن و ایراد رو گفتن با روی باز برخورد شد و خواستن کیس رو عوض کنن

اینجا از مسئولین مربوطه کسی حضور نداره که مستقیم پاسخگو باشه پس اگر خیلی شاکی هستن به مدیران گرین بگشین مسلما رضایت مشتری براشون مهم هست

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
در 11 ساعت قبل، Uranium گفته است :

ببین عزیزم فایدش برای کسایی هست که بلاخره از اشکالات این سری محصولات اطلاع پیدا میکنن و با چشم بازتر خرید میکنن

و منعکس میشه اشکالات و اگر جای رفع داشته باشه رفع میکنن

اگر حرف دوستان رو شنیده باشید وقتی به نمایشگاه مراجعه کردن و ایراد رو گفتن با روی باز برخورد شد و خواستن کیس رو عوض کنن

اینجا از مسئولین مربوطه کسی حضور نداره که مستقیم پاسخگو باشه پس اگر خیلی شاکی هستن به مدیران گرین بگشین مسلما رضایت مشتری براشون مهم هست

?

اینجوری فایده ، فایده نداره دوست گرامی

ما میگیم نره

شما میگی بدوش

 

دو سه تا پست بالایی من روببینید مسئول گرین اومده بهش امتیاز منفی داده

خوب برای چی ؟

به من چه ربطی داره شما نون خور گرین هستید

مگه من باید ضررش رو بدم الان ssd رو ببرم گارانتی میگه چون زدین اونجاش رو شکوندین از گارانتی خارج هست بعد من بیام برای گارانتی ssd چی بگم

ویرایش شده توسط mInI_ClockEr
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 6 دقیقه قبل، mInI_ClockEr گفته است :

با سلام

حالا بر فرض محال که شما  توی این 3 تا کیس مواردی رو پیدا کردین که مشکلاتی رو بازگو میکنه و غیر قابل چشم پوشی هست

اخرش چی میخواد بشه؟

ایا عین سامسونگ(جریان نوت 7) میخواد همه کیس های فروخته شدش رو از کاربرها پس بگیره

یا یکی از مسئول هاش میخواد بیاد با یک جمله توی یک پست  بنویسن که ما عذر خواهی میکنیم و در اینده بیشتر تلاش میکنیم و ایرادات رو رفع میکنیم

خو این چه فایده ایی داره

درود

دوست عزیز بنده در نمایشگاه مشکلات  کیس X3 وایپر و به اطلاع آقای موسوی رساندم ایشان نیز اعلام کردند که اگر ناراضی هستید کیس شما رو با هرکدام از کیس های سری Z که بخواهید تعویض می کنیم این خودش یه دنیا برای خود من ارزش داره نه توجیه کردند و نه مشکلات و ایرادات و  گردن ترک دیوار همسایه انداختند.

جسارتا" من به عنوان برادر کوچک شما پیشنهاد می کنم توی قسمت R&D با آقای موسوی صحبت بفرمایید و مشکلات و اعلام نمایید و نتیجه رو اینجا منعکس کنید

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
در 1 دقیقه قبل، mInI_ClockEr گفته است :

اینجوری فایده ، فایده نداره دوست گرامی

ما میگیم نره

شما میگی بدوش

شما چطوری دوست دارین ؟

میخوای کیستون عوض بشه؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
در 11 ساعت قبل، Uranium گفته است :

شما چطوری دوست دارین ؟

میخوای کیستون عوض بشه؟

من میگم این کیس باعث شده گارانتی ssdکه 250 تومن هزینه کردم براش هم از بین بره

هیچ توقعی از هیچکی ندارم دوست گرامی ولی بعضی چیز ها اعصاب ادم رو میریزه بهم

توی تاپیک انتقادی از محصولاتشون مسئولشون بیاد منفی بده بده بخاطر انتقاد

کلاً چیز های عجیب رو باید در جا های عجیب جستجو کرد

یعنی این

 

