رفتن به مطلب

آیا پاور تست شده techpowerup همون پاور گرین مدل 1200 oc هستش ؟؟


Recommended Posts

در 10 ساعت قبل، sadeh گفته است :

سلام

من پیشنهاد میکنم برای اینکه هیچ حرفی تو کار نباشه شرکت محترم و پاسخگوی گرین یک عدد از پاور مورد بحث رو به تیم آزمایش techpowerup بده و بخاد که مثل بقیه پاورها آزمایش و بررسی بشه

 

من شدیدا توصیه میکنم از پاور های موجود در بازار پخش شده چند نفر  از بچه  های لیون تهیه کنن  ارسال کنن با هزینه خود شرکت مذکور .........

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • ارسال 696
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

برترین ارسال کننده‌های این تاپیک

تایپیک رو یکباره از اول تا آخر خوندم و برام لذت بخش بود . لذت بخش از این نظر که ما ایرانی ها تونستیم حداقل از پایین به بالاتر از خودمون فشار بیاریم . امیدوارم این مورد در دنیای س-یاست که زندگی ما در درجه اول وابسته به این مورد هست پیش بیاد و بشه از هر کس در هر سطح انتقاد کرد و مورد باز خواست قرار داد و اون بالا دستی هم خودش رو ملزم به پاسخ ببینه . می دونم آرزوی بزرگیه اما غیر این باشه مملکت درست نمیشه.

1- اول اینکه عزیزانی گفتن که شرکت گرین هر کار کنه افرادی هستن که قبول نمی کنن پس در نتیجه بهتره هیچ کار نکنه چون هر کار کنه یه عده ای قبول نمی کنن. به این استدلال یه ایراد اساسی  وارد هست. خیلی ها هنوز هم در جهان قبول ندارن زمین گره خنده داره اما هستن . خوب اشکال نداره باور نکنن زمین گرده مهم نیست چون شواهد بسیار زیادی برای قانع کردن اکثریت قریب به اتفاق افراد وجود داره در نتیجه اون چند نفری که قبول نمی کنن به جایی بر نمی خوره . در این جا تست پاور مثلا توسط سایت های معتبر 99 درصد افراد رو راضی می کنه و تست پاور در شرکت گرین 50 درصد . فرق هست بین 99 درصد و 50 درصد . فرق هست بین یه چیز بهتر و یه چیز معمولی . گرچه بهتر ایده آل نیست اما  از یه چیز معمولی بسیار بهتر هست . (زیادی ازکلمه  بهتر استفاده کردم اما فکر نکنم ابهامی باشه)

 

2- شرکت گرین بازارش داخل ایران هست اما داره با پاورهای خارجی رقابت می کنه . اینکه من به راحتی به تست های معتبر برای بررسی پاورهای مطرح خارجی دسترسی دارم و برای پاور های گرین دسترسی ندارم این یه ایراد اساسی به پاورهای گرین هست نه وسیله توجیه . اینکه می گید سایت های خارجی ما رو حساب نمی کنن در نتیجه گرین بی گناهه از نظر حس انسان دوستی قابل قبوله اما از نظر منطقی قابل قبول نیست. وقتی هیچ مرجعی معتبری پاورهای گرین رو تست نکرده پس من باید چشم بسته این پاورها رو بخرم در مقابل اینکه من می تونم با آگاهی کامل پاورهای مطرح خارجی بخرم . اینکه سایت های خارجی ما رو حساب نمی کنن یکم بی انصافیه از نظر عاطفی اما از نظر منطقی به من مربوط نیست . این مشکل گرینه و نه من . من چرا باید بیام پاور گرین رو بخرم وقتی نمی دونم دقیقا چطور عمل کرده. اینکه می دونم پاور مثلا EVGA فلان مدلش این عملکرد رو داره اما پاور گرین رو نمی دونم آیا این یه امتیاز بزرگ برای پاورهای خارجی و یه امتیاز منفی بزرگ برای پاور گرین نیست ؟ شما بگید چرا من نوعی باید چشم بسته پاور گرین رو بخرم؟ صرفا چون قیمتش کمتر از دیگر پاورها هستش؟ ینی در خارج هم پاورهای ارزون تر رو تست نمی کنن چون قیمت کمش تضمین می کنه فروشش رو. به نظرم اینکه نمی دونیم چی داریم می خریم انقدر مشکل بزرگی هست که منطقیه اون قیمت کمتر رو صرف نظر کنیم. به نظرم شرکت گرین تو فکرش باشه راهی پیدا کنه تا پاورهاش رو یه سایت معتبر تست کنه . وقتی وارد رقایت با جنس های خارجی شدی این مشکلات رو باید می دونستی هست و حلش می کردی و اگه همین مشکل ها باعث بشه شرکت گرین تو رقابت شکست بخوره فرضا ( ان شالله نخوره)، اتفاق غیر قابل درکی نیست. دنیای رقابت ینی همین و نباید نقطه ضعف داشته باشی وگرنه همون نقطه ضعف می تونه برای شما درسر ساز بشه.

 

3- و مورد آخر اینکه پیشنهاد شرکت گرین با اینکه با توجه به شرایط حال حاضر ایران شاید تنها راه باشه براش اما قابل قبول نیست . اینکه قابل قبول نیست با عرض معذرت مشکل شماست و نه مصرف کننده . تو فکرش باشید این مورد رو حل کنید. چون حتی تست های پاوررهای کورسیر در شرکت خودش انجام بشه 1 ریال هم برای تستاش ارزش قائل نیستم. منطقی هم هست کسی قائل نباشه و اگه هست لطف کنه دلیلش رو بگه. چون هیچ جای دنیا خود تولید کننده خودش تستاش رو به عنوان مدرکی بر صحت مرغوبیت محصولش ارائه نمی ده. جدیدا دیدید که مثلا ای ام دی پردازنده هاش رو برای چندتا سایت معتبر می فرسته تا قبل عرضه جهانی و خرید توسط کاربران تست بشه تا ملت چشم بسته نخرن. دیگه دنیای الان جای چشم بسته خریدن نیست. با چشم باز می کنن تو پاچه آدم با چشم بسته که جای خود داره . 

 

و در آخر بگم شرکت گرین جزو معدود شرکتای ایرانی هست که محصولاتش رو می خرم و اعتماد خوبی بهش دارم نه بر اساس استدلال علمی بلکه بر اساس تجربه چندین ساله خودم و اطرافیانم . اما چه خوب میشد این اعتماد پشتش استدلال علمی بود . دیگه همه می دونیم حرف اول و آخر رو الان علم میزنه . براتون آرزوی موفقیت می کنم ان شا الله که هر روز بهتر از روز قبلش عمل کنید. اینا صرفا یه انتقاد بود امیدوارم رفعش کنید.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود مجدد دوستان

توی صفحات اول، یه متن نوشتم و شرایط عدالت در تست ها رو عرض کردم و جوابیه شرکت گرین رو مشاهده کردم

بحث های ضد و نقیض و البته از یک لحاظ مفید توی تاپیک شده و احتمال میدم اگه ادامه داشته باشه ( و برخی هاشون صحت نداشته باشه ) حتی می‌تونه پای قانون رو به میان بیاره و برای دوستانی که ناعادلانه برچسب می‌زنن مناسب نباشه پس بهتره حرفی نزنیم که بار حقوقی داشته باشه. (خطاب به خودم، دوستان محترم تاپیک و البته کارکنان شرکت گرین)

بنده متخصص پاور و ... نیستم، ارتباطی هم با شرکت گرین ندارم و فقط به دنبال مشاهداتم توی این تاپیک این پست رو میدم...