ضمناً طرف خیلی زرنگ بوده که با اون جمله شما رو تحت تاثیر قرار داده

الان x3  تو بازار 280 قیمتشه

بعد بهترین سری Z قیمت 190تومن بود الان شده 210 تومن

ای روزگار با ما چه میکنی

ویرایش شده توسط mInI_ClockEr
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
در 1 دقیقه قبل، mInI_ClockEr گفته است :

من میگم این کیس باعث شده گارانتی ssdکه 250 تومن هزینه کردم براش هم از بین بره

هیچ توقعی از هیچکی ندارم دوست گرامی ولی بعضی چیز ها اعصاب ادم رو میریزه بهم

توی تاپیک انتقادی از محصولاتشون مسئولشون بیاد منفی بده بده بخاطر انتقاد

کلاً چیز های عجیب رو باید در جا های عجیب جستجو کرد

یعنی این

 

عزیزم آقا پوریا اگر اشتباه نکنم مسئول فروش و یا گارانتی نیست

نمره منفی و مثبت به نظر من یعنی موافقم و مخالفم 

و یاسپاس بخاطر پستت و یا حرفتون رو قبول ندارم و حرف درستی نیست تو این مایه ها

برای هر کسی یه معنایی داره عزیزم خداییش

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 10 دقیقه قبل، mInI_ClockEr گفته است :

من میگم این کیس باعث شده گارانتی ssdکه 250 تومن هزینه کردم براش هم از بین بره

هیچ توقعی از هیچکی ندارم دوست گرامی ولی بعضی چیز ها اعصاب ادم رو میریزه بهم

توی تاپیک انتقادی از محصولاتشون مسئولشون بیاد منفی بده بده بخاطر انتقاد

کلاً چیز های عجیب رو باید در جا های عجیب جستجو کرد

یعنی این

 

ضمناً طرف خیلی زرنگ بوده که با اون جمله شما رو تحت تاثیر قرار داده

الان x3  تو بازار 280 قیمتشه

بعد بهترین سری Z قیمت 190تومن بود الان شده 210 تومن

ای روزگار با ما چه میکنی

دوست من

  بحث زرنگی و تحت تاثیر قرار دادن نیست مهم احترام به جایگاه مشتری و جلب رضایت مشتری  هست

Z7 gladiator  هم 449000 تومان هست  بنده هم دوسال پیش 207 تومان کیس و خریدم 

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

درود

با توجه به بحث های پیش آمده لازم می بینم یه مسئله ای رو به صورت عمومی بگم خدمت دوستان.

من خودم همیشه تو کارم دنبال جایگزین هستم. اگر X نبود، گران بود/شده بود و یا کیفیت مد نظرم رو نداشت میرم  سمت Yو اگر نشد Z و غیره. چون به جمله زیر اعتقاد دارم:

چاره گرانفروشی و کم فروشی نخریدن هست و بس.

غرض اینه که کسی واقعا مجبور نیست که محصولات گرین بخصوص کیس رو بخره.
محمد عزیز که همیشه از محصولات گرین خرید می کنی و اغلب رضایت هم نداری! چند بار از خرید محصولات گرین به مشکل برخوردی و چرا باز این محصولات رو در سبد خرید خودت قرار میدی؟! مطمئن هستم باز هم خرید خواهی داشت.

من خودم اون اوایل از کیس های گرین زیاد خرید می کردم. حتی بصورت تعداد Magnum2 برای گیم نت سفارش دادم. اون زمان یه کیس 60 هزار تومانی بود(ناگفته نماند کیس های حلبی ساده اون زمان 20 تومان بود). همین که دو تا فن رو خودش داشت، فیلتر و داکت ضد غبار داشت و اسکلت معکوس بود برای من کافی بود. دو سال بعد وقتی مراجعه کردم دیدم فیلتر ها درست جلوی غبار رو نگرفتن، اکثر فن ها خراب شده، پایه های کیس شکسته، usb های پنل جلویی کار نمی کنن.با خودم گفتم چرا پول برای امکاناتی دادم که الان قابل استفاده نیست دیگه!