مهمترین نکته اینه که شرکت گرین تاکید نکرده که مثلا عکس‌ها رو منتشر نمی‌کنه یا مثلا فقط توی لابراتوار تخصصی خودش تست‌ها باید انجام بشن و ...، حتی برای اثبات ادعاش خرج هم می‌کنه (هرچند این خرج به چشم نخواهد آمد) ولی باید تاکید کنم که اگه خیلی علاقه دارید ریزبین باشید و دقیقا از سمت منفی به قضیه نگاه کنید یک راه حل مناسب براتون دارم:

یک پاور با هر ظرفیتی که سایت های TPU و دیگر سایت های معتبر سخت افزاری جهان تست کردند و بنچمارک و نتایج و ... ریز به ریز توی اون سایت ها وجود داره خریداری کنید (ترجیحا باید بدون گارانتی باشه! چرا که اگه گارانتی داشته باشه می‌بایست از شرکت گارانتی کننده مجوز تست بگیرید). طبق متن شرکت گرین یک پاور هم از محصولات این شرکت (مثلا همین موردی که مورد اختلاف هست) از فروشگاهی به صورت ناشناس خریداری بشه، بعد از هماهنگی و مراجعه به شرکت گرین و تست و بررسی فنی و ...  پاور اولی که خریداری کردید (همون پاور بدون گارانتی) و مقایسه تست های لابراتوار گرین با سایت های TPU و ...، در صورتی که نتایج بسیار نزدیک به هم بود و یا دقیق همان بود و اختلاف کمی داشت با تائید مقایسه بررسی ها و صحت سلامت لابراتوار شروع به تست و ...  پاور مورد نظر کنید (امکان لایو اینستاگرام برای اون دوستانی که خیلی حساسن هم وجود داشته باشه) و اون نتایج رو توی سایت و ... و هم بذارید، در صورتی که در مرحله اول صحت لابراتوار توسط شما تائید شد، پس نتیجه تست دوم هم تائید خواهد شد، با مقایسه نتیجه بین پاور تست شده گرین و پاور مورد ادعا (در سایت TPU و ... )  این قضیه فیصله پیدا خواهد کرد.

نکته آخر اینکه در نهایت شما درخواست کنید و یه لابراتوار مورد اطمینان غیر از گرین ( اگر به قول بعضی دوستان مورد اعتماد نبود حتی با شرایط بالایی که عرض کردم) پیدا کنید و مجوز تست رو از شرکت گرین بگیرین و بدون هماهنگی قبلی و با دعوت فوری از نمایندگان گرین و خودتون و نمایندگان خودتون توی اون لابراتوار کار رو انجام بدین و به این بحث پایان بدین.

در هر صورت نتیجه خواه مثبت یا منفی پیشرفتی خوب برای بررسی محصولات ریبرند (یا سفارشی اختصاصی خارجی) داخل ایران و همچنین مشتریان این شرکت ها خواهد داشت و مبنایی برای آینده خواهد بود چه بسا در آینده سایت بنچمارک تخصصی هم توسط مثلا همین تیم لیون با متخصصانی مثل شما عزیزان راه اندازی بشه و محصولات جهانی رو تست کنه و منتشر کنه.

متن نوشته شده گرین به این معنی نیست که پاسخ درخواست های شما رو نمیده،‌ پس زیاد خرده نگیریم...

در خصوص ارسال پاور به TPU و ... هم سکوت می‌کنم چون امکان ارسال شخصی نیست و شما دوستان هم ارسال پاور توسط شرکت گرین رو قبول ندارین و حتی در صورت تقبل، موجب مشکلات عدیده دیگری میشه...

پیشاپیش پوزش بابت اشتباهات لغوی و نگارشی و تایپی...

 

پ.ن: در صورت تائیداین پست توسط دوستان محترم و شرکت گرین و لیون، یک پاور قدرتمند را بعنوان جایزه قبول خواهم کرد (چه پر رو )

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

درود

من طرفدار گرین هستم اما با این اتفاق علاقم بیشتر شد.علاقم بخاطر کارایی هست و الان بیشتر شد چون عکسالعمل منطقی دیدم

همیشه گفتم برای من کسی مهمتره که صدام رو میشنوه همین کافیه!

به نظر من هر تصمیمی برای این تاپیک گرفته بشه از سمت مدیران درست و منطقی هست

چه بخوان حذف کنن چه متن ها رو مخفی کنن و هر تصمیمی...

بعضی وقتا ما علارقم منطق درونی خودمون مجبورم پا فشاری کنیم روی حرف نادرست خودمون 

الان مشخصه کی درست هست کی نادرست

قبل تر ها فروم حالم رو خوب میکرد چون واقعا احترام بیشتری بود. الان میبینم دلیل کمرنگ شدن بعضی از دوستان با سابقه رو

از این میترسم که این جور رفتار ها توی فروم حکم فرما بشه و مثل قانون در بیاد هر کی بخواد کسی رو بکوبه بگن بریم فروم لیون 

دوستان ما همه از یک خانواده هستیم به اسم ایران واقعا چرا باید گرین برند خودی رو بخاطر پول یا هر چیزی زیر سوال ببریم به نظر شما اگر عنوان کردن این موضوع سیاست خاصی نداشت نباید اول پیام خصوصی میشد به مثلا آقا پوریا! که حداقل بپرسه آقا آیا این با پاور شما یکی هست! یا اعتماد نداری بفرست به آقای حسینی که بررسی کنه .

آقای حسینی مشکلات شخصی ما رو حل میکنه که اینکه راسته کار خودش هست.

طرز رفتار گرین و لیون کلا مشخصه که استقبال میکنن از چالش های درست و انتقاد های سازنده من تا حالا غیر از این ندیدم

کلا هر کی دور آقای حسینی هست انگار اخلاقش این طوریه ! البته هر کی دورش موند.

بوس بوس  

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در ۱ ساعت قبل، EHSANRF گفته است :

درود مجدد دوستان

.

.

درود احسان جان، خدا پدرت رو بیامرزه !!!  آقا ما این رو هم قبول داریم اصلاً همین کاری که شما گفتی رو بکنیم !!!

نه اصلاً دوست خوبمون کاربر mini_clocker عکس یک آزمایشگاه (که البته 100% مجهز نبود) رو گذاشتند در ایران !!! هماهنگی کنید بریم اونجا تست و بررسی کنیم !!!

دیگه باز کردن و مقایسه کامپوننت های متفاوت که دیگه دستگاه نمی خواد !!!

=====================================================================

 

اصلاً آقا همه این موارد رو ول کنید ... برای نتیجه گیری درست ، از اول همه چیز رو ریست کنیم ، هر چی گفته شده رو فراموش کنیم !!!

کاربری با عنوان mdfarahani تاپیکی رو زدند که در اون پاوری مشابه با پاور گرین رو به نمایش گذاشتند و در اون لهن و گفتار به شکلی بوده که تهمتی به شرکت گرین وارد شده !!!