 دیگه از کیس های این شرکت به اختیار خرید نکردم مگر به درخواست مشتری! کیس فالکون به درخواست مشتری خرید کردم. زیبا ولی همچنان بی کیفیت!(آثار ترک خوردگی تلق کناری بر اثر بسته شدن پیچ های فن از ابتدا مشهود بود. )بعد ها مطلع شدم که پایه های کیس و درب جلویی پنل نیز بسادگی شکسته!

بعد ها از محصولات گران تر گرین مثل X9 چیزی به جز بزرگی در ابعاد ندیدم. همچنان کیفیت پایین بود. با وارد شدن کیس های Cougar کمی کیفیت بهبود یافت و کیس X4 باز هم به درخواست مشتری خریداری شد. خش افتادن بسیار آسان پنل کناری، از کار افتادن USB های پنل جلویی، عملکرد نادرست داکت هارد، شکستن خار فیلتر جداشونده روی کیس، اسمبل سخت، نبود جای کافی برای مدیریت سیم های پشت سینی برد و ...

چند وقت پیش که کیس Z4 رو دیدم وسوسه شدم کیسم رو عوض کنم. گرچه طراحی مورد پسند من و قیمت مناسبی داشت با سابقه ذهنی که داشتم باز هم نتونستم خودم رو راضی کنم از کیس ها این شرکت خرید کنم.

 

ای کاش این فرهنگ نخریدن در بین ما ایرانیان نهادینه شود.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 58 دقیقه قبل، mInI_ClockEr گفته است :

مگه من باید ضررش رو بدم الان ssd رو ببرم گارانتی میگه چون زدین اونجاش رو شکوندین از گارانتی خارج هست بعد من بیام برای گارانتی ssd چی بگم

درود

بهتر می بود پیش از این بحثها به جای فشار آوردن به ssd به یکی ار دوستان گرینی پیام می فرستادی و مشکل رو طرح می کردی. هنوز هم دیر نشده، بزنگ به گرین و راه حل رو جویا شو. احتمال بسیار می دم که مشکل حل بشه. چون کیس رو از نزدیک ندیده ام چیزی نمی تونم بگم و عجیبه که هیچ کدام از دارندگان کیس هم نگفتتد ssd رو چطور نصبیدند.

وضعیت مشابهی درباره ssd های pcie m.2 پیش آمد. من 950 pro خریدم و مشکل افت سرعت داشتم و از دوستانی که m,2 داشتند خواستم تجربه شون رو مطرح کنند، جز این اواخر کسی مشارکت نکرد در حالی که توی تاپیک عکسهای قطعات مدام می دیدم که کسانی m.2 خریده اند یا در فهرست روی گلگیرشون m.2 داشتند.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در در 1395/10/01, 12:55:06، mInI_ClockEr گفته است :

من میگم این کیس باعث شده گارانتی ssdکه 250 تومن هزینه کردم براش هم از بین بره

هیچ توقعی از هیچکی ندارم دوست گرامی ولی بعضی چیز ها اعصاب ادم رو میریزه بهم

توی تاپیک انتقادی از محصولاتشون مسئولشون بیاد منفی بده بده بخاطر انتقاد

کلاً چیز های عجیب رو باید در جا های عجیب جستجو کرد

یعنی این



 

ضمناً طرف خیلی زرنگ بوده که با اون جمله شما رو تحت تاثیر قرار داده

الان x3  تو بازار 280 قیمتشه

بعد بهترین سری Z قیمت 190تومن بود الان شده 210 تومن

ای روزگار با ما چه میکنی

من خودم یه کیس با طراحی داخلی شبیه به کیس z4 دارم کلا  مسیر کابلا طوری هست که باید ssd رو  یه 180 بچرخونی البته من ssd های خودم رو تونستم درست ببندم (به سختی) ولی  اونقدر هم مشکل نیست ...
شما برید نقد کیس zalman z9 neo رو هم ببینید از نظر اسکلت خیلی به  z4 نزدیکه و اون هم همین مشکلو داره ولی زیاد بهش خرده نگرفتن چون فقط یه مورد ظاهری هست و از کارایی چیزی کم نمیکنه (+جای رد کردن سیم سمت چپ هست )

اینجا اگر بخواییم "وکیل مدافع شیطان" بشیم  گرین میتونه بگه که فقط نشون داده ssd ها رو کیس سوارن ولی نشون نداده که به سیستم وصلن... که البته بازم می گم اگر بخواید میشه ssd  هارو مثل عکس وصل کرد ولی کار می بره...