گرین در راستای مشتری مداری و توان خودش و برای اینکه این دوست عزیزمون از جیب متضرر نشوند تقبل کرده تا هزینه کاری یک روز ایشون به همراه همراهشون رو پرداخت کنه و هزینه پاور که توسط خود ایشون خریداری می شه رو هم پرداخت کنه تا تشریف بیاورند در آزمایشگاه مجهز گرین تست ها و بررسی رو انجام بدن. می فرمایید دستگاه های تست ممکن از طرف گرین دستکاری شده باشند، مدارک و اسناد کالیبراسیون این دستگاه ها توسط موسسه نهال(وابسته به نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی) طی 6 ماه اخیر موجوده ... باز می گید این دستگاه ها مورد داره، اشکالی نداره، باز با هزینه گرین این دوستمون برن هر پاوری که دوست دارن، (مثلاً EVGA) از بازار تهیه کنن بیارند ، من خودم بهشون نحوه کار با دستگاه رو یاد می دم خودشون 2 تا پاور رو با هم تست کنن، بعد اگه خواستن نتایج رو با techpowerup مقایسه کنن !!! (دیگه اگر دستکاری کرده باشیم، دستگاه که نمی فهمه برای گرین رو خوب نشون بده برای EVGA رو بد که !!!) گفتیم یک نفر حرفه ای رو هم با خودشون بیارن که گرین سرشون کلاه نگذاره !!! گفتیم فیلم برداری کنیم که اگه گرین سرشون کلاه گذاشت پس فردا بقیه شاهد باشن !!!  آقا خوبه ؟؟؟ 

کجای دنیا به این شکل به یک منتقد فرصت داده می شه تا از حرفاش دفاع کنه !!!

آقا هیچ کل کلی نیست به خدا !!! چرا فکر می کنید شرکت گرین دنبال چالشه !!! فقط داره حق مسلمش دفاع می کنه !!!

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 9 ساعت قبل، ARMIN گفته است :

شرمنده چون طولانی بود برای راحتی پاسخ دهی TEXT رو رنگی کردم.

1. همین جمله شما استدلال کافی برای اعتبار بخشی پاور های گرین هست. که تولید کننده هاش جزو شناخته شده ها هستند.

درود جناب آرمین

ما هم براین باوریم که مجموعه و محصولات گرین دارای اعتبار بوده و هست و برای همین اعتبارش اینجا هستیم  و پیگیری می کنیم

خودتون جواب دادین که "شما مطمئن هستید که گرین قبل از سفارش محصول اون رو تست نکرده؟ آیا مطمئن هستید که گرین قبل از سفارش محصول، از تولید کننده درخواست ارائه تست ها و استاندارد های لازم رو نکرده؟ آیا مطمئن هستید گرین قبل از ارائه ی محصول به بازار ایران - بعد از تست های آزمایشگاهی - اون رو به صورت میدانی روی سیستم ها تست نکرده؟ "  خب اگر چنین باشد  و شما خبر دار هستید که خیلی عالی ست و گرین باید سریعا نتایج تست های قبل از سفارش و تست های در خواستی  و آزمایشگاهی  رو برای دوستان منتشر کنه  که دیگر جای بحثی نباشه  و کسی هم توقع نداره که پاورهای 2015 با پاور های 2017 مقایسه و تست شوند اگر تست های دو سال پیش هم موجود باشه برای اکثر کاربران می تواندقانع کننده باشد 

و نه تنها گرین بلکه هر شرکت دیگری که در حد گرین بخواد ثبت سفارش کنه مطمئن باشید که طرف مقابل از کلیه ی تست ها و آزمایشات استقبال میکنه و این طور نیست که ریویو منفی نشون نده  چون بحث خرید یکی  و دو تا نیست و قرارداد کلی هست

 

 

ویرایش شده توسط Saman.Kh
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در ۱ ساعت قبل، Poorya_Lion گفته است :

درود احسان جان، خدا پدرت رو بیامرزه !!!  آقا ما این رو هم قبول داریم اصلاً همین کاری که شما گفتی رو بکنیم !!!

نه اصلاً دوست خوبمون کاربر mini_clocker عکس یک آزمایشگاه (که البته 100% مجهز نبود) رو گذاشتند در ایران !!! هماهنگی کنید بریم اونجا تست و بررسی کنیم !!!

دیگه باز کردن و مقایسه کامپوننت های متفاوت که دیگه دستگاه نمی خواد !!!

=====================================================================

 

اصلاً آقا همه این موارد رو ول کنید ... برای نتیجه گیری درست ، از اول همه چیز رو ریست کنیم ، هر چی گفته شده رو فراموش کنیم !!!

کاربری با عنوان mdfarahani تاپیکی رو زدند که در اون پاوری مشابه با پاور گرین رو به نمایش گذاشتند و در اون لهن و گفتار به شکلی بوده که تهمتی به شرکت گرین وارد شده !!!

گرین در راستای مشتری مداری و توان خودش و برای اینکه این دوست عزیزمون از جیب متضرر نشوند تقبل کرده تا هزینه کاری یک روز ایشون به همراه همراهشون رو پرداخت کنه و هزینه پاور که توسط خود ایشون خریداری می شه رو هم پرداخت کنه تا تشریف بیاورند در آزمایشگاه مجهز گرین تست ها و بررسی رو انجام بدن. می فرمایید دستگاه های تست ممکن از طرف گرین دستکاری شده باشند، مدارک و اسناد کالیبراسیون این دستگاه ها توسط موسسه نهال(وابسته به نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی) طی 6 ماه اخیر موجوده ... باز می گید این دستگاه ها مورد داره، اشکالی نداره، باز با هزینه گرین این دوستمون برن هر پاوری که دوست دارن، (مثلاً EVGA) از بازار تهیه کنن بیارند ، من خودم بهشون نحوه کار با دستگاه رو یاد می دم خودشون 2 تا پاور رو با هم تست کنن، بعد اگه خواستن نتایج رو با techpowerup مقایسه کنن !!! (دیگه اگر دستکاری کرده باشیم، دستگاه که نمی فهمه برای گرین رو خوب نشون بده برای EVGA رو بد که !!!) گفتیم یک نفر حرفه ای رو هم با خودشون بیارن که گرین سرشون کلاه نگذاره !!! گفتیم فیلم برداری کنیم که اگه گرین سرشون کلاه گذاشت پس فردا بقیه شاهد باشن !!!  آقا خوبه ؟؟؟ 

کجای دنیا به این شکل به یک منتقد فرصت داده می شه تا از حرفاش دفاع کنه !!!

آقا هیچ کل کلی نیست به خدا !!! چرا فکر می کنید شرکت گرین دنبال چالشه !!! فقط داره حق مسلمش دفاع می کنه !!!

 

درود بر شما

بنده اگه تهران میبودم همین امروز پاور 1050 اوسی پلاس خودم رو میاوردم که شما فقط نویزی که صدای فنش تولید میکنه رو بشنوید حالا انجام تست های فنی بماند! واقعا برا یه پاور 700 تومنی این سطح صدا دار بودن  سوال برانگیز نیست! نزنم رو فن لس صداش رو مخه اگه بزنم رو فن لس پاور داغ میشه!

تازه تحت فشارم که میره که دیگه کم کم حس پرواز کیس به آدم دست میده حالا خوبه یدونه کارت گرافیک 290 ایکس روش هست اگه دوتا میبود چی میشد!