+

محصولی که توی حمل و نقل مشکل پیدا کرده دیگه چه ربطی به سازنده داره ؟؟

بعد دوستان اومدن خیلی اینجا از کیفیت ناراضی هستن چند نفر با کیس corsair  760t کار کردن؟؟  کلا که خیلی" cheap" هست اصلا حس جنس premium نداره ...سقفشو که اگر بخوای استفاده کنی (کولر ببندی) فیلتر نداره + یه تیکه پلاستیکو باید ورداری حالا اونو کجا  باید بزاری معلوم نیست.. حالا اگر یه مورد از کیسای گرین همینجوری بود  شرکتو آتیش می زدن ملت...

سخن نهایی من:
شرکت گرین بدون عیب نیست  و من هم کور کورانه و الکی تعریفی ازشون نمی کنم  من خودم یکسری داستان ها دارم باهاشون ولی به قولی credit  is due when its deserved ....

 آیا در خیلی از موارد یوزر ها  الکی تند برخورد نمی کنن؟ بله توی خیلی از موارد... که اونم خوب نیست اگر قرار باشه فقط hate speech اینجا زده بشه که اصلا به جایی نمی رسیم و دردی دوا نمیشه ...

ویرایش شده توسط crash
لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام، مطلبی که دوستمون در مورد درست نصب نشدن اس اس دی فرمودن صحیح هست...
مشکل اینجاست که فاصله کافی برای وصل شدن کابل پاور وجود نداره و اگر ۴ تا پیچ هم سفت بکنید احتمالا برد اس اس دی میشکنه...
راه حل هم این هست که یا همینطور که دوستان گفتن از واشر ضخیم استفاده بشه یا مثل من یک پیچ رو فقط ببندید که بین اس اس دی و سینی کیس زاویه ایجاد به...
در کل کیس خوبی هست ولی مشخصه گرین یکبار هم قبل از ارسال به بازار برای فروش در کیس سیستم کامل اسمبل نکرده!
88384a8719ad3787c69d18a15c8ae68a.jpg
d1fd3fe3c04bd3028c1b2ff64bbafaec.jpg


Sent from my iPhone using Tapatalk

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام به همه دوستان
بنده هم دو نظر متفاوت از گرین دارم اول از همه یه پاور گرین GP585b چندین ساله دارم و هیچ مشکلی هم پیدا نکرده خوشبختانه البته به سیستمی وصل بوده که توان مصرفیش کم بوده بخاطر نداشتن گرافیک فقط یک مقدار طول کابل های مادربردش نسبت به بقیه کمتر بود و همین باعث میشد توی کیس نشه از پشت رد کنیم و ظاهر اسمبل رو خراب کرد البته این مشکل توی پاور های جدیدش Full Modular برطرف شده شاید طراحی بد کیس هم درش دخیل بوده چون کیسی که گرین خریدم زیاد راضی نیستم مدل Dragon Pro که در واقع طرح اصلی از Lian Li هست و فقط اسمش عوض شده و مونتاژش البته تونستم با مشکلاتش کنار بیام اوایل که اصلا صدای هدفون جلوی کیسش خراب بود تا ته هم فشار میدادم صدا کلا یه چیز عجیب غریبی بود انگار 20 درصد کیفیت صدارو نشون میداد و تا یکسال و نیم هدفون به پشت کیس وصل میکردم بعد از اون مدت گفتم دوباره تستش کنم در کمال تعجب خودبخود حل شده بود !!! ولی باید زور زد واسه جا زدنش البته جک میکروفونش الانم ایراد داره وقتی میزنی جا بعد دو دقیقه خودبخود میزنه بیرون !!! :)) وزن کیس هم سنگین هست حدود 10 کیلو وقتی هم اسمبل کردم سنگین تر شد دیگه دیدم ارزش نداره بفرستم گارانتی از شهرستان یا بازش کنم سیستمو مورد بعدیش فیت نبودن کامل جای پیچ های سینی مادربرد با مادربرد ایسوس جدیدم طوری که خدایی برای بستنش شکنجه شدم از طرفی با یه دست فشار زیاد میخواست به جلو همزمان با دست دیگه پیچ میکردم طوری که آدم میترسید مادربرد بشکنه در کل اسمبلش نسبت به کیس کولر مستر خیلی قدیمی که داشتم سخت تر بود