بنده به شدت ناراضی ام فقط همینو میگم هرچند برای شرکت گرین مهم نیست.

حالا شما نتایج فنی تست ها رو از پاور هم نمیذارید بماند.

ویرایش شده توسط Done
لینک به دیدگاه
Share on other sites

دیگه این تاپیک هم خیلی منحرف شد

همه میان 4 تا نمودار از کیفیت پاور ها میزارن !!!

اگه واقعا اهل بحث و نتیجه گیری هستید خوب یکیتون هم یه نمودار از قیمت این پاورهایی که میگید بزارید !!!!!!!!!!!!!!!!!!

همه میدونن کیفیت کولرمستر و امثال اون از گرین بهتره

انگار که این پاور های توی نمودار ها رو با  ........  میفروشن ! (جای خالی رو هم خودتون پر کنید)

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
در 1 ساعت قبل، Poorya_Lion گفته است :

درود احسان جان، خدا پدرت رو بیامرزه !!!  آقا ما این رو هم قبول داریم اصلاً همین کاری که شما گفتی رو بکنیم !!!

نه اصلاً دوست خوبمون کاربر mini_clocker عکس یک آزمایشگاه (که البته 100% مجهز نبود) رو گذاشتند در ایران !!! هماهنگی کنید بریم اونجا تست و بررسی کنیم !!!

دیگه باز کردن و مقایسه کامپوننت های متفاوت که دیگه دستگاه نمی خواد !!!

=====================================================================

 

اصلاً آقا همه این موارد رو ول کنید ... برای نتیجه گیری درست ، از اول همه چیز رو ریست کنیم ، هر چی گفته شده رو فراموش کنیم !!!

کاربری با عنوان mdfarahani تاپیکی رو زدند که در اون پاوری مشابه با پاور گرین رو به نمایش گذاشتند و در اون لهن و گفتار به شکلی بوده که تهمتی به شرکت گرین وارد شده !!!

گرین در راستای مشتری مداری و توان خودش و برای اینکه این دوست عزیزمون از جیب متضرر نشوند تقبل کرده تا هزینه کاری یک روز ایشون به همراه همراهشون رو پرداخت کنه و هزینه پاور که توسط خود ایشون خریداری می شه رو هم پرداخت کنه تا تشریف بیاورند در آزمایشگاه مجهز گرین تست ها و بررسی رو انجام بدن. می فرمایید دستگاه های تست ممکن از طرف گرین دستکاری شده باشند، مدارک و اسناد کالیبراسیون این دستگاه ها توسط موسسه نهال(وابسته به نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی) طی 6 ماه اخیر موجوده ... باز می گید این دستگاه ها مورد داره، اشکالی نداره، باز با هزینه گرین این دوستمون برن هر پاوری که دوست دارن، (مثلاً EVGA) از بازار تهیه کنن بیارند ، من خودم بهشون نحوه کار با دستگاه رو یاد می دم خودشون 2 تا پاور رو با هم تست کنن، بعد اگه خواستن نتایج رو با techpowerup مقایسه کنن !!! (دیگه اگر دستکاری کرده باشیم، دستگاه که نمی فهمه برای گرین رو خوب نشون بده برای EVGA رو بد که !!!) گفتیم یک نفر حرفه ای رو هم با خودشون بیارن که گرین سرشون کلاه نگذاره !!! گفتیم فیلم برداری کنیم که اگه گرین سرشون کلاه گذاشت پس فردا بقیه شاهد باشن !!!  آقا خوبه ؟؟؟ 

کجای دنیا به این شکل به یک منتقد فرصت داده می شه تا از حرفاش دفاع کنه !!!

آقا هیچ کل کلی نیست به خدا !!! چرا فکر می کنید شرکت گرین دنبال چالشه !!! فقط داره حق مسلمش دفاع می کنه !!!

 

سلام

پوریا جان این تصویری که گذاشتند ایران نیست یکی از آزمایشگاه های tpuاست .

 

 دیدن از آزمایشگاه های گرین یا به قولی تور بازدید از گرین امکان پذیره؟؟یک موقع اومدیم تهران آزمایشگاه های گرین را ببینیم؟

ویرایش شده توسط nightkiler
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

چشام در اومد از بس پستهای الکی خوندم ، تو گرین که گارانتی و خدمات پس از فروش خوبی داره و نماینده جوابگو شکی نیست . حالا استارتر یه مطلبی عنوان کردن و گرین هم پاسخ داد و به نظرم بهتر از اون نمیشه عمل کرد خیلیها الکی بهانه میارن چون میخوان سرکوب کنن ، پیغمبر هم بزاری جلوشون به اون هم ایراد میگیرن . نصف کاربران فروم سایت تک پاور آپ قبول ندارن چون متهم به پول گرفتن از بعضی از شرکتها هستش تا برند مورد نظر مورد تحسین قرار بده و برند مقابل خرد کنه .

مطلب که بعضی از کاربران اشاره کردن 2 میلیون مثل رشوه میمونه : همه جای دنیا شرکتهای بزرگ مثلا همین فیس بوک که به تازگی بچه 11 ساله هک کرد و 10000 دلار جایزه گرفت ، میگن آقا ایراد کار مارو در بیار جایزه بگیر ، الان هم گرین میگه ایراد کار ما رو در بیار جایزه بگیر . اگه آقای حسینی بیاد یه مسابقه بزاره با جایزه 500 تومنی ، 200 تا کاربر جدیدثت نام میکنن و  پست میزارن واسه اون جایزه ، الان گرین 2 تومن جایزه گذاشته + هزینه رفت امد و ... تا ایراد کارش در بیاد ، هیچ جای دنیا اینجوری نمیشه .

جوابهای منطقی بعضی از دوستان مقابل بعضی دیگر دیدم اما وقتی کسی خودشو به خواب زده دیگه کاری نمیشه کرد

آخر این تاپیک هم به جایی نمیرسه ، چون اونایی که مخالف گرین هستن هیچ کدوم حاضر به تست پاور نمیشن یا کسی پیدا کنن بتونه اینکارو انجام بده اونم با هزینه گرین

بهتره مسئولین گرین مقابل 2 نماینده از کاربران همین فروم که اطلاعات فنی خوبی راجب پاور دارن ، پاور تست کنن و بصورت فیلم پخش بشه ،

این تاپیک هم الکی 13 صفحه شده ، 2 صفحه آخرو نخوندم چون چشمام ترکید

مطلب آخر : انتقاد پذیری یه شرکت نشون از مشتری مداری اون هستش و همین انتقاد های سازنده باعث پیشرفت اون شرکت میشه که آرمین خان اشاره کرد

موفق باشید

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 2 ساعت قبل، Done گفته است :

درود بر شما

بنده اگه تهران میبودم همین امروز پاور 1050 اوسی پلاس خودم رو میاوردم که شما فقط نویزی که صدای فنش تولید میکنه رو بشنوید حالا انجام تست های فنی بماند! واقعا برا یه پاور 700 تومنی این سطح صدا دار بودن  سوال برانگیز نیست! نزنم رو فن لس صداش رو مخه اگه بزنم رو فن لس پاور داغ میشه!

تازه تحت فشارم که میره که دیگه کم کم حس پرواز کیس به آدم دست میده حالا خوبه یدونه کارت گرافیک 290 ایکس روش هست اگه دوتا میبود چی میشد!

بنده به شدت ناراضی ام فقط همینو میگم هرچند برای شرکت گرین مهم نیست.

حالا شما نتایج فنی تست ها رو از پاور هم نمیذارید بماند.

منم همین مشکل صدای فن رو دارم انگار این مشکل تمومی نداره

حالا کاری نداریم مگه حود گرین به کیفیت پاوراش اطمینان نداره یا راهی پیدا کنن یه سایت معروف خارجی پاورهاش رو بررسی کنن یا یه سایت بی طرف داخلی و مقایسه انجام بدن با بقیه پاورها

یه سایتی اسم نمیبرم مدل 1050 رو بررسی کرده بود کولینگ هوشمند و کارامد جز مزایای این پاور بود ولی چیزی که کاربرا دیدن دقیقا بر عکسه خود من میگم کولینگ ناکارامد و پر سر و صدا

پس حالا که کار به اینجا کشیده شده باید گرین به فکر بررسی محصولاتش باشه و توسط سایتای بزرگ بررسی بشه

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

برای زنگ تفریح

سازمان هواپیمایی کشور  از ورود پاور 1200گرین به داخل هواپیما جلوگیری کرد

 

روزی 10 بار پاورم رو بوس میکنم التماس میکنم بهم رحم کن.

 

من همینجا قول بیمه بدنه-حوادث-عمر-سر نشین-تامین مایحتاج:D رو از گرین گرفتم خیالم راحته.?

 

ویرایش شده توسط MEHDI-GTX
لینک به دیدگاه
Share on other sites

ماشین های ایران چیه که پاورش چی باشه
چی درست حسابی اینجا تولید میشه.
تو مرغ که آب تزریق میکنن میکنن تو فریزر
photo_2017-04-16_13-26-39.thumb.jpg.78822a7e34391da0ec7c5b6f545376cc.jpg
مرغا امسال یه ماه زودتر تخم گذاشتن   به تاریخ تولید روی تخم مرغ ها دقت کنید

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
در 18 دقیقه قبل، amin-nvidia گفته است :

منم همین مشکل صدای فن رو دارم انگار این مشکل تمومی نداره

حالا کاری نداریم مگه حود گرین به کیفیت پاوراش اطمینان نداره یا راهی پیدا کنن یه سایت معروف خارجی پاورهاش رو بررسی کنن یا یه سایت بی طرف داخلی و مقایسه انجام بدن با بقیه پاورها

یه سایتی اسم نمیبرم مدل 1050 رو بررسی کرده بود کولینگ هوشمند و کارامد جز مزایای این پاور بود ولی چیزی که کاربرا دیدن دقیقا بر عکسه خود من میگم کولینگ ناکارامد و پر سر و صدا

پس حالا که کار به اینجا کشیده شده باید گرین به فکر بررسی محصولاتش باشه و توسط سایتای بزرگ بررسی بشه

این مورد را باید قبول کنید چیزهایی که متر نداره نظر دادن در موردش سلیقه ای است .به نظر منم کولینگ با سیستم جدید فنلس هوشمنده و برای بعضی از افراد حتی کارآمد اما دلیل نمیشه چون نظر شما و حتی چند صد نفر دیگه متفاوته شما کلا اعتبار اون بررسی را زیر سوال ببرید .شاید واقعا نظر نویسنده اون بررسی این بوده.

 

 

من و هیچ کدوم از بچه های عادی سایت نمی دونند اصلا شرایط تست پاور گرین در این سایتهای مطرح دنیا وجود داره یا نه .به قول یکی از دوستان این تاپیک گفته بود شما یدونه ایمیل بزن به این سایتهای خارجی تست بگو من ایرانی هستم اومدم سلام کنم ببین اصلا جواب سلام می دهند تا بعد برسیم به تست و...

 

در کل آخرین شرایطی که گرین برای تست آماده کرد به نظر من و منطق عقل هیچ جای شکی در مورد درست بودنش نیست و کوچکترین ایرادی بهش وارد نیست .غیر از اینکه شرکت گرین را جادوگر بدونید که اون بحثش جداست .

تجهیزات توسط یک شرکت معتبر کالیبره شده و تاییدها موجوده .

قراره هر 2پاور مورد تست را از بازار خود استارتر بخره.

قبل از تست پاور گرین پاوری که همون سایت tpuتست کرده تست بشه و بعد با همون تنظیمات پاور گرین تست بشه .

از تمام مراحل هم فیلم گرفته بشه.

هزینه رفت و امد و....هم پرداخت میشه .

ناظر و متخصص هر کسی هم خواستید بردارید بیارید.

دیگه تنها روشی که گرین می تونه تقلب کنه اینه که جادوگر استخدام کرده باشه تا پاور برند خارجی را تست کردید وردی بخونه و تنظیمات دستگاه به نفع گرین تغییر بده .مثلا پوریا کاپرفیلد

 

دوستان با خودتون صادق باشید و بحثم به حاشیه نبرید الان این شرایط تست گرین کجاش مشکل داره قشنگ موردی عنوان کنید به شیر و تخم مرغ و ماشین و تراکتور و سنگ توالت و...ساخت ایران هم ربطش ندهید.

ویرایش شده توسط nightkiler
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 13 ساعت قبل، ARMIN گفته است :

نه دادا کافی نیست. ببنید چرا اصولا" باید یک شرکت ایرانی خودش رو درگیر این مسئله کنه که محصولی که صرفا" برای بازار ایران تعریف کرده بره بده یه خارجی تستش کنه؟ چون مردمش حرف خارجی رو قبول دارند؟ این همه ریویو در سایت های ایرانی رو قبول ندارند؟

گرین در پاسخش به استارتر گفته آقا شما اگر فکر میکنی محصولم تست ها رو نمیتونه پاس کنه بیا جلوی خودت تستش میکنم تا قبول کنی، اگر Fail شد بهت جایزه هم میدم. ما این رو هم نمیپذیریم میگیم نه، باید یه خارجی تست کنه.

اینطوری هم فکر نکنیم برای تست پاور فردا صبح ایمیل بدیم Techpowerup بگیم سلام حاجی یه پاور دارم واسه تست بفرستم برات، اونم جواب بده سلام دادش مخلصم آره بفرست بیاد به این آدرس و پسفردا هم گرین بره DHL کنه یه هفته بعد هم ریویو ش پابلیش بشه. والا خیلی سخته و خیلی هم دردسر داره و اصلا" معلوم نیست TPU قبول کنه، خودتون میدونید سر اینکه یه برند ایرانی توی یه سایت خارجی مطرح بشه ممکنه اون سایت براش دردسر بوجود بیاد و به این راحتی نپذیره.

بنده به ANANDTECH ایمیل زدم اجازه خواستم نصف یه مقاله اش رو ترجمه کنم، طرف برگشت بهم گفت اصلا" توی ایران هستی حق نداری چنین کاری کنی. بهش گفتم پس خواننده های ایرانی چطوری مطلب شما رو بفهمن، گفت برن Google Translator استفاده کنند. مطمئنم به این راحتی نیست که شما فردا صبح یه پاور بفرستی اونم تست کنه واست بوس بفرسته.