لینک به دیدگاه
Share on other sites

در مورد کیس بگم که کیس فقط nzxt s340 واقعا یکی از بهترینست ولی قیمتش از 500 رفت رو 800 من نتونستم بخرم امیدوارم کساییکه دارن خوش باشن در ضمن اینم بگ هر چیزی بیه اندازه قیمتشه شما 200 میدی z4 انتظار داری مثل 900d کورسیر باشه که امکان نداره 

 

با اجازه از ایمان جان

لینک به دیدگاه
Share on other sites

کیس Z4 به قیمت 200 تومن تموم شد تبدیل شد به 225 در تهران و امروز که بنده در اصفهان قیمت کردم بین 240 تا 250 به فروش میره...موج جدید افزایش قیمت ها بلاخره به گرین هم رسید و 4 ماه دیگه هم عید هستش و افزایش قیمت سالانشون رو خواهند داشت و احتمالا کسانی که این کیس رو  4 -5 ماه پیش 200 خریدن احتمالا بعد از عید 96 می تونن 230-240 بفروشن.

مثل اینکه خرید محصولات گرین از خرید طلا/دلار/زمین سودش بیشتره چون به مرور هی میاد روی ارزشش...موسی که بنده خریدم 180 تومن الان شده 260 تومن.الان بخوام به عنوان جنس دست دو و بدون گارانتی بفروشمش 180 میتونم بدم بره!
بیشترین افزایش قیمت رو فکر کنم کیبور 700K داشته که همین هفته ی پیش 470 به فروش می رفت و الان به 575 افزایش قیمت داشته.(یه نکته داخل پرانتز کیبورد Asus Strix Tactic Pro همچنان بعد از این همه وقت قیمت 400 تومنی خودش رو حفظ کرده) نمی دونم ولی با این قیمت ها کار به کجا می کشه.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
در 25 دقیقه قبل، HK888 گفته است :

کیس Z4 به قیمت 200 تومن تموم شد تبدیل شد به 225 در تهران و امروز که بنده در اصفهان قیمت کردم بین 240 تا 250 به فروش میره...موج جدید افزایش قیمت ها بلاخره به گرین هم رسید و 4 ماه دیگه هم عید هستش و افزایش قیمت سالانشون رو خواهند داشت و احتمالا کسانی که این کیس رو  4 -5 ماه پیش 200 خریدن احتمالا بعد از عید 96 می تونن 230-240 بفروشن.
مثل اینکه خرید محصولات گرین از خرید طلا/دلار/زمین سودش بیشتره چون به مرور هی میاد روی ارزشش...موسی که بنده خریدم 180 تومن الان شده 260 تومن.الان بخوام به عنوان جنس دست دو و بدون گارانتی بفروشمش 180 میتونم بدم بره!
بیشترین افزایش قیمت رو فکر کنم کیبور 700K داشته که همین هفته ی پیش 470 به فروش می رفت و الان به 575 افزایش قیمت داشته.(یه نکته داخل پرانتز کیبورد Asus Strix Tactic Pro همچنان بعد از این همه وقت قیمت 400 تومنی خودش رو حفظ کرده) نمی دونم ولی با این قیمت ها کار به کجا می کشه.

تو بحث پاور به همین صورته ، فقط بلدن افزایش قیمت بدن ، اگه این عطشو در کیفیت داشتن گرین بهترین جهان میشد !