 

 

پس با این حال فکر میکنم ادعای tpu رو بپذیرم

در 12 ساعت قبل، mInI_ClockEr گفته است :

مهم ترین قسمت ماجرا در پروسه تست یا ارسال به بررسی کننده ها همین قسمت هست که آقا معین اشاره کرده ولی من تا پست ایشون ندیدم کسی اشاره ایی کنند

فعلا که کم مونده محمود احمدی نژاد بیاد از مضرات ارسال پاور به ازمایشگاه های خارجی بگه !

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
در ۱ ساعت قبل، nightkiler گفته است :

این مورد را باید قبول کنید چیزهایی که متر نداره نظر دادن در موردش سلیقه ای است .به نظر منم کولینگ با سیستم جدید فنلس هوشمنده و برای بعضی از افراد حتی کارآمد اما دلیل نمیشه چون نظر شما و حتی چند صد نفر دیگه متفاوته شما کلا اعتبار اون بررسی را زیر سوال ببرید .شاید واقعا نظر نویسنده اون بررسی این بوده.

 

 

من و هیچ کدوم از بچه های عادی سایت نمی دونند اصلا شرایط تست پاور گرین در این سایتهای مطرح دنیا وجود داره یا نه .به قول یکی از دوستان این تاپیک گفته بود شما یدونه ایمیل بزن به این سایتهای خارجی تست بگو من ایرانی هستم اومدم سلام کنم ببین اصلا جواب سلام می دهند تا بعد برسیم به تست و...

 

در کل آخرین شرایطی که گرین برای تست آماده کرد به نظر من و منطق عقل هیچ جای شکی در مورد درست بودنش نیست و کوچکترین ایرادی بهش وارد نیست .غیر از اینکه شرکت گرین را جادوگر بدونید که اون بحثش جداست .

تجهیزات توسط یک شرکت معتبر کالیبره شده و تاییدها موجوده .

قراره هر 2پاور مورد تست را از بازار خود استارتر بخره.

قبل از تست پاور گرین پاوری که همون سایت tpuتست کرده تست بشه و بعد با همون تنظیمات پاور گرین تست بشه .

از تمام مراحل هم فیلم گرفته بشه.

هزینه رفت و امد و....هم پرداخت میشه .

ناظر و متخصص هر کسی هم خواستید بردارید بیارید.

دیگه تنها روشی که گرین می تونه تقلب کنه اینه که جادوگر استخدام کرده باشه تا پاور برند خارجی را تست کردید وردی بخونه و تنظیمات دستگاه به نفع گرین تغییر بده .مثلا پوریا کاپرفیلد ?

 

دوستان با خودتون صادق باشید و بحثم به حاشیه نبرید الان این شرایط تست گرین کجاش مشکل داره قشنگ موردی عنوان کنید به شیر و تخم مرغ و ماشین و تراکتور و سنگ توالت و...ساخت ایران هم ربطش ندهید.

این رو کسانی که تجربه دارن باید بگن و خیلی ها از این موارد سر در نمیارن

باز من میگم فعلاً برای تلطیف اذهان  دوستان یکسری تست بزنن بین پاور خودشون و رقیبانش در بازار مثل برند های کولر مستر و EVGA و ...بزارن داخل یک تاپیک جداگانه
تا بعد برسیم به سایر موارد
از بیکار موندن و بحث های نامعلوم بهتر هست

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
در ۱ ساعت قبل، mInI_ClockEr گفته است :

این رو کسانی که تجربه دارن باید بگن و خیلی ها از این موارد سر در نمیارن

باز من میگم فعلاً برای تلطیف اذهان  دوستان یکسری تست بزنن بین پاور خودشون و رقیبانش در بازار مثل برند های کولر مستر و EVGA و ...بزارن داخل یک تاپیک جداگانه
تا بعد برسیم به سایر موارد
از بیکار موندن و بحث های نامعلوم بهتر هست

 

در 13 ساعت قبل، mInI_ClockEr گفته است :

با سلام
من واقعاً نمیدونم اینا چی هستن تو یکی از اتاق های کارشون ولی فکر نکنم مشکلی داشته باشن
chair_front.jpg

chair_side.jpg

با توجه به این عکسها
فکر میکنم بزودی یک بررسی از یک پاور وات بالا یحتمل کولر مستر مدل مارک بزارن توی TPU
روی میزن یک عدد پاور وجود داره شاید برای بررسی بوده که توی عکس افتاده o.O

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
در 6 دقیقه قبل، mInI_ClockEr گفته است :

این رو کسانی که تجربه دارن باید بگن و خیلی ها از این موارد سر در نمیارن

باز من میگم فعلاً برای تلطیف اذهان  دوستان یکسری تست بزنن بین پاور خودشون و رقیبانش در بازار مثل برند های کولر مستر و EVGA و ...بزارن داخل یک تاپیک جداگانه
تا بعد برسیم به سایر موارد
از بیکار موندن و بحث های نامعلوم بهتر هست

خوب صبر می کنیم ببینیم کسی مورد دقیقی برای زیر سوال بردن این تست داره یا نه ؟؟؟؟اگر کسی موردی نتونست در بیاره کلا این تاپیک ارزش نداره چرا؟؟؟چون استارتر که برای تست نمیره گرین کسی هم نتونسته به این تست ایراد وارد کنه پس شوک و فاجعه و...کشک.منم جای گرین باشم نه تست می گذارم نه عکس بلکه تاپیک را درخواست می کنم حذف کنند به دلیل زیر سوال بردن یک برند بدون سند و مدرک

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

با توجه به این که استارتر تاپیک قبول نمیکنن بیان تست انجام بدن 

من از طرف ایشون میام

حالا ایشون قانع نشد ولی من و خیلی از کسایی که این تاپیک و میخونن قانع میشن

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 1 ساعت قبل، MEHDI-GTX گفته است :

برای زنگ تفریح

سازمان هواپیمایی کشور  از ورود پاور 1200گرین به داخل هواپیما جلوگیری کرد?

 

روزی 10 بار پاورم رو بوس میکنم التماس میکنم بهم رحم کن.

 

من همینجا قول بیمه بدنه-حوادث-عمر-سر نشین-تامین مایحتاج:D رو از گرین گرفتم خیالم راحته.?

 

خب مهدی جان تکلیف ما چیه!

اومد با وجود این پاور 1050 اوسی پلاس  کیس من به پرواز دربیاد و بخوره به در، دیوار، پنجره تکلیف چیه! گرین خسارت منو که نمیده! 

گرین نیازی نیست تست از نمودار جریان خروجی... بذاره همین بتونه یه فن درست درمون روش بذار کار بزرگی کرده که خودش در حد یه پاور کولر مستر ارزش داره!!!

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در در 1396/01/26, 13:02:21، Poorya_Lion گفته است :

درود،

آقا من الان پوریا شعبانی هستم که توی خونم نشستم پای کامپیوتر خودم و هیچ ربطی هم الان (ساعت 23.40 شب) به گرین ندارم !!! اینا نظر شخصی منه با پست های ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهرم فرق می کنه !!! نیاین بگین مسئول گرین فلان گفت بیسار گفتا !!!

دوستان خواهشاً کمی آرامش خودتون رو حفظ کنید !!! به خدا من که توی گرین کار می کنم به خدا 1 ریال روی حقوقم نمیاد که اینقدر حرس بخورم !!! شما هم این کار رو نکنید.