قبلاً گرین با برند مشابه خارجی از لحاظ قیمت به صرفه تر بود و انتخاب بیشتر ماها بر اساس قیمت انجام میگیره ، گرین انتخاب به صرفه ای بود اما الان بدترین انتخاب شده ! حتی از برند مشابه خارجی هم گرونتر شده

سالی چندبار افزایش قیمت دارن ! وقتی میبینن با گرونترشدن فروش بیشتری میکنن افزایش قیمت طبیعیه .

لامصب ایرانی ها جوری هستن که جنس درجه یک ارزون بدی نمیخرن اما جنس درجه  2 و پایین تر گرون بدی واسش صف میکشن !

لینک به دیدگاه
Share on other sites

محصولات گرین دقیقا از روز آخر نمایشگاه الکامپ - خصوصا محصولاتی که توی غرفه چشمگیر بودن - قیمتشون خیلی خیلی بالاتر رفته

نمونه ش کیس z2+ hero که مسابقه اسمبل باهاش انجام میشد، 177 بود الان نزدیک 200 شده!

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در در 1395/10/04, 12:17:30، Hassan.SK گفته است :

تو بحث پاور به همین صورته ، فقط بلدن افزایش قیمت بدن ، اگه این عطشو در کیفیت داشتن گرین بهترین جهان میشد !

قبلاً گرین با برند مشابه خارجی از لحاظ قیمت به صرفه تر بود و انتخاب بیشتر ماها بر اساس قیمت انجام میگیره ، گرین انتخاب به صرفه ای بود اما الان بدترین انتخاب شده ! حتی از برند مشابه خارجی هم گرونتر شده

سالی چندبار افزایش قیمت دارن ! وقتی میبینن با گرونترشدن فروش بیشتری میکنن افزایش قیمت طبیعیه .

لامصب ایرانی ها جوری هستن که جنس درجه یک ارزون بدی نمیخرن اما جنس درجه  2 و پایین تر گرون بدی واسش صف میکشن !

وقتی پاور 850 گرین که ساخت CWT (احتمال قوی شایدم High Power باشه) با Corsair RM 850x که اونم ساخت CWT هستش تفاوت قیمتشون 5 هزار تومنه چه انتظاری می شه داشت؟آدم که داره هزینه میده لااقل برند می خره که Review هاشم توی اینترنت هست و می شه فهمید دقیقا توش چیه و چقدر می ارزه...ضمن اینکه Corsair یکی از گرون ترین محصولات بازاره که هر کی می بینه می گه گرونه ولی به خاطر اطمینان بهش می خرنش! الان همین مدل 850 واتی گرین از مدل CS850M گرون تره! پاوری که از سایت  Jonny Guru امتیاز 8.9 رو گرفته...تازه این پاور سری Mid-Range از Corsair هستش. کلا الان پاور های گرین فقط سری های UK و EU هستن که توی رنج قیمت زیر 350 تومن رقیبای زیادی ندارن ولی اگه کسی بخواد بالای این قیمت هزینه کنه می تونه هر چی به جز گرین خواست بخره به نفع ترشم هست.

ویرایش شده توسط HK888
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
در 3 ساعت قبل، HK888 گفته است :

وقتی پاور 850 گرین که ساخت CWT (احتمال قوی شایدم High Power باشه) با Corsair RM 850x که اونم ساخت CWT هستش تفاوت قیمتشون 5 هزار تومنه چه انتظاری می شه داشت؟آدم که داره هزینه میده لاعقل برند می خره که Review هاشم توی اینترنت هست و می شه فهمید دقیقا توش چیه و چقدر می ارزه...ضمن اینکه Corsair یکی از گرون ترین محصولات بازاره که هر کی می بینه می گه گرونه ولی به خاطر اطمینان بهش می خرنش! الان همین مدل 850 واتی گرین از مدل CS850M گرون تره! پاوری که از سایت  Jonny Guru امتیاز 8.9 رو گرفته...تازه این پاور سری Mid-Range از Corsair هستش. کلا الان پاور های گرین فقط سری های UK و EU هستن که توی رنج قیمت زیر 350 تومن رقیبای زیادی ندارن ولی اگه کسی بخواد بالای این قیمت هزینه کنه می تونه هر چی به جز گرین خواست بخره به نفع ترشم هست.

جالب اینجاست وقتی جنسی وارد بازار میکنه نه کنترل کیفیت داره نه تست میکنن و ... همین پاورهای oc سفید که صدای فن آزاردهنده داشت آیا خود گرین اینارو قبل تزریق به بازار تست نمیکنه ببینه مشکل دارن یا پاورهای eu که کابلشون خیلی کوتاه بود و به زور کابل برق سی پی یو وصل کردم وضعیت کیس ها هم به همین صورته ، وقتی امکاناتی رو نشون میده حداقل یک بار هم به صورت کامل اسمبل نمیکنن !!! تا مشخص بشه ایرادی دارن یه نه باید سیل عظیم مصرف کننده اعتراض کنه تا ایراد برطرف کنن این ورو درست میکنن جای دیگه خراب میشه

پست قبلی هم گفتم گرین دوست دارم و میخوام بهترین باشه و همیشه سعی میکردم تو مشاوره هام گرین پیشنهاد بدم اما با این اوصاف امیدی بهش ندارم

این وضعیت قیمت پاورهای 600 وات سه برند ( فوری نرین بگین اینا از گرین ارزونتره گرونترتر کنین >:()

Cooler Master B600 Ver.2 80Plus Power Supply  : 269

Corsair VS650 Power Supply : 275

Green GP600A-HP Power : 320

جالبه 600 گرین با 700 کولرمستر هم قیمته

Cooler Master B700 Ver.2 80Plus Power Supply : 325

ویرایش شده توسط Hassan.SK
لینک به دیدگاه
Share on other sites

 اسمشو نبر = گ ری ن

دروغ بزرگ .........سوئ استفاده از نا آگاهی مردم ادامه دارد.

از ماست که بر دوغه

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در در 1395/10/02, 17:54:06، hormozan گفته است :

سلام، مطلبی که دوستمون در مورد درست نصب نشدن اس اس دی فرمودن صحیح هست...
مشکل اینجاست که فاصله کافی برای وصل شدن کابل پاور وجود نداره و اگر ۴ تا پیچ هم سفت بکنید احتمالا برد اس اس دی میشکنه...
راه حل هم این هست که یا همینطور که دوستان گفتن از واشر ضخیم استفاده بشه یا مثل من یک پیچ رو فقط ببندید که بین اس اس دی و سینی کیس زاویه ایجاد به...
در کل کیس خوبی هست ولی مشخصه گرین یکبار هم قبل از ارسال به بازار برای فروش در کیس سیستم کامل اسمبل نکرده!
88384a8719ad3787c69d18a15c8ae68a.jpg

 

 

شما مشکل عجیب تری رو هم میتونید تو X2 گرین مشاهده کنید !




Sent from my iPhone using Tapatalk

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام دوستان.این مشکل نصب SSD در z2+HERO  هم هست. و من ب شخصه دوس ندارم SSD رو پشت سینی مادربرد نصب کنم چون اون پشت پر از کابله

فضای بین کابینت پاور و پنجره خیلی خیلی کمه و نمیشه LED نصب کرد!

کولر گرین بوفالو 100 خریدم 2 ماه نشده صدای فنش در اومده!در ضمن ب نظر من شما ک قابلیت نصب فن دوم برای بوفالو دادین!! یه گیره نگهدارنده فن هم اگه میذاشتین بد نبود الان فن دوم رو با چی نصب کنیم ک زشت نشه؟؟؟

منشی های نمایندگی تو مشهدتون خییییلی اطلاعاتشون پایینه!! فقط میگن فن 12 سانتی داریم این قیمت!!!هیییچ اسمی از مدل نمیدونن میگن برو از تو سایت شرکت ببین! آیا تو سایت شرکت 1 دونه فن 12 سانتی دارین ک من بدونم همون 1 فن رو تو نمایندگیتون میفروشن!!؟؟ میگم پاور فلان ماژولاره یا نیمه ماژولار ؟؟ میگم کدوم کابلش فلته؟؟ منشی بهم میگفت فلت چیه؟؟ میگفت ماژولار چیه؟؟؟ خدایی خیلی ناراحت شدم ... 