  در در 1396/01/26, 10:09:58، Saman.Kh گفته است :

دوست من همه ی کاربران این فروم با سلایق مختلف قابل احترام هستند و همانطوری که شما نظر شخصی خودتون رو می نویسید دیگران نیز چنین حقی دارند که نظر خودشون رو هر چند از نظر شما هرچی به ذهنشون می رسه و منتشر کنند که بایستی برای همه قابل احترام باشه 

درود،

با نظر شما 100% مخالفم، همونطور که می دونید ما قبلاً ملاقات کردیم و شما شخص محترمی برای بنده هستید و قابل احترام. همیشه درست نیست همه جا آدم نظر شخصیش رو پابلیک بگه !!!

مثلاً مثل این می مونه که من بیام بگم، استارتر توی شرکت وارد کننده پاورهای EVGA کار می کنه !!! آیا این درسته؟؟؟

مثلاً مثل این می مونه که من بیام بگم، استارتر و چند نفر دیگه شب قبل این تاپیک توی گروه Persian OC نشستن بحث و گفته گو که چجوری گرین رو می شه خراب کرد !!! آیا این درسته؟؟؟

مثلاً مثل این می مونه که من بیام بگم، چجوری می شه چند نفر بیان با زیر 30 تا پست توی فروم با IP ها خارج از کشور دقیقاً همه با هم توی این تاپیک به نظرات موافق استارتر مثبت و به بقیه منفی بدن !!! آیا این درسته ؟؟؟

 

یک خیر بزرگ !!! درست نیست !!! اینها تهمت هستش و نه در دنیا بلکه در آخرت بایستی بهشون جواب بدم . پس هیچ وقت چنین حرفهایی نمی زنم !!!

شما از شمایلتون پیداست فرد دنیا دیده ای هستید. به همین منظور حرف من رو درک کردید فقط یکمی عجله دارید و شکیبایی نمی کنید.

 

  در در 1396/01/26, 10:10:23، farhadii گفته است :

مدیریت شرکت محترم گرین

بنده حاضرم از پاور های سری  oc پلاس گرین آکبند با مسولیت  خودم روی سیستم شخصی خودم در حد یه user تست و  استفاده کنم   -  و  انشاا...  نتیجه  را  در اختیار دوستان گل  لیونی  گذارم

 آن مدیریت محترم در صورت تمایل  یه  پاور  سری  oc پلاس گرین آکبند جهت استفاده و تست در اختیار بنده  قرار دهید !

با تشکر

برادر مگه قراره بمب بندی روی سیستمت سه  ماه قبل از عرضه این سری پاورها، 5 نفر از عزیزان حرفه ای و با سابقه بالای 5 سال در اینترنت و فروم ها از این پاورها به صورت پایلوت بر روی سیستمشون استفاده کردند و این یکی از تست های شرکت سیاره سبز بود... در صورتی که رضایت داشته باشند اسامیشون اینجا ذکر می شه !!! شاید بگید گرین دروغگو هستش ولی بعید می دونم اسم این عزیزان که بیاد کسی جرات بکنه بهشون بگه دورغگو !!! یکیشون چون می دونم ناراحت نمی شه مثلاً آقای امیر محموده !!! یکی دیگشون آقای آرمین هستند و آقای بهزاد تک و ... . پیشاپیش از این عزیزان به خاطر اینکه اسمشون برده شد عذرخواهی می کنم...

  در در 1396/01/26, 10:56:22، AMD>INTEL گفته است :

سلام 

در مورد تست  با دستگاه کروما  که مجهز ترین  دستگاه برای  بررسی دقیق کارایی  پاور هست . شرکت گرین به هیچ  عنوان نمیتونه دست ببره . چون  دستگاه  از حالت کالیبره  خارج میشود . پس دوستان تصور اینکه گرین میتونه  توی نتایج تست دست ببره فراموش کنند .

شرکت گرین سابقا  در  مقاله ای به نام  پنج پادشاه در یک  اقلیم  پاور خودش را با چندین  پاور با برندهای دیگر تست کرده بودند . کارشناسان فنی این شرکت ها  هم حضور داشتند . و نتیجه گیری تست را قبول داشتند .

پس دوست استارتر یقین  بدونند  این دستگاه کروما  امکان دستکاری نداره   چون از حالت کالیبره خارج میشود .

این مورد را  خواستم با سایر دوستان در میان بگذارم .

 

این آقایی که در بالا پست گذاشتند و من نقل قول کردم ازشون، آقای بهادر امید هستند. ایشون نه تنها هیچ ربطی به گرین ندارن، بلکه مدتها در شرکت همسایه و رقیب گرین (کولرمستر) کار می کردند.

  در در 1396/01/26, 11:13:42، sadeh گفته است :

خبر فوری

استارتر ناپدید شد

پلیس و کارآگاهان مشغول یافتن سر نخ هستند و مظنون اصلی گرین می باشد.مقداری لکه خون و آثار برق گرفتگی 3 فاز در محوطه لابراتوار گرین دلیل اصلی پلیس می باشد

اخبار بعدی متعاقبا اعلام خواهد شد

پی نوشت:

گرین جون به این زودی سر طرفو کردی زیرآب؟

نه آقا 2 میلیون تومن رو خشکه حساب کردیم !!! بنده خدا راضی شد گفت می ره 6 ماه دیگه میاد.

============================================================================

ببخشید من یکمی مزاح کردم تا بحث از این حالت دعوا و قهروار خارج بشه !!!

 

============================================================================

1) دوستانی که می فرمایند گرین چرا از قطعات متفاوت عکس نمی گذاره !!!   جواب: ما کی گفتیم عکس نمی گذاریم؟ کجا گفتیم ؟ می زاریم ولی به ولله قسم که قبول نمی کنید !!! ما می گیم شما بیاید که ما باز کنیم پاوری که خودتون گرفتید رو از نزدیک فرقاش رو بهتون بگیم به خدا !!! بعد فیلم یک تیک هم می گیریم بدون کات (اصلاً مجموعه لیون و پیدیو بیاد فیلم بگیره) تا نگید 4 نفر اومدن و بعدش بگذاریم توی فروم ، خوبه؟؟؟  اگه دوست داشتین تست فنی هم می گیریم !!! قبلش هم به شما یاد می دیم اصلاً خودتون با دستگاه کار کنید !!! خوبه؟؟؟ من بگم گرین بده ، آشغاله خوبه؟؟؟ دیگه چه کار کنیم شما ها رو بتونیم راضی کنیم ؟ فقط  تروخدا باهم بحث و دعوا نکنید !!! رفاقت ها بیشتر ارزش داره.