لطفا سایت گرین رو هم ی دستی بهش بکشید و تند تند بروز کنید الان فن جدیدتون ک رو کیس Z4 و Z2+ HERO هست رو از کجا میتونم تهیه کنم؟؟منشی نمایندگیتونم ک اوضاشو گفتم...تو سایتتونم ک عکس و مشخصاتش نیس..

 قیمت گذاری بینهایت بد پاور های گرین!! اینم نکنه محصول امریکاس ک با تحریم بخواد گرون شه!؟ یا با دلار خریده میشه ؟!؟!

قیمت محصولاتتون هم روز ب روز دارین بالا میبرین!!با جنس های وارداتی دارن یکی میشه و مطمئنا مردم میرن سمت جنس خارجی

 

با این وضعیت من گرین رو قلبا دوس دارم و حمایتش میکنم و امیدوارم روزی بشه ک بتونیم محصول داخلی بخریم و پول نریزیم تو جیب اجنبی ها 

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 1 ساعت قبل، ali.king گفته است :

سلام دوستان.این مشکل نصب SSD در z2+HERO  هم هست. و من ب شخصه دوس ندارم SSD رو پشت سینی مادربرد نصب کنم چون اون پشت پر از کابله

فضای بین کابینت پاور و پنجره خیلی خیلی کمه و نمیشه LED نصب کرد!

کولر گرین بوفالو 100 خریدم 2 ماه نشده صدای فنش در اومده!در ضمن ب نظر من شما ک قابلیت نصب فن دوم برای بوفالو دادین!! یه گیره نگهدارنده فن هم اگه میذاشتین بد نبود الان فن دوم رو با چی نصب کنیم ک زشت نشه؟؟؟

منشی های نمایندگی تو مشهدتون خییییلی اطلاعاتشون پایینه!! فقط میگن فن 12 سانتی داریم این قیمت!!!هیییچ اسمی از مدل نمیدونن میگن برو از تو سایت شرکت ببین! آیا تو سایت شرکت 1 دونه فن 12 سانتی دارین ک من بدونم همون 1 فن رو تو نمایندگیتون میفروشن!!؟؟ میگم پاور فلان ماژولاره یا نیمه ماژولار ؟؟ میگم کدوم کابلش فلته؟؟ منشی بهم میگفت فلت چیه؟؟ میگفت ماژولار چیه؟؟؟ خدایی خیلی ناراحت شدم ... 

لطفا سایت گرین رو هم ی دستی بهش بکشید و تند تند بروز کنید الان فن جدیدتون ک رو کیس Z4 و Z2+ HERO هست رو از کجا میتونم تهیه کنم؟؟منشی نمایندگیتونم ک اوضاشو گفتم...تو سایتتونم ک عکس و مشخصاتش نیس..

 قیمت گذاری بینهایت بد پاور های گرین!! اینم نکنه محصول امریکاس ک با تحریم بخواد گرون شه!؟ یا با دلار خریده میشه ؟!؟!

قیمت محصولاتتون هم روز ب روز دارین بالا میبرین!!با جنس های وارداتی دارن یکی میشه و مطمئنا مردم میرن سمت جنس خارجی

 

با این وضعیت من گرین رو قلبا دوس دارم و حمایتش میکنم و امیدوارم روزی بشه ک بتونیم محصول داخلی بخریم و پول نریزیم تو جیب اجنبی ها 

 

درود دوست گرامی

همان‌طور که اشاره شده قصدمان اینه که همه چیز مستند باشه. بنابراین از مشکل کیس و جای ssd به شکل گویایی عکس و توضیحات بگذار و از مشکل فن، ویديو که درش نویز آشکار باشه.

ویرایش شده توسط سعید بهمنیان
لینک به دیدگاه
Share on other sites

مهمان
This topic is now closed to further replies.
 اشتراک گذاری


×
×
  • اضافه کردن...