2) دوستانی که می فرمایند چرا با برند دیگه مقایسه نمی کنید؟ جواب: برید از طرف واردکننده اون برند ها به شکل کتبی رضایت بگیرید و خودشون رو هم بیارید تا در حضور خودشون تست ها انجام بشود!!! گرین رقابت سالم انجام می ده ... (منم منم نمی کنم، هیچ ادعایی هم ندارم)ولی  توی عمرم بالای 500 عدد پاور رو،  انواع و اقسام تست ها رو با دستگاه ها مختلف زدم، با چشمای خودم دیدم، ولی هنوز جرات ندارم پابلیک بگم، پاورهای XXXXXXXX، دارای طراحی Non-PFC هستش و با لود کشیدن بالا خازن ورودی میترکه، نمونه مشابه در XXXXXXXXX به صورت پلمپ موجوده ، پاورهایXXXXXXX از برند XXXXXX  روش تخم مرغ آب پز می کنن، سری  XXXXXXXX  کویل وینگش گوشت رو کر می کنه، پاورهایXXXXXXXXXXX  نشط ولتاژ شاخه 12 روی استندبای 6 ولته !!! و  ....  چندتا دیگه می خواین بگم !!! (شدم اون رفیقمون که خیلی میدونست هی بگم بگم می کرد )  خوب این درسته ؟!!! شما که یک نکته کوچیک رو پیراهن ... می کنید !!! حالا اون بنده خدا آقای شمیرانی (مدیریت محترم مجموعه عقیق رایانه که رقیب ما هستند) اون بنده های خدا هم داره کار می کنه کنار ما توی این بازار خراب شده وگرنه خراب کردن بقیه برای ما که امکاناتش رو داریم کاری نداره ... یا مثلاً آواژنگ واقعاً دمش گرم چون سالم کار می کنه !!! دم عقیق رایانه گرم که مرده و سالم کار می کنه !!! نه مثل 2 تا مغازه کوچیک توی بازار رضا که به خاطر آوردن چندتا پاور از برند XXXX بخوان یک برند رو زیر سوال ببرن !!!  اصلاً آقا نظر شخصی منه اگه نخواستین گرین بگیرید ، اصلاً حالتون از گرین بهم می خوره، برید از عقیق رایانه یا آواژنگ بگیرید !!! کاری به گرونی و غیره ندارم ، نونشون از خیلیای دیگه حلال تره و از همینجا درود بر شرفشون...

 

این مطالبی که در بالا گفتم کاملاً نظر شخصیه من بود ، کسی بیاد بگه مسئول گرین اینارو گفته بنش می کنم !!!

 

با سلام خدمت آقای شعبانی عزیز

با تشکر از پاسخ شما ولی هیچ قصدی  برای خراب کردن شرکت سیاره سبز نیست

من و سایر دوستان وظیفه یخودمون میدونیم که این قبیل اتفاقات رو به گوش مصرف کنندگان ایرانی برسانیم

و همینطور من یا افراد دیگر بیکارنیستیم و هیچ سودی نمیبریم که بخوایم یک شرکت را خراب کنیم

بلکه قصد به چالش کشیدن یک شرکت‌ است برای ادعاهایی که دارد

اگر از نظر شما آگاه سازی یک کار اشتباه هست ممنون میشم همین جا اعلام کنید که ما هم مطلع بشیم

به جای این که به سوالات یک عده جواب بدید شما اسم از اشخاص میبرید و میگید که این افراد قصد خراب کردن یک شرکت را دارند و این اصلا درست نیست و شما اینگونه میخواهید شرکت گیرین را توجیه کنید؟  

 

ویرایش شده توسط Poorya_Lion
لینک به دیدگاه
Share on other sites

باز هم سلام

به نظر من هم با توجه به مقدورات فعلی بهتره به پیشنهاد گرین عمل بشه و به قول دوستان برای اطمینان از کالیبره بودن هم دو نمونه پاور که نتایج بررسیش موجود هستن در ابتدا بررسی بشن .دوستانی که آشنایی دارن میدونن که در دستگاه های اندازه گیری ءکالیبراسیون به چند تا مقاومت و خازن متغیر برمیگرده و فرایندش اینجوریه که سیگنال رفرنس رو از منبع معتبر به دستگاه میدن و دستگاه رو طوری تنظیم میکنن تا مقدار صحیح رو نشون بده (البته گاها نیاز به تعویض قطعات پسیو که به مرور زمان دچار تغییر مقادیر میشن پیش میاد).پس با درست نشون دادن مقادیر برای دو نمونه میتونید با اطمینان بگید که مابقی نمونه ها رو هم درست نشون میده.اگر هم شرکت کالیبره کننده قطعات در این زمینه قصوری کرده باشه و یا به عنوان مثال مشخص بشه که شرکت گرین عمدا توی دستگاها اختلال به وجود اورده و نتایج صحت ندارن ،این موضوع از طریق قانونی قابل پیگیری خواهد بود و به ضرر خودشون تموم خواهد شد.پس بیاید باز هم به گرین که چند سالی همراه ماست و از همه مهمتر برند ایرانیه اعتماد کنیم

بنده پیشنهاد میکنم شرایط بازدید از تست حداقل برای پنج نفر محیا بشه که یکی دو نفرشون فارغ از اینکه توی فروم هستن یا نه ، کاملا با اصول و کار با این دستگاه ها آشنا باشن. دوستان گرین هم محبت کنند از امکانات آزمایشگاه و لیست دستگاهاشون اطلاعات وتصاویر و لینک تهیه کنن تا کسانی که قصد شرکت در فرایند تست رو دارن با آمادگی قبلی تشریف ببرن

بنده در حال حاظر یه پاور GP785B گرین که سه سال از اتمام گارانتیش گذشته (البته همچنان مث مرد کار میکنه)  و یکدستگاه اسیلسکوپ در اختیارم هست و میتونم در حد مصرف بالاتر از نرمال (که با توجه به قطعات سیستم حدود 500وات میشه http://outervision.com/b/StKxVT) ریپل خروجی پاور رو اندازه گیری کنم .البته اگه نتایج برای دوستان قابل قبول باشه

ویرایش شده توسط ashkan_83
لینک به دیدگاه
Share on other sites

من فقط یه سوال برام ایجاد شده چرا کسی که تایپیک رو شروع کرد نمیره این تست رو انجام بده، اگه تخصص نداره چطور بعد از دیدن چند تا عکس میتونه نتیجه گیری کنه ؟ واقعا برام جای سوال؟ مثل افرادی شدن که میکن مثلا مهندسین شرگتی مثل AMD  هیچی بارشون نیست چون فلان سایت این همه ایراد گرفته، این که دلیل نمیشه، اگر نمیتونیدحرفتون رو ثابت کنید نباید قبلش عمل کنید؟ 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

آقا اگر استارتر حاظر نیست بره من حاظرم برم پاورهم مدل 1200 rev B سری oc+ یکی از بچه ها داره خودم هم 850 rev C سابقه هم داشته که شرکت گرین رفتم برای تست که تست ripple نگرفتن و فقط پاورو زیر لود میزاشتن + اگر توی موحودیشون تغییرات نداده باشن یدونه hx850i هم دارن اونجا لازم نیست جنس دیگه خریده بشه تهرانم هستم یه نفر هم به عنوان فیلم بردار بیاد کار تموم بشه ...
تجهیزاتشونم قبول ندارید یکی یه اسکوپ 200 یا 100 بیاره کاروتموم کنیم بره دیگه همش pointless debate هست اینجا...
 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

پاور قطعا قطعه مهمی هست و میشه گفت قلب سیستم 

و ی مشکل جزیی هم داشته باشه میتونه سیستم رو ب فنا بده 

پاورهای گرین رو  در حد  سیستم های متوسط قبول دارم

ولی  منی 10 تومن سیستمم باشه میرم پاور کورسیر میگیرم که خیالم راحت باشه

البته نمیشه گفت 100درصد ولی خب درصد بالایی میتونه ادم اطمینان پیدا کنه

لینک به دیدگاه
Share on other sites

مهمان
This topic is now closed to further replies.
 اشتراک گذاری


×
×
  • اضافه کردن